Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder til returafdeling

Vil du være med til at styrke en af branchens bedste onlineforhandlere?
Bliv en del af vores stærke Service Team, hvor du får medansvar for vores kunder i Norden. Vi håndterer alle former for ’After Sales Service’, dog primært håndtering af returvarer som fortrudt køb samt reklamationer der skal sendes til garanti service.

Velkommen til ComputerSalg.dk – Et Online Mega Varehus med 1,5 mio. varer på webshoppen
Vi har en af branchens bedste ratings på Trustpilot.dk og vi er en af de mest populære butikker på prisportalen Pricerunner.dk, vi udmærker os på ”Computer, Mobiltelefoner samt på Tilbehør”. Vi er et firma i konstant udvikling og så brænder vi for at give den bedste kundeservice!

Det kan vi tilbyde
Vi er en moderne virksomhed med goder som frugt- og frokostordning, pension og god sundhedsforsikring. Vi har afslappede rammer med mulighed for hygge i pauser og efter job med bordtennis, bordfodbold og fitnessrum. Her i sommervarmen starter vi vores slushice-maskine for at køle medarbejderne ned… Omgangstonen i huset er åbent og humoristisk, og du vil indgå i et velfungerende team med 6 kollegaer.

Opgaverne er blandt andet
? Sagshåndtering af reklamationer og returvarer
? Fejlmelding og simpel test
? Opfølgning på kundesager
? Telefon og mail support af vores kunder
? Betjening af kunder i vores fysiske butik samme adresse
? Daglig kontakt med leverandører og producenter
? Installation og/eller opgradering af diverse produkter


Vores ønsker til dig
? Erfaring med kundeservice og kundehåndtering.
? Bred erfaring/interesse for IT hardware, gadgets og elektronisk udstyr. Se vores sortiment online!
? Det er et krav at du er stærk i skrift og tale på dansk og engelsk, norsk vil give dig en stor fordel.
? Har du erfaring fra lignende job/opgaver, vil det også være en stor fordel.
? Du skal brænde for at yde den bedste kundeservice og arbejde løsningsorienteret.
? Struktureret tilgang til arbejdet og kan holde styr på mange løse tråde i dagligdagen.


Arbejdstiden vil være 37 timer ugentligt med varierende mødetider fra kl. 8.00 til kl. 17.30 ifølge vagtplan. Du skal du kunne fremvise straffeattest. Lønnen er på overenskomstniveau.
Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig hurtigst muligt til job@Computersalg.dk 

Ansættelse vil være hurtigst muligt og samtaler vil blive holdt løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330062383Phoenix-3a4b7d5212019-07-22T00:00:00Kundeservicemedarbejder til returafdeling

Vil du være med til at styrke en af branchens bedste onlineforhandlere?
Bliv en del af vores stærke Service Team, hvor du får medansvar for vores kunder i Norden. Vi håndterer alle former for ’After Sales Service’, dog primært håndtering af returvarer som fortrudt køb samt reklamationer der skal sendes til garanti service.

Velkommen til ComputerSalg.dk – Et Online Mega Varehus med 1,5 mio. varer på webshoppen
Vi har en af branchens bedste ratings på Trustpilot.dk og vi er en af de mest populære butikker på prisportalen Pricerunner.dk, vi udmærker os på ”Computer, Mobiltelefoner samt på Tilbehør”. Vi er et firma i konstant udvikling og så brænder vi for at give den bedste kundeservice!

Det kan vi tilbyde
Vi er en moderne virksomhed med goder som frugt- og frokostordning, pension og god sundhedsforsikring. Vi har afslappede rammer med mulighed for hygge i pauser og efter job med bordtennis, bordfodbold og fitnessrum. Her i sommervarmen starter vi vores slushice-maskine for at køle medarbejderne ned… Omgangstonen i huset er åbent og humoristisk, og du vil indgå i et velfungerende team med 6 kollegaer.

Opgaverne er blandt andet
? Sagshåndtering af reklamationer og returvarer
? Fejlmelding og simpel test
? Opfølgning på kundesager
? Telefon og mail support af vores kunder
? Betjening af kunder i vores fysiske butik samme adresse
? Daglig kontakt med leverandører og producenter
? Installation og/eller opgradering af diverse produkter


Vores ønsker til dig
? Erfaring med kundeservice og kundehåndtering.
? Bred erfaring/interesse for IT hardware, gadgets og elektronisk udstyr. Se vores sortiment online!
? Det er et krav at du er stærk i skrift og tale på dansk og engelsk, norsk vil give dig en stor fordel.
? Har du erfaring fra lignende job/opgaver, vil det også være en stor fordel.
? Du skal brænde for at yde den bedste kundeservice og arbejde løsningsorienteret.
? Struktureret tilgang til arbejdet og kan holde styr på mange løse tråde i dagligdagen.


Arbejdstiden vil være 37 timer ugentligt med varierende mødetider fra kl. 8.00 til kl. 17.30 ifølge vagtplan. Du skal du kunne fremvise straffeattest. Lønnen er på overenskomstniveau.
Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig hurtigst muligt til job@Computersalg.dk 

Ansættelse vil være hurtigst muligt og samtaler vil blive holdt løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig!

2019-08-22T15:56:53.580 Vil du være med til at styrke en af branchens bedste onlineforhandlere?Bliv en del af vores stærke Service Team, hvor du får medansvar for vores kunder i Norden. Vi håndterer alle former for After Sales Service , dog primært håndtering af returvarer som fortrudt køb samt reklamationer der skal sendes til garanti service. Velkommen til ComputerSalg.dk Et Online Mega Varehus med 1,5 mio. varer på webshoppenVi har en af branchens bedste ratings på Trustpilot.dk og vi er en af de mest populære butikker på prisportalen Pricerunner.dk, vi udmærker os på Computer, Mobiltelefoner samt på Tilbehør . Vi er et firma i konstant udvikling og så brænder vi for at give den bedste kundeservice! Det kan vi tilbydeVi er en moderne virksomhed med goder som frugt- og frokostordning, pension og god sundhedsforsikring. Vi har afslappede rammer med mulighed for hygge i pauser og efter job med bordtennis, bordfodbold og fitnessrum. Her i sommervarmen starter vi vores slushice-maskine for at køle medarbejderne ned Omgangstonen i huset er åbent og humoristisk, og du vil indgå i et velfungerende team med 6 kollegaer. Opgaverne er blandt andet? Sagshåndtering af reklamationer og returvarer? Fejlmelding og simpel test? Opfølgning på kundesager? Telefon og mail support af vores kunder? Betjening af kunder i vores fysiske butik samme adresse? Daglig kontakt med leverandører og producenter? Installation og eller opgradering af diverse produkter Vores ønsker til dig? Erfaring med kundeservice og kundehåndtering.? Bred erfaring interesse for IT hardware, gadgets og elektronisk udstyr. Se vores sortiment online!? Det er et krav at du er stærk i skrift og tale på dansk og engelsk, norsk vil give dig en stor fordel.? Har du erfaring fra lignende job opgaver, vil det også være en stor fordel.? Du skal brænde for at yde den bedste kundeservice og arbejde løsningsorienteret.? Struktureret tilgang til arbejdet og kan holde styr på mange løse tråde i dagligdagen. Arbejdstiden vil være 37 timer ugentligt med varierende mødetider fra kl. 8.00 til kl. 17.30 ifølge vagtplan. Du skal du kunne fremvise straffeattest. Lønnen er på overenskomstniveau.Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig hurtigst muligt til job@Computersalg.dk Ansættelse vil være hurtigst muligt og samtaler vil blive holdt løbende. Vi glæder os til at høre fra dig!11jobnet3a4b7d52100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-12T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingsted3564749ComputerSalg A/S11Kimmerslevvej 284140BorupDKDanmark0
job@computersalg.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent795071JobNet5020549502054910018-07-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a4b7d52https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a4b7d52https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a4b7d52&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3a4b7d52&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgKundeservicemedarbejder til returafdeling12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362218111job@computersalg.dkjob@computersalg.dkDKDanmarkDKDanmark330093303Kundeservicemedarbejder (24-27 timer) til kunde i TaastrupRobot Til vores kunde i Taastrup søges kundeservicemedarbejder med god forståelse for IT til et længerevarende vikariat, på 24-27 timer ugentligt med henblik på fastansættelse. Arbejdsopgaver: Dine primære opgaver vil bestå at modtage opkald, håndtere internt mail system og hjælpe med ad hoc opgaver. Det er et krav, at du har god forståelse for IT og kan navigere dig rundt i et Outlook og oprette møder osv. Vi forventer at du: •har rimelige danskkundskaber, da instruktion og oplæring gives på dansk •har god forståelse for IT og er skarp i Outlook •kan arbejde selvstændigt og selv tage initiativ •er en teamplayer og fungere godt i et fællesskab •kan fremvise straffeattest •erfaring fra lignende stilling er en fordel, ikke et krav Arbejdstid: Du kommer til at arbejde på daghold i timerne (24-27 timer): Mandag 8.00-12.00 Tirsdag 8.00-12.00 Onsdag 8.00-16.00 Torsdag 8.00-12.00 Fredag 8.00-15.30 Der afholdes individuelle samtaler løbende. Vi tilbyder god overenskomstmæssig løn. Bemærkninger til ansøgningen: Ansøgningen skal indeholde gyldigt telefonnummer og email adresse. Vedlæg et CV for minimum de sidste 6 år med et billede. Send venligst ansøgning på nedenstående formular, herefter vender vi tilbage med svar til den oplyste email adresse.

Til vores kunde i Taastrup søges kundeservicemedarbejder med god forståelse for IT til et længerevarende vikariat, på 24-27 timer ugentligt med henblik på fastansættelse.

 

Arbejdsopgaver: 

Dine primære opgaver vil bestå at modtage opkald, håndtere internt mail system og hjælpe med ad hoc opgaver. Det er et krav, at du har god forståelse for IT og kan navigere dig rundt i et Outlook og oprette møder osv.

 

Vi forventer at du:
•har rimelige danskkundskaber, da instruktion og oplæring gives på dansk
•har god forståelse for IT og er skarp i Outlook
•kan arbejde selvstændigt og selv tage initiativ
•er en teamplayer og fungere godt i et fællesskab
•kan fremvise straffeattest
•erfaring fra lignende stilling er en fordel, ikke et krav

 

Arbejdstid:
Du kommer til at arbejde på daghold i timerne (24-27 timer):

Mandag 8.00-12.00
Tirsdag 8.00-12.00
Onsdag 8.00-16.00
Torsdag 8.00-12.00
Fredag 8.00-15.30

 

Der afholdes individuelle samtaler løbende.

Vi tilbyder god overenskomstmæssig løn.


Bemærkninger til ansøgningen:
Ansøgningen skal indeholde gyldigt telefonnummer og email adresse.
Vedlæg et CV for minimum de sidste 6 år med et billede.
Send venligst ansøgning på nedenstående formular, herefter vender vi tilbage med svar til den oplyste email adresse.

Ekspres Vikar ApS - Rødovre Afd.Taastrup2019-09-20T00:00:002019-09-30T00:00:00
330088008Svensk talende Salgs-supporter søgesRobot Til dynamisk og livligt salgs service team søges svensktalende Supporter Du er flydende i svensk og dansk, og mestrer IT på fornuftigt niveau. Din dagligdag vil bestå af salgssupport samt opfølgning på kunder pr tlf og Teamviewer, primært henvendt imod vores mange svenske kunder. Ligeledes vil du indgå i en dagligdag hvor du hjælper kunden med alt lige fra oprettelse og igangsætning, til diverse spørgsmål vedr. brugen af vores ydelser. Som udgangspunkt er du vandt til at arbejde med IT, og har måske siddet som Phoner caller tidligere og er derfor vandt til at yde høj service over telefonen. Vi tilbyder: En ung og dynamisk arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning En flexibel stilling hvor du selv er med til at forme indhold daglige routiner Fornuftig løn efter kvalifikationer Gode kollegaer med sans for humor og en fri og uformel omgangstone Om dig kan det siges at du er livlig og dynamisk, men først og fremmest klar på at servicere vores mange kunder både på svensk og dansk. Du er glad for at tale i telefon, og trives med at dette er den primære kontaktform til kunderne. virksomheden er centralt placeret i næstved, og med gode parkeringsforhold, der er ligeledes kort til offentlig transport. om du er mand eller kvinde, 21 eller 60 er ikke så vigtigt for os, det vigtigste er at du kan nikke genkendende til ovenstående kvaliteter vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Til dynamisk og livligt salgs & service team søges svensktalende Supporter

Du er flydende i svensk og dansk, og mestrer IT på fornuftigt niveau.

Din dagligdag vil bestå af salgssupport samt opfølgning på kunder pr tlf og Teamviewer, primært henvendt imod vores mange svenske kunder.

Ligeledes vil du indgå i en dagligdag hvor du hjælper kunden med alt lige fra oprettelse og igangsætning, til  diverse spørgsmål vedr. brugen af vores ydelser.

Som udgangspunkt er du vandt til at arbejde med IT, og har måske siddet som Phoner/caller tidligere og er derfor vandt til at yde høj service over telefonen.

Vi tilbyder:

  • En ung og dynamisk arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning
  • En flexibel stilling hvor du selv er med til at forme indhold daglige routiner
  • Fornuftig løn efter kvalifikationer
  • Gode kollegaer med sans for humor og en fri og uformel omgangstone

Om dig kan det siges at du er livlig og dynamisk, men først og fremmest klar på at servicere vores mange kunder både på svensk og dansk.

Du er glad for at tale i telefon, og trives med at dette er den primære kontaktform til kunderne.

virksomheden er centralt placeret i næstved, og med gode parkeringsforhold, der er ligeledes kort til offentlig transport.

om du er mand eller kvinde, 21 eller 60 er ikke så vigtigt for os, det vigtigste er at du kan nikke genkendende til ovenstående kvaliteter

vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Digitalservicebog ApSNæstved2019-09-11T00:00:002019-11-04T00:00:00
330087939Salgssupporter/salgsservicemedarbejder til TaastrupRobot Vi søger en frisk og skøn salgssupporter salgsservicemedarbejder til vores kunde i Taastrup. Du skal blandt andet arbejde med administration og support af sælgerteamet. Din profil Erfaren i kundeservice og salg. Erfaren i Microsoft Office. Erfaren i CRM-systemer og har datadisciplin ved indtastning i systemet. Hurtig og velformuleret skriftlig. relevant markedsførings-, kontor- eller salgsuddannelse er en fordel. God til kundekontakt og kommunikation. Flair for teamwork. Vilkår Fastansættelse på fuldtid i en attraktiv stilling, hvor du kommer til at samarbejde tæt med vores sælgere og bakke dem op i deres daglige arbejde. Du får en spændende og varieret hverdag med kundekontakt og meget intern kommunikation. En god løn efter kvalifikationer og mulighed for faglig og personlig udvikling i stillingen. Et godt arbejdsmiljø og en god teamånd. Ansøgning Ansøg via vores hjemmeside: www.pricelesspeople.dk find-et-job og klik på: Ansøg nu og upload din ansøgning, dit CV, dit billede, relevante uddannelsespapirer og referencer. Vi glæder os til at læse om dig.

Vi søger en frisk og skøn salgssupporter/salgsservicemedarbejder til vores kunde i Taastrup. Du skal blandt andet arbejde med administration og support af sælgerteamet.

Din profil

  • Erfaren i kundeservice og salg.
  • Erfaren i Microsoft Office.
  • Erfaren i CRM-systemer og har datadisciplin ved indtastning i systemet.
  • Hurtig og velformuleret skriftlig.
  • relevant markedsførings-, kontor- eller salgsuddannelse er en fordel.
  • God til kundekontakt og kommunikation.
  • Flair for teamwork.

Vilkår

Fastansættelse på fuldtid i en attraktiv stilling, hvor du kommer til at samarbejde tæt med vores sælgere og bakke dem op i deres daglige arbejde. Du får en spændende og varieret hverdag med kundekontakt og meget intern kommunikation. En god løn efter kvalifikationer og mulighed for faglig og personlig udvikling i stillingen. Et godt arbejdsmiljø og en god teamånd.

Ansøgning

Ansøg via vores hjemmeside: www.pricelesspeople.dk/find-et-job og klik på: "Ansøg nu" og upload din ansøgning, dit CV, dit billede, relevante uddannelsespapirer og referencer.

Vi glæder os til at læse om dig.

Priceless People ApSTaastrup2019-09-11T00:00:002019-11-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicemedarbejder (24-27 timer) til kunde i Taastrup

Ekspres Vikar ApS - Rødovre Afd.

Taastrup
Til vores kunde i Taastrup søges kundeservicemedarbejder med god forståelse for IT til et længerevarende vikariat, på 24-27 timer ugentligt med henblik på fastansættelse. Arbejdsopgaver: Dine primære opgaver vil bestå at modtage opkald, håndtere int...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Svensk talende Salgs-supporter søges

Digitalservicebog ApS

Næstved
Til dynamisk og livligt salgs service team søges svensktalende Supporter Du er flydende i svensk og dansk, og mestrer IT på fornuftigt niveau. Din dagligdag vil bestå af salgssupport samt opfølgning på kunder pr tlf og Teamviewer, primært henvendt i...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:4. november 2019

Salgssupporter/salgsservicemedarbejder til Taastrup

Priceless People ApS

Taastrup
Vi søger en frisk og skøn salgssupporter salgsservicemedarbejder til vores kunde i Taastrup. Du skal blandt andet arbejde med administration og support af sælgerteamet. Din profil Erfaren i kundeservice og salg. Erfaren i Microsoft Office. Erfaren i...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:4. november 2019