Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikationskonsulent med værktøjskassen i orden til Næstved Erhverv A/S

Kan du puste liv i de gode historier og styrke Næstveds brand som erhvervskommune?

Næstved har spændende byudviklingsprojekter, et erhvervsliv der klarer sig godt, en kommune der hele tiden forbedrer virksomhedernes vilkår og et stærkt lokalt erhvervsservicetilbud i form af Næstved Erhverv A/S. Der er sket meget i de senere år, som har forbedret rammerne for de lokale virksomheder og styrket deres muligheder, og vi er blevet rigtig gode til at fortælle om vores arbejde og resultater.

Men vi vil videre til næste niveau
Derfor søger vi en kommunikationskonsulent til Næstved Erhverv, som får ansvaret for at formidle og udvikle fortællingen om Næstved som erhvervskommune og om Næstved Erhverv som organisation. 

Dine opgaver:

•    En indholdsproducerende indsats for at formidle de gode erhvervshistorier fra Næstved kommune. 
•    Markedsføre de mange tilbud Næstved Erhverv har til virksomhederne i Næstved – herunder eksekvere produktbeskrivelser og markedsføringstiltag.
•    Styrke Næstved Erhvervs allerede gode image og kendskabsgrad i det lokale erhvervsliv yderligere.
•    Kvalitetssikre tone, budskaber og indhold i alt, vi sender ud af huset. 
•    Strategisk og databaseret tilgang til udvikling af vores kommunikation og forskellige platforme.
•    Opsøgende og proaktiv tilgang til den regionale og lokale presse.
•    Formidle de mange gode resultater, Næstved Erhverv opnår på egne og virksomhedernes vegne.
•    Understøtte kollegerne i brugen af sociale medier m.v. til at markedsføre vores tilbud til virksomhederne, vores resultater og Næstved Erhverv som organisation.

Om dig
Vores nye kommunikationskonsulent skal have øje for de gode historier, evnen til at opsøge dem og talent for at skrive godt, hurtigt og målrettet til vores egne medier og til pressen. 

Du skal have erfaring med erhvervslivet som målgruppe og kunne kommunikere sagligt og fagligt korrekt, uden at det bliver kedeligt.

Du får ansvaret for at sætte den ønskede dagsorden for Næstved som erhvervskommune og for at markedsføre og brande Næstved Erhverv som organisation. Ud over at være en produktiv kommunikationshåndværker skal du derfor også kunne fastlægge og udføre den strategiske kommunikationsindsats, som er en del af jobbet. Erfaring med pressekontakt er et plus.

Vi har fokus på at udvikle vores digitale kanaler og på at supplere vores skriftlige kommunikation med nye medier. Derfor skal du have erfaring med sociale medier i teori og praksis. Det er også et plus, hvis du har erfaring med animationer og video.

Du må meget gerne have et stærkt visuelt øje og erfaring med grafisk opsætning. Dels får du ansvaret for at producere invitationer, flyers m.m., dels skal du håndtere og kvalitetssikre samarbejdet med ekstern grafiker. 

Kommunikationskonsulenten er en samlende figur i vores organisation. Du vil i større eller mindre grad være involveret i det meste af det, vi laver. Det betyder, at du skal kunne udvise fleksibilitet, når ting går anderledes end forventet. Det betyder også, at du skal være god til at prioritere opgaverne og stille klare forventninger til dine kolleger om, hvad de skal levere, for at du kan lykkes.

Det er vigtigt for os, at du har dokumenteret erfaring med opgaverne, og vi forventer, at du er ret selvkørende i jobbet fra første dag.

Det tilbyder vi
Vi garanterer et sjovt, spændende og udfordrende job, som du helt sikkert vil udvikle dig i. 

I Næstved Erhverv A/S er vi otte ansatte, der alle brænder for at gøre en forskel for vores lokalområde. Vi går til opgaverne med stor seriøsitet, individuelt ansvar og klare mål for det, vi gerne vil nå. 

Du får inspirerende og dygtige kollegaer, der både stiller krav til hinanden og sætter en ære i at udvikle sammen, sparre med hinanden og give en hjælpende hånd, når der er behov for det. Såvel den personlige som den faglige udvikling er i fokus her hos os. Fællesskabsfølelsen er stærk, og vi er gode til at grine sammen og hjælpe hinanden.

Vi har alle vores individuelle ansvarsområder, og arbejdet er præget af frihed under ansvar og fokus på mål og evaluering. Tilrettelæggelsen af arbejdsopgaver og arbejdstid er præget af stor individuel fleksibilitet.

Du skal være indstillet på lejlighedsvist at arbejde udenfor almindelig arbejdstid, typisk i forbindelse med events m.m.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning med CV og andre relevante bilag senest søndag d. 20. juni 2021.

Løn- og ansættelse
Din løn vil blive aftalt ved forhandling med udgangspunkt i din erfaring og dine kvalifikationer.

Der er i udgangspunktet tale om en fast stilling på 32-37 timer ugentligt. 

Du ansættes på individuel kontrakt i Næstved Erhverv A/S. Der er tale om en privatansættelse. Vi benytter Næstved Kommunes HR-portal til håndtering af indkomne ansøgninger.

Vil du vide mere om stillingen
Så er du meget velkommen til at kontakte direktør i Næstved Erhverv Rasmus Holst-Sørensen på telefon: 55885251 eller mail: rhs@naestvederhverv.dk. 

Om Næstved Erhverv A/S
Næstved Erhverv A/S er det lokale erhvervsfremmeselskab i Næstved Kommune. Vores formål er at skabe vækst og arbejdspladser i lokalområdet. 

Næstved Erhverv er stiftet i 2013 og er ejet af Næstved Kommune og det lokale erhvervsliv i fællesskab. Selskabet ledes af en bestyrelse bestående af tre byrådspolitikere og seks erhvervsfolk. Borgmesteren er formand for bestyrelsen. Næstved Erhvervs aktiviteter er forankret i Næstved Kommunes Erhvervsstrategi og nærmere defineret i vores årlige forretningsplan, som du kan se på vores hjemmeside.

Læs mere om os på www.naestvederhverv.dk
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.