Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Skoleleder

Unik stilling som skoleleder for landsbyordning med specialskole, almen skole og et samlet dagtilbud.

Hindsholms Børn & Unge, Kerteminde Kommune, søger en alsidig skoleleder til specialskolen Mesingeskolen, almenskolen Hindsholmskolen og Hindsholms dagtilbud pr. 1. august 2019. De tre institutioner er samlet i en landsbyordning og placeret i det skønneste lokalområde.

De tre institutioner er hver især velfungerende, placeret på tre matrikler og har hver en afdelingsleder. Der er både politisk og lokalt ambitioner om at styrke samarbejde og sammenhæng på tværs af de tre tilbud.

Hindsholm er i en positiv udvikling med øget børnetal, hvilket smitter direkte af på indskrivningerne til skole og dagtilbud. På alle tre institutioner er der en stabil medarbejderkreds og et stærkt og velfungerende forældresamarbejde.

De tre institutioner bygger deres hverdag og tilbud op omkring en stærk lokalkultur, hvor det særegne for Hindsholm dyrkes og sætter sit præg på fællesskab, nærvær og forpligtende samarbejde. Den pædagogiske tilgang bærer præg af overbevisningen om, at børn skal have det godt, før de kan lære. Områdets natur er storslået og indgår i læringsaktiviteter som en integreret del af børn og voksnes hverdag.

Mesingeskolen er Kerteminde Kommunes specialskole med ca. 75 børn med komplekse udfordringer, der stiller særlige krav til deres skolegang. Der er omkring 40 medarbejdere, som har en bred vifte af faglig baggrund. Specialskolen har et godt ry blandt børn, forældre og medarbejdere, og på tværs af skolevæsenet er der interesse for at øge samarbejdet. Mesingeskolen har de seneste år været inde i en positiv udvikling med styrkede faglige kompetencer og øget medarbejdertrivsel. Skolen har særligt fokus på mentalisering, og vi ønsker, at den nye leder fortsætter den pædagogiske udvikling i dette spor.

Hindsholmskolen har fokus på at skabe et lokalt attraktivt læringsmiljø, hvor både elever og medarbejdere trives og udnytter deres potentiale. Medarbejderne er fagligt dygtige, engagerede og idérige, og står parat til at videreudvikle skolen. Der er styr på driften, og en stolthed og bevidsthed omkring egne styrker, der bl.a. afspejler sig i et højt fagligt niveau, trivsel og gode afgangskarakterer. Der er ca. 230 elever fordelt på klassetrin 0. – 9. klasse, og der er 24 medarbejdere ansat.

Dagtilbuddet består af naturbørnehaven Bøgebjerg, hvor der også er en vuggestue og områdets dagplejere. Små hundrede børn har deres hverdag i tilknytning til børnehave, vuggestue eller ved en dagplejer, og 21 medarbejdere er ansat på de tre områder. Desuden er skolens SFO, som et nyt tiltag, samlet ved dagtilbuddets afdelingsleder. Der er fokus på gode relationer til forældre og mangfoldige læringsrum både ind og ude.

Skoleleder med ambitioner og blik for hverdagen

Vi ønsker en skoleleder, der er har en stærk ledelsesprofil og som vil engagere sig i og rundt om kerneopgaven. Det er afgørende, at skolelederen er aktiv i den daglige drift af specialskolen og almenskolen og som fællesleder for landsbyordningen. Skolelederen skal indgå i det lokale samarbejde med foreninger, virksomheder og andre aktører, og det forventes, at skolelederen har lyst og engagement til at bidrage til den positive udvikling af Hindsholm som et attraktivt sted at bo for familier.

Du kan læse mere om stillingen og vores forventninger til den nye leder i stillingsbeskrivelsen, som findes her.

Attraktive rammer

Du får mulighed for at sætte retningen for Hindsholms børn fra de er 9 mdr. til de afslutter 9. klasse og medvirke til at skabe de bedste rammer i udviklingen af livsduelige børn på almen såvel som specialområdet. Samtidig kommer du til at arbejde i et imødekommende og mangfoldigt lokalmiljø, hvor samarbejde og fællesskab udleves både på dagtilbud og skoler og i alle andre henseender i lokalområdet.

Du får direkte reference til skolechefen og indgår i den samlede skoleledergruppe, hvor du er med til at præge den strategiske udviklingen af det samlede skolevæsen i Kerteminde Kommune.  

Løn og ansættelsesvilkår på tjenestemandsvilkår og i henhold til forhåndsaftale.

Ansøgningsfrist: mandag den 10. juni 2019 kl. 24.00.

Samtaler afholdes mandag den 17. juni 2019 i tidsrummet kl. 16.30–20.30 og mandag den 24. juni i tidsrummet kl. 16.30–20.00.

For yderligere information om stillingen kontakt:

Skolechef Annemette Winther på tlf: 2037 9171.

Skolebestyrelsesformand Birthe Jespersen, tlf: 2524 2222.

Næstformand dagtilbudsbestyrelsen Camilla Pryds Schjerning, tlf: 2181 6227.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031018Phoenix-08c2a40c12019-05-24T14:00:13.537Skoleleder

Unik stilling som skoleleder for landsbyordning med specialskole, almen skole og et samlet dagtilbud.

Hindsholms Børn & Unge, Kerteminde Kommune, søger en alsidig skoleleder til specialskolen Mesingeskolen, almenskolen Hindsholmskolen og Hindsholms dagtilbud pr. 1. august 2019. De tre institutioner er samlet i en landsbyordning og placeret i det skønneste lokalområde.

De tre institutioner er hver især velfungerende, placeret på tre matrikler og har hver en afdelingsleder. Der er både politisk og lokalt ambitioner om at styrke samarbejde og sammenhæng på tværs af de tre tilbud.

Hindsholm er i en positiv udvikling med øget børnetal, hvilket smitter direkte af på indskrivningerne til skole og dagtilbud. På alle tre institutioner er der en stabil medarbejderkreds og et stærkt og velfungerende forældresamarbejde.

De tre institutioner bygger deres hverdag og tilbud op omkring en stærk lokalkultur, hvor det særegne for Hindsholm dyrkes og sætter sit præg på fællesskab, nærvær og forpligtende samarbejde. Den pædagogiske tilgang bærer præg af overbevisningen om, at børn skal have det godt, før de kan lære. Områdets natur er storslået og indgår i læringsaktiviteter som en integreret del af børn og voksnes hverdag.

Mesingeskolen er Kerteminde Kommunes specialskole med ca. 75 børn med komplekse udfordringer, der stiller særlige krav til deres skolegang. Der er omkring 40 medarbejdere, som har en bred vifte af faglig baggrund. Specialskolen har et godt ry blandt børn, forældre og medarbejdere, og på tværs af skolevæsenet er der interesse for at øge samarbejdet. Mesingeskolen har de seneste år været inde i en positiv udvikling med styrkede faglige kompetencer og øget medarbejdertrivsel. Skolen har særligt fokus på mentalisering, og vi ønsker, at den nye leder fortsætter den pædagogiske udvikling i dette spor.

Hindsholmskolen har fokus på at skabe et lokalt attraktivt læringsmiljø, hvor både elever og medarbejdere trives og udnytter deres potentiale. Medarbejderne er fagligt dygtige, engagerede og idérige, og står parat til at videreudvikle skolen. Der er styr på driften, og en stolthed og bevidsthed omkring egne styrker, der bl.a. afspejler sig i et højt fagligt niveau, trivsel og gode afgangskarakterer. Der er ca. 230 elever fordelt på klassetrin 0. – 9. klasse, og der er 24 medarbejdere ansat.

Dagtilbuddet består af naturbørnehaven Bøgebjerg, hvor der også er en vuggestue og områdets dagplejere. Små hundrede børn har deres hverdag i tilknytning til børnehave, vuggestue eller ved en dagplejer, og 21 medarbejdere er ansat på de tre områder. Desuden er skolens SFO, som et nyt tiltag, samlet ved dagtilbuddets afdelingsleder. Der er fokus på gode relationer til forældre og mangfoldige læringsrum både ind og ude.

Skoleleder med ambitioner og blik for hverdagen

Vi ønsker en skoleleder, der er har en stærk ledelsesprofil og som vil engagere sig i og rundt om kerneopgaven. Det er afgørende, at skolelederen er aktiv i den daglige drift af specialskolen og almenskolen og som fællesleder for landsbyordningen. Skolelederen skal indgå i det lokale samarbejde med foreninger, virksomheder og andre aktører, og det forventes, at skolelederen har lyst og engagement til at bidrage til den positive udvikling af Hindsholm som et attraktivt sted at bo for familier.

Du kan læse mere om stillingen og vores forventninger til den nye leder i stillingsbeskrivelsen, som findes her.

Attraktive rammer

Du får mulighed for at sætte retningen for Hindsholms børn fra de er 9 mdr. til de afslutter 9. klasse og medvirke til at skabe de bedste rammer i udviklingen af livsduelige børn på almen såvel som specialområdet. Samtidig kommer du til at arbejde i et imødekommende og mangfoldigt lokalmiljø, hvor samarbejde og fællesskab udleves både på dagtilbud og skoler og i alle andre henseender i lokalområdet.

Du får direkte reference til skolechefen og indgår i den samlede skoleledergruppe, hvor du er med til at præge den strategiske udviklingen af det samlede skolevæsen i Kerteminde Kommune.  

Løn og ansættelsesvilkår på tjenestemandsvilkår og i henhold til forhåndsaftale.

Ansøgningsfrist: mandag den 10. juni 2019 kl. 24.00.

Samtaler afholdes mandag den 17. juni 2019 i tidsrummet kl. 16.30–20.30 og mandag den 24. juni i tidsrummet kl. 16.30–20.00.

For yderligere information om stillingen kontakt:

Skolechef Annemette Winther på tlf: 2037 9171.

Skolebestyrelsesformand Birthe Jespersen, tlf: 2524 2222.

Næstformand dagtilbudsbestyrelsen Camilla Pryds Schjerning, tlf: 2181 6227.


2019-06-11T00:53:25.423 Unik stilling som skoleleder for landsbyordning med specialskole, almen skole og et samlet dagtilbud. Hindsholms Børn & Unge, Kerteminde Kommune, søger en alsidig skoleleder til specialskolen Mesingeskolen, almenskolen Hindsholmskolen og Hindsholms dagtilbud pr. 1. august 2019. De tre institutioner er samlet i en landsbyordning og placeret i det skønneste lokalområde. De tre institutioner er hver især velfungerende, placeret på tre matrikler og har hver en afdelingsleder. Der er både politisk og lokalt ambitioner om at styrke samarbejde og sammenhæng på tværs af de tre tilbud. Hindsholm er i en positiv udvikling med øget børnetal, hvilket smitter direkte af på indskrivningerne til skole og dagtilbud. På alle tre institutioner er der en stabil medarbejderkreds og et stærkt og velfungerende forældresamarbejde. De tre institutioner bygger deres hverdag og tilbud op omkring en stærk lokalkultur, hvor det særegne for Hindsholm dyrkes og sætter sit præg på fællesskab, nærvær og forpligtende samarbejde. Den pædagogiske tilgang bærer præg af overbevisningen om, at børn skal have det godt, før de kan lære. Områdets natur er storslået og indgår i læringsaktiviteter som en integreret del af børn og voksnes hverdag. Mesingeskolen er Kerteminde Kommunes specialskole med ca. 75 børn med komplekse udfordringer, der stiller særlige krav til deres skolegang. Der er omkring 40 medarbejdere, som har en bred vifte af faglig baggrund. Specialskolen har et godt ry blandt børn, forældre og medarbejdere, og på tværs af skolevæsenet er der interesse for at øge samarbejdet. Mesingeskolen har de seneste år været inde i en positiv udvikling med styrkede faglige kompetencer og øget medarbejdertrivsel. Skolen har særligt fokus på mentalisering, og vi ønsker, at den nye leder fortsætter den pædagogiske udvikling i dette spor. Hindsholmskolen har fokus på at skabe et lokalt attraktivt læringsmiljø, hvor både elever og medarbejdere trives og udnytter deres potentiale. Medarbejderne er fagligt dygtige, engagerede og idérige, og står parat til at videreudvikle skolen. Der er styr på driften, og en stolthed og bevidsthed omkring egne styrker, der bl.a. afspejler sig i et højt fagligt niveau, trivsel og gode afgangskarakterer. Der er ca. 230 elever fordelt på klassetrin 0. 9. klasse, og der er 24 medarbejdere ansat. Dagtilbuddet består af naturbørnehaven Bøgebjerg, hvor der også er en vuggestue og områdets dagplejere. Små hundrede børn har deres hverdag i tilknytning til børnehave, vuggestue eller ved en dagplejer, og 21 medarbejdere er ansat på de tre områder. Desuden er skolens SFO, som et nyt tiltag, samlet ved dagtilbuddets afdelingsleder. Der er fokus på gode relationer til forældre og mangfoldige læringsrum både ind og ude. Skoleleder med ambitioner og blik for hverdagen Vi ønsker en skoleleder, der er har en stærk ledelsesprofil og som vil engagere sig i og rundt om kerneopgaven. Det er afgørende, at skolelederen er aktiv i den daglige drift af specialskolen og almenskolen og som fællesleder for landsbyordningen. Skolelederen skal indgå i det lokale samarbejde med foreninger, virksomheder og andre aktører, og det forventes, at skolelederen har lyst og engagement til at bidrage til den positive udvikling af Hindsholm som et attraktivt sted at bo for familier. Du kan læse mere om stillingen og vores forventninger til den nye leder i stillingsbeskrivelsen, som findes her. Attraktive rammer Du får mulighed for at sætte retningen for Hindsholms børn fra de er 9 mdr. til de afslutter 9. klasse og medvirke til at skabe de bedste rammer i udviklingen af livsduelige børn på almen såvel som specialområdet. Samtidig kommer du til at arbejde i et imødekommende og mangfoldigt lokalmiljø, hvor samarbejde og fællesskab udleves både på dagtilbud og skoler og i alle andre henseender i lokalområdet. Du får direkte reference til skolechefen og indgår i den samlede skoleledergruppe, hvor du er med til at præge den strategiske udviklingen af det samlede skolevæsen i Kerteminde Kommune. Løn og ansættelsesvilkår på tjenestemandsvilkår og i henhold til forhåndsaftale. Ansøgningsfrist: mandag den 10. juni 2019 kl. 24.00. Samtaler afholdes mandag den 17. juni 2019 i tidsrummet kl. 16.30 20.30 og mandag den 24. juni i tidsrummet kl. 16.30 20.00. For yderligere information om stillingen kontakt: Skolechef Annemette Winther på tlf: 2037 9171. Skolebestyrelsesformand Birthe Jespersen, tlf: 2524 2222. Næstformand dagtilbudsbestyrelsen Camilla Pryds Schjerning, tlf: 2181 6227.10Phoenix08c2a40c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1374&ProjectId=145143&DepartmentId=20003&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynKerteminde3534357Hindsholm Skolen11Dalby Bygade 55380DalbyDKDanmarkORS/08c2a40c_logo.pngORS/Small/08c2a40c_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent767093KertemindePremium14514301124-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=08c2a40chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=08c2a40chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=08c2a40c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=08c2a40c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSkoleleder1Dansk3Læse/ tale122914Skoleleder6Ledelse361890691ahwi@kerteminde.dkDanmarkDanmarkda-DK