Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til Business Communications

Er du projektleder, har du erfaring med produktudvikling, og trives du med at være en del af et stærkt tværorganisatorisk samarbejde – så er her muligheden for at blive en del af et stærkt team hos RTX.

RTX A/S er markedsledende inden for trådløse løsninger – et vækstområde drevet af digitalisering, ønsket om mobilitet og sikker transmission. RTX har med succes færdiggjort mere end 1.000 trådløse projekter, ODM eller OEM løsninger i samarbejde med globale teknologivirksomheder - fra det indledende design, udvikling, test og produktion. RTX har fire forretningsområder: Enterprise, Headsets, ProAudio og Healthcare, der giver en samlet eksponering til mange internationale brands i forskellige industrier. RTX blev grundlagt i 1993, og selskabet har hovedkontor i Danmark og datterselskaber i Hong Kong og USA. Yderligere information findes på www.rtx.dk.

Om stillingen

Som projektleder i Business Communications hos RTX vil du få ansvaret for gennemførsel af målrettede og strukturerede ODM og OEM projekter. Business Communications er den ene af to divisioner i RTX og fokuserer på at udvikle og producere professionelt udstyr til telekommunikation.

Det vil være dit ansvar at lede den tekniske del af projekterne, hvor du vil arbejde tæt sammen med fagligt stærke og professionelle kolleger. Ligeledes vil der være et stærkt samarbejde med en KAM eller Business Manager, der er ansvarlig for den kommercielle del af projekterne. Du vil få reference til Director of Engineering.

Som projektleder får du ansvaret for at skabe fremdrift i projekterne, sikre rettidige leverancer i den aftalte kvalitet, samt at sikre kommunikationen på tværs af afdelinger og faggrænser. At få succes med dette kræver en systematisk tilgang til projektledelse, overholdelsen af den fastlagte projektmodel, tæt opfølgning på delleverancer og grundig planlægning.

I rollen som projektleder vil du opleve store grader af selvstændighed, da du vil få ansvaret for projektgennemførsler fra specifikation til produktion af produkterne. Dit arbejde medfører en bred berøringsflade både internt og eksternt, der samtidigt sikrer, at du kan identificere afhængighederne i de enkelte afdelinger og imellem dem. Du bruger blandt andet denne viden til at sikre fremdrift og udvikling af projekterne.

Kundekontakt vil være en vigtig del af din rolle, da du vil være ansvarlig for status-rapporteringer, løbende opfølgninger med kunden og i sidste ende afleveringsforretningen.

I din dagligdag sikrer du igennem løbende screening og tæt dialog, at den givne projektskabelon følges, at de aftalte gateways overholdes, og at de folk der er tilknyttet projekterne bliver hørt. Risikostyring, rapportering og kontraktopfølgning vil blive en naturlig del af din hverdag.

Om dig

Du har projektledererfaring med embedded produktudvikling og gerne fra en produktionsvirksomhed eller en virksomhed der benytter EMS produktion. Din erfaring sætter dig i stand til at sikre struktur, systematik, overblik og ledelse af et tværfagligt projektteam.

Du har en baggrund som HW eller SW ingeniør, eller lignende. Du har en stærk teknisk forståelse, brænder for projektledelse som disciplin, og har tidligere skabt succes som ansvarlig for projektleverancer.

For at sikre projekternes fremdrift og rettidige aflevering er det vigtigt, at du som person er dynamisk, resultatskabende og har gennemslagskraft. Du kommer til at arbejde sammen med mange forskellige typer mennesker, og derfor er det også vigtigt, at du er udadvendt og har stærke formidlingsevner. Det forventes, at du ubesværet kan begå dig på engelsk og dansk i både skrift og tale.

Derudover forventes det, at du:

  • har erfaring fra en lignede stilling som projektleder
  • har en dyb forståelse for både projektledelse og produktudvikling
  • tidligere har arbejdet på internationale projekter
  • forstår hvad der skal til for at drive projektledelse i større organisationer
  • løbende inddrager de forskellige projektdeltagere for at skabe samarbejde
  • sikrer kommunikationen omkring opgaver, fremdrift og resultater
  • har fokus på kvalitet, tager ansvar og har en analytisk tilgangsvinkel til dit arbejde
  • har lyst til at arbejde i krydsfeltet mellem teknik, interessehåndtering og generel projektledelse
  • er konstruktiv fremadrettet og planlægger dine projekter med omhu og overblik
  • ønsker et job med medbestemmelse, gode udviklingsmuligheder og høj grad af ansvar.

Udgangspunktet for stillingen vil være RTX’s hovedkvarter i Nørresundby.


Ansøgning
Nærmere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til Erik Pedersen på tlf. +45 2465 7848.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014420Phoenix-9555bdbf12019-04-30T00:00:00Projektleder til Business Communications

Er du projektleder, har du erfaring med produktudvikling, og trives du med at være en del af et stærkt tværorganisatorisk samarbejde – så er her muligheden for at blive en del af et stærkt team hos RTX.

RTX A/S er markedsledende inden for trådløse løsninger – et vækstområde drevet af digitalisering, ønsket om mobilitet og sikker transmission. RTX har med succes færdiggjort mere end 1.000 trådløse projekter, ODM eller OEM løsninger i samarbejde med globale teknologivirksomheder - fra det indledende design, udvikling, test og produktion. RTX har fire forretningsområder: Enterprise, Headsets, ProAudio og Healthcare, der giver en samlet eksponering til mange internationale brands i forskellige industrier. RTX blev grundlagt i 1993, og selskabet har hovedkontor i Danmark og datterselskaber i Hong Kong og USA. Yderligere information findes på www.rtx.dk.

Om stillingen

Som projektleder i Business Communications hos RTX vil du få ansvaret for gennemførsel af målrettede og strukturerede ODM og OEM projekter. Business Communications er den ene af to divisioner i RTX og fokuserer på at udvikle og producere professionelt udstyr til telekommunikation.

Det vil være dit ansvar at lede den tekniske del af projekterne, hvor du vil arbejde tæt sammen med fagligt stærke og professionelle kolleger. Ligeledes vil der være et stærkt samarbejde med en KAM eller Business Manager, der er ansvarlig for den kommercielle del af projekterne. Du vil få reference til Director of Engineering.

Som projektleder får du ansvaret for at skabe fremdrift i projekterne, sikre rettidige leverancer i den aftalte kvalitet, samt at sikre kommunikationen på tværs af afdelinger og faggrænser. At få succes med dette kræver en systematisk tilgang til projektledelse, overholdelsen af den fastlagte projektmodel, tæt opfølgning på delleverancer og grundig planlægning.

I rollen som projektleder vil du opleve store grader af selvstændighed, da du vil få ansvaret for projektgennemførsler fra specifikation til produktion af produkterne. Dit arbejde medfører en bred berøringsflade både internt og eksternt, der samtidigt sikrer, at du kan identificere afhængighederne i de enkelte afdelinger og imellem dem. Du bruger blandt andet denne viden til at sikre fremdrift og udvikling af projekterne.

Kundekontakt vil være en vigtig del af din rolle, da du vil være ansvarlig for status-rapporteringer, løbende opfølgninger med kunden og i sidste ende afleveringsforretningen.

I din dagligdag sikrer du igennem løbende screening og tæt dialog, at den givne projektskabelon følges, at de aftalte gateways overholdes, og at de folk der er tilknyttet projekterne bliver hørt. Risikostyring, rapportering og kontraktopfølgning vil blive en naturlig del af din hverdag.

Om dig

Du har projektledererfaring med embedded produktudvikling og gerne fra en produktionsvirksomhed eller en virksomhed der benytter EMS produktion. Din erfaring sætter dig i stand til at sikre struktur, systematik, overblik og ledelse af et tværfagligt projektteam.

Du har en baggrund som HW eller SW ingeniør, eller lignende. Du har en stærk teknisk forståelse, brænder for projektledelse som disciplin, og har tidligere skabt succes som ansvarlig for projektleverancer.

For at sikre projekternes fremdrift og rettidige aflevering er det vigtigt, at du som person er dynamisk, resultatskabende og har gennemslagskraft. Du kommer til at arbejde sammen med mange forskellige typer mennesker, og derfor er det også vigtigt, at du er udadvendt og har stærke formidlingsevner. Det forventes, at du ubesværet kan begå dig på engelsk og dansk i både skrift og tale.

Derudover forventes det, at du:

  • har erfaring fra en lignede stilling som projektleder
  • har en dyb forståelse for både projektledelse og produktudvikling
  • tidligere har arbejdet på internationale projekter
  • forstår hvad der skal til for at drive projektledelse i større organisationer
  • løbende inddrager de forskellige projektdeltagere for at skabe samarbejde
  • sikrer kommunikationen omkring opgaver, fremdrift og resultater
  • har fokus på kvalitet, tager ansvar og har en analytisk tilgangsvinkel til dit arbejde
  • har lyst til at arbejde i krydsfeltet mellem teknik, interessehåndtering og generel projektledelse
  • er konstruktiv fremadrettet og planlægger dine projekter med omhu og overblik
  • ønsker et job med medbestemmelse, gode udviklingsmuligheder og høj grad af ansvar.

Udgangspunktet for stillingen vil være RTX’s hovedkvarter i Nørresundby.


Ansøgning
Nærmere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til Erik Pedersen på tlf. +45 2465 7848.

2019-06-15T00:59:28.750 Er du projektleder, har du erfaring med produktudvikling, og trives du med at være en del af et stærkt tværorganisatorisk samarbejde så er her muligheden for at blive en del af et stærkt team hos RTX. RTX A S er markedsledende inden for trådløse løsninger et vækstområde drevet af digitalisering, ønsket om mobilitet og sikker transmission. RTX har med succes færdiggjort mere end 1.000 trådløse projekter, ODM eller OEM løsninger i samarbejde med globale teknologivirksomheder - fra det indledende design, udvikling, test og produktion. RTX har fire forretningsområder: Enterprise, Headsets, ProAudio og Healthcare, der giver en samlet eksponering til mange internationale brands i forskellige industrier. RTX blev grundlagt i 1993, og selskabet har hovedkontor i Danmark og datterselskaber i Hong Kong og USA. Yderligere information findes på www.rtx.dk. Om stillingen Som projektleder i Business Communications hos RTX vil du få ansvaret for gennemførsel af målrettede og strukturerede ODM og OEM projekter. Business Communications er den ene af to divisioner i RTX og fokuserer på at udvikle og producere professionelt udstyr til telekommunikation. Det vil være dit ansvar at lede den tekniske del af projekterne, hvor du vil arbejde tæt sammen med fagligt stærke og professionelle kolleger. Ligeledes vil der være et stærkt samarbejde med en KAM eller Business Manager, der er ansvarlig for den kommercielle del af projekterne. Du vil få reference til Director of Engineering. Som projektleder får du ansvaret for at skabe fremdrift i projekterne, sikre rettidige leverancer i den aftalte kvalitet, samt at sikre kommunikationen på tværs af afdelinger og faggrænser. At få succes med dette kræver en systematisk tilgang til projektledelse, overholdelsen af den fastlagte projektmodel, tæt opfølgning på delleverancer og grundig planlægning. I rollen som projektleder vil du opleve store grader af selvstændighed, da du vil få ansvaret for projektgennemførsler fra specifikation til produktion af produkterne. Dit arbejde medfører en bred berøringsflade både internt og eksternt, der samtidigt sikrer, at du kan identificere afhængighederne i de enkelte afdelinger og imellem dem. Du bruger blandt andet denne viden til at sikre fremdrift og udvikling af projekterne. Kundekontakt vil være en vigtig del af din rolle, da du vil være ansvarlig for status-rapporteringer, løbende opfølgninger med kunden og i sidste ende afleveringsforretningen. I din dagligdag sikrer du igennem løbende screening og tæt dialog, at den givne projektskabelon følges, at de aftalte gateways overholdes, og at de folk der er tilknyttet projekterne bliver hørt. Risikostyring, rapportering og kontraktopfølgning vil blive en naturlig del af din hverdag. Om dig Du har projektledererfaring med embedded produktudvikling og gerne fra en produktionsvirksomhed eller en virksomhed der benytter EMS produktion. Din erfaring sætter dig i stand til at sikre struktur, systematik, overblik og ledelse af et tværfagligt projektteam. Du har en baggrund som HW eller SW ingeniør, eller lignende. Du har en stærk teknisk forståelse, brænder for projektledelse som disciplin, og har tidligere skabt succes som ansvarlig for projektleverancer. For at sikre projekternes fremdrift og rettidige aflevering er det vigtigt, at du som person er dynamisk, resultatskabende og har gennemslagskraft. Du kommer til at arbejde sammen med mange forskellige typer mennesker, og derfor er det også vigtigt, at du er udadvendt og har stærke formidlingsevner. Det forventes, at du ubesværet kan begå dig på engelsk og dansk i både skrift og tale. Derudover forventes det, at du: har erfaring fra en lignede stilling som projektleder har en dyb forståelse for både projektledelse og produktudvikling tidligere har arbejdet på internationale projekter forstår hvad der skal til for at drive projektledelse i større organisationer løbende inddrager de forskellige projektdeltagere for at skabe samarbejde sikrer kommunikationen omkring opgaver, fremdrift og resultater har fokus på kvalitet, tager ansvar og har en analytisk tilgangsvinkel til dit arbejde har lyst til at arbejde i krydsfeltet mellem teknik, interessehåndtering og generel projektledelse er konstruktiv fremadrettet og planlægger dine projekter med omhu og overblik ønsker et job med medbestemmelse, gode udviklingsmuligheder og høj grad af ansvar. Udgangspunktet for stillingen vil være RTX s hovedkvarter i Nørresundby. Ansøgning Nærmere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til Erik Pedersen på tlf. 45 2465 7848.11jobnet9555bdbf100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://job.jobnet.dk/CV/FindJob/details/49811760EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3516988RTX A/S11Strømmen 69400NørresundbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent751868JobNet4981176498117610030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9555bdbfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9555bdbfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9555bdbf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9555bdbf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361629028noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330039447Project Manager, Competence DevelopmentRobot Alfa Laval is a world leader within the key technology areas of heat transfer, separation and fluid handling. We were founded on a single brilliant invention and innovation remains at the heart of everything we do. We are known for our constant focus on innovation and Alfa Laval makes continuous and consistent investments designed to build, strengthen and develop the company s global market leadership. Alfa Laval s worldwide organisation helps customers in nearly 100 countries with optimizing their processes. We have 42 major production units (22 in Europe, 10 in Asia, 8 in the US and 2 in Latin America). The company has over 17 000 employees, the majority of whom are located in Sweden, Denmark, India, China, the US and France. Currently Alfa Laval in Aalborg is looking for a: Project Manager Competence Development With an increased sales pipeline, Alfa Laval Aalborg are looking for a new colleague who can secure our global service network are delivering superior value. The new sulphur emission regulations starting January 1st 2020 are causing an increased activity within our service unit as some shipowners may need to upgrade their boiler plant to meet the new requirements. Therefore, we are looking for a new colleague in our International Marine Service department situated in our Boiler Service organisation, who can ensure our 50 International Service Engineers (ISE) are sufficiently trained for the new solutions. International Marine Service handles all service and commissioning tasks, and you will be a valued part of our organisation supporting our Global Technical Specialists (GTS) and International Service Engineers (ISE), achieving high technical competence levels prior to the new emission regulations enforced in 2020. Naturally, this function will be a bridge between the IMS organization and the Product Centre Boilers. Your primary tasks will be: Responsible for the technical competency levels in International Marine Service in close cooperation with the Global Service Operation Manager Understand the different competencies required for the new solutions and convert understandings into actions In cooperation with relevant stakeholder s, initiate competency mapping globally and identify gaps, using an analysing approach for creating a sound overview over the global competency level Plan, structure and coordinate trainings for ISE GTS, primarily in Aalborg, Denmark, but also globally Continuously evaluate, coordinate and rethink the ability to achieve the technical levels required to meet the regulation demands Ensure continuously feedback to all ISE s, informing about new releases (software, hardware and lessons learned) Continuously improve the commissioning workflow processes Do you have the courage to change the way we work? To thrive in this position, you originally have a relevant technical or business education, and have been working for the last couple of years within the marine or offshore business, in a role where you have experience in how to connect competency development with job performance. Preferably you have experience with developing training plans, coordination of training and evaluation of competency levels achieved. You either have technical experience or a technical mindset that enables you to understand the required technical competency levels to ensure a well delivered commissioning job. If you are a newly educated e.g. as a Marine Engineer, and are up for the challenge, we welcome your application too. As a person you are curious, motivated for developing training solutions and you are indestructible when it comes to changing attitudes and motivating the current organisation to perform commissioning, according to new procedures and guidelines. Well spoken and written English skills are essential for this job. Shaping the future of Alfa Laval We offer an exciting career opportunity in a global company with sustainable growth, and a strong focus on designing and delivering energy efficient and environmentally friendly solutions. We provide a professional and personal development-oriented culture with a focus on creating career opportunities for the future. This position is located in Aalborg. Apply for the job: We will have ongoing interviews, so please don t hesitate to submit your CV and application, following the link no later than 20th June 2019

Alfa Laval is a world leader within the key technology areas of heat transfer, separation and fluid handling. We were founded on a single brilliant invention and innovation remains at the heart of everything we do.

We are known for our constant focus on innovation and Alfa Laval makes continuous and consistent investments designed to build, strengthen and develop the company’s global market leadership.

Alfa Laval’s worldwide organisation helps customers in nearly 100 countries with optimizing their processes. We have 42 major production units (22 in Europe, 10 in Asia, 8 in the US and 2 in Latin America). The company has over 17 000 employees, the majority of whom are located in Sweden, Denmark, India, China, the US and France. Currently Alfa Laval in Aalborg is looking for a:

Project Manager – Competence Development

With an increased sales pipeline, Alfa Laval Aalborg are looking for a new colleague who can secure our global service network are delivering superior value.

The new sulphur emission regulations starting January 1st 2020 are causing an increased activity within our service unit as some shipowners may need to upgrade their boiler plant to meet the new requirements. Therefore, we are looking for a new colleague in our International Marine Service department situated in our Boiler Service organisation, who can ensure our +50 International Service Engineers (ISE) are sufficiently trained for the new solutions.

International Marine Service handles all service and commissioning tasks, and you will be a valued part of our organisation supporting our Global Technical Specialists (GTS) and International Service Engineers (ISE), achieving high technical competence levels prior to the new emission regulations enforced in 2020.

Naturally, this function will be a bridge between the IMS organization and the Product Centre Boilers.

Your primary tasks will be:

  • Responsible for the technical competency levels in International Marine Service in close cooperation with the Global Service Operation Manager
  • Understand the different competencies required for the new solutions and convert understandings into actions
  • In cooperation with relevant stakeholder’s, initiate competency mapping globally and identify gaps, using an analysing approach for creating a sound overview over the global competency level
  • Plan, structure and coordinate trainings for ISE & GTS, primarily in Aalborg, Denmark, but also globally
  • Continuously evaluate, coordinate and rethink the ability to achieve the technical levels required to meet the regulation demands
  • Ensure continuously feedback to all ISE’s, informing about new releases (software, hardware and lessons learned)
  • Continuously improve the commissioning workflow processes

Do you have the courage to change the way we work? 
To thrive in this position, you originally have a relevant technical or business education, and have been working for the last couple of years within the marine or offshore business, in a role where you have experience in how to connect competency development with job performance. Preferably you have experience with developing training plans, coordination of training and evaluation of competency levels achieved. You either have technical experience or a technical mindset that enables you to understand the required technical competency levels to ensure a well delivered commissioning job. If you are a newly educated e.g. as a Marine Engineer, and are up for the challenge, we welcome your application too. As a person you are curious, motivated for developing training solutions and you are indestructible when it comes to changing attitudes and motivating the current organisation to perform commissioning, according to new procedures and guidelines. Well spoken and written English skills are essential for this job.

Shaping the future of Alfa Laval 
We offer an exciting career opportunity in a global company with sustainable growth, and a strong focus on designing and delivering energy efficient and environmentally friendly solutions. We provide a professional and personal development-oriented culture with a focus on creating career opportunities for the future. This position is located in Aalborg.

Apply for the job: 
We will have ongoing interviews, so please don’t hesitate to submit your CV and application, following the link no later than 20th June 2019

ALFA LAVAL AALBORG A/SAalborg2019-06-07T00:00:002019-06-20T00:00:00
330036183Erfaren projektleder til Benny Petersen A/SRobot Vil du være med til at præge udviklingen i en velrenommeret entreprenørvirksomhed? Brænder du for effektiv projektledelse og har du evnen til at forudse problemer og styre udenom? Så er det dig vi søger! I jobbet som projektleder er du tiltænkt en nøgleposition. Du får det overordnede ansvar for projektets rentabilitet, og har dermed direkte indflydelse på virksomhedens vækst. Har du den rette strategiske indsigt, er der endvidere mulighed for på sigt at udbygge din position i virksomheden og blive en del af ledergruppen.? Om virksomheden Benny Petersen A S har siden 1984 udført bygge- og anlægsprojekter på hele Sjælland. Virksomheden har en succesfuld egenproduktion, der omfatter jord- og belægningsarbejder for bygge- og anlægsprojekter samt forsyningsarbejder, herunder nyanlæg og renovering af kloak, fjernvarme, vand, el og fiber. Benny Petersen A S er en virksomhed under kraftig udvikling. Virksomheden har for nylig gennemgået generationsskifte og har senest iværksat en række nye initiativer, der skal sikre virksomhedens position og fremtidige vækst. Til at understøtte denne vækst, søger virksomheden en erfaren projektleder, som med sin ekspertise indenfor succesfuld projektledelse, får direkte indflydelse på den videre udvikling af Benny Petersen A S. Jobbeskrivelse og arbejdsopgaver Som projektleder hos Benny Petersen A S får du ansvaret for at planlægge og systematisere projekters udførelse, med det formål at sikre høj kvalitet og rettidig levering. Det er med andre ord dig, der lægger tidsplanen for projektet, og sikrer, at den bliver overholdt. Dette indebærer evnen til at forudse eventuelle barrierer i projektets udførelse og handle proaktivt for at styre udenom. Du besidder derfor en analytisk tankegang og en handlekraft, der gør dig i stand til at påpege problemer og optimeringsmuligheder tidligt i processen samt en løsningsorientering, der gør dig i stand til at finde den optimale løsning på det pågældende problem. Du vil i jobbet have tæt kontakt med bygherrerne og agere bindeled mellem disse og produktionen. Det er derfor vigtigt, at du er udadvendt og serviceorienteret og formår at bibeholde den gode relationen til bygherrerne. Da det er dig, der er ansvarlig for den daglige ledelse på byggepladsen, har du endvidere ansvaret for, at dine medarbejdere trives, og er motiverede, og at de, ligesom du, føler sig stolte over at være en del af Benny Petersen A S. Du får ansvaret for projektets økonomi, hvilket indebærer løbende kalkulationer og afrapporteringer, med det formål at sikre projektets rentabilitet. Det falder dig naturligt at undersøge økonomiske data til bunds, ligesom du, i kraft af sin store fagkundskab, er i stand til at optimere og effektivisere processer med henblik på generel omkostningsreducering. Derudover vil dine arbejdsopgaver omfatte: Forhandling med underentreprenører og leverandører. Myndighedsbehandling samt anskaffelse af nødvendige aftaler og godkendelser. Et betydeligt personaleansvar i henhold til bemanding, arbejdsmiljø og sikkerhed i forbindelse med projekters udførelse. Din faglige profil Du har en byggeteknisk baggrund som ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Vigtigst er dog, at du har evnerne og motivationen til at besidde stillingen. Du har minimum 5 års erfaring fra en lignende stilling i anlægsbranchen, og har derfor et stærkt netværk af samarbejdspartnere, som du kan trække på. Du behersker Office-pakken, herunder Microsoft Excel og har erfaring med MS Project. Derudover er det en fordel hvis du har erfaring med AutoCAD. Du taler og skriver flydende engelsk. Din personlige profil Du er købmand til fingerspidserne og har en skarp økonomisk sans, der gør dig i stand til at forhandle rentable løsninger og forudsige økonomiske konsekvenser. Du er selvstændig, ansvarlig og punktlig, og formår gennem din tilgang til dit arbejde at skabe tillid mellem dig selv og virksomhedens ledelse. Du er fremadstræbende, resultatorienteret og proaktiv i din vedligeholdelse af de gode kunderelationer, og er som regel d n, der griber telefonen, idet du vægter kundens tilfredshed og stolthed over projektet højt. Du er løsnings- og fremtidsorienteret og har en gennemslagskraft der gør, at du kan skabe fremdrift. Du er systematisk og detaljeorienteret og i stand til at håndtere komplekse projekter. Benny Petersen A S tilbyder En stilling med masser af ansvar, indflydelse og frie rammer i en virksomhed, hvor medarbejdernes meninger og holdninger anerkendes og værdsættes. Klare udviklingsmuligheder og sparring med virksomhedens direktør og ledelse. Besidder du evnerne og motivationen, er der mulighed for på sigt at blive en del af virksomhedens ledergruppe. En unik mulighed for at blive en del af en spændende udvikling og sætte dit præg på fremtidens projekter. Løn efter kvalifikationer.

Vil du være med til at præge udviklingen i en velrenommeret entreprenørvirksomhed?

Brænder du for effektiv projektledelse og har du evnen til at forudse problemer og styre udenom?

Så er det dig vi søger!

I jobbet som projektleder er du tiltænkt en nøgleposition. Du får det overordnede ansvar for projektets rentabilitet, og har dermed direkte indflydelse på virksomhedens vækst. Har du den rette strategiske indsigt, er der endvidere mulighed for på sigt at udbygge din position i virksomheden og blive en del af ledergruppen.?

Om virksomheden

Benny Petersen A/S har siden 1984 udført bygge- og anlægsprojekter på hele Sjælland.

Virksomheden har en succesfuld egenproduktion, der omfatter jord- og belægningsarbejder for bygge- og anlægsprojekter samt forsyningsarbejder, herunder nyanlæg og renovering af kloak, fjernvarme, vand, el og fiber.

Benny Petersen A/S er en virksomhed under kraftig udvikling. Virksomheden har for nylig gennemgået generationsskifte og har senest iværksat en række nye initiativer, der skal sikre virksomhedens position og fremtidige vækst. Til at understøtte denne vækst, søger virksomheden en erfaren projektleder, som med sin ekspertise indenfor succesfuld projektledelse, får direkte indflydelse på den videre udvikling af Benny Petersen A/S.

Jobbeskrivelse og arbejdsopgaver

Som projektleder hos Benny Petersen A/S får du ansvaret for at planlægge og systematisere projekters udførelse, med det formål at sikre høj kvalitet og rettidig levering.

Det er med andre ord dig, der lægger tidsplanen for projektet, og sikrer, at den bliver overholdt. Dette indebærer evnen til at forudse eventuelle barrierer i projektets udførelse og handle proaktivt for at styre udenom. Du besidder derfor en analytisk tankegang og en handlekraft, der gør dig i stand til at påpege problemer og optimeringsmuligheder tidligt i processen samt en løsningsorientering, der gør dig i stand til at finde den optimale løsning på det pågældende problem. Du vil i jobbet have tæt kontakt med bygherrerne og agere bindeled mellem disse og produktionen. Det er derfor vigtigt, at du er udadvendt og serviceorienteret og formår at bibeholde den gode relationen til bygherrerne. Da det er dig, der er ansvarlig for den daglige ledelse på byggepladsen, har du endvidere ansvaret for, at dine medarbejdere trives, og er motiverede, og at de, ligesom du, føler sig stolte over at være en del af Benny Petersen A/S.

Du får ansvaret for projektets økonomi, hvilket indebærer løbende kalkulationer og afrapporteringer, med det formål at sikre projektets rentabilitet. Det falder dig naturligt at undersøge økonomiske data til bunds, ligesom du, i kraft af sin store fagkundskab, er i stand til at optimere og effektivisere processer med henblik på generel omkostningsreducering.

Derudover vil dine arbejdsopgaver omfatte:

  • Forhandling med underentreprenører og leverandører.
  • Myndighedsbehandling samt anskaffelse af nødvendige aftaler og godkendelser.
  • Et betydeligt personaleansvar i henhold til bemanding, arbejdsmiljø og sikkerhed i forbindelse med projekters udførelse.

Din faglige profil

  • Du har en byggeteknisk baggrund som ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Vigtigst er dog, at du har evnerne og motivationen til at besidde stillingen.
  • Du har minimum 5 års erfaring fra en lignende stilling i anlægsbranchen, og har derfor et stærkt netværk af samarbejdspartnere, som du kan trække på.
  • Du behersker Office-pakken, herunder Microsoft Excel og har erfaring med MS Project. Derudover er det en fordel hvis du har erfaring med AutoCAD.
  • Du taler og skriver flydende engelsk.

Din personlige profil

  • Du er købmand til fingerspidserne og har en skarp økonomisk sans, der gør dig i stand til at forhandle rentable løsninger og forudsige økonomiske konsekvenser.
  • Du er selvstændig, ansvarlig og punktlig, og formår gennem din tilgang til dit arbejde at skabe tillid mellem dig selv og virksomhedens ledelse.
  • Du er fremadstræbende, resultatorienteret og proaktiv i din vedligeholdelse af de gode kunderelationer, og er som regel dén, der griber telefonen, idet du vægter kundens tilfredshed og stolthed over projektet højt.
  • Du er løsnings- og fremtidsorienteret og har en gennemslagskraft der gør, at du kan skabe fremdrift.
  • Du er systematisk og detaljeorienteret og i stand til at håndtere komplekse projekter.

Benny Petersen A/S tilbyder

  • En stilling med masser af ansvar, indflydelse og frie rammer i en virksomhed, hvor medarbejdernes meninger og holdninger anerkendes og værdsættes.
  • Klare udviklingsmuligheder og sparring med virksomhedens direktør og ledelse. Besidder du evnerne og motivationen, er der mulighed for på sigt at blive en del af virksomhedens ledergruppe.
  • En unik mulighed for at blive en del af en spændende udvikling og sætte dit præg på fremtidens projekter.
  • Løn efter kvalifikationer.
Asgaard RecruitmentJerslev Sjælland2019-06-13T00:00:002019-08-02T00:00:00
330032508Manager - Project Management & DocumentationRobot Alfa Laval is today a world leader within the key technology areas of heat transfer, separation and fluid handling. Our company was founded on a single brilliant invention and innovation remains at the heart of everything we do. The company is known for focusing on innovation and new ways of thinking since its inception. Alfa Laval makes continuous and consistent investments designed to build, strengthen and develop the company s global market leadership. Alfa Laval s worldwide organization helps customers in nearly 100 countries to optimize their processes. We have 42 major production units (22 in Europe, 10 in Asia, 8 in the US and 2 in Latin America). The company has over 17 000 employees, the majority of whom are located in Sweden, Denmark, India, China, the US and France. For more information, please visit www.alfalaval.com marine Manager - Project Management Documentation International oriented profile Alfa Laval has recently established a new organization structure and is looking for a strong and dynamic leader. You are going to play an essential role in creating an efficient department and to ensure synergies are identified and implemented in the department and are adopted in sales companies in China, Korea and Japan. Lead and develop the department You will be responsible for managing and developing a department of approx. 15 employees, consisting of project managers and documentation staff and you will be managing relationships across a matrix- and relationship-oriented organization. In addition, you will be changing the culture for employees and managers, to optimize productivity and increase business efficiency. Your primary tasks are: Deliver great project management of orders coming from sales offices in Denmark, China, Korea and Japan Lead and develop project management teams to comply with schedules, budgets and scope of delivery Ensure custom solutions are treated as additional sales opportunities Optimize project management initiatives and ensure adoption in the sales companies in China, Korea and Japan Identify and implement initiatives to streamline production and maintenance of documentation Identify and implement synergies and improve communication with the sales companies in China, Korea and Japan Evaluate customer specific documentation in terms of customer, legal and Alfa Laval s requirements Be able to reduce the time spent on documentation To be successful in the job, projects needs to be managed commercially to increase margins and you need to communicate and collaborate with sales and other managers providing resources to the projects. You have a great overview of projects including stakeholder management and are used to KPIs and management reporting. You know how to increase efficiency, maintain or improve margins, and implement a commercial mindset with the project managers. Strong people manager who can follow up on defined and delegated tasks You have a technical background however, your education is not essential. You are expected to have relevant professional experience from a major international manufacturing company. You have worked as Project Manager and have leadership experience. It is required that you can communicate fluently in English. As a person you are a strong people manager who can define tasks and efficiently follow up. You enjoy working with skilled people and understand to convert market trends to technical opportunities. You are inspired by an international business atmosphere, and you enjoy working with different types of customers and with the opportunities and challenges involved in a continuous effort to develop, improve, and optimize your organization. You are goal oriented and great at building strong relationships and you understand how to adapt and take control when needed. You have a high energy level and are able to handle multiple tasks at the same time. Your communication is directly, and you have a high level of self-confidence. You take pragmatic decisions as you have a great overview with the ability to dig into the details when needed. A rare opportunity for a strong and executing leader We offer a great opportunity to influence your working day as well as playing an essential role in shaping the future of Alfa Laval. Furthermore, we offer: An opportunity to become a part of a global company with sustainable growth opportunities and an action-oriented and straightforward culture To become part of a unified company that are proud of their brand and workplace The opportunity to make a difference by improving the working conditions for the people contributing to a more sustainable future through engineering innovation Great opportunity for personal development Application and questions Comentor handles the recruitment process on behalf of Alfa Laval, and we look forward to receiving your application via www.comentor.dk. If you have questions regarding the above, please feel free to contact Comentor, CEO Jakob Møller Hansen or Head of Research Mette Kellberg, 45 26 42 00 00.

Alfa Laval is today a world leader within the key technology areas of heat transfer, separation and fluid handling. Our company was founded on a single brilliant invention and innovation remains at the heart of everything we do.

The company is known for focusing on innovation and new ways of thinking since its inception. Alfa Laval makes continuous and consistent investments designed to build, strengthen and develop the company’s global market leadership.

Alfa Laval’s worldwide organization helps customers in nearly 100 countries to optimize their processes. We have 42 major production units (22 in Europe, 10 in Asia, 8 in the US and 2 in Latin America). The company has over 17 000 employees, the majority of whom are located in Sweden, Denmark, India, China, the US and France. For more information, please visit www.alfalaval.com/marine

Manager - Project Management & Documentation
International oriented profile

Alfa Laval has recently established a new organization structure and is looking for a strong and dynamic leader. You are going to play an essential role in creating an efficient department and to ensure synergies are identified and implemented in the department and are adopted in sales companies in China, Korea and Japan.

Lead and develop the department
You will be responsible for managing and developing a department of approx. 15 employees, consisting of project managers and documentation staff and you will be managing relationships across a matrix- and relationship-oriented organization. In addition, you will be changing the culture for employees and managers, to optimize productivity and increase business efficiency.

Your primary tasks are:

  • Deliver great project management of orders coming from sales offices in Denmark, China, Korea and Japan
  • Lead and develop project management teams to comply with schedules, budgets and scope of delivery
  • Ensure custom solutions are treated as additional sales opportunities
  • Optimize project management initiatives and ensure adoption in the sales companies in China, Korea and Japan
  • Identify and implement initiatives to streamline production and maintenance of documentation
  • Identify and implement synergies and improve communication with the sales companies in China, Korea and Japan
  • Evaluate customer specific documentation in terms of customer, legal and Alfa Laval's requirements
  • Be able to reduce the time spent on documentation

To be successful in the job, projects needs to be managed commercially to increase margins and you need to communicate and collaborate with sales and other managers providing resources to the projects. You have a great overview of projects including stakeholder management and are used to KPIs and management reporting. You know how to increase efficiency, maintain or improve margins, and implement a commercial mindset with the project managers.

Strong people manager who can follow up on defined and delegated tasks 
You have a technical background; however, your education is not essential. You are expected to have relevant professional experience from a major international manufacturing company. You have worked as Project Manager and have leadership experience. It is required that you can communicate fluently in English.

As a person you are a strong people manager who can define tasks and efficiently follow up. You enjoy working with skilled people and understand to convert market trends to technical opportunities. You are inspired by an international business atmosphere, and you enjoy working with different types of customers and with the opportunities and challenges involved in a continuous effort to develop, improve, and optimize your organization. You are goal oriented and great at building strong relationships and you understand how to adapt and take control when needed. You have a high energy level and are able to handle multiple tasks at the same time.

Your communication is directly, and you have a high level of self-confidence. You take pragmatic decisions as you have a great overview with the ability to dig into the details when needed.

A rare opportunity for a strong and executing leader

We offer a great opportunity to influence your working day as well as playing an essential role in shaping the future of Alfa Laval.

Furthermore, we offer:

  • An opportunity to become a part of a global company with sustainable growth opportunities and an action-oriented and straightforward culture
  • To become part of a unified company that are proud of their brand and workplace
  • The opportunity to make a difference by improving the working conditions for the people contributing to a more sustainable future through engineering innovation
  • Great opportunity for personal development

Application and questions
Comentor handles the recruitment process on behalf of Alfa Laval, and we look forward to receiving your application via www.comentor.dk.

If you have questions regarding the above, please feel free to contact Comentor, CEO Jakob Møller Hansen or Head of Research Mette Kellberg, +45 26 42 00 00.

ALFA LAVAL AALBORG A/SAalborg2019-05-27T00:00:002019-06-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Project Manager, Competence Development

ALFA LAVAL AALBORG A/S

Aalborg
Alfa Laval is a world leader within the key technology areas of heat transfer, separation and fluid handling. We were founded on a single brilliant invention and innovation remains at the heart of everything we do. We are known for our constant focu...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Erfaren projektleder til Benny Petersen A/S

Asgaard Recruitment

Jerslev Sjælland
Vil du være med til at præge udviklingen i en velrenommeret entreprenørvirksomhed? Brænder du for effektiv projektledelse og har du evnen til at forudse problemer og styre udenom? Så er det dig vi søger! I jobbet som projektleder er du tiltænkt en n...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Manager - Project Management & Documentation

ALFA LAVAL AALBORG A/S

Aalborg
Alfa Laval is today a world leader within the key technology areas of heat transfer, separation and fluid handling. Our company was founded on a single brilliant invention and innovation remains at the heart of everything we do. The company is known...
Indrykket:27. maj 2019
Udløbsdato:17. juni 2019