Aktivitetsmedarbejder til plejeboliger og åbne aktivitetscentre i Horsens Kommune.

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger lige nu to til stillinger på 35 t/u.

Brænder du for at samarbejde med mange mennesker? Er du rigtig god til at skabe meningsfulde aktiviteter for mange forskellige borgere og støtte frivillige i at udvikle og skabe sundhedsfremmende tiltag for beboerne i plejeboliger og brugere af åbent aktivitetscenter? Elsker du at arrangere, koordinere og stå i spidsen for aktiviteter som skaber liv og glæde for ældre borgere? Så er du måske vores nye kollega!

Vi søger engageret medarbejdere til én fast stilling, og én midlertidig stilling frem til oktober 2022. Stillingerne som aktivitetsmedarbejdere er dels på Egebakken i Egebjerg og dels som ”flyver” med en tværgående funktion til de øvrige plejeenheder og aktivitetscentre i Horsens Kommune. Der er 22 plejeenheder og 14 aktivitetscentre, hvor der ligeledes er ansat aktivitetsmedarbejdere.  Stillingerne indeholder to ugentlige eftermiddage til kl. 16.30, en månedlig lørdagsvagt og en månedlig aftenvagt. Stillingen ønskes besat den 1. december 2021 eller snarest muligt.

Opgaven er at skabe meningsfulde aktiviteter og sociale sammenhænge og dermed give mulighed for at brugere og beboere får massere af indhold, oplevelser og aktivitet i hverdagslivet. Der skal, i samarbejde med centerråd, frivillige, beboere og personale, udvikles og fastholdes et attraktivt aktivitetstilbud for en bred målgruppe på Egebakken og resten af kommunen, beståede at brugere af åbne aktivitetscentre, beboere i almene plejeboliger og beboere i ældreboliger.

Du skal understøtte og anerkende de frivillige, som varetager aktiviteter og være tovholder på hverdag og fest. På plejecenteret skal du udvikle og stå for aktiviteter sammen med beboerne og være med til at fastholde traditioner og højtider.
Desuden skal du være en del rekrutteringen af frivillige og være opsøgende i forhold til nye samarbejdspartnere, eks. i lokalområdet, som kan bidrage til at skabe oplevelser og indhold i beboernes hverdag.

Dine tætteste samarbejdspartnere vil i plejeboligerne være personalet og de frivillige. I det åbne aktivitetscenter vil det være centerrådet og de frivillige på Egebakken. De to stillinger der søges til her, vil være tætte arbejdskolleger som aktivitetsmedarbejdere på Egebakken. Derudover vil de to stillinger have en særlig funktion som tværgående i hele kommune i både plejeboliger og åbne centre.

Derudover vil du blive del af et team af dygtige aktivitetsmedarbejdere, som arbejder på andre plejecentre og åbne aktivitetscentre i Horsens Kommune. Du vil under ansættelsen have mulighed for støtte og sparring med dit team.

Om dig:

  • Du er uddannet social- og sundhedsassistent, pædagog, ergoterapeut, fysioterapeut el. andet sundhedsfagligt.
  • Du har erfaring med at arbejde med frivillige og ser potentialet i frivilliges ressourcer.
  • Du brænder for at være med til at skabe indhold i ældre menneskers hverdagsliv.
  • Du er positiv og energirig.
  • Du tager initiativ og kan følge opgaverne til ende.
  • Du er god til at koordinere, bevare overblikket og skabe sammenhæng på tværs.
  • Du trives med at arbejde selvstændigt og er god til at samarbejde med mange forskellige personer og faggrupper.
  • Du kan have mange bolde i luften og trives med, at hver dag byder på uforudsete opgaver.
  • Du har erfaring indenfor demensområdet

Vi tilbyder:
  • Engagerede og målrettede kollegaer og frivillige.
  • Et velfungerende team med et godt sammenhold og en uformel tone
  • En afvekslende hverdag med mange udfordringer og muligheder for at tegne en spændende udvikling på området i samspil med lokalsamfundet, samarbejdspartnere m.m.
  • Et givende job, hvor du får lov til at iværksætte lige det, der giver allermest mening for beboere og frivillige.
  • Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist: Søndag d. 24.10.21
Ansættelsessamtaler: Onsdag d. 27.10.21
 
Har du spørgsmål til stillingerne er du velkommen til at kontakte:
Daglig leder Marie Holst Henriksen på tlf: 21546591, daglig leder Susanne Rystok på tlf: 30520297 eller daglig leder Mia Christensen på tlf: 24959024
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Aktivitetsmedarbejder til plejeboliger og åbne aktivitetscentre i Horsens Kommune.

Vi søger lige nu to til stillinger på 35 t/u.

Brænder du for at samarbejde med mange mennesker? Er du rigtig god til at skabe meningsfulde aktiviteter for mange forskellige borgere og støtte frivillige i at udvikle og skabe sundhedsfremmende tiltag for beboerne i plejeboliger og brugere af åbent aktivitetscenter? Elsker du at arrangere, koordinere og stå i spidsen for aktiviteter som skaber liv og glæde for ældre borgere? Så er du måske vores nye kollega!

Vi søger engageret medarbejdere til én fast stilling, og én midlertidig stilling frem til oktober 2022. Stillingerne som aktivitetsmedarbejdere er dels på Egebakken i Egebjerg og dels som ”flyver” med en tværgående funktion til de øvrige plejeenheder og aktivitetscentre i Horsens Kommune. Der er 22 plejeenheder og 14 aktivitetscentre, hvor der ligeledes er ansat aktivitetsmedarbejdere.  Stillingerne indeholder to ugentlige eftermiddage til kl. 16.30, en månedlig lørdagsvagt og en månedlig aftenvagt. Stillingen ønskes besat den 1. december 2021 eller snarest muligt.

Opgaven er at skabe meningsfulde aktiviteter og sociale sammenhænge og dermed give mulighed for at brugere og beboere får massere af indhold, oplevelser og aktivitet i hverdagslivet. Der skal, i samarbejde med centerråd, frivillige, beboere og personale, udvikles og fastholdes et attraktivt aktivitetstilbud for en bred målgruppe på Egebakken og resten af kommunen, beståede at brugere af åbne aktivitetscentre, beboere i almene plejeboliger og beboere i ældreboliger.

Du skal understøtte og anerkende de frivillige, som varetager aktiviteter og være tovholder på hverdag og fest. På plejecenteret skal du udvikle og stå for aktiviteter sammen med beboerne og være med til at fastholde traditioner og højtider.
Desuden skal du være en del rekrutteringen af frivillige og være opsøgende i forhold til nye samarbejdspartnere, eks. i lokalområdet, som kan bidrage til at skabe oplevelser og indhold i beboernes hverdag.

Dine tætteste samarbejdspartnere vil i plejeboligerne være personalet og de frivillige. I det åbne aktivitetscenter vil det være centerrådet og de frivillige på Egebakken. De to stillinger der søges til her, vil være tætte arbejdskolleger som aktivitetsmedarbejdere på Egebakken. Derudover vil de to stillinger have en særlig funktion som tværgående i hele kommune i både plejeboliger og åbne centre.

Derudover vil du blive del af et team af dygtige aktivitetsmedarbejdere, som arbejder på andre plejecentre og åbne aktivitetscentre i Horsens Kommune. Du vil under ansættelsen have mulighed for støtte og sparring med dit team.

Om dig:

  • Du er uddannet social- og sundhedsassistent, pædagog, ergoterapeut, fysioterapeut el. andet sundhedsfagligt.
  • Du har erfaring med at arbejde med frivillige og ser potentialet i frivilliges ressourcer.
  • Du brænder for at være med til at skabe indhold i ældre menneskers hverdagsliv.
  • Du er positiv og energirig.
  • Du tager initiativ og kan følge opgaverne til ende.
  • Du er god til at koordinere, bevare overblikket og skabe sammenhæng på tværs.
  • Du trives med at arbejde selvstændigt og er god til at samarbejde med mange forskellige personer og faggrupper.
  • Du kan have mange bolde i luften og trives med, at hver dag byder på uforudsete opgaver.
  • Du har erfaring indenfor demensområdet

Vi tilbyder:
  • Engagerede og målrettede kollegaer og frivillige.
  • Et velfungerende team med et godt sammenhold og en uformel tone
  • En afvekslende hverdag med mange udfordringer og muligheder for at tegne en spændende udvikling på området i samspil med lokalsamfundet, samarbejdspartnere m.m.
  • Et givende job, hvor du får lov til at iværksætte lige det, der giver allermest mening for beboere og frivillige.
  • Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist: Søndag d. 24.10.21
Ansættelsessamtaler: Onsdag d. 27.10.21
 
Har du spørgsmål til stillingerne er du velkommen til at kontakte:
Daglig leder Marie Holst Henriksen på tlf: 21546591, daglig leder Susanne Rystok på tlf: 30520297 eller daglig leder Mia Christensen på tlf: 24959024
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.