Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sengespecialisten søger deltidsmedarbejder til deres butik i Roskilde

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 26 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialistens søger en ny deltidsmedarbejder, der kan supportere det øvrige personale i deres Roskilde butik.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330057693Phoenix-9071261612019-07-10T00:00:00Sengespecialisten søger deltidsmedarbejder til deres butik i Roskilde

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 26 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialistens søger en ny deltidsmedarbejder, der kan supportere det øvrige personale i deres Roskilde butik.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

2019-09-05T00:50:59.247 SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 26 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialistens søger en ny deltidsmedarbejder, der kan supportere det øvrige personale i deres Roskilde butik. Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTR DELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet & 39 Søg job& 39 nedenfor. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914. Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk11jobnet90712616100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-04T00:00:000000http://personaleborsen.dk/kandidater/ledige-stillinger?hr=show-job/445300EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3560571PersonaleBørsen11Industrivej 204000RoskildeDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent791716JobNet5017332501733210010-07-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=90712616https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=90712616https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=90712616&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=90712616&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgSengespecialisten søger deltidsmedarbejder til deres butik i Roskilde12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg362187586noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330125881Kunne du tænke dig at arbejde med Danmarks mest Exclusive sengebrand Hästens senge? Hos Hästens er vores fornemmeste opgave at forbedre folks livskvalitet, og nu leder vi efter en butikssælger/ butikschef til Hästens butik i Roskilde.Robot Er kunderne din første prioritet? Hvis du, instinktivt, svarer ja så se her! Hos H stens vil du arbejde med vores team i de forskellige afdelinger for at øge salget. Skabe de bedste mulige betingelser for kunderne til at opleve søvnkvalitet og tilbyde service i verdensklasse, samt levere en anderledes shopping oplevelse. Ansvarsområder: Du er fast i butikkens åbningstider, hvor du varetager henvendelser fra kunder fysisk i butikken samt på mail og telefon. Når du ikke har kunder, bruger du aktiv tiden på at planlægge events og aktiviteter, samt opfølgning på nye og eksisterende kunder. Du er altid ansvarlig for at butikken fremstår pæn og præsentabel og lever op til H stens brand værdier. Daglig rapportering af butikkens tal og budgetopnåelse. Deltagelse på lokale messer samt events. (Som kan ligge udenfor normal arbejdes tid). Gode arbejdsforhold med en fantastisk stemning i butikken, som smitter af på både kunder og kollegaer. Hvem er du? Du er energisk og kan tale med alle. Du har bevist at du kan inspirere mennesker. Du har selv en fremragende salgsteknik, som du forstår at videreformidle. Du er selvstændig og kan håndtere frihed under ansvar. Du brænder selv for at S LGE, nå dine mål og skabe de bedste resultater. Hvis du har branche og ledererfaring er det en klar fordel, men ikke en nødvendighed. Om H stens: H stens har produceret senge siden 1852.I 1852, da H stens begyndte at bygge senge var der ikke mange, som talte om miljøet. Men det gjorde vi. For vi vidste også dengang, at det naturlige altid er bedre. Ikke kun for din komfort, men også for vores miljø. Derfor bruger vi kun naturmaterialer. Forskellen er ikke kun synlig med det blotte øje. Det er også noget, man kan mærke og have det godt med. Tænk, at man faktisk kan ændre verden en lille smule hver nat, mens man sover . Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til Michael Kramer BUSINESS OWNER, H stens Store Roskilde, Hillerød, Lyngby Rødovre på mk@hasten.dk. www.passion4sleep.dk Crafting Sleep Since 1852

 

Er kunderne din første prioritet? Hvis du, instinktivt, svarer ja – så se her!


Hos Hästens vil du arbejde med vores team i de forskellige afdelinger for at øge salget. Skabe de bedste mulige betingelser for kunderne til at opleve søvnkvalitet og tilbyde service i verdensklasse, samt levere en anderledes shopping oplevelse.


Ansvarsområder:


• Du er fast i butikkens åbningstider, hvor du varetager henvendelser fra kunder fysisk i butikken samt på mail og telefon.
• Når du ikke har kunder, bruger du aktiv tiden på at planlægge events og aktiviteter, samt opfølgning på nye og eksisterende kunder.
• Du er altid ansvarlig for at butikken fremstår pæn og præsentabel og lever op til Hästens brand værdier.
• Daglig rapportering af butikkens tal og budgetopnåelse.
• Deltagelse på lokale messer samt events. (Som kan ligge udenfor normal arbejdes tid).
• Gode arbejdsforhold med en fantastisk stemning i butikken, som smitter af på både kunder og kollegaer.
Hvem er du?
• Du er energisk og kan tale med alle.
• Du har bevist at du kan inspirere mennesker.
• Du har selv en fremragende salgsteknik, som du forstår at videreformidle.
• Du er selvstændig og kan håndtere frihed under ansvar.
• Du brænder selv for at SÆLGE, nå dine mål og skabe de bedste resultater.
• Hvis du har branche og ledererfaring er det en klar fordel, men ikke en nødvendighed.

Om Hästens: "Hästens har produceret senge siden 1852.
I 1852, da Hästens begyndte at bygge senge var der ikke mange, som talte om miljøet. Men det gjorde vi. For vi vidste også dengang, at det naturlige altid er bedre. Ikke kun for din komfort, men også for vores miljø. Derfor bruger vi kun naturmaterialer. Forskellen er ikke kun synlig med det blotte øje. Det er også noget, man kan mærke – og have det godt med. Tænk, at man faktisk kan ændre verden en lille smule hver nat, mens man sover".

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til


Michael Kramer BUSINESS OWNER, Hästens Store Roskilde, Hillerød, Lyngby & Rødovre på mk@hasten.dk.
www.passion4sleep.dk Crafting Sleep Since 1852

Passion4sleep ApSRoskilde2019-11-18T00:00:002019-12-14T00:00:00
330134709Salgsassistent til Maxi Zoo i Næstved, 8 timer om ugenRobot Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr? Vi er 7 passionerede kolleger, der glæder os til at tage imod dig i vores Maxi Zoo-team i Næstved. Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser. Vi forventer du er: Salgs- og serviceminded Selvstændig og initiativrig Passioneret og hjælpsom Udadvendt og smilende Fleksibel og forandringsparat Du skal kunne lide og trives med at tage fat og have travlt. Du skal også elske dyr, som vi alle gør det i Maxi Zoo, og derudover skal du brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning. Vi tilbyder: Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr. Vi har brug for din hjælp ca 8 timer om ugen, og det er primært aften og weekendarbejde, så du vil kunne kombinere dette job med et evt. studie. I ferieperioder vil vi kunne tilbyde dig flere timer. Det er vigtigt, at du er opmærksom på, at du vil skulle arbejde ca. hver anden weekend. Er du interesseret? Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet. Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr?

Vi er 7 passionerede kolleger, der glæder os til at tage imod dig i vores Maxi Zoo-team i Næstved.

Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil hurtigt få dine egne ansvarsområder og blive involveret i butikkens forskellige aktiviteter og salgsfremmende indsatser.

Vi forventer du er:
  • Salgs- og serviceminded
  • Selvstændig og initiativrig
  • Passioneret og hjælpsom
  • Udadvendt og smilende
  • Fleksibel og forandringsparat

Du skal kunne lide og trives med at tage fat og have travlt. Du skal også elske dyr, som vi alle gør det i Maxi Zoo, og derudover skal du brænde for at give vores mange kunder en god oplevelse og en kompetent rådgivning.

Vi tilbyder:

Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr.

Vi har brug for din hjælp ca 8 timer om ugen, og det er primært aften og weekendarbejde, så du vil kunne kombinere dette job med et evt. studie. I ferieperioder vil vi kunne tilbyde dig flere timer. Det er vigtigt, at du er opmærksom på, at du vil skulle arbejde ca. hver anden weekend.

Er du interesseret?

Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet.

Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.

Maxi ZooNæstved2019-12-03T00:00:002019-12-23T00:00:00
330122743Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshopRobot Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop Butiksassistent på 30-37 timer. Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega? Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores webshop og butik udvider vi nu vores rideudstyrsafdeling med endnu en medarbejder en kollega som brænder for at give vores kunder en god og nærværende oplevelse ud over det sædvanlige, samtidig med at tage ansvar og initiativ i den daglige drift af butikken i en travl hverdag. En vigtig medarbejder Som medarbejder hos Lundemøllen får du med-ansvar for butikkens rideudstyrs- og hestefoderafdeling, som omfatter, pakning af webshopordrer (adskillige timer dagligt), ekspedition og vejledning af kunder, bestilling og udpakning af varer, lagerstyring, div. Forefaldende butiksarbejde og sikre at afdelingen altid er flot og indbydende. Der vil forekomme mindre ekspedition i butikkens øvrige afdelinger i særlige situationer ved sygdom, arrangementer eller alm. travlhed hvor vi hjælper hinanden. Du kan forvente en vekslende hverdag fyldt med udfordringer og godt kollegialt samarbejde i et tæt medarbejderteam fyldt med energi og gå-på-mod. For at få succes i jobbet er det afgørende at du er: - meget serviceminded og engageret i kunderne og forretningsgangen - bærer et højt ambitionsniveau i forhold til kundeservice - smilende, åben og med en god udstråling og karisma - selvstændig, moden og initiativtagende - Igangsætter for nye projekter, omrokering og trimning af butik etc. - loyal og fleksibel og vigtigtst af alt mødestabil. Vi forventer at du engagerer dig i dit arbejde, er 100 mødestabil, frisk og smilende samtidig med at du er en teamplayer . Du skal være initiativrig og kunne arbejde selvstændigt i det daglige. Du skal selv og sammen med dine kollegaer kunne sætte dig større og mindre mål og kunne evaluere på resultatet. Har du viden om hestefodring er det en fordel, men ikke et krav, dog er det et krav at du har har haft hest og dyrket hestesporten på et rimeligt niveau og har kendskab til de forskellige mærkevarer etc. indenfor rideudstyr. Det er en fordel men ikke et krav at have erfaring fra butiksarbejde, men du skal have karisma og lyst til at arbejde i butik og være nem at omgås. Du vil arbejde tæt med 4 andre kollegaer i rideudstyrsafdelingen og øvrigt 5 i andre afdelinger, i alt 10 medarbejdere. Løn og ansættelsesforhold Ansættelse som funktionær under ordnede forhold. Der vil være ansættelse på et fast timetal udfra det bedste match, vi søger med ansættelse på mellem 30 og 37 timer. Du skal være indstillet på arbejdstider indtil kl. 17.00 på hverdage, herunder rullende lørdagsfri og hverdagsfri. Der er ekstra åbent i butikken i december hvor vi deles om søndagsvagterne. Butikkens åbningstider er mandag fredag kl. 9.00-17.00 og lørdag kl. 9.00-13.00. Ansøgningen I din ansøgning vil vi gerne høre om dit faglige kendskab til heste og rideudstyr, og hvilken erfaring du har fra butik i forhold til salg og kundeservice, samt på hvilken måde du mener du kan bidrage til butikkens daglige drift. Butikserfaring er en fordel. Ansættelse 1. februar 2020 eller hurtigst muligt. Ansøgningsfrist Mandag d. 16. december 2019. Vi kan endnu ikke sige hvornår samtaler finder afsted grundet jul og travlhed i butikken hermed. Ansøgning sendes til mail: job@lundemoellen.dk. Vi sender ikke bekræftelse på modtagelse af ansøgning. Ansøgere kan forvente at få svar når stillingerne er besat, eller indenfor en måned efter ansøgningsfristen. Spørgsmål vedrørende stillingen bedes henvendt pr. mail grundet travlhed i butikken.

Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop

 

Butiksassistent på 30-37 timer.

Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega?

Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores webshop og butik udvider vi nu vores rideudstyrsafdeling med endnu en medarbejder  – en kollega som brænder for at give vores kunder en god og nærværende oplevelse ud over det sædvanlige, samtidig med at tage ansvar og initiativ i den daglige drift af butikken i en travl hverdag. 

 

 En vigtig medarbejder

Som medarbejder hos Lundemøllen får du med-ansvar for butikkens rideudstyrs- og hestefoderafdeling, som omfatter, pakning af webshopordrer (adskillige timer dagligt), ekspedition og vejledning af kunder, bestilling og udpakning af varer, lagerstyring, div. Forefaldende butiksarbejde og sikre at afdelingen altid er flot og indbydende. Der vil forekomme mindre ekspedition i butikkens øvrige afdelinger i særlige situationer ved sygdom, arrangementer eller alm. travlhed hvor vi hjælper hinanden. Du kan forvente en vekslende hverdag fyldt med udfordringer og godt kollegialt samarbejde i et tæt medarbejderteam fyldt med energi og gå-på-mod.

For at få succes i jobbet er det afgørende at du er:

- meget serviceminded og engageret i kunderne og forretningsgangen

- bærer et højt ambitionsniveau i forhold til kundeservice

- smilende, åben og med en god udstråling og karisma

- selvstændig, moden og initiativtagende

- Igangsætter for nye projekter, omrokering og trimning af butik etc.

- loyal og fleksibel og vigtigtst af alt – mødestabil.

 

Vi forventer at du engagerer dig i dit arbejde, er 100% mødestabil, frisk og smilende samtidig med at du er en ”teamplayer”. Du skal være initiativrig og kunne arbejde selvstændigt i det daglige. Du skal selv og sammen med dine kollegaer kunne sætte dig større og mindre mål og kunne evaluere på resultatet. Har du viden om hestefodring er det en fordel, men ikke et krav, dog er det et krav at du har/har haft hest og dyrket hestesporten på et rimeligt niveau og har kendskab til de forskellige mærkevarer etc. indenfor rideudstyr. Det er en fordel men ikke et krav at have erfaring fra butiksarbejde, men du skal have karisma og lyst til at arbejde i butik og være nem at omgås. Du vil arbejde tæt med 4 andre kollegaer i rideudstyrsafdelingen og øvrigt 5 i andre afdelinger, i alt 10 medarbejdere.

 

Løn og ansættelsesforhold

Ansættelse som funktionær under ordnede forhold. Der vil være ansættelse på et fast timetal udfra det bedste match, vi søger med ansættelse på mellem 30 og 37 timer.

Du skal være indstillet på arbejdstider indtil kl. 17.00 på hverdage, herunder rullende lørdagsfri og hverdagsfri. Der er ekstra åbent i butikken i december hvor vi deles om søndagsvagterne. Butikkens åbningstider er mandag – fredag kl. 9.00-17.00 og lørdag kl. 9.00-13.00.

 

Ansøgningen

 I din ansøgning vil vi gerne høre om dit faglige kendskab til heste og rideudstyr, og hvilken erfaring du har fra butik i forhold til salg og kundeservice, samt på hvilken måde du mener du kan bidrage til butikkens daglige drift. Butikserfaring er en fordel. Ansættelse 1. februar  2020 eller hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist Mandag d. 16. december 2019.

Vi kan endnu ikke sige hvornår samtaler finder afsted grundet jul og travlhed i butikken hermed.

Ansøgning sendes til mail: job@lundemoellen.dk. Vi sender ikke bekræftelse på modtagelse af ansøgning. Ansøgere kan forvente at få svar når stillingerne er besat, eller indenfor en måned efter ansøgningsfristen. Spørgsmål vedrørende stillingen bedes henvendt pr. mail grundet travlhed i butikken.      

Lundemøllen A/SFuglebjerg2019-11-12T00:00:002019-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kunne du tænke dig at arbejde med Danmarks mest Exclusive sengebrand Hästens senge? Hos Hästens er vores fornemmeste opgave at forbedre folks livskvalitet, og nu leder vi efter en butikssælger/ butikschef til Hästens butik i Roskilde.

Passion4sleep ApS

Roskilde
Er kunderne din første prioritet? Hvis du, instinktivt, svarer ja så se her! Hos H stens vil du arbejde med vores team i de forskellige afdelinger for at øge salget. Skabe de bedste mulige betingelser for kunderne til at opleve søvnkvalitet og tilby...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:14. december 2019

Salgsassistent til Maxi Zoo i Næstved, 8 timer om ugen

Maxi Zoo

Næstved
Brænder du for kundeservice og elsker du også dyr? Vi er 7 passionerede kolleger, der glæder os til at tage imod dig i vores Maxi Zoo-team i Næstved. Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder t...
Indrykket:3. december 2019
Udløbsdato:23. december 2019

Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop

Lundemøllen A/S

Fuglebjerg
Butiksassistent til rideudstyrsbutik og webshop Butiksassistent på 30-37 timer. Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega? Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores we...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:16. december 2019