Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

PVB Koncernen søger Regnskabsansvarlig til fast stilling 37 t/u

Vi søger en erfaren Regnskabs-ansvarlig medarbejder til vores administration på Frederiksberg. Du får ansvaret for regnskab, fakturering og løn-administration for flere selskaber i koncernen. PVB-koncernen (herunder Pædagogisk Vikarbureau ApS & Kavaleriet ApS) er et af landets største aktører af vikarbureauer indenfor det pædagogiske område, undervisnings området og socialrådgiver området. Vi formidler fagpersoner til korte og længerevarende vikariater til offentlige og private kunder.

Som regnskabs-ansvarlig vil du få ansvaret for den samlede daglige drift i forhold til løn, fakturering og bogføring i samarbejde med ledelsen og selskabets revisor. Det er vigtigt at du har lyst til at arbejde selvstændigt med alle de beskrevne opgaver da det bliver dit hovedansvarsområde.

Vi er en dynamisk personalegruppe på 13 personer, der sætter pris på at arbejde på tværs af faggrupper. Vi kan tilbyde et godt arbejdsmiljø i lækre, ny-indrettede lokaler på Frederiksberg. Vi holder et højt fagligt niveau men sætter samtidig pris på en uformel atmosfære.

Arbejdsopgaver
Løn:
  • Vikarløn (timeløn) via vores bookingsystem
  • Månedsløn til kontorets funktionærer
Fakturering:
  • Fakturering af vagter via vores bookingsystem for Pædagogisk Vikarbureau og Kavaleriet
Bogføring:
  • Bogføring for Pædagogisk Vikarbureau og Kavaleriet.
Bank:
  • Opfølgning og afstemning.
Administrative opgaver:
  • Administrative opgaver i forbindelse med udførelsen af arbejdet.
  • Ad hoc-opgaver i samarbejde med kollegaer.
Måneds-rapporter:
  • Udarbejdelse af måneds-rapporter og kvartals-regnskaber samt klargøring til årsregnskab.
Personlige og faglige kompetencer:
  • Du skal have evne og have lyst til at arbejde selvstændigt med alle arbejdsopgaverne fra A-Z.
  • Du er detaljeorienteret.
  • Du skal kunne indgå i et dynamisk team, hvor der samarbejdes på tværs af faggrupper og hvor virksomheden er i konstant udvikling.
  • Du har en faglig stolthed i dit arbejde og ønsker at levere et resultat af høj kvalitet, dertil er du struktureret og åben overfor håndtering af forskellige typer af opgaver.
  • Du har gode IT-kompetencer.
Uddannelse
Gerne regnskabs-uddannelse men erfaring fra lignende stilling er vigtigst.

Stillingen ønskes tiltrådt hurtigst muligt dog senest 1.4.2020
Timetallet vil være på 37 timer ugentligt.

Løn efter kvalifikationer: Udspil til grundløn er DKK 40.000 pr måned, hvortil der kan forhandles individuelt kvalifikationstillæg. Dertil kommer pension hvoraf 9 % er arbejdsgiverbidrag og 4 er % medarbejderbidrag. Som en del af pensions-ordningen er der tilknyttet en sundheds-forsikring, derudover er der betalt frokostpause.

Ansøgningsfrist. 24.1.2020
Du bedes fremsende en kortfattet personlig ansøgning, et udførligt og relevant CV, samt referencepersoner via knappen "Send ansøgning".

Samtaler forventes afholdt i uge 6/7.

Se mere på vores ansøgersite: https://pvb.ofir.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330150662Phoenix-9235954912020-01-06T20:04:39.670PVB Koncernen søger Regnskabsansvarlig til fast stilling 37 t/u
Vi søger en erfaren Regnskabs-ansvarlig medarbejder til vores administration på Frederiksberg. Du får ansvaret for regnskab, fakturering og løn-administration for flere selskaber i koncernen. PVB-koncernen (herunder Pædagogisk Vikarbureau ApS & Kavaleriet ApS) er et af landets største aktører af vikarbureauer indenfor det pædagogiske område, undervisnings området og socialrådgiver området. Vi formidler fagpersoner til korte og længerevarende vikariater til offentlige og private kunder.

Som regnskabs-ansvarlig vil du få ansvaret for den samlede daglige drift i forhold til løn, fakturering og bogføring i samarbejde med ledelsen og selskabets revisor. Det er vigtigt at du har lyst til at arbejde selvstændigt med alle de beskrevne opgaver da det bliver dit hovedansvarsområde.

Vi er en dynamisk personalegruppe på 13 personer, der sætter pris på at arbejde på tværs af faggrupper. Vi kan tilbyde et godt arbejdsmiljø i lækre, ny-indrettede lokaler på Frederiksberg. Vi holder et højt fagligt niveau men sætter samtidig pris på en uformel atmosfære.

Arbejdsopgaver
Løn:
  • Vikarløn (timeløn) via vores bookingsystem
  • Månedsløn til kontorets funktionærer
Fakturering:
  • Fakturering af vagter via vores bookingsystem for Pædagogisk Vikarbureau og Kavaleriet
Bogføring:
  • Bogføring for Pædagogisk Vikarbureau og Kavaleriet.
Bank:
  • Opfølgning og afstemning.
Administrative opgaver:
  • Administrative opgaver i forbindelse med udførelsen af arbejdet.
  • Ad hoc-opgaver i samarbejde med kollegaer.
Måneds-rapporter:
  • Udarbejdelse af måneds-rapporter og kvartals-regnskaber samt klargøring til årsregnskab.
Personlige og faglige kompetencer:
  • Du skal have evne og have lyst til at arbejde selvstændigt med alle arbejdsopgaverne fra A-Z.
  • Du er detaljeorienteret.
  • Du skal kunne indgå i et dynamisk team, hvor der samarbejdes på tværs af faggrupper og hvor virksomheden er i konstant udvikling.
  • Du har en faglig stolthed i dit arbejde og ønsker at levere et resultat af høj kvalitet, dertil er du struktureret og åben overfor håndtering af forskellige typer af opgaver.
  • Du har gode IT-kompetencer.
Uddannelse
Gerne regnskabs-uddannelse men erfaring fra lignende stilling er vigtigst.

Stillingen ønskes tiltrådt hurtigst muligt dog senest 1.4.2020
Timetallet vil være på 37 timer ugentligt.

Løn efter kvalifikationer: Udspil til grundløn er DKK 40.000 pr måned, hvortil der kan forhandles individuelt kvalifikationstillæg. Dertil kommer pension hvoraf 9 % er arbejdsgiverbidrag og 4 er % medarbejderbidrag. Som en del af pensions-ordningen er der tilknyttet en sundheds-forsikring, derudover er der betalt frokostpause.

Ansøgningsfrist. 24.1.2020
Du bedes fremsende en kortfattet personlig ansøgning, et udførligt og relevant CV, samt referencepersoner via knappen "Send ansøgning".

Samtaler forventes afholdt i uge 6/7.

Se mere på vores ansøgersite: https://pvb.ofir.com

2020-01-25T00:52:03.383 Vi søger en erfaren Regnskabs-ansvarlig medarbejder til vores administration på Frederiksberg. Du får ansvaret for regnskab, fakturering og løn-administration for flere selskaber i koncernen. PVB-koncernen (herunder Pædagogisk Vikarbureau ApS Kavaleriet ApS) er et af landets største aktører af vikarbureauer indenfor det pædagogiske område, undervisnings området og socialrådgiver området. Vi formidler fagpersoner til korte og længerevarende vikariater til offentlige og private kunder. Som regnskabs-ansvarlig vil du få ansvaret for den samlede daglige drift i forhold til løn, fakturering og bogføring i samarbejde med ledelsen og selskabets revisor. Det er vigtigt at du har lyst til at arbejde selvstændigt med alle de beskrevne opgaver da det bliver dit hovedansvarsområde. Vi er en dynamisk personalegruppe på 13 personer, der sætter pris på at arbejde på tværs af faggrupper. Vi kan tilbyde et godt arbejdsmiljø i lækre, ny-indrettede lokaler på Frederiksberg. Vi holder et højt fagligt niveau men sætter samtidig pris på en uformel atmosfære. ArbejdsopgaverLøn:Vikarløn (timeløn) via vores bookingsystemMånedsløn til kontorets funktionærer Fakturering: Fakturering af vagter via vores bookingsystem for Pædagogisk Vikarbureau og Kavaleriet Bogføring: Bogføring for Pædagogisk Vikarbureau og Kavaleriet. Bank: Opfølgning og afstemning. Administrative opgaver: Administrative opgaver i forbindelse med udførelsen af arbejdet. Ad hoc-opgaver i samarbejde med kollegaer.Måneds-rapporter: Udarbejdelse af måneds-rapporter og kvartals-regnskaber samt klargøring til årsregnskab.Personlige og faglige kompetencer:Du skal have evne og have lyst til at arbejde selvstændigt med alle arbejdsopgaverne fra A-Z.Du er detaljeorienteret.Du skal kunne indgå i et dynamisk team, hvor der samarbejdes på tværs af faggrupper og hvor virksomheden er i konstant udvikling.Du har en faglig stolthed i dit arbejde og ønsker at levere et resultat af høj kvalitet, dertil er du struktureret og åben overfor håndtering af forskellige typer af opgaver.Du har gode IT-kompetencer. Uddannelse Gerne regnskabs-uddannelse men erfaring fra lignende stilling er vigtigst. Stillingen ønskes tiltrådt hurtigst muligt dog senest 1.4.2020Timetallet vil være på 37 timer ugentligt. Løn efter kvalifikationer: Udspil til grundløn er DKK 40.000 pr måned, hvortil der kan forhandles individuelt kvalifikationstillæg. Dertil kommer pension hvoraf 9 er arbejdsgiverbidrag og 4 er medarbejderbidrag. Som en del af pensions-ordningen er der tilknyttet en sundheds-forsikring, derudover er der betalt frokostpause. Ansøgningsfrist. 24.1.2020Du bedes fremsende en kortfattet personlig ansøgning, et udførligt og relevant CV, samt referencepersoner via knappen Send ansøgning . Samtaler forventes afholdt i uge 6 7. Se mere på vores ansøgersite: https: pvb.ofir.com10Phoenix92359549101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-24T00:00:000000https://pvb.ofir.com/job/pvb-koncernen-soeger-regnskabsansvarlig-til-fast-stilling-37-tu-2421447192#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3686551PVB-Pædagogisk Vikarbureau11Ndr. Fasanvej 113-115, 3.tv2000FrederiksbergDKDanmarkORS/92359549_logo.pngORS/Small/92359549_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111879991MwCareerSitePremium+9731a1c7-0d16-47b9-94c0-6dc295254bbe001006-01-20201106-01-202024-01-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=92359549https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=92359549https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=92359549&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=92359549&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgPVB Koncernen søger Regnskabsansvarlig til fast stilling 37 t/u12008001Dansk3Læse/ tale341918Økonomiassistent933411Regnskabsansvarlig3Økonomi5Kontor og administration363873650rt@pvb.dkDanmarkDanmark330172346PVB Koncernen søger Regnskabsansvarlig med fokus på lønadministration til fast stilling 37 t/uProfile Vi søger en erfaren Regnskabs-ansvarlig medarbejder til vores administration på Frederiksberg. Du får ansvaret for regnskab, fakturering og lønadministration for flere selskaber i koncernen. Det er vigtigt at du brænder for lønadministration, da en væsentlig del af stillingen indebærer variabel lønbehandling til et stort antal timelønnede medarbejdere, som er aflønnet hver 14 dag. PVB-koncernen (herunder Pædagogisk Vikarbureau ApS Kavaleriet ApS) er et af landets største aktører af vikarbureauer indenfor det pædagogiske område, undervisningsområdet og socialrådgiverområdet. Vi formidler fagpersoner til korte og længerevarende vikariater til offentlige og private kunder. Som regnskabs-ansvarlig vil du få ansvaret for den samlede daglige drift i forhold til løn, fakturering og bogføring i samarbejde med ledelsen og selskabets revisor. Det er vigtigt at du har lyst til at arbejde selvstændigt med alle de beskrevne opgaver da det bliver dit hovedansvarsområde. Vi er en dynamisk personalegruppe på 13 personer, der sætter pris på at arbejde på tværs af faggrupper. Vi kan tilbyde et godt arbejdsmiljø i lækre lokaler på Frederiksberg. Vi holder et højt fagligt niveau men sætter samtidig pris på en uformel atmosfære. Arbejdsopgaver Løn: Vikarløn (timeløn) via vores bookingsystem Månedsløn til kontorets funktionærer Fakturering: Fakturering af vagter via vores bookingsystem for Pædagogisk Vikarbureau og Kavaleriet Bogføring: Bogføring for Pædagogisk Vikarbureau og Kavaleriet Bank: Opfølgning og afstemning Administrative opgaver: Administrative opgaver i forbindelse med udførelsen af arbejdet.Ad hoc-opgaver i samarbejde med kollegaer. Måneds-rapporter: Udarbejdelse af måneds-rapporter og kvartals-regnskaber samt klargøring til årsregnskab. Personlige og faglige kompetencer: Du har erfaring med og brænder for lønbehandling.Du skal have evne og have lyst til at arbejde selvstændigt med alle arbejdsopgaverne fra A-Z.Du er detaljeorienteret.Du skal kunne indgå i et dynamisk team, hvor der samarbejdes på tværs af faggrupper og hvor virksomheden er i konstant udvikling.Du har en faglig stolthed i dit arbejde og ønsker at levere et resultat af høj kvalitet, dertil er du struktureret og åben overfor håndtering af forskellige typer af opgaver.Du har gode IT-kompetencer. Uddannelse Gerne regnskabs-uddannelse men erfaring med lønbehandling eller erfaring fra lignende stilling er vigtigst. Tiltrædelse Efter aftale Timetal 37 timer ugentligt. Løn efter kvalifikationer Ansøgning Du bedes fremsende en kort personlig ansøgning, et udførligt og relevant CV, indeholdende dine forventninger til dit lønniveau via knappen Send ansøgning . Samtaler og eller dialogmøde Samtaler afholdes løbende indtil stillingen er besat. Vi vil gerne stå til rådighed for en uforpligtende samtale hvor du kan møde os og høre mere om stillingen, inden du træffer et valg om at være reel ansøger. Du er velkommen til at kontakte Direktør Rasmus Thornval på telefon 70 27 12 18 hvis du har spørgsmål.

Vi søger en erfaren Regnskabs-ansvarlig medarbejder til vores administration på Frederiksberg. Du får ansvaret for regnskab, fakturering og lønadministration for flere selskaber i koncernen. Det er vigtigt at du brænder for lønadministration, da en væsentlig del af stillingen indebærer variabel lønbehandling til et stort antal timelønnede medarbejdere, som er aflønnet hver 14 dag. PVB-koncernen (herunder Pædagogisk Vikarbureau ApS & Kavaleriet ApS) er et af landets største aktører af vikarbureauer indenfor det pædagogiske område, undervisningsområdet og socialrådgiverområdet. Vi formidler fagpersoner til korte og længerevarende vikariater til offentlige og private kunder.

Som regnskabs-ansvarlig vil du få ansvaret for den samlede daglige drift i forhold til løn, fakturering og bogføring i samarbejde med ledelsen og selskabets revisor. Det er vigtigt at du har lyst til at arbejde selvstændigt med alle de beskrevne opgaver da det bliver dit hovedansvarsområde.

Vi er en dynamisk personalegruppe på 13 personer, der sætter pris på at arbejde på tværs af faggrupper. Vi kan tilbyde et godt arbejdsmiljø i lækre lokaler på Frederiksberg. Vi holder et højt fagligt niveau men sætter samtidig pris på en uformel atmosfære.

Arbejdsopgaver

Løn:

  • Vikarløn (timeløn) via vores bookingsystem
  • Månedsløn til kontorets funktionærer

Fakturering:

  • Fakturering af vagter via vores bookingsystem for Pædagogisk Vikarbureau og Kavaleriet

Bogføring:

  • Bogføring for Pædagogisk Vikarbureau og Kavaleriet

Bank:

  • Opfølgning og afstemning

Administrative opgaver:

  • Administrative opgaver i forbindelse med udførelsen af arbejdet.
  • Ad hoc-opgaver i samarbejde med kollegaer.

Måneds-rapporter:

  • Udarbejdelse af måneds-rapporter og kvartals-regnskaber samt klargøring til årsregnskab.

Personlige og faglige kompetencer:

  • Du har erfaring med og brænder for lønbehandling.
  • Du skal have evne og have lyst til at arbejde selvstændigt med alle arbejdsopgaverne fra A-Z.
  • Du er detaljeorienteret.
  • Du skal kunne indgå i et dynamisk team, hvor der samarbejdes på tværs af faggrupper og hvor virksomheden er i konstant udvikling.
  • Du har en faglig stolthed i dit arbejde og ønsker at levere et resultat af høj kvalitet, dertil er du struktureret og åben overfor håndtering af forskellige typer af opgaver.
  • Du har gode IT-kompetencer.

Uddannelse

  • Gerne regnskabs-uddannelse men erfaring med lønbehandling eller erfaring fra lignende stilling er vigtigst.

Tiltrædelse

  • Efter aftale

Timetal

  • 37 timer ugentligt.

Løn efter kvalifikationer

Ansøgning
Du bedes fremsende en kort personlig ansøgning, et udførligt og relevant CV, indeholdende dine forventninger til dit lønniveau via knappen "Send ansøgning".

Samtaler og eller dialogmøde
Samtaler afholdes løbende indtil stillingen er besat. Vi vil gerne stå til rådighed for en uforpligtende samtale hvor du kan møde os og høre mere om stillingen, inden du træffer et valg om at være reel ansøger. Du er velkommen til at kontakte Direktør Rasmus Thornval på telefon 70 27 12 18 hvis du har spørgsmål.

ORS/Small/11bceb04_logo.pngPVB-Pædagogisk VikarbureauFrederiksberg2020-02-05T18:00:30.4502020-03-10T00:00:00
330175504Bogholder/administratorProfile Om jobbetS K Lynetten søger en Bogholder adminstrator til fast ansættelse fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Kontoret anvender systemet C5, som dog forventes udfaset inden for et par år. Opgaverne er:Opkrævning af kontingenter via PBSFakturering af diverse ydelserStyring af debitorer herunder rykning, inkasso og registrering i RKIBogføring betaling af kreditorer (differentieret moms)Løn kørsel hos eksternt bureau (Proløn)MomsDaglige ind udbetalingerBogføring af indtægter fra tankanlæg og havne automatÅrsregnskab i samarbejde med revisor (forskudt regnskabsår)Budgetlægning i samarbejde med havnechef og kassererHåndtering af medlemsdatabase for i alt ca. 1250 medlemmerAdministration af bådpladser, samt salg af havnepladser i samarbejde med havnechefenDiverse ad hock opgaver Vi forventer at duEr venlig, udadvendt og servicemindedHar indgående IT kendskabKan medvirke til yderligere digitalisering af store dele af kontorarbejdetKan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevnerKan bevare overblikket i en til tider travl hverdag.Straffeattest skal fremvises. S K Lynetten har hjemsted i Margretheholm Havn på Refshaleøen i København.Sejlklubben og havnen er ejet af dens 1250 medlemmer, der alle føler et stort engagement for havnen der rummer 738 bådpladser. Sejlklubben Lynetten har sin egen rummelighed og mangfoldighed, som ønskes bevaret og styrket.Havnen er bygget af medlemmerne og fejrede for nylig 40 års jubilæum.Som bogholder vil du referere til Havnechefen og få ansvar for klubbens regnskabsførelse, bogholderi og budgetlægning.Du vil endvidere deltage i medlems betjening i kontorets åbningstid, såvel telefonisk som personligt.Havnens øvrige stab omfatter 3 havneassistenter og 2 rengøringsassistenter.Vi prioriterer, at havnens gæster og brugere får en god oplevelse ved deres besøg i Sejlklubben Lynetten på Margretheholm Havn. Hvis du vil vide mereHar du spørgsmål i forbindelse med stillingen, kan du henvende dig til Havnechef Mie Roer Jensen på telefon 2073 0050 hverdage mellem kl 11:00 15:00Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag via knappen Send ansøgning senest søndag den 08. marts 2020.Om jobbet
S/K Lynetten søger en Bogholder/adminstrator til fast ansættelse fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Kontoret anvender systemet C5, som dog forventes udfaset inden for et par år.
 
Opgaverne er:
  • Opkrævning af kontingenter via PBS
  • Fakturering af diverse ydelser
  • Styring af debitorer herunder rykning, inkasso og registrering i RKI
  • Bogføring/betaling af kreditorer (differentieret moms)
  • Løn kørsel hos eksternt bureau (Proløn)
  • Moms
  • Daglige ind/udbetalinger
  • Bogføring af indtægter fra tankanlæg og havne automat
  • Årsregnskab i samarbejde med revisor (forskudt regnskabsår)
  • Budgetlægning i samarbejde med havnechef og kasserer
  • Håndtering af medlemsdatabase for i alt ca. 1250 medlemmer
  • Administration af bådpladser, samt salg af havnepladser i samarbejde med havnechefen
  • Diverse ad hock opgaver
Vi forventer at du
  • Er venlig, udadvendt og serviceminded
  • Har indgående IT kendskab
  • Kan medvirke til yderligere digitalisering af store dele af kontorarbejdet
  • Kan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevner
  • Kan bevare overblikket i en til tider travl hverdag.
  • Straffeattest skal fremvises.
S/K Lynetten har hjemsted i Margretheholm Havn på Refshaleøen i København.
Sejlklubben og havnen er ejet af dens 1250 medlemmer, der alle føler et stort engagement for havnen der rummer 738 bådpladser. Sejlklubben Lynetten har sin egen rummelighed og mangfoldighed, som ønskes bevaret og styrket.
Havnen er bygget af medlemmerne og fejrede for nylig 40 års jubilæum.
Som bogholder vil du referere til Havnechefen og få ansvar for klubbens regnskabsførelse, bogholderi og budgetlægning.
Du vil endvidere deltage i medlems betjening i kontorets åbningstid, såvel telefonisk som personligt.
Havnens øvrige stab omfatter 3 havneassistenter og 2 rengøringsassistenter.
Vi prioriterer, at havnens gæster og brugere får en god oplevelse ved deres besøg i Sejlklubben Lynetten på Margretheholm Havn. 

Hvis du vil vide mere
Har du spørgsmål i forbindelse med stillingen, kan du henvende dig til Havnechef Mie Roer Jensen på telefon 2073 0050 hverdage mellem kl 11:00 – 15:00

Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag via knappen "Send ansøgning" senest søndag den 08. marts 2020.
ORS/Small/d0888708_logo.pngSejlklubben LynettenKøbenhavn K2020-02-11T01:00:00.8572020-03-08T00:00:00
330172770Skal du være vores nye REGNSKABSCHEF?Profile Carl J. Permin A S søger en regnskabschef med ansvar for det danske selskab samt datterselskaber i Sverige og Norge. Jobbet som regnskabschef består i udarbejdelse af: Månedsrapporter BudgetterBudgetkontrol LikviditetsstyringLøn (Kun Danmark og Sverige)BogføringDatterselskabernes regnskaber og kontrolIndberetninger til diverse myndigheder og interesseorganisationer Kvalifikationer: Regnskabsuddannelse med erfaring som regnskabschef eller fra lignende jobKendskab til relevant lovgivningIT-kundskaber (AS400, Microsoft Office og Bluegarden visma løn)Kendskab til Norsk og Svensk regnskabslove vil være en fordel Vi tilbyder: Et job i en travl hverdag med uformel omgangstoneEt job i tæt samarbejde med direktionen med hjælp fra yderligere 1 medarbejderEt røgfrit miljøLøn efter kvalifikationerPensionsordning Vi lægger vægt på, at du udover at kunne klare ovennævnte arbejdsopgaver er en troværdig medarbejder med humor, overblik samt en god holdspiller. Er dette noget for dig, så send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Ansøgningsfrist: 28. februar 2020. Tiltrædelse: 1. april 2020. Permin Scandinavian art needlework siden 1854 leverandør af dansk håndarbejde til hele verden. Carl J. Permin A S, Egegaardsvej 28 - 2610 Rødovre - Tlf. 36 72 12 00 - www.permin.dk

Carl J. Permin A/S søger en regnskabschef med ansvar for det danske selskab samt datterselskaber i Sverige og Norge.

Jobbet som regnskabschef består i udarbejdelse af:

  • Månedsrapporter
  • Budgetter
  • Budgetkontrol
  • Likviditetsstyring
  • Løn (Kun Danmark og Sverige)
  • Bogføring
  • Datterselskabernes regnskaber og kontrol
  • Indberetninger til diverse myndigheder og interesseorganisationer

Kvalifikationer:

  • Regnskabsuddannelse med erfaring som regnskabschef eller fra lignende job
  • Kendskab til relevant lovgivning
  • IT-kundskaber (AS400, Microsoft Office og Bluegarden/visma løn)
  • Kendskab til Norsk og Svensk regnskabslove vil være en fordel

Vi tilbyder:

  • Et job i en travl hverdag med uformel omgangstone
  • Et job i tæt samarbejde med direktionen med hjælp fra yderligere 1 medarbejder
  • Et røgfrit miljø
  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning

Vi lægger vægt på, at du udover at kunne klare ovennævnte arbejdsopgaver er en troværdig medarbejder med humor, overblik samt en god holdspiller.

Er dette noget for dig, så send din ansøgning via knappen "Send ansøgning".

Ansøgningsfrist: 28. februar 2020. Tiltrædelse: 1. april 2020.

Permin Scandinavian art needlework – siden 1854 leverandør af dansk håndarbejde til hele verden.

Carl J. Permin A/S, Egegaardsvej 28 - 2610 Rødovre - Tlf. 36 72 12 00 - www.permin.dk

ORS/Small/d9d9a6f9_logo.jpegCarl J. Permin A/SRødovre2020-02-06T12:07:19.9632020-02-28T00:00:00
330170754Fagligt stærk Regnskabsansvarlig søges til solid håndværkervirksomhed i OdenseProfile Beskrivelse I en solid håndværker virksomhed med 25-30 ansatte, bliver du som en af fem på kontoret, ansvarlig for virksomhedens regnskabsmæssige drift. Dette indebærer bogholderiet fra A-Z. Dine opgaver vil være som følger Arbejdsopgaver Bogføring Fakturering Debitorstyring Kreditorstyring Sagsstyring Løn Moms Assistance til revisor ved årsafslutning Diverse ad-hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om en solid ejerledet virksomhed, hvor der er fokus på at gøre tingene rigtigt til tiden. Der hersker en høj grad af loyalitet i virksomheden og medarbejderne har generelt set en høj anciennitet. Der er højt til loftet inden for de angivne rammer, og man har muligheden for at sætte sit aftryk på den hver dag, som man bliver en del af. Personlige kompetencer Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er stærk på dine tal, og har en overvejende selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du fungerer godt i dit eget selskab, med dit eget ansvarsområde og med en direkte og jovial tone på kontoret. IT-kompetencer Navision og Excel Uddannelse Merkonom eller tilsvarende Sprog Dansk og let engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

I en solid håndværker virksomhed med 25-30 ansatte, bliver du som en af fem på kontoret, ansvarlig for virksomhedens regnskabsmæssige drift. Dette indebærer bogholderiet fra A-Z. Dine opgaver vil være som følger

Arbejdsopgaver

  • Bogføring
  • Fakturering
  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
  • Sagsstyring
  • Løn
  • Moms
  • Assistance til revisor ved årsafslutning
  • Diverse ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en solid ejerledet virksomhed, hvor der er fokus på at gøre tingene rigtigt til tiden. Der hersker en høj grad af loyalitet i virksomheden og medarbejderne har generelt set en høj anciennitet. Der er højt til loftet inden for de angivne rammer, og man har muligheden for at sætte sit aftryk på den hver dag, som man bliver en del af.

Personlige kompetencer

Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er stærk på dine tal, og har en overvejende selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du fungerer godt i dit eget selskab, med dit eget ansvarsområde og med en direkte og jovial tone på kontoret.

IT-kompetencer

Navision og Excel

Uddannelse

Merkonom eller tilsvarende

Sprog

Dansk og let engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/prologo.jpgProselectionKøbenhavn K2020-02-04T11:21:29.6702020-03-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

PVB Koncernen søger Regnskabsansvarlig med fokus på lønadministration til fast stilling 37 t/u

PVB-Pædagogisk Vikarbureau

Frederiksberg
Vi søger en erfaren Regnskabs-ansvarlig medarbejder til vores administration på Frederiksberg. Du får ansvaret for regnskab, fakturering og lønadministration for flere selskaber i koncernen. Det er vigtigt at du brænder for lønadministration, da en ...
Indrykket:5. februar 2020

Bogholder/administrator

Sejlklubben Lynetten

København K
Om jobbetS K Lynetten søger en Bogholder adminstrator til fast ansættelse fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Kontoret anvender systemet C5, som dog forventes udfaset inden for et par år. Opgaverne er:Opkrævn...
Indrykket:11. februar 2020

Skal du være vores nye REGNSKABSCHEF?

Carl J. Permin A/S

Rødovre
Carl J. Permin A S søger en regnskabschef med ansvar for det danske selskab samt datterselskaber i Sverige og Norge. Jobbet som regnskabschef består i udarbejdelse af: Månedsrapporter BudgetterBudgetkontrol LikviditetsstyringLøn (Kun Danmark og Sver...
Indrykket:6. februar 2020

Fagligt stærk Regnskabsansvarlig søges til solid håndværkervirksomhed i Odense

Proselection

København K
Beskrivelse I en solid håndværker virksomhed med 25-30 ansatte, bliver du som en af fem på kontoret, ansvarlig for virksomhedens regnskabsmæssige drift. Dette indebærer bogholderiet fra A-Z. Dine opgaver vil være som følger Arbejdsopgaver Bogføring ...
Indrykket:4. februar 2020