Økonomi assistent til Bogholderi og Løn

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

VTS er en persontransportvirksomhed i Sydjylland med base i Vojens.

VTS beskæfter 75-80 medarbejdere, hvoraf 8 er i administrationen og 2 på værkstedet.

Vi kører Taxa, Flex og kontraktkørsel iSyddanmark og har tillige kontrakter i Midtjylland og på Fyn. Hertil kommer vores busafdeling for Turistkørsel m.v. Vi har en del underentreprenører, hvor vi håndterer administrationydelser og udarbejder månedlige opgørelser.

VTS søger nu en erfaren, allround økonomiassistent, der også har grundlæggende erfaring med lønfunktioner i en virksomhed.

Se mere på www.vts.dk og www.taxa123.nu

Trives du med en alsidig hverdag med stor variation i opgaverne, og kan du agere i en dynamisk organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til beslutning og handling.

Som Økonomi assistent bliver du en del af økonomi/administrationsafdelingen med to andre kollegaer og har en tæt dialog med ledelsen. Du får domicil i virksomhedens centrale funktioner i Vojens, der servicerer virksomhedens medarbejder og bilflåde, hvor hovedopgaverne er ;

Debitor- og Kreditorbogholderi
Løbende ajourføring af bogholderiet
Afstemning af bank og koncernmellemværende
Taxameterafregning
Flådestyring
Fakturering
Lønkørsel
Moms
Lønsumsafgift
GDPR-administration
Arbejdsmiljøadministration
Forsikringsskader
Controlling
Diverse opgaver af administrativ art

Om dig

Du har flair for tal samt god økonomisk sans og forretningsforståelse, og besidder følgende kvalifikationer

Erfaren E-conomic bruger
Har godt kendskab til MS Officepakken og er rutineret bruger af Excel
Rutineret bruger af IT
Lønkørsel i Danløn

Det er ikke afgørende, at du har kendskab til alle ovenstående arbejdsopgaver, men at du har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt. Fra tidligere stillinger har du formentlig erfiaring inden for løn, regnskab, økonomi og administration. Du har flair for IT og kommer gerne med input til forbedring af processer og arbejds-flows, så vil hele tiden arbejder på at gøre tingene smartere og bedre.

Du har gode sprogkendskaber og taler dansk, engelsk og gerne tysk. Du arbejder selvstændigt og med høj kvalitet, og du sætter en ære i at have styr på dine opgaver. Det er vigtigt, at du er struktureret og formår at holde overblikket i en travl hverdag.

Du er engageret - og dine kolleger betegner dig som en holdspiller, der har lyst til at kommunikere på alle niveauer - og som sætter en ære i at levere en god service til kunder, entreprenører, chauffører og kolleger.

Vi tilbyder;

Økonomiassistentstilling på 25-37 timer efter nærmere aftale
Gode kolleger og et uformelt arbejdsmiljø
Stor indflydelse på din egen arbejdsdag og mulighed for faglig og personlig udvikling
Et attraktivt job i en virksomhed med flere selskaber, der er i konstant udvikling.
Attraktive løn- og ansættelsesvilkår, der forhandes på baggrund af kvalifikationer, hvor der også er mulighed for at have en hjemmearbejdsplads.

Ønsker du at høre mere;

Så kontakt vognmand Thomas Schrøder, Bogholder Anne Nowak eller Transportkoordinator og Lønbogholder Kåre Niemann via virksomhedens hovednummer 74542870 og send din ansøgning og dit cv - gerne snarest muligt - på bogholderi@vtstrafik.dk - Vi behandler ansøgerne løbende.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Økonomi assistent til Bogholderi og Løn

VTS er en persontransportvirksomhed i Sydjylland med base i Vojens.

VTS beskæfter 75-80 medarbejdere, hvoraf 8 er i administrationen og 2 på værkstedet.

Vi kører Taxa, Flex og kontraktkørsel iSyddanmark og har tillige kontrakter i Midtjylland og på Fyn. Hertil kommer vores busafdeling for Turistkørsel m.v. Vi har en del underentreprenører, hvor vi håndterer administrationydelser og udarbejder månedlige opgørelser.

VTS søger nu en erfaren, allround økonomiassistent, der også har grundlæggende erfaring med lønfunktioner i en virksomhed.

Se mere på www.vts.dk og www.taxa123.nu

Trives du med en alsidig hverdag med stor variation i opgaverne, og kan du agere i en dynamisk organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til beslutning og handling.

Som Økonomi assistent bliver du en del af økonomi/administrationsafdelingen med to andre kollegaer og har en tæt dialog med ledelsen. Du får domicil i virksomhedens centrale funktioner i Vojens, der servicerer virksomhedens medarbejder og bilflåde, hvor hovedopgaverne er ;

Debitor- og Kreditorbogholderi
Løbende ajourføring af bogholderiet
Afstemning af bank og koncernmellemværende
Taxameterafregning
Flådestyring
Fakturering
Lønkørsel
Moms
Lønsumsafgift
GDPR-administration
Arbejdsmiljøadministration
Forsikringsskader
Controlling
Diverse opgaver af administrativ art

Om dig

Du har flair for tal samt god økonomisk sans og forretningsforståelse, og besidder følgende kvalifikationer

Erfaren E-conomic bruger
Har godt kendskab til MS Officepakken og er rutineret bruger af Excel
Rutineret bruger af IT
Lønkørsel i Danløn

Det er ikke afgørende, at du har kendskab til alle ovenstående arbejdsopgaver, men at du har lyst til at lære nyt og udvikle dig fagligt. Fra tidligere stillinger har du formentlig erfiaring inden for løn, regnskab, økonomi og administration. Du har flair for IT og kommer gerne med input til forbedring af processer og arbejds-flows, så vil hele tiden arbejder på at gøre tingene smartere og bedre.

Du har gode sprogkendskaber og taler dansk, engelsk og gerne tysk. Du arbejder selvstændigt og med høj kvalitet, og du sætter en ære i at have styr på dine opgaver. Det er vigtigt, at du er struktureret og formår at holde overblikket i en travl hverdag.

Du er engageret - og dine kolleger betegner dig som en holdspiller, der har lyst til at kommunikere på alle niveauer - og som sætter en ære i at levere en god service til kunder, entreprenører, chauffører og kolleger.

Vi tilbyder;

Økonomiassistentstilling på 25-37 timer efter nærmere aftale
Gode kolleger og et uformelt arbejdsmiljø
Stor indflydelse på din egen arbejdsdag og mulighed for faglig og personlig udvikling
Et attraktivt job i en virksomhed med flere selskaber, der er i konstant udvikling.
Attraktive løn- og ansættelsesvilkår, der forhandes på baggrund af kvalifikationer, hvor der også er mulighed for at have en hjemmearbejdsplads.

Ønsker du at høre mere;

Så kontakt vognmand Thomas Schrøder, Bogholder Anne Nowak eller Transportkoordinator og Lønbogholder Kåre Niemann via virksomhedens hovednummer 74542870 og send din ansøgning og dit cv - gerne snarest muligt - på bogholderi@vtstrafik.dk - Vi behandler ansøgerne løbende.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.