Afdelingschef til JKS Aarhus

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Da vores nuværende afdelingschef i Aarhus er udnævnt til salgsansvarlig for JKS a/s søger vi en afdelingschef med lyst og evne til at fortsætte den gode udvikling og drift af vores lokale vikarkontor i Aarhus. For at realisere vores vækstambitioner har det betydning, at du formår at drive forretningen med lige dele fokus på både vikar- og rekrutteringsmarkedet. Kontoret i Aarhus fungerer som kontor for både den lokale vikarforretning, men også kontor for vores rekrutterings- og freelanceforretning, og har derfor stor kontaktflade med både kunder og kandidater.

Det er vigtigt, at du forstår vigtigheden af et nært, positivt og tillidsfuldt samarbejde mellem konsulenterne, således at ressourcerne bruges bedst muligt, så afdelingen realiserer sine målsætninger. 

Om stillingen
Din primære opgave vil være at sikre den daglige drift og udvikling af kontoret. Dette gøres ved tæt lederskab og aktiv deltagelse i afdelingens daglige opgaver. Du vil fysisk sidde sammen med dit team og har således hele tiden opmærksomhed rettet på driften, samtidig med du agerer som salgsressource og leder.

Arbejdsopgaver for vores nye afdelingschef vil være

  • Sikre retningen af vores salg samt ressourcer
  • Deltage i salgsfremmende aktiviteter med fokus på JKS's samlede produktportefølje
  • Deltage i relevante netværk og fremme JKS’s lokale kendskabsgrad
  • I samarbejde med interne ressourcer udarbejde og eksekvere en strategi for JKS Aarhus
  • Motivere og lede dit team 
  • Deltage i den daglige drift og løsning af opgaver for at sikre dit teams succes


Kvalifikationer
Du kommer gerne med erfaring fra vikar- eller rekrutteringsbranchen og har fungeret som afdelingschef eller teamleder igennem minimum 5 år. 

Udover at have en tydelig lederprofil har du flere års erfaring med opsøgende salg, og kan fremvise dokumenterede salgsresultater. Det er vigtigt, at din salgserfaring dækker rådgivning og sparring med kunder i forbindelse med salgsaktivitet, og dine salgsaktiviteter har været med en bredde af produkter/services/aftaler. 

Du bor i området, hvor du formentlig har et stort og interessant personligt netværk. Ligeledes har du erfaring med salg i området - gerne salg af serviceydelser eller lignende. En af nøglerne til succes i jobbet er fleksibilitet, da jobbet ofte kræver en ekstraordinær indsats, i særdeleshed i opbygningsfasen.

Derudover fungerer du godt i et hektisk arbejdsmiljø og formår at holde hovedet koldt når det går stærkest. Det er vigtigt, at du er en hands-on leder, som delvist driver teamet ved egen indsats.

Som person byder du ind med positivitet og godt humør. Du er udadvendt, dedikeret, struktureret og har en naturlig autoritet i din personlighed. 

Derudover forventer vi, at du:

  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale 
  • Er en erfaren bruger af Microsoft Office-pakken. Kendskab til Navision og AXP er en fordel, men ikke et krav
  • Er i besiddelse af gyldigt kørekort (B) samt kan stille bil til rådighed. Du vil naturligvis få kørselsgodtgørelse efter statens takster

JKS tilbyder
Du bliver en del af vores team i Aarhus, og en del af Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau med 39 afdelinger fordelt over hele landet. 

Du vil blive en del af et team med en høj arbejdsmoral, hvor god energi og godt humør vægtes utrolig højt. Du samarbejder og sparrer løbende med dine kolleger, og du får en leder, der lytter til dig og værdsætter din indsats.

Vi tilbyder et af landets største og stærkeste netværk. Årligt tilbyder vi intern konsulentuddannelse til dygtiggørelse af dine kompetencer.

Vi tilbyder en lønpakke, der tager udgangspunkt i dine kvalifikationer samt pension, sundheds- og tandforsikring, frokost- og frugtordning.

Ansøgning og kontakt
Lyder ovenstående som jobbet for dig, så send meget gerne en ansøgning og et CV via Søg Stillingen.

Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg gerne hurtigst muligt. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning via mail.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, er du altid velkommen til at kontakte HR-chef Kasper Reinhold på +45 61 63 07 35 eller regionschef Pernille Esko Liv på +45 61 63 07 93.   

En del af dansk erhvervsliv siden 1995
JKS er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau og vi beskæftiger hver dag mere end 3.000 vikarmedarbejdere hos vores kunder i hele landet.

JKS startede i Hvide Sande i 1995, da der i forbindelse med nedlukningen af et lokalt skibsbyggeri var ledige hænder, der skulle i arbejde. Hovedkontoret ligger i dag i Ringkøbing, og har fået selskab af 37 lokale kontorer fordelt i hele Danmark. Herudover har vi også 5 kontorer i Norge og Sverige samt et enkelt i Rumænien. Vi har siden starten været på danske hænder og er fortsat 100 % danskejet.

JKS består i dag, udover mange tusinde vikarer, af 195 dedikerede medarbejdere, der hver dag møder ind for at hjælpe jobsøgende i arbejde og styrke vores kunders konkurrencekraft gennem fleksible og effektive bemandingsløsninger. Årligt håndterer vi mere end 36.000 vikaransøgninger, hvoraf mere end 20.000 dedikerede vikarer.

Udover fleksible vikarløsninger hos JKS, hjælper vi også vores kunder med skræddersyede løsninger gennem de specialiserede brands Career (rekruttering, onboarding og outplacement), Professionals (IT-, ingeniør- og økonomispecialister på freelance-basis) samt Assistance (køkken- og kantinebemanding).

 
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Afdelingschef til JKS Aarhus

Da vores nuværende afdelingschef i Aarhus er udnævnt til salgsansvarlig for JKS a/s søger vi en afdelingschef med lyst og evne til at fortsætte den gode udvikling og drift af vores lokale vikarkontor i Aarhus. For at realisere vores vækstambitioner har det betydning, at du formår at drive forretningen med lige dele fokus på både vikar- og rekrutteringsmarkedet. Kontoret i Aarhus fungerer som kontor for både den lokale vikarforretning, men også kontor for vores rekrutterings- og freelanceforretning, og har derfor stor kontaktflade med både kunder og kandidater.

Det er vigtigt, at du forstår vigtigheden af et nært, positivt og tillidsfuldt samarbejde mellem konsulenterne, således at ressourcerne bruges bedst muligt, så afdelingen realiserer sine målsætninger. 

Om stillingen
Din primære opgave vil være at sikre den daglige drift og udvikling af kontoret. Dette gøres ved tæt lederskab og aktiv deltagelse i afdelingens daglige opgaver. Du vil fysisk sidde sammen med dit team og har således hele tiden opmærksomhed rettet på driften, samtidig med du agerer som salgsressource og leder.

Arbejdsopgaver for vores nye afdelingschef vil være

  • Sikre retningen af vores salg samt ressourcer
  • Deltage i salgsfremmende aktiviteter med fokus på JKS's samlede produktportefølje
  • Deltage i relevante netværk og fremme JKS’s lokale kendskabsgrad
  • I samarbejde med interne ressourcer udarbejde og eksekvere en strategi for JKS Aarhus
  • Motivere og lede dit team 
  • Deltage i den daglige drift og løsning af opgaver for at sikre dit teams succes


Kvalifikationer
Du kommer gerne med erfaring fra vikar- eller rekrutteringsbranchen og har fungeret som afdelingschef eller teamleder igennem minimum 5 år. 

Udover at have en tydelig lederprofil har du flere års erfaring med opsøgende salg, og kan fremvise dokumenterede salgsresultater. Det er vigtigt, at din salgserfaring dækker rådgivning og sparring med kunder i forbindelse med salgsaktivitet, og dine salgsaktiviteter har været med en bredde af produkter/services/aftaler. 

Du bor i området, hvor du formentlig har et stort og interessant personligt netværk. Ligeledes har du erfaring med salg i området - gerne salg af serviceydelser eller lignende. En af nøglerne til succes i jobbet er fleksibilitet, da jobbet ofte kræver en ekstraordinær indsats, i særdeleshed i opbygningsfasen.

Derudover fungerer du godt i et hektisk arbejdsmiljø og formår at holde hovedet koldt når det går stærkest. Det er vigtigt, at du er en hands-on leder, som delvist driver teamet ved egen indsats.

Som person byder du ind med positivitet og godt humør. Du er udadvendt, dedikeret, struktureret og har en naturlig autoritet i din personlighed. 

Derudover forventer vi, at du:

  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale 
  • Er en erfaren bruger af Microsoft Office-pakken. Kendskab til Navision og AXP er en fordel, men ikke et krav
  • Er i besiddelse af gyldigt kørekort (B) samt kan stille bil til rådighed. Du vil naturligvis få kørselsgodtgørelse efter statens takster

JKS tilbyder
Du bliver en del af vores team i Aarhus, og en del af Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau med 39 afdelinger fordelt over hele landet. 

Du vil blive en del af et team med en høj arbejdsmoral, hvor god energi og godt humør vægtes utrolig højt. Du samarbejder og sparrer løbende med dine kolleger, og du får en leder, der lytter til dig og værdsætter din indsats.

Vi tilbyder et af landets største og stærkeste netværk. Årligt tilbyder vi intern konsulentuddannelse til dygtiggørelse af dine kompetencer.

Vi tilbyder en lønpakke, der tager udgangspunkt i dine kvalifikationer samt pension, sundheds- og tandforsikring, frokost- og frugtordning.

Ansøgning og kontakt
Lyder ovenstående som jobbet for dig, så send meget gerne en ansøgning og et CV via Søg Stillingen.

Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg gerne hurtigst muligt. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning via mail.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, er du altid velkommen til at kontakte HR-chef Kasper Reinhold på +45 61 63 07 35 eller regionschef Pernille Esko Liv på +45 61 63 07 93.   

En del af dansk erhvervsliv siden 1995
JKS er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau og vi beskæftiger hver dag mere end 3.000 vikarmedarbejdere hos vores kunder i hele landet.

JKS startede i Hvide Sande i 1995, da der i forbindelse med nedlukningen af et lokalt skibsbyggeri var ledige hænder, der skulle i arbejde. Hovedkontoret ligger i dag i Ringkøbing, og har fået selskab af 37 lokale kontorer fordelt i hele Danmark. Herudover har vi også 5 kontorer i Norge og Sverige samt et enkelt i Rumænien. Vi har siden starten været på danske hænder og er fortsat 100 % danskejet.

JKS består i dag, udover mange tusinde vikarer, af 195 dedikerede medarbejdere, der hver dag møder ind for at hjælpe jobsøgende i arbejde og styrke vores kunders konkurrencekraft gennem fleksible og effektive bemandingsløsninger. Årligt håndterer vi mere end 36.000 vikaransøgninger, hvoraf mere end 20.000 dedikerede vikarer.

Udover fleksible vikarløsninger hos JKS, hjælper vi også vores kunder med skræddersyede løsninger gennem de specialiserede brands Career (rekruttering, onboarding og outplacement), Professionals (IT-, ingeniør- og økonomispecialister på freelance-basis) samt Assistance (køkken- og kantinebemanding).

 
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.