Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder

JFP a/s www.jfp.dk er en solid og kapitalstærk byggevirksomhed, der er grundlagt i 1972. Virksomheden har hovedsæde i Herning og afdelingskontor i København. JFP a/s, der er en førende leverandør inden for hoved- og totalentrepriser, bygger i hele Danmark. Virksomheden har de seneste år udvidet sin organisation såvel vest som øst for Storebælt. Igangværende opgaver, en stor ordremængde og en pipeline for 2019/2020, der overstiger forventningerne, kræver at man løbende styrker organisationen. For tiden er virksomheden i gang med en bred vifte af byggeprojekter, lige fra kr. 50 mio. til 500 mio., inden for industri- institutions- og boligbyggeri m.v. JFP a/s har en innovativ, jysk vækststrategi, der, kombineret med en sund økonomi og indtjening, danner fundamentet for en solid forretningsudvikling. Væksten kræver nu, at teamet i Jylland styrkes med en solid og erfaren projektlederprofil.

Projektstørrelse fra 75 – 200 mio. kr. * Minimum 5 års praktisk projektledererfarin

Jobbet:
Med udgangspunkt fra kontoret i Herning, og med reference til regionsdirektøren, får du det gennemførende ansvar for egne opgaver, der kan strække sig fra styring af underentreprenører på et større projekt, til styring af dit eget byggeprojekt. Uanset hvad, bliver du nøgleressourcen i hele resultatkæden, lige fra de indledende forberedelser i forbindelse med projektopstart, herunder opstart af byggeplads, over løbende tæt byggestyring og kvalitetssikring, til aflevering af det færdige byggeri.

Du kommer du til at styre og lede alle processer, herunder også underentreprenører og byggemøder. Efterkalkulation og evaluering af det samlede byggeforløb bliver ligeledes en del af din opgave. Du er således én af de få i branchen, der virkelig magter at levere et færdigt byggeprojekt til perfektion, med fokus på både tid, kvalitet og økonomi.

Du kommer til at løse dine opgaver i et miljø præget af frihed under ansvar. Du skal således trives med at gå forrest og du er absolut typen, der kan ”stå på egne ben”. Du står dog aldrig alene, idet både dit team og din ledelse altid vil være der som backup. JFP har en stærk og solid kultur, hvor ingen lades i stikken og alle går efter det samme mål.

Kvalifikationer:
Du er en erfaren bygge- eller projektleder med minimum 5 års praktisk erfaring. Du kan dokumentere, at du selvstændigt og med succes har medvirket til at styre større byggeprojekter, både målt på tid, økonomi og kvalitet. Ligeledes har du en relevant teoretisk uddannelse, eksempelvis som bygningskonstruktør eller ingeniør, gerne suppleret med en håndværksmæssig uddannelse.

Du har en høj arbejdskapacitet og en solid arbejdsmoral, og din lederstil afspejler gennemslagskraft, overblik og engagement. Gode kommunikations- og forhandlingsevner er desuden væsentlige egenskaber, både i forhold til internt og eksternt samarbejde. Flydende dansk i skrift og tale er påkrævet.

Både din performance og dit potentiale ligger således noget over gennemsnittet inden for branchen.

Du tilbydes:
En plads på et stærkt team, båret af en sund virksomhedskultur og et selvstændigt job hvor du også får plads til at vise, hvad du dur til.

Du lander i en økonomisk solid, landsdækkende byggevirksomhed, der tilbyder dig en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som projektleder, samtidig med at du kan udvikle dig både fagligt og personligt i en innovativ organisation.

Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø, præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft samt hurtige beslutningsprocesser og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Er du den rette kandidat til dette job, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”01.04.17” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329999356Phoenix-c9945e0e12019-04-02T00:00:00Projektleder

JFP a/s www.jfp.dk er en solid og kapitalstærk byggevirksomhed, der er grundlagt i 1972. Virksomheden har hovedsæde i Herning og afdelingskontor i København. JFP a/s, der er en førende leverandør inden for hoved- og totalentrepriser, bygger i hele Danmark. Virksomheden har de seneste år udvidet sin organisation såvel vest som øst for Storebælt. Igangværende opgaver, en stor ordremængde og en pipeline for 2019/2020, der overstiger forventningerne, kræver at man løbende styrker organisationen. For tiden er virksomheden i gang med en bred vifte af byggeprojekter, lige fra kr. 50 mio. til 500 mio., inden for industri- institutions- og boligbyggeri m.v. JFP a/s har en innovativ, jysk vækststrategi, der, kombineret med en sund økonomi og indtjening, danner fundamentet for en solid forretningsudvikling. Væksten kræver nu, at teamet i Jylland styrkes med en solid og erfaren projektlederprofil.

Projektstørrelse fra 75 – 200 mio. kr. * Minimum 5 års praktisk projektledererfarin

Jobbet:
Med udgangspunkt fra kontoret i Herning, og med reference til regionsdirektøren, får du det gennemførende ansvar for egne opgaver, der kan strække sig fra styring af underentreprenører på et større projekt, til styring af dit eget byggeprojekt. Uanset hvad, bliver du nøgleressourcen i hele resultatkæden, lige fra de indledende forberedelser i forbindelse med projektopstart, herunder opstart af byggeplads, over løbende tæt byggestyring og kvalitetssikring, til aflevering af det færdige byggeri.

Du kommer du til at styre og lede alle processer, herunder også underentreprenører og byggemøder. Efterkalkulation og evaluering af det samlede byggeforløb bliver ligeledes en del af din opgave. Du er således én af de få i branchen, der virkelig magter at levere et færdigt byggeprojekt til perfektion, med fokus på både tid, kvalitet og økonomi.

Du kommer til at løse dine opgaver i et miljø præget af frihed under ansvar. Du skal således trives med at gå forrest og du er absolut typen, der kan ”stå på egne ben”. Du står dog aldrig alene, idet både dit team og din ledelse altid vil være der som backup. JFP har en stærk og solid kultur, hvor ingen lades i stikken og alle går efter det samme mål.

Kvalifikationer:
Du er en erfaren bygge- eller projektleder med minimum 5 års praktisk erfaring. Du kan dokumentere, at du selvstændigt og med succes har medvirket til at styre større byggeprojekter, både målt på tid, økonomi og kvalitet. Ligeledes har du en relevant teoretisk uddannelse, eksempelvis som bygningskonstruktør eller ingeniør, gerne suppleret med en håndværksmæssig uddannelse.

Du har en høj arbejdskapacitet og en solid arbejdsmoral, og din lederstil afspejler gennemslagskraft, overblik og engagement. Gode kommunikations- og forhandlingsevner er desuden væsentlige egenskaber, både i forhold til internt og eksternt samarbejde. Flydende dansk i skrift og tale er påkrævet.

Både din performance og dit potentiale ligger således noget over gennemsnittet inden for branchen.

Du tilbydes:
En plads på et stærkt team, båret af en sund virksomhedskultur og et selvstændigt job hvor du også får plads til at vise, hvad du dur til.

Du lander i en økonomisk solid, landsdækkende byggevirksomhed, der tilbyder dig en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som projektleder, samtidig med at du kan udvikle dig både fagligt og personligt i en innovativ organisation.

Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø, præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft samt hurtige beslutningsprocesser og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Er du den rette kandidat til dette job, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”01.04.17” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.

2019-05-28T00:51:16.033 JFP a s www.jfp.dk er en solid og kapitalstærk byggevirksomhed, der er grundlagt i 1972. Virksomheden har hovedsæde i Herning og afdelingskontor i København. JFP a s, der er en førende leverandør inden for hoved- og totalentrepriser, bygger i hele Danmark. Virksomheden har de seneste år udvidet sin organisation såvel vest som øst for Storebælt. Igangværende opgaver, en stor ordremængde og en pipeline for 2019 2020, der overstiger forventningerne, kræver at man løbende styrker organisationen. For tiden er virksomheden i gang med en bred vifte af byggeprojekter, lige fra kr. 50 mio. til 500 mio., inden for industri- institutions- og boligbyggeri m.v. JFP a s har en innovativ, jysk vækststrategi, der, kombineret med en sund økonomi og indtjening, danner fundamentet for en solid forretningsudvikling. Væksten kræver nu, at teamet i Jylland styrkes med en solid og erfaren projektlederprofil. Projektstørrelse fra 75 200 mio. kr. * Minimum 5 års praktisk projektledererfarin Jobbet: Med udgangspunkt fra kontoret i Herning, og med reference til regionsdirektøren, får du det gennemførende ansvar for egne opgaver, der kan strække sig fra styring af underentreprenører på et større projekt, til styring af dit eget byggeprojekt. Uanset hvad, bliver du nøgleressourcen i hele resultatkæden, lige fra de indledende forberedelser i forbindelse med projektopstart, herunder opstart af byggeplads, over løbende tæt byggestyring og kvalitetssikring, til aflevering af det færdige byggeri. Du kommer du til at styre og lede alle processer, herunder også underentreprenører og byggemøder. Efterkalkulation og evaluering af det samlede byggeforløb bliver ligeledes en del af din opgave. Du er således én af de få i branchen, der virkelig magter at levere et færdigt byggeprojekt til perfektion, med fokus på både tid, kvalitet og økonomi. Du kommer til at løse dine opgaver i et miljø præget af frihed under ansvar. Du skal således trives med at gå forrest og du er absolut typen, der kan stå på egne ben . Du står dog aldrig alene, idet både dit team og din ledelse altid vil være der som backup. JFP har en stærk og solid kultur, hvor ingen lades i stikken og alle går efter det samme mål. Kvalifikationer: Du er en erfaren bygge- eller projektleder med minimum 5 års praktisk erfaring. Du kan dokumentere, at du selvstændigt og med succes har medvirket til at styre større byggeprojekter, både målt på tid, økonomi og kvalitet. Ligeledes har du en relevant teoretisk uddannelse, eksempelvis som bygningskonstruktør eller ingeniør, gerne suppleret med en håndværksmæssig uddannelse. Du har en høj arbejdskapacitet og en solid arbejdsmoral, og din lederstil afspejler gennemslagskraft, overblik og engagement. Gode kommunikations- og forhandlingsevner er desuden væsentlige egenskaber, både i forhold til internt og eksternt samarbejde. Flydende dansk i skrift og tale er påkrævet. Både din performance og dit potentiale ligger således noget over gennemsnittet inden for branchen. Du tilbydes: En plads på et stærkt team, båret af en sund virksomhedskultur og et selvstændigt job hvor du også får plads til at vise, hvad du dur til. Du lander i en økonomisk solid, landsdækkende byggevirksomhed, der tilbyder dig en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som projektleder, samtidig med at du kan udvikle dig både fagligt og personligt i en innovativ organisation. Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø, præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft samt hurtige beslutningsprocesser og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Er du den rette kandidat til dette job, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket 01.04.17 på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.11jobnetc9945e0e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:000000https://erwinandersenas.hr-skyen.dk/show-job/421740EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3499986erwin andersen a/s11Mads Eg Damgaards Vej 507400HerningDKDanmark0
lft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent738335JobNet4968138496813810002-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9945e0ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9945e0ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9945e0e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9945e0e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgProjektleder12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361270279Linelft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark330114482Projektleder søges til Tømrer -og Snedker virksomhed på Fyn ...Robot Projektleder søges til Tømrer og Snedker virksomhed på Fyn Projektleder For vores kunde, Lebæk A S Tømrer og Snedkerfirma, søger vi en dygtig og engageret profil som har lyst til at arbejde i en udviklende virksomhed inden for tømrer og snedkerfaget. Vi tilbyder en udfordrende og interessant stilling med gode og solide ansvarsområder med fokus på udvikling. Du bliver en del af vores virksomhed i et uformelt arbejdsmiljø som er struktureret og med optimal ydeevne. Vores niveau er højt og vi forventer derfor, at du har stor interesse inden for byggefaget. Ansvarsområder Du tilbydes en spændende og udviklende stilling i en ambitiøs organisation med korte beslutningsveje og frihed under ansvar. Med reference til virksomhedens indehaver, får du ansvar for at levere de pålagte opgaver, som bl.a. omhandler byggeledelse, herunder koordinering og økonomistyring af sager. Vi ser gerne at du tager ejerskab og er en god ambassadør for virksomheden. Det er vigtigt at nævne, at en stor del af virksomhedens opgaver udføres i hoved eller totalentrepriser. Dine primære ansvarsområder er følgende: Gennemgang og forståelse af projektmateriale Proces- og økonomistyring Personaleledelse Samarbejde og koordinering med underentreprenører Indgå i planlægning af opgaver Kontakt til leverandører ifm. indkøb Om dig Du skal kunne arbejde struktureret og målrettet også i travle perioder og have en positiv og kommunikerende stil over for dine kollegaer medarbejdere. Du formår at arbejde selvstændigt med anviste opgaver men du er også en god kollega, der involverer og supporterer dine kollegaer medarbejdere med et fælles mål for øje. Du er grundig og motiveres af at levere høj kvalitet i dit arbejde og af at kunne optimere de daglige opgaver. Desuden ligger vi vægt på, at du er resultatorienteret og har en god faglig forståelse. Du er naturligvis virksomhedens ambassadør og udviser et stort engagement over for kunder, medarbejdere, leverandører og samarbejdspartnere. Kvalifikationer Du har en grundig og solid erfaring inden for byggefaget, herunder hvad kvalitet og ydelser betyder for at kunne levere de aftalte opgaver. Du har en byggefaglig baggrund eksempelvis som konstruktør, og kan styre og koordinere større byggeprojekter fra start til slut. Du har mod på udfordringer og har nemt ved at tilpasse dig nye arbejdsgange. Du er ligeledes vant til at blive målt på din arbejdsindsats med resultat for øje. Dit engagement, vilje og interesse er vigtig for at du kommer til at fungere godt, både som selvstændig person, men også i dit samarbejde med dine kommende kollegaer. Som entreprise -byggeleder er det VIGTIGT, at du kan håndtere byggesager og personale. Vi forventer ligeledes at du har økonomisk sans, blik for detaljer, er struktureret og har forretningsmæssig forståelse. Du har et positivt livssyn og god humor og udviser positiv indstilling til samarbejde. Du er god til at formulere dig i skrift og tale. Vi tilbyder En stilling med frihed under ansvar, som er selvstændig og udviklende Stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse Et dynamisk, uformelt og innovativt arbejdsmiljø i en succesfuld virksomhed Kompetente kolleger og daglige udfordringer Troværdighed og solid opbakning inden for de givne rammer Gage Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt efter kvalifikationer. Sådan ansøger du stillingen Med tilhørende CV og referencer fremsendes ansøgning til NYGAARD CO. E-mail: ove@nygaardco.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Ove Nygaard på telefon: 3031 0908. Om virksomheden Virksomhedens mission er at være en drivkraft inden for tømrer og snedkerbranchen. Firmaet blev etableret i 1998 som et enkeltmandsfirma og har siden været i positiv udvikling. I 2012 blev firmaet omdannet til et A S med samme indehaver. Virksomheden er beliggende på ejerens hjemmeadresse med lagerhaller, personalefaciliteter, kontor og snedkerværksted.

Projektleder søges til Tømrer –og Snedker virksomhed på Fyn …

 

Projektleder

For vores kunde, Lebæk A/S Tømrer –og Snedkerfirma, søger vi en dygtig og engageret profil som har lyst til at arbejde i en udviklende virksomhed inden for tømrer –og snedkerfaget. Vi tilbyder en udfordrende og interessant stilling med gode og solide ansvarsområder med fokus på udvikling.       

Du bliver en del af vores virksomhed i et uformelt arbejdsmiljø som er struktureret og med optimal ydeevne. Vores niveau er højt og vi forventer derfor, at du har stor interesse inden for byggefaget.

Ansvarsområder

Du tilbydes en spændende og udviklende stilling i en ambitiøs organisation med korte beslutningsveje og frihed under ansvar. Med reference til virksomhedens indehaver, får du ansvar for at levere de pålagte opgaver, som bl.a. omhandler byggeledelse, herunder koordinering og økonomistyring af sager. Vi ser gerne at du tager ejerskab og er en god ambassadør for virksomheden. Det er vigtigt at nævne, at en stor del af virksomhedens opgaver udføres i hoved –eller totalentrepriser.

Dine primære ansvarsområder er følgende:

  • Gennemgang og forståelse af projektmateriale
  • Proces- og økonomistyring
  • Personaleledelse
  • Samarbejde og koordinering med underentreprenører
  • Indgå i planlægning af opgaver
  • Kontakt til leverandører ifm. indkøb

Om dig

Du skal kunne arbejde struktureret og målrettet også i travle perioder og have en positiv og kommunikerende stil over for dine kollegaer/medarbejdere. Du formår at arbejde selvstændigt med anviste opgaver men du er også en god kollega, der involverer og supporterer dine kollegaer/medarbejdere med et fælles mål for øje. Du er grundig og motiveres af at levere høj kvalitet i dit arbejde og af at kunne optimere de daglige opgaver.

Desuden ligger vi vægt på, at du er resultatorienteret og har en god faglig forståelse. Du er naturligvis virksomhedens ambassadør og udviser et stort engagement over for kunder, medarbejdere, leverandører og samarbejdspartnere.

Kvalifikationer

Du har en grundig og solid erfaring inden for byggefaget, herunder hvad kvalitet og ydelser betyder for at kunne levere de aftalte opgaver. Du har en byggefaglig baggrund eksempelvis som konstruktør, og kan styre og koordinere større byggeprojekter fra start til slut. Du har mod på udfordringer og har nemt ved at tilpasse dig nye arbejdsgange. Du er ligeledes vant til at blive målt på din arbejdsindsats med resultat for øje. Dit engagement, vilje og interesse er vigtig for at du kommer til at fungere godt, både som selvstændig person, men også i dit samarbejde med dine kommende kollegaer. Som entreprise -byggeleder er det VIGTIGT, at du kan håndtere byggesager og personale. Vi forventer ligeledes at du har økonomisk sans, blik for detaljer, er struktureret og har forretningsmæssig forståelse. Du har et positivt livssyn og god humor og udviser positiv indstilling til samarbejde. Du er god til at formulere dig i skrift og tale.

Vi tilbyder

  • En stilling med frihed under ansvar, som er selvstændig og udviklende
  • Stor indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse
  • Et dynamisk, uformelt og innovativt arbejdsmiljø i en succesfuld virksomhed
  • Kompetente kolleger og daglige udfordringer
  • Troværdighed og solid opbakning inden for de givne rammer

Gage

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt efter kvalifikationer.

Sådan ansøger du stillingen

Med tilhørende CV og referencer fremsendes ansøgning til NYGAARD & CO. E-mail: ove@nygaardco.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Ove Nygaard på telefon: 3031 0908.

Om virksomheden

Virksomhedens mission er at være en drivkraft inden for tømrer –og snedkerbranchen. Firmaet blev etableret i 1998 som et enkeltmandsfirma og har siden været i positiv udvikling. I 2012 blev firmaet omdannet til et A/S med samme indehaver. Virksomheden er beliggende på ejerens hjemmeadresse med lagerhaller, personalefaciliteter, kontor og snedkerværksted.

NYGAARD & CO. v/Ove NygaardAarup2019-10-30T00:00:002019-11-30T00:00:00
330103590Enterprise Risk ManagerRobot Enterprise Risk Manager Er du Risk Manager og har du lyst til at være involveret i et gasanlægsprojekt i milliardklassen, som skal bidrage til at udvikle det indre marked for gas og styrke forsyningssikkerheden i Europa? Vil du være del af en stor virksomhed, der arbejder aktivt for den grønne omstilling? Lidt om Energinet Energinet er en selvstændig offentlig virksomhed under Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet. Energinet ejer og udvikler el- og gasnettet i Danmark for at indpasse mere vedvarende energi, opretholde forsyningssikkerhed og sikre lige markedsadgang til nettene. Energinets vision er balance i bæredygtig energiforsyning. Energinet vil arbejde for udvikling af fremtidens energiforsyning, mens den grønne omstilling gennemføres. I samarbejde med energisektoren vil Energinet finde veje til at skabe en sikker og bæredygtig energi, der samtidig er en god forretning for det danske samfund. Energinet har hovedsæde i Fredericia og beskæftiger 1.200 medarbejdere. Derudover har Energinet også lokationer i Ballerup, Egtved, Tjele, Vester Hassing, Stenlille, Lille Torup, Søborg og Skærbæk. Hos Energinet er medarbejdertrivsel af afgørende betydning. Energinet ønsker at være en attraktiv arbejdsplads, hvor sammenhold, udvikling og god ledelse står højt på dagsordenen. Læs mere på www.energinet.dk Stillingen Som Enterprise Risk Manager indgår du i afdelingen Beredskab Risk og QHSE, som driver udviklingen af Enterprise Risk Management-området i en organisation, hvor risiko ledelse spiller en central rolle og har et stærkt ledelsesmæssigt fokus. Du bliver en del af et stærkt team bestående af tolv kolleger, der arbejder tværgående med risikoledelse. Som ny Risk Manager bliver din primære opgave at deltage i Baltic Pipe-projektet, som vedrører etableringen af en ny gasrørledning, der skal forbinde Danmark og Polen med de norske gasfelter. Det samlede projekt består blandt andet af 800-950 km nye gasrør og planlægges med henblik på at være klar til drift i 2022. Du bliver rammesættende ambassadør for at implementere og operationalisere risikoledelse i projektet. Med afsæt i Energinets tilgang til Enterprise Risk Management er du ansvarlig for at udarbejde risikoanalyser i det komplekse anlægsprojekt Baltic Pipe, hvor du sikrer, at tværgående risici i virksomheden inddrages. Du medvirker desuden til at optimere sammenhængende risikostyring i projektet - i alle faser fra risikoidentifikation over vurdering og håndtering til konsolidering, rapportering og facilitering af risikoworkshops med inddragelse af projektets deltagere. Du bliver dermed ansvarlig for, at projektets risikoregister hele tiden er up-to-date og sørger for, at der løbende rapporteres både internt og til det fælles internationale samarbejde. På denne baggrund sikrer du korrekt og retvisende grundlag til rapportering i projektets ledelse samt til koncernens topledelse. Et væsentligt aspekt er derfor at kunne drive en agenda samt udlede og perspektivere risici, som skal indgå i beslutningsgrundlaget for ledelsen både i projektet og på koncernniveau. Samtidig bidrager du til at styrke sammenhængen mellem risikopolitikken, forsikringspolitikken og ansvarsregimet i projekterne. Sideløbende med opgaverne i projektet deltager du i arbejdet med at integrere en systematisk anvendelse af COSO ERM-tilgangen i Energinets projektmodel, som er baseret på Prince 2, ligesom du med proaktivitet og strategisk tålmodighed er med til at supportere og højne modenheden i risikostyringskulturen på tværs af organisationen. Dette betyder konkret, at du bl.a. i forbindelse med facilitering af risikoworkshops opsamler og kvalitativt vurderer resultaterne og omsætter disse til en rapportering ud fra en væsentligheds betragtning. Glæd dig til et job, hvor du har en stor berøringsflade med både interne og eksterne samarbejdspartnere på flere niveauer. Da der desuden vil være rejseaktivitet forbundet med jobbet, er det vigtigt, at du trives i kulturmødet med andre nationaliteter og fagligheder. Gå-på-mod, gennemslagskraft og overblik Vi forestiller os, at du er akademiker med fx en juridisk, økonomisk eller teknisk baggrund. Derudover har du flere års relevant erhvervserfaring med vægt på risikoanalyser i projekter fra en ikke-finansiel virksomhed. Det kan være en fordel, men er ikke et krav, at du har arbejdet med at skabe sammenhæng mellem kontrakter og forsikring. Hovedsagen er dog, at du er en stærk analytiker og har talent for og erfaring med at sætte dig ind i komplekse og nye problemstillinger også uden for dit eget fagområde. På grund af jobbets internationale og udadvendte karakter er det et krav, at du har gode kommunikationsevner, ligesom du taler og skriver engelsk på et professionelt niveau. På det personlige plan falder det dig naturligt at involvere andre i opgaveløsningen, og du formår derfor at involvere projektmedarbejdere og andre relevante fagkompetencer i dine aktiviteter. Du trives i en matrixorganisation, hvor vi arbejder på tværs og også tæt sammen, ligesom du har et personligt drive og den nødvendige struktur, der sikrer, at du kommer i mål alene, hvis det kræves. Samtidig har du et stort overblik, der gør dig i stand til at tilrettelægge og facilitere opgaver med mange deadlines og kontaktpunkter. Sprog Der kommunikeres på dansk og engelsk, hvorfor du må mestre begge dele mundtlig og skriftlig. IT Du er en erfaren bruger af IT, herunder Excel på højt niveau. Kendskab til SAP vil være en fordel. Next step Kunne denne stilling være noget for dig, så upload dit CV allerede i dag.Enterprise Risk Manager

Er du Risk Manager og har du lyst til at være involveret i et gasanlægsprojekt i milliardklassen, som skal bidrage til at udvikle det indre marked for gas og styrke forsyningssikkerheden i Europa?

Vil du være del af en stor virksomhed, der arbejder aktivt for den grønne omstilling?

Lidt om Energinet

Energinet er en selvstændig offentlig virksomhed under Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet. Energinet ejer og udvikler el- og gasnettet i Danmark for at indpasse mere vedvarende energi, opretholde forsyningssikkerhed og sikre lige markedsadgang til nettene.

Energinets vision er balance i bæredygtig energiforsyning. Energinet vil arbejde for udvikling af fremtidens energiforsyning, mens den grønne omstilling gennemføres. I samarbejde med energisektoren vil Energinet finde veje til at skabe en sikker og bæredygtig energi, der samtidig er en god forretning for det danske samfund.

Energinet har hovedsæde i Fredericia og beskæftiger 1.200 medarbejdere. Derudover har Energinet også lokationer i Ballerup, Egtved, Tjele, Vester Hassing, Stenlille, Lille Torup, Søborg og Skærbæk.

Hos Energinet er medarbejdertrivsel af afgørende betydning. Energinet ønsker at være en attraktiv arbejdsplads, hvor sammenhold, udvikling og god ledelse står højt på dagsordenen.

Læs mere på www.energinet.dk

Stillingen

Som Enterprise Risk Manager indgår du i afdelingen Beredskab Risk og QHSE, som driver udviklingen af Enterprise Risk Management-området i en organisation, hvor risiko­ledelse spiller en central rolle og har et stærkt ledelsesmæssigt fokus.

Du bliver en del af et stærkt team bestående af tolv kolleger, der arbejder tværgående med risikoledelse. Som ny Risk Manager bliver din primære opgave at deltage i Baltic Pipe-projektet, som vedrører etableringen af en ny gasrørledning, der skal forbinde Danmark og Polen med de norske gasfelter. Det samlede projekt består blandt andet af 800-950 km nye gasrør og planlægges med henblik på at være klar til drift i 2022. Du bliver rammesættende ambassadør for at implementere og operationalisere risikoledelse i projektet.

Med afsæt i Energinets tilgang til Enterprise Risk Management er du ansvarlig for at udarbejde risikoanalyser i det komplekse anlægsprojekt Baltic Pipe, hvor du sikrer, at tværgående risici i virksomheden inddrages. Du medvirker desuden til at optimere sammenhængende risikostyring i projektet - i alle faser fra risikoidentifikation over vurdering og håndtering til konsolidering, rapportering og facilitering af risikoworkshops med inddragelse af projektets deltagere. Du bliver dermed ansvarlig for, at projektets risikoregister hele tiden er up-to-date og sørger for, at der løbende rapporteres både internt og til det fælles internationale samarbejde. På denne baggrund sikrer du korrekt og retvisende grundlag til rapportering i projektets ledelse samt til koncernens topledelse. Et væsentligt aspekt er derfor at kunne drive en agenda samt udlede og perspektivere risici, som skal indgå i beslutningsgrundlaget for ledelsen både i projektet og på koncernniveau. Samtidig bidrager du til at styrke sammenhængen mellem risikopolitikken, forsikringspolitikken og ansvarsregimet i projekterne.

Sideløbende med opgaverne i projektet deltager du i arbejdet med at integrere en systematisk anvendelse af COSO ERM-tilgangen i Energinets projektmodel, som er baseret på Prince 2, ligesom du med proaktivitet og strategisk tålmodighed er med til at supportere og højne modenheden i risikostyringskulturen på tværs af organisationen. Dette betyder konkret, at du bl.a. i forbindelse med facilitering af risikoworkshops opsamler og kvalitativt vurderer resultaterne og omsætter disse til en rapportering ud fra en væsentligheds betragtning.

Glæd dig til et job, hvor du har en stor berøringsflade med både interne og eksterne samarbejdspartnere på flere niveauer. Da der desuden vil være rejseaktivitet forbundet med jobbet, er det vigtigt, at du trives i kulturmødet med andre nationaliteter og fagligheder.

Gå-på-mod, gennemslagskraft og overblik

Vi forestiller os, at du er akademiker med fx en juridisk, økonomisk eller teknisk baggrund. Derudover har du flere års relevant erhvervserfaring med vægt på risikoanalyser i projekter fra en ikke-finansiel virksomhed. Det kan være en fordel, men er ikke et krav, at du har arbejdet med at skabe sammenhæng mellem kontrakter og forsikring. Hovedsagen er dog, at du er en stærk analytiker og har talent for og erfaring med at sætte dig ind i komplekse og nye problemstillinger – også uden for dit eget fagområde. På grund af jobbets internationale og udadvendte karakter er det et krav, at du har gode kommunikationsevner, ligesom du taler og skriver engelsk på et professionelt niveau.

På det personlige plan falder det dig naturligt at involvere andre i opgaveløsningen, og du formår derfor at involvere projektmedarbejdere og andre relevante fagkompetencer i dine aktiviteter. Du trives i en matrixorganisation, hvor vi arbejder på tværs og også tæt sammen, ligesom du har et personligt drive og den nødvendige struktur, der sikrer, at du kommer i mål alene, hvis det kræves. Samtidig har du et stort overblik, der gør dig i stand til at tilrettelægge og facilitere opgaver med mange deadlines og kontaktpunkter.

Sprog

Der kommunikeres på dansk og engelsk, hvorfor du må mestre begge dele mundtlig og skriftlig.

IT

Du er en erfaren bruger af IT, herunder Excel på højt niveau. Kendskab til SAP vil være en fordel.

Next step

Kunne denne stilling være noget for dig, så upload dit CV allerede i dag.

Birn+PartnersFredericia2019-10-09T00:00:002019-12-02T00:00:00
330120802Er du vores nye Operations Manager?Robot DeliverIt er en mindre virksomhed i vækst. Vi leverer take-away mad fra forskellige caf er og restauranter i både København, Odense, Aarhus og Aalborg. Vi har travlt - på den rigtig gode måde - og vi mangler derfor en ny Operations Manager på vores kontor i Odense C. Som Operations Manager er dit primære ansvar den daglige drift. Herunder eksempelvis: Koordinering af ansættelse af chauffører og supportmedarbejdere Udvikling af systemer og processer Personaleansvarlig for vores supportmedarbejdere DeliverIt er en mindre virksomhed, og dine opgaver vil derfor være alsidige. Du vil både være ansvarlig for den daglige drift, men også have hands on driftsopgaver. Vi tilbyder En alsidig, fleksibel hverdag med en masse ansvar En stilling i en virksomhed i udvikling, hvilket betyder at du selv kan være med til at præge din rolle. Din profil Vi søger en kollega der er god til at skabe relationer, er serviceminded og har kunden i centrum. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det er vigtigt, at du arbejder struktureret, da din hverdag vil være præget af mange forskelligartede opgaver som skal varetages sideløbende. Vi forventer, at du er fleksibel - både i forhold til arbejdsopgaver og arbejdstider. Hvis du har erfaring med driftsopgaver og er vant til at varetage administrative opgaver, er det helt klart en fordel. Arbejdsstedet er vores kontor i Odense C. Stillingen er en fuldtidsstilling og weekend- og aftenarbejde forekommer. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og gerne senest den 1. december 2019. Er det dig vi leder efter? Så send din ansøgning og dit CV afsted til job@deliverit.dk. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Operations Manager Line Søe Olsen på tlf. 8111 1968. Du kan også læse mere om DeliverIt på www.deliverit.dk. Ansøgninger vurderes efterhånden som de modtages, og der indkaldes løbende til samtaler.

DeliverIt er en mindre virksomhed i vækst. Vi leverer take-away mad fra forskellige caféer og restauranter i både København, Odense, Aarhus og Aalborg. Vi har travlt - på den rigtig gode måde - og vi mangler derfor en ny Operations Manager på vores kontor i Odense C.

Som Operations Manager er dit primære ansvar den daglige drift. Herunder eksempelvis:

  • Koordinering af ansættelse af chauffører og supportmedarbejdere
  • Udvikling af systemer og processer
  • Personaleansvarlig for vores supportmedarbejdere

DeliverIt er en mindre virksomhed, og dine opgaver vil derfor være alsidige. Du vil både være ansvarlig for den daglige drift, men også have hands on driftsopgaver.

 

Vi tilbyder

  • En alsidig, fleksibel hverdag med en masse ansvar
  • En stilling i en virksomhed i udvikling, hvilket betyder at du selv kan være med til at præge din rolle.

 

Din profil

Vi søger en kollega der er god til at skabe relationer, er serviceminded og har kunden i centrum.

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det er vigtigt, at du arbejder struktureret, da din hverdag vil være præget af mange forskelligartede opgaver som skal varetages sideløbende.

Vi forventer, at du er fleksibel - både i forhold til arbejdsopgaver og arbejdstider. Hvis du har erfaring med driftsopgaver og er vant til at varetage administrative opgaver, er det helt klart en fordel.

Arbejdsstedet er vores kontor i Odense C. Stillingen er en fuldtidsstilling og weekend- og aftenarbejde forekommer. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og gerne senest den 1. december 2019.

 

Er det dig vi leder efter?

Så send din ansøgning og dit CV afsted til job@deliverit.dk.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Operations Manager Line Søe Olsen på tlf. 8111 1968. Du kan også læse mere om DeliverIt på www.deliverit.dk.

Ansøgninger vurderes efterhånden som de modtages, og der indkaldes løbende til samtaler.

DeliverIt Holding IVSOdense C2019-11-08T00:00:002019-12-08T00:00:00
330118334PROJEKTLEDERRobot Høi Thomassen søger på vegne af H. Skjøde Knudsen A S i Odense en projektleder med erfaring i jord, kloak, beton og elementer eller med tekniske installationer.H. Skjøde Knudsen A S udfører fortrinsvis byggerier i totalentreprise indenfor bolig-, erhvervs- og institutionsbyggeri.Hvorfor vil vores kunde ansætte dig?Du er bygningskonstruktør eller bygningsingeniør, gerne med en håndværksmæssig baggrund.Du har min. 5 års erfaring med ledelse og styring af byggeprojekter.Du har erfaring med råhus (jord, kloak, beton, elementer) eller med tekniske installationer.Du har byggeøkonomisk erfaring og er god til at styre projektøkonomi.Du har erfaring med byggelovgivning og byggeriets aftaleforhold.Hvorfor skal du søge dette job?Du vil lede det daglige arbejde i dine byggeprojekter.Du får ansvaret for råhus eller tekniske installationer og projektøkonomi samt kontakt til UE ere, myndigheder og samarbejdspartnere.Du deler din viden og erfaring med dine byggeledere.Du får ansvaret for byggemøder og de aftaler du indgår med vores samarbejdspartnere.Du bliver ansvarlig for tidsplaner og tidsplanlægning.Hvad skal du ellers kunne?Du skaber retning og arbejdsglæde i dit projektteam, og du forstår at få dine folk med dig.Du er en stærk ambassadør for H. Skjøde Knudsen.Du er strukturet og vedholdende i din arbejdsform.Du skaber tætte relationer internt og eksternt.Hvad tilbyder vores kunde dig?Et åbent og uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og korte beslutningsveje.Løn- og ansættelsesforhold med udgangspunkt i dine kvalifikationer.Gode muligheder for efteruddannelse, personlig udvikling og karriere.Hvis du vil vide mere:Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.Ansøgning:Høi Thomassen A S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes via dennne mail: 192@ht-rekruttering.dkDu kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk Privatliv kandidater.pdfAnsøgning og CV i Word- eller pdf skal være på dansk.Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside: www.ht-rekruttering.dk job.php

Høi & Thomassen søger på vegne af H. Skjøde Knudsen A/S i Odense en projektleder med erfaring i jord, kloak, beton og elementer eller med tekniske installationer.

H. Skjøde Knudsen A/S udfører fortrinsvis byggerier i totalentreprise indenfor bolig-, erhvervs- og institutionsbyggeri.

Hvorfor vil vores kunde ansætte dig?
Du er bygningskonstruktør eller bygningsingeniør, gerne med en håndværksmæssig baggrund.
Du har min. 5 års erfaring med ledelse og styring af byggeprojekter.
Du har erfaring med råhus (jord, kloak, beton, elementer) eller med tekniske installationer.
Du har byggeøkonomisk erfaring og er god til at styre projektøkonomi.
Du har erfaring med byggelovgivning og byggeriets aftaleforhold.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du vil lede det daglige arbejde i dine byggeprojekter.
Du får ansvaret for råhus eller tekniske installationer og projektøkonomi samt kontakt til UE’ere, myndigheder og samarbejdspartnere.
Du deler din viden og erfaring med dine byggeledere.
Du får ansvaret for byggemøder og de aftaler du indgår med vores samarbejdspartnere.
Du bliver ansvarlig for tidsplaner og tidsplanlægning.

Hvad skal du ellers kunne?
Du skaber retning og arbejdsglæde i dit projektteam, og du forstår at få dine folk med dig.
Du er en stærk ambassadør for H. Skjøde Knudsen.
Du er strukturet og vedholdende i din arbejdsform.
Du skaber tætte relationer internt og eksternt.

Hvad tilbyder vores kunde dig?
Et åbent og uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og korte beslutningsveje.
Løn- og ansættelsesforhold med udgangspunkt i dine kvalifikationer.
Gode muligheder for efteruddannelse, personlig udvikling og karriere.

Hvis du vil vide mere:
Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.

For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes via dennne mail: 192@ht-rekruttering.dk

Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Ansøgning og CV i Word- eller pdf skal være på dansk.

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside: www.ht-rekruttering.dk/job.php

HØI & THOMASSEN A/SOdense SØ2019-11-05T00:00:002019-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder søges til Tømrer -og Snedker virksomhed på Fyn ...

NYGAARD & CO. v/Ove Nygaard

Aarup
Projektleder søges til Tømrer og Snedker virksomhed på Fyn Projektleder For vores kunde, Lebæk A S Tømrer og Snedkerfirma, søger vi en dygtig og engageret profil som har lyst til at arbejde i en udviklende virksomhed inden for tømrer og snedkerfaget...
Indrykket:30. oktober 2019
Udløbsdato:30. november 2019

Enterprise Risk Manager

Birn+Partners

Fredericia
Enterprise Risk Manager Er du Risk Manager og har du lyst til at være involveret i et gasanlægsprojekt i milliardklassen, som skal bidrage til at udvikle det indre marked for gas og styrke forsyningssikkerheden i Europa? Vil du være del af en stor v...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Er du vores nye Operations Manager?

DeliverIt Holding IVS

Odense C
DeliverIt er en mindre virksomhed i vækst. Vi leverer take-away mad fra forskellige caf er og restauranter i både København, Odense, Aarhus og Aalborg. Vi har travlt - på den rigtig gode måde - og vi mangler derfor en ny Operations Manager på vores ...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019

PROJEKTLEDER

HØI & THOMASSEN A/S

Odense SØ
Høi Thomassen søger på vegne af H. Skjøde Knudsen A S i Odense en projektleder med erfaring i jord, kloak, beton og elementer eller med tekniske installationer.H. Skjøde Knudsen A S udfører fortrinsvis byggerier i totalentreprise indenfor bolig-, er...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019