Skal du arbejde hos os i din sommerferie? Hillerød Hjemmepleje

Skal du arbejde hos os i din sommerferie?

I Hillerød Hjemmepleje har vi stor tradition for, at mange af vores sommerferievikarer søger uddannelse inden for social- og sundhedsfaget eller efterfølgende gerne vil fortsætte som interne vikarer.

Vi går op i at alle medarbejdere er en del af fællesskabet i hjemmeplejen uanset om man har lang erfaring eller om man er ny i faget.

Vores sommerferievikariater har en gennemsnitlig arbejdstid på 35 timer om ugen med jævnligt weekendarbejde og strækker sig fra juni måned og frem til september måned – andet kan aftales.

Vi tilbyder

  • det gode samarbejde både med borger i eget hjem og kollegaer imellem
  • god introduktion og forventer også, at du selv er opsøgende på arbejdsopgaverne
  • mulighed for arbejdstider der passer dig og dit liv.

Vi forventer, at du
  • kan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt samtidig med, at du er en hold-spiller
  • trods en travl hverdag synes arbejdet er det hele værd
  • er mødestabil og prioriterer os i din ferie.

Er du nysgerrig på arbejdet i Hillerød Hjemmepleje,
så ring endelig og hør mere hos områdeleder Britt Dresler på tlf. 72 32 62 60 … Vi giver også gerne en kop uforpligtende kaffe…

Vi holder løbende samtaler - dette i takt med, at du sender os en ansøgning.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014830Phoenix-d50a437b12019-05-06T00:00:00Skal du arbejde hos os i din sommerferie? Hillerød HjemmeplejeSkal du arbejde hos os i din sommerferie?

I Hillerød Hjemmepleje har vi stor tradition for, at mange af vores sommerferievikarer søger uddannelse inden for social- og sundhedsfaget eller efterfølgende gerne vil fortsætte som interne vikarer.

Vi går op i at alle medarbejdere er en del af fællesskabet i hjemmeplejen uanset om man har lang erfaring eller om man er ny i faget.

Vores sommerferievikariater har en gennemsnitlig arbejdstid på 35 timer om ugen med jævnligt weekendarbejde og strækker sig fra juni måned og frem til september måned – andet kan aftales.

Vi tilbyder
  • det gode samarbejde både med borger i eget hjem og kollegaer imellem
  • god introduktion og forventer også, at du selv er opsøgende på arbejdsopgaverne
  • mulighed for arbejdstider der passer dig og dit liv.

Vi forventer, at du
  • kan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt samtidig med, at du er en hold-spiller
  • trods en travl hverdag synes arbejdet er det hele værd
  • er mødestabil og prioriterer os i din ferie.

Er du nysgerrig på arbejdet i Hillerød Hjemmepleje,
så ring endelig og hør mere hos områdeleder Britt Dresler på tlf. 72 32 62 60 … Vi giver også gerne en kop uforpligtende kaffe…

Vi holder løbende samtaler - dette i takt med, at du sender os en ansøgning.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Skal du arbejde hos os i din sommerferie?I Hillerød Hjemmepleje har vi stor tradition for, at mange af vores sommerferievikarer søger uddannelse inden for social- og sundhedsfaget eller efterfølgende gerne vil fortsætte som interne vikarer.Vi går op i at alle medarbejdere er en del af fællesskabet i hjemmeplejen uanset om man har lang erfaring eller om man er ny i faget.Vores sommerferievikariater har en gennemsnitlig arbejdstid på 35 timer om ugen med jævnligt weekendarbejde og strækker sig fra juni måned og frem til september måned andet kan aftales.Vi tilbyderdet gode samarbejde både med borger i eget hjem og kollegaer imellemgod introduktion og forventer også, at du selv er opsøgende på arbejdsopgavernemulighed for arbejdstider der passer dig og dit liv.Vi forventer, at dukan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt samtidig med, at du er en hold-spillertrods en travl hverdag synes arbejdet er det hele værder mødestabil og prioriterer os i din ferie.Er du nysgerrig på arbejdet i Hillerød Hjemmepleje,så ring endelig og hør mere hos områdeleder Britt Dresler på tlf. 72 32 62 60 … Vi giver også gerne en kop uforpligtende kaffe…Vi holder løbende samtaler - dette i takt med, at du sender os en ansøgning.Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnetd50a437b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-30T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1468&ERId=347770EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3517452Hillerød Kommune11Milnersvej 37D3400Hillerød72320000DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset752122JobNet4981553498155310001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d50a437bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d50a437bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d50a437b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d50a437b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933379Områdeleder6Ledelse361634044noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330045622Områdeleder søges til velfungerende Ældrecenter på VestegnenRobot Kan du gå forrest uden at miste bagtroppen og kan du skabe kultur, faglig kvalitet, og samtidig bevare en god styring af økonomi og ressourcer? Så mangler vi dig Du får det overordnede ansvar for i alt 5 huse med 45 lejligheder og ca. 40 medarbejdere, og du bliver del af en erfaren og udviklingsklar ledergruppe. Du kan i kraft af dit lederskab skabe sammenhæng og fællesskabsfølelse på tværs af de 5 huse og du kan i hverdagen træffe beslutninger om såvel drift, økonomi og den sygeplejefaglige udvikling på et center hvor humøret, energien og ressourcerne er i top. ldrecentret blehaven er beliggende i Brøndby kommune og har qua sin centrale placering en fornuftig tilgang af fagligt kvalificerede medarbejdere. Din opgave bliver, at varetage en god og sund drift og sikre, at den gode normering også omsættes til den bedst mulige pleje og opgaveløsning i hverdagen. Der arbejdes dedikeret med at sikre en fælles forståelse omkring kerneopgaven samt, at projektet i sikre hænder også bliver implementeret i alle 5 huse. Dine nye medarbejdere glæder sig til du starter og har en stor forhåbning om, at du som leder prioriterer medinddragelse og involvering. Og, at du formår at give plads til andres meninger og input og, at du ser det som en styrke og udtryk for fælles engagement når klinger krydses og holdninger udveksles. Der er et godt humør, tiltag til øget tværfagligt samarbejde og en spirende fællesskabsfølelse iblandt de 5 huse. Du har gode erfaringer med, at arbejde delegerende og involverende men i særlig grad også at sætte retning og skabe tydelighed. Du ved hvad det vil sige, at skabe gode rammer for krævende medarbejdere og du kender til rutinerne og vilkårene på et ldrecenter, hvor ledelse også er, at kunne arbejde projektorienteret på tværs af organisationen og samtidig bevare overblikket i hverdagen. Du bliver en del af en erfaren og veletableret ledergruppe, som igennem det seneste halve år har arbejdet med at implementere et fælles værdigrundlag omkring: ligeværdighed, frihed, faglighed, tillid, ordentlighed, og respekt. Du skal derfor have lyst til at engagere dig i en fælles udviklingsproces. En proces hvor man ønsker at udvikle sig sammen og, i kraft af hinandens forskelligheder, også formår at omsætte denne forskellighed til fælles læring Vi tilbyder: En stilling som indeholder både ledelsesmæssige og sygeplejefaglige udfordringer Et center med god normering i driften og alle stillinger besat Medarbejdere med faglighed, engagement og lysten til at arbejde med ældre Et ldrecenter med central beliggenhed og gode muligheder for faglig udvikling Vi Forventer: At du kan gå forrest som leder og, at du forstår at arbejde praktisk med kultur, forandringer og værdier i dagligdagen At du kan arbejde med både drift og faglig udvikling, i en stilling med ansvar og gode muligheder for, at påvirke såvel mål, retning og kvalitet på et ldrecenter med i alt ca. 93 plejeboliger At du har en dansk autorisation som sygeplejerske, og gerne erfaring som leder men det er ikke et krav Vi forventer at afholde samtaler henholdsvis d. 15. samt 18. juli. Har du spørgsmål ang. stillingen er du meget velkommen til at kontakte Anders Krauch fra HumanAssist på telefon 2196 8060 eller mail anders@humanassist.dk fristen for ansøgninger er senest d. 10 7 2019Kan du gå forrest uden at miste bagtroppen og kan du skabe kultur, faglig kvalitet, og samtidig bevare en god styring af økonomi og ressourcer? Så mangler vi dig

Du får det overordnede ansvar for i alt 5 huse med 45 lejligheder og ca. +40 medarbejdere, og du bliver del af en erfaren og udviklingsklar ledergruppe. Du kan i kraft af dit lederskab skabe sammenhæng og fællesskabsfølelse på tværs af de 5 huse og du kan i hverdagen træffe beslutninger om såvel drift, økonomi og den sygeplejefaglige udvikling på et center hvor humøret, energien og ressourcerne er i top.

Ældrecentret Æblehaven er beliggende i Brøndby kommune og har qua sin centrale placering en fornuftig tilgang af fagligt kvalificerede medarbejdere. Din opgave bliver, at varetage en god og sund drift og sikre, at den gode normering også omsættes til den bedst mulige pleje og opgaveløsning i hverdagen. Der arbejdes dedikeret med at sikre en fælles forståelse omkring kerneopgaven samt, at projektet ” i sikre hænder” også bliver implementeret i alle 5 huse.

Dine nye medarbejdere glæder sig til du starter og har en stor forhåbning om, at du som leder prioriterer medinddragelse og involvering. Og, at du formår at give plads til andres meninger og input og, at du ser det som en styrke og udtryk for fælles engagement når klinger krydses og holdninger udveksles. Der er et godt humør, tiltag til øget tværfagligt samarbejde og en spirende fællesskabsfølelse iblandt de 5 huse.

Du har gode erfaringer med, at arbejde delegerende og involverende men i særlig grad også at sætte retning og skabe tydelighed. Du ved hvad det vil sige, at skabe gode rammer for krævende medarbejdere og du kender til rutinerne og vilkårene på et Ældrecenter, hvor ledelse også er, at kunne arbejde projektorienteret på tværs af organisationen og samtidig bevare overblikket i hverdagen.

Du bliver en del af en erfaren og veletableret ledergruppe, som igennem det seneste halve år har arbejdet med at implementere et fælles værdigrundlag omkring: ligeværdighed, frihed, faglighed, tillid, ordentlighed, og respekt. Du skal derfor have lyst til at engagere dig i en fælles udviklingsproces. En proces hvor man ønsker at udvikle sig sammen og, i kraft af hinandens forskelligheder, også formår at omsætte denne forskellighed til fælles læring

Vi tilbyder:

  • En stilling som indeholder både ledelsesmæssige og sygeplejefaglige udfordringer
  • Et center med god normering i driften og alle stillinger besat
  • Medarbejdere med faglighed, engagement og lysten til at arbejde med ældre
  • Et Ældrecenter med central beliggenhed og gode muligheder for faglig udvikling

Vi Forventer:

  • At du kan gå forrest som leder og, at du forstår at arbejde praktisk med kultur, forandringer og værdier i dagligdagen
  • At du kan arbejde med både drift og faglig udvikling, i en stilling med ansvar og gode muligheder for, at påvirke såvel mål, retning og kvalitet på et Ældrecenter med i alt ca. 93 plejeboliger
  • At du har en dansk autorisation som sygeplejerske, og gerne erfaring som leder men det er ikke et krav

Vi forventer at afholde samtaler henholdsvis d. 15. samt 18. juli.

Har du spørgsmål ang. stillingen er du meget velkommen til at kontakte Anders Krauch fra HumanAssist på telefon 2196 8060 eller mail anders@humanassist.dk fristen for ansøgninger er senest d. 10/7 2019

HumanAssistBrøndby Strand2019-06-20T00:00:002019-07-10T00:00:00
330045042Afdelingsleder til Center for Politik, Sundhed og PersonaleRobot Du er en leder med gode formidlingsevner, du har erfaring med at samarbejde og drive opgaver og projekter på tværs af fagområder og interessenter, og har god ledelseserfaring. Du har politisk tæft, er resultatorienteret og værdsætter udfordrende opgaver, der kræver samarbejde på tværs af kommunen.Frederikssund Kommune søger ny afdelingsleder til Center for Politik, Sundhed og Personale, med tiltrædelse 1. oktober 2019. Du bliver afdelingsleder for afdelingen Sundhed og HR.Afdelingslederen skal i samspil med centerchef for Center for Politik, Sundhed og Personale, samt den anden afdelingsleder i centret, varetage den overordnede og strategiske ledelse af de to administrative afdelinger i centret. Afdelingslederen har ledelse af 10 medarbejdere.Den nye afdelingsleder skal stå i spidsen for en afdeling med engagerede, fagligt dygtige medarbejdere. Det er en klar fordel at du har indgående kendskab til HR- og sundhedsområdet, men du kan sagtens have erfaringer med ledelse af andre velfærdsdagsordener eller ledelse af stabsfunktioner.I udvælgelsesprocessen vil vi vægte højt, at den nye afdelingsleder har erfaring med, og kendskab til, ledelse og koordinering af strategiske opgaver og processer på tværs i en kommunal organisation, på tværs af kommuner og sektorer, og befinder sig godt tæt på direktion og det politiske niveau.For den rette kandidat vil der på den korte bane være mulighed for at præge og udvikle jobbet og opgaveporteføljen.Du kan læse mere om kommunen og stillingen på kommunens hjemmeside.Ansøgere bedes også læse den udvidede job- og kravprofil.Yderligere oplysningerØnsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Malene Størup på 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk.AnsøgningsfristVi skal have modtaget din ansøgning senest 9. august 2019 kl. 12.00Første samtalerunde afholdes 14. eller 15. august 2019. Der indgår test og referencetagning i ansættelsesprocessen. Testtilbagemelding finder sted i perioden 19. -21. august 2019. Anden samtalerunde afholdes 22. august 2019.AnsættelsesforholdFuldtidTiltrædelse1. oktober 2019KontaktCenterchef Malene Størup på telefon 20 52 87 68Du er en leder med gode formidlingsevner, du har erfaring med at samarbejde og drive opgaver og projekter på tværs af fagområder og interessenter, og har god ledelseserfaring. Du har politisk tæft, er resultatorienteret og værdsætter udfordrende opgaver, der kræver samarbejde på tværs af kommunen.

Frederikssund Kommune søger ny afdelingsleder til Center for Politik, Sundhed og Personale, med tiltrædelse 1. oktober 2019. Du bliver afdelingsleder for afdelingen Sundhed og HR.
Afdelingslederen skal i samspil med centerchef for Center for Politik, Sundhed og Personale, samt den anden afdelingsleder i centret, varetage den overordnede og strategiske ledelse af de to administrative afdelinger i centret. Afdelingslederen har ledelse af 10 medarbejdere.

Den nye afdelingsleder skal stå i spidsen for en afdeling med engagerede, fagligt dygtige medarbejdere. Det er en klar fordel at du har indgående kendskab til HR- og sundhedsområdet, men du kan sagtens have erfaringer med ledelse af andre velfærdsdagsordener eller ledelse af stabsfunktioner.

I udvælgelsesprocessen vil vi vægte højt, at den nye afdelingsleder har erfaring med, og kendskab til, ledelse og koordinering af strategiske opgaver og processer på tværs i en kommunal organisation, på tværs af kommuner og sektorer, og befinder sig godt tæt på direktion og det politiske niveau.
For den rette kandidat vil der på den korte bane være mulighed for at præge og udvikle jobbet og opgaveporteføljen.

Du kan læse mere om kommunen og stillingen på kommunens hjemmeside.

Ansøgere bedes også læse den udvidede job- og kravprofil.

Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Malene Størup på 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest 9. august 2019 kl. 12.00

Første samtalerunde afholdes 14. eller 15. august 2019. Der indgår test og referencetagning i ansættelsesprocessen. Testtilbagemelding finder sted i perioden 19. -21. august 2019. Anden samtalerunde afholdes 22. august 2019.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
1. oktober 2019

Kontakt
Centerchef Malene Størup på telefon 20 52 87 68

 

Frederikssund KommuneFrederikssund2019-06-19T00:00:002019-08-09T00:00:00
330042973Vice President of Device DevelopmentRobot Vice President of Device Development Novo Nordisk (NN) invented the market for insulin injection devices with the launch of the world s first insulin pen in 1985 and since then, Device Research and Development (DRD) has re-invented the pen again and again. Today NovoPen® 6, the first NN connected pen makes life much easier for patients and Flextouch, the prefilled disposable device, is widely acknowledged as the most ground-breaking device on the market today. In DRD, we are successful because we have first class people working together, inspiring and driving each other to surpass all expectations. As all Novo Nordisk products pass through our devices, we have an obligation to continuously drive innovation of the future, game changing devices of tomorrow. If your career has provided you with solid life science experience in a successful managerial role with an international scope, you now have the opportunity to make your next career move and join us on this exciting journey. About the Device Development Device Development (DD) has the overall responsibility for the execution of device development projects from the concept selection to launch in the market. The portfolio of projects includes all projects related to the FlexPen®, FlexTouch®, FlexPro®, and NovoPen™ families. As Vice President (VP) of DD, you are the overall responsible for projects, people and all financial costs. You will be chairing the Global Project Team (GPT) for selected areas along with members from Product Supply, Marketing, Regulatory Affairs, Quality, and Clinical. You will be accountable to the relevant governance body for the device development projects, with a shared responsibility for leading and managing the global device development process and meeting project goals, budgets and objectives. Similarly, you will play a critical role in getting connected devices to the market. You will be part of the DRD Leadership team, reporting to the Senior Vice President for Device Research and Development. You are expected to be an active member in the senior management team activities including strategic discussions and leadership development activities and not least, you will play a critical role in reducing our environmental impact and role-modeling the Device R D leadership mind-set and the Novo Nordisk Way. Qualifications Your background is a relevant degree at master s level combined with a proven track record of project and line management in pharmaceutical and or health care industries. Your career has also provided you with approximately 10 years of international leadership experience and full proficiency in English. Having lived and worked abroad is an advantage, as it would be if you can bring in relevant experience and inspiration from outside Novo Nordisk. You must be able to operate at a very high strategic level and maintain the ability to follow up on relevant details within your different areas of responsibility and you have solid business and organisational understanding. You are execution-oriented and balance this with the delegation of relevant tasks and areas of responsibility to your employees and relevant parties in the organisation. Relying on your strong communication skills you can create clarity and set direction at all organisational levels and you have a strong ability to collaborate across boundaries and ensure stakeholder management. As VP, you must naturally be self-driven and possess high personal integrity and strong values. You have high motivational skills, including the ability to engage and empower the organisation and with your constructive and empathetic approach you are a source of energy and motivation to your surroundings. As a member of our DRD leadership team, you show up and enjoy our ability to challenge each other to deliver the best results possible. We appreciate each other s differences and believe that an inclusive team help us succeed. At Novo Nordisk, your skills, dedication and ambition help us change lives for the better. In exchange, we offer you an opportunity to work with extraordinary talent and benefit from a range of possibilities for professional and personal development. Deadline Sunday, June 30 Contact For further information, please contact Talent Acquisition Partner, Lisa Williams at 45 30 77 60 32. Millions rely on us To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Vice President of Device Development

Novo Nordisk (NN) invented the market for insulin injection devices with the launch of the world’s first insulin pen in 1985 and since then, Device Research and Development (DRD) has re-invented the pen again and again. Today NovoPen® 6, the first NN connected pen makes life much easier for patients and Flextouch, the prefilled disposable device, is widely acknowledged as the most ground-breaking device on the market today. In DRD, we are successful because we have first class people working together, inspiring and driving each other to surpass all expectations. As all Novo Nordisk products pass through our devices, we have an obligation to continuously drive innovation of the future, game changing devices of tomorrow. If your career has provided you with solid life science experience in a successful managerial role with an international scope, you now have the opportunity to make your next career move and join us on this exciting journey.

 
About the Device Development

Device Development (DD) has the overall responsibility for the execution of device development projects from the concept selection to launch in the market. The portfolio of projects includes all projects related to the FlexPen®, FlexTouch®, FlexPro®, and NovoPen™ families. As Vice President (VP) of DD, you are the overall responsible for projects, people and all financial costs. You will be chairing the Global Project Team (GPT) for selected areas along with members from Product Supply, Marketing, Regulatory Affairs, Quality, and Clinical. You will be accountable to the relevant governance body for the device development projects, with a shared responsibility for leading and managing the global device development process and meeting project goals, budgets and objectives. Similarly, you will play a critical role in getting connected devices to the market. You will be part of the DRD Leadership team, reporting to the Senior Vice President for Device Research and Development. You are expected to be an active member in the senior management team activities including strategic discussions and leadership development activities – and not least, you will play a critical role in reducing our environmental impact and role-modeling the Device R&D leadership mind-set and the Novo Nordisk Way.

 
Qualifications
Your background is a relevant degree at master’s level combined with a proven track record of project and line management in pharmaceutical and/or health care industries. Your career has also provided you with approximately 10 years of international leadership experience and full proficiency in English. Having lived and worked abroad is an advantage, as it would be if you can bring in relevant experience and inspiration from outside Novo Nordisk.  

You must be able to operate at a very high strategic level and maintain the ability to follow up on relevant details within your different areas of responsibility and you have solid business and organisational understanding. You are execution-oriented and balance this with the delegation of relevant tasks and areas of responsibility to your employees and relevant parties in the organisation. Relying on your strong communication skills you can create clarity and set direction at all organisational levels and you have a strong ability to collaborate across boundaries and ensure stakeholder management. As VP, you must naturally be self-driven and possess high personal integrity and strong values. 

You have high motivational skills, including the ability to engage and empower the organisation and with your constructive and empathetic approach you are a source of energy and motivation to your surroundings. As a member of our DRD leadership team, you show up and enjoy our ability to challenge each other to deliver the best results possible. We appreciate each other’s differences and believe that an inclusive team help us succeed. 

At Novo Nordisk, your skills, dedication and ambition help us change lives for the better. In exchange, we offer you an opportunity to work with extraordinary talent and benefit from a range of possibilities for professional and personal development.
 

Deadline

Sunday, June 30


Contact
For further information, please contact Talent Acquisition Partner, Lisa Williams at +45 30 77 60 32. 

 

Millions rely on us
To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Novo Nordisk A/SHillerød2019-06-15T00:00:002019-06-30T00:00:00
330021725TEAMLEDERRobot Til at lede og motivere et team af svensktalende medarbejdere i samarbejde med en kollega Virksomhedsbeskrivelse:SOS International er den førende assistancevirksomhed i Norden. Fra alarmcentre i Danmark, Sverige, Norge og Finland, yder SOS International akut personlig assistance over hele verden. Virksomheden assisterer skandinaviske rejsende overalt i verden på vegne af forsikringsselskaberne. Denne support sker ud fra virksomhedens døgnåbne alarmcentral på Frederiksberg. SOS International har et omfangsrigt netværk af kvalificerede leverandører og forretningspartnere over hele verden, og 20 SOS-servicekontorer. Med mere end 1.200 ansatte, repræsenterer SOS International 30 nationaliteter, og tilsammen taler vores medarbejdere mere end 37 forskellige sprog.SOS International er ejet af en række af de største forsikringsselskaber i Norden og har en sags mængde, der placerer SOS International, som en af de største assistancevirksomheder i verden. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Med reference til Operation Manageren og som en del af et lederteam på 12 kollegaer, kommer du til at sidde med to overordnede ansvarsområder. Du får ledelsesansvaret for et team af dedikerede svenske medarbejdere, og samtidig får du ansvaret for at vedligeholde og udbygge samarbejdsrelationerne til nogle af de store finske, svenske og baltiske forsikringsselskaber, som er virksomhedens kunder. Du skal derfor være indstillet på, at stillingen indeholder lidt rejseaktivitet primært til Sverige. I relation til ledelsen af teamet, kommer du til at samarbejde med en kollega, omkring ansvaret for det svenske support team. Dette velfungerende teams, sidder med ansvar for at servicere kunderne på det svenske marked 24 timer i døgnet - 365 dage om året. Din opgave bliver, at sikre overholdelse af de indgåede serviceaftaler, så kunden altid får en god oplevelse. Dette opnås bl.a. ved en løbende motivering og udvikling af teamet via kundelyt, faglig sparring, løbende coaching og en kontinuerlig feedback og sparring. Du forstår at sætte klare mål for teamet, og går gerne forrest og viser vejen. I tæt samarbejde med din kollega, får du ansvaret for koordinering og afvikling af 24 7 driften i teamet. Du har supervisorer i gruppen, men skal alligevel forvente, at din arbejdstid kan blive fordelt på både dag, aften og weekender, ligesom du står til rådighed telefonisk, efter at du er gået hjem. Stillingen er meget alsidig med god mulighed for at være med til at præge, hvordan opgaverne skal løses, og hvor selvkørende dit team skal være. Egenskaber:Du er en selvstændig, initiativrig og ansvarsbevidst person, der trives med, og er dygtig til, at navigere i en omskiftelig og hektisk hverdag. Du er samtidig en meget serviceminded, struktureret og robust person, der formåer at holde momentum, selvom du ofte vil blive afbrudt i dit arbejde. Du tilbydes:Du bliver en del af et multikulturelt og godt kollegialt arbejdsmiljø, i en alsidig dynamisk stilling, hvor der stort set altid er travlt, og hvor to arbejdsdage aldrig er ens. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i dansk, engelsk, svensk og finsk i skrift og tale og,du har et godt kendskab til MS Office pakken. Løn:Du får en fast løn samt pensionsordning og sundhedsforsikrin Erhvervserfaring:Virksomheden er åben overfor forskellige baggrunde. Har du ledelseserfaring er det en fordel, dog uden at det er et krav. Uddannelser:Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Til at lede og motivere et team af svensktalende medarbejdere i samarbejde med en kollega

Virksomhedsbeskrivelse:
SOS International er den førende assistancevirksomhed i Norden. Fra alarmcentre i Danmark, Sverige, Norge og Finland, yder SOS International akut personlig assistance over hele verden. 

Virksomheden assisterer skandinaviske rejsende overalt i verden på vegne af forsikringsselskaberne. Denne support sker ud fra virksomhedens døgnåbne alarmcentral på Frederiksberg. 

SOS International har et omfangsrigt netværk af kvalificerede leverandører og forretningspartnere over hele verden, og + 20 SOS-servicekontorer. Med mere end 1.200 ansatte, repræsenterer SOS International 30 nationaliteter, og tilsammen taler vores medarbejdere mere end 37 forskellige sprog.

SOS International er ejet af en række af de største forsikringsselskaber i Norden og har en sags mængde, der placerer SOS International, som en af de største assistancevirksomheder i verden. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Med reference til Operation Manageren og som en del af et lederteam på 12 kollegaer, kommer du til at sidde med to overordnede ansvarsområder. Du får ledelsesansvaret for et team af dedikerede svenske medarbejdere, og samtidig får du ansvaret for at vedligeholde og udbygge samarbejdsrelationerne til nogle af de store finske, svenske og baltiske forsikringsselskaber, som er virksomhedens kunder. 

Du skal derfor være indstillet på, at stillingen indeholder lidt rejseaktivitet primært til Sverige. I relation til ledelsen af teamet, kommer du til at samarbejde med en kollega, omkring ansvaret for det svenske support team. Dette velfungerende teams, sidder med ansvar for at servicere kunderne på det svenske marked 24 timer i døgnet - 365 dage om året. Din opgave bliver, at sikre overholdelse af de indgåede serviceaftaler, så kunden altid får en god oplevelse. 

Dette opnås bl.a. ved en løbende motivering og udvikling af teamet via kundelyt, faglig sparring, løbende coaching og en kontinuerlig feedback og sparring. 

Du forstår at sætte klare mål for teamet, og går gerne forrest og viser vejen. I tæt samarbejde med din kollega, får du ansvaret for koordinering og afvikling af 24/7 driften i teamet. Du har supervisorer i gruppen, men skal alligevel forvente, at din arbejdstid kan blive fordelt på både dag, aften og weekender, ligesom du står til rådighed telefonisk, efter at du er gået hjem. 

Stillingen er meget alsidig med god mulighed for at være med til at præge, hvordan opgaverne skal løses, og hvor selvkørende dit team skal være. 

Egenskaber:
Du er en selvstændig, initiativrig og ansvarsbevidst person, der trives med, og er dygtig til, at navigere i en omskiftelig og hektisk hverdag. 

Du er samtidig en meget serviceminded, struktureret og robust person, der formåer at holde momentum, selvom du ofte vil blive afbrudt i dit arbejde.

Du tilbydes:
Du bliver en del af et multikulturelt og godt kollegialt arbejdsmiljø, i en alsidig dynamisk stilling, hvor der stort set altid er travlt, og hvor to arbejdsdage aldrig er ens.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk, engelsk, svensk og finsk i skrift og tale og,du har et godt kendskab til MS Office pakken.

Løn:
Du får en fast løn samt pensionsordning og sundhedsforsikrin

Erhvervserfaring:
Virksomheden er åben overfor forskellige baggrunde. Har du ledelseserfaring er det en fordel, dog uden at det er et krav.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

PROFILPARTNERS ApSFrederiksberg C2019-06-03T00:00:002019-07-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Områdeleder søges til velfungerende Ældrecenter på Vestegnen

HumanAssist

Brøndby Strand
Kan du gå forrest uden at miste bagtroppen og kan du skabe kultur, faglig kvalitet, og samtidig bevare en god styring af økonomi og ressourcer? Så mangler vi dig Du får det overordnede ansvar for i alt 5 huse med 45 lejligheder og ca. 40 medarbejder...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:10. juli 2019

Afdelingsleder til Center for Politik, Sundhed og Personale

Frederikssund Kommune

Frederikssund
Du er en leder med gode formidlingsevner, du har erfaring med at samarbejde og drive opgaver og projekter på tværs af fagområder og interessenter, og har god ledelseserfaring. Du har politisk tæft, er resultatorienteret og værdsætter udfordrende opg...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Vice President of Device Development

Novo Nordisk A/S

Hillerød
Vice President of Device Development Novo Nordisk (NN) invented the market for insulin injection devices with the launch of the world s first insulin pen in 1985 and since then, Device Research and Development (DRD) has re-invented the pen again and...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

TEAMLEDER

PROFILPARTNERS ApS

Frederiksberg C
Til at lede og motivere et team af svensktalende medarbejdere i samarbejde med en kollega Virksomhedsbeskrivelse:SOS International er den førende assistancevirksomhed i Norden. Fra alarmcentre i Danmark, Sverige, Norge og Finland, yder SOS Internati...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:5. juli 2019