Gem job

Administrativ medarbejder til Børne- og Familiecentret

Administrativ medarbejder til Børne- og Ungeområdet

Brænder du for den administrative understøttelse af et Børne- og Familiecenter og en Ungeenhed, hvor du kan blive udfordret på en bred vifte af administrative opgaver - så er denne stilling ved Børne- og Familiecentret (BFC) i Odder Kommune måske noget for dig!

Børne- og Familiecentret er tværfagligt organiseret og består af Sundhedspleje, PPR, Forebyggelse, Myndighed og administrative medarbejdere. Børne- og Familiecentret arbejder for, at børn og unge i aldersgruppen -9.mdr. til 15 år får de bedst mulige betingelser for udvikling og trivsel, således at barnet/den unge gives mulighed for at udnytte og udvikle deres ressourcer af fysisk, intellektuel, følelsesmæssig og social karakter. Ungeenheden betjener målgruppen fra 15- 29 år.

Den administrative afdeling understøtter Børne- og Familiecentret samt vores Ungeenhed med opgaver, der spænder lige fra løn, administrativ- og økonomisk sagsbehandling og betjening af vores front.

Vi søger en kollega, der skal indgå i dette team, og som motiveres af at blive udfordret på en bred vifte af opgaver og arbejde på tværs med sine kollegaer.

 

Arbejdsområde:

I stillingen som administrativ medarbejder er der fokus på varierede opgaver;

Fronten

  • Indhentning af statusudtalelser fra skoler og daginstitutioner
  • Administrativ behandling af underretninger
  • Udsendelse af orienteringsbrev vedr. restancer (fra Odder Forsyningsselskab)
  • Håndtering af post og telefoniske henvendelser, som receptionen på rådhuset ikke kan viderestille.
  • Bestilling af tolkeydelser

PPR

  • Administrativ understøttelse af revisitationer på dagtilbud- og skolernes specialområde og eksterne skole- og dagtilbud, som betjenes af PPR.
  • Statistik og udarbejdelse af småbørnsliste

 

Sagsfremstilling til politiske behandling

  • Udarbejdelse af sagsfremstillinger til politiske behandling i et samarbejde med virksomhedslederne fra Børne- og Familiecentret samt Ungeenheden.

 

BFC tilbyder:  

  • Et afvekslende og fleksibelt job med store faglige og personlige udfordringer
  • Sammenhold, omsorg for hinanden og gode grin i hverdagen
  • En arbejdsplads med fokus på kompetenceudvikling med fokus på kerneopgaven
  • En arbejdsplads med plads til forskelligheder og samarbejde på tværs af fagligheder
  • Da vi er en lille kommune, vil der være rig mulighed for, at dine ideer for udvikling af området kan blive til virkelighed og til gavn for vores familier
  • Tilgængelig afdelingsleder

 

Vi forventer, at du:

  • Har en grunduddannelse inden for offentlig administration
  • Er udfordrende på eget perspektiv og nysgerrig på andres med formål at bruge hinandens styrker
  • Er samarbejds- og udviklingsorienteret både i den administrative gruppe og på tværs af afdelingerne på Børne- og Familiecentret
  • Er ressourceorienteret og ser muligheder frem for begrænsninger
  • Er villig til at hjælpe andre, selvom opgaverne ikke er ens primære opgaver
  • Kan arbejde selvstændigt og systematisk i forhold til administrativt arbejde
  • Gerne har kendskab/erfaring med NOVA

 

Løn og ansættelsesvilkår:

Der er der tale om en stilling på 25 timer, og du vil blive ansat i henhold til gældende overenskomst samt aflønnet efter principperne om lokal løndannelse. Der vil blive indhentet børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Ansøgninger, som ikke er vedlagt dokumentation for uddannelse og CV, vil ikke komme i betragtning.

 

Ansøgningsfrist: den 14.11 2021

Ansættelsessamtalerne foregår den 18.11.2021 i Børne- og Familiecentret, Vitavej 57, 8300 Odder.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Afdelingsleder Linda Sørensen tlf. 30 84 34 37

Adm. medarbejder Fie Rasmussen tlf. 23 42 95 89

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Administrativ medarbejder søges til Juridisk Institut

Aarhus Universitet

Aarhus C
Ved Juridisk Institut er en stilling som administrativ medarbejder ledig til besættelse 1. december 2021 eller snarest herefter. Stillingen er varig og med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Opgaver og ansvar Stillingens hovedindhold er opgaver i f...
Indrykket:18. oktober 2021

ADMINISTRATIV KOMMUNIKATIONSKOORDINATOR

Vejle Kommune

Vejle
Er du god til at holde styr på en flok ustyrlige? Er du ikke bange for at sætte foden ned, når der behov for det, og nyder du skarp kommunikation og en god proces, så synes vi du skal læse videre.Om jobbetVejle Bibliotekerne er folkebibliotek i Danm...
Indrykket:5. oktober 2021

Leder til Kompetencecenter Velfærd

Vejle Kommune

Vejle
Vi søger en erfaren leder til nyt Kompetencecenter Velfærd i Vejle med tiltrædelse 1. januar 2022. Om jobbetVil du være med til at sætte sejl på det nye Kompetencecenter Velfærd i Vejle? I Velfærdsforvaltningen ønsker vi en førerposition inden for v...
Indrykket:11. oktober 2021

Passioneret proces-Yoda søges!

Samsø Kommune

Samsø
Har du gennemslagskraft og kan du omsætte idéer til handling? Har du analytisk flair og trives du i spændingsfeltet mellem beslutningstagere og specialister? Drømmer du om et berigende liv med højt til loftet i et tæt knyttet lokalsamfund? Så er det...
Indrykket:15. oktober 2021

Område SYD - administrativ medarbejder

Randers Kommune

Randers C
Har du lyst til at arbejde indenfor omsorgsområdet, er der her en mulighed: Område SYD søger en administrativ medarbejder på 25 - 30 timer pr. uge, pt. med en placering i Huset Nellemann, Hospitalsgade 8A, 8900 Randers C. Stillingen er nyoprettet og...
Indrykket:16. oktober 2021

Administrativ medarbejder til Børne- og Familiecentret

Administrativ medarbejder til Børne- og Ungeområdet

Brænder du for den administrative understøttelse af et Børne- og Familiecenter og en Ungeenhed, hvor du kan blive udfordret på en bred vifte af administrative opgaver - så er denne stilling ved Børne- og Familiecentret (BFC) i Odder Kommune måske noget for dig!

Børne- og Familiecentret er tværfagligt organiseret og består af Sundhedspleje, PPR, Forebyggelse, Myndighed og administrative medarbejdere. Børne- og Familiecentret arbejder for, at børn og unge i aldersgruppen -9.mdr. til 15 år får de bedst mulige betingelser for udvikling og trivsel, således at barnet/den unge gives mulighed for at udnytte og udvikle deres ressourcer af fysisk, intellektuel, følelsesmæssig og social karakter. Ungeenheden betjener målgruppen fra 15- 29 år.

Den administrative afdeling understøtter Børne- og Familiecentret samt vores Ungeenhed med opgaver, der spænder lige fra løn, administrativ- og økonomisk sagsbehandling og betjening af vores front.

Vi søger en kollega, der skal indgå i dette team, og som motiveres af at blive udfordret på en bred vifte af opgaver og arbejde på tværs med sine kollegaer.

 

Arbejdsområde:

I stillingen som administrativ medarbejder er der fokus på varierede opgaver;

Fronten

  • Indhentning af statusudtalelser fra skoler og daginstitutioner
  • Administrativ behandling af underretninger
  • Udsendelse af orienteringsbrev vedr. restancer (fra Odder Forsyningsselskab)
  • Håndtering af post og telefoniske henvendelser, som receptionen på rådhuset ikke kan viderestille.
  • Bestilling af tolkeydelser

PPR

  • Administrativ understøttelse af revisitationer på dagtilbud- og skolernes specialområde og eksterne skole- og dagtilbud, som betjenes af PPR.
  • Statistik og udarbejdelse af småbørnsliste

 

Sagsfremstilling til politiske behandling

  • Udarbejdelse af sagsfremstillinger til politiske behandling i et samarbejde med virksomhedslederne fra Børne- og Familiecentret samt Ungeenheden.

 

BFC tilbyder:  

  • Et afvekslende og fleksibelt job med store faglige og personlige udfordringer
  • Sammenhold, omsorg for hinanden og gode grin i hverdagen
  • En arbejdsplads med fokus på kompetenceudvikling med fokus på kerneopgaven
  • En arbejdsplads med plads til forskelligheder og samarbejde på tværs af fagligheder
  • Da vi er en lille kommune, vil der være rig mulighed for, at dine ideer for udvikling af området kan blive til virkelighed og til gavn for vores familier
  • Tilgængelig afdelingsleder

 

Vi forventer, at du:

  • Har en grunduddannelse inden for offentlig administration
  • Er udfordrende på eget perspektiv og nysgerrig på andres med formål at bruge hinandens styrker
  • Er samarbejds- og udviklingsorienteret både i den administrative gruppe og på tværs af afdelingerne på Børne- og Familiecentret
  • Er ressourceorienteret og ser muligheder frem for begrænsninger
  • Er villig til at hjælpe andre, selvom opgaverne ikke er ens primære opgaver
  • Kan arbejde selvstændigt og systematisk i forhold til administrativt arbejde
  • Gerne har kendskab/erfaring med NOVA

 

Løn og ansættelsesvilkår:

Der er der tale om en stilling på 25 timer, og du vil blive ansat i henhold til gældende overenskomst samt aflønnet efter principperne om lokal løndannelse. Der vil blive indhentet børne- og straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Ansøgninger, som ikke er vedlagt dokumentation for uddannelse og CV, vil ikke komme i betragtning.

 

Ansøgningsfrist: den 14.11 2021

Ansættelsessamtalerne foregår den 18.11.2021 i Børne- og Familiecentret, Vitavej 57, 8300 Odder.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Afdelingsleder Linda Sørensen tlf. 30 84 34 37

Adm. medarbejder Fie Rasmussen tlf. 23 42 95 89

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Administrativ medarbejder søges til Juridisk Institut

Aarhus Universitet

Aarhus C
Ved Juridisk Institut er en stilling som administrativ medarbejder ledig til besættelse 1. december 2021 eller snarest herefter. Stillingen er varig og med en ugentlig arbejdstid på 37 timer. Opgaver og ansvar Stillingens hovedindhold er opgaver i f...
Indrykket:18. oktober 2021

ADMINISTRATIV KOMMUNIKATIONSKOORDINATOR

Vejle Kommune

Vejle
Er du god til at holde styr på en flok ustyrlige? Er du ikke bange for at sætte foden ned, når der behov for det, og nyder du skarp kommunikation og en god proces, så synes vi du skal læse videre.Om jobbetVejle Bibliotekerne er folkebibliotek i Danm...
Indrykket:5. oktober 2021

Leder til Kompetencecenter Velfærd

Vejle Kommune

Vejle
Vi søger en erfaren leder til nyt Kompetencecenter Velfærd i Vejle med tiltrædelse 1. januar 2022. Om jobbetVil du være med til at sætte sejl på det nye Kompetencecenter Velfærd i Vejle? I Velfærdsforvaltningen ønsker vi en førerposition inden for v...
Indrykket:11. oktober 2021

Passioneret proces-Yoda søges!

Samsø Kommune

Samsø
Har du gennemslagskraft og kan du omsætte idéer til handling? Har du analytisk flair og trives du i spændingsfeltet mellem beslutningstagere og specialister? Drømmer du om et berigende liv med højt til loftet i et tæt knyttet lokalsamfund? Så er det...
Indrykket:15. oktober 2021

Område SYD - administrativ medarbejder

Randers Kommune

Randers C
Har du lyst til at arbejde indenfor omsorgsområdet, er der her en mulighed: Område SYD søger en administrativ medarbejder på 25 - 30 timer pr. uge, pt. med en placering i Huset Nellemann, Hospitalsgade 8A, 8900 Randers C. Stillingen er nyoprettet og...
Indrykket:16. oktober 2021