Dygtige sagsbehandlere til Erhvervsstyrelsen

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du interesseret i offentlig sagsbehandling, og vil du være med til at løfte opgaven med at administrere den store indefrysningsordning for energiudgifter, som regeringen og hovedparten af Folketingets partier præsenterede den 23. september?  Du bliver en del af et nyt team i Erhvervsstyrelsen, som skal sagsbehandle ansøgninger fra energiselskaberne og vejlede energiselskaber, borgere og virksomheder om mulighederne for at få indefrosset en del af betalingen af energiudgifterne.

På baggrund af de stigende energipriser har regeringen indgået en politisk aftale om muligheden for at få indefrosset en del af betalingen af energiregningerne. Erhvervsstyrelsen har fået ansvaret for at administrere opgaven med at behandle ansøgninger fra energiselskaberne, og vi søger derfor administrative medarbejdere til at sagsbehandle ansøgninger og vejlede borgere og virksomheder om mulighederne for at få indefrosset dele af energiregningen. Du bliver en del af et nyt team på ca. 30 medarbejdere, som skal løfte opgaven, i første omgang frem til udgangen af juni 2023. Der tages forbehold for, om lovforslaget endeligt bliver vedtaget.

Om opgaven

Du vil indgå i et team af sagsbehandlere, hvor din primære opgave bliver at sagsbehandle ansøgninger om likviditet fra energiselskaberne.

Derudover vil du være med til at besvare henvendelser fra energiselskaber, borgere og virksomheder på telefon og e-mail.

Om dig

Det vil være en fordel, at du enten har en relevant administrativ uddannelse eller har erfaring med konkret administrativ sagsbehandling. Kendskab til centraladministrationen er en fordel, men ikke en forudsætning. 

Du skal som person besidde: 

  • Gode samarbejdsevner. 
  • Administrative kompetencer. 
  • En systematisk, vedholdende og detaljeorienteret tilgang til opgaver. 
  • Gode formidlingsevner ift. både praktiske, tekniske og faglige emner. 
  • Evnen til at skabe holdånd/positiv stemning. 
  • Evnen til at agere serviceminded over for virksomheder og borgere. 
  • Gerne en god forståelse for tal, økonomi og IT.

Vi lægger derudover vægt på, at du er åben og udadvendt, indgår i den løbende udvikling af vores faglighed og arbejdsgrundlag, kan arbejde selvstændigt, men også, at du har interesse for at indgå i et team af medarbejdere, der arbejder tæt sammen. Du trives med rutineprægede driftsopgaver, som du kan se vigtigheden i at løfte. Det er samtidig vigtigt, at du kan trives med en omskiftelig hverdag.

Om Erhvervsstyrelsen

Erhvervsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og har omkring 1200 medarbejdere, som arbejder på fire forskellige lokationer i landet. Denne stilling er placeret på Østerbro i København.

Erhvervsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed. Vi lægger vægt på at skabe resultater af høj kvalitet, og vi er ikke bange for at gå nye veje for at finde løsninger. Derfor arbejder vi bl.a. med nye teknologier og data til at effektivisere vores drift og skabe værdi for virksomhederne. Vi lærer gerne af andre, og vi arbejder altid i partnerskab med andre myndigheder, organisationer og virksomheder. 

Du kan læse mere om Erhvervsstyrelsen på www.erst.dk 

Om ansættelsen

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomstens mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 2, sats 2 hovedstad. Den endelige lønindplacering beror på en vurdering af de individuelle kompetencer og kvalifikationer. Ud over basislønnen kommer pension.

Der forventes at være tale om et større antal midlertidige stillinger med ansættelse foreløbig frem til 30. juni 2023. Vi forventer tiltrædelse den 14. november eller 1. december 2022.

Yderligere information om stillingerne kan fås ved henvendelse til kontorchef Christoffer Kjældgaard Giwercman på tlf: +45 35 29 12 49 eller chef for lønkompensationsordningen Morten Uhrskov på tlf. +45 35 29 10 31.

Bemærk at der grundet ekstraordinær travlhed kan være begrænset tilgængelighed.

Lyder stillingen som noget for dig? Så send os din ansøgning, CV og eksamenspapirer hurtigst muligt og senest søndag den 23. oktober via knappen "Send ansøgning".

  

Vi holder løbende samtaler i oktober måned.

Læs mere om Erhvervsstyrelsen som arbejdsplads samt rekrutteringsprocessen her: https://erhvervsstyrelsen.dk/jobs-i-erhvervsstyrelsen 

I Erhvervsministeriet tror vi på, at et inkluderende, mangfoldigt arbejdsmiljø styrker opgaveløsningen. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og lige muligheder for alle vores jobansøgere. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset alder, køn, seksualitet, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Dygtige sagsbehandlere til Erhvervsstyrelsen

Er du interesseret i offentlig sagsbehandling, og vil du være med til at løfte opgaven med at administrere den store indefrysningsordning for energiudgifter, som regeringen og hovedparten af Folketingets partier præsenterede den 23. september?  Du bliver en del af et nyt team i Erhvervsstyrelsen, som skal sagsbehandle ansøgninger fra energiselskaberne og vejlede energiselskaber, borgere og virksomheder om mulighederne for at få indefrosset en del af betalingen af energiudgifterne.

På baggrund af de stigende energipriser har regeringen indgået en politisk aftale om muligheden for at få indefrosset en del af betalingen af energiregningerne. Erhvervsstyrelsen har fået ansvaret for at administrere opgaven med at behandle ansøgninger fra energiselskaberne, og vi søger derfor administrative medarbejdere til at sagsbehandle ansøgninger og vejlede borgere og virksomheder om mulighederne for at få indefrosset dele af energiregningen. Du bliver en del af et nyt team på ca. 30 medarbejdere, som skal løfte opgaven, i første omgang frem til udgangen af juni 2023. Der tages forbehold for, om lovforslaget endeligt bliver vedtaget.

Om opgaven

Du vil indgå i et team af sagsbehandlere, hvor din primære opgave bliver at sagsbehandle ansøgninger om likviditet fra energiselskaberne.

Derudover vil du være med til at besvare henvendelser fra energiselskaber, borgere og virksomheder på telefon og e-mail.

Om dig

Det vil være en fordel, at du enten har en relevant administrativ uddannelse eller har erfaring med konkret administrativ sagsbehandling. Kendskab til centraladministrationen er en fordel, men ikke en forudsætning. 

Du skal som person besidde: 

  • Gode samarbejdsevner. 
  • Administrative kompetencer. 
  • En systematisk, vedholdende og detaljeorienteret tilgang til opgaver. 
  • Gode formidlingsevner ift. både praktiske, tekniske og faglige emner. 
  • Evnen til at skabe holdånd/positiv stemning. 
  • Evnen til at agere serviceminded over for virksomheder og borgere. 
  • Gerne en god forståelse for tal, økonomi og IT.

Vi lægger derudover vægt på, at du er åben og udadvendt, indgår i den løbende udvikling af vores faglighed og arbejdsgrundlag, kan arbejde selvstændigt, men også, at du har interesse for at indgå i et team af medarbejdere, der arbejder tæt sammen. Du trives med rutineprægede driftsopgaver, som du kan se vigtigheden i at løfte. Det er samtidig vigtigt, at du kan trives med en omskiftelig hverdag.

Om Erhvervsstyrelsen

Erhvervsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og har omkring 1200 medarbejdere, som arbejder på fire forskellige lokationer i landet. Denne stilling er placeret på Østerbro i København.

Erhvervsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed. Vi lægger vægt på at skabe resultater af høj kvalitet, og vi er ikke bange for at gå nye veje for at finde løsninger. Derfor arbejder vi bl.a. med nye teknologier og data til at effektivisere vores drift og skabe værdi for virksomhederne. Vi lærer gerne af andre, og vi arbejder altid i partnerskab med andre myndigheder, organisationer og virksomheder. 

Du kan læse mere om Erhvervsstyrelsen på www.erst.dk 

Om ansættelsen

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomstens mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 2, sats 2 hovedstad. Den endelige lønindplacering beror på en vurdering af de individuelle kompetencer og kvalifikationer. Ud over basislønnen kommer pension.

Der forventes at være tale om et større antal midlertidige stillinger med ansættelse foreløbig frem til 30. juni 2023. Vi forventer tiltrædelse den 14. november eller 1. december 2022.

Yderligere information om stillingerne kan fås ved henvendelse til kontorchef Christoffer Kjældgaard Giwercman på tlf: +45 35 29 12 49 eller chef for lønkompensationsordningen Morten Uhrskov på tlf. +45 35 29 10 31.

Bemærk at der grundet ekstraordinær travlhed kan være begrænset tilgængelighed.

Lyder stillingen som noget for dig? Så send os din ansøgning, CV og eksamenspapirer hurtigst muligt og senest søndag den 23. oktober via knappen "Send ansøgning".

  

Vi holder løbende samtaler i oktober måned.

Læs mere om Erhvervsstyrelsen som arbejdsplads samt rekrutteringsprocessen her: https://erhvervsstyrelsen.dk/jobs-i-erhvervsstyrelsen 

I Erhvervsministeriet tror vi på, at et inkluderende, mangfoldigt arbejdsmiljø styrker opgaveløsningen. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og lige muligheder for alle vores jobansøgere. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset alder, køn, seksualitet, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.