Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Byggeleder til moderne tømrer- og entreprenørkoncern søges


Der er stor efterspørgsel efter vores ydelser, og vi søger derfor en byggeleder med erfaring inden for egenproduktion af tømrerarbejde til vores Silkeborg afdeling.

Fokus på ordholdenhed, kvalitet og sikkerhed er hovedoverskriften på denne udfordring.

Til dine daglige arbejdsopgaver hører at:

  • Planlægge og fordele de daglige opgaver, herunder styring af materialer

  • Styring af mindre hoved- og fagentrepriser med fokus på privatkunde segmentet

  • Problemløsning hurtigt og konsekvent for dine svende

  • Varetage den løbende kvalitetssikring

  • Vurdere og beslutte byggetekniske løsninger

  • Økonomisk ansvarlig på sagerne

 

Håndværksmæssig baggrund eller bygningskonstruktør? Det er afgørende, at du har solid erfaring med at drive en større byggeplads. Desuden lægges der vægt på, at du har:

  • Et godt overblik og tænker flere træk frem

  • Blik for dine folk og forståelse for at tage dialogen på de rigtige tidspunkter

  • Sans for at etablere et konstruktivt samarbejde med en bygherre herunder privatkunder

  • Evnen til at prioritere rigtigt i en travl hverdag

  • Den fornødne disciplin og struktur i din arbejdsstil

  • Flair for anvendelse af IT-værktøjer.

Brænder du for ledelse af byggeprojekter?

Er du gjort af det særlige stof, som skaber dygtige byggeledere, så mail snarest muligt ansøgning og CV, mærket
Byggeleder til pic2@raunstrup.com. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Divisionschef Jan Jensen på 2120 0508. (Bemærk at vi svarer til den mailadresse, der sendes fra). 

Raunstrup er en moderne og nytænkende landsdækkende byggekoncern med ca. 300 ansatte og afdelinger i Aarhus, Randers, Silkeborg, Vejle og Odense. Virksomheden blev grundlagt i 1967 af Ove Glerup som Raunstrup Tømrer- og Snedkerforretning i Raunstrup, syd for Løgstør. Siden da har Raunstrup konstant udviklet sig ikke mindst gennem opkøb af andre større håndværkervirksomheder. Raunstrups stærke kompetencer indenfor bygningsservice samt total-, hoved- og fagentrepriser, har dannet grundlag for virksomhedens positive udvikling de seneste år.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016062Phoenix-1e78d53c12019-05-03T11:00:15.170Byggeleder til moderne tømrer- og entreprenørkoncern søges

Der er stor efterspørgsel efter vores ydelser, og vi søger derfor en byggeleder med erfaring inden for egenproduktion af tømrerarbejde til vores Silkeborg afdeling.

Fokus på ordholdenhed, kvalitet og sikkerhed er hovedoverskriften på denne udfordring.

Til dine daglige arbejdsopgaver hører at:

  • Planlægge og fordele de daglige opgaver, herunder styring af materialer

  • Styring af mindre hoved- og fagentrepriser med fokus på privatkunde segmentet

  • Problemløsning hurtigt og konsekvent for dine svende

  • Varetage den løbende kvalitetssikring

  • Vurdere og beslutte byggetekniske løsninger

  • Økonomisk ansvarlig på sagerne

 

Håndværksmæssig baggrund eller bygningskonstruktør? Det er afgørende, at du har solid erfaring med at drive en større byggeplads. Desuden lægges der vægt på, at du har:

  • Et godt overblik og tænker flere træk frem

  • Blik for dine folk og forståelse for at tage dialogen på de rigtige tidspunkter

  • Sans for at etablere et konstruktivt samarbejde med en bygherre herunder privatkunder

  • Evnen til at prioritere rigtigt i en travl hverdag

  • Den fornødne disciplin og struktur i din arbejdsstil

  • Flair for anvendelse af IT-værktøjer.

Brænder du for ledelse af byggeprojekter?

Er du gjort af det særlige stof, som skaber dygtige byggeledere, så mail snarest muligt ansøgning og CV, mærket
Byggeleder til pic2@raunstrup.com. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Divisionschef Jan Jensen på 2120 0508. (Bemærk at vi svarer til den mailadresse, der sendes fra). 

Raunstrup er en moderne og nytænkende landsdækkende byggekoncern med ca. 300 ansatte og afdelinger i Aarhus, Randers, Silkeborg, Vejle og Odense. Virksomheden blev grundlagt i 1967 af Ove Glerup som Raunstrup Tømrer- og Snedkerforretning i Raunstrup, syd for Løgstør. Siden da har Raunstrup konstant udviklet sig ikke mindst gennem opkøb af andre større håndværkervirksomheder. Raunstrups stærke kompetencer indenfor bygningsservice samt total-, hoved- og fagentrepriser, har dannet grundlag for virksomhedens positive udvikling de seneste år.

2019-06-05T11:51:31.960 Der er stor efterspørgsel efter vores ydelser, og vi søger derfor en byggeleder med erfaring inden for egenproduktion af tømrerarbejde til vores Silkeborg afdeling. Fokus på ordholdenhed, kvalitet og sikkerhed er hovedoverskriften på denne udfordring. Til dine daglige arbejdsopgaver hører at: Planlægge og fordele de daglige opgaver, herunder styring af materialer Styring af mindre hoved- og fagentrepriser med fokus på privatkunde segmentet Problemløsning hurtigt og konsekvent for dine svende Varetage den løbende kvalitetssikring Vurdere og beslutte byggetekniske løsninger Økonomisk ansvarlig på sagerne Håndværksmæssig baggrund eller bygningskonstruktør? Det er afgørende, at du har solid erfaring med at drive en større byggeplads. Desuden lægges der vægt på, at du har: Et godt overblik og tænker flere træk frem Blik for dine folk og forståelse for at tage dialogen på de rigtige tidspunkter Sans for at etablere et konstruktivt samarbejde med en bygherre herunder privatkunder Evnen til at prioritere rigtigt i en travl hverdag Den fornødne disciplin og struktur i din arbejdsstil Flair for anvendelse af IT-værktøjer. Brænder du for ledelse af byggeprojekter? Er du gjort af det særlige stof, som skaber dygtige byggeledere, så mail snarest muligt ansøgning og CV, mærket Byggeleder til pic2@raunstrup.com. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Divisionschef Jan Jensen på 2120 0508. (Bemærk at vi svarer til den mailadresse, der sendes fra). Raunstrup er en moderne og nytænkende landsdækkende byggekoncern med ca. 300 ansatte og afdelinger i Aarhus, Randers, Silkeborg, Vejle og Odense. Virksomheden blev grundlagt i 1967 af Ove Glerup som Raunstrup Tømrer- og Snedkerforretning i Raunstrup, syd for Løgstør. Siden da har Raunstrup konstant udviklet sig ikke mindst gennem opkøb af andre større håndværkervirksomheder. Raunstrups stærke kompetencer indenfor bygningsservice samt total-, hoved- og fagentrepriser, har dannet grundlag for virksomhedens positive udvikling de seneste år.10Phoenix1e78d53c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3519275Raunstrup Tømrer A/S11Holmbladsvej 88600SilkeborgDKDanmarkORS/1e78d53c_logo.pngORS/Small/1e78d53c_logo.png0
pic2@raunstrup.comDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent753447JobMidtPremium33001594801103-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e78d53chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e78d53chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e78d53c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1e78d53c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/5.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Bygge og anlæg?169711311Dansk3Læse/ tale214203Bygningskonstruktør21Bygge og anlæg361672084pic2@raunstrup.compic2@raunstrup.comDanmarkDanmark330040346Bygningskonstruktør til bygherrefunktion i EjendommeBasic Silkeborg Kommune oplever i disse år stor vækst og tilflytning til kommunen. Dette medfører behov for udvikling af de kommunale ejendomme for at kunne servicere alle vores nye og eksisterende borgere. Hos Silkeborg Kommune Ejendomme har vi derfor behov for at udvide medarbejderstaben med en bygningskonstruktør, som skal varetage bygherrefunktionen på om- og tilbygninger samt mindre nybyggerier. Silkeborg Kommune EjendommeEjendomsstaben varetager bl.a. udvikling, drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 efter principperne i Facility Management. Du vil blive en del et team bestående af syv konstruktører og ingeniører der varetager bygherrefunktionen, og derudover får du kollegaer, som beskæftiger sig med bl.a. vedligeholdelse, energi og teknik, teknisk service, rengøring, forsikring og risikostyring samt køb og salg af kommunens ejendomme m.v. ArbejdsopgaverDu vil få en varieret dagligdag, hvor du vil være projektleder på gennemførelsen af en række forskelligartede byggeopgaver med ansvar for såvel kvalitet, tid og økonomi i tæt samarbejde med vores kunder de forskellige driftsafdelinger i Silkeborg Kommune (f.eks. Skoleafdelingen og Børne- og Familieafdelingen). Du vil i nogle tilfælde selv projektere, udbyde og koordinere byggearbejderne, og i andre tilfælde vil du samarbejde med eksterne rådgivere omkring projekterne. Du skal således kunne manøvrere hjemmevant i feltet mellem rådgivere, myndigheder, håndværkere, leverandører, driftspersonale og brugere. Derudover kan du blive en del af øvrige ad-hoc projekter, der indgår som en naturlig del af et professionelt ejendomscenters arbejdsopgaver. KvalifikationerVi forestiller os, at du måske har nogle års erfaring fra en rådgivningsvirksomhed eller lignende, og kan således arbejde selvstændigt med projekter fra de indledende drøftelser omkring behov med vores brugere og frem til aflevering af projektet til drift. Det vil også være en fordel - men ikke en forudsætning - hvis du har erfaring med styring af mindre byggeopgaver i fagentreprise. Vi forventer, at du kan bidrage til udvikling af nye arbejdsmetoder, herunder medvirke til at videreudvikle den projektmodel, som vi arbejder efter og som er grundlag for igangsætning af nye opgaver projekter. Da du får en bred kontaktflade til mange forskellige typer mennesker, forventes det at du både skriver og taler dansk flydende. Samtidig får du opgaver i hele Silkeborg Kommune, og det forventes derfor at du har kørekort. Vi tilbyder: kompetent faglig sparring og udvikling af dine kompetencer en uformel omgangstone på den gode måde at du kan blive en del af et åbent kontorfællesskab med et godt arbejdsmiljø mulighed for selv at tilrettelægge din arbejdsdag Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. september 2019. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Lasse Pedersen på tlf.29 16 10 78 eller sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 40 20 45 50. Ansøgningsfrist tirsdag 25. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 2. juli. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Silkeborg Kommune oplever i disse år stor vækst og tilflytning til kommunen. Dette medfører behov for udvikling af de kommunale ejendomme for at kunne servicere alle vores nye og eksisterende borgere. Hos Silkeborg Kommune Ejendomme har vi derfor behov for at udvide medarbejderstaben med en bygningskonstruktør, som skal varetage bygherrefunktionen på om- og tilbygninger samt mindre nybyggerier.
 
Silkeborg Kommune Ejendomme
Ejendomsstaben varetager bl.a. udvikling, drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 efter principperne i Facility Management. Du vil blive en del et team bestående af syv konstruktører og ingeniører der varetager bygherrefunktionen, og derudover får du kollegaer, som beskæftiger sig med bl.a. vedligeholdelse, energi og teknik, teknisk service, rengøring, forsikring og risikostyring samt køb og salg af kommunens ejendomme m.v.
 
Arbejdsopgaver
Du vil få en varieret dagligdag, hvor du vil være projektleder på gennemførelsen af en række forskelligartede byggeopgaver med ansvar for såvel kvalitet, tid og økonomi i tæt samarbejde med vores kunder – de forskellige driftsafdelinger i Silkeborg Kommune (f.eks. Skoleafdelingen og Børne- og Familieafdelingen).
 
Du vil i nogle tilfælde selv projektere, udbyde og koordinere byggearbejderne, og i andre tilfælde vil du samarbejde med eksterne rådgivere omkring projekterne. Du skal således kunne manøvrere hjemmevant i feltet mellem rådgivere, myndigheder, håndværkere, leverandører, driftspersonale og brugere.
 
Derudover kan du blive en del af øvrige ad-hoc projekter, der indgår som en naturlig del af et professionelt ejendomscenters arbejdsopgaver.
 
Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du måske har nogle års erfaring fra en rådgivningsvirksomhed eller lignende, og kan således arbejde selvstændigt med projekter fra de indledende drøftelser omkring behov med vores brugere og frem til aflevering af projektet til drift.
 
Det vil også være en fordel - men ikke en forudsætning - hvis du har erfaring med styring af mindre byggeopgaver i fagentreprise.
 
Vi forventer, at du kan bidrage til udvikling af nye arbejdsmetoder, herunder medvirke til at videreudvikle den projektmodel, som vi arbejder efter og som er grundlag for igangsætning af nye opgaver/projekter.
 
Da du får en bred kontaktflade til mange forskellige typer mennesker, forventes det at du både skriver og taler dansk flydende. Samtidig får du opgaver i hele Silkeborg Kommune, og det forventes derfor at du har kørekort.
 
Vi tilbyder:
  • kompetent faglig sparring og udvikling af dine kompetencer
  • en uformel omgangstone på den gode måde
  • at du kan blive en del af et åbent kontorfællesskab med et godt arbejdsmiljø
  • mulighed for selv at tilrettelægge din arbejdsdag
Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. september 2019.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Lasse Pedersen på tlf.
29 16 10 78 eller sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 40 20 45 50.
 
Ansøgningsfrist tirsdag 25. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 2. juli.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/995f89c3_logo.jpegEjendommeSilkeborg2019-06-09T22:00:00.7302019-06-25T00:00:00
330040355Bygningskonstruktør til bygherrefunktion i EjendommeRobot Silkeborg Kommune oplever i disse år stor vækst og tilflytning til kommunen. Dette medfører behov for udvikling af de kommunale ejendomme for at kunne servicere alle vores nye og eksisterende borgere. Hos Silkeborg Kommune Ejendomme har vi derfor behov for at udvide medarbejderstaben med en bygningskonstruktør, som skal varetage bygherrefunktionen på om- og tilbygninger samt mindre nybyggerier. Silkeborg Kommune Ejendomme Ejendomsstaben varetager bl.a. udvikling, drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 efter principperne i Facility Management. Du vil blive en del et team bestående af syv konstruktører og ingeniører der varetager bygherrefunktionen, og derudover får du kollegaer, som beskæftiger sig med bl.a. vedligeholdelse, energi og teknik, teknisk service, rengøring, forsikring og risikostyring samt køb og salg af kommunens ejendomme m.v. Arbejdsopgaver Du vil få en varieret dagligdag, hvor du vil være projektleder på gennemførelsen af en række forskelligartede byggeopgaver med ansvar for såvel kvalitet, tid og økonomi i tæt samarbejde med vores kunder de forskellige driftsafdelinger i Silkeborg Kommune (f.eks. Skoleafdelingen og Børne- og Familieafdelingen). Du vil i nogle tilfælde selv projektere, udbyde og koordinere byggearbejderne, og i andre tilfælde vil du samarbejde med eksterne rådgivere omkring projekterne. Du skal således kunne manøvrere hjemmevant i feltet mellem rådgivere, myndigheder, håndværkere, leverandører, driftspersonale og brugere. Derudover kan du blive en del af øvrige ad-hoc projekter, der indgår som en naturlig del af et professionelt ejendomscenters arbejdsopgaver. Kvalifikationer Vi forestiller os, at du måske har nogle års erfaring fra en rådgivningsvirksomhed eller lignende, og kan således arbejde selvstændigt med projekter fra de indledende drøftelser omkring behov med vores brugere og frem til aflevering af projektet til drift. Det vil også være en fordel - men ikke en forudsætning - hvis du har erfaring med styring af mindre byggeopgaver i fagentreprise. Vi forventer, at du kan bidrage til udvikling af nye arbejdsmetoder, herunder medvirke til at videreudvikle den projektmodel, som vi arbejder efter og som er grundlag for igangsætning af nye opgaver projekter. Da du får en bred kontaktflade til mange forskellige typer mennesker, forventes det at du både skriver og taler dansk flydende. Samtidig får du opgaver i hele Silkeborg Kommune, og det forventes derfor at du har kørekort. Vi tilbyder:kompetent faglig sparring og udvikling af dine kompetenceren uformel omgangstone på den gode mådeat du kan blive en del af et åbent kontorfællesskab med et godt arbejdsmiljømulighed for selv at tilrettelægge din arbejdsdagStillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. september 2019. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Lasse Pedersen på tlf. 29 16 10 78 eller sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 40 20 45 50. Ansøgningsfrist tirsdag 25. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 2. juli. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Silkeborg Kommune oplever i disse år stor vækst og tilflytning til kommunen. Dette medfører behov for udvikling af de kommunale ejendomme for at kunne servicere alle vores nye og eksisterende borgere. Hos Silkeborg Kommune Ejendomme har vi derfor behov for at udvide medarbejderstaben med en bygningskonstruktør, som skal varetage bygherrefunktionen på om- og tilbygninger samt mindre nybyggerier.
 
Silkeborg Kommune Ejendomme
Ejendomsstaben varetager bl.a. udvikling, drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 efter principperne i Facility Management. Du vil blive en del et team bestående af syv konstruktører og ingeniører der varetager bygherrefunktionen, og derudover får du kollegaer, som beskæftiger sig med bl.a. vedligeholdelse, energi og teknik, teknisk service, rengøring, forsikring og risikostyring samt køb og salg af kommunens ejendomme m.v.
 
Arbejdsopgaver
Du vil få en varieret dagligdag, hvor du vil være projektleder på gennemførelsen af en række forskelligartede byggeopgaver med ansvar for såvel kvalitet, tid og økonomi i tæt samarbejde med vores kunder – de forskellige driftsafdelinger i Silkeborg Kommune (f.eks. Skoleafdelingen og Børne- og Familieafdelingen).
 
Du vil i nogle tilfælde selv projektere, udbyde og koordinere byggearbejderne, og i andre tilfælde vil du samarbejde med eksterne rådgivere omkring projekterne. Du skal således kunne manøvrere hjemmevant i feltet mellem rådgivere, myndigheder, håndværkere, leverandører, driftspersonale og brugere.
 
Derudover kan du blive en del af øvrige ad-hoc projekter, der indgår som en naturlig del af et professionelt ejendomscenters arbejdsopgaver.
 
Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du måske har nogle års erfaring fra en rådgivningsvirksomhed eller lignende, og kan således arbejde selvstændigt med projekter fra de indledende drøftelser omkring behov med vores brugere og frem til aflevering af projektet til drift.
 
Det vil også være en fordel - men ikke en forudsætning - hvis du har erfaring med styring af mindre byggeopgaver i fagentreprise.
 
Vi forventer, at du kan bidrage til udvikling af nye arbejdsmetoder, herunder medvirke til at videreudvikle den projektmodel, som vi arbejder efter og som er grundlag for igangsætning af nye opgaver/projekter.
 
Da du får en bred kontaktflade til mange forskellige typer mennesker, forventes det at du både skriver og taler dansk flydende. Samtidig får du opgaver i hele Silkeborg Kommune, og det forventes derfor at du har kørekort.
 
Vi tilbyder:
  • kompetent faglig sparring og udvikling af dine kompetencer
  • en uformel omgangstone på den gode måde
  • at du kan blive en del af et åbent kontorfællesskab med et godt arbejdsmiljø
  • mulighed for selv at tilrettelægge din arbejdsdag
Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. september 2019.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Lasse Pedersen på tlf.
29 16 10 78 eller sektionsleder Søren Overgaard på tlf. 40 20 45 50.
 
Ansøgningsfrist tirsdag 25. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 2. juli.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-06-12T00:00:002019-06-25T00:00:00
330041817Formænd til Munck ForsyningsledningerBasic Vi har travlt og søger derfor formænd til vores afdeling i Aarhus. - en fremtid i Munck Vi har travlt og søger derfor formænd til vores afdeling i Aarhus. Dit ansvar som formand er at lede arbejdets udførelse på de forskellige pladser, og sikre projekternes gennemførelse i samarbejde med øvrige formænd og projektledere. Som formand bliver dine opgaver blandt andet planlægning af opgaverne, ledelse af medarbejdere, styring af mandskab, maskiner, materialer samt opmåling til brug for fakturering og udarbejdelse KS. Derudover vil du have løbende kontakt til bygherre og myndigheder m.fl. Vi forestiller os, at du: •har erfaring og interesse inden for anlægsbranchen, og gerne med fjernvarme- og kloakarbejder. •har erfaring som sjakbajs formand eller entreprenørmedarbejder med mod på udvikling og et formandsjob i Munck. •er i stand til selvstændigt at styre opgaver og mandskab. •har et godt overblik og arbejder systematisk og struktureret. •har økonomisk sans og et godt købmandsskab. •trives i en travl hverdag, hvor det ofte går meget stærkt. •har gennemslagskraft og kan skabe et åbent, ærligt og troværdigt samarbejde. Vi tilbyder Munck Forsyningsledninger tilbyder et yderst spændende og udfordrende job med gode udviklingsmuligheder både personligt og fagligt, hvad enten du er nyuddannet bygningskonstruktør med erhvervserfaring, erfaren formand eller erfaren entreprenørmedarbejder med mod på et formandsjob. Du vil få vide rammer til at præge din egen hverdag i en stærk kultur med fokus på enkelt, respekt og rettidig omhu. Du får mulighed for efteruddannelse i Muncks eget uddannelsesprogram målrettet formænd. Der tilbydes en lønpakke med bonus, pensionsordning og sundhedsforsikring, som modsvarer dine kvalifikationer og kompetencer. Der vil være mulighed for at få firmabil stillet til rådighed. Tiltrædelse snarest. Yderligere oplysninger hos Projektchef Hans Peter Amstrup tlf. 29490441 Vi ser frem til at modtage din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi gennemgår ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.Vi har travlt og søger derfor formænd til vores afdeling i Aarhus.

- en fremtid i Munck      

Vi har travlt og søger derfor formænd til vores afdeling i Aarhus.

Dit ansvar som formand er at lede arbejdets udførelse på de forskellige pladser, og sikre projekternes gennemførelse i samarbejde med øvrige formænd og projektledere. 

Som formand bliver dine opgaver blandt andet planlægning af opgaverne, ledelse af medarbejdere, styring af mandskab, maskiner, materialer samt opmåling til brug for fakturering og udarbejdelse KS. Derudover vil du have løbende kontakt til bygherre og myndigheder m.fl. 

Vi forestiller os, at du:          

•har erfaring og interesse inden for anlægsbranchen, og gerne med fjernvarme- og kloakarbejder.

•har erfaring som sjakbajs/formand eller entreprenørmedarbejder med mod på udvikling og et formandsjob i Munck.

•er i stand til selvstændigt at styre opgaver og mandskab.        

•har et godt overblik og arbejder systematisk og struktureret.          

•har økonomisk sans og et godt købmandsskab.          

•trives i en travl hverdag, hvor det ofte går meget stærkt.          

•har gennemslagskraft og kan skabe et åbent, ærligt og troværdigt samarbejde.

Vi tilbyder          

Munck Forsyningsledninger tilbyder et yderst spændende og udfordrende job med gode udviklingsmuligheder både personligt og fagligt, hvad enten du er nyuddannet bygningskonstruktør med erhvervserfaring, erfaren formand eller erfaren entreprenørmedarbejder med mod på et formandsjob. 

Du vil få vide rammer til at præge din egen hverdag i en stærk kultur med fokus på enkelt, respekt og rettidig omhu. Du får mulighed for efteruddannelse i Muncks eget uddannelsesprogram målrettet formænd.  Der tilbydes en lønpakke med bonus, pensionsordning og sundhedsforsikring, som modsvarer dine kvalifikationer og kompetencer. Der vil være mulighed for at få firmabil stillet til rådighed.

Tiltrædelse snarest.    

Yderligere oplysninger hos Projektchef Hans Peter Amstrup tlf. 29490441 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning via knappen ”Send ansøgning”. Vi gennemgår ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.   

ORS/Small/7609e0b4_logo.pngMunck Forsyningsledninger a/s - ÅrhusHarlev J2019-06-12T15:02:37.1402019-07-17T00:00:00
330035309JD Byg Entreprise ApS søger projektlederProfile JD Byg Entreprise ApS søger projektleder JD Byg Entreprise ApS er en virksomhed i udvikling, og derfor søger vi endnu en projektleder. Vi beskæftiger os med opførsel af bl.a. haller, kontorbygninger og erhvervsbyggeri over hele landet. Jobbeskrivelse: Du kommer som projektleder til at have ansvar for projekter fra start til slut herunder tidsstyring, økonomistyring, indkøb, afholdelse af byggemøder, kontakt til underentreprenører og daglig styring af byggepladser. Din profil: Du er uddannet bygningskonstruktør bygningsingeniør og gerne med en håndværksmæssig baggrund Du har erfaring med Revit Du arbejder struktureret og løsningsorienteret Du har gode samarbejdsevner og en høj arbejdsmoral Du er god til at kommunikere JD Byg Entreprise ApS tilbyder: Vi tilbyder et job i en spændende virksomhed, hvor trivsel og arbejdsmiljø vægtes højt. Der vil i jobbet være god mulighed for både personlig og faglig udvikling, således dine personlige kompetencer styrkes. Vi har i virksomheden en flad struktur, hvilket giver dig mulighed for at få indflydelse på egne ansvarsområder. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning hurtigst muligt. Se mere på vores ansøgersite: https: jdbyg.brandero.comJD Byg Entreprise ApS søger projektleder

JD Byg Entreprise ApS er en virksomhed i udvikling, og derfor søger vi endnu en projektleder. Vi beskæftiger os med opførsel af bl.a. haller, kontorbygninger og erhvervsbyggeri over hele landet.

Jobbeskrivelse:
Du kommer som projektleder til at have ansvar for projekter fra start til slut – herunder tidsstyring, økonomistyring, indkøb, afholdelse af byggemøder, kontakt til underentreprenører og daglig styring af byggepladser.

Din profil:
  • Du er uddannet bygningskonstruktør/bygningsingeniør– og gerne med en håndværksmæssig baggrund
  • Du har erfaring med Revit
  • Du arbejder struktureret og løsningsorienteret
  • Du har gode samarbejdsevner og en høj arbejdsmoral
  • Du er god til at kommunikere

JD Byg Entreprise ApS tilbyder:
Vi tilbyder et job i en spændende virksomhed, hvor trivsel og arbejdsmiljø vægtes højt. Der vil i jobbet være god mulighed for både personlig og faglig udvikling, således dine personlige kompetencer styrkes. Vi har i virksomheden en flad struktur, hvilket giver dig mulighed for at få indflydelse på egne ansvarsområder.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning" hurtigst muligt.




Se mere på vores ansøgersite: https://jdbyg.brandero.com

ORS/Small/387eb0a7_logo.pngJD BYG ENTREPRISE ApSBrædstrup2019-05-31T12:00:03.1902019-07-14T00:00:00
330039800Adjunkter/lektorer til Bygningskonstruktøruddannelsen i Holstebro, Horsens og AarhusRobot VIA University College, Byggeri søger adjunkter lektorer til Bygningskonstruktøruddannelsens tre adresser. VIA Byggeri søger nye medarbejdere med viden og kompetencer inden for projektering og udførelse af byggeri og specifikt områderne: Tekniske installationer, energiberegninger, alternativ energi og energioptimering, statiske beregninger, herunder gerne toning specialisering inden for træ (CLT) samt byggeledelse. Samlet søges ca. 5½ fuldtidsstilling, den præcise ugentlige arbejdstid vil blive aftalt i forbindelse med ansættelsen læs om de individuelle profiler i nedenstående. Vi forventer at du motiveres af at undervise i et tværfagligt læringsmiljø, hvor du er med til at uddanne de studerende med særligt fokus på formidling af fagrelevante problemstillinger og inddragelse af seneste udviklingsviden, som du igennem adjunktforløb eller lektoransættelse selv bidrager med. Undervisningen er organiseret i tværfaglige teams, og vi forventer, at du på en positiv og konstruktiv måde kan indgå både fagligt og socialt i dette arbejde. Uddannelsen til Bygningskonstruktør udbydes i Region Midt i byerne Holstebro, Horsens og Aarhus. Uddannelsen udbydes på dansk i Holstebro, og på dansk og engelsk i Horsens og Aarhus. Det vil være en fordel at kunne begå sig godt på begge sprog. Samtidig skal du have lyst til at undervise og vejlede i et udviklingsorienteret internationalt miljø, hvor fleksibilitet og omstillingsevne er nøgleord. Det er et krav, at du har en relevant videregående uddannelse som ingeniør, gerne på kandidatniveau (Civil ingeniør, Cand. Scient. eller lign). Du har som udgangspunkt en solid flere årig erfaring fra branchen fx som rådgiver, fra tegnestue, entreprenør eller tilsvarende alternativt kommer du fra andre hjørner af uddannelsesverdenen. Vi tilbyder Ansættelse i en stillingsstruktur, der understøtter et betalt adjunktforløb, hvor personlig og faglig udvikling går hånd i hånd med VIA s strategi om at sætte aftryk på verden og byggebranchens udvikling. Bygningskonstruktøruddannelsen er Danmarks største byggeuddannelse, og i VIA Byggeri er der et fortsat stigende aktivitetsniveau. En stor del af vores undervisning foregår med en teambaseret og projektorienteret arbejdsform i en organisation, hvor engagement og ansvarsbevidsthed sammen med faglig udvikling og et godt socialt netværk er centralt. 1 stilling i Holstebro Vi søger en profil med ingeniørbaggrund, som har praktisk erfaring med byggeledelse, gerne fra små og store byggepladser. Hvis du også har et godt kendskab til de It-værktøjer, som anvendes i byggesektoren fx BIM og Revit vil det være en fordel. Samtidig forventes et solidt kendskab til statik og tekniske installationer samt de tilhørende it-værktøjer. Du har nogle års erfaring i branchen og er nu klar til at undervise fremtidens bygningskonstruktører og byggeteknikere. 1 stilling i Horsens Vi søger en profil med ingeniørbaggrund, som har praktisk erfaring med tekniske installationer, energiberegninger, alternativ energi og energioptimering og gerne statiske beregninger. Vi forventer, at du er i stand til at undervise i et tværfagligt læringsmiljø, hvor du skal være med til at uddanne de studerende med særligt fokus på formidling af fagrelevante problemstillinger. 4 stillinger i Aarhus Vi søger fire profiler med ingeniørbaggrund, som har praktisk erfaring med tekniske installationer, energiberegninger, alternativ energi og energioptimering samt statiske beregninger. Vi forventer, at du er i stand til at undervise i et tværfagligt læringsmiljø, hvor du skal være med til at uddanne de studerende med særligt fokus på formidling af fagrelevante problemstillinger. Fælles for alle profiler Undervisningen foregår i et projektorienteret læringsmiljø og vi er organiseret i tværfaglige selvstyrende teams omkring hvert semestertrin samt i faggrupper for at sikre progression i fagene. Vi forventer, at du kan indgå fagligt og socialt i disse selvstyrende teams, og det er derfor vigtigt, at du ud over de faglige kompetencer også er samarbejdsorienteret med gode sociale kompetencer. Ud over dine stærke faglige byggetekniske kompetencer er du en stærk og inspirerende formidler, som kan lide at være i fokus. Du skal indgå i et tæt samarbejde med dine kolleger som typisk har en baggrund som konstruktør, ingeniør eller arkitekt og alle med en god praktisk erfaring. Formalia VIA skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til faglige og personlige kompetencer.Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link https: www.via.dk da om-via job personoplysninger. Løn og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende aftaler og overenskomst inkl. pensionsbidrag. Ansættelserne er omfattet af Bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole nr. 1065 af 4. juli 2016 og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. nr. 1227 af 23. oktober 2018. Se venligst link til bekendtgørelse om stillingsstruktur https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 183358 og link til lektorkvalificeringsbekendtgørelsen https: www.retsinformation.dk Forms R0710.aspx?id 203627 Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelseslederne: Holstebro: Steffen Bjerregaard på tlf: 87554104 eller mail: SBHO@via.dk , Gl. Struervej 1, 7500 Holstebro. Aarhus: Holger Mouritzen på tlf: 87554055 eller mail: HOM@VIA.DK , Ceresbyen 24, 8000 Aarhus C. Horsens: Bo Sørensen på tlf: 87554251 eller mail: BOS@VIA.DK , Chr. M. Østergaardsvej 4, 8700 Horsens. Send din ansøgning med relevante bilag via vores online rekrutteringssystem. Du bedes venligst tydeliggøre øverst i din ansøgning, hvorvidt det er en stilling i Holstebro, Horsens eller Aarhus du søger. Ansøgningen skal være os i hænde senest fredag d. 21 juni kl.12. Bemærk at stillingen ønskes besat pr. 1. august eller hurtigst muligt herefter. Ansættelsessamtale Der afholdes ansættelsessamtaler i Aarhus den 25. juni, 28. juni samt 5. juli. Læs mere om VIA University College på http: www.via.dk .

VIA University College, Byggeri søger adjunkter/lektorer til Bygningskonstruktøruddannelsens tre adresser.  

VIA Byggeri søger nye medarbejdere med viden og kompetencer inden for projektering og udførelse af byggeri og specifikt områderne:  Tekniske installationer, energiberegninger, alternativ energi og energioptimering, statiske beregninger, herunder gerne toning/specialisering inden for træ (CLT) samt byggeledelse. 

Samlet søges ca. 5½ fuldtidsstilling, den præcise ugentlige arbejdstid vil blive aftalt i forbindelse med ansættelsen – læs om de individuelle profiler i nedenstående.  

Vi forventer 

at du motiveres af at undervise i et tværfagligt læringsmiljø, hvor du er med til at uddanne de studerende med særligt fokus på formidling af fagrelevante problemstillinger og inddragelse af seneste udviklingsviden, som du igennem adjunktforløb eller lektoransættelse selv bidrager med. 

Undervisningen er organiseret i tværfaglige teams, og vi forventer, at du på en positiv og konstruktiv måde kan indgå både fagligt og socialt i dette arbejde. 

Uddannelsen til Bygningskonstruktør udbydes i Region Midt i byerne Holstebro, Horsens og Aarhus. Uddannelsen udbydes på dansk i Holstebro, og på dansk og engelsk i Horsens og Aarhus. Det vil være en fordel at kunne begå sig godt på begge sprog. Samtidig skal du have lyst til at undervise og vejlede i et udviklingsorienteret internationalt miljø, hvor fleksibilitet og omstillingsevne er nøgleord. 

Det er et krav, at du har en relevant videregående uddannelse som ingeniør, gerne på kandidatniveau (Civil ingeniør, Cand. Scient. eller lign). Du har som udgangspunkt en solid flere årig erfaring fra branchen fx som rådgiver, fra tegnestue, entreprenør eller tilsvarende alternativt kommer du fra andre hjørner af uddannelsesverdenen. 

Vi tilbyder 

Ansættelse i en stillingsstruktur, der understøtter et betalt adjunktforløb, hvor personlig og faglig udvikling går hånd i hånd med VIA’s strategi om at sætte aftryk på verden og byggebranchens udvikling. 

Bygningskonstruktøruddannelsen er Danmarks største byggeuddannelse, og i VIA Byggeri er der et fortsat stigende aktivitetsniveau. En stor del af vores undervisning foregår med en teambaseret og projektorienteret arbejdsform i en organisation, hvor engagement og ansvarsbevidsthed sammen med faglig udvikling og et godt socialt netværk er centralt. 

1 stilling i Holstebro  

Vi søger en profil med ingeniørbaggrund, som har praktisk erfaring med byggeledelse, gerne fra små og store byggepladser. Hvis du også har et godt kendskab til de It-værktøjer, som anvendes i byggesektoren fx BIM og Revit vil det være en fordel. Samtidig forventes et solidt kendskab til statik og tekniske installationer samt de tilhørende it-værktøjer.  

Du har nogle års erfaring i branchen og er nu klar til at undervise fremtidens bygningskonstruktører og byggeteknikere.

1 stilling i Horsens

Vi søger en profil med ingeniørbaggrund, som har praktisk erfaring med tekniske installationer, energiberegninger, alternativ energi og energioptimering og gerne statiske beregninger. 

Vi forventer, at du er i stand til at undervise i et tværfagligt læringsmiljø, hvor du skal være med til at uddanne de studerende med særligt fokus på formidling af fagrelevante problemstillinger.  

4 stillinger i Aarhus  

Vi søger fire profiler med ingeniørbaggrund, som har praktisk erfaring med tekniske installationer, energiberegninger, alternativ energi og energioptimering samt statiske beregninger. 

Vi forventer, at du er i stand til at undervise i et tværfagligt læringsmiljø, hvor du skal være med til at uddanne de studerende med særligt fokus på formidling af fagrelevante problemstillinger. 

Fælles for alle profiler  

Undervisningen foregår i et projektorienteret læringsmiljø og vi er organiseret i tværfaglige selvstyrende teams omkring hvert semestertrin samt i faggrupper for at sikre progression i fagene. Vi forventer, at du kan indgå fagligt og socialt i disse selvstyrende teams, og det er derfor vigtigt, at du ud over de faglige kompetencer også er samarbejdsorienteret med gode sociale kompetencer. Ud over dine stærke faglige byggetekniske kompetencer er du en stærk og inspirerende formidler, som kan lide at være i fokus. Du skal indgå i et tæt samarbejde med dine kolleger som typisk har en baggrund som konstruktør, ingeniør eller arkitekt – og alle med en god praktisk erfaring. 

Formalia 

VIA skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til faglige og personlige kompetencer.

Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link https://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger.  

Løn og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende aftaler og overenskomst inkl. pensionsbidrag.  Ansættelserne er omfattet af Bekendtgørelse om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole nr. 1065 af 4. juli 2016 og Bekendtgørelse om lektorkvalificering mv. nr. 1227 af 23. oktober 2018. 

Se venligst link til bekendtgørelse om stillingsstruktur

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=183358

og link til lektorkvalificeringsbekendtgørelsen

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=203627

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelseslederne: 

Holstebro: Steffen Bjerregaard på tlf: 87554104 eller mail:  SBHO@via.dk , Gl. Struervej 1, 7500 Holstebro.

Aarhus: Holger Mouritzen på tlf: 87554055 eller mail: HOM@VIA.DK , Ceresbyen 24, 8000 Aarhus C.

Horsens: Bo Sørensen på tlf: 87554251 eller mail: BOS@VIA.DK , Chr. M. Østergaardsvej 4, 8700 Horsens.

Send din ansøgning med relevante bilag via vores online rekrutteringssystem. Du bedes venligst tydeliggøre øverst i din ansøgning, hvorvidt det er en stilling i Holstebro, Horsens eller Aarhus du søger. Ansøgningen skal være os i hænde senest fredag d. 21 juni kl.12.  Bemærk at stillingen ønskes besat pr. 1. august eller hurtigst muligt herefter. 

Ansættelsessamtale  

Der afholdes ansættelsessamtaler i Aarhus den 25. juni, 28. juni samt 5. juli.   

Læs mere om VIA University College på http://www.via.dk/.

 

VIA ByggeriAarhus C2019-06-07T00:00:002019-06-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bygningskonstruktør til bygherrefunktion i Ejendomme

Ejendomme

Silkeborg
Silkeborg Kommune oplever i disse år stor vækst og tilflytning til kommunen. Dette medfører behov for udvikling af de kommunale ejendomme for at kunne servicere alle vores nye og eksisterende borgere. Hos Silkeborg Kommune Ejendomme har vi derfor be...
Indrykket:9. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Bygningskonstruktør til bygherrefunktion i Ejendomme

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Silkeborg Kommune oplever i disse år stor vækst og tilflytning til kommunen. Dette medfører behov for udvikling af de kommunale ejendomme for at kunne servicere alle vores nye og eksisterende borgere. Hos Silkeborg Kommune Ejendomme har vi derfor be...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Formænd til Munck Forsyningsledninger

Munck Forsyningsledninger a/s - Århus

Harlev J
Vi har travlt og søger derfor formænd til vores afdeling i Aarhus. - en fremtid i Munck Vi har travlt og søger derfor formænd til vores afdeling i Aarhus. Dit ansvar som formand er at lede arbejdets udførelse på de forskellige pladser, og sikre proj...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:17. juli 2019

JD Byg Entreprise ApS søger projektleder

JD BYG ENTREPRISE ApS

Brædstrup
JD Byg Entreprise ApS søger projektleder JD Byg Entreprise ApS er en virksomhed i udvikling, og derfor søger vi endnu en projektleder. Vi beskæftiger os med opførsel af bl.a. haller, kontorbygninger og erhvervsbyggeri over hele landet. Jobbeskrivels...
Indrykket:31. maj 2019
Udløbsdato:14. juli 2019

Adjunkter/lektorer til Bygningskonstruktøruddannelsen i Holstebro, Horsens og Aarhus

VIA Byggeri

Aarhus C
VIA University College, Byggeri søger adjunkter lektorer til Bygningskonstruktøruddannelsens tre adresser. VIA Byggeri søger nye medarbejdere med viden og kompetencer inden for projektering og udførelse af byggeri og specifikt områderne: Tekniske in...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019