Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

FOAs IT afdeling søger medarbejder til ServiceDesken i FOA

Er du serviceminded og udadvendt, og vil du være med til at hjælpe FOAs ansatte videre, når de har IT-problemer?
 
Du bliver en del af ServiceDesken, som er IT afdelingens ansigt ud mod de øvrige ansatte i FOA – herunder 38 afdelinger i hele landet.  ServiceDesken varetager primært support til brugen af PC’er med Windows 10, standard MS-programmer, mobile devices, FOA’s telefonisystem (Alcatel og Miralix) mv. Vi arbejder med inspiration fra ITIL’s principper.
ServiceDesken yder telefonisk support og via vores Serviceportal (TopDesk). 80% af sagerne løses direkte i ServiceDesken, mens de resterende 20% løses i samarbejde med de øvrige sektioner i FOA IT. ServiceDesken samarbejder tæt med FOAs superbrugere, som er fordelt i FOAs afdelinger i hele Danmark.
Du vil indgå i ServiceDeskens team på 6 kollegaer, heraf en elev. Stillingen er til besættelse 1. august 2019 eller snarest derefter.
 
Arbejdsopgaver

  • 1st line brugersupport (registrere, analysere, vurdere og vejlede) på henvendelser meldt ind via telefonen eller Serviceportalen (Topdesk)
  • Administrere og håndtere IP-telefoni (Alcatel)
  • Deltage i projekter, fx et projekt der skal gøre det nemmere at arbejde mobilt i FOA
  • Udarbejde vejledninger
  • Løbende uddannelse af superbrugerne fx via Skype.
  • Administrere og udlevere lån af fx bærbare pc’er
  • Brugeradministration
     
Hvem er du?
Vi leder efter en kollega, som har lyst til at varetage en udadvendt og vigtig funktion.
Vi forventer at du:
  • Har erfaring med at arbejde i en ServiceDesk
  • Har indgående kendskab til Windows (10) og MS-Office produkter (2016/O365)
  • Har indgående kendskab til brug og fejlsøgning af PC’er
  • Har kendskab til de mest gængse mobile devices, herunder smartphones, tablets, og bærbare computere m.v.
  • Har generel IT-teknisk forståelse i et komplekst IT-miljø
  • Har kendskab til principperne i ITIL
  • Har flair for og brænder for behagelig betjening
  • Kan skrive et let og forståeligt sprog
  • Kan formidle din viden videre til andre
  • Har pædagogisk sans, samarbejdsevne og handlekraft
  • Er selvstændig, serviceminded og har en høj stresstærskel i et til tider travlt miljø
  • Har forståelse for, hvornår en henvendelse kræver handling nu og her
  • Har lyst til at følge med i trends indenfor IT-verden og være med til at udfordre organisationen
Vi tilbyder
  • Vi kan tilbyde dig et job i en spændende IT-organisation med et godt og dynamisk arbejdsmiljø. Vi har et tæt fagligt samarbejde i sektio­nen, og med de øvrige sektioner i FOA IT.
    Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende intern overenskomst med mulighed for tillæg for relevante kvalifikationer.
    Der er tilknyttet pensionsordning på 14 %, et ferietillæg på 3 % - og vi optjener syv ugers ferie, har massageordning/fysioterapi, motionskælder samt forskellige personaleforeninger.
     
    Har denne beskrivelse givet dig lyst til at høre mere om stillingen, kontakt da sektionsleder Anne-Mette Jepsen på tlf.: 4697 2414/4022 8521
Ansøgning vedlagt CV - mærket “IT medarbejder til Servicedesk” sendes via FOAs elektroniske rekrutteringssystem senest søndag den 26. maj 2019. 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015552Phoenix-cb981ace12019-05-02T16:01:05.400FOAs IT afdeling søger medarbejder til ServiceDesken i FOAEr du serviceminded og udadvendt, og vil du være med til at hjælpe FOAs ansatte videre, når de har IT-problemer?
 
Du bliver en del af ServiceDesken, som er IT afdelingens ansigt ud mod de øvrige ansatte i FOA – herunder 38 afdelinger i hele landet.  ServiceDesken varetager primært support til brugen af PC’er med Windows 10, standard MS-programmer, mobile devices, FOA’s telefonisystem (Alcatel og Miralix) mv. Vi arbejder med inspiration fra ITIL’s principper.
ServiceDesken yder telefonisk support og via vores Serviceportal (TopDesk). 80% af sagerne løses direkte i ServiceDesken, mens de resterende 20% løses i samarbejde med de øvrige sektioner i FOA IT. ServiceDesken samarbejder tæt med FOAs superbrugere, som er fordelt i FOAs afdelinger i hele Danmark.
Du vil indgå i ServiceDeskens team på 6 kollegaer, heraf en elev. Stillingen er til besættelse 1. august 2019 eller snarest derefter.
 
Arbejdsopgaver
  • 1st line brugersupport (registrere, analysere, vurdere og vejlede) på henvendelser meldt ind via telefonen eller Serviceportalen (Topdesk)
  • Administrere og håndtere IP-telefoni (Alcatel)
  • Deltage i projekter, fx et projekt der skal gøre det nemmere at arbejde mobilt i FOA
  • Udarbejde vejledninger
  • Løbende uddannelse af superbrugerne fx via Skype.
  • Administrere og udlevere lån af fx bærbare pc’er
  • Brugeradministration
     
Hvem er du?
Vi leder efter en kollega, som har lyst til at varetage en udadvendt og vigtig funktion.
Vi forventer at du:
  • Har erfaring med at arbejde i en ServiceDesk
  • Har indgående kendskab til Windows (10) og MS-Office produkter (2016/O365)
  • Har indgående kendskab til brug og fejlsøgning af PC’er
  • Har kendskab til de mest gængse mobile devices, herunder smartphones, tablets, og bærbare computere m.v.
  • Har generel IT-teknisk forståelse i et komplekst IT-miljø
  • Har kendskab til principperne i ITIL
  • Har flair for og brænder for behagelig betjening
  • Kan skrive et let og forståeligt sprog
  • Kan formidle din viden videre til andre
  • Har pædagogisk sans, samarbejdsevne og handlekraft
  • Er selvstændig, serviceminded og har en høj stresstærskel i et til tider travlt miljø
  • Har forståelse for, hvornår en henvendelse kræver handling nu og her
  • Har lyst til at følge med i trends indenfor IT-verden og være med til at udfordre organisationen
Vi tilbyder
  • Vi kan tilbyde dig et job i en spændende IT-organisation med et godt og dynamisk arbejdsmiljø. Vi har et tæt fagligt samarbejde i sektio­nen, og med de øvrige sektioner i FOA IT.
    Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende intern overenskomst med mulighed for tillæg for relevante kvalifikationer.
    Der er tilknyttet pensionsordning på 14 %, et ferietillæg på 3 % - og vi optjener syv ugers ferie, har massageordning/fysioterapi, motionskælder samt forskellige personaleforeninger.
     
    Har denne beskrivelse givet dig lyst til at høre mere om stillingen, kontakt da sektionsleder Anne-Mette Jepsen på tlf.: 4697 2414/4022 8521
Ansøgning vedlagt CV - mærket “IT medarbejder til Servicedesk” sendes via FOAs elektroniske rekrutteringssystem senest søndag den 26. maj 2019. 
 

2019-05-27T00:52:28.710 Er du serviceminded og udadvendt, og vil du være med til at hjælpe FOAs ansatte videre, når de har IT-problemer? Du bliver en del af ServiceDesken, som er IT afdelingens ansigt ud mod de øvrige ansatte i FOA herunder 38 afdelinger i hele landet. ServiceDesken varetager primært support til brugen af PC er med Windows 10, standard MS-programmer, mobile devices, FOA s telefonisystem (Alcatel og Miralix) mv. Vi arbejder med inspiration fra ITIL s principper.ServiceDesken yder telefonisk support og via vores Serviceportal (TopDesk). 80 af sagerne løses direkte i ServiceDesken, mens de resterende 20 løses i samarbejde med de øvrige sektioner i FOA IT. ServiceDesken samarbejder tæt med FOAs superbrugere, som er fordelt i FOAs afdelinger i hele Danmark.Du vil indgå i ServiceDeskens team på 6 kollegaer, heraf en elev. Stillingen er til besættelse 1. august 2019 eller snarest derefter. Arbejdsopgaver 1st line brugersupport (registrere, analysere, vurdere og vejlede) på henvendelser meldt ind via telefonen eller Serviceportalen (Topdesk) Administrere og håndtere IP-telefoni (Alcatel) Deltage i projekter, fx et projekt der skal gøre det nemmere at arbejde mobilt i FOA Udarbejde vejledninger Løbende uddannelse af superbrugerne fx via Skype. Administrere og udlevere lån af fx bærbare pc er Brugeradministration Hvem er du?Vi leder efter en kollega, som har lyst til at varetage en udadvendt og vigtig funktion.Vi forventer at du: Har erfaring med at arbejde i en ServiceDesk Har indgående kendskab til Windows (10) og MS-Office produkter (2016 O365) Har indgående kendskab til brug og fejlsøgning af PC er Har kendskab til de mest gængse mobile devices, herunder smartphones, tablets, og bærbare computere m.v. Har generel IT-teknisk forståelse i et komplekst IT-miljø Har kendskab til principperne i ITIL Har flair for og brænder for behagelig betjening Kan skrive et let og forståeligt sprog Kan formidle din viden videre til andre Har pædagogisk sans, samarbejdsevne og handlekraft Er selvstændig, serviceminded og har en høj stresstærskel i et til tider travlt miljø Har forståelse for, hvornår en henvendelse kræver handling nu og her Har lyst til at følge med i trends indenfor IT-verden og være med til at udfordre organisationen Vi tilbyder Vi kan tilbyde dig et job i en spændende IT-organisation med et godt og dynamisk arbejdsmiljø. Vi har et tæt fagligt samarbejde i sektio nen, og med de øvrige sektioner i FOA IT.Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende intern overenskomst med mulighed for tillæg for relevante kvalifikationer.Der er tilknyttet pensionsordning på 14 , et ferietillæg på 3 - og vi optjener syv ugers ferie, har massageordning fysioterapi, motionskælder samt forskellige personaleforeninger. Har denne beskrivelse givet dig lyst til at høre mere om stillingen, kontakt da sektionsleder Anne-Mette Jepsen på tlf.: 4697 2414 4022 8521 Ansøgning vedlagt CV - mærket IT medarbejder til Servicedesk sendes via FOAs elektroniske rekrutteringssystem senest søndag den 26. maj 2019.10Phoenixcb981ace101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:000010https://foa.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=5806a21a-b8fa-4dca-b896-2c6a781e942d0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3518529FOA Forbund11Staunings Plads 1-31790København VDKDanmarkORS/cb981ace_logo.jpegORS/Small/cb981ace_logo.jpeg0
amj001@foa.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent752929EmplyPremium pakken - 45 dage513393ac-ecaa-4544-bbbc-ff0a49102ff5_45001102-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb981acehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb981acehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb981ace&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb981ace&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgFOAs IT afdeling søger medarbejder til ServiceDesken i FOA12007991Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361659110Anne-Mette Jepsenamj001@foa.dkDanmarkDanmark330091713Nat pakker/tasterRobot Vi søger en person der både kan taste ordrer ind i Uniconta, aflytte ordren og pakke ordren. Du følger ordren helt fra start til slut. Arbejdstids er fra 20-23 kontor taste og fra 23-05 når du pakker. Eller kombineret fra 20-04. Vi kan tilbyde dig et job hvor du får lov til det hele! Du skal have forstand på Uniconta og samtidig kunne løfte paller og pakke grøntsager. Du skal have sans for kvalitet, og gerne smage mærke om grøntsagerne er friske. Du skal vide om det er grønne, tiger eller tomberries tomater. Om det er basil cress eller mustard cress. Du skal kunne pakke hurtigt uden fejl. Erfaring fra lignende job på Grønttorvet vil være en fordel. Start så hurtigt som muligt. Evt. kun 3 dage pr. uge.

Vi søger en person der både kan taste ordrer ind i Uniconta, aflytte ordren og pakke ordren. Du følger ordren helt fra start til slut.

Arbejdstids er fra 20-23 kontor/taste og fra 23-05 når du pakker. Eller kombineret fra 20-04.

Vi kan tilbyde dig et job hvor du får lov til det hele!

Du skal have forstand på Uniconta og samtidig kunne løfte paller og pakke grøntsager. Du skal have sans for kvalitet, og gerne smage/mærke om grøntsagerne er friske. Du skal vide om det er grønne, tiger eller tomberries tomater. Om det er basil cress eller mustard cress.

Du skal kunne pakke hurtigt uden fejl.

Erfaring fra lignende job på Grønttorvet vil være en fordel.

Start så hurtigt som muligt. Evt. kun 3 dage pr. uge. 

FARMERS MARKET ApSValby2019-09-18T00:00:002019-11-11T00:00:00
330109060Ledige stillinger ved EUAm Ukraine - Visiting ExpertsRobot Ledige stillinger ved EUAM Ukraine Visiting Experts Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00. Vil du være med til at styrke Danmarks civile engagement i verdens brændpunkter, så er disse stillinger måske noget for dig? Gennem Freds- og Stabiliseringsberedskabet (FSB) tilbyder Udenrigsministeriet spændende udfordringer og mulighed for at gøre en forskel gennem sekundering til EU s civile krisestyringsmissioner. Stillingsbeskrivelse og kvalifikationer EU har opslået flere stillinger ved EU s civile mission i Ukraine. De generelle kvalifikationskrav samt en beskrivelse af stillingerne kan findes her. En beskrivelse af missionen kan findes på missionens hjemmeside. Vilkår Udsendelsens varighed forventes at være 3 måneder med mulighed for forlængelse. Udsendelse sker på vilkår for Freds- og Stabiliseringsberedskabet (FSB): Reglement og vejledning for FSB-udsendte. Venligst bemærk, at det er et krav for udsendelse gennem FSB, at man er dansk statsborger. Udenrigsministeriet FSB sender ansøgninger fra de bedst egnede kandidater videre til EU, der indkalder de mest kvalificerede ansøgere til interview. EU modtager også ansøgninger til stillingerne fra andre EU-medlemsstater. Såfremt EU ønsker at besætte en stilling med en dansk kandidat, vil Udenrigsministeriet FSB indgå kontrakt med den pågældende - en såkaldt sekundering. Ansøgning For at søge stillinger bedes du registrere dig og søge via EU s online ansøgningssystem Goalkeeper : https: goalkeeper.eeas.europa.eu registrar DPA 11127 details.do. (Hvis linket ikke virker, venligst kopier dette ind i din browser). Ansøgningen skal være uploadet i Goalkeeper senest mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00. Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte FSB på mail fsb-niras@niras.dk. Udenrigsministeriet FSB ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede til at søge stillingerne. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Om FSB FSB er et beredskab under Udenrigsministeriet. Beredskabet gør det muligt med kort varsel at sende danske eksperter ud på civile krisestyringsopgaver som bl.a. har til formål at stabilisere og styrke sikkerhedssektoren og fremme fred og demokrati. FSB hører under kontoret for Stabiliserings- og Sikkerhedspolitik (SSP) i Udenrigsministeriet. SSP har det overordnede politiske ansvar for FSB, mens den daglige administration siden 2008 har været varetaget af NIRAS A S.Ledige stillinger ved EUAM Ukraine – Visiting Experts
Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00.

Vil du være med til at styrke Danmarks civile engagement i verdens brændpunkter, så er disse stillinger måske noget for dig? Gennem Freds- og Stabiliseringsberedskabet (FSB) tilbyder Udenrigsministeriet spændende udfordringer og mulighed for at gøre en forskel gennem sekundering til EU’s civile krisestyringsmissioner.

Stillingsbeskrivelse og kvalifikationer

EU har opslået flere stillinger ved EU’s civile mission i Ukraine.

De generelle kvalifikationskrav samt en beskrivelse af stillingerne kan findes her.

En beskrivelse af missionen kan findes på missionens hjemmeside.

Vilkår

Udsendelsens varighed forventes at være 3 måneder med mulighed for forlængelse.

Udsendelse sker på vilkår for Freds- og Stabiliseringsberedskabet (FSB): Reglement og vejledning for FSB-udsendte.

Venligst bemærk, at det er et krav for udsendelse gennem FSB, at man er dansk statsborger.

Udenrigsministeriet/FSB sender ansøgninger fra de bedst egnede kandidater videre til EU, der indkalder de mest kvalificerede ansøgere til interview. EU modtager også ansøgninger til stillingerne fra andre EU-medlemsstater. Såfremt EU ønsker at besætte en stilling med en dansk kandidat, vil Udenrigsministeriet/FSB indgå kontrakt med den pågældende - en såkaldt sekundering.

Ansøgning

For at søge stillinger bedes du registrere dig og søge via EU’s online ansøgningssystem ”Goalkeeper”: https://goalkeeper.eeas.europa.eu/registrar/DPA/11127/details.do.
(Hvis linket ikke virker, venligst kopier dette ind i din browser).

Ansøgningen skal være uploadet i ”Goalkeeper” senest mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00.

Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte FSB på mail fsb-niras@niras.dk.

Udenrigsministeriet/FSB ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede til at søge stillingerne.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Om FSB

FSB er et beredskab under Udenrigsministeriet. Beredskabet gør det muligt med kort varsel at sende danske eksperter ud på civile krisestyringsopgaver som bl.a. har til formål at stabilisere og styrke sikkerhedssektoren og fremme fred og demokrati.

FSB hører under kontoret for Stabiliserings- og Sikkerhedspolitik (SSP) i Udenrigsministeriet. SSP har det overordnede politiske ansvar for FSB, mens den daglige administration siden 2008 har været varetaget af NIRAS A/S.



UdenrigsministerietKøbenhavn K2019-10-18T00:00:002019-10-28T00:00:00
330107037TV operatørRobot Vi søger: TV-operatør Vi søger en tv-operatør til vores nye og top moderne tv-vogne. For at komme i betragtning til stillingen, skal du have DTVK certifikat. Du kan se frem til et alsidigt job, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med engagerede og dygtige kollegaer, hvor du vil opleve frihed under ansvar. Vi tilbyder et afvekslende job i en dynamisk afdeling med et uformelt arbejdsmiljø og gode muligheder for at opnå personlig og faglig udvikling. Det vigtigt at du er mødestabil, fleksibel, loyal og har lyst til at arbejde i en virksomhed i rivende udvikling. Ansøgning og CV mærket TV operatør sendes til job@fksslamson.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Daniel Sønder på tlf. 25 26 58 57 Vi kalder løbende ind til samtaler og stopper, når den rette kandidat er fundet. Har du ikke hørt fra os d. 11.11.2019 - kan jobbet betragtes som besat til anden side.

Vi søger:

TV-operatør

Vi søger en tv-operatør til vores nye og top moderne tv-vogne. For at komme i betragtning til stillingen, skal du have DTVK certifikat.

Du kan se frem til et alsidigt job, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med engagerede og dygtige kollegaer, hvor du vil opleve frihed under ansvar.

Vi tilbyder et afvekslende job  i en dynamisk afdeling med et uformelt arbejdsmiljø og gode muligheder for at opnå personlig og faglig udvikling.

Det vigtigt at du er mødestabil, fleksibel, loyal og har lyst til at arbejde i en virksomhed i rivende udvikling.

Ansøgning og CV mærket "TV operatør " sendes til job@fksslamson.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Daniel Sønder på tlf. 25 26 58 57

Vi kalder løbende ind til samtaler og stopper, når den rette kandidat er fundet. Har du ikke hørt fra os d. 11.11.2019 - kan jobbet betragtes som besat til anden side.

FKSSLAMSON A/SHvidovre2019-10-15T00:00:002019-11-11T00:00:00
3300951862 vagterRobot vi søger 1 vagt til patrujle og fastvagt, mødested Ballerup eller København 140 timer pr. mdr. 1 vagt til patrujle og fastvagt, mødested Ballerup eller København 140 timer pr. mdr. der er mulighed for flere timer, der vi får mange temp opgaver. bemærk du skal ha bestået grundlæggende vagt for at søge jobbet Dine kompetencer:- Bestået grundlæggende vagt.- Skal kunne godkendes som vagt.- Kørekort til kategori B.- Tale og skrive dansk.- Mødepligtig, serviceminded og tålmodig Har det din interesse er du velkommen til at sende os en ansøgning på mail til tr@vagtdivisionen.dkVi ser frem til at høre fra dig. Venlig hilsenThomas RohrbergVagtdivisionen

vi søger 

 

1 vagt til patrujle og fastvagt, mødested Ballerup eller København 

140 timer pr. mdr. 

 

1 vagt til patrujle og fastvagt, mødested Ballerup eller København 

140 timer pr. mdr. 

der er mulighed for flere timer, der vi får mange temp opgaver.

bemærk du skal ha bestået grundlæggende vagt for at søge jobbet

Dine kompetencer:
- Bestået grundlæggende vagt.
- Skal kunne godkendes som vagt.
- Kørekort til kategori B.
- Tale og skrive dansk.
- Mødepligtig, serviceminded og tålmodig


Har det din interesse er du velkommen til at sende os en ansøgning på mail til tr@vagtdivisionen.dk
Vi ser frem til at høre fra dig.

Venlig hilsen
Thomas Rohrberg
Vagtdivisionen

VagtDivisionen v/Thomas RohrbergSkovlunde2019-09-25T00:00:002019-11-18T00:00:00
330082764Deltidsvagter søgesRobot Der søges deltidsvagter til butiksvagt i hovedstadsområdet. Det er vagter af 4 timers varighed - nogle vagter kan være længere. Det er både hverdage og weekend. Mangler især weekend, så ønsker man, at tjene lidt ekstra disse dage, vil det passe rigtig godt ind. Der er mulighed for at starte med få timer, og få flere på sigt. Krav: Vagtuddannelse Kunne sikkerhedsgodkendes som vagt Straffeattest forevises Tale, skrive og forstå dansk, da der bl.a. skrives vagtrapport på dansk. Arbejstid i tidsrummer 18.15 til 22.15 - nogle opgaver ligger om formiddagen. Der gives evt. frigørelsesattest. Ansøgninger behandles løbende. Der indkaldes til samtaler løbende. Såfremt du ikke har hørt fra arbejdsgiver inden 3 uger efter ansøgningsfristens udløb, er du desværre ikke kommet i betragtning til stillingen.

Der søges deltidsvagter til butiksvagt i hovedstadsområdet. Det er vagter af 4 timers varighed - nogle vagter kan være længere. Det er både hverdage og weekend. Mangler især weekend, så ønsker man, at tjene lidt ekstra disse dage, vil det passe rigtig godt ind. Der er mulighed for at starte med få timer, og få flere på sigt. 

 Krav:

Vagtuddannelse

Kunne sikkerhedsgodkendes som vagt

Straffeattest forevises

Tale, skrive og forstå dansk, da der bl.a. skrives vagtrapport på dansk.

Arbejstid i tidsrummer 18.15 til 22.15 - nogle opgaver ligger om formiddagen.

Der gives evt. frigørelsesattest.

Ansøgninger behandles løbende. Der indkaldes til samtaler løbende.

Såfremt du ikke har hørt fra arbejdsgiver inden 3 uger efter ansøgningsfristens udløb, er du desværre ikke kommet i betragtning til stillingen.

KP Vagt ApSGlostrup2019-09-03T00:00:002019-10-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Nat pakker/taster

FARMERS MARKET ApS

Valby
Vi søger en person der både kan taste ordrer ind i Uniconta, aflytte ordren og pakke ordren. Du følger ordren helt fra start til slut. Arbejdstids er fra 20-23 kontor taste og fra 23-05 når du pakker. Eller kombineret fra 20-04. Vi kan tilbyde dig e...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:11. november 2019

Ledige stillinger ved EUAm Ukraine - Visiting Experts

Udenrigsministeriet

København K
Ledige stillinger ved EUAM Ukraine Visiting Experts Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00. Vil du være med til at styrke Danmarks civile engagement i verdens brændpunkter, så er disse stillinger måske noget for dig? Gennem Freds- og...
Indrykket:18. oktober 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

TV operatør

FKSSLAMSON A/S

Hvidovre
Vi søger: TV-operatør Vi søger en tv-operatør til vores nye og top moderne tv-vogne. For at komme i betragtning til stillingen, skal du have DTVK certifikat. Du kan se frem til et alsidigt job, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med engage...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:11. november 2019

2 vagter

VagtDivisionen v/Thomas Rohrberg

Skovlunde
vi søger 1 vagt til patrujle og fastvagt, mødested Ballerup eller København 140 timer pr. mdr. 1 vagt til patrujle og fastvagt, mødested Ballerup eller København 140 timer pr. mdr. der er mulighed for flere timer, der vi får mange temp opgaver. bemæ...
Indrykket:25. september 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Deltidsvagter søges

KP Vagt ApS

Glostrup
Der søges deltidsvagter til butiksvagt i hovedstadsområdet. Det er vagter af 4 timers varighed - nogle vagter kan være længere. Det er både hverdage og weekend. Mangler især weekend, så ønsker man, at tjene lidt ekstra disse dage, vil det passe rigt...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019