Paid Marketing Specialist

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

 
Paid Marketing Specialist
Clever søger en Paid Marketing Specialist
Clever er fyldt med god energi. Vi er optimister. Vi tror på en lysere, mere bæredygtig fremtid og på det gode i mennesker. Vi tror på, at vi sammen kan skabe en mærkbar forskel – ikke bare i dag, men i mange år frem. Og vi tror, at vi er mange derude.
 
Lige nu søger vi en Paid Marketing Specialist til at hjælpe os med at sikre, at Clever er optimalt til stede på tværs af det digitale marketinglandskab og gør brug af de annonceringsværktøjer og paid platforme, der bedst markedsfører Clevers produkter og positionerer brandet.
 
Rollen som Paid Marketing Specialist
I rollen som Paid Marketing Specialist er dit formål at sikre, at vi med optimale digitale marketingaktiviteter driver kendskab til Clevers kerneydelser og direkte salg. Du vil derfor bidrage væsentligt til implementeringen af både marketing-, brand- og kommunikationsstrategien samt salgsstrategien. Du vil eje og drive Clevers digitale, paid marketingaktiviteter og samarbejde med kolleger på tværs af product marketing-, marketing-, SoMe-, salg-, content- og brand-fagligheder for at sikre, at der er konsistens i formidlingen af Clevers værditilbud samt brandudtryk på tværs af budskaber og paid platforme.
 
Primære opgaver
  • Udvikle og eksekvere på Clevers paid marketing strategi.
  • Planlægge og drive Clevers performance marketing-aktiviteter, der støtter op om de marketingstrategiske spor og salgstaktiske fokusområder.
  • Udvikle, implementere og vedligeholde Clevers digitale paid motor (always on spor), herunder sikre at content er klar og implementeret.
  • Have indgående kendskab til kundesegmenterne, og hvad der driver dem, så Clevers digitale marketingaktiviteter kan etableres optimalt iht. formål og målgruppe (fx mhp. salg- og leadgenerering).
  • Planlægge og drive aktiviteter, der støtter op om produkt- og contentmarketing på tværs af digitale platforme.
  • Sikre med dine kolleger indenfor marketing- og brandaktivering, at content er on brand.
  • Rådgivning og varetagelse af aktiviteter ifm. kampagneudvikling samt eksekvering på go2market-planer.
  • Varetagelse og implementering af digital annoncering og dialog med mediepartnere.
  • Rapportering på de digitale marketingaktiviteters performance.
  • Varetagelse af budget, herunder overvågning og tilpasning af spend iht. performance.
  • Holde dig up-to-date med de nyeste kanaler og virkemidler, så vi sikrer, at vi er på forkant med vores paid marketing tilstedeværelse.
 
Personlige kompetencer
  • Brænder for at arbejde med paid marketing, hvor brugeroplevelsen er i fokus.
  • Er vant til at arbejde ud fra et kundeperspektiv og evner at sætte et produkt i spil ift. taktiske, salgsfremmende budskaber men lige så meget have øje for brandets værdier i aktiveringen.
  • Stærke kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Trives som holdspiller, men kan arbejde selvstændigt.
  • Evner at arbejde i en dynamisk og foranderlig verden, hvor man tør prøve nye idéer af.
  • Udviser klar empati og samarbejdsvilje over for dine kolleger og vores partnere.
 
Erhvervserfaring & Faglige kompetencer
Du har selvfølgelig en dybdegående erfaring med og erhvervede stærke faglige kompetencer inden for performance marketing. Du spænder bredt og er både strategisk og operationelt tænkende. Du har flair for content og formidling og kan briefe og sparre med de content-skabende kolleger.
 
Du har et naturligt drive, og ser dig selv som visionær inden for paid digital marketing. Derudover har du:
  • 2-5 års erfaring fra bureau.
  • Dybdegående erfaring med Facebook Business Manager & LinkedIn Campaign Manager.
  • Erfaring med SEM, Google ads & retargeting.
  • Erfaring med hvordan man bedst udnytter de forskellige muligheder inden for performance marketing.

  • Forståelse af kundebehov og hvordan paid marketing kan møde de behov, der er i markedet såvel som forretningen.
 
Ingen hierarkier eller solosejre i Clever
Hos Clever ser vi os selv mere som en organisme end som en organisation. Vi arbejder alle for at nå samme fælles mål – og så nytter det ikke, at vi arbejder hver for sig, i hver vores retning. Derfor finder du ingen solosejre eller hierarkier i Clever. Vi har heller ikke afdelinger og ledere i traditionel forstand. Vi hører hver især til ét team, men derfra arbejder vi frit sammen på kryds og tværs for at nå vores mål. Det kalder vi medledelse.
 
I Clever bruger vi derfor vores energi på at ansætte kloge, inspirerende, empatiske mennesker, der sammen kan finde den smarte vej og se verden fra nye vinkler. Undervejs siger vi nej til kandidater, der måske har de rette faglige kvalifikationer, men ikke har de menneskelige kvaliteter, som vi synes, er vigtige. For der skal være ligevægt mellem hjerte og hjerne i alt vi gør.
 
Du kan læse mere om, hvordan det er at arbejde hos Clever på: www.clever.dk/velkommen.
 
Har du spørgsmål til stillingen? Ræk ud til Amalie Dal Pachler adp@clever.dk eller Charlotte Olhoff Dons cod@clever.dk
 
Send din ansøgning via knappen 'Send ansøgning'.
Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Paid Marketing Specialist

 
Paid Marketing Specialist
Clever søger en Paid Marketing Specialist
Clever er fyldt med god energi. Vi er optimister. Vi tror på en lysere, mere bæredygtig fremtid og på det gode i mennesker. Vi tror på, at vi sammen kan skabe en mærkbar forskel – ikke bare i dag, men i mange år frem. Og vi tror, at vi er mange derude.
 
Lige nu søger vi en Paid Marketing Specialist til at hjælpe os med at sikre, at Clever er optimalt til stede på tværs af det digitale marketinglandskab og gør brug af de annonceringsværktøjer og paid platforme, der bedst markedsfører Clevers produkter og positionerer brandet.
 
Rollen som Paid Marketing Specialist
I rollen som Paid Marketing Specialist er dit formål at sikre, at vi med optimale digitale marketingaktiviteter driver kendskab til Clevers kerneydelser og direkte salg. Du vil derfor bidrage væsentligt til implementeringen af både marketing-, brand- og kommunikationsstrategien samt salgsstrategien. Du vil eje og drive Clevers digitale, paid marketingaktiviteter og samarbejde med kolleger på tværs af product marketing-, marketing-, SoMe-, salg-, content- og brand-fagligheder for at sikre, at der er konsistens i formidlingen af Clevers værditilbud samt brandudtryk på tværs af budskaber og paid platforme.
 
Primære opgaver
  • Udvikle og eksekvere på Clevers paid marketing strategi.
  • Planlægge og drive Clevers performance marketing-aktiviteter, der støtter op om de marketingstrategiske spor og salgstaktiske fokusområder.
  • Udvikle, implementere og vedligeholde Clevers digitale paid motor (always on spor), herunder sikre at content er klar og implementeret.
  • Have indgående kendskab til kundesegmenterne, og hvad der driver dem, så Clevers digitale marketingaktiviteter kan etableres optimalt iht. formål og målgruppe (fx mhp. salg- og leadgenerering).
  • Planlægge og drive aktiviteter, der støtter op om produkt- og contentmarketing på tværs af digitale platforme.
  • Sikre med dine kolleger indenfor marketing- og brandaktivering, at content er on brand.
  • Rådgivning og varetagelse af aktiviteter ifm. kampagneudvikling samt eksekvering på go2market-planer.
  • Varetagelse og implementering af digital annoncering og dialog med mediepartnere.
  • Rapportering på de digitale marketingaktiviteters performance.
  • Varetagelse af budget, herunder overvågning og tilpasning af spend iht. performance.
  • Holde dig up-to-date med de nyeste kanaler og virkemidler, så vi sikrer, at vi er på forkant med vores paid marketing tilstedeværelse.
 
Personlige kompetencer
  • Brænder for at arbejde med paid marketing, hvor brugeroplevelsen er i fokus.
  • Er vant til at arbejde ud fra et kundeperspektiv og evner at sætte et produkt i spil ift. taktiske, salgsfremmende budskaber men lige så meget have øje for brandets værdier i aktiveringen.
  • Stærke kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Trives som holdspiller, men kan arbejde selvstændigt.
  • Evner at arbejde i en dynamisk og foranderlig verden, hvor man tør prøve nye idéer af.
  • Udviser klar empati og samarbejdsvilje over for dine kolleger og vores partnere.
 
Erhvervserfaring & Faglige kompetencer
Du har selvfølgelig en dybdegående erfaring med og erhvervede stærke faglige kompetencer inden for performance marketing. Du spænder bredt og er både strategisk og operationelt tænkende. Du har flair for content og formidling og kan briefe og sparre med de content-skabende kolleger.
 
Du har et naturligt drive, og ser dig selv som visionær inden for paid digital marketing. Derudover har du:
  • 2-5 års erfaring fra bureau.
  • Dybdegående erfaring med Facebook Business Manager & LinkedIn Campaign Manager.
  • Erfaring med SEM, Google ads & retargeting.
  • Erfaring med hvordan man bedst udnytter de forskellige muligheder inden for performance marketing.

  • Forståelse af kundebehov og hvordan paid marketing kan møde de behov, der er i markedet såvel som forretningen.
 
Ingen hierarkier eller solosejre i Clever
Hos Clever ser vi os selv mere som en organisme end som en organisation. Vi arbejder alle for at nå samme fælles mål – og så nytter det ikke, at vi arbejder hver for sig, i hver vores retning. Derfor finder du ingen solosejre eller hierarkier i Clever. Vi har heller ikke afdelinger og ledere i traditionel forstand. Vi hører hver især til ét team, men derfra arbejder vi frit sammen på kryds og tværs for at nå vores mål. Det kalder vi medledelse.
 
I Clever bruger vi derfor vores energi på at ansætte kloge, inspirerende, empatiske mennesker, der sammen kan finde den smarte vej og se verden fra nye vinkler. Undervejs siger vi nej til kandidater, der måske har de rette faglige kvalifikationer, men ikke har de menneskelige kvaliteter, som vi synes, er vigtige. For der skal være ligevægt mellem hjerte og hjerne i alt vi gør.
 
Du kan læse mere om, hvordan det er at arbejde hos Clever på: www.clever.dk/velkommen.
 
Har du spørgsmål til stillingen? Ræk ud til Amalie Dal Pachler adp@clever.dk eller Charlotte Olhoff Dons cod@clever.dk
 
Send din ansøgning via knappen 'Send ansøgning'.
Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.