GENOPSLAG Skolesekretær til Campusskolen

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Campusskolen søger en administrativ medarbejder til skolens sekretariat med ansættelse den 1. april eller hurtigst muligt.

Om os
Campusskolen er en udskolingsskole, som blev etableret i 2012. Vi har ca. 550 elever og 45 lærere. Der er 7-8 spor på hver af vores 7.-9. årgange ligesom, at vi også huser kommunens 10. klassecenter med ca. 40 elever, samt en specialiseret indsats.

Om jobbet
Vi søger en struktureret person meget gerne med erfaring fra skoleverdenen, som udover at være dygtig til det administrative arbejde, sætter pris på at arbejde med mennesker - unge såvel som voksne, samt har pædagogisk indsigt. Du vil få mange forskelligartede arbejdsopgaver, som du skal løse i samarbejde med skolens anden sekretær og ledelsen.

Sekretariatets opgaver

  • Bogføring (KMD Opus økonomisystem) og budgetopfølgning
  • Indkøb og varemodtagelse
  • Telefonbetjening, post og korrespondance
  • Lokalebooking samt indberetning af opgaver til det tekniske personale
  • Elevadministration og prøveadministration (TEA)
  • Personaleadministration (KMD og Trio)
  • Vikardækning
  • Kommunikationsopgaver herunder AULA, hjemmeside og Facebook
  • Kalenderstyring, booking af møder, mødeindkaldelse
  • Den direkte kontakt med eksterne og interne samarbejdspartnere
  • Ad hoc sekretæropgaver
  • Afhentning af lettere indkøb til f.eks. møder samt klargøring til møder
  • Administration af dokumenter i e-doc og Rollebaseret indgang


Hvem er du
Du skal være uddannet kontorassistent, gerne suppleret med kommunom eller en anden relevant uddannelse. Du har erfaring i arbejdet med KMD Rollebaseret Indgang (OPUS), Aula og Tabulex samt har et godt kendskab til E-doc og Office-pakken. Du vil blandt andet blive hovedansvarlig for alle økonomi- og bogførings- opgaver, så det er vigtigt, at du har stærke kompetencer og interesse der.

 

Vi leder efter en person med stærke personlige kompetencer, som også besidder nogle af disse kendetegn:

  • Du er positiv og serviceminded, kan samarbejde, er åben og fleksibel og så har du et godt humør
  • Du er indstillet på at tage fat i en ofte hektisk hverdag med mange forskellige opgaver
  • Du er fleksibel i din tilgang til opgaveløsningen og tager ejerskab for dit ansvarsområde
  • Du kommunikerer serviceorienteret med gennemslagskraft på alle niveauer i organisationen


Vi tilbyder
En arbejdsplads i udvikling, et tæt samarbejde med vores nuværende skolesekretær, skolens ledelse og øvrige medarbejdere. Et spændende, udfordrende og krævende arbejde, hvor stemningen og humøret altid er godt, og hvor der er plads til kunne sætte sit eget præg på opgaverne.

Der vil være ansættelsessamtaler løbende.

Arbejdstiden følger skoleåret og skoleelevernes ferie. Arbejdstiden placeres indenfor tidsrummet klokken 7.00 – 17.00.

Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


GENOPSLAG Skolesekretær til Campusskolen

Campusskolen søger en administrativ medarbejder til skolens sekretariat med ansættelse den 1. april eller hurtigst muligt.

Om os
Campusskolen er en udskolingsskole, som blev etableret i 2012. Vi har ca. 550 elever og 45 lærere. Der er 7-8 spor på hver af vores 7.-9. årgange ligesom, at vi også huser kommunens 10. klassecenter med ca. 40 elever, samt en specialiseret indsats.

Om jobbet
Vi søger en struktureret person meget gerne med erfaring fra skoleverdenen, som udover at være dygtig til det administrative arbejde, sætter pris på at arbejde med mennesker - unge såvel som voksne, samt har pædagogisk indsigt. Du vil få mange forskelligartede arbejdsopgaver, som du skal løse i samarbejde med skolens anden sekretær og ledelsen.

Sekretariatets opgaver

  • Bogføring (KMD Opus økonomisystem) og budgetopfølgning
  • Indkøb og varemodtagelse
  • Telefonbetjening, post og korrespondance
  • Lokalebooking samt indberetning af opgaver til det tekniske personale
  • Elevadministration og prøveadministration (TEA)
  • Personaleadministration (KMD og Trio)
  • Vikardækning
  • Kommunikationsopgaver herunder AULA, hjemmeside og Facebook
  • Kalenderstyring, booking af møder, mødeindkaldelse
  • Den direkte kontakt med eksterne og interne samarbejdspartnere
  • Ad hoc sekretæropgaver
  • Afhentning af lettere indkøb til f.eks. møder samt klargøring til møder
  • Administration af dokumenter i e-doc og Rollebaseret indgang


Hvem er du
Du skal være uddannet kontorassistent, gerne suppleret med kommunom eller en anden relevant uddannelse. Du har erfaring i arbejdet med KMD Rollebaseret Indgang (OPUS), Aula og Tabulex samt har et godt kendskab til E-doc og Office-pakken. Du vil blandt andet blive hovedansvarlig for alle økonomi- og bogførings- opgaver, så det er vigtigt, at du har stærke kompetencer og interesse der.

 

Vi leder efter en person med stærke personlige kompetencer, som også besidder nogle af disse kendetegn:

  • Du er positiv og serviceminded, kan samarbejde, er åben og fleksibel og så har du et godt humør
  • Du er indstillet på at tage fat i en ofte hektisk hverdag med mange forskellige opgaver
  • Du er fleksibel i din tilgang til opgaveløsningen og tager ejerskab for dit ansvarsområde
  • Du kommunikerer serviceorienteret med gennemslagskraft på alle niveauer i organisationen


Vi tilbyder
En arbejdsplads i udvikling, et tæt samarbejde med vores nuværende skolesekretær, skolens ledelse og øvrige medarbejdere. Et spændende, udfordrende og krævende arbejde, hvor stemningen og humøret altid er godt, og hvor der er plads til kunne sætte sit eget præg på opgaverne.

Der vil være ansættelsessamtaler løbende.

Arbejdstiden følger skoleåret og skoleelevernes ferie. Arbejdstiden placeres indenfor tidsrummet klokken 7.00 – 17.00.

Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.