Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til Sundhed og HR

Introduktion
Det drejer sig om en fast stilling på 35 timer med tiltrædelse den 1. november 2019.

Om Sundhed og HR
Sundhed og HR søger en administrativ medarbejder. Afdelingen har 10 ansatte og er placeret i Center for Politik, Sundhed og Personale. Centret er nyetableret pr. 1. oktober 2018 og består af to administrative afdelinger – Politik og Jura samt Sundhed og HR. Centeret omfatter desuden fire afdelinger, som leverer sundhedstilbud til borgerne i Frederikssund Kommune: Rehabiliteringsafdelingen, Forebyggelse og Træning, Tandplejen og Sundhedsplejen. Vi betjener en stor organisation med ca. 3.500 ansatte.

Vi tilbyder

  • et godt og fleksibelt arbejdsmiljø
  • en uformel og humørfyldt omgangstone
  • en arbejdsplads i udvikling
  • stor indflydelse på tilrettelæggelse af arbejdet.

Dine arbejdsopgaver
Du er afdelingens administrative ressourceperson. Du kommer til at have et meget tæt samarbejde med uddannelseskonsulenten for SOSU-området. Du vil være ansvarlig for de administrative opgaver relateret til SOSU-uddannelserne som f.eks.:
  • løbende budgetopfølgning
  • indberetning af ferie og sygefravær samt kontakt til elever ved afvigelser
  • samarbejde med uddannelseskonsulent ved behov for tiltag ved elevers ustabile fremmøde
  • kursustilmelding
  • oprettelse af stillingsopslag
  • oprettelse af uddannelsesaftaler og oprettelse af elever i lønsystemet
  • løbende indhentning af prøvetidsvurderinger og PASS-erklæringer
  • godkendelse af skoleophold og løbende opfølgning af arbejdsgiver udbetalingsbidrag.

Dine opgaver vil desuden være:
  • controlling af vederlagsfri fysioterapi
  • projektregnskaber
  • opkrævning af rehabiliteringsophold
  • godkendelse af regninger i Prisme
  • benyttelse- og brugerkontrol
  • ad hoc opgaver, som blandt andet omfatter kalenderstyring og mødebooking.

Dine kvalifikationer
Vi forestiller os, at du har en kommunom-uddannelse, administrationsbachelor eller anden relevant uddannelse og har erfaring indenfor området.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
  • har erfaring med økonomiopgaver
  • har kendskab til SD-vagtplanssystem eller lignende
  • evner at planlægge og sikre fremdrift i opgaveløsningen
  • trives med et højt tempo i opgaveløsningen
  • har mod og lyst til at løse mange forskellige opgaver
  • mestrer evnen til at arbejde selvstændigt såvel som del af et team
  • har solidt kendskab til Office-pakken
  • har gode samarbejdsevner og let skaber relationer
  • er løsningsorienteret og har gode evner til at finde alternative muligheder
  • har gode kommunikative egenskaber
  • har humor og bidrager til et godt arbejdsmiljø.

Du kan læse mere om Frederikssund Kommune på hjemmesiden www.frederikssund.dk. Centrets organisationsdiagram er vedlagt som bilag.
Du vil referere til afdelingsleder for Sundhed og HR. Denne stilling er lige nu slået op. Ny afdelingsleder forventes at starte den 1. oktober 2019.

Yderligere oplysninger
Har du lyst til at høre mere om stillingen, så kontakt Centerchef Malene Størup på telefon 2052 8768 eller mstoe@frederikssund.dk.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 16. september kl. 10.00. Første samtalerunde er den 24. september kl. 10.45-16.00. Anden samtalerunde er planlagt til den 26. september kl. 9.00-12.00.

Ansættelsesforhold
35 timer

Tiltrædelse
1. november 2019

Kontakt
Malene Størup på telefon 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330077237Phoenix-3247491912019-08-22T00:00:00Administrativ medarbejder til Sundhed og HRIntroduktion
Det drejer sig om en fast stilling på 35 timer med tiltrædelse den 1. november 2019.

Om Sundhed og HR
Sundhed og HR søger en administrativ medarbejder. Afdelingen har 10 ansatte og er placeret i Center for Politik, Sundhed og Personale. Centret er nyetableret pr. 1. oktober 2018 og består af to administrative afdelinger – Politik og Jura samt Sundhed og HR. Centeret omfatter desuden fire afdelinger, som leverer sundhedstilbud til borgerne i Frederikssund Kommune: Rehabiliteringsafdelingen, Forebyggelse og Træning, Tandplejen og Sundhedsplejen. Vi betjener en stor organisation med ca. 3.500 ansatte.

Vi tilbyder
  • et godt og fleksibelt arbejdsmiljø
  • en uformel og humørfyldt omgangstone
  • en arbejdsplads i udvikling
  • stor indflydelse på tilrettelæggelse af arbejdet.

Dine arbejdsopgaver
Du er afdelingens administrative ressourceperson. Du kommer til at have et meget tæt samarbejde med uddannelseskonsulenten for SOSU-området. Du vil være ansvarlig for de administrative opgaver relateret til SOSU-uddannelserne som f.eks.:
  • løbende budgetopfølgning
  • indberetning af ferie og sygefravær samt kontakt til elever ved afvigelser
  • samarbejde med uddannelseskonsulent ved behov for tiltag ved elevers ustabile fremmøde
  • kursustilmelding
  • oprettelse af stillingsopslag
  • oprettelse af uddannelsesaftaler og oprettelse af elever i lønsystemet
  • løbende indhentning af prøvetidsvurderinger og PASS-erklæringer
  • godkendelse af skoleophold og løbende opfølgning af arbejdsgiver udbetalingsbidrag.

Dine opgaver vil desuden være:
  • controlling af vederlagsfri fysioterapi
  • projektregnskaber
  • opkrævning af rehabiliteringsophold
  • godkendelse af regninger i Prisme
  • benyttelse- og brugerkontrol
  • ad hoc opgaver, som blandt andet omfatter kalenderstyring og mødebooking.

Dine kvalifikationer
Vi forestiller os, at du har en kommunom-uddannelse, administrationsbachelor eller anden relevant uddannelse og har erfaring indenfor området.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
  • har erfaring med økonomiopgaver
  • har kendskab til SD-vagtplanssystem eller lignende
  • evner at planlægge og sikre fremdrift i opgaveløsningen
  • trives med et højt tempo i opgaveløsningen
  • har mod og lyst til at løse mange forskellige opgaver
  • mestrer evnen til at arbejde selvstændigt såvel som del af et team
  • har solidt kendskab til Office-pakken
  • har gode samarbejdsevner og let skaber relationer
  • er løsningsorienteret og har gode evner til at finde alternative muligheder
  • har gode kommunikative egenskaber
  • har humor og bidrager til et godt arbejdsmiljø.

Du kan læse mere om Frederikssund Kommune på hjemmesiden www.frederikssund.dk. Centrets organisationsdiagram er vedlagt som bilag.
Du vil referere til afdelingsleder for Sundhed og HR. Denne stilling er lige nu slået op. Ny afdelingsleder forventes at starte den 1. oktober 2019.

Yderligere oplysninger
Har du lyst til at høre mere om stillingen, så kontakt Centerchef Malene Størup på telefon 2052 8768 eller mstoe@frederikssund.dk.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 16. september kl. 10.00. Første samtalerunde er den 24. september kl. 10.45-16.00. Anden samtalerunde er planlagt til den 26. september kl. 9.00-12.00.

Ansættelsesforhold
35 timer

Tiltrædelse
1. november 2019

Kontakt
Malene Størup på telefon 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk

 

2019-09-17T00:52:48.710 IntroduktionDet drejer sig om en fast stilling på 35 timer med tiltrædelse den 1. november 2019.Om Sundhed og HRSundhed og HR søger en administrativ medarbejder. Afdelingen har 10 ansatte og er placeret i Center for Politik, Sundhed og Personale. Centret er nyetableret pr. 1. oktober 2018 og består af to administrative afdelinger Politik og Jura samt Sundhed og HR. Centeret omfatter desuden fire afdelinger, som leverer sundhedstilbud til borgerne i Frederikssund Kommune: Rehabiliteringsafdelingen, Forebyggelse og Træning, Tandplejen og Sundhedsplejen. Vi betjener en stor organisation med ca. 3.500 ansatte.Vi tilbyderet godt og fleksibelt arbejdsmiljøen uformel og humørfyldt omgangstoneen arbejdsplads i udviklingstor indflydelse på tilrettelæggelse af arbejdet.Dine arbejdsopgaverDu er afdelingens administrative ressourceperson. Du kommer til at have et meget tæt samarbejde med uddannelseskonsulenten for SOSU-området. Du vil være ansvarlig for de administrative opgaver relateret til SOSU-uddannelserne som f.eks.:løbende budgetopfølgningindberetning af ferie og sygefravær samt kontakt til elever ved afvigelsersamarbejde med uddannelseskonsulent ved behov for tiltag ved elevers ustabile fremmødekursustilmeldingoprettelse af stillingsopslagoprettelse af uddannelsesaftaler og oprettelse af elever i lønsystemetløbende indhentning af prøvetidsvurderinger og PASS-erklæringergodkendelse af skoleophold og løbende opfølgning af arbejdsgiver udbetalingsbidrag.Dine opgaver vil desuden være:controlling af vederlagsfri fysioterapiprojektregnskaberopkrævning af rehabiliteringsopholdgodkendelse af regninger i Prismebenyttelse- og brugerkontrolad hoc opgaver, som blandt andet omfatter kalenderstyring og mødebooking.Dine kvalifikationerVi forestiller os, at du har en kommunom-uddannelse, administrationsbachelor eller anden relevant uddannelse og har erfaring indenfor området.Derudover lægger vi vægt på, at du:har erfaring med økonomiopgaverhar kendskab til SD-vagtplanssystem eller lignendeevner at planlægge og sikre fremdrift i opgaveløsningentrives med et højt tempo i opgaveløsningenhar mod og lyst til at løse mange forskellige opgavermestrer evnen til at arbejde selvstændigt såvel som del af et teamhar solidt kendskab til Office-pakkenhar gode samarbejdsevner og let skaber relationerer løsningsorienteret og har gode evner til at finde alternative mulighederhar gode kommunikative egenskaberhar humor og bidrager til et godt arbejdsmiljø.Du kan læse mere om Frederikssund Kommune på hjemmesiden www.frederikssund.dk. Centrets organisationsdiagram er vedlagt som bilag.Du vil referere til afdelingsleder for Sundhed og HR. Denne stilling er lige nu slået op. Ny afdelingsleder forventes at starte den 1. oktober 2019.Yderligere oplysningerHar du lyst til at høre mere om stillingen, så kontakt Centerchef Malene Størup på telefon 2052 8768 eller mstoe@frederikssund.dk.AnsøgningsfristAnsøgningsfristen er den 16. september kl. 10.00. Første samtalerunde er den 24. september kl. 10.45-16.00. Anden samtalerunde er planlagt til den 26. september kl. 9.00-12.00.Ansættelsesforhold35 timerTiltrædelse1. november 2019KontaktMalene Størup på telefon 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk11jobnet32474919100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-16T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1481&ERId=370920EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3582423Frederikssund Kommune11Torvet 23600FrederikssundDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent811620JobNet5033854503385410022-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32474919https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=32474919https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32474919&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32474919&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgAdministrativ medarbejder til Sundhed og HR12008001Dansk3Læse/ tale343107Kontorfuldmægtig5Kontor og administration362400532noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330088816To nye medarbejdere til Center for Strategi og HRRobot Center for Strategi og HR i Gribskov Kommune søger to dygtige og engagerede medarbejdere til dels løn- og personaleadministration og dels som HR Partner.I stillingen som medarbejder til løn- og personaleadministration, søger vi en profil der er driftsorienteret, som trives med struktur og som brænder for at yde en god service.Som HR Partner skal du være stærk i relations arbejdet, du trives i en udadvendt rolle og drives af at gøre en forskel for de ledere og fagområder, som du understøtter og rådgiver.Kan du se dig ind i én af stillingerne, så er du måske vores nye kollega? Angiv øverst i din ansøgning hvilken stilling du søger.Jobbet som medarbejder til løn- og personaleadministration (i daglig tale Koncernpartner)Dine primære arbejdsopgaver vil være:Lønadministration herunder bl.a. lønudbetaling, pensionsindbetaling, tjenestemandspensioner, skatteindberetning, indhentning af refusioner, afstemninger og årsregnskab.Personaleadministration: bl.a. udarbejdelse af ansættelsesbreve, ændringer i ansættelsesforholdet, barselsaftaler, fraværsadministration og registrering af tillidsvalgte.Behandling af henvendelser fra ledere, tillidsvalgte, faglige organisationer, medarbejdere og andre samarbejdspartnere.Bearbejdning af informationsmateriale: løn- og fraværsstatistikker samt andet statistisk materiale inden for området.Tæt kontakt med ledere ressourcepersoner inden for egne ansvarsområder, således at du kan rådgive og støtte den enkelte virksomhed i de personaleadministrative systemer.Undervisning af ledere og ressourcepersoner i løn- og fraværssystemer.Understøtte tiltag fra andre enheder, som har sammenfald kobling til løn- og personaleadministration.Selvstændigt ansvar indenfor aftalte tværgående områder.Ansvarlig for at opbygge tætte relationer med lederne inden for dit område, således at du kender dine ledere og ved hvor du skal byde ind med rådgivning og sparring.Tæt dagligt samarbejde med HR Partnerne i centeret.Gribskov Kommune anvender Silkeborg Data i forbindelse med lønadministrationen, men overgår pr. 1. januar 2020 til KMD.Om digDine faglige kompetencer:Vi forventer at du kan sætte dig i brugerens sted både i forhold til systemer og ydelser fra Center for Strategi og HR, og at du aktivt søger muligheder og løsninger af problemer inden for dit arbejdsfelt.Med din faglige baggrund og din erfaring har du en sikker hånd i forhold til lønsagsbehandling og den hertil knyttede personaleadministration.Du ved og viser i din udførelse af opgaven, at du er til for brugeren.Du er bevidst om hvad der er høj service i hvilken som helst situation - som ansat i Center for Strategi og HR er du til for organisationen og dens opfyldelse af værdier, mål og rammer.Du evner at møde brugeren på dennes niveau og hjælpe denne videre i sin opgaveløsning i en ligeværdig dialog.Du er udstyret med et naturtalent for overblik, planlægning og opfølgning.Du ved hvordan en kommunal virksomhed er opbygget og virker i dagligdagen, ligesom du kender rammerne for hhv. den politiske ledelse og den administrative ledelse (direktionen).Du har en særlig tæft for tal- og systemforståelse. Erfaring fra KMD OPUS vil være en fordel.Jobbet som HR partnerDine primære arbejdsopgaver vil være at:Rådgive ledere omkring personaleforhold, og tage ansvar for at personalesager overholder ansættelsesretlige krav m.v.Deltage i sygesamtaler og tjenstlige samtaler med medarbejdere sammen med den pågældende lederBehandle henvendelser fra chefer, tillidsvalgte, faglige organisationer, medarbejdere og andre samarbejdspartnere.Samarbejde med de faglige organisationer inden for aftalte overenskomstområder, både i forhold til forhandlinger samt aftale- og værdimæssige rammer.Forestå opfølgning til ledere vedrørende introplaner, opfølgningssamtaler, mv. i forbindelse med nyansættelserForestå forhandlinger med tillidsrepræsentanter og faglige organisationerUnderstøtte direktionens fokusområder i forhold til dialogen med de faglige organisationer, virksomhedsledere og eksterne samarbejdspartnere.Understøtte og bidrage til udvikling af koncepter, politikker og strategier inden for HR og det personaleadministrative felt.Om digDine faglige kompetencer:Du kan være kommunalt uddannet, gerne med bred erfaring fra sektorområder i en kommunal virksomhed, eller du kan have en juridisk baggrund eller lignende. Hvis du er kommunalt uddannet skal du gerne have en uddannelse svarende til diplomniveau.Du skal være fagligt velfunderet, herunder forhandlingsvant og have erfaring med planlægning og gennemførelse af forhandlingsprocesser. Ligeledes skal du have erfaring med tunge personalejuridiske sager og være i stand til at rådgive virksomhedsledere og formidle din viden i organisationen inden for det personalejuridiske og arbejdsretlige felt.Du skal have erfaring med at indgå som sparringspartner på forskellige ledelsesniveauer, eksempelvis både i forhold til teamleder og centerchefer. Ligeledes skal du kunne omsætte et teknisk sprog til et brugervenligt forståeligt funktionsniveau.Øvrige kompetencer for begge profilerDu er som person ansvarlig, opfølgende og selvstændig samtidig med at du er meget dialogorienteret i forhold til interessentgruppen : direktion, ledere, medarbejdere, faglige organisationer og andre samarbejdspartnere.Du er opsøgende, systematisk, arbejdsom og omgængeligDu er holdspiller, hvor holdet er organisationen Gribskov, og din adfærd bidrager til et godt arbejdsklima i Center for Strategi og HR.De mange og varierede opgaver og den store berøringsflade gør, at du skal kunne vige fra en planlagt dagligdag og dagsorden på grund af andre sager, som lige nu og her er vigtigere. Derfor forventes det, at du er fleksibel, serviceorienteret og har en intuitiv forståelse for hvilken kvalitet, der skal lægges i de enkelte opgaver samt hvordan opgaverne skal prioriteres.Om osStillingen er placeret i Center for Strategi og HR, som er en stabsfunktion. Du bliver en vigtig del af et stærkt fagligt fællesskab, hvor du sammen med de øvrige HR- og Koncernpartnere skal sikre betjening af hele organisationen inden for løn- og personalejuridiske forhold.Vi er ca. 50 medarbejdere i centeret og har til huse i et åbent kontormiljø på rådhuset i Helsinge. Du vil referere til teamleder Thomas Mateusiak. Line Okholm er centerchef.Vi er uformelle, har frihed under ansvar og har en praktisk tilgang i vores opgaveløsning, hvor sparring og videndeling er en naturlig del af arbejdsformen. Det, der tæller hos os, er resultater, samarbejde og god service. Vi er gode til at have det sjovt også selv om dagene indimellem kan være lidt hektiske.Det praktiskeLøn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.Du vil primært arbejde på rådhuset i Helsinge, men du vil også være ude hos de ledere, som du er partner for.Yderligere oplysningerDu kan få yderligere oplysninger om HR partner-stillingen hos HR partner Henriette Kjellmann Jensen på 7249 6331 eller hkjen@gribskov.dk eller teamleder Thomas Mateusiak på 7249 6641 eller tmate@gribskov.dkYderligere oplysninger om stillingen som koncernpartner hos Jette Kjær Bigum på 7249 7058 eller jkbig@gribskov.dk eller teamleder Thomas Mateusiak på 7249 6641 eller tmate@gribskov.dkAnsøgningsfristVi skal have modtaget din ansøgning senest den 30. september kl. 12.00.Første samtalerunde afholdes den 7. oktober 2019, hvor der udvælges kandidater til anden samtalerunde, der finder sted den 9. oktober 2019.Gribskov Kommunes værdierÅbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · FleksibilitetCenter for Strategi og HR i Gribskov Kommune søger to dygtige og engagerede medarbejdere til dels løn- og personaleadministration og dels som HR Partner.

I stillingen som medarbejder til løn- og personaleadministration, søger vi en profil der er driftsorienteret, som trives med struktur og som brænder for at yde en god service.

Som HR Partner skal du være stærk i relations arbejdet, du trives i en udadvendt rolle og drives af at gøre en forskel for de ledere og fagområder, som du understøtter og rådgiver.
Kan du se dig ind i én af stillingerne, så er du måske vores nye kollega? Angiv øverst i din ansøgning hvilken stilling du søger.

Jobbet som medarbejder til løn- og personaleadministration (i daglig tale Koncernpartner)

Dine primære arbejdsopgaver vil være:
  • Lønadministration herunder bl.a. lønudbetaling, pensionsindbetaling, tjenestemandspensioner, skatteindberetning, indhentning af refusioner, afstemninger og årsregnskab.
  • Personaleadministration: bl.a. udarbejdelse af ansættelsesbreve, ændringer i ansættelsesforholdet, barselsaftaler, fraværsadministration og registrering af tillidsvalgte.
  • Behandling af henvendelser fra ledere, tillidsvalgte, faglige organisationer, medarbejdere og andre samarbejdspartnere.
  • Bearbejdning af informationsmateriale: løn- og fraværsstatistikker samt andet statistisk materiale inden for området.
  • Tæt kontakt med ledere/ressourcepersoner inden for egne ansvarsområder, således at du kan rådgive og støtte den enkelte virksomhed i de personaleadministrative systemer.
  • Undervisning af ledere og ressourcepersoner i løn- og fraværssystemer.
  • Understøtte tiltag fra andre enheder, som har sammenfald/kobling til løn- og personaleadministration.
  • Selvstændigt ansvar indenfor aftalte tværgående områder.
  • Ansvarlig for at opbygge tætte relationer med lederne inden for dit område, således at du kender dine ledere og ved hvor du skal byde ind med rådgivning og sparring.
  • Tæt dagligt samarbejde med HR Partnerne i centeret.

Gribskov Kommune anvender Silkeborg Data i forbindelse med lønadministrationen, men overgår pr. 1. januar 2020 til KMD.

Om dig
Dine faglige kompetencer:
Vi forventer at du kan sætte dig i brugerens sted både i forhold til systemer og ydelser fra Center for Strategi og HR, og at du aktivt søger muligheder og løsninger af problemer inden for dit arbejdsfelt.
  • Med din faglige baggrund og din erfaring har du en sikker hånd i forhold til lønsagsbehandling og den hertil knyttede personaleadministration.
  • Du ved og viser i din udførelse af opgaven, at du er til for brugeren.
  • Du er bevidst om hvad der er høj service i hvilken som helst situation - som ansat i Center for Strategi og HR er du til for organisationen og dens opfyldelse af værdier, mål og rammer.
  • Du evner at møde brugeren på dennes "niveau" og hjælpe denne videre i sin opgaveløsning i en ligeværdig dialog.
  • Du er udstyret med et naturtalent for overblik, planlægning og opfølgning.
  • Du ved hvordan en kommunal virksomhed er opbygget og virker i dagligdagen, ligesom du kender rammerne for hhv. den politiske ledelse og den administrative ledelse (direktionen).
  • Du har en særlig tæft for tal- og systemforståelse. Erfaring fra KMD OPUS vil være en fordel.

Jobbet som HR partner

Dine primære arbejdsopgaver vil være at:
  • Rådgive ledere omkring personaleforhold, og tage ansvar for at personalesager overholder ansættelsesretlige krav m.v.
  • Deltage i sygesamtaler og tjenstlige samtaler med medarbejdere sammen med den pågældende leder
  • Behandle henvendelser fra chefer, tillidsvalgte, faglige organisationer, medarbejdere og andre samarbejdspartnere.
  • Samarbejde med de faglige organisationer inden for aftalte overenskomstområder, både i forhold til forhandlinger samt aftale- og værdimæssige rammer.
  • Forestå opfølgning til ledere vedrørende introplaner, opfølgningssamtaler, mv. i forbindelse med nyansættelser
  • Forestå forhandlinger med tillidsrepræsentanter og faglige organisationer
  • Understøtte direktionens fokusområder i forhold til dialogen med de faglige organisationer, virksomhedsledere og eksterne samarbejdspartnere.
  • Understøtte og bidrage til udvikling af koncepter, politikker og strategier inden for HR og det personaleadministrative felt.

Om dig
Dine faglige kompetencer:
  • Du kan være kommunalt uddannet, gerne med bred erfaring fra sektorområder i en kommunal virksomhed, eller du kan have en juridisk baggrund eller lignende. Hvis du er kommunalt uddannet skal du gerne have en uddannelse svarende til diplomniveau.
  • Du skal være fagligt velfunderet, herunder forhandlingsvant og have erfaring med planlægning og gennemførelse af forhandlingsprocesser. Ligeledes skal du have erfaring med tunge personalejuridiske sager og være i stand til at rådgive virksomhedsledere og formidle din viden i organisationen inden for det personalejuridiske og arbejdsretlige felt.
  • Du skal have erfaring med at indgå som sparringspartner på forskellige ledelsesniveauer, eksempelvis både i forhold til teamleder og centerchefer. Ligeledes skal du kunne omsætte et teknisk sprog til et brugervenligt forståeligt funktionsniveau.

Øvrige kompetencer for begge profiler
  • Du er som person ansvarlig, opfølgende og selvstændig samtidig med at du er meget dialogorienteret i forhold til "interessentgruppen": direktion, ledere, medarbejdere, faglige organisationer og andre samarbejdspartnere.
  • Du er opsøgende, systematisk, arbejdsom og omgængelig
  • Du er holdspiller, hvor "holdet" er organisationen Gribskov, og din adfærd bidrager til et godt arbejdsklima i Center for Strategi og HR.
De mange og varierede opgaver og den store berøringsflade gør, at du skal kunne vige fra en planlagt dagligdag og dagsorden på grund af andre sager, som lige nu og her er vigtigere. Derfor forventes det, at du er fleksibel, serviceorienteret og har en intuitiv forståelse for hvilken kvalitet, der skal lægges i de enkelte opgaver samt hvordan opgaverne skal prioriteres.

Om os
Stillingen er placeret i Center for Strategi og HR, som er en stabsfunktion. Du bliver en vigtig del af et stærkt fagligt fællesskab, hvor du sammen med de øvrige HR- og Koncernpartnere skal sikre betjening af hele organisationen inden for løn- og personalejuridiske forhold.
Vi er ca. 50 medarbejdere i centeret og har til huse i et åbent kontormiljø på rådhuset i Helsinge. Du vil referere til teamleder Thomas Mateusiak. Line Okholm er centerchef.

Vi er uformelle, har frihed under ansvar og har en praktisk tilgang i vores opgaveløsning, hvor sparring og videndeling er en naturlig del af arbejdsformen. Det, der tæller hos os, er resultater, samarbejde og god service. Vi er gode til at have det sjovt også selv om dagene indimellem kan være lidt hektiske.

Det praktiske
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Du vil primært arbejde på rådhuset i Helsinge, men du vil også være ude hos de ledere, som du er partner for.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger om HR partner-stillingen hos HR partner Henriette Kjellmann Jensen på 7249 6331 eller hkjen@gribskov.dk eller teamleder Thomas Mateusiak på 7249 6641 eller tmate@gribskov.dk

Yderligere oplysninger om stillingen som koncernpartner hos Jette Kjær Bigum på 7249 7058 eller jkbig@gribskov.dk eller teamleder Thomas Mateusiak på 7249 6641 eller tmate@gribskov.dk

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 30. september kl. 12.00.
Første samtalerunde afholdes den 7. oktober 2019, hvor der udvælges kandidater til anden samtalerunde, der finder sted den 9. oktober 2019.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet

 

Gribskov KommuneHelsinge2019-09-12T00:00:002019-09-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

To nye medarbejdere til Center for Strategi og HR

Gribskov Kommune

Helsinge
Center for Strategi og HR i Gribskov Kommune søger to dygtige og engagerede medarbejdere til dels løn- og personaleadministration og dels som HR Partner.I stillingen som medarbejder til løn- og personaleadministration, søger vi en profil der er drif...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019