Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Uddannelsesleder til transportuddannelserne på TEC

Er du en visionær leder, der kan bidrage til udvikling og trivsel i en afdeling med både Erhvervsuddannelser og Arbejdsmarkedsuddannelser? Og drømmer du om at arbejde i en afdeling, der er helt i front i forhold til digital og innovativ læring? Så kan du blive uddannelsesleder i en afdeling inden for chauffør-, lager- og lufthavnsområdet på en moderne og veldrevet skole i Hvidovre.

Du får direkte ledelsesansvar for ca. 20 medarbejdere organiseret i teams. Du bliver en del af et stærkt ledelsesteam, hvor vi lægger vægt på at udnytte hinandens forskellige styrker. Vi har fokus på pædagogisk ledelse og daglig drift og har ”højt til loftet” i forhold til at udvikle og tænke nyt – også gerne inden for det digitale område.

Opgaver
Dit primære ansvar og opgave er:
  • at medvirke til en stadig pædagogisk udvikling i organisationen
  • at sikre en visionær og bæredygtig udvikling af afdelingens undervisning og kursustilbud
  • at sikre en fortsat høj trivsel hos både medarbejdere, elever og kursister
  • at støtte medarbejderne i de daglige udfordringer
  • at sikre en solid økonomi gennem en effektiv ressourceudnyttelse
  • at sikre en stor interessentkreds både i branchen og i uddannelsessektoren
Profil
Vi forventer at du:
  • har kompetencer inden for pædagogisk ledelse
  • har erfaring med at lede forandringsprocesser
  • har evne til at se muligheder frem for begrænsninger og handle på dem
  • har et grundlæggende kendskab til og flair for økonomi og ressourcestyring
  • har erfaring med undervisning eller læring
  • har en lederuddannelse og/eller erfaring med ledelse
  • har en anerkendende tilgang og let ved at skabe relationer
Vi tilbyder
Et spændende lederjob i en dynamisk organisation i rivende udvikling med fokus på vores grundforståelse og strategi. Du kommer til at arbejde med spændende opgaver, med fokus på at udvikle TEC til fremtiden både i eget område og på tværs i organisationen.

Ansættelsesvilkår
Du skal være opmærksom på, at der ved ansættelse i denne stilling vil blive indhentet børneattest, hvorfor det er en betingelse for ansættelse, at du samtykker til indhentelse af denne.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til tjenestemandslignende vilkår, med tillæg i henhold til gældende lønpolitik på TEC.

Ansættelse 1. juli 2019

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos Tove Svejstrup Christensen tlf. 25453809

1. samtale afholdes den 13. maj, 2. samtale afholdes den 23. maj.

Du skal forvente test mellem 1. og 2. samtale.

Vi er en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder til at søge stillingen.

Du kan læse mere om TEC på www.tec.dk.

Se mere på vores ansøgersite: https://tec.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010428Phoenix-dfedc88d12019-04-24T15:02:28.920Uddannelsesleder til transportuddannelserne på TEC
Er du en visionær leder, der kan bidrage til udvikling og trivsel i en afdeling med både Erhvervsuddannelser og Arbejdsmarkedsuddannelser? Og drømmer du om at arbejde i en afdeling, der er helt i front i forhold til digital og innovativ læring? Så kan du blive uddannelsesleder i en afdeling inden for chauffør-, lager- og lufthavnsområdet på en moderne og veldrevet skole i Hvidovre.

Du får direkte ledelsesansvar for ca. 20 medarbejdere organiseret i teams. Du bliver en del af et stærkt ledelsesteam, hvor vi lægger vægt på at udnytte hinandens forskellige styrker. Vi har fokus på pædagogisk ledelse og daglig drift og har ”højt til loftet” i forhold til at udvikle og tænke nyt – også gerne inden for det digitale område.

Opgaver
Dit primære ansvar og opgave er:
  • at medvirke til en stadig pædagogisk udvikling i organisationen
  • at sikre en visionær og bæredygtig udvikling af afdelingens undervisning og kursustilbud
  • at sikre en fortsat høj trivsel hos både medarbejdere, elever og kursister
  • at støtte medarbejderne i de daglige udfordringer
  • at sikre en solid økonomi gennem en effektiv ressourceudnyttelse
  • at sikre en stor interessentkreds både i branchen og i uddannelsessektoren
Profil
Vi forventer at du:
  • har kompetencer inden for pædagogisk ledelse
  • har erfaring med at lede forandringsprocesser
  • har evne til at se muligheder frem for begrænsninger og handle på dem
  • har et grundlæggende kendskab til og flair for økonomi og ressourcestyring
  • har erfaring med undervisning eller læring
  • har en lederuddannelse og/eller erfaring med ledelse
  • har en anerkendende tilgang og let ved at skabe relationer
Vi tilbyder
Et spændende lederjob i en dynamisk organisation i rivende udvikling med fokus på vores grundforståelse og strategi. Du kommer til at arbejde med spændende opgaver, med fokus på at udvikle TEC til fremtiden både i eget område og på tværs i organisationen.

Ansættelsesvilkår
Du skal være opmærksom på, at der ved ansættelse i denne stilling vil blive indhentet børneattest, hvorfor det er en betingelse for ansættelse, at du samtykker til indhentelse af denne.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til tjenestemandslignende vilkår, med tillæg i henhold til gældende lønpolitik på TEC.

Ansættelse 1. juli 2019

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos Tove Svejstrup Christensen tlf. 25453809

1. samtale afholdes den 13. maj, 2. samtale afholdes den 23. maj.

Du skal forvente test mellem 1. og 2. samtale.

Vi er en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder til at søge stillingen.

Du kan læse mere om TEC på www.tec.dk.

Se mere på vores ansøgersite: https://tec.brandero.com

2019-05-29T00:51:27.837 Er du en visionær leder, der kan bidrage til udvikling og trivsel i en afdeling med både Erhvervsuddannelser og Arbejdsmarkedsuddannelser? Og drømmer du om at arbejde i en afdeling, der er helt i front i forhold til digital og innovativ læring? Så kan du blive uddannelsesleder i en afdeling inden for chauffør-, lager- og lufthavnsområdet på en moderne og veldrevet skole i Hvidovre. Du får direkte ledelsesansvar for ca. 20 medarbejdere organiseret i teams. Du bliver en del af et stærkt ledelsesteam, hvor vi lægger vægt på at udnytte hinandens forskellige styrker. Vi har fokus på pædagogisk ledelse og daglig drift og har højt til loftet i forhold til at udvikle og tænke nyt også gerne inden for det digitale område. OpgaverDit primære ansvar og opgave er: at medvirke til en stadig pædagogisk udvikling i organisationen at sikre en visionær og bæredygtig udvikling af afdelingens undervisning og kursustilbud at sikre en fortsat høj trivsel hos både medarbejdere, elever og kursister at støtte medarbejderne i de daglige udfordringer at sikre en solid økonomi gennem en effektiv ressourceudnyttelse at sikre en stor interessentkreds både i branchen og i uddannelsessektoren Profil Vi forventer at du: har kompetencer inden for pædagogisk ledelse har erfaring med at lede forandringsprocesser har evne til at se muligheder frem for begrænsninger og handle på dem har et grundlæggende kendskab til og flair for økonomi og ressourcestyring har erfaring med undervisning eller læring har en lederuddannelse og eller erfaring med ledelse har en anerkendende tilgang og let ved at skabe relationer Vi tilbyder Et spændende lederjob i en dynamisk organisation i rivende udvikling med fokus på vores grundforståelse og strategi. Du kommer til at arbejde med spændende opgaver, med fokus på at udvikle TEC til fremtiden både i eget område og på tværs i organisationen. AnsættelsesvilkårDu skal være opmærksom på, at der ved ansættelse i denne stilling vil blive indhentet børneattest, hvorfor det er en betingelse for ansættelse, at du samtykker til indhentelse af denne. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til tjenestemandslignende vilkår, med tillæg i henhold til gældende lønpolitik på TEC. Ansættelse 1. juli 2019 Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos Tove Svejstrup Christensen tlf. 25453809 1. samtale afholdes den 13. maj, 2. samtale afholdes den 23. maj. Du skal forvente test mellem 1. og 2. samtale. Vi er en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder til at søge stillingen. Du kan læse mere om TEC på www.tec.dk. Se mere på vores ansøgersite: https: tec.brandero.comtec.brandero.com10Phoenixdfedc88d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-28T00:00:000000https://tec.brandero.com/job/uddannelsesleder-til-transportuddannelserne-paa-tec-2779400433#link0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3512628Teknisk Erhvervsskole Center Frederiksberg11Stæhr Johansens Vej 72000FrederiksbergDKDanmarkORS/dfedc88d_logo.pngORS/Small/dfedc88d_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent748550MwCareerSiteMinimum9bd586b5-949f-457a-8cce-fe7813c07e4d00124-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfedc88dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfedc88dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfedc88d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dfedc88d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/13.jpgEr Undervisning og pædagogik noget for dig? Søg jobbet som Uddannelsesleder i dag.12008001Dansk3Læse/ tale123206Uddannelsesleder9Undervisning og pædagogik361563432mln@tec.dkDanmarkDanmark330042260Leder til ordblindeafdelingen på Københavns VUCRobot Da Københavns VUC s ordblindeafdeling udvider sine aktiviteter, oprettes en stilling som faglig leder af afdelingen. Om KVUC s ordblindeafdeling KVUCs ordblindeafdeling har eksisteret i 19 år. Vi tester og udreder personer for ordblindhed, underviser på forskellige niveauer i dansk og engelsk, giver it-instruktioner i forskellige hjælpeprogrammer, yder sps-støtte til hf-studerende og snart også til AVU-kursister. Det er ordblindeafdelingens opgave at være et videnscenter for hele institutionen, og yde studieunderstøttende indsatser for KVUC s egne kursister, men også at kunne yde ekstern støtte til andre institutioner i forhold til læse- og skriveindsatser af forskellige typer med hovedvægt på ordblindhed. Derudover har KVUC s ordblindeafdeling de sidste 8 år været leverandør til STUK i forhold til testning af ordblindhed samt udredning af støttebehov til studerende på de videregående uddannelser. Afdelingen beskæftiger i dag 11 medarbejdere, der er kendetegnet ved et stort engagement og høj faglighed. I løbet af de kommende måneder vil medarbejderstaben udvides med yderligere et antal fuldtidsmedarbejdere. Det er vores ambition at blive en drivende og dynamisk aktør i det storkøbenhavnske uddannelsesliv i relation til læse-og skrivestøttende indsatser, der retter sig mod et bredt spektrum af borgere fra personer med kort skolebaggrund og eller anden sproglig baggrund og begrænsede danskkundskaber til studerende på de videregående uddannelser. Dine centrale opgaver bliver: Udvikling af ordblindeafdelingens nye indsatsområder såvel som de allerede etablerede opgaver. Dagligt ansvar for afdelingens drift i tæt samarbejde med koordinator, vejleder, it-ansvarlig, administrativt personale og uddannelseschefer. Personaleledelse af ordblindelærerne og faglig ledelse af tilknyttet administrativt personale. Samarbejde med diverse interessenter (sagsbehandlere, studievejledere, jobcentre, VEU o.a. samarbejde med driftsoverenskomstpartnere. Vejledning, visitation og testning af KVUC s kursisters samt udefrakommende borgere. Som leder vil du desuden være KVUC s ansigt udadtil i forhold til ordblindeområdets aktiviteter og varetage opbyggelse af eksterne relationer og netværk på området, stå for oplæg om afdelingens virke mv. Dine kvalifikationer: Du har en relevant videregående uddannelse. Du har et bredt og solidt fagligt kendskab til ordblindeområdet og eventuelt FVU. Du har gerne ledererfaring, og du er en stærk positiv kulturbærer, der brænder for at engagere medarbejderne. Du er indstillet på at arbejde med pædagogisk udvikling, og samtidig har du lyst og evne til at sikre en snorlige og struktureret drift. Du kan arbejde i en dynamisk ramme og kan holde flere bolde i luften. Du er samarbejdsorienteret og diplomatisk. Uddannelseslederen refererer til uddannelseschefen for AVU og indgår i KVUC s samlede ledelsesgruppe. Om KVUC KVUC er en selvejende uddannelsesinstitution under staten. Vi tilbyder kompetencegivende uddannelse til unge og voksne på både HF, AVU og FVU-niveau samt ordblindeundervisning og GSK. Vores uddannelser udbydes både som holdundervisning og som individuel fjernundervisning. KVUC ligger midt i København og er præget af storbyen, dens liv og befolkning. Du kan læse mere om KVUC på vores hjemmeside www.kvuc.dk Yderligere oplysninger Spørgsmål til stillingen kan rettes til konstitueret uddannelseschef Anne-Mette Rasmussen på tlf. 31411817. Ansøgningsfrist fredag d. 21. juni 2019 kl. 12. Ansøgninger sendes i én samlet fil til avujob@kvuc.dk I emnefeltet bedes du skrive afdelingsleder OBU. Samtaler afholdes onsdag d. 26 6 2019 Løn efter gældende overenskomst.

Da Københavns VUC’s ordblindeafdeling udvider sine aktiviteter, oprettes en stilling som faglig leder af afdelingen.

Om KVUC’s ordblindeafdeling

KVUCs ordblindeafdeling har eksisteret i 19 år. Vi tester og udreder personer for ordblindhed, underviser på forskellige niveauer i dansk og engelsk, giver it-instruktioner i forskellige hjælpeprogrammer, yder sps-støtte til hf-studerende og snart også til AVU-kursister. Det er ordblindeafdelingens opgave at være et videnscenter for hele institutionen, og yde studieunderstøttende indsatser for KVUC’s egne kursister, men også at kunne yde ekstern støtte til andre institutioner i forhold til læse- og skriveindsatser af forskellige typer med hovedvægt på ordblindhed.

Derudover har KVUC’s ordblindeafdeling de sidste 8 år været leverandør til STUK i forhold til testning af ordblindhed samt udredning af støttebehov til studerende på de videregående uddannelser.

Afdelingen beskæftiger i dag 11 medarbejdere, der er kendetegnet ved et stort engagement og høj faglighed. I løbet af de kommende måneder vil medarbejderstaben udvides med yderligere et antal fuldtidsmedarbejdere.

Det er vores ambition at blive en drivende og dynamisk aktør i det storkøbenhavnske uddannelsesliv i relation til læse-og skrivestøttende indsatser, der retter sig mod et bredt spektrum af borgere – fra personer med kort skolebaggrund og/eller anden sproglig baggrund og begrænsede danskkundskaber til studerende på de videregående uddannelser.

Dine centrale opgaver bliver:

  • Udvikling af ordblindeafdelingens nye indsatsområder såvel som de allerede etablerede opgaver.
  • Dagligt ansvar for afdelingens drift i tæt samarbejde med koordinator, vejleder, it-ansvarlig, administrativt personale og uddannelseschefer.
  • Personaleledelse af ordblindelærerne og faglig ledelse af tilknyttet administrativt personale.
  • Samarbejde med diverse interessenter (sagsbehandlere, studievejledere, jobcentre, VEU o.a. samarbejde med driftsoverenskomstpartnere.
  • Vejledning, visitation og testning af KVUC’s kursisters samt udefrakommende borgere.

Som leder vil du desuden være KVUC’s ansigt udadtil i forhold til ordblindeområdets aktiviteter og varetage opbyggelse af eksterne relationer og netværk på området, stå for oplæg om afdelingens virke mv.

Dine kvalifikationer:

Du har en relevant videregående uddannelse. Du har et bredt og solidt fagligt kendskab til ordblindeområdet og eventuelt FVU. Du har gerne ledererfaring, og du er en stærk positiv kulturbærer, der brænder for at engagere medarbejderne. Du er indstillet på at arbejde med pædagogisk udvikling, og samtidig har du lyst og evne til at sikre en snorlige og struktureret drift. Du kan arbejde i en dynamisk ramme og kan holde flere bolde i luften. Du er samarbejdsorienteret og diplomatisk.

Uddannelseslederen refererer til uddannelseschefen for AVU og indgår i KVUC’s samlede ledelsesgruppe.

Om KVUC

KVUC er en selvejende uddannelsesinstitution under staten. Vi tilbyder kompetencegivende uddannelse til unge og voksne på både HF, AVU og FVU-niveau samt ordblindeundervisning og GSK. Vores uddannelser udbydes både som holdundervisning og som individuel fjernundervisning. KVUC ligger midt i København og er præget af storbyen, dens liv og befolkning. Du kan læse mere om KVUC på vores hjemmeside www.kvuc.dk

Yderligere oplysninger Spørgsmål til stillingen kan rettes til konstitueret uddannelseschef Anne-Mette Rasmussen på tlf. 31411817.

Ansøgningsfrist fredag d. 21. juni 2019 kl. 12. Ansøgninger sendes i én samlet fil til avujob@kvuc.dk

I emnefeltet bedes du skrive afdelingsleder OBU.

Samtaler afholdes onsdag d. 26/6 2019

Løn efter gældende overenskomst.

Københavns Voksen Uddannelses CenterKøbenhavn K2019-06-12T00:00:002019-06-21T00:00:00
330035443Secondary School Principal (MYP and DP)Robot The International School of Hellerup is looking for an experienced, talented and dynamic educational management expert to join our team and lead our MYP (Middle Years Program) and DP (Diploma Program) departments The Secondary or Upper School Principal will report directly to the Head of School and will be responsible for the management and day-to-day functioning of the Secondary School. The ideal candidate: Has experience with the International Baccalaureate Programme. Displays both administrative and leadership competencies and will be able to consolidate these skills as a Principal who fosters a school culture of empowerment within each learning community. Holds excellent administration, organizational and resource management skills and value the importance of personal qualities, moral codes of behavior, honesty, integrity, personal philosophy and self-belief. Is an adept classroom practitioner ensuring improved student achievement through school wide assessments and international monitoring. Has in-depth knowledge of a school s clientele and stakeholders as well as an acute understanding of the needs of the individuals within the school s wider community. Has the ability to build a high level of commitment, can cultivate positive and supportive relationships with all stakeholders and operates within a strong value system resulting in planned action and change. Understands and has insights to the unique needs of young adolescents socially, emotionally and academically. Is aware of what 21st century education looks like for students and school communities around the world. To apply, please email your CV and a cover letter to the Head of School, Nedzat Asanovski at nasanovski@ish.dk by no later than 25 June 2019. The start date for the position is 1 August 2019 or as soon as possible from this date.

The International School of Hellerup is looking for an experienced, talented and dynamic educational management expert to join our team and lead our MYP (Middle Years Program) and DP (Diploma Program) departments

The Secondary or Upper School Principal will report directly to the Head of School and will be responsible for the management and day-to-day functioning of the Secondary School.

The ideal candidate: 

  • Has experience with the International Baccalaureate Programme.
  • Displays both administrative and leadership competencies and will be able to consolidate these skills as a Principal who fosters a school culture of empowerment within each learning community.
  • Holds excellent administration, organizational and resource management skills and value the importance of personal qualities, moral codes of behavior, honesty, integrity, personal philosophy and self-belief.
  • Is an adept classroom practitioner ensuring improved student achievement through school wide assessments and international monitoring.
  • Has in-depth knowledge of a school’s clientele and stakeholders as well as an acute understanding of the needs of the individuals within the school’s wider community.
  • Has the ability to build a high level of commitment, can cultivate positive and supportive relationships with all stakeholders and operates within a strong value system resulting in planned action and change.
  • Understands and has insights to the unique needs of young adolescents socially, emotionally and academically.
  • Is aware of what 21st century education looks like for students and school communities around the world.

To apply, please email your CV and a cover letter to the Head of School, Nedzat Asanovski at nasanovski@ish.dk by no later than 25 June 2019.

The start date for the position is 1 August 2019 or as soon as possible from this date.

S/I International School of HellerupHellerup2019-06-04T00:00:002019-06-25T00:00:00
330034645Learning Experience DesignerRobot Creating best in class learning experiences in LEO Pharma LEO Pharma has embarked on a very ambitious journey to become the world s preferred dermatology care partner and that is why we need you. Developing new competencies is a key enabler for LEO Pharma in succeeding with our strategy, therefore LEO Pharma Academy is currently being built and we are looking for new passionate learning professionals to join our team. The Learning Experience Designer will be responsible for analyzing learning needs and transforming them into impactful learning designs by creating best in class learning experiences that ensure impactful learning in the flow of work that support the overall LEO Pharma strategy. LEO Pharma Academy is a part of LEO Pharma s Strategy Execution and Change unit with a big agenda. Becoming part of our team will give you the opportunity to make a significant difference for people with serious skin diseases all over the world. The job The Learning Experience designer will: Uncover learning needs and objectives by designing and facilitating workshops with content SME s within LEO Pharma Create impactful and engaging learning journeys that make learners come back for more Produce learning journeys including digital learning deliveries and create learning flows in our Learning experience portal (LXP) Work with data analytics to show correlation between learning, engagement and business outcome Develop best in class learning assets that meet global standards Other Tasks: The Learning Experience Designer will have an active role in setting up, implementing and rolling out the new Learning Experience Portal to all of LEO Pharma globally. You will participate in a network of learning professionals in LEO Pharma, share best practice and collaborate across our organization. As you will be part of a newly established team you will also play an active part in creating a great L D team where we build on each other s strengths, work agile, deliver high quality learning to the business and have a lot of fun. Your qualifications You have deep knowledge in learning and keep your knowledge sharp by following the newest research and trends. You are experienced in digital learning (videographer, storyteller etc.) and in creating engaging digital learning designs. You also know how to balance digital with other learning activities to ensure the highest impact. You work well together with subject matters experts and engage your stakeholders when co-creating learning journeys. You have experience with building impactful learning experiences in a global company and you are motivated by being part of a newly established function in LEO Pharma. Professional competencies: Degree in learning, HR, Digital solutions, Business Psychology etc. 5 years of experience in learning Strong track record in agile ways of working Subject matter expert on future digital learning: systems, MOOCs, VR, AI, machine learning and proven record on creating seamless just-in-time and data driven learning in the flow of work Mastery in English, written and spoken Skills such as agility, creativity, collaboration and communicating effectively are critical. In addition, you are structured, good at planning and you know that impact data is key. You are analytical strategic and driven by turning it into deliveries, tangible results and business impact. Your new team You will be part of a newly established team of dedicated learning professionals. We will work closely together with the team in Strategy Execution Change who are driving LEO Pharma s transformational journey. In addition to yourself, 3-5 two learning professionals are expected to join our team in 2019. Join our mission to help more people achieve healthy skin Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow. By joining LEO Pharma, you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people s lives around the world and at the same time create profitable growth. Contact and application If you have questions, please do not hesitate to contact Birgitte Riis, Global Head of Learning Development at 45 20210702. Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is 20 June, but we will invite candidates for interviews at an ongoing basis. About LEO Pharma LEO Pharma helps people achieve healthy skin. By offering care solutions to patients in more than 100 countries globally, LEO Pharma supports people in managing their skin conditions. Founded in 1908 and owned by the LEO Foundation, the healthcare company has devoted decades of research and development to delivering products and solutions to people with skin conditions. LEO Pharma is headquartered in Denmark and employs around 5,400 people worldwide. For more information, visit www.leo-pharma.com.

Creating best in class learning experiences in LEO Pharma

LEO Pharma has embarked on a very ambitious journey to become the world’s preferred dermatology care partner – and that is why we need you. Developing new competencies is a key enabler for LEO Pharma in succeeding with our strategy, therefore LEO Pharma Academy is currently being built and we are looking for new passionate learning professionals to join our team. The Learning Experience Designer will be responsible for analyzing learning needs and transforming them into impactful learning designs by creating best in class learning experiences that ensure impactful learning in the flow of work that support the overall LEO Pharma strategy.

LEO Pharma Academy is a part of LEO Pharma’s Strategy Execution and Change unit with a big agenda. Becoming part of our team will give you the opportunity to make a significant difference for people with serious skin diseases all over the world.

The job

The Learning Experience designer will:

  • Uncover learning needs and objectives by designing and facilitating workshops with content SME’s within LEO Pharma
  • Create impactful and engaging learning journeys that make learners come back for more
  • Produce learning journeys including digital learning deliveries and create learning flows in our Learning experience portal (LXP)
  • Work with data analytics to show correlation between learning, engagement and business outcome
  • Develop best in class learning assets that meet global standards

Other Tasks:

The Learning Experience Designer will have an active role in setting up, implementing and rolling out the new Learning Experience Portal to all of LEO Pharma globally. You will participate in a network of learning professionals in LEO Pharma, share best practice and collaborate across our organization. As you will be part of a newly established team you will also play an active part in creating a great L&D team where we build on each other’s strengths, work agile, deliver high quality learning to the business and have a lot of fun.

Your qualifications

You have deep knowledge in learning and keep your knowledge sharp by following the newest research and trends. You are experienced in digital learning (videographer, storyteller etc.) and in creating engaging digital learning designs. You also know how to balance digital with other learning activities to ensure the highest impact. You work well together with subject matters experts and engage your stakeholders when co-creating learning journeys. You have experience with building impactful learning experiences in a global company and you are motivated by being part of a newly established function in LEO Pharma.

Professional competencies:

  • Degree in learning, HR, Digital solutions, Business Psychology etc.
  • 5+ years of experience in learning
  • Strong track record in agile ways of working
  • Subject matter expert on future digital learning: systems, MOOCs, VR, AI, machine learning and proven record on creating seamless just-in-time and data driven learning in the flow of work
  • Mastery in English, written and spoken

Skills such as agility, creativity, collaboration and communicating effectively are critical. In addition, you are structured, good at planning and you know that impact data is key. You are analytical & strategic and driven by turning it into deliveries, tangible results and business impact.

Your new team

You will be part of a newly established team of dedicated learning professionals. We will work closely together with the team in Strategy Execution & Change who are driving LEO Pharma’s transformational journey. In addition to yourself, 3-5 two learning professionals are expected to join our team in 2019.

Join our mission to help more people achieve healthy skin

Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow.

By joining LEO Pharma, you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people’s lives around the world and at the same time create profitable growth.

Contact and application

If you have questions, please do not hesitate to contact Birgitte Riis, Global Head of Learning & Development at + 45 20210702.

Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is 20 June, but we will invite candidates for interviews at an ongoing basis.

About LEO Pharma

LEO Pharma helps people achieve healthy skin. By offering care solutions to patients in more than 100 countries globally, LEO Pharma supports people in managing their skin conditions. Founded in 1908 and owned by the LEO Foundation, the healthcare company has devoted decades of research and development to delivering products and solutions to people with skin conditions. LEO Pharma is headquartered in Denmark and employs around 5,400 people worldwide. For more information, visit www.leo-pharma.com.

LEO PHARMA A/SBallerup2019-06-03T00:00:002019-06-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder til ordblindeafdelingen på Københavns VUC

Københavns Voksen Uddannelses Center

København K
Da Københavns VUC s ordblindeafdeling udvider sine aktiviteter, oprettes en stilling som faglig leder af afdelingen. Om KVUC s ordblindeafdeling KVUCs ordblindeafdeling har eksisteret i 19 år. Vi tester og udreder personer for ordblindhed, undervise...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Secondary School Principal (MYP and DP)

S/I International School of Hellerup

Hellerup
The International School of Hellerup is looking for an experienced, talented and dynamic educational management expert to join our team and lead our MYP (Middle Years Program) and DP (Diploma Program) departments The Secondary or Upper School Princi...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Learning Experience Designer

LEO PHARMA A/S

Ballerup
Creating best in class learning experiences in LEO Pharma LEO Pharma has embarked on a very ambitious journey to become the world s preferred dermatology care partner and that is why we need you. Developing new competencies is a key enabler for LEO ...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019