Produktchef for rengørings- og husholdningsartikler

Vil du have et stort ansvar og være med til at vækste vores forretning?

Vi søger en produktchef, som skal være med til at drive væksten af vores store sortiment af rengørings- og husholdningsartikler.

Som produktchef får du en central rolle i vores produktafdeling. Du kommer til at indgå i en gruppe på ni produktchefer, der sammen har ansvaret for vores sortiment af knap 30.000 produkter og en omsætning på mere end kr. 500 mio. Du får et alsidigt job, hvor du vil være ansvarlig for at drive alle opgaver i processen inden for din egen produktkategori.

Som produktchef får du ansvaret for, at:

  • Drive og vækste din kategori
  • Sikre at vi har de rigtige varer i sortiment, og at kvaliteten er i orden.
  • Forhandle med leverandører – både danske og udenlandske.
  • Prissætte produkter, så de hele tiden er konkurrencedygtige og lever op til vores indtjeningsmål.
  • Markedsføre produkter inden for dit ansvarsområde.
  • Oprette og vedligeholde produkter i vores webshop.
  • Evaluere og optimere tilbudskampagner.
  • Opsøge nye, potentielle leverandører.

 
Hvem er du?

Du er f.eks. nyuddannet cand.merc.’er eller HD’er inden for afsætning eller marketing, men du kan også være produktchef eller indkøber med relevant erfaring.

Du er flydende i dansk og engelsk – både skriftligt og mundtligt.

Vi forventer desuden, at:

  • Du har et stort drive og bliver motiveret af at opnå resultater.
  • Du er analytisk og har interesse for kategoristyring.
  • Du har en god forretningsforståelse og kan tænke hele værdikæden igennem.
  • Du er handlekraftig, tør tage beslutninger og kan forhandle med erfarne leverandører.
  • Det er et plus men ikke et krav, hvis du har viden om produktkategorierne rengørings- og husholdningsartikler.

 
Vi tilbyder

Lomax er en virksomhed i vækst med store ambitioner og højt tempo. Hos os bliver du en del af en arbejdsplads med en uformel omgangstone, højt til loftet og korte beslutningsveje. Du får ansvar, indflydelse og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende og udviklende job blandt 140 engagerede kollegaer i Frederikssund.  

Lomax tilbyder vide rammer, men vi forventer, at du leverer og engagerer dig fuldt ud. Vi arbejder hårdt, men lægger også stor vægt på et godt arbejdsmiljø og på at have det sjovt. Vi afholder ofte sociale arrangementer og interne begivenheder – se billeder på vores Facebookside: www.facebook.com/lomax.dk.

Vil du være med på holdet?

Er du interesseret i at være med på Lomax-holdet, så send os din ansøgning i PDF-format via linket "Søg jobbet" til venstre på siden. Upload også gerne eksamensbeviser, udtalelser og referencer.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CPO Rasmus Andersen på: +45 47 36 80 30 eller HR-ansvarlig Anders Bendorff på +45 24 62 19 65.

Vi behandler alle ansøgninger fortroligt og følger op og holder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

Om Lomax A/SLomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken & catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på knap 30.000 varenumre, er Lomax totalleverandør til det danske erhvervsliv.

Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330017546Phoenix-6b468b9912019-06-04T00:00:00Produktchef for rengørings- og husholdningsartikler

Vil du have et stort ansvar og være med til at vækste vores forretning?

Vi søger en produktchef, som skal være med til at drive væksten af vores store sortiment af rengørings- og husholdningsartikler.

Som produktchef får du en central rolle i vores produktafdeling. Du kommer til at indgå i en gruppe på ni produktchefer, der sammen har ansvaret for vores sortiment af knap 30.000 produkter og en omsætning på mere end kr. 500 mio. Du får et alsidigt job, hvor du vil være ansvarlig for at drive alle opgaver i processen inden for din egen produktkategori.

Som produktchef får du ansvaret for, at:

  • Drive og vækste din kategori
  • Sikre at vi har de rigtige varer i sortiment, og at kvaliteten er i orden.
  • Forhandle med leverandører – både danske og udenlandske.
  • Prissætte produkter, så de hele tiden er konkurrencedygtige og lever op til vores indtjeningsmål.
  • Markedsføre produkter inden for dit ansvarsområde.
  • Oprette og vedligeholde produkter i vores webshop.
  • Evaluere og optimere tilbudskampagner.
  • Opsøge nye, potentielle leverandører.

 
Hvem er du?

Du er f.eks. nyuddannet cand.merc.’er eller HD’er inden for afsætning eller marketing, men du kan også være produktchef eller indkøber med relevant erfaring.

Du er flydende i dansk og engelsk – både skriftligt og mundtligt.

Vi forventer desuden, at:

  • Du har et stort drive og bliver motiveret af at opnå resultater.
  • Du er analytisk og har interesse for kategoristyring.
  • Du har en god forretningsforståelse og kan tænke hele værdikæden igennem.
  • Du er handlekraftig, tør tage beslutninger og kan forhandle med erfarne leverandører.
  • Det er et plus men ikke et krav, hvis du har viden om produktkategorierne rengørings- og husholdningsartikler.

 
Vi tilbyder

Lomax er en virksomhed i vækst med store ambitioner og højt tempo. Hos os bliver du en del af en arbejdsplads med en uformel omgangstone, højt til loftet og korte beslutningsveje. Du får ansvar, indflydelse og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende og udviklende job blandt 140 engagerede kollegaer i Frederikssund.  

Lomax tilbyder vide rammer, men vi forventer, at du leverer og engagerer dig fuldt ud. Vi arbejder hårdt, men lægger også stor vægt på et godt arbejdsmiljø og på at have det sjovt. Vi afholder ofte sociale arrangementer og interne begivenheder – se billeder på vores Facebookside: www.facebook.com/lomax.dk.

Vil du være med på holdet?

Er du interesseret i at være med på Lomax-holdet, så send os din ansøgning i PDF-format via linket "Søg jobbet" til venstre på siden. Upload også gerne eksamensbeviser, udtalelser og referencer.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CPO Rasmus Andersen på: +45 47 36 80 30 eller HR-ansvarlig Anders Bendorff på +45 24 62 19 65.

Vi behandler alle ansøgninger fortroligt og følger op og holder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

Om Lomax A/SLomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken & catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på knap 30.000 varenumre, er Lomax totalleverandør til det danske erhvervsliv.

Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.

Vil du have et stort ansvar og være med til at vækste vores forretning? Vi søger en produktchef, som skal være med til at drive væksten af vores store sortiment af rengørings- og husholdningsartikler. Som produktchef får du en central rolle i vores produktafdeling. Du kommer til at indgå i en gruppe på ni produktchefer, der sammen har ansvaret for vores sortiment af knap 30.000 produkter og en omsætning på mere end kr. 500 mio. Du får et alsidigt job, hvor du vil være ansvarlig for at drive alle opgaver i processen inden for din egen produktkategori. Som produktchef får du ansvaret for, at: Drive og vækste din kategori Sikre at vi har de rigtige varer i sortiment, og at kvaliteten er i orden. Forhandle med leverandører både danske og udenlandske. Prissætte produkter, så de hele tiden er konkurrencedygtige og lever op til vores indtjeningsmål. Markedsføre produkter inden for dit ansvarsområde. Oprette og vedligeholde produkter i vores webshop. Evaluere og optimere tilbudskampagner. Opsøge nye, potentielle leverandører. Hvem er du? Du er f.eks. nyuddannet cand.merc. er eller HD er inden for afsætning eller marketing, men du kan også være produktchef eller indkøber med relevant erfaring. Du er flydende i dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt. Vi forventer desuden, at: Du har et stort drive og bliver motiveret af at opnå resultater. Du er analytisk og har interesse for kategoristyring. Du har en god forretningsforståelse og kan tænke hele værdikæden igennem. Du er handlekraftig, tør tage beslutninger og kan forhandle med erfarne leverandører. Det er et plus men ikke et krav, hvis du har viden om produktkategorierne rengørings- og husholdningsartikler. Vi tilbyder Lomax er en virksomhed i vækst med store ambitioner og højt tempo. Hos os bliver du en del af en arbejdsplads med en uformel omgangstone, højt til loftet og korte beslutningsveje. Du får ansvar, indflydelse og masser af muligheder for at udnytte dine kompetencer fuldt ud i et spændende og udviklende job blandt 140 engagerede kollegaer i Frederikssund. Lomax tilbyder vide rammer, men vi forventer, at du leverer og engagerer dig fuldt ud. Vi arbejder hårdt, men lægger også stor vægt på et godt arbejdsmiljø og på at have det sjovt. Vi afholder ofte sociale arrangementer og interne begivenheder se billeder på vores Facebookside: www.facebook.com lomax.dk. Vil du være med på holdet? Er du interesseret i at være med på Lomax-holdet, så send os din ansøgning i PDF-format via linket Søg jobbet til venstre på siden. Upload også gerne eksamensbeviser, udtalelser og referencer. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CPO Rasmus Andersen på: 45 47 36 80 30 eller HR-ansvarlig Anders Bendorff på 45 24 62 19 65. Vi behandler alle ansøgninger fortroligt og følger op og holder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag vi glæder os til at høre fra dig. Om Lomax A SLomax har eksisteret siden 1962 og er i dag en af Danmarks absolut største totalleverandører til dansk erhvervsliv. Lomax leverer et bredt sortiment inden for kontorartikler, elektronik, møbler, lagerudstyr, køkken catering og rengøring. Med et stærkt voksende varesortiment på knap 30.000 varenumre, er Lomax totalleverandør til det danske erhvervsliv. Lomax har udviklet sig fra at være en traditionel katalogforretning til i dag at være en moderne internetbaseret virksomhed med dag til dag-levering. Hos Lomax er vi ambitiøse og søger konstant at blive bedre til det, vi gør. Vores mål er at blive en af landets dygtigste e-handelsvirksomheder.11jobnet6b468b99100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-01T00:00:000000https://mkjoblomax.azurewebsites.net/da-dk/Details.aspx?VID=030520190EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssundEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3520990LOMAX A/S11Elsenbakken 373600FrederikssundDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent754583JobNet4983569498356910006-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b468b99https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b468b99https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b468b99&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b468b99&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgEr du den nye Produktchef i LOMAX A/S?12008001Dansk3Læse/ tale123908Produktchef6Ledelse361711285noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330029390HEAD OF PRODUCT MANAGEMENTRobot Med reference til salgschefen bliver du ansvarlig for gruppen af produktchefer samt produktsansvarlig for en del af virksomhedens industrielle produkter i hele Danmark Virksomhedsbeskrivelse:Phoenix Contact GmbH Co. er repræsenteret i hele verden og er førende og innovative inden for elektroteknik. Virksomheden er repræsenteret bredt med over 60.000 produkter, der er resultatet af årtiers intensiv udvikling og konsekvent kundeorientering. Det er et velkonsolideret selskab med en virksomhedskultur, der altid har fokus på at løse sine opgaver professionelt og med et menneskeligt ansigt. I Danmark beskæftiger Phoenix Contact 26 medarbejdere på hovedkontoret i København og yderligere 10 på salgskontoret i Kolding. I København har virksomheden en salgsafdeling, en support funktion, en administration samt eget værksted til bearbejdning og montering.Lager- og logistikfunktion varetages af moderselskabet i Tyskland. Du kan læse mere om virksomheden på hjemmesiden: www.phoenixcontact.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Head of Product Management har ansvaret for virksomhedens produktchefer og selvstændigt produktansvar for en del af det brede produktprogram indenfor industrielle komponenter. ProduktansvarligDu bliver ansvarlig for et selvstændigt produktområde inden for industrielle komponenter. Det vil sige, at du skal holde dig teknologisk opdateret for området, gennemføre produkttræning for kolleger i salg samt opbygge og formidle viden om markeds- og konkurrentforhold, herunder priser, leveringsforhold og teknologi. Derudover skal du understøtte virksomhedens sælgere i kundesager samt yde direkte, teknisk kundesupport inden for dit produktområde ofte i samarbejde med produktansvarlige kolleger hos moderselskabet i Tyskland. Du får en grundig introduktion og uddannelse indenfor produktområdet det foregår dels på kontoret i Hvidovre, dels på hovedkontoret i Tyskland.Du deltager løbende på messer, interne salgsmøder, seminarer og produkttræning både i Danmark og i udlandet du skal derfor være indstillet på, at stillingen indeholder ca. 60 rejsedage årligt.Daglig ledelseSom daglig leder for de produktansvarlige kolleger er det din opgave at koordinere, udvikle og motivere teamets samarbejde både med hinanden og med virksomhedens øvrige afdelinger inden for salg, kundeservice og marketing. Du bliver sparringspartner med dine kolleger, så daglige udfordringer altid løses på en konstruktiv måde. Egenskaber:Dine vigtigste personlige egenskaber er at kunne motivere teamet, være proaktiv og initiativrig i forbindelse med opgaver for både kunder og sælgere og ikke mindst at være struktureret og vedholdende til opgaven er afsluttet. Du tilbydes:Et spændende job med mange udfordringer i en international og innovativ virksomhed med et stærkt brand i stor vækst. Du bliver en del af en arbejdsplads med god og positiv omgangstone, fleksibilitet i planlægningen af arbejdsdagen, en flad og uformel organisation og mange års anciennitet på markedet. Sprogkundskaber IT:Du er god til engelsk og er vant til at arbejde med MS Office pakken samt CRM-systemet Super Office. Det forventes, at du er i stand til at tale og skrive engelsk på et højt niveau, og har du kendskab til tysk, er det en fordel. Løn:Du tilbydes en lønpakke, som modsvarer dine kvalifikationer med firmabil, sundhedsforsikring, pension og hjemmearbejdsplads. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra en stilling, hvor du har haft daglig ledelse, produktansvar, salgsorienteret funktion og erfaring fra den industrielle industri. Uddannelser:Du har en uddannelsesmæssig baggrund som automatiktekniker, installatør, elektronikingeniør eller lign.

Med reference til salgschefen bliver du ansvarlig for gruppen af produktchefer samt produktsansvarlig for en del af virksomhedens industrielle produkter i hele Danmark

Virksomhedsbeskrivelse:
Phoenix Contact GmbH & Co. er repræsenteret i hele verden og er førende og innovative inden for elektroteknik. Virksomheden er repræsenteret bredt med over 60.000 produkter, der er resultatet af årtiers intensiv udvikling og konsekvent kundeorientering. 

Det er et velkonsolideret selskab med en virksomhedskultur, der altid har fokus på at løse sine opgaver professionelt og med et menneskeligt ansigt. 

I Danmark beskæftiger Phoenix Contact 26 medarbejdere på hovedkontoret i København og yderligere 10 på salgskontoret i Kolding. I København har virksomheden en salgsafdeling, en support funktion, en administration samt eget værksted til bearbejdning og montering.

Lager- og logistikfunktion varetages af moderselskabet i Tyskland. Du kan læse mere om virksomheden på hjemmesiden: www.phoenixcontact.dk. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. 

Stillingsbeskrivelse:
Head of Product Management har ansvaret for virksomhedens produktchefer og selvstændigt produktansvar for en del af det brede produktprogram indenfor industrielle komponenter. 

Produktansvarlig
Du bliver ansvarlig for et selvstændigt produktområde inden for industrielle komponenter. Det vil sige, at du skal holde dig teknologisk opdateret for området, gennemføre produkttræning for kolleger i salg samt opbygge og formidle viden om markeds- og konkurrentforhold, herunder priser, leveringsforhold og teknologi. Derudover skal du understøtte virksomhedens sælgere i kundesager samt yde direkte, teknisk kundesupport inden for dit produktområde – ofte i samarbejde med produktansvarlige kolleger hos moderselskabet i Tyskland. Du får en grundig introduktion og uddannelse indenfor produktområdet – det foregår dels på kontoret i Hvidovre, dels på hovedkontoret i Tyskland.
Du deltager løbende på messer, interne salgsmøder, seminarer og produkttræning både i Danmark og i udlandet – du skal derfor være indstillet på, at stillingen indeholder ca. 60 rejsedage årligt.

Daglig ledelse
Som daglig leder for de produktansvarlige kolleger er det din opgave at koordinere, udvikle og motivere teamets samarbejde både med hinanden og med virksomhedens øvrige afdelinger inden for salg, kundeservice og marketing. Du bliver sparringspartner med dine kolleger, så daglige udfordringer altid løses på en konstruktiv måde.

Egenskaber:
Dine vigtigste personlige egenskaber er at kunne motivere teamet, være proaktiv og initiativrig i forbindelse med opgaver for både kunder og sælgere og ikke mindst at være struktureret og vedholdende til opgaven er afsluttet.

Du tilbydes:
Et spændende job med mange udfordringer i en international og innovativ virksomhed med et stærkt brand i stor vækst. 

Du bliver en del af en arbejdsplads med god og positiv omgangstone, fleksibilitet i planlægningen af arbejdsdagen, en flad og uformel organisation og mange års anciennitet på markedet.

Sprogkundskaber / IT:
Du er god til engelsk og er vant til at arbejde med MS Office pakken samt CRM-systemet Super Office. Det forventes, at du er i stand til at tale og skrive engelsk på et højt niveau, og har du kendskab til tysk, er det en fordel.

Løn:
Du tilbydes en lønpakke, som modsvarer dine kvalifikationer med firmabil, sundhedsforsikring, pension og hjemmearbejdsplads.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en stilling, hvor du har haft daglig ledelse, produktansvar, salgsorienteret funktion og erfaring fra den industrielle industri.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund som automatiktekniker, installatør, elektronikingeniør eller lign.

PROFILPARTNERS ApSHvidovre2019-06-03T00:00:002019-07-17T00:00:00
330028588Product Owner - make an impact within paymentsRobot Together, we can power the future as a European payments champion Working for Nets, you ll become part of an exciting growth journey. We ve set out to make it easier and more intuitive to handle payments, because we see it as the foundation for growth and progress both in commerce and society.In Customer Enrolment Services our contribution is to grow a product line, which delivers world class products that enhances, innovates and simplifies financial institutions ability to enrol end-customers and provision any retail payment form factor (including cards, mobile, A2A).The product consists currently of two agile teams, each with 3-4 developers and a scrum master, as well as one product manager owner and one business owner with long experience of innovating the payment industry.Finally we are champions of an transformation to agile methodology within Product area of Nets Financial Networks Services.Working location are at our offices in Ballerup, Denmark In this role, you ll power an easier tomorrow for all of us You re expected to develop your talent and aim higher as you work to change payments. You ll build on our proven track record of developing and delivering innovative and reliable solutions and our strengths as a Nordic leader with 50 years of experience within payment solutions.Your key responsibilities as Product Owner is to be the focal point between product management and technology. This means owning the backlog, facilitate creation of features and stories, participate in PI planning, ensure delivery of prioritized stories and perform reviews.We offer you to join a passionate and experienced team, where you ll also be given the opportunity to facilitate and drive our use of agile principles and methods according to SAFe (Portfolio configuration). You contribute with skills, ambitions and that little personal twist that makes us succeedIt s the full package that you bring to work every day that gets the job done. Your professional acumen and experience form most of your qualifications, but it s your personality that makes the difference to succeed in this role. Our journey for agile transformation is under way, but we re in the early phase. Besides your formal role as PO you are also a person that have tools to challenge us and grow our team. Your professional qualifications include: You have an experienced background using agile principles and iterative software development preferably as a Product Owner or Product Manager using SAFe. You have a strong solution-oriented and analytical mindset and you thrive working with complex end-to-end solutions and processes. You have strong communication skills and have preferably worked with both on-site and off-site development teams. You have excellent networking skills and can develop relations with key stakeholders. Experience from the financial industry is beneficial but not a pre-requisite. Besides that little twist in your personality that makes you, we are looking for a colleague who: You have a positive and outgoing personality that can drive change in a legacy organisation, including courage to challenge the status quo and bringing your ideas to the table. We consider us a team of dedicated professionals that engage with each other in a relaxed atmosphere. Changing the future of payments takes strong personalitiesJoining Nets, you ll join a fast-growing tech company. Together, our size and your ideas have the impact to shape the world of digital payments. Trusted by 240 banks and 400,000 merchant customers and backed by ambitious owners who understand our industry, we have the foundation to succeed. You ll work and learn alongside skilled and open-minded colleagues and leaders in a supportive, international and informal team culture. Our customers rely on you all to help them stay ahead of the competition by making life easier every day for their customers… you and me. Power your career. Apply now! - we interview on a ongoing basisAre you interested in hearing more about this opportunity, please contact Sgr Manager Peter Rosenlund, prose@nets.eu, 45 29 48 26 23. We conduct background checks on relevant candidates through our partner Semac, www.semac.no. At Nets, we specialise in powering digital payments. We connect banks, businesses and consumers via an international network facilitating digital payments. Spanning across the Nordic region, we provide a broad range of card services, account payment services and merchant payment solutions. We offer great payments, great ideas, great network - delivered by great people. About 2,500 dedicated colleagues work at Nets throughout the Nordic region. As the backbone of the Nordic payments ecosystem with solutions touching people s everyday lives, we have experts in every field from law to heavy back-end programming. Our size and diversity opens up great opportunities for our employees to move forward in their careers and their skills and professional interest develop. We believe that personal freedom is the key to a dynamic and innovative working environment. We therefore inspire people to think and act independently and creatively. Along with the individual freedom comes a strong tradition of teamwork. Working closely together across professions and borders is an essential part of our culture and a natural part of our complex services. Read more at www.nets.eu.

Together, we can power the future as a European payments champion Working for Nets, you’ll become part of an exciting growth journey. We’ve set out to make it easier and more intuitive to handle payments, because we see it as the foundation for growth and progress both in commerce and society.In Customer Enrolment Services our contribution is to grow a product line, which delivers world class products that enhances, innovates and simplifies financial institutions ability to enrol end-customers and provision any retail payment form factor (including cards, mobile, A2A).The product consists currently of two agile teams, each with 3-4 developers and a scrum master, as well as one product manager/owner and one business owner with long experience of innovating the payment industry.Finally we are champions of an transformation to agile methodology within Product area of Nets Financial & Networks Services.Working location are at our offices in Ballerup, Denmark

In this role, you’ll power an easier tomorrow for all of us You’re expected to develop your talent and aim higher as you work to change payments. You’ll build on our proven track record of developing and delivering innovative and reliable solutions and our strengths as a Nordic leader with 50 years of experience within payment solutions.Your key responsibilities as Product Owner is to be the focal point between product management and technology. This means owning the backlog, facilitate creation of features and stories, participate in PI planning, ensure delivery of prioritized stories and perform reviews.We offer you to join a passionate and experienced team, where you’ll also be given the opportunity to facilitate and drive our use of agile principles and methods according to SAFe (Portfolio configuration).

You contribute with skills, ambitions and that little personal twist that makes us succeedIt’s the full package that you bring to work every day that gets the job done. Your professional acumen and experience form most of your qualifications, but it’s your personality that makes the difference to succeed in this role. Our journey for agile transformation is under way, but we’re in the early phase. Besides your formal role as PO you are also a person that have tools to challenge us and grow our team. 

Your professional qualifications include:

  • You have an experienced background using agile principles and iterative software development – preferably as a Product Owner or Product Manager using SAFe.
  • You have a strong solution-oriented and analytical mindset and you thrive working with complex end-to-end solutions and processes.
  • You have strong communication skills and have preferably worked with both on-site and off-site development teams.
  • You have excellent networking skills and can develop relations with key stakeholders.
  • Experience from the financial industry is beneficial but not a pre-requisite.

Besides that little twist in your personality that makes you, we are looking for a colleague who:

  • You have a positive and outgoing personality that can drive change in a legacy organisation, including courage to challenge the status quo and bringing your ideas to the table.
  • We consider us a team of dedicated professionals that engage with each other in a relaxed atmosphere.

Changing the future of payments takes strong personalitiesJoining Nets, you’ll join a fast-growing tech company. Together, our size and your ideas have the impact to shape the world of digital payments. Trusted by 240 banks and 400,000+ merchant customers and backed by ambitious owners who understand our industry, we have the foundation to succeed. You’ll work and learn alongside skilled and open-minded colleagues and leaders in a supportive, international and informal team culture. Our customers rely on you all to help them stay ahead of the competition by making life easier every day for their customers… you and me.

Power your career. Apply now! - we interview on a ongoing basisAre you interested in hearing more about this opportunity, please contact Sgr Manager Peter Rosenlund, prose@nets.eu, +45 29 48 26 23. We conduct background checks on relevant candidates through our partner Semac, www.semac.no.

 

At Nets, we specialise in powering digital payments. We connect banks, businesses and consumers via an international network facilitating digital payments. Spanning across the Nordic region, we provide a broad range of card services, account payment services and merchant payment solutions. We offer great payments, great ideas, great network - delivered by great people. 

About 2,500 dedicated colleagues work at Nets throughout the Nordic region. As the backbone of the Nordic payments ecosystem with solutions touching people's everyday lives, we have experts in every field from law to heavy back-end programming. Our size and diversity opens up great opportunities for our employees to move forward in their careers and their skills and professional interest develop. 

We believe that personal freedom is the key to a dynamic and innovative working environment. We therefore inspire people to think and act independently and creatively. Along with the individual freedom comes a strong tradition of teamwork. Working closely together across professions and borders is an essential part of our culture and a natural part of our complex services. 

Read more at www.nets.eu.

NETS Denmark A/SBallerup2019-06-03T00:00:002019-07-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

HEAD OF PRODUCT MANAGEMENT

PROFILPARTNERS ApS

Hvidovre
Med reference til salgschefen bliver du ansvarlig for gruppen af produktchefer samt produktsansvarlig for en del af virksomhedens industrielle produkter i hele Danmark Virksomhedsbeskrivelse:Phoenix Contact GmbH Co. er repræsenteret i hele verden og...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:17. juli 2019

Product Owner - make an impact within payments

NETS Denmark A/S

Ballerup
Together, we can power the future as a European payments champion Working for Nets, you ll become part of an exciting growth journey. We ve set out to make it easier and more intuitive to handle payments, because we see it as the foundation for grow...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:12. juli 2019