En spænede virksomhed søger en erfaren og fleksibel bogholder. Stillingen er som et barselsvikariat hvor der er mulighed for blive fastansat efterfølgende.
Du vil står for det basale bogholderi opgaver samt andre øvrige administrative opgaver.
Er dette noget for dig? SØG HER
Arbejdsopgaver
- Bogføring og afstemning af konti
- Fakturering og kreditering
- Kontrol og betaling af indkomne fakturaer
- Håndtere personlige, telefoniske og skriftlige henvendelser
- Oprette kunder samt ordre
- Øvrige administrative opgaver
Faglige kvalifikationer
- Tidligere erfarigner som bogholder
Personlige kvalifikationer
- Struktureret
- Overholde deadlines
- Selvstændig
- Engageret
Andre kvalifikationer
- IT programmer : Visma Economic, Ordrestyring, Outlook mail, Officepakken
- Bopæl: Ringsted (ikke et krav)
- Opstart: hurtigst muligt
Ansøgning
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail lan@jobteam.dk mærket "LAN-EEB-U43". Har du relevante spørgsmål til jobbet kan du kontakte 91899019 eller 75452020 og trykke 4
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
- Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk