Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Product Manager med kommercielt mindset søges til en af Danmarks største markedspladser

Du har måske hørt om Ofir. Måske kan du huske dengang Ofir var en chatside. Måske ved du, at Ofir i dag er Danmarks andenstørste jobportal. Men du ved helt sikkert ikke, at vi har genopfundet måden at drive en jobportal på og vækster helt vildt.

Vi har ca. 500.000 besøgende og formidler ca. 60.000 ansøgninger på månedlig basis. Disse tal skal være øget med 30%, når vi går ud af 2021. Derfor søger vi nu en Product Manager med kommercielt mindset, der kan tage ansvar for at forbedre og vækste vores vigtigste produkt - nemlig jobansøgninger.

Der er mange aspekter i at lykkes med dette, men de vigtigste ansvarsområder og redskaber til at levere gode jobansøgninger til vores kunder er vores hjemmeside samt kandidatdatabase, som tæller over 330.000 personer.

Du bliver en del af marketingteamet, som sidder med det overordnede ansvar for trafik og konverteringer. Men du vil også arbejde meget tæt på udviklingsteamet og blandt andet deltage i ugentlige sprintmøder samt daglige standups, således at du kan lede implementeringen af dine løsninger i mål. Du skal derfor være erfaren i at udvikle wireframes og tekniske opgavebeskrivelser.

Vi søger dig, der elsker datadrevne beslutninger. Dig, der elsker at arbejde med store og komplekse sites og e-mail databaser. Dig, der elsker at skabe resultater. Dig, der vil være en del af en virksomhed, som arbejder på at blive Danmarks største og bedste jobportal.

Hvis det lyder interessant, så læs vores uddybning af rollen herunder.

Du er nøglen til vores fortsatte succes (no pressure)

Vores produkt er grundlæggende at levere kvalificerede ansøgninger til vores kunder. Det lykkes vi rigtig godt med i dag, hvilket er grunden til, at vi i 2020 oplevede en stor kundetilvækst og trods corona leverede en tocifret omsætningsvækst.

Den store tilstrømning af nye kunder kræver tilsvarende stor tilstrømning af jobsøgere. Det er her, du kommer ind i billedet. Din fornemmeste opgave bliver at sikre, at vi fortsætter med at levere relevante ansøgninger til alle jobopslag på ofir.dk.

Du bliver en succes, hvis du løser følgende

Vi har et stort uforløst SEO-potentiale. Der er behov for at identificere, prioritere og implementere flere tekniske forbedringer i samarbejde med vores udviklingsteam. Det er derfor en fordel, hvis du har arbejdet med markedspladser eller store e-commerce sites før.

Foruden potentiale i at drive mere organisk trafik til vores jobportal, har vi også et stort potentiale i at forbedre den generelle brugeroplevelse. Ofir.dk skal være den jobportal i Danmark, hvor det er nemmest at finde de jobs, der er relevante for én at søge.

Det sidste store fokusområde er vores kandidatdatabase, der i dag tæller over 330.000 personer, som vi dagligt matcher med relevante jobs fra vores jobportal. Faktisk sender vi over 150.000 mails om dagen med jobmatches til personerne i vores database. Der er et stort potentiale i at arbejde med matching og frekvens af de mails, som vi sender til hver enkelt person. Især matching er en ting, som vi satser stort på, og vi har for nylig etableret et team af dataspecialister, som arbejder fuldtid med vores algoritmer. Dette vil du få stor gavn af på den lange bane.

Kort sagt vil nordstjernen i dit arbejde være, at eje og optimere brugerrejsen for jobsøgere og derigennem forbedre relevansen og antallet af ansøgninger, vi gennemsnitligt leverer til vores kunders jobannoncer.

Vi kan tilbyde:

  • Ansvar for et produkt, der har stor indflydelse på menneskers karriere og liv.
  • Et ungt men erfarent marketingteam, som arbejder hårdt på at skabe en ny fortælling om Ofir.
  • En vækstrejse: Vi har genopfundet Ofir, vækster helt vildt og er på vej tilbage i folks bevidsthed.
  • 25 kollegaer der alle brænder for at gøre Ofir til Danmarks største og bedste jobportal.

Derudover har vi selvfølgelig også en konkurrencedygtig løn, solid pensionsordning, frokost fra Meyers Køkken - og alle de andre grundlæggende ting, der bare skal være der.

Om vores produkt og vores rejse mod et nyt Ofir

For 5 år siden påbegyndte vi en turnaround og en rejse mod at gøre Ofir til Danmarks største og bedste jobportal. Undervejs er vores produkt blevet tilpasset, så det passer ind i dette årti og differentierer sig fra resten af markedet.

I dette årti kan det nemlig ikke forventes, at alle relevante kandidater besøger en jobportal. Derfor har vi et team af paid specialister, der markedsfører vores kunders job i de kanaler, hvor danskerne bruger mest tid: Facebook, Instagram og LinkedIn.

Vi sikrer dermed, at vores kunders jobannoncer bliver set af hele deres kandidat-målgruppe og ikke kun af dem, som besøger vores jobportal. Denne kombination gør, at vi månedligt eksponerer vores kunders jobs for over 1.000.000 danskere. Hvilket i sidste ende sikrer et bredere og mere kvalificeret ansøgerfelt.

Vi har fintunet dette produkt over de sidste 4 år og leverer i dag markedets bedste resultater, hvilket er grunden til, at vi ser en stor kundetilvækst. Vores brand halter dog stadig, hvilket der er påbegyndt en strategi for at ændre.

Rejsen er med andre ord ikke slut, og vi kigger ind i en meget spændende fremtid - og en kamp om at blive Danmarks største jobportal. Skal du med på rejsen?

Formalia

Opstart: Hurtigst muligt (vi holder samtaler løbende).

Arbejdssted: Gladsaxe Møllevej 28, 2860 Søborg (lige ved Gladsaxe trafikplads).

Arbejdstid: 37 timer om ugen, mandag til fredag.

Sådan ser rekrutteringsprocessen ud:

Hvis vi har fanget din interesse, så tøv ikke med at ansøge. I første omgang behøver du kun at sende dit CV eller LinkedIn samt en kort pitch om, hvorfor du kan blive en succes i rollen.

  1. Ansøg med dit CV eller LinkedIn profil + 5 linjer om, hvorfor du er den rette.
  2. Kort telefonsamtale med vores CMO, Alexander Kragh.
  3. 90 minutters samtale med Alexander Kragh (CMO) og Karsten Sandø (CPO). Interviewet vil tage udgangspunkt i en lille case.
  4. Online IQ- og personlighedstest.
  5. 90 minutters samtale med Louise Hegner (HR Chef) og Alexander Kragh (CMO). Samtalen tager udgangspunkt i personlighedstesten, og hvordan du matcher med teamet.
  6. Tillykke med jobbet!

Har du nogle spørgsmål, så skriv til Alexander Kragh på a.kragh@ofirjob.dk


For more info, check out our career site https://karriere.ofir.com


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.