Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder

JFP a/s www.jfp.dk er en solid og kapitalstærk byggevirksomhed, der er grundlagt i 1972. Virksomheden har hovedsæde i Herning og afdelingskontor i København. JFP a/s, der er en førende leverandør inden for hoved- og totalentrepriser, bygger i hele Danmark. Virksomheden har de seneste år udvidet sin organisation såvel vest som øst for Storebælt. Igangværende opgaver, en stor ordremængde og en pipeline for 2019/2020, der overstiger forventningerne, kræver at man løbende styrker organisationen. For tiden er virksomheden i gang med en bred vifte af byggeprojekter, lige fra kr. 50 mio. til 500 mio., inden for industri- institutions- og boligbyggeri m.v. JFP a/s har en innovativ, jysk vækststrategi, der, kombineret med en sund økonomi og indtjening, danner fundamentet for en solid forretningsudvikling. Væksten kræver nu, at teamet i Jylland styrkes med en solid og erfaren projektlederprofil.

Projektstørrelse fra 75 – 200 mio. kr. * Minimum 5 års praktisk projektledererfarin

Jobbet:
Med udgangspunkt fra kontoret i Herning, og med reference til regionsdirektøren, får du det gennemførende ansvar for egne opgaver, der kan strække sig fra styring af underentreprenører på et større projekt, til styring af dit eget byggeprojekt. Uanset hvad, bliver du nøgleressourcen i hele resultatkæden, lige fra de indledende forberedelser i forbindelse med projektopstart, herunder opstart af byggeplads, over løbende tæt byggestyring og kvalitetssikring, til aflevering af det færdige byggeri.

Du kommer du til at styre og lede alle processer, herunder også underentreprenører og byggemøder. Efterkalkulation og evaluering af det samlede byggeforløb bliver ligeledes en del af din opgave. Du er således én af de få i branchen, der virkelig magter at levere et færdigt byggeprojekt til perfektion, med fokus på både tid, kvalitet og økonomi.

Du kommer til at løse dine opgaver i et miljø præget af frihed under ansvar. Du skal således trives med at gå forrest og du er absolut typen, der kan ”stå på egne ben”. Du står dog aldrig alene, idet både dit team og din ledelse altid vil være der som backup. JFP har en stærk og solid kultur, hvor ingen lades i stikken og alle går efter det samme mål.

Kvalifikationer:
Du er en erfaren bygge- eller projektleder med minimum 5 års praktisk erfaring. Du kan dokumentere, at du selvstændigt og med succes har medvirket til at styre større byggeprojekter, både målt på tid, økonomi og kvalitet. Ligeledes har du en relevant teoretisk uddannelse, eksempelvis som bygningskonstruktør eller ingeniør, gerne suppleret med en håndværksmæssig uddannelse.

Du har en høj arbejdskapacitet og en solid arbejdsmoral, og din lederstil afspejler gennemslagskraft, overblik og engagement. Gode kommunikations- og forhandlingsevner er desuden væsentlige egenskaber, både i forhold til internt og eksternt samarbejde. Flydende dansk i skrift og tale er påkrævet.

Både din performance og dit potentiale ligger således noget over gennemsnittet inden for branchen.

Du tilbydes:
En plads på et stærkt team, båret af en sund virksomhedskultur og et selvstændigt job hvor du også får plads til at vise, hvad du dur til.

Du lander i en økonomisk solid, landsdækkende byggevirksomhed, der tilbyder dig en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som projektleder, samtidig med at du kan udvikle dig både fagligt og personligt i en innovativ organisation.

Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø, præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft samt hurtige beslutningsprocesser og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Er du den rette kandidat til dette job, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”01.04.17” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329999356Phoenix-c9945e0e12019-04-02T00:00:00Projektleder

JFP a/s www.jfp.dk er en solid og kapitalstærk byggevirksomhed, der er grundlagt i 1972. Virksomheden har hovedsæde i Herning og afdelingskontor i København. JFP a/s, der er en førende leverandør inden for hoved- og totalentrepriser, bygger i hele Danmark. Virksomheden har de seneste år udvidet sin organisation såvel vest som øst for Storebælt. Igangværende opgaver, en stor ordremængde og en pipeline for 2019/2020, der overstiger forventningerne, kræver at man løbende styrker organisationen. For tiden er virksomheden i gang med en bred vifte af byggeprojekter, lige fra kr. 50 mio. til 500 mio., inden for industri- institutions- og boligbyggeri m.v. JFP a/s har en innovativ, jysk vækststrategi, der, kombineret med en sund økonomi og indtjening, danner fundamentet for en solid forretningsudvikling. Væksten kræver nu, at teamet i Jylland styrkes med en solid og erfaren projektlederprofil.

Projektstørrelse fra 75 – 200 mio. kr. * Minimum 5 års praktisk projektledererfarin

Jobbet:
Med udgangspunkt fra kontoret i Herning, og med reference til regionsdirektøren, får du det gennemførende ansvar for egne opgaver, der kan strække sig fra styring af underentreprenører på et større projekt, til styring af dit eget byggeprojekt. Uanset hvad, bliver du nøgleressourcen i hele resultatkæden, lige fra de indledende forberedelser i forbindelse med projektopstart, herunder opstart af byggeplads, over løbende tæt byggestyring og kvalitetssikring, til aflevering af det færdige byggeri.

Du kommer du til at styre og lede alle processer, herunder også underentreprenører og byggemøder. Efterkalkulation og evaluering af det samlede byggeforløb bliver ligeledes en del af din opgave. Du er således én af de få i branchen, der virkelig magter at levere et færdigt byggeprojekt til perfektion, med fokus på både tid, kvalitet og økonomi.

Du kommer til at løse dine opgaver i et miljø præget af frihed under ansvar. Du skal således trives med at gå forrest og du er absolut typen, der kan ”stå på egne ben”. Du står dog aldrig alene, idet både dit team og din ledelse altid vil være der som backup. JFP har en stærk og solid kultur, hvor ingen lades i stikken og alle går efter det samme mål.

Kvalifikationer:
Du er en erfaren bygge- eller projektleder med minimum 5 års praktisk erfaring. Du kan dokumentere, at du selvstændigt og med succes har medvirket til at styre større byggeprojekter, både målt på tid, økonomi og kvalitet. Ligeledes har du en relevant teoretisk uddannelse, eksempelvis som bygningskonstruktør eller ingeniør, gerne suppleret med en håndværksmæssig uddannelse.

Du har en høj arbejdskapacitet og en solid arbejdsmoral, og din lederstil afspejler gennemslagskraft, overblik og engagement. Gode kommunikations- og forhandlingsevner er desuden væsentlige egenskaber, både i forhold til internt og eksternt samarbejde. Flydende dansk i skrift og tale er påkrævet.

Både din performance og dit potentiale ligger således noget over gennemsnittet inden for branchen.

Du tilbydes:
En plads på et stærkt team, båret af en sund virksomhedskultur og et selvstændigt job hvor du også får plads til at vise, hvad du dur til.

Du lander i en økonomisk solid, landsdækkende byggevirksomhed, der tilbyder dig en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som projektleder, samtidig med at du kan udvikle dig både fagligt og personligt i en innovativ organisation.

Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø, præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft samt hurtige beslutningsprocesser og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Er du den rette kandidat til dette job, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”01.04.17” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.

2019-05-28T00:51:16.033 JFP a s www.jfp.dk er en solid og kapitalstærk byggevirksomhed, der er grundlagt i 1972. Virksomheden har hovedsæde i Herning og afdelingskontor i København. JFP a s, der er en førende leverandør inden for hoved- og totalentrepriser, bygger i hele Danmark. Virksomheden har de seneste år udvidet sin organisation såvel vest som øst for Storebælt. Igangværende opgaver, en stor ordremængde og en pipeline for 2019 2020, der overstiger forventningerne, kræver at man løbende styrker organisationen. For tiden er virksomheden i gang med en bred vifte af byggeprojekter, lige fra kr. 50 mio. til 500 mio., inden for industri- institutions- og boligbyggeri m.v. JFP a s har en innovativ, jysk vækststrategi, der, kombineret med en sund økonomi og indtjening, danner fundamentet for en solid forretningsudvikling. Væksten kræver nu, at teamet i Jylland styrkes med en solid og erfaren projektlederprofil. Projektstørrelse fra 75 200 mio. kr. * Minimum 5 års praktisk projektledererfarin Jobbet: Med udgangspunkt fra kontoret i Herning, og med reference til regionsdirektøren, får du det gennemførende ansvar for egne opgaver, der kan strække sig fra styring af underentreprenører på et større projekt, til styring af dit eget byggeprojekt. Uanset hvad, bliver du nøgleressourcen i hele resultatkæden, lige fra de indledende forberedelser i forbindelse med projektopstart, herunder opstart af byggeplads, over løbende tæt byggestyring og kvalitetssikring, til aflevering af det færdige byggeri. Du kommer du til at styre og lede alle processer, herunder også underentreprenører og byggemøder. Efterkalkulation og evaluering af det samlede byggeforløb bliver ligeledes en del af din opgave. Du er således én af de få i branchen, der virkelig magter at levere et færdigt byggeprojekt til perfektion, med fokus på både tid, kvalitet og økonomi. Du kommer til at løse dine opgaver i et miljø præget af frihed under ansvar. Du skal således trives med at gå forrest og du er absolut typen, der kan stå på egne ben . Du står dog aldrig alene, idet både dit team og din ledelse altid vil være der som backup. JFP har en stærk og solid kultur, hvor ingen lades i stikken og alle går efter det samme mål. Kvalifikationer: Du er en erfaren bygge- eller projektleder med minimum 5 års praktisk erfaring. Du kan dokumentere, at du selvstændigt og med succes har medvirket til at styre større byggeprojekter, både målt på tid, økonomi og kvalitet. Ligeledes har du en relevant teoretisk uddannelse, eksempelvis som bygningskonstruktør eller ingeniør, gerne suppleret med en håndværksmæssig uddannelse. Du har en høj arbejdskapacitet og en solid arbejdsmoral, og din lederstil afspejler gennemslagskraft, overblik og engagement. Gode kommunikations- og forhandlingsevner er desuden væsentlige egenskaber, både i forhold til internt og eksternt samarbejde. Flydende dansk i skrift og tale er påkrævet. Både din performance og dit potentiale ligger således noget over gennemsnittet inden for branchen. Du tilbydes: En plads på et stærkt team, båret af en sund virksomhedskultur og et selvstændigt job hvor du også får plads til at vise, hvad du dur til. Du lander i en økonomisk solid, landsdækkende byggevirksomhed, der tilbyder dig en unik mulighed for at bevise dine færdigheder som projektleder, samtidig med at du kan udvikle dig både fagligt og personligt i en innovativ organisation. Du får et tæt samarbejde med engagerede og kompetente kolleger, og du vil opleve et miljø, præget af en uformel omgangstone, professionalisme, handlekraft samt hurtige beslutningsprocesser og godt humør. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Er du den rette kandidat til dette job, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket 01.04.17 på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.11jobnetc9945e0e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:000000https://erwinandersenas.hr-skyen.dk/show-job/421740EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3499986erwin andersen a/s11Mads Eg Damgaards Vej 507400HerningDKDanmark0
lft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent738335JobNet4968138496813810002-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9945e0ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9945e0ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9945e0e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9945e0e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgHar du et højt ambitionsniveau? Hos erwin andersen a/s får du rige muligheder for at påvirke virksomheden i en positiv retning.12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361270279Linelft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark330047292Projektleder til metalbranchen - Vikariat til ugerne 28, 29 og 30 - Odense!Robot Sommerens travlhed står for døren og vores kunde har brug for en projektleder i ugerne 28, 29 og 30. Om vores kunde: Kunden har mange års erfaring i metal- og stålbranchen med både konstruktion, fremstilling og montage. De er specialiseret i blandt andet produktion af CIP spjæld, filterhuse, hængeplatforme, fødevareanlæg og spildevandsanlæg i højeste kvalitet. Virksomheden tilbyder: Den nye vikar bliver en del af et uformelt miljø bestående af 15 smede på værkstedet og 8 personer på kontoret. Arbejdsmiljøet er præget af en god og ordentlig omgangstone, hvor der sættes pris på humor i hverdagen. Kvalifikationer: • Superbruger i Inventor. • Stor erfaring i udfoldning, tyndplade. • Erfaring i udarbejdelse af dxf-filer (filer til laserskæring). • Generel kendskab til metalbranchen. • Kunne begå sig i Office pakken. • Ad hoc opgaver af teknisk karakter. Den ideelle person har en håndværksuddannelse samt en kortere videregående uddannelse som teknisk tegner, teknisk designer, maskintekniker eller produktionsteknolog. Yderligere informationer: Ønsker du yderligere informationer om jobbet er du velkommen til at kontakte Flemming Kjær på tlf. 60 18 84 61 Ansøgningen og CV sendes til: Kjær Vikar og Rekruttering Drejervænget 8 5610 Assens Tlf: 60 18 84 61 Mail: job@kvr.nu www.kvr.nu Ref. Projektleder Odense Stillingen skal besættes hurtigst muligt og der vil løbende blive afholdt samtaler, så vent ikke for længe med at søge jobbet.

Sommerens travlhed står for døren og vores kunde har brug for en projektleder i ugerne 28, 29 og 30.

Om vores kunde:

Kunden har mange års erfaring i metal- og stålbranchen med både konstruktion, fremstilling og montage.
De er specialiseret i blandt andet produktion af CIP spjæld, filterhuse, hængeplatforme, fødevareanlæg og spildevandsanlæg i højeste kvalitet.

Virksomheden tilbyder:
Den nye vikar bliver en del af et uformelt miljø bestående af 15 smede på værkstedet og 8 personer på kontoret. Arbejdsmiljøet er præget af en god og ordentlig omgangstone, hvor der sættes pris på humor i hverdagen.

Kvalifikationer:
• Superbruger i Inventor.
• Stor erfaring i udfoldning, tyndplade.
• Erfaring i udarbejdelse af dxf-filer (filer til laserskæring).
• Generel kendskab til metalbranchen.
• Kunne begå sig i Office pakken.
• Ad hoc opgaver af teknisk karakter.

Den ideelle person har en håndværksuddannelse samt en kortere videregående uddannelse som teknisk tegner, teknisk designer, maskintekniker eller produktionsteknolog.

Yderligere informationer:
Ønsker du yderligere informationer om jobbet er du velkommen til at kontakte Flemming Kjær på tlf. 60 18 84 61
Ansøgningen og CV sendes til:

Kjær Vikar og Rekruttering
Drejervænget 8
5610 Assens

Tlf: 60 18 84 61
Mail: job@kvr.nu
www.kvr.nu

Ref. Projektleder Odense

Stillingen skal besættes hurtigst muligt og der vil løbende blive afholdt samtaler, så vent ikke for længe med at søge jobbet.

Kjær Vikar og RekrutteringOdense C2019-06-23T00:00:002019-07-07T00:00:00
330013907Projektleder - EL - Dansk Installations TeknikRobot Har du erfaring med projektstyring og byggesager? Har du erfaring med projektledelse inden for El? Ønsker du at lede el-arbejdet i et team bestående af elektrikere? Har du erfaring fra branchen? Er du uddannet el-installatør eller har du anden relevant uddannelse? Så er du måske den kandidat, som AMBIZZION ApS søger for vores kunde, Dansk Installations Teknik A S. OM STILLINGEN Som led i Dansk Installation Tekniks fortsatte udvikling søges til en nyoprettet stilling en projektleder inden for El. Du får reference til afdelingschefen, og din arbejdsplads bliver på domicilet i Odense. Dit fokus bliver projektstyring i relation til byggesager. Igennem projekterne får du tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere. PRIM RE ARBEJDSOPGAVER Projektstyring på byggesager Økonomistyring på byggesager Udføre løbende fagtilsyn Byggemøder Kontakt til bygherrer og entreprenører Sparring med ledelsen FAGLIG PROFIL Minimum 5 års erfaring med projektledelse inden for El Faglig uddannelse som el-installatør er at foretrække, men anden el-uddannelse kan også være en mulighed Erfaring med projektstyring generelt er et krav Erfaring fra branchen eller relateret branche er at foretrække Rutineret bruger af MS Office pakken PERSONLIG PROFIL Som person er du: Målorienteret og handlekraftig Engageret, robust og god til at tage ansvar Samarbejdsorienteret og en udadvendt kundeorienteret profil Struktureret og systematisk En god kollega, der deler viden med dine kollegaer og skaber tillid VI TILBYDER En attraktiv stilling med stor indflydelse på din hverdag. En handlingsorienteret sund virksomhed med en udpræget holdånd, hvor fælles mål på tværs af faglighed er i fokus. Du bliver en del af en flad og uformel organisation med korte beslutningsgange og med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder. N STE STEP Send ansøgning og CV via nedenstående link. https: podio.com webforms 22476894 1584438 Ansøgninger behandles løbende. Ring meget gerne til AMBIZZION, Lars Bøgelund tlf. 6037 5723 eller send en e-mail på lb@ambizzion.dk. OM DANSK INSTALLATIONS TEKNIK Dansk Installations Teknik A S leverer alt, lige fra komplette teknikentrepriser på store byggesager til små serviceopgaver for privat og erhverv, inden for VVS, Ventilation, El og Blik. Virksomheden har den styrke, der skal til for at sikre den bedst mulige rådgivning, kvalitet og service inden for VVS, Ventilation, El og Blik.

Har du erfaring med projektstyring og byggesager? Har du erfaring med projektledelse inden for El?  Ønsker du at lede el-arbejdet i et team bestående af elektrikere? Har du erfaring fra branchen? Er du uddannet el-installatør eller har du anden relevant uddannelse? Så er du måske den kandidat, som AMBIZZION ApS søger for vores kunde, Dansk Installations Teknik A/S.

OM STILLINGEN

Som led i Dansk Installation Tekniks fortsatte udvikling søges til en nyoprettet stilling en projektleder inden for El. Du får reference til afdelingschefen, og din arbejdsplads bliver på domicilet i Odense.

Dit fokus bliver projektstyring i relation til byggesager. Igennem projekterne får du tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere.

PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Projektstyring på byggesager
  • Økonomistyring på byggesager
  • Udføre løbende fagtilsyn
  • Byggemøder
  • Kontakt til bygherrer og entreprenører
  • Sparring med ledelsen

FAGLIG PROFIL

  • Minimum 5 års erfaring med projektledelse inden for El
  • Faglig uddannelse som el-installatør er at foretrække, men anden el-uddannelse kan også være en mulighed
  • Erfaring med projektstyring generelt er et krav
  • Erfaring fra branchen eller relateret branche er at foretrække
  • Rutineret bruger af MS Office pakken

PERSONLIG PROFIL
Som person er du:

  • Målorienteret og handlekraftig
  • Engageret, robust og god til at tage ansvar
  • Samarbejdsorienteret og en udadvendt kundeorienteret profil
  • Struktureret og systematisk
  • En god kollega, der deler viden med dine kollegaer og skaber tillid

VI TILBYDER

En attraktiv stilling med stor indflydelse på din hverdag. En handlingsorienteret sund virksomhed med en udpræget holdånd, hvor fælles mål på tværs af faglighed er i fokus. Du bliver en del af en flad og uformel organisation med korte beslutningsgange og med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder.

NÆSTE STEP

Send ansøgning og CV via nedenstående link. https://podio.com/webforms/22476894/1584438 Ansøgninger behandles løbende.

Ring meget gerne til AMBIZZION, Lars Bøgelund – tlf. 6037 5723 eller send en e-mail på lb@ambizzion.dk.

OM DANSK INSTALLATIONS TEKNIK

Dansk Installations Teknik A/S leverer alt, lige fra komplette teknikentrepriser på store byggesager til små serviceopgaver for privat og erhverv, inden for VVS, Ventilation, El og Blik. Virksomheden har den styrke, der skal til for at sikre den bedst mulige rådgivning, kvalitet og service inden for VVS, Ventilation, El og Blik.

 

Ambizzion ApSTommerup2019-04-30T00:00:002019-06-25T00:00:00
330046905Project Design Leader - HardwareRobot Project Design Lead for Electromechanical Energy Solutions Would you like to be at the forefront of the IoT and battery-driven technology and at the same time be part of delivering pioneering and green power solutions? As our Project Design Lead, you get to serve as Lead for customer specific projects in a collaboration with project teams in China Denmark. You will liaise between Product Development teams, the global Program Manager, other external stakeholders and customers as you play a key role in creating uninterruptible power supply systems (UPS). Our customers are primarily high profile Datacentres, Colocation and production plants. Lead successful Product Development and happy participants We are in the process of developing a new platform for our UPS solutions, and you will as part of a new product project be responsible for driving the execution of the project with in the Product Development organisation, which involve both brand new innovations as well as reuse of existing designs. Thus, the majority of your time will be spent on tasks, which includes: Lead the translation of Offer Requirements to Product System Specifications Verification plans, by grouping structed Work Packaged and estimating effort in collaboration with Functional leads. Lead the Project Development teams (dotted line) and be accountable for product system performance, cost and delivery on time. Negotiate contract and terms for 3rd party work testing and be responsible for the budget and spend of the Product Development project. Collaborate effectively with other functions within projects, e.g. Marketing, other PDLs and system architects when part of a larger system project. Organize lead Design, Service Manufactory Reviews Many career opportunities and focus on development At Schneider Electric, we want the best employees. That is why we do not compromise on education and personal development, and we work targeted and structured with educational plans from day 1. As Project Design Lead, you will constantly develop your professional competencies and focus on your personal development. A dedicated leader to lead our Project Execution As a person - and a leader - you have excellent communication skills that enable you to collaborate effectively in a global organisation across borders, functions and seniority. You get fuelled by working with complexity and challenging tasks. You are a straightforward team player, you are passionate about developing new technologies, and you have a strong commercial sense. Help solve the world s energy challenge Access to energy is a basic human right a right we bring to places that previously had no energy. As the demand for energy grows in a connected world, it is more important than ever to protect critical information and data. At Schneider Electric, you will join 140,000 colleagues around the world in contributing to our commitment to redefine energy management, keep data secure and address the energy dilemma for a more sustainable planet. Check this out to learn more about our technologies. Want to know more about the position? If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Architecture Project Director, 3phase Power, Michael Pedersen at 45 2527 5433. Read more about us and meet some of our employees at www.se.com. Please apply before June 30th 2019 Please send us your motivated cover letter, CV and diplomas. We look forward to hearing from you!

Project Design Lead for Electromechanical Energy Solutions

Would you like to be at the forefront of the IoT and battery-driven technology and at the same time be part of delivering pioneering and green power solutions?

As our Project Design Lead, you get to serve as Lead for customer specific projects in a collaboration with project teams in China & Denmark. You will liaise between Product Development teams, the global Program Manager, other external stakeholders and customers as you play a key role in creating uninterruptible power supply systems (UPS). Our customers are primarily high profile Datacentres, Colocation and production plants.

Lead successful Product Development and happy participants We are in the process of developing a new platform for our UPS solutions, and you will as part of a new product project be responsible for driving the execution of the project with in the Product Development organisation, which involve both brand new innovations as well as reuse of existing designs. Thus, the majority of your time will be spent on tasks, which includes:

  • Lead the translation of Offer Requirements to Product/System Specifications & Verification plans, by grouping & structed Work Packaged and estimating effort in collaboration with Functional leads.
  • Lead the Project Development teams (dotted line) and be accountable for product/system performance, cost and delivery on time.
  • Negotiate contract and terms for 3rd party work/testing and be responsible for the budget and spend of the Product Development project.
  • Collaborate effectively with other functions within projects, e.g. Marketing, other PDLs and system architects when part of a larger system project.
  • Organize & lead Design, Service & Manufactory Reviews

Many career opportunities and focus on development

At Schneider Electric, we want the best employees. That is why we do not compromise on education and personal development, and we work targeted and structured with educational plans from day 1. As Project Design Lead, you will constantly develop your professional competencies and focus on your personal development.

 

A dedicated leader to lead our Project Execution  As a person - and a leader - you have excellent communication skills that enable you to collaborate effectively in a global organisation across borders, functions and seniority. You get fuelled by working with complexity and challenging tasks. You are a straightforward team player, you are passionate about developing new technologies, and you have a strong commercial sense.

Help solve the world's energy challenge  Access to energy is a basic human right; a right we bring to places that previously had no energy. As the demand for energy grows in a connected world, it is more important than ever to protect critical information and data.

At Schneider Electric, you will join 140,000 colleagues around the world in contributing to our commitment to redefine energy management, keep data secure and address the energy dilemma for a more sustainable planet. Check this out to learn more about our technologies.

Want to know more about the position?  If you have any questions regarding the position, you are welcome to contact Architecture & Project Director, 3phase Power, Michael Pedersen at +45 2527 5433.

Read more about us and meet some of our employees at www.se.com.  

Please apply before June 30th 2019 Please send us your motivated cover letter, CV and diplomas. We look forward to hearing from you!

SCHNEIDER ELECTRIC IT DENMARK ApSKolding2019-06-20T00:00:002019-06-30T00:00:00
330046716Digital projektleder og teamkoordinatorRobot Genopslag Vil du arbejde med digital udvikling og strategi for en af Danmarks største uddannelsesinstitutioner? Hvorfor har vi brug for dig? UCL uddanner de mennesker, der skaber fremtidens erhvervsliv og velfærdssamfund. Derfor er det afgørende at tiltrække de absolut bedste og mest motiverede studerende til vores mange uddannelser og tilbud. Det kræver et stærk digitalt fundament baseret på skarpe platforme og det rigtige indhold. Her kommer du i samarbejde med kommunikationschefen og en række dygtige kollegaer til at spille en vigtig rolle på det digitale område. Om jobbet Vi har en markant digital ambition, som kalder på et behov for stærke kompetencer i digitalisering, kommunikation og strategi. Derfor har vi brug en erfaren digital projektleder og teamkoordinator. Fra starten vil en primær opgave være at målrette udviklingen af vores website ucl.dk i samarbejde med webteamet og eksterne samarbejdspartnere og leverandører. Du får ansvaret for at sikre god leverandørstyring, interessenthåndtering, kvalitetssikring og koordination af webteamets opgaver. Samtidig vil du fungere som sparringspartner og rådgiver for UCL kommunikationschefen i forhold til digital kommunikation. Vi lover en spændende arbejdsplads med en meget bred vifte af fagligheder, der i samarbejde bringer viden og innovation i anvendelse og søger nye løsninger på tværs af organisationen. Din baggrund og kompetencer Du skal have indgående erfaring med at styre og koordinere udviklingen af et stort website med mange målgrupper. Desuden skal du have konkret erfaring med at arbejde i teams, og du må meget gerne have erfaring som teamkoordinator. Vi ser gerne, at du har erfaring med: Udvikling og implementering af digitale strategier, der tager afsæt i brugernes behov og sikrer optimal synergi mellem eksisterende og kommende platforme Erfaring med at skabe digitale løsninger, der styrker forretningen og sikrer gode digitale brugerrejser En holdning til hvordan man i samarbejde med interne og eksterne partnere skaber UI UX-løsninger. Der gør indtryk og skaber resultater Erfaring med digital projektledelse og samarbejde med eksterne leverandører Teknisk indsigt og en dybfølt interesse for digitale tendenser og fremtidens udviklingspotentialer Stærke kommunikative og analytiske evner Organisatorisk indsigt og forståelse for, hvordan man sikrer digitale transformation og implementering af nye arbejdsgange og systemer i en stor institution med 11.000 studerende og mere end 1000 ansatte. Som person er du: Vedholdende og fremsynet - og med strategisk tæft Selvstændig og udadvendt med en veludbygget forretningsforståelse Interesseret i og klog på koblingen teknologi og mennesker Detaljeorienteret med gode koordinationsevner og overblik God til at holde gejsten oppe i teams med mange opgaver og deadlines Vi ser gerne, at du har en kandidatuddannelse f.eks. Cand.IT og meget gerne en projektlederuddannelse. Hvem er vi? Du bliver en del af afdelingen Kommunikation & Markedsføring, som varetager UCLs interne og eksterne kommunikation samt et hav af forskellige marketing- og eventopgaver. Vi arbejder hver dag målrettet på at markedsføre og profilere UCLs mange uddannelser og et stort udbud af kurser og efter-og videreuddannelser. Vi stræber efter at opnå en markant position på uddannelsesmarkedet i vores region og vi ønsker at indtage markedet med tydelig digital tilstedeværelse. Afdelingen har 15 medarbejdere fordelt på tre teams, som sammen koordinerer og kvalitetssikrer indhold til alle vores digitale platforme. Vi lægger vægt på at have et godt og produktivt samarbejde med hinanden samtidig med, at vi har plads til at afprøve nye veje. Ansættelsesvilkår Du vil blive ansat senest den 1. oktober 2019. Ansættelse sker på overenskomstvilkår i henhold til organisationsaftale mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation. Dit primære ansættelsessted vil være Niels Bohrs Allé 1, G5230 Odense M. Du må dog påregne, at der kan finde møder og andre aktiviteter sted på UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskolens øvrige lokationer i Vejle, Jelling og Svendborg. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og markedsføringschef Kirsten Eskildsen på kies@ucl.dk eller 20189299 (både dag- og aftentimer samt weekend). Ansøgning Send din ansøgning og dit CV via www.ucl.dk job senest den 15. august 2019. Vi glæder os til at læse din ansøgning! Om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere. Den samlede omsætning er 830 mio. Vi har campusser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling. Vi udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser pa° akademi- og diplomniveau. 1. august 2018 fusionerede Erhvervsakademiet Lillebælt og University College Lillebælt til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Se mere om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole på www.ucl.dk.

Genopslag

Vil du arbejde med digital udvikling og strategi for en af Danmarks største uddannelsesinstitutioner?

Hvorfor har vi brug for dig?

UCL uddanner de mennesker, der skaber fremtidens erhvervsliv og velfærdssamfund. Derfor er det afgørende at tiltrække de absolut bedste og mest motiverede studerende til vores mange uddannelser og tilbud.

Det kræver et stærk digitalt fundament baseret på skarpe platforme og det rigtige indhold.  Her kommer du i samarbejde med kommunikationschefen og en række dygtige kollegaer til at spille en vigtig rolle på det digitale område.

Om jobbet

Vi har en markant digital ambition, som kalder på et behov for stærke kompetencer i digitalisering, kommunikation og strategi. Derfor har vi brug en erfaren digital projektleder og teamkoordinator.

Fra starten vil en primær opgave være at målrette udviklingen af vores website ucl.dk i samarbejde med webteamet og eksterne samarbejdspartnere og leverandører. Du får ansvaret for at sikre god leverandørstyring, interessenthåndtering, kvalitetssikring og koordination af webteamets opgaver. Samtidig vil du fungere som sparringspartner og rådgiver for UCL kommunikationschefen i forhold til digital kommunikation.

Vi lover en spændende arbejdsplads med en meget bred vifte af fagligheder, der i samarbejde bringer viden og innovation i anvendelse og søger nye løsninger på tværs af organisationen.

Din baggrund og kompetencer

Du skal have indgående erfaring med at styre og koordinere udviklingen af et stort website med mange målgrupper. Desuden skal du have konkret erfaring med at arbejde i teams, og du må meget gerne have erfaring som teamkoordinator.

Vi ser gerne, at du har erfaring med:

  • Udvikling og implementering af digitale strategier, der tager afsæt i brugernes behov og sikrer optimal synergi mellem eksisterende og kommende platforme

  • Erfaring med at skabe digitale løsninger, der styrker forretningen og sikrer gode digitale brugerrejser

  • En holdning til hvordan man i samarbejde med interne og eksterne partnere skaber UI/UX-løsninger. Der gør indtryk og skaber resultater

  • Erfaring med digital projektledelse og samarbejde med eksterne leverandører

  • Teknisk indsigt og en dybfølt interesse for digitale tendenser og fremtidens udviklingspotentialer

  • Stærke kommunikative og analytiske evner

  • Organisatorisk indsigt og forståelse for, hvordan man sikrer digitale transformation og implementering af nye arbejdsgange og systemer i en stor institution med 11.000 studerende og mere end 1000 ansatte.

Som person er du:

  • Vedholdende og fremsynet - og med strategisk tæft

  • Selvstændig og udadvendt med en veludbygget forretningsforståelse

  • Interesseret i og klog på koblingen ’teknologi og mennesker’

  • Detaljeorienteret med gode koordinationsevner og overblik

  • God til at holde gejsten oppe i teams med mange opgaver og deadlines

Vi ser gerne, at du har en kandidatuddannelse f.eks. Cand.IT og meget gerne en projektlederuddannelse.

Hvem er vi?

Du bliver en del af afdelingen Kommunikation & Markedsføring, som varetager UCLs interne og eksterne kommunikation samt et hav af forskellige marketing- og eventopgaver.

Vi arbejder hver dag målrettet på at markedsføre og profilere UCLs mange uddannelser og et stort udbud af kurser og efter-og videreuddannelser.  Vi stræber efter at opnå en markant position på uddannelsesmarkedet i vores region og vi ønsker at indtage markedet med tydelig digital tilstedeværelse.

Afdelingen har 15 medarbejdere fordelt på tre teams, som sammen koordinerer og kvalitetssikrer indhold til alle vores digitale platforme. Vi lægger vægt på at have et godt og produktivt samarbejde med hinanden samtidig med, at vi har plads til at afprøve nye veje.

Ansættelsesvilkår

Du vil blive ansat senest den 1. oktober 2019.

Ansættelse sker på overenskomstvilkår i henhold til organisationsaftale mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation.

Dit primære ansættelsessted vil være Niels Bohrs Allé 1, G5230 Odense M. Du må dog påregne, at der kan finde møder og andre aktiviteter sted på UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskolens øvrige lokationer i Vejle, Jelling og Svendborg.

Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og markedsføringschef Kirsten Eskildsen på kies@ucl.dk eller 20189299 (både dag- og aftentimer samt weekend).

Ansøgning

Send din ansøgning og dit CV via www.ucl.dk/job senest den 15. august 2019.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

 

Om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole

UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole har omkring 11.000 fuldtidsstuderende og 1.000 medarbejdere. Den samlede omsætning er 830 mio. Vi har campusser i Odense, Vejle, Svendborg og Jelling.

Vi udbyder 41 erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser samt en lang række efteruddannelser pa° akademi- og diplomniveau.

1. august 2018 fusionerede Erhvervsakademiet Lillebælt og University College Lillebælt til UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.

Se mere om UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole på www.ucl.dk.

UCL Niels Bohrs AlléOdense M2019-06-20T00:00:002019-08-15T00:00:00
330033809Fleksibel ProjektafviklerRobot Fyns Serviceudlejning søger 1 projektleder. Løn forhold: Fleksible arbejdstider. Fastansættelse på fuldtid. Løn der matcher dine kvalifikationer. Gode kollegaer. Opgaver: Kommunikation og support til dine kunder. Produktionsplaner. Opsætning og nedtagning af projekter. Vores forventninger til dig- personligt fagligt: Fleksibel og villig til at gøre det ekstra - der skal til - for at vores team og vores kunder får indfriet deres drømme og mål. Arbejder effektivt og struktureret og har respekt for intern tid og lønudgifter. Du har gode kommunikative evner. Du er detaljeorienteret og en afslutter af natur. Selvstændig, troværdig, motiverende og ambitiøs. Du er med til at skabe glæde blandt kollegaer og kan lide at være en del af et team. Send en kort ansøgning med data og gerne hvorfor vi lige skal vælge dig. Til cliff@fsu.dk mærket projektleder i emnefeltet.

 

 Fyns Serviceudlejning søger 1 projektleder.

Løn/forhold:

  • Fleksible arbejdstider.
  • Fastansættelse på fuldtid.
  • Løn der matcher dine kvalifikationer.
  • Gode kollegaer.

Opgaver:

  • Kommunikation og support til dine kunder.
  • Produktionsplaner.
  • Opsætning og nedtagning af projekter.

Vores forventninger til dig- personligt & fagligt:

  • Fleksibel og villig til at gøre det ekstra - der skal til - for at vores team og vores kunder får indfriet deres drømme og mål.
  • Arbejder effektivt og struktureret og har respekt for intern tid og lønudgifter.
  • Du har gode kommunikative evner.
  • Du er detaljeorienteret og en afslutter af natur.
  • Selvstændig, troværdig, motiverende og ambitiøs.
  • Du er med til at skabe glæde blandt kollegaer og kan lide at være en del af et team.

 

Send en kort ansøgning med data og gerne hvorfor vi lige skal vælge dig. Til cliff@fsu.dk mærket "projektleder" i emnefeltet.

Fyns Serviceudlejning v/Brian SkøttBrøndby2019-05-28T00:00:002019-07-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektleder til metalbranchen - Vikariat til ugerne 28, 29 og 30 - Odense!

Kjær Vikar og Rekruttering

Odense C
Sommerens travlhed står for døren og vores kunde har brug for en projektleder i ugerne 28, 29 og 30. Om vores kunde: Kunden har mange års erfaring i metal- og stålbranchen med både konstruktion, fremstilling og montage. De er specialiseret i blandt ...
Indrykket:23. juni 2019
Udløbsdato:7. juli 2019

Projektleder - EL - Dansk Installations Teknik

Ambizzion ApS

Tommerup
Har du erfaring med projektstyring og byggesager? Har du erfaring med projektledelse inden for El? Ønsker du at lede el-arbejdet i et team bestående af elektrikere? Har du erfaring fra branchen? Er du uddannet el-installatør eller har du anden relev...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Project Design Leader - Hardware

SCHNEIDER ELECTRIC IT DENMARK ApS

Kolding
Project Design Lead for Electromechanical Energy Solutions Would you like to be at the forefront of the IoT and battery-driven technology and at the same time be part of delivering pioneering and green power solutions? As our Project Design Lead, yo...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Digital projektleder og teamkoordinator

UCL Niels Bohrs Allé

Odense M
Genopslag Vil du arbejde med digital udvikling og strategi for en af Danmarks største uddannelsesinstitutioner? Hvorfor har vi brug for dig? UCL uddanner de mennesker, der skaber fremtidens erhvervsliv og velfærdssamfund. Derfor er det afgørende at ...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Fleksibel Projektafvikler

Fyns Serviceudlejning v/Brian Skøtt

Brøndby
Fyns Serviceudlejning søger 1 projektleder. Løn forhold: Fleksible arbejdstider. Fastansættelse på fuldtid. Løn der matcher dine kvalifikationer. Gode kollegaer. Opgaver: Kommunikation og support til dine kunder. Produktionsplaner. Opsætning og nedt...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:23. juli 2019