Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektering af industrielle pumpeløsninger

Har du erfaring med projektering af pumpeløsninger eller er du ingeniør eller maskinmester? Er du interesseret i at blive en del af et førende, markedsorienteret og professionelt team? Og vil du gerne arbejde med velkendte produkter og løsninger af høj kvalitet? I en virksomhed, hvor du vil modtage løbende uddannelse – såvel internt som hos producenter? 

Så vil vi gerne i kontakt med dig; Vi søger en medarbejder til projektering af pumpeløsninger til industrien i pumpeafdelingen hos Armatec A/S. Armatecs pumpeafdeling leverer et bredt program af pumper og pumpeløsninger fra bl.a. Flowserve/SIHI, Hallberg, Leistritz og en serie centrifugalpumper og pumpesystemer. Med dette brede program af europæisk producerede pumper af høj kvalitet kan virksomheden levere den optimale pumpeløsning til stort set alle processer og medier.  

Armatec A/S er en del af en nordisk koncern med selskaber i Danmark, Sverige, Norge og Finland.    

Dine daglige arbejdsopgaver vil omhandle:  

  • Projektering og kunderådgivning 
  • Kontakt til leverandører og kunder personligt og pr telefon
  • Håndtering af projekter og ordrer fra A-Z
  • Dimensionering og beregning af pumpeløsninger
  • Udarbejdelse af tilbud og opfølgning
  • Produktansvarlig for udvalgte produkter

 Dine faglige kvalifikationer:  

  • Du er ingeniør eller maskinmester, eller du har mindst 5 års erfaring med pumper og ovenstående opgaver
  • Du brænder for tekniske løsninger og produkter
  • Du har gerne erfaring fra en teknisk salgsafdeling
  • Du er god til it – herunder Excel 
  • Du er flydende på dansk og kan kommunikere mundtligt og skriftligt på engelsk. Kan du tysk, er det et plus

Personlige kvalifikationer: 

  • Du arbejder struktureret, selvstændigt og proaktivt 
  • Du trives med at være tovholder på flere projekter
  • Du er udadvendt, imødekommende og positiv
  • Du er ansvarsbevidst og fleksibelt indstillet

Virksomheden tilbyder:  

  • Et afvekslende job
  • Uddannelse, såvel internt som hos producenter
  • Velkendte produkter og løsninger af høj kvalitet 
  • Masser af personlige og faglige udfordringer 
  • En plads i et førende, markedsorienteret og professionelt team
  • En fri og frisk omgangstone
  • God løn, pensions- og arbejdsforhold

Du kan lære mere om virksomheden på www.armatec.dk  

Hvis du vil videre:  
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Tina Løwenstein Noesgaard på tln@centrum-personale.dk 

Du søger stillingen ved at sende din ansøgning og dit CV via dette link:

https://centrum-personale.dk/ledige-stillinger/ingeniorer/ledig-stilling/?refid=674-3486 

Vi indkalder kandidater til samtale løbende, og rekrutteringsprocessen bliver afsluttet, når den rette kandidat er fundet.  

Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330127016Phoenix-4c88ac2412019-11-25T00:00:00Projektering af industrielle pumpeløsninger

Har du erfaring med projektering af pumpeløsninger eller er du ingeniør eller maskinmester? Er du interesseret i at blive en del af et førende, markedsorienteret og professionelt team? Og vil du gerne arbejde med velkendte produkter og løsninger af høj kvalitet? I en virksomhed, hvor du vil modtage løbende uddannelse – såvel internt som hos producenter? 

Så vil vi gerne i kontakt med dig; Vi søger en medarbejder til projektering af pumpeløsninger til industrien i pumpeafdelingen hos Armatec A/S. Armatecs pumpeafdeling leverer et bredt program af pumper og pumpeløsninger fra bl.a. Flowserve/SIHI, Hallberg, Leistritz og en serie centrifugalpumper og pumpesystemer. Med dette brede program af europæisk producerede pumper af høj kvalitet kan virksomheden levere den optimale pumpeløsning til stort set alle processer og medier.  

Armatec A/S er en del af en nordisk koncern med selskaber i Danmark, Sverige, Norge og Finland.    

Dine daglige arbejdsopgaver vil omhandle:  

  • Projektering og kunderådgivning 
  • Kontakt til leverandører og kunder personligt og pr telefon
  • Håndtering af projekter og ordrer fra A-Z
  • Dimensionering og beregning af pumpeløsninger
  • Udarbejdelse af tilbud og opfølgning
  • Produktansvarlig for udvalgte produkter

 Dine faglige kvalifikationer:  

  • Du er ingeniør eller maskinmester, eller du har mindst 5 års erfaring med pumper og ovenstående opgaver
  • Du brænder for tekniske løsninger og produkter
  • Du har gerne erfaring fra en teknisk salgsafdeling
  • Du er god til it – herunder Excel 
  • Du er flydende på dansk og kan kommunikere mundtligt og skriftligt på engelsk. Kan du tysk, er det et plus

Personlige kvalifikationer: 

  • Du arbejder struktureret, selvstændigt og proaktivt 
  • Du trives med at være tovholder på flere projekter
  • Du er udadvendt, imødekommende og positiv
  • Du er ansvarsbevidst og fleksibelt indstillet

Virksomheden tilbyder:  

  • Et afvekslende job
  • Uddannelse, såvel internt som hos producenter
  • Velkendte produkter og løsninger af høj kvalitet 
  • Masser af personlige og faglige udfordringer 
  • En plads i et førende, markedsorienteret og professionelt team
  • En fri og frisk omgangstone
  • God løn, pensions- og arbejdsforhold

Du kan lære mere om virksomheden på www.armatec.dk  

Hvis du vil videre:  
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Tina Løwenstein Noesgaard på tln@centrum-personale.dk 

Du søger stillingen ved at sende din ansøgning og dit CV via dette link:

https://centrum-personale.dk/ledige-stillinger/ingeniorer/ledig-stilling/?refid=674-3486 

Vi indkalder kandidater til samtale løbende, og rekrutteringsprocessen bliver afsluttet, når den rette kandidat er fundet.  

Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk

2019-12-16T14:52:01.920 Har du erfaring med projektering af pumpeløsninger eller er du ingeniør eller maskinmester? Er du interesseret i at blive en del af et førende, markedsorienteret og professionelt team? Og vil du gerne arbejde med velkendte produkter og løsninger af høj kvalitet? I en virksomhed, hvor du vil modtage løbende uddannelse såvel internt som hos producenter? Så vil vi gerne i kontakt med dig Vi søger en medarbejder til projektering af pumpeløsninger til industrien i pumpeafdelingen hos Armatec A S. Armatecs pumpeafdeling leverer et bredt program af pumper og pumpeløsninger fra bl.a. Flowserve SIHI, Hallberg, Leistritz og en serie centrifugalpumper og pumpesystemer. Med dette brede program af europæisk producerede pumper af høj kvalitet kan virksomheden levere den optimale pumpeløsning til stort set alle processer og medier. Armatec A S er en del af en nordisk koncern med selskaber i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Dine daglige arbejdsopgaver vil omhandle: Projektering og kunderådgivning Kontakt til leverandører og kunder personligt og pr telefonHåndtering af projekter og ordrer fra A-ZDimensionering og beregning af pumpeløsningerUdarbejdelse af tilbud og opfølgningProduktansvarlig for udvalgte produkter Dine faglige kvalifikationer: Du er ingeniør eller maskinmester, eller du har mindst 5 års erfaring med pumper og ovenstående opgaverDu brænder for tekniske løsninger og produkterDu har gerne erfaring fra en teknisk salgsafdelingDu er god til it herunder Excel Du er flydende på dansk og kan kommunikere mundtligt og skriftligt på engelsk. Kan du tysk, er det et plus Personlige kvalifikationer: Du arbejder struktureret, selvstændigt og proaktivt Du trives med at være tovholder på flere projekterDu er udadvendt, imødekommende og positivDu er ansvarsbevidst og fleksibelt indstillet Virksomheden tilbyder: Et afvekslende jobUddannelse, såvel internt som hos producenterVelkendte produkter og løsninger af høj kvalitet Masser af personlige og faglige udfordringer En plads i et førende, markedsorienteret og professionelt teamEn fri og frisk omgangstoneGod løn, pensions- og arbejdsforhold Du kan lære mere om virksomheden på www.armatec.dk Hvis du vil videre: Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Tina Løwenstein Noesgaard på tln@centrum-personale.dk Du søger stillingen ved at sende din ansøgning og dit CV via dette link: https: centrum-personale.dk ledige-stillinger ingeniorer ledig-stilling ?refid 674-3486 Vi indkalder kandidater til samtale løbende, og rekrutteringsprocessen bliver afsluttet, når den rette kandidat er fundet. Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk10Phoenix4c88ac24101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-23T00:00:000000https://centrum-personale.dk/ledige-stillinger/ingeniorer/ledig-stilling/?refid=674-34860EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGlostrupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslundEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3658986Centrum Personale A/S11Ikke oplyst2600GlostrupDKDanmarkORS/4c88ac24_logo.pngORS/Small/4c88ac24_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent1857976PhoenixMedium2019112500119-11-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c88ac24https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c88ac24https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c88ac24&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c88ac24&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Ingenioer_og_naturvidenskab/1.jpgProjektering af industrielle pumpeløsninger12008001Dansk3Læse/ tale214501Maskiningeniør214504Maskinmester311940Ingeniør20Ingeniør og naturvidenskab28Industri29Energi363576873tln@centrum-personale.dkDanmarkDanmark330161261ERFAREN KALKULATIONSINGENIØR TIL BETONARBEJDER/RÅHUSProfile Forstår du, hvad der skal til for at vinde tilbud? Vil du være med til at skabe fundamentet for udførelsen af projekter inden for betonarbejder og råhus? Har du fokus på kundens behov og forventninger, også når du har travlt?Anlæg Byggeri søger en kalkulationsingeniør med speciale i beton og råhus-opgaver, som får base på vores kontor i Hvidovre.Du får en nøglerolle i forhold til at udarbejde skarpe tilbudDu kommer til at arbejde i en centralt placeret tilbudsafdeling, der arbejder med tilbud på større byggeprojekter i Østdanmark. Du bliver en vigtig del af teamet, hvor der arbejder 6-7 medarbejdere på projektopgaver og tilbud. I teamet og afdelingen er der høj faglighed og et godt indbyrdes samarbejde omkring opgaverne.Du vil blive involveret i hele tilbudsgivningen, og dine opgaver vil blandt andet være:planlægning og organisering af tilbud, herunder deltagelse i besigtigelser og formøderopmåling og kalkulation for egenproduktion i forbindelse med tilbudsgivningindhentning og forhandling af priser fra leverandører og underentreprenørerfastlæggelse af udførelsesmetoder i samarbejde med produktionenudarbejdelse af tilbudsdokumentation i samarbejde med dine kolleger, herunder tidsplaner, arbejdsbeskrivelser og risikoanalyservurdering af udbudsbetingelser og deltagelse i kontraktforhandlingerkvalitetssikring af eget arbejde og overlevering til produktionenerfaringsopsamling efterkalkulation på udførte entrepriser. Er du vores nye kollega?Du har en teknisk uddannelse som fx ingeniør eller konstruktør med minimum 5 års erfaring fra bygge- og anlægsbranchen. Du har erfaring med betonkalkulation og gerne kendskab til kalkulationssystemet Sigma.Vi forventer, at du selvstændigt kan drive et komplekst og langvarigt udbud, fra opstart til overdragelse til produktion, og samtidig formår at indgå i et positivt samarbejde både internt i teamet og sammen med de udførende projektledere, du arbejder sammen med.Du arbejder systematisk og har sans for detaljerne og ikke mindst styr på de mange forskellige deadlines, der er en del af din hverdag.Vi er en virksomhed, der ønsker at være bedst i branchen i forhold til arbejdsmiljø, hvilket vi også forventer, at du bidrager positivt til. Lyder det som noget for dig?Du er velkommen til at kontakte tilbudschef Peter Christensen på 4044 2584 for at få yderligere oplysninger.Klik på Send ansøgning for at sende din ansøgning.Vi behandler ansøgningerne løbende og skal have din ansøgning senest søndag den 16. februar 2020.Forstår du, hvad der skal til for at vinde tilbud? Vil du være med til at skabe fundamentet for udførelsen af projekter inden for betonarbejder og råhus? Har du fokus på kundens behov og forventninger, også når du har travlt?

Anlæg & Byggeri søger en kalkulationsingeniør med speciale i beton og råhus-opgaver, som får base på vores kontor i Hvidovre.

Du får en nøglerolle i forhold til at udarbejde skarpe tilbud
Du kommer til at arbejde i en centralt placeret tilbudsafdeling, der arbejder med tilbud på større byggeprojekter i Østdanmark. Du bliver en vigtig del af teamet, hvor der arbejder 6-7 medarbejdere på projektopgaver og tilbud. I teamet og afdelingen er der høj faglighed og et godt indbyrdes samarbejde omkring opgaverne.

Du vil blive involveret i hele tilbudsgivningen, og dine opgaver vil blandt andet være:
  • planlægning og organisering af tilbud, herunder deltagelse i besigtigelser og formøder
  • opmåling og kalkulation for egenproduktion i forbindelse med tilbudsgivning
  • indhentning og forhandling af priser fra leverandører og underentreprenører
  • fastlæggelse af udførelsesmetoder i samarbejde med produktionen
  • udarbejdelse af tilbudsdokumentation i samarbejde med dine kolleger, herunder tidsplaner, arbejdsbeskrivelser og risikoanalyser
  • vurdering af udbudsbetingelser og deltagelse i kontraktforhandlinger
  • kvalitetssikring af eget arbejde og overlevering til produktionen
  • erfaringsopsamling/efterkalkulation på udførte entrepriser.
Er du vores nye kollega?
Du har en teknisk uddannelse som fx ingeniør eller konstruktør med minimum 5 års erfaring fra bygge- og anlægsbranchen. Du har erfaring med betonkalkulation og gerne kendskab til kalkulationssystemet Sigma.

Vi forventer, at du selvstændigt kan drive et komplekst og langvarigt udbud, fra opstart til overdragelse til produktion, og samtidig formår at indgå i et positivt samarbejde – både internt i teamet og sammen med de udførende projektledere, du arbejder sammen med.

Du arbejder systematisk og har sans for detaljerne og ikke mindst styr på de mange forskellige deadlines, der er en del af din hverdag.

Vi er en virksomhed, der ønsker at være bedst i branchen i forhold til arbejdsmiljø, hvilket vi også forventer, at du bidrager positivt til. 

Lyder det som noget for dig?
Du er velkommen til at kontakte tilbudschef Peter Christensen på 4044 2584 for at få yderligere oplysninger.

Klik på "Send ansøgning" for at sende din ansøgning.

Vi behandler ansøgningerne løbende og skal have din ansøgning senest søndag den 16. februar 2020.
ORS/Small/83916143_logo.jpegPer Aarsleff A/SHvidovre2020-01-21T10:01:01.8502020-02-16T00:00:00
330158392Outgoing and curious mechanical engineerRobot Teamwork in R D, Production, and Assembly We are looking for a social mechanical engineer to join our R D team responsible for maintaining Radiometer s established Blood Gas Analyzer, ABL800 Flex. We have many installed devices around the world and continue to deliver new devices to our many satisfied customers. You become the team s go-to person and expert within the mechanical engineering area and have other mechanically experienced colleagues within other teams in R D to bounce ideas off. The manager Rasmus Svensson also has a technical background and will together with mechanical colleagues be sparring partners in all the different processes. Most importantly, you get to collaborate with skilled engineers and other colleagues from the production, assembly, hardware- and software developers, lab technicians that help you set up your test designs and external suppliers. In short, teamwork is key in this job and our networking culture will help you grow your knowledge and technical expertise related to our unique products and technologies. Put your Mechanical R D skills to good use With our large installed base of devices, we have a lot of data and feedback regarding the products performance. This enables you to work on continuously improving the different mechanical parts of the device. We expect that the tasks for this role would be: Coordinate tests and collect relevant data by developing test methods and defining test setup Update technical documentation by using CAD-CREO, defining Technical Specifications and Engineering Change Orders Material Selection Design for Assembly and Design for Manufacturing Tolerance stack-up calculations You will enjoy this role if you like to shift focus during the day. For instance, you might spend a couple of hours at your desk crafting a test that can mitigate potential risks in product improvements. Later, you might be involved in a discussion regarding the choice of just the right sheet metal component and find the right vendor for the job. Before ending your day, you might catch up with your lab tech colleague over a cup of coffee to hear how the latest lab test setup that you designed is running. Qualifications We expect you to have an education related to Mechanical Engineering and experienced in working in the cross section between R D and production. Furthermore, the following increases your chances of success in the job: General understanding of mechanics, construction and tolerance calculations Project coordination you find it natural to ensure commitment to your allocated projects from relevant stakeholders and coordinate your project activities according to committed deadlines Experience with CAD (preferably CREO) and an eye for details A people person, who loves to collaborate multi-functionally Flexible to changes and able to handle multiple projects simultaneously Willingness to work with documentation What can we offer An outstanding opportunity to work in the field of medical technologies, where sharing of knowledge and professional respect combine to make it both fun and meaningful to go to work. Both in Denmark and abroad you will meet hardworking colleagues who take pride in making a difference in a company whose products can truly impact other people s lives. We offer you freedom with responsibility , opportunities for training and career development, and a wide range of staff benefits. Application deadline Application deadline is Sunday 26 January 2020. Start the application process by pressing Apply Online and follow the guidelines on our corporate career site. Please attach your CV and other relevant documents. We look forward to receiving your application. For further information, please contact R D, Senior Manager, Rasmus Svensson at tel. 45 2213 1100. Danaher Corporation and all Danaher Companies are equal opportunity employers that evaluate qualified applicants without regard to race, color, national origin, religion, sex, age, marital status, disability, veteran status, sexual orientation, gender identity, or other characteristics protected by law. The EEO is the Law poster is available here.

 

Teamwork in R&D, Production, and Assembly

We are looking for a social mechanical engineer to join our R&D team responsible for maintaining Radiometer’s established Blood Gas Analyzer, ABL800 Flex. We have many installed devices around the world and continue to deliver new devices to our many satisfied customers. You become the team’s go-to person and expert within the mechanical engineering area and have other mechanically experienced colleagues within other teams in R&D to bounce ideas off.

 

The manager Rasmus Svensson also has a technical background and will together with mechanical colleagues be sparring partners in all the different processes. Most importantly, you get to collaborate with skilled engineers and other colleagues from the production, assembly, hardware- and software developers, lab technicians that help you set up your test designs and external suppliers.

In short, teamwork is key in this job and our networking culture will help you grow your knowledge and technical expertise related to our unique products and technologies.

 

Put your Mechanical R&D skills to good use

With our large installed base of devices, we have a lot of data and feedback regarding the products' performance. This enables you to work on continuously improving the different mechanical parts of the device. We expect that the tasks for this role would be:

  • Coordinate tests and collect relevant data by developing test methods and defining test setup
  • Update technical documentation by using CAD-CREO, defining Technical Specifications and Engineering Change Orders
  • Material Selection
  • Design for Assembly and Design for Manufacturing
  • Tolerance stack-up calculations

 

You will enjoy this role if you like to shift focus during the day. For instance, you might spend a couple of hours at your desk crafting a test that can mitigate potential risks in product improvements. Later, you might be involved in a discussion regarding the choice of just the right sheet metal component and find the right vendor for the job. Before ending your day, you might catch up with your lab tech colleague over a cup of coffee to hear how the latest lab test setup that you designed is running.

 

Qualifications

We expect you to have an education related to Mechanical Engineering and experienced in working in the cross section between R&D and production. Furthermore, the following increases your chances of success in the job:

  • General understanding of mechanics, construction and tolerance calculations
  • Project coordination – you find it natural to ensure commitment to your allocated projects from relevant stakeholders and coordinate your project activities according to committed deadlines
  • Experience with CAD (preferably CREO) and an eye for details
  • A people person, who loves to collaborate multi-functionally
  • Flexible to changes and able to handle multiple projects simultaneously
  • Willingness to work with documentation

 

What can we offer

An outstanding opportunity to work in the field of medical technologies, where sharing of knowledge and professional respect combine to make it both fun and meaningful to go to work. Both in Denmark and abroad you will meet hardworking colleagues who take pride in making a difference in a company whose products can truly impact other people's lives. We offer you 'freedom with responsibility', opportunities for training and career development, and a wide range of staff benefits.

 

Application deadline

Application deadline is Sunday 26 January 2020. Start the application process by pressing "Apply Online" and follow the guidelines on our corporate career site. Please attach your CV and other relevant documents. We look forward to receiving your application.

 

For further information, please contact R&D, Senior Manager, Rasmus Svensson at tel. +45 2213 1100.

 

Danaher Corporation and all Danaher Companies are equal opportunity employers that evaluate qualified applicants without regard to race, color, national origin, religion, sex, age, marital status, disability, veteran status, sexual orientation, gender identity, or other characteristics protected by law. The “EEO is the Law” poster is available here.

Radiometer Medical ApSBrøndby2020-01-15T00:00:002020-01-26T00:00:00
330156977Senior Usability Engineer - innovative medical devicesRobot Can you ensure best in class usability and human factors engineering? In LEO Pharma we have set the very ambitious goal to become the world s preferred dermatology care partner. In support of this ambition we aim to develop new, innovative medical devices, and that is why we need you to help us take the next important leap forward. You will join a small and growing team of specialists that have created a good foundation of knowledge, methods and processes within usability. You will work hands-on with exciting projects like needle free injection while you at the same time play a pivotal role in further shaping the framework for usability and human factors engineering in LEO Pharma. Development of user centric devices and packaging solutions Basically, your job is to enable LEO Pharma to develop products with maximum benefit for the users. You will focus on development of future, innovative injection devices some possibly including connectivity. You are a key link between patient knowledge and product realisation, ensuring formally demonstrated and documented safe and effective use of the products by intended users. You will: Handle own project deliverables incl. management of a great number of stakeholders Coordinate and manage external partners Contribute to development of the future setup for usability and human factors engineering Coach and develop less experienced colleagues Several years experience from working with development of medical devices You will both work hands-on and make things happen via colleagues and external partners. You must be very outgoing and have the ability to identify and include the right stakeholders at the right time. This calls for your collaboration, coordination and communication skills including presenting your conclusions and recommendations in an easy understandable way. Additionally your CV comprises: A university degree as Design Engineer, Mechanical Engineer, UX Engineer or the like Several years experience from working with development of medical devices Solid experience within usability and human factors engineering Preferably regulatory experience (FDA) and experience with drug-device combination products Ideally, you have experience from big pharma bigger corporations where you have learned how to navigate in a complex stakeholder landscape. Injection devices your new team You will join 7 skilled colleagues in Injection Devices based at LEO Pharma s HQ in Ballerup, reporting to the Senior Manager of the department with additionally min. 5 new colleagues to be hired primo 2020, you included. Our responsibility covers product solutions across medical devices, drug-device combination products and device constituent parts from early ideation to maintenance of marketed products. The ambition is to grow as LEO Pharma is developing and expanding the presence in the injectable biologics area. We see the sky as the limit, and we are basically ready to go wherever our opportunities might take us. Contact and application Please apply at our website. The deadline is February 3, 2020. If you have any questions, you are very welcome to contact Director, Head of Devices, Thomas Kiib Kristensen at 45 2551 8754. We look forward to receiving your application.

Can you ensure best in class usability and human factors engineering?

In LEO Pharma we have set the very ambitious goal to become the world’s preferred dermatology care partner. In support of this ambition we aim to develop new, innovative medical devices, and that is why we need you to help us take the next important leap forward. You will join a small and growing team of specialists that have created a good foundation of knowledge, methods and processes within usability. You will work hands-on with exciting projects like needle free injection while you at the same time play a pivotal role in further shaping the framework for usability and human factors engineering in LEO Pharma.

Development of user centric devices and packaging solutions

Basically, your job is to enable LEO Pharma to develop products with maximum benefit for the users. You will focus on development of future, innovative injection devices – some possibly including connectivity. You are a key link between patient knowledge and product realisation, ensuring formally demonstrated and documented safe and effective use of the products by intended users. You will:

  • Handle own project deliverables – incl. management of a great number of stakeholders
  • Coordinate and manage external partners
  • Contribute to development of the future setup for usability and human factors engineering
  • Coach and develop less experienced colleagues

Several years’ experience from working with development of medical devices

You will both work hands-on and make things happen via colleagues and external partners. You must be very outgoing and have the ability to identify and include the right stakeholders at the right time. This calls for your collaboration, coordination and communication skills – including presenting your conclusions and recommendations in an easy understandable way. Additionally your CV comprises:

  • A university degree as Design Engineer, Mechanical Engineer, UX Engineer or the like
  • Several years’ experience from working with development of medical devices
  • Solid experience within usability and human factors engineering
  • Preferably regulatory experience (FDA) and experience with drug-device combination products
  • Ideally, you have experience from big pharma/bigger corporations where you have learned how to navigate in a complex stakeholder landscape.

Injection devices – your new team

You will join 7 skilled colleagues in Injection Devices based at LEO Pharma’s HQ in Ballerup, reporting to the Senior Manager of the department – with additionally min. 5 new colleagues to be hired primo 2020, you included. Our responsibility covers product solutions across medical devices, drug-device combination products and device constituent parts from early ideation to maintenance of marketed products.

The ambition is to grow as LEO Pharma is developing and expanding the presence in the injectable biologics area. We see the sky as the limit, and we are basically ready to go wherever our opportunities might take us.

Contact and application

Please apply at our website. The deadline is February 3, 2020. If you have any questions, you are very welcome to contact Director, Head of Devices, Thomas Kiib Kristensen at +45 2551 8754.

We look forward to receiving your application.

LEO PHARMA A/SBallerup2020-01-14T00:00:002020-02-03T00:00:00
330160770Vagtchef til KraftvarmeværkBasic Har du lyst til at deltage i driften og udviklingen på et moderne kraftvarmeværk - har vi jobbet til dig. Vi har 2 kraftvarmelinjer med en samlet kapacitet på 35 MW el og 100 MW varme. Anlægget er i drift døgnet rundt - året rundt. JobbetDu varetager ledelsen af vagtholdet med henblik på sikring af optimal drift i forhold til miljø- og produktionskrav. Arbejdet er meget varierende og mange opgaver kræver hurtig indgriben, hvorfor du skal have et godt overblik og forstå til tider komplicerede processer. Under din vagt har du det samlede ansvar for drift af værket. Som vagtchef bliver du en del af en vagtchefgruppe på i alt 7 vagtchefer, som i en vagtturnus indgår i 3 holdskift. Du refererer til driftslederen. Du vil få mulighed for at deltage i projekt- og udviklingsarbejde i det omfang, din vagtturnus gør det muligt. Vi forventer, at du har en maskinmesteruddannelsehar kendskab til opbygning og overvågning af kraftvarmeværkerkan stå inde for ARGOs vision og værdier som blandt andet er, at være rummelig, grundig og samarbejdende Vi tilbyderet spændende job i en virksomhed i rivende udvikling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt frihed i planlægning af opgaver. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til driftsleder Niels Kallehauge på telefon 4634 7521. Du søger stillingen via knappen Send ansøgning . Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt, og at du dermed kommer i betragtning til den ledige stilling. Din ansøgning skal være modtaget senest den 16. februar 2020. Alle henvendelser behandles fortroligt, og der afholdes samtaler den 24. februar 2020. ARGO er et affalds- og energiselskab, der behandler affald for borgere og virksomheder i ni sjællandske kommuner. Der arbejdes efterprioriteringen: Genbrug før genanvendelse før energiudnyttelse før deponering. Mest muligt affald skal genbruges og genanvendes og energiudnyttelsen skal ske miljømæssigt forsvarligt og med størst muligt udbytte i form af el og fjernvarme. ARGO har 160 medarbejdere fordelt på forretningsområderne, genbrugspladser (genanvendelse), genbrugsbutikker, kraftvarmeværk, deponi administration. Se mere på vores ansøgersite: https: argo.ofir.comHar du lyst til at deltage i driften og udviklingen på et moderne kraftvarmeværk - har vi jobbet til dig.
Vi har 2 kraftvarmelinjer med en samlet kapacitet på 35 MW el og 100 MW varme. Anlægget er i drift døgnet rundt - året rundt.

Jobbet
Du varetager ledelsen af vagtholdet med henblik på sikring af optimal drift i forhold til miljø- og produktionskrav.

Arbejdet er meget varierende og mange opgaver kræver hurtig indgriben, hvorfor du skal have et godt overblik og forstå til tider komplicerede processer.

Under din vagt har du det samlede ansvar for drift af værket.

Som vagtchef bliver du en del af en vagtchefgruppe på i alt 7 vagtchefer, som i en vagtturnus indgår i 3 holdskift. Du refererer til driftslederen.

Du vil få mulighed for at deltage i projekt- og udviklingsarbejde i det omfang, din vagtturnus gør det muligt.

Vi forventer, at du
  • har en maskinmesteruddannelse
  • har kendskab til opbygning og overvågning af kraftvarmeværker
  • kan stå inde for ARGOs vision og værdier som blandt andet er, at være rummelig, grundig og samarbejdende
Vi tilbyder
et spændende job i en virksomhed i rivende udvikling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt frihed i planlægning af opgaver.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til driftsleder Niels Kallehauge på telefon 4634 7521.

Du søger stillingen via knappen "Send ansøgning". Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt, og at du dermed kommer i betragtning til den ledige stilling. Din ansøgning skal være modtaget senest den 16. februar 2020.

Alle henvendelser behandles fortroligt, og der afholdes samtaler den 24. februar 2020.

ARGO er et affalds- og energiselskab, der behandler affald for borgere og virksomheder i ni sjællandske kommuner. Der arbejdes efterprioriteringen: Genbrug før genanvendelse før energiudnyttelse før deponering. Mest muligt affald skal genbruges og genanvendes og energiudnyttelsen skal ske miljømæssigt forsvarligt og med størst muligt udbytte i form af el og fjernvarme. ARGO har 160 medarbejdere fordelt på forretningsområderne, genbrugspladser (genanvendelse), genbrugsbutikker, kraftvarmeværk, deponi & administration.



Se mere på vores ansøgersite: https://argo.ofir.com

ORS/Small/a857eb63_logo.pngArgo I/SRoskilde2020-01-20T17:02:31.2902020-02-16T00:00:00
330161382Maskiningeniør søges til Emco ControlsRobot Vi søger en kreativ, selvmotiverende og energisk kandidat med gå-på-mod til en spændende stilling som maskiningeniør hos vores kunde, Emco Controls. Virksomheden udvikler og producerer udstyr til mekaniske måleinstrumenter til offshore- og kraftværker. De er i dag ca. 30 ansatte og søger nu en ny kollega, som bliver en del af deres tekniske afdeling. Emco Controls eksporterer omkring 80 af deres produkter til kunder i eksempelvis Skandinavien, England, Holland og lande i Mellemøsten. Arbejdsopgaverne: Du bliver en del af det tekniske team, som udvikler kundespecifikke løsninger, hvorfor du skal være både løsningsorienteret og innovativ. Du vil primært beskæftige dig med at: Konstruere og designe standardløsninger med små variationer i samarbejde med salgsafdelingen og kunder. Overholde kvalitetskrav, dokumentationskrav, produktionskapacitet m.v. Foretage diverse beregninger inden for styrke, flow og lyd med egne beregningsprogrammer. Kommunikere og samarbejde med både interne og eksterne stakeholders, såsom salg og produktion samt kunder og leverandører. Deltage som teknisk supporter rådgiver på kundemøder (ca. 25 rejsedage årligt). Deltage i projektgrupper. Ad hoc. Din profil: Vi forestiller os, at du har følgende profil: Du er uddannet maskiningeniør, produktionsteknolog, maskintekniker, teknisk designer eller tilsvarende. Du har gerne 2-3 års erfaring inden for udvikling konstruktion, men det er ikke et krav. Du har gerne en håndværksmæssig baggrund som industritekniker, finmekaniker, værktøjsmager eller smed. Du har erfaring med at konstruere i Inventor, Solidworks, PTC Creo, Autocad eller tilsvarende i 2D 3D. Du er detaljeorienteret og sørger for, at dine opgaver afleveres i den aftalte kvalitet. Du har gå-på-mod, tager imod nye opgaver og ansvarsområder med åbne arme og er selv opsøgende. Du taler og skriver dansk og engelsk (teknisk), da størstedelen af virksomhedens kunder er internationale. Du er selvmotiverende og formår at arbejde med flere projekter simultant uden at miste fokus. Du er vant til at benytte dig af Office-pakken i særdeleshed Excel. Det vigtige for os er, at du er indstillet på at gøre en forskel. Du skal have lyst til at udvikle både dig selv, men også bidrage til at optimere og effektivisere arbejdsgange og processer - som vil være med til at give hele virksomheden et løft. Du er drevet af resultater og sætter ambitiøse mål og deadlines. Du tilbydes: En afvekslende hverdag, hvor du har mulighed for at tage ansvar for dine egne opgaver. At se dine egne id er og opgaver blive implementeret og senere produceret til færdigt produkt. Mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og effektivisere arbejdsgangene. At være en del af en international virksomhed med en sund blanding af personer med forskellige baggrunde og erfaringer, hvor du altid kan hente hjælp og sparring. En opdateret værktøjskasse , som hjælper dig med at løse dine opgaver. Salg, indkøb, produktion og udvikling under samme tag. Gode arbejdsforhold og en lønpakke efter kvalifikationer. Sundhedsforsikring, pension samt frokost- og frugtordning. Langt størstedelen af virksomhedens produkter og dine opgaver vil være kundespecifikke, hvorfor du i hverdagen vil opleve mange forskellige slags opgaver. Virksomheden er familieejet og har eksisteret siden 1966 en virksomhed med trygge rammer og sund økonomi. Ansøgningsfrist:Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning: Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Christian Behrenthz Olesen eller Thomas Rastad fra ScanPeople. Telefon: 43 31 00 71 Søg jobbet her:http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 11343 OBS: Hvis du allerede er oprettet i vores database, skal du blot tilføje jobkoden 11343 for at søge stillingen. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Om Emco Controls:EMCO Controls er et dansk instrumentfirma. Vores nye produktionsfaciliteter ligger i Hillerød nær København. I Hillerød har vi samlet salgsfunktionen og produktionen under t tag. Hos EMCO Controls arbejder veluddannede medarbejdere med mange års erfaring inden for mekanisk instrumentering. EMCO Controls blev etableret helt tilbage i 1966 og har lige fra begyndelsen opnået stor anerkendelse for sin produktion af procesudstyr og primærelementer til flow udstyr. Om ScanPeople:ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende og outplacement. rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Yderligere information findes på www.scanpeople.dk Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.

Vi søger en kreativ, selvmotiverende og energisk kandidat med gå-på-mod til en spændende stilling som maskiningeniør hos vores kunde, Emco Controls. Virksomheden udvikler og producerer udstyr til mekaniske måleinstrumenter til offshore- og kraftværker. De er i dag ca. 30 ansatte og søger nu en ny kollega, som bliver en del af deres tekniske afdeling.

Emco Controls eksporterer omkring 80 % af deres produkter til kunder i eksempelvis Skandinavien, England, Holland og lande i Mellemøsten.

Arbejdsopgaverne:
Du bliver en del af det tekniske team, som udvikler kundespecifikke løsninger, hvorfor du skal være både løsningsorienteret og innovativ. Du vil primært beskæftige dig med at:

  • Konstruere og designe standardløsninger med små variationer i samarbejde med salgsafdelingen og kunder.
    • Overholde kvalitetskrav, dokumentationskrav, produktionskapacitet m.v.
  • Foretage diverse beregninger inden for styrke, flow og lyd med egne beregningsprogrammer.
  • Kommunikere og samarbejde med både interne og eksterne stakeholders, såsom salg og produktion – samt kunder og leverandører.
  • Deltage som teknisk supporter/rådgiver på kundemøder (ca. 25 rejsedage årligt).
  • Deltage i projektgrupper.
  • Ad hoc.

Din profil:
Vi forestiller os, at du har følgende profil:

  • Du er uddannet maskiningeniør, produktionsteknolog, maskintekniker, teknisk designer eller tilsvarende.
  • Du har gerne 2-3 års erfaring inden for udvikling/konstruktion, men det er ikke et krav.
  • Du har gerne en håndværksmæssig baggrund som industritekniker, finmekaniker, værktøjsmager eller smed.
  • Du har erfaring med at konstruere i Inventor, Solidworks, PTC Creo, Autocad eller tilsvarende i 2D/3D.
  • Du er detaljeorienteret og sørger for, at dine opgaver afleveres i den aftalte kvalitet.
  • Du har gå-på-mod, tager imod nye opgaver og ansvarsområder med åbne arme – og er selv opsøgende.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk (teknisk), da størstedelen af virksomhedens kunder er internationale.
  • Du er selvmotiverende og formår at arbejde med flere projekter simultant – uden at miste fokus.
  • Du er vant til at benytte dig af Office-pakken – i særdeleshed Excel.

Det vigtige for os er, at du er indstillet på at gøre en forskel. Du skal have lyst til at udvikle både dig selv, men også bidrage til at optimere og effektivisere arbejdsgange og processer - som vil være med til at give hele virksomheden et løft. Du er drevet af resultater og sætter ambitiøse mål og deadlines.

Du tilbydes:

  • En afvekslende hverdag, hvor du har mulighed for at tage ansvar for dine egne opgaver.
  • At se dine egne idéer og opgaver blive implementeret og senere produceret til færdigt produkt.
  • Mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet – og effektivisere arbejdsgangene.
  • At være en del af en international virksomhed med en sund blanding af personer med forskellige baggrunde og erfaringer, hvor du altid kan hente hjælp og sparring.
  • En opdateret ”værktøjskasse”, som hjælper dig med at løse dine opgaver.
  • Salg, indkøb, produktion og udvikling under samme tag.
  • Gode arbejdsforhold og en lønpakke efter kvalifikationer.
  • Sundhedsforsikring, pension samt frokost- og frugtordning.

Langt størstedelen af virksomhedens produkter og dine opgaver vil være kundespecifikke, hvorfor du i hverdagen vil opleve mange forskellige slags opgaver. Virksomheden er familieejet og har eksisteret siden 1966 – en virksomhed med trygge rammer og sund økonomi.

Ansøgningsfrist:
Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning:
Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte
Christian Behrenthz Olesen eller Thomas Rastad fra ScanPeople.

Telefon: 43 31 00 71

Søg jobbet her:
http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=11343  
OBS: Hvis du allerede er oprettet i vores database, skal du blot tilføje jobkoden 11343 for at søge stillingen.
                    
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Om Emco Controls:
EMCO Controls er et dansk instrumentfirma. Vores nye produktionsfaciliteter ligger i Hillerød nær København. I Hillerød har vi samlet salgsfunktionen og produktionen under ét tag. Hos EMCO Controls arbejder veluddannede medarbejdere med mange års erfaring inden for mekanisk instrumentering. EMCO Controls blev etableret helt tilbage i 1966 og har lige fra begyndelsen opnået stor anerkendelse for sin produktion af procesudstyr og primærelementer til flow udstyr.

Om ScanPeople:
ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde.

Vi besidder et vidtrækkende og outplacement. rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management

Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Yderligere information findes på www.scanpeople.dk – Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.

SCANPEOPLE ApSTaastrup2020-01-21T00:00:002020-01-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ERFAREN KALKULATIONSINGENIØR TIL BETONARBEJDER/RÅHUS

Per Aarsleff A/S

Hvidovre
Forstår du, hvad der skal til for at vinde tilbud? Vil du være med til at skabe fundamentet for udførelsen af projekter inden for betonarbejder og råhus? Har du fokus på kundens behov og forventninger, også når du har travlt?Anlæg Byggeri søger en k...
Indrykket:21. januar 2020

Outgoing and curious mechanical engineer

Radiometer Medical ApS

Brøndby
Teamwork in R D, Production, and Assembly We are looking for a social mechanical engineer to join our R D team responsible for maintaining Radiometer s established Blood Gas Analyzer, ABL800 Flex. We have many installed devices around the world and ...
Indrykket:15. januar 2020

Senior Usability Engineer - innovative medical devices

LEO PHARMA A/S

Ballerup
Can you ensure best in class usability and human factors engineering? In LEO Pharma we have set the very ambitious goal to become the world s preferred dermatology care partner. In support of this ambition we aim to develop new, innovative medical d...
Indrykket:14. januar 2020

Vagtchef til Kraftvarmeværk

Argo I/S

Roskilde
Har du lyst til at deltage i driften og udviklingen på et moderne kraftvarmeværk - har vi jobbet til dig. Vi har 2 kraftvarmelinjer med en samlet kapacitet på 35 MW el og 100 MW varme. Anlægget er i drift døgnet rundt - året rundt. JobbetDu varetage...
Indrykket:20. januar 2020

Maskiningeniør søges til Emco Controls

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
Vi søger en kreativ, selvmotiverende og energisk kandidat med gå-på-mod til en spændende stilling som maskiningeniør hos vores kunde, Emco Controls. Virksomheden udvikler og producerer udstyr til mekaniske måleinstrumenter til offshore- og kraftværk...
Indrykket:21. januar 2020