Økonomisk orienteret Project Controller

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Hos SubC har vi travlt med mange spændende projekter for forskellige kunder. Vi søger derfor en Project Controller til et af vores store projekter. Vi har overtaget den store Fabric Maintenance Contract (FMC) for TotalEnergies og skal derfor have en økonomisk erfaren medarbejder til at stå for controlling-delen på dette projekt.

Dine opgaver vil typisk være:

  • Opfølgning på timer og cost på FMC-projektet.
  • Fakturering.
  • Andre ad-hoc opgaver indenfor økonomi og administration.

Det er helt afgørende, at du finder det motiverende og interessant at arbejde med administrative opgaver og ikke mindst tal. Du bliver en del af et controller team med et højt kompetenceniveau, hvor der er en god og uformel omgangstone.

Vi forestiller os, at du har erfaring, lyst og flair for regnskabsmæssigt arbejde, og at du kender til at arbejde projektorienteret. Det kan være med en erfaring fra flere typer af stillinger indenfor økonomi, eksempelvis i en controllerfunktion eller lignende. Det vil være en stor fordel, hvis du har erfaring fra offshore sektoren, men dette er ikke et krav.

Derudover arbejder du struktureret og er ikke bange for at tage fat. Du sætter en ære i at levere høj kvalitet til tiden, du er vedholden og et naturligt bindeled mellem mange forskellige funktioner internt i huset. Som person er du målrettet, motiveres af selvstændige opgaver og har lysten til at arbejde projektorienteret.

Vi tilbyder

En spændende stilling i en veletableret virksomhed i løbende udvikling og med fart på. Vores organisation er præget af vækst, faglighed og samarbejde, og du kommer til at indgå i en virksomhed af engagerede og kompetente kolleger.

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt, men vi er også åbne for, at den kan være på deltid afhængigt af behov og ønsker. Løn efter kvalifikationer samt pension og sundhedsforsikring.

Interesseret?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Koordinator, Line Mathiesen på tlf.: +45 28 43 91 54.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi arbejder målrettet på at finde den rette kandidat til stillingen, hvorfor samtaler afholdes løbende, så tøv endelig ikke med at søge stillingen.

Hvis du er interesseret bedes du sende din ansøgning og CV via knappen "Send ansøgning".

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Line Mathiesen Tlf.: 28439154.

Ansøgningsfrist: Snarest muligt.

Ansættelse: Snarest muligt.


Om SubC Partner

SubC Partner er international leverandør af services, produkter og innovative løsninger til on- og offshore industrien. Vores mål er at tilbyde de mest innovative, fleksible og omkostningseffektive løsninger til at sænke pris på energi. Vi tilbyder en bred vifte indenfor offshore inspektion, installation, reparation og vedligehold såvel som engineering-, fabrikations- og projektledelseskompetencer. Vi er en virksomhed i vækst som vandt Scale-Up Denmark i 2020, og derfor er kåret som virksomheden med landets største vækstpotentiale. Vores organisation er kendetegnet ved en høj grad af holdånd og en flad ledelsesstruktur. Vi beskæftiger 110 af de dygtigste medarbejdere inden for vores område, og vi glæder os til at få endnu flere kompetente og skarpe hoveder med ombord!

Du kan læse mere om SubC Partner på www.subcpartner.com

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Økonomisk orienteret Project Controller

Hos SubC har vi travlt med mange spændende projekter for forskellige kunder. Vi søger derfor en Project Controller til et af vores store projekter. Vi har overtaget den store Fabric Maintenance Contract (FMC) for TotalEnergies og skal derfor have en økonomisk erfaren medarbejder til at stå for controlling-delen på dette projekt.

Dine opgaver vil typisk være:

  • Opfølgning på timer og cost på FMC-projektet.
  • Fakturering.
  • Andre ad-hoc opgaver indenfor økonomi og administration.

Det er helt afgørende, at du finder det motiverende og interessant at arbejde med administrative opgaver og ikke mindst tal. Du bliver en del af et controller team med et højt kompetenceniveau, hvor der er en god og uformel omgangstone.

Vi forestiller os, at du har erfaring, lyst og flair for regnskabsmæssigt arbejde, og at du kender til at arbejde projektorienteret. Det kan være med en erfaring fra flere typer af stillinger indenfor økonomi, eksempelvis i en controllerfunktion eller lignende. Det vil være en stor fordel, hvis du har erfaring fra offshore sektoren, men dette er ikke et krav.

Derudover arbejder du struktureret og er ikke bange for at tage fat. Du sætter en ære i at levere høj kvalitet til tiden, du er vedholden og et naturligt bindeled mellem mange forskellige funktioner internt i huset. Som person er du målrettet, motiveres af selvstændige opgaver og har lysten til at arbejde projektorienteret.

Vi tilbyder

En spændende stilling i en veletableret virksomhed i løbende udvikling og med fart på. Vores organisation er præget af vækst, faglighed og samarbejde, og du kommer til at indgå i en virksomhed af engagerede og kompetente kolleger.

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt, men vi er også åbne for, at den kan være på deltid afhængigt af behov og ønsker. Løn efter kvalifikationer samt pension og sundhedsforsikring.

Interesseret?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Koordinator, Line Mathiesen på tlf.: +45 28 43 91 54.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi arbejder målrettet på at finde den rette kandidat til stillingen, hvorfor samtaler afholdes løbende, så tøv endelig ikke med at søge stillingen.

Hvis du er interesseret bedes du sende din ansøgning og CV via knappen "Send ansøgning".

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Line Mathiesen Tlf.: 28439154.

Ansøgningsfrist: Snarest muligt.

Ansættelse: Snarest muligt.


Om SubC Partner

SubC Partner er international leverandør af services, produkter og innovative løsninger til on- og offshore industrien. Vores mål er at tilbyde de mest innovative, fleksible og omkostningseffektive løsninger til at sænke pris på energi. Vi tilbyder en bred vifte indenfor offshore inspektion, installation, reparation og vedligehold såvel som engineering-, fabrikations- og projektledelseskompetencer. Vi er en virksomhed i vækst som vandt Scale-Up Denmark i 2020, og derfor er kåret som virksomheden med landets største vækstpotentiale. Vores organisation er kendetegnet ved en høj grad af holdånd og en flad ledelsesstruktur. Vi beskæftiger 110 af de dygtigste medarbejdere inden for vores område, og vi glæder os til at få endnu flere kompetente og skarpe hoveder med ombord!

Du kan læse mere om SubC Partner på www.subcpartner.com

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.