Bæredygtighedscontroller

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du lyst til at bidrage til den grønne omstilling og være med til at gøre en forskel i en politisk styret organisation. Så er det måske lige dig, vi søger.
Hos AK Indkøb i Aalborg Kommune søger vi en initiativrig og selvstændig medarbejder, som bliver vores omdrejningspunkt i forhold til metodeudvikling af bæredygtighedsmåling, analyse og afrapportering af bæredygtighedsindsatser ift. verdensmålene. Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen og med tiltrædelse hurtigst muligt. Arbejdssted: Rantzausgade 4, 2 sal 9000 Aalborg.

Om jobbet
Som Bæredygtighedscontroller kommer du til at arbejde med mange interessenter og bidragsydere i organisationen. Du skal kunne samle trådene og bevare overblikket. Du vil blive ansvarlig for metodeudvikling omkring bæredygtighedsmåling og samtidig deltage i diverse netværk indenfor bæredygtighed.
Du vil komme til at arbejde med analyse af grønne indkøb indenfor alle relevante områder. Desuden vil en række af dine opgaver være:

  • Metodeudvikling af bæredygtighedsmåling
  • Analyser af grønne indkøb.
  • Afrapportering til hele Aalborg Kommune
  • Indgå i tværgående projekter
Hvem er du
Det vigtigste er, at du har mod på opgaven og brænder for at være med til at gøre en forskel. Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor området og har en relevant uddannelse. Nyuddannede med den rette profil og indstilling vil også kunne komme i betragtning. Du befinder dig godt som en selvstændig og initiativrig projektleder
Vi søger en medarbejder, gerne med kompetencer indenfor følgende:
  • besidder gode analytiske evner og er superbruger af Office pakken, hovedsagelig Excel
  • har lyst til og forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation med mange interessenter.
  • har gode kommunikative kompetencer, mundtligt som skriftligt på tværs af de mange interessenter
  • er imødekommende og tillidsvækkende
  • er nysgerrig og har lyst til at tilegne dig ny viden på området
  • har let til smil, er god til at samarbejde og har lyst til at lære fra dig
  • er ansvarsbevidst, engageret og har drive
  • finder løsninger og er god til at skabe og bevare gode samarbejdsrelationer til både kolleger, leverandører og øvrige samarbejdspartnere
  • udstråler sikkerhed og på en rolig facon formår at skabe overblik og sætte retning i forbindelse med udbudsprojekter
Hvem er vi
AK Indkøb i Aalborg Kommune består af 15 medarbejdere og er en del af Koncernservice som udover AK Indkøb består af IT-Centret og Løn, Personale & HR. Koncernservice i Aalborg Kommune har til hovedformål at levere fællesadministrativ service og løsninger i tæt dialog med forvaltningerne, herunder bidrage til løbende optimering og effektivisering af de interne, administrative processer. Koncernservice er organisatorisk placeret i Økonomi og Erhverv. Vi er derudover et kontor med en positiv tilgang til opgaverne, et godt arbejdsklima med en åben og uformel tone og ikke mindst et godt kollegialt sammenhold.
Vi gennemfører egne udbud, udbud gennem SKI samt yder rådgivning i forbindelse med udbud, der gennemføres i de øvrige forvaltninger. Derudover varetager vi en række andre opgaver som kontraktstyring, administration af kommunens e-handelssystem, flådestyring med mere.

Vi tilbyder
  • Stor medindflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde
  • Selvstændige arbejdsopgaver kombineret med opgaver der skal løses i teamet
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Samarbejde på tværs af faggrænser
  • En travl og alsidig arbejdsdag fuld af udfordringer i en åben organisation, hvor videndeling er en naturlig ting.
  • Et spændende job i en afdeling med godt samarbejde og fællesskab, samt et positivt og uhøjtideligt socialt miljø.
  • En fleksibel arbejdsplads med højt fagligt niveau.
Løn og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter den gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Vil du vide mere
Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte os. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Henvendelse kan rettes til Indkøbschef Jan V. Nielsen på tlf. 2520 4574 og mail jan.v@aalborg.dk
eller
Specialist Allan Gram Larsen på tlf. 2520 4681 og mail allan.larsen@aalborg.dk

Det praktiske
Ansøgningsfrist er 17.02.2022
Samtaler forventes afholdt 23.02.2022, evt. 2. samtale 25.02.2022

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.

Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Bæredygtighedscontroller

Har du lyst til at bidrage til den grønne omstilling og være med til at gøre en forskel i en politisk styret organisation. Så er det måske lige dig, vi søger.
Hos AK Indkøb i Aalborg Kommune søger vi en initiativrig og selvstændig medarbejder, som bliver vores omdrejningspunkt i forhold til metodeudvikling af bæredygtighedsmåling, analyse og afrapportering af bæredygtighedsindsatser ift. verdensmålene. Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen og med tiltrædelse hurtigst muligt. Arbejdssted: Rantzausgade 4, 2 sal 9000 Aalborg.

Om jobbet
Som Bæredygtighedscontroller kommer du til at arbejde med mange interessenter og bidragsydere i organisationen. Du skal kunne samle trådene og bevare overblikket. Du vil blive ansvarlig for metodeudvikling omkring bæredygtighedsmåling og samtidig deltage i diverse netværk indenfor bæredygtighed.
Du vil komme til at arbejde med analyse af grønne indkøb indenfor alle relevante områder. Desuden vil en række af dine opgaver være:

  • Metodeudvikling af bæredygtighedsmåling
  • Analyser af grønne indkøb.
  • Afrapportering til hele Aalborg Kommune
  • Indgå i tværgående projekter
Hvem er du
Det vigtigste er, at du har mod på opgaven og brænder for at være med til at gøre en forskel. Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor området og har en relevant uddannelse. Nyuddannede med den rette profil og indstilling vil også kunne komme i betragtning. Du befinder dig godt som en selvstændig og initiativrig projektleder
Vi søger en medarbejder, gerne med kompetencer indenfor følgende:
  • besidder gode analytiske evner og er superbruger af Office pakken, hovedsagelig Excel
  • har lyst til og forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation med mange interessenter.
  • har gode kommunikative kompetencer, mundtligt som skriftligt på tværs af de mange interessenter
  • er imødekommende og tillidsvækkende
  • er nysgerrig og har lyst til at tilegne dig ny viden på området
  • har let til smil, er god til at samarbejde og har lyst til at lære fra dig
  • er ansvarsbevidst, engageret og har drive
  • finder løsninger og er god til at skabe og bevare gode samarbejdsrelationer til både kolleger, leverandører og øvrige samarbejdspartnere
  • udstråler sikkerhed og på en rolig facon formår at skabe overblik og sætte retning i forbindelse med udbudsprojekter
Hvem er vi
AK Indkøb i Aalborg Kommune består af 15 medarbejdere og er en del af Koncernservice som udover AK Indkøb består af IT-Centret og Løn, Personale & HR. Koncernservice i Aalborg Kommune har til hovedformål at levere fællesadministrativ service og løsninger i tæt dialog med forvaltningerne, herunder bidrage til løbende optimering og effektivisering af de interne, administrative processer. Koncernservice er organisatorisk placeret i Økonomi og Erhverv. Vi er derudover et kontor med en positiv tilgang til opgaverne, et godt arbejdsklima med en åben og uformel tone og ikke mindst et godt kollegialt sammenhold.
Vi gennemfører egne udbud, udbud gennem SKI samt yder rådgivning i forbindelse med udbud, der gennemføres i de øvrige forvaltninger. Derudover varetager vi en række andre opgaver som kontraktstyring, administration af kommunens e-handelssystem, flådestyring med mere.

Vi tilbyder
  • Stor medindflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde
  • Selvstændige arbejdsopgaver kombineret med opgaver der skal løses i teamet
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Samarbejde på tværs af faggrænser
  • En travl og alsidig arbejdsdag fuld af udfordringer i en åben organisation, hvor videndeling er en naturlig ting.
  • Et spændende job i en afdeling med godt samarbejde og fællesskab, samt et positivt og uhøjtideligt socialt miljø.
  • En fleksibel arbejdsplads med højt fagligt niveau.
Løn og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter den gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Vil du vide mere
Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte os. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Henvendelse kan rettes til Indkøbschef Jan V. Nielsen på tlf. 2520 4574 og mail jan.v@aalborg.dk
eller
Specialist Allan Gram Larsen på tlf. 2520 4681 og mail allan.larsen@aalborg.dk

Det praktiske
Ansøgningsfrist er 17.02.2022
Samtaler forventes afholdt 23.02.2022, evt. 2. samtale 25.02.2022

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.

Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.