Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsager

Tømrer eller murer med projektstyringsevner

Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde?

Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang.

Opgaver i alle størrelser

Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at:

  • projektstyre og planlægge vores opgaver
  • bestemme og bestille materialer
  • indhente tilbud fra leverandører
  • udføre tilsyn på pladserne.

Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid.

Et ungdommeligt team med gamle dyder

Du får 25 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma.

Er det lige dig, vi leder efter?

  • Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader.
  • Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne.
  • Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009785Phoenix-25441ada12019-06-03T00:00:00Tømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsager

Tømrer eller murer med projektstyringsevner

Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde?

Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang.

Opgaver i alle størrelser

Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at:

  • projektstyre og planlægge vores opgaver
  • bestemme og bestille materialer
  • indhente tilbud fra leverandører
  • udføre tilsyn på pladserne.

Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid.

Et ungdommeligt team med gamle dyder

Du får 25 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma.

Er det lige dig, vi leder efter?

  • Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader.
  • Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne.
  • Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.
2019-06-10T16:50:12.430 Tømrer eller murer med projektstyringsevner Er du klar til en stilling, hvor du styrer og leder vores projekter? Og vil du være en del af et ungdommeligt firma, der lever efter de gamle normer og derfor altid leverer kvalitetsarbejde? Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med stor frihed. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang. Opgaver i alle størrelser Vi løser opgaver for private og virksomheder. Der er ikke det, vi ikke laver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, og en stor del af dine opgaver bliver at håndtere og styre projekterne der kommer derfra. I løbet af en typisk uge kommer du til at: projektstyre og planlægge vores opgaver bestemme og bestille materialer indhente tilbud fra leverandører udføre tilsyn på pladserne. Du bliver en del af ledergruppen, der består af ejeren og to projektleder. Sammen tager I de vigtige beslutninger og baner vejen for vores fremtid. Et ungdommeligt team med gamle dyder Du får 25 dygtige kolleger og en hverdag i et miljø, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 3. uge til fælles morgenmad. Vi er både en flok af yngre og lidt ældre håndværkere, men fælles for os er, at vi aldrig går på kompromis med kvalitet og et veludført arbejde, som kunderne altid er glade for. Derudover har vi ambitioner om at blive dobbelt så mange inden for en kort årrække, ligesom vi arbejder for at blive Storkøbenhavns og Nordsjællands førende tømrer- og murerfirma. Er det lige dig, vi leder efter? Du har god erfaring som tømrer eller murer, og du er nu klar til at tage et større ansvar inden for projektstyring og mere administrative opgaver. Det kan også være, at du er uddannet bygningskonstruktør. Det er en fordel, hvis du har erfaring med forsikringsskader. Du har det bedst i en stilling, hvor du udfører opgaver på lige fod med dine kolleger, samtidig med at du bliver motiveret af at styre og lede projekterne. Du har gode administrative evner, og du behersker dansk i skrift og tale.11jobnet25441ada100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-18T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3511906La Cour Byg ApS11Frejasvej 23B3400HillerødDKDanmark0fl@byg-al.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent747738JobNet4977401497740110023-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25441adahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=25441adahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25441ada&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25441ada&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgTømrer eller murer med projektstyringsevner til forsikringsager12008011Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361555401Filip la Courfl@byg-al.comDKDanmarkDKDanmark330101183Projektleder søgesRobot Peiter Olsen EL A S i Hillerød søger ansvarsfuld Projektleder til spændende og varierende opgaver indenfor elbranchen. Arbejdsopgaver Tilbudsberegning Projektledelse Styring af nybygningsopgaver Personale ansvar Pleje af eksisterende kunder Opsøgende salg Fakturering Telefonpasning Dine kvalifikationer Du er uddannet elektriker, gerne installatør. Du har erfaring med styring af nybyggerier samt ledelse af montører. Har du erfaring med ABA, AIA ITV vil det være en fordel. Du er kendetegnet ved at være en udadvendt og energisk person med naturlig autoritet, og som trives ved at gå foran med et smil. Du vil være med til at udvikle Peiter Olsen El og er afklaret med at udvikling kræver forandring. Du kommunikerer godt med både kunder, montører og leverandører. Du kan håndtere en til tider presset hverdag med mange bolde i luften. Kendskab og forståelse i brugen af Ordrestyring er en fordel. Vi tilbyder Et spændende job i en virksomhed i udvikling, hvor du bliver en del af et engageret team med fokus på faglig og personlig udvikling samt en stor grad af frihed til selv at planlægge din hverdag. Ansøgning, CV og kontakt Ansøgningsfristen er omkring 1. november 2019. Du søger stillingen via mail til el@peiterolsen.dk. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Underdirektør Thomas Petersen på telefon 22913077. Vi afholder samtaler løbende.

Peiter Olsen EL A/S i Hillerød søger ansvarsfuld Projektleder til spændende og varierende opgaver indenfor elbranchen.

 

Arbejdsopgaver

  • Tilbudsberegning
  • Projektledelse
  • Styring af nybygningsopgaver
  • Personale ansvar
  • Pleje af eksisterende kunder
  • Opsøgende salg
  • Fakturering
  • Telefonpasning


Dine kvalifikationer

Du er uddannet elektriker, gerne installatør. Du har erfaring med styring af nybyggerier samt ledelse af montører. Har du erfaring med ABA, AIA & ITV vil det være en fordel.

Du er kendetegnet ved at være en udadvendt og energisk person med naturlig autoritet, og som trives ved at gå foran med et smil. Du vil være med til at udvikle Peiter Olsen El og er afklaret med at udvikling kræver forandring. Du kommunikerer godt med både kunder, montører og leverandører. Du kan håndtere en til tider presset hverdag med mange bolde i luften. Kendskab og forståelse i brugen af Ordrestyring er en fordel.

 

Vi tilbyder

Et spændende job i en virksomhed i udvikling, hvor du bliver en del af et engageret team med fokus på faglig og personlig udvikling samt en stor grad af frihed til selv at planlægge din hverdag.

 

Ansøgning, CV og kontakt

Ansøgningsfristen er omkring 1. november 2019. Du søger stillingen via mail til el@peiterolsen.dk.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Underdirektør Thomas Petersen på telefon 22913077.

Vi afholder samtaler løbende.

PEITER OLSEN EL A/SHillerød2019-10-08T00:00:002019-11-04T00:00:00
330092904Skarpe projektledere til Center for EjendommeRobot Vil du være med til at udvikle fremtidens institutioner og have stor indflydelse på løsningerne, så de understøtter borgernes og brugernes behov? Så har vi jobbet til dig i Hørsholm Kommune. Vi søger to dygtige projektledere til en spændende stilling, hvor du kommer til at arbejde tværfagligt med små og store anlægsopgaver i en koordinerende rolle fra vision til udførelse af konkrete projekter i en kommune med mange interessante og store byggeopgaver i støbeskeen. Det er vigtigt for os, at du har erfaring som projektleder fra byggebranchen, men også at du brænder for opgaven, kan lide det komplekse og kan samarbejde med mange forskellige. Hvad får du I Hørsholm Kommune arbejder vi på at sikre kernevelfærden for borgerne bl.a. gennem vores ambitiøse udviklings- og investeringsstrategi Velfærd frem for mursten , der handler om at optimere arealudnyttelsen i de kommunale bygninger. Du bliver projektleder på bygge- og anlægsopgaver, hvor du vil arbejde med både store og små opgaver. Du vil blive den koordinerende person i forhold til udviklingen fra idé til etablering. Du kommer til at varetage en tværgående rolle, hvor en stor del af din dag kommer til at sikre vidensdeling og sparring med en lang række både interne og eksterne interessenter. Konkret planlægges ny institution, nyt rådhus samt udvikling af skolernes fysiske læringsmiljøer, så de fremtidssikres og understøtter moderne læringsmetoder. Du får som projektleder, ansvaret for sagsøkonomi, tidsplaner, statusrapportering, at indgå rådgiver-, entreprise- og leveranceaftaler, brugerkontakt, udarbejdelse af en business case, kommunikation generelt, og løbende opfølgning på potentiale- og risikoelementer i projekterne. Vi kan tilbyde dig et inspirerende og travlt miljø med humor, engagement og faglige udfordringer. Vi lægger vægt på stor selvstændighed i opgaveløsningen og har fokus på det gode arbejdsliv. Du bliver en del af Team Ejendom, med fast base på Rådhuset, men din hverdag vil i lige så høj grad foregå på de mange kommunale ejendomme. Du bliver desuden en del af et velfungerende team med et inspirerende og godt fagligt miljø, og hvor faglig sparring, kurser og inspiration er en selvfølge. I Team ejendom beskæftiger vi os med bygge anlæg og drift af kommunens ejendomme. Samtidig sørger vi for at give kommunens kerneopgaver de bedste fysiske rammer. Vi arbejder kontinuerligt med optimering af vores bygningsmasse, som består af bl.a. af skoler, børneinstitutioner og bygninger til kulturelle formål. I alt ca. 150.000 m². Hvad søger vi Du har en relevant videregående uddannelse som f.eks. arkitekt, bygningskonstruktør, ingeniør eller lign. med særlig kompetence indenfor projektledelse. Du har erfaring med gennemførelsen af bygge anlægsopgaver, herunder kommunikation, koordinering, interessent- og brugerinddragelse samt afrapportering og økonomistyring. Derudover søger vi dig, der har: Erfaring som projektleder i byggebranchen eller lign. Og derved er stærk til tværfagligt samarbejde, kommunikation, procesplanlægning og processtyring Er både samarbejdsorienteret og kan arbejde selvstændigt Har erfaring med eller synes det er interessant at arbejde i en politisk styret organisation Vi lægger lige så stor vægt på dine samarbejdsevner og kreative indstilling som på, hvilken uddannelse du kommer med. Mere viden Arbejdstiden er som udgangspunkt 37 timer pr. uge. Ansættelse sker som projektleder og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Hørsholm Rådhus, som er placeret 5 minutters gang fra Kokkedal Station og tæt på motorvejsafkørsel. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere om jobbet. Se kontaktinfo til højre. Vi forventer at holde 1. runde af ansættelsessamtaler i uge 43 og 2. samtaler i starten af uge 44. Søg sådan Brug knap eller link til højre for at søge stillingen eller søg via www.horsholm.dk job. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning. Hørsholm Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du være med til at udvikle fremtidens institutioner og have stor indflydelse på løsningerne, så de understøtter borgernes og brugernes behov? Så har vi jobbet til dig i Hørsholm Kommune.

Vi søger to dygtige projektledere til en spændende stilling, hvor du kommer til at arbejde tværfagligt med små og store anlægsopgaver i en koordinerende rolle fra vision til udførelse af konkrete projekter i en kommune med mange interessante og store byggeopgaver i støbeskeen. Det er vigtigt for os, at du har erfaring som projektleder fra byggebranchen, men også at du brænder for opgaven, kan lide det komplekse og kan samarbejde med mange forskellige.

Hvad får du
I Hørsholm Kommune arbejder vi på at sikre kernevelfærden for borgerne bl.a. gennem vores ambitiøse udviklings- og investeringsstrategi ”Velfærd frem for mursten”, der handler om at optimere arealudnyttelsen i de kommunale bygninger.

Du bliver projektleder på bygge- og anlægsopgaver, hvor du vil arbejde med både store og små opgaver. Du vil blive den koordinerende person i forhold til udviklingen fra idé til etablering. Du kommer til at varetage en tværgående rolle, hvor en stor del af din dag kommer til at sikre vidensdeling og sparring med en lang række både interne og eksterne interessenter. Konkret planlægges ny institution, nyt rådhus samt udvikling af skolernes fysiske læringsmiljøer, så de fremtidssikres og understøtter moderne læringsmetoder.

Du får som projektleder, ansvaret for sagsøkonomi, tidsplaner, statusrapportering, at indgå rådgiver-, entreprise- og leveranceaftaler, brugerkontakt, udarbejdelse af en business case, kommunikation generelt, og løbende opfølgning på potentiale- og risikoelementer i projekterne.

Vi kan tilbyde dig et inspirerende og travlt miljø med humor, engagement og faglige udfordringer. Vi lægger vægt på stor selvstændighed i opgaveløsningen og har fokus på det gode arbejdsliv. Du bliver en del af Team Ejendom, med fast base på Rådhuset, men din hverdag vil i lige så høj grad foregå på de mange kommunale ejendomme. Du bliver desuden en del af et velfungerende team med et inspirerende og godt fagligt miljø, og hvor faglig sparring, kurser og inspiration er en selvfølge.

I Team ejendom beskæftiger vi os med bygge/anlæg og drift af kommunens ejendomme. Samtidig sørger vi for at give kommunens kerneopgaver de bedste fysiske rammer. Vi arbejder kontinuerligt med optimering af vores bygningsmasse, som består af bl.a. af skoler, børneinstitutioner og bygninger til kulturelle formål. I alt ca. 150.000 m².

Hvad søger vi
Du har en relevant videregående uddannelse som f.eks. arkitekt, bygningskonstruktør, ingeniør eller lign. med særlig kompetence indenfor projektledelse. Du har erfaring med gennemførelsen af bygge/anlægsopgaver, herunder kommunikation, koordinering, interessent- og brugerinddragelse samt afrapportering og økonomistyring.

Derudover søger vi dig, der har:

  • Erfaring som projektleder i byggebranchen eller lign. Og derved er stærk til tværfagligt samarbejde, kommunikation, procesplanlægning og processtyring
  • Er både samarbejdsorienteret og kan arbejde selvstændigt
  • Har erfaring med eller synes det er interessant at arbejde i en politisk styret organisation
  • Vi lægger lige så stor vægt på dine samarbejdsevner og kreative indstilling som på, hvilken uddannelse du kommer med.


Mere viden
Arbejdstiden er som udgangspunkt 37 timer pr. uge. Ansættelse sker som projektleder og løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Hørsholm Rådhus, som er placeret 5 minutters gang fra Kokkedal Station og tæt på motorvejsafkørsel.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere om jobbet. Se kontaktinfo til højre.

Vi forventer at holde 1. runde af ansættelsessamtaler i uge 43 og 2. samtaler i starten af uge 44.

Søg sådan
Brug knap eller link til højre for at søge stillingen eller søg via www.horsholm.dk/job. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.

Hørsholm Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.



Hørsholm Kommune, RådhusetHørsholm2019-09-19T00:00:002019-10-20T00:00:00
330092383CTS-programmør/projektansvarlig til automatikprojekterRobot Vi søger en CTS-programmør projektansvarlig til vores automatikteam, som kan strukturere egne projekter og programmere i henholdsvis PLC og CTS. Du må gerne have baggrund som maskinmester, installatør eller tilsvarende. Du får ansvaret for programmering i forskellige PLC- og CTS-systemer f.eks. Tridium Niagara, Iconics samt codesys mm. Du vil få relevante kurser, men det forventes også at du har lysten og evnen til selv at sætte dig ind i nye områder indenfor CTS. En del af arbejdet vil foregå ude hos vores kunder med optegning, projektstyring og opstart. Synes du, at ovenstående lyder interessant og spændende, hører vi gerne fra dig. Dine hovedopgaver vil være, men er ikke begrænset til, følgende: Styring og planlægning af CTS-projekter fra start til slut PLC programmering i Tridium Niagara samt Codesys Integration af diverse anlæg til CTS i Tridium Niagara og Iconics EL-dokumentation til CTS-projekter i PC-Schematic Fejlfinding på diverse anlæg Vi forventer du har: El- og automatik kendskab Godt kendskab til PLC-styringer, IT og netværk Kendskab til CTS og interesse for programmering Overblik og kan arbejde selvstændigt og struktureret Har ordenssans og er kvalitetsbevidst Evnen til at sætte kunden i centrum Lyst og interesse i at tage nye udfordringer op Evnen til at se muligheder frem for begrænsninger Kørekort B. Vi kan tilbyde dig: En spændende og anderledes arbejdsplads Et job, hvor du selv er med til at udvikle dine arbejdsopgaver Interessante og alsidige opgaver Gode kollegaer Et selvstændigt og ansvarsfuldt job Gode ansættelsesvilkår Firmabil

 

Vi søger en CTS-programmør/projektansvarlig til vores automatikteam, som kan strukturere egne projekter og programmere i henholdsvis PLC og CTS. Du må gerne have baggrund som maskinmester, installatør eller tilsvarende.

Du får ansvaret for programmering i forskellige PLC- og CTS-systemer f.eks. Tridium Niagara, Iconics samt codesys mm. Du vil få relevante kurser, men det forventes også at du har lysten og evnen til selv at sætte dig ind i nye områder indenfor CTS.

En del af arbejdet vil foregå ude hos vores kunder med optegning, projektstyring og opstart.

Synes du, at ovenstående lyder interessant og spændende, hører vi gerne fra dig.

 

Dine hovedopgaver vil være, men er ikke begrænset til, følgende:

  • Styring og planlægning af CTS-projekter fra start til slut
  • PLC programmering i Tridium Niagara samt Codesys
  • Integration af diverse anlæg til CTS i Tridium Niagara og Iconics
  • EL-dokumentation til CTS-projekter i PC-Schematic
  • Fejlfinding på diverse anlæg

 

Vi forventer du har:

  • El- og automatik kendskab
  • Godt kendskab til PLC-styringer, IT og netværk
  • Kendskab til CTS og interesse for programmering
  • Overblik og kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Har ordenssans og er kvalitetsbevidst
  • Evnen til at sætte kunden i centrum
  • Lyst og interesse i at tage nye udfordringer op
  • Evnen til at se muligheder frem for begrænsninger
  • Kørekort B.

 

Vi kan tilbyde dig:

  • En spændende og anderledes arbejdsplads
  • Et job, hvor du selv er med til at udvikle dine arbejdsopgaver
  • Interessante og alsidige opgaver
  • Gode kollegaer
  • Et selvstændigt og ansvarsfuldt job
  • Gode ansættelsesvilkår
  • Firmabil
VENTEK AIR ApSVedbæk2019-09-19T00:00:002019-10-20T00:00:00
3300903492 dygtige kollegaer til Vej og ParkRobot Vil du være med til at sikre og udvikle de fysiske rammer til glæde for borgerne i Hørsholm Kommune? Vi søger 2 nye kollegaer, med erfaring fra trafik- og parkområdet. Hvad får du? Vi tilbyder to spændende og alsidige stillinger i Team Vej og Park, hvor vi både arbejder med anlæg, planlægning, drift og myndighedsopgaver. Driften af vejene og de grønne områder varetages primært af Hørsholm Kommunes materielgård, mens det typisk er eksterne entreprenører, der forestår kommunens anlægsopgaver. I Team Vej og Park har vi således en tæt kontakt til både materielgården, private virksomheder, borgerne og en række andre interessenter. Hørsholms ambitioner er store, og vi står overfor spændende udviklingsprojekter, som du kan være med til at sætte præg på. Vi er i gang med at byggemodne det gamle sygehusgrund, vi skal snart udarbejde en mobilitetsplan for hele byen, og vi skal gennemfører et stort kystbeskyttelsesprojekt. Vi arbejder tæt sammen på tværs af teams og centre, og vi skal som medarbejdere favne bredt og varetage mange typer af opgaver store som små. Team Vej og Park er en ambitiøs og familievenlig arbejdsplads, hvor du bliver en del af et team på 6 engagerede medarbejdere med forskellige fagligheder, hvor vi udfordrer hinanden, når vi arbejder med kerneopgaven, som vi formulerer til: at arbejde for, at veje, stier og fortove er vedligeholdte, trafiksikre og fremkommelige at sørge for, at de grønne og blå områder i kommunen er attraktive og tilgængelige at arbejde inddragende og informerende Hvad søger vi? Vi søger en trafikplanlægger, hvis hovedopgaver omfatter: Trafikplanlægning, borgerhenvendelser, diverse analyser, tællinger, trafiksaneringer, fremkommelighed, kampagner, borgermøder, Vej-Skole-Politi samarbejde Udarbejde en mobilitetsplan, cykelprojekter, skoletrafik, Generel sagsbehandling inden for vej- og parkområdet Vi søger en driftskollega, hvis hovedopgaver omfatter: Borgerhenvendelser, samarbejde med Materielgården, bestilling, koordinering og tilsyn med driftsopgaver (primært grønne), samarbejde med kommunens Facility Management Udarbejdelse og gennemførsel af mindre entrepriser som f.eks. brolægningsentreprise Generel sagsbehandling inden for vej- og parkområdet Vi har en række andre opgaver, som vi forventer skal fordeles. Fordelingen vil afhænge af hvem du er, og hvilken erfaring og interesse du har. Det vil altså være muligt at påvirke stillingens indhold, også ud over hvad der er angivet her: Behandling af grave- og rådighedstilladelser, forsikringssager m.v. Borgerinddragelse, hjemmeside, kommunikationsnetværksopgaver m.v. Projektleder på klimatilpasningsprojekter Friluftsprojekter Vejbelysning Din baggrund Den ideelle kandidat til stillingen som trafikplanlægger har en relevant videregående uddannelse. Vi lægger stor vægt på erfaring med trafikplanlægning eller erfaring fra en kommunal vej-afdeling. Den ideelle kandidat til stillingen som vores nye driftskollega har en relevant teknisk uddannelse, gerne med en grøn profil, som f.eks. Skov- og landskabsingeniør, landskabsarkitekt eller ingeniør. Vi lægger vægt på viden om drift af grønne arealer og lyst til at arbejde med myndighedsopgaver. For begge stillinger gælder, at du skal kunne arbejde selvstændigt og hurtigt danne dig et overblik i et krydsfelt af mange forskellige interesser i en politisk styret organisation. Du skal trives med et afvekslende arbejde, hvor opgaverne løses både ude i det fri og på kontoret. Vi lægger desuden stor vægt på, at du har flair for projektledelse, er selvstændig, og samtidig hjælpsom overfor kollegaer, og spørgelysten samt deltager og bidrager til det tværgående samarbejde i organisationen. Du skal desuden være skarp inden for både mundtlig og skriftlig kommunikation. Mere viden Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Hørsholm Rådhus, som er placeret 5 minutters gang fra Kokkedal Station og tæt på motorvejsafkørsel. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere om jobbet. Se kontaktinfo til højre. Vi forventer at holde 1. runde af ansættelsessamtaler i uge 43 og 2. samtaler i starten af uge 44. Søg sådan Brug knap eller link i siden for at søge stillingen eller søg via www.horsholm.dk job. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.Vil du være med til at sikre og udvikle de fysiske rammer til glæde for borgerne i Hørsholm Kommune? Vi søger 2 nye kollegaer, med erfaring fra trafik- og parkområdet.

Hvad får du?
Vi tilbyder to spændende og alsidige stillinger i Team Vej og Park, hvor vi både arbejder med anlæg, planlægning, drift og myndighedsopgaver. Driften af vejene og de grønne områder varetages primært af Hørsholm Kommunes materielgård, mens det typisk er eksterne entreprenører, der forestår kommunens anlægsopgaver. I Team Vej og Park har vi således en tæt kontakt til både materielgården, private virksomheder, borgerne og en række andre interessenter.

Hørsholms ambitioner er store, og vi står overfor spændende udviklingsprojekter, som du kan være med til at sætte præg på. Vi er i gang med at byggemodne det gamle sygehusgrund, vi skal snart udarbejde en mobilitetsplan for hele byen, og vi skal gennemfører et stort kystbeskyttelsesprojekt. Vi arbejder tæt sammen på tværs af teams og centre, og vi skal som medarbejdere favne bredt og varetage mange typer af opgaver – store som små. Team Vej og Park er en ambitiøs og familievenlig arbejdsplads, hvor du bliver en del af et team på 6 engagerede medarbejdere med forskellige fagligheder, hvor vi udfordrer hinanden, når vi arbejder med kerneopgaven, som vi formulerer til:

  • at arbejde for, at veje, stier og fortove er vedligeholdte, trafiksikre og fremkommelige
  • at sørge for, at de grønne og blå områder i kommunen er attraktive og tilgængelige
  • at arbejde inddragende og informerende

Hvad søger vi?
Vi søger en trafikplanlægger, hvis hovedopgaver omfatter:

  • Trafikplanlægning, borgerhenvendelser, diverse analyser, tællinger, trafiksaneringer, fremkommelighed, kampagner, borgermøder, Vej-Skole-Politi samarbejde
  • Udarbejde en mobilitetsplan, cykelprojekter, skoletrafik,
  • Generel sagsbehandling inden for vej- og parkområdet


Vi søger en driftskollega, hvis hovedopgaver omfatter:

  • Borgerhenvendelser, samarbejde med Materielgården, bestilling, koordinering og tilsyn med driftsopgaver (primært grønne), samarbejde med kommunens Facility Management
  • Udarbejdelse og gennemførsel af mindre entrepriser som f.eks. brolægningsentreprise
  • Generel sagsbehandling inden for vej- og parkområdet


Vi har en række andre opgaver, som vi forventer skal fordeles. Fordelingen vil afhænge af hvem du er, og hvilken erfaring og interesse du har. Det vil altså være muligt at påvirke stillingens indhold, også ud over hvad der er angivet her:

  • Behandling af grave- og rådighedstilladelser, forsikringssager m.v.
  • Borgerinddragelse, hjemmeside, kommunikationsnetværksopgaver m.v.
  • Projektleder på klimatilpasningsprojekter
  • Friluftsprojekter
  • Vejbelysning

Din baggrund
Den ideelle kandidat til stillingen som trafikplanlægger har en relevant videregående uddannelse. Vi lægger stor vægt på erfaring med trafikplanlægning eller erfaring fra en kommunal vej-afdeling.

Den ideelle kandidat til stillingen som vores nye driftskollega har en relevant teknisk uddannelse, gerne med en grøn profil, som f.eks. Skov- og landskabsingeniør, landskabsarkitekt eller ingeniør. Vi lægger vægt på viden om drift af grønne arealer og lyst til at arbejde med myndighedsopgaver.

For begge stillinger gælder, at du skal kunne arbejde selvstændigt og hurtigt danne dig et overblik i et krydsfelt af mange forskellige interesser i en politisk styret organisation. Du skal trives med et afvekslende arbejde, hvor opgaverne løses både ude i det fri og på kontoret.

Vi lægger desuden stor vægt på, at du har flair for projektledelse, er selvstændig, og samtidig hjælpsom overfor kollegaer, og spørgelysten samt deltager og bidrager til det tværgående samarbejde i organisationen. Du skal desuden være skarp inden for både mundtlig og skriftlig kommunikation.

Mere viden
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Hørsholm Rådhus, som er placeret 5 minutters gang fra Kokkedal Station og tæt på motorvejsafkørsel. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere om jobbet. Se kontaktinfo til højre.

Vi forventer at holde 1. runde af ansættelsessamtaler i uge 43 og 2. samtaler i starten af uge 44.

Søg sådan
Brug knap eller link i siden for at søge stillingen eller søg via www.horsholm.dk/job. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.

Hørsholm Kommune, RådhusetHørsholm2019-09-16T00:00:002019-10-20T00:00:00
330096485Dynamics AX2012 ForretningskonsulentRobot Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Frederikssund, Danmark Language: Danish English Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark and must speak Danish fluently Erfaring: Mere end 3 års erhvervserfaring med AX2012 og gerne Dynamics 365 Work Supply søger på vegne af vores kunde en global virksomhed med hovedkontor og produktion i Danmark en dygtig og engageret medarbejder med erfaring indenfor Microsoft Dynamics AX2012 og gerne Dynamics 365. Du får et spændende job med stort ansvar og mulighed for at påvirke de løsninger og projekter, du kommer til at arbejde med. Du bliver en del af IT-Business solution, og samtidigt en del af et team med erfarne og engagerede medarbejdere, som på tværs af alle funktioner og med interesse og viden indenfor området. Den optimale kandidat til stillingen har siddet som konsulent med evt. salg, lager, indkøb og produktion på både kunde og leverandør siden. Om Jobbet: At have direkte kontakte med brugerne og kunne udføre 1st- og 2th-line support At deltage i D365-projektet og facilitere tracks indenfor egne kompetenceområder Koordinering af opgaver f.eks at sikre at sporet har testet alle relevante procesvarianter Opbygge en grundlæggende forståelse for vores forretning og D365 i den sammenhæng Om dig: Er selvdrivende og trives med selvstændigt arbejde og evt. agere projektleder Du har minimum 3 års erhvervserfaring med Dynamics AX2012 og evt. erfaring kendskab til Dynamics 365 Er flydende i mundtlig og skriftlig dansk engelsk Er servicemindet, udadvendt og motiveres af arbejdet med andre kollegaer og brugere Er detaljeorienteret, men samtidig forstår vigtigheden af overblikket Faglig ambitiøs, pligtopfyldende og tør stille kritiske spørgsmål http: worksupply.dk jobs dynamics-AX2012-forretningskonsulent-2 Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19562)

Info: Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Location: Frederikssund, Danmark

Language: Danish & English  

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark and must speak Danish fluently

Erfaring: Mere end 3 års erhvervserfaring med AX2012 og gerne Dynamics 365

Work Supply søger på vegne af vores kunde en global virksomhed med hovedkontor og produktion i Danmark en dygtig og engageret medarbejder med erfaring indenfor Microsoft Dynamics AX2012 og gerne Dynamics 365.

Du får et spændende job med stort ansvar og mulighed for at påvirke de løsninger og projekter, du kommer til at arbejde med.

Du bliver en del af IT-Business solution, og samtidigt en del af et team med erfarne og engagerede medarbejdere, som på tværs af alle funktioner og med interesse og viden indenfor området.

Den optimale kandidat til stillingen har siddet som ”konsulent” med evt. salg, lager, indkøb og produktion på både kunde og leverandør siden.

 Om Jobbet:

  • At have direkte kontakte med brugerne og kunne udføre 1st- og 2th-line support
  • At deltage i D365-projektet og facilitere tracks indenfor egne kompetenceområder
  • Koordinering af opgaver f.eks at sikre at sporet har testet alle relevante procesvarianter
  • Opbygge en grundlæggende forståelse for vores forretning og D365 i den sammenhæng

Om dig:

  • Er selvdrivende og trives med selvstændigt arbejde og evt. agere projektleder  
  • Du har minimum 3 års erhvervserfaring med Dynamics AX2012 og evt. erfaring/kendskab til Dynamics 365
  • Er flydende i mundtlig og skriftlig dansk & engelsk
  • Er servicemindet, udadvendt og motiveres af arbejdet med andre kollegaer og brugere
  • Er detaljeorienteret, men samtidig forstår vigtigheden af overblikket
  • Faglig ambitiøs, pligtopfyldende og tør stille kritiske spørgsmål 

http://worksupply.dk/jobs/dynamics-AX2012-forretningskonsulent-2/

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19562)

Work Supply IVSFrederikssund2019-09-26T00:00:002019-11-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder søges

PEITER OLSEN EL A/S

Hillerød
Peiter Olsen EL A S i Hillerød søger ansvarsfuld Projektleder til spændende og varierende opgaver indenfor elbranchen. Arbejdsopgaver Tilbudsberegning Projektledelse Styring af nybygningsopgaver Personale ansvar Pleje af eksisterende kunder Opsøgend...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:4. november 2019

Skarpe projektledere til Center for Ejendomme

Hørsholm Kommune, Rådhuset

Hørsholm
Vil du være med til at udvikle fremtidens institutioner og have stor indflydelse på løsningerne, så de understøtter borgernes og brugernes behov? Så har vi jobbet til dig i Hørsholm Kommune. Vi søger to dygtige projektledere til en spændende stillin...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

CTS-programmør/projektansvarlig til automatikprojekter

VENTEK AIR ApS

Vedbæk
Vi søger en CTS-programmør projektansvarlig til vores automatikteam, som kan strukturere egne projekter og programmere i henholdsvis PLC og CTS. Du må gerne have baggrund som maskinmester, installatør eller tilsvarende. Du får ansvaret for programme...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

2 dygtige kollegaer til Vej og Park

Hørsholm Kommune, Rådhuset

Hørsholm
Vil du være med til at sikre og udvikle de fysiske rammer til glæde for borgerne i Hørsholm Kommune? Vi søger 2 nye kollegaer, med erfaring fra trafik- og parkområdet. Hvad får du? Vi tilbyder to spændende og alsidige stillinger i Team Vej og Park, ...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Dynamics AX2012 Forretningskonsulent

Work Supply IVS

Frederikssund
Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Frederikssund, Danmark Language: Danish English Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark and must speak Danish fluentl...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:21. november 2019