Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jobcenter Vejen søger én virksomhedskonsulent til Team Job & Sundhed

Vores nuværende virksomhedskonsulent har fået en anden intern stilling og vi mangler derfor en ny virksomhedskonsulent i Team Job & Sundhed.

 

  • Arbejdssted: Jobcenter Vejen
  • Arbejdstid: 37 timer pr. uge med tilknytning til Team Job og Sundhed
  • Målgruppe: Borgere som er sygemeldte med og uden en arbejdsgiver
  • Antal job ledige: 1 fast stilling
  • Ansættelse: Ønskeligt den 1. april 2020
  • Ansøgningsfrist: 20 februar 2020
  • Ansættelsessamtaler: 1. samtale den 26 februar 2020 og 2. samtale den 27 februar 2020.

 

 

  • Ønsker du et alsidigt job, hvor du arbejder med opsøgende virksomhedskontakt og udplacering i virksomhedspraktik og værdsætter relationen med virksomheder og borgere, så er dette jobbet for dig!
  • Du trives med at arbejde efter BUM-modellen i samspil med jobrådgiverne
  • Du er optaget af det gode match mellem borger og virksomhed
  • Du er VERDENSMESTER i at bevare troen på borgeren og du motiverer og engagere borgeren i at se egne ressourcer.
  • Du har et bredt kendskab til virksomheder i og uden for Vejen Kommune
  • Du kan lide, at arbejde selvstændigt på et højt fagligt niveau, med baggrund i vores værdier, som i Vejen kommune er;
     
    • Nytænkende
    • Anerkendelse
    • Sammenhæng
    • Ansvar

Vi tilbyder

En stilling der er udfordrende og med mulighed for at kombinere dine faglige kompetencer med dine kreative ideer, i et jobcenter, hvor vi har en innovativ tilgang og et højt kvalitetsniveau.

Stillingen kombinerer opsøgende virksomhedskontakt og udplacering af borgere i virksomhedspraktik med afsæt i BUM-modellen, hvor du er i et tæt samarbejde med arbejdsgivere/virksomheder og interne samarbejdspartnere omkring den sygemeldte og administrative opgaver i de sager, hvor man er koblet på som virksomhedskonsulent.
Det er afgørende, at du er i stand til at koble borgernes kompetencer og ønsker med arbejdsmarkedets behov for arbejdskraft.

Vores Kerneopgave i Jobcenter Vejen tager udgangspunkt i ”Borgeren ved roret”, da vi tror på at de bedste resultater, sker i samspillet med borgeren og ved høj grad af inddragelse af borgerens kompetencer.

Hvem er du?

Du kan yde en professionel service, der sikrer en kontinuerlig og god serviceoplevelse hos borgerne og virksomhederne.

Du skaber relationer til borger og virksomheder og kan med din faglige viden og indsigt bidrage til at vedligeholde god service og sikker drift på et højt fagligt niveau.

Du praktiserer en ”sælger” tilgang og er en god samarbejdspartner.

Du kan lide at tage ansvar og arbejde selvstændigt med opgaverne, men samtidig være en del af et team, hvor inddragelse og anerkendelse, er afgørende for arbejdsglæden i hverdagen.

  

Dine kompetencer og kvalifikationer:

  1. Salgserfaring fra samme eller tidligere branche
  2. Du trives med virksomhedsbesøg og virksomhedskontakt generelt
  3. Kendskab til FASIT og VITAS er en fordel
  4. Evner at strukturere egne arbejdsopgaver og fuldføre igangsætte opgaver
  5. Du drives af at samarbejde med borgeren
  6. Du er kvalitetsbevidst og resultatsøgende
  7. Du er i stand til at inspirere og motivere
  8. Du tør ”tænke ud af boksen”
  9. Kan arbejde på tværs af faggrupper
  10. Kan begå dig i digitale fagsystemer
  11. Har flair for at kommunikere på alle niveauer både i skrift og tale
  12. Du har øje for god borger- og virksomhedsservice
  13. Trives med at få og tage ansvar for opgaveløsningen
  14. Du er vedholdende og har en tro på egne kompetencer
  15. Du er positiv og tør at sige tingene direkte
             

Hvem er vi:

Du får gode kolleger, som er interesserede i at dele deres store erfaring med dig. Stemningen er uhøjtidelig og uformel - også når tingene er hektiske. Humoristisk sans er derfor ingen hindring. Du tilknyttes en Buddy i Teamet, som i opstartsperioden vil støtte dig ift. intro og kendskabet til din nye arbejdsplads og opgaver.

Der er 20 medarbejdere i Team Job og Sundhed, 12 jobrådgivere der primært varetager sygedagpengesager og 5 der primært, er jobrådgiver for borgere på jobafklaring. Derudover er der 1 medarbejder der varetager revurdering og klagebehandling af Teamets sager og 1 fagkonsulent i teamet.

Der gøres opmærksom på at Vejen Kommune har røgfri arbejdstid per den 1.januar 2020.

Det er af vigtighed, at du har kørekort til almindelig bil, da en overvægt af samtaler afholdes ved arbejdsgiver. Jobcenter Vejen stiller puljebiler til rådighed.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist er den 20. februar 2019 kl. 23.59. Du vil blive kontaktet den 21 februar 2020., såfremt vi ønsker en uddybende samtale den 26 februar 2020.

Søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Oplys gerne referencer i din ansøgning.

Saml gerne alle dokumenter i en pdf eller word fil inden den vedhæftes.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

 

Indkaldelse til samtale, vil ske via den mail, der oplyses i din ansøgning.

 

Vær opmærksom på, at mail fra Vejen Jobcenter, kan være placeret i din mappe uønsket post.   

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte fagkonsulent Gitte Skov Knudsen på mail gsk@vejen.dk eller leder, Niclas Graugaard Valdis på mail nvg@vejen.dk, hvorefter du vil blive kontaktet.

Vi ser frem til at læse din ansøgning

 

 

 

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330163274Phoenix-838351e312020-01-23T12:22:55.950Jobcenter Vejen søger én virksomhedskonsulent til Team Job & Sundhed

Vores nuværende virksomhedskonsulent har fået en anden intern stilling og vi mangler derfor en ny virksomhedskonsulent i Team Job & Sundhed.

 

  • Arbejdssted: Jobcenter Vejen
  • Arbejdstid: 37 timer pr. uge med tilknytning til Team Job og Sundhed
  • Målgruppe: Borgere som er sygemeldte med og uden en arbejdsgiver
  • Antal job ledige: 1 fast stilling
  • Ansættelse: Ønskeligt den 1. april 2020
  • Ansøgningsfrist: 20 februar 2020
  • Ansættelsessamtaler: 1. samtale den 26 februar 2020 og 2. samtale den 27 februar 2020.

 

 

  • Ønsker du et alsidigt job, hvor du arbejder med opsøgende virksomhedskontakt og udplacering i virksomhedspraktik og værdsætter relationen med virksomheder og borgere, så er dette jobbet for dig!
  • Du trives med at arbejde efter BUM-modellen i samspil med jobrådgiverne
  • Du er optaget af det gode match mellem borger og virksomhed
  • Du er VERDENSMESTER i at bevare troen på borgeren og du motiverer og engagere borgeren i at se egne ressourcer.
  • Du har et bredt kendskab til virksomheder i og uden for Vejen Kommune
  • Du kan lide, at arbejde selvstændigt på et højt fagligt niveau, med baggrund i vores værdier, som i Vejen kommune er;
     
    • Nytænkende
    • Anerkendelse
    • Sammenhæng
    • Ansvar

Vi tilbyder

En stilling der er udfordrende og med mulighed for at kombinere dine faglige kompetencer med dine kreative ideer, i et jobcenter, hvor vi har en innovativ tilgang og et højt kvalitetsniveau.

Stillingen kombinerer opsøgende virksomhedskontakt og udplacering af borgere i virksomhedspraktik med afsæt i BUM-modellen, hvor du er i et tæt samarbejde med arbejdsgivere/virksomheder og interne samarbejdspartnere omkring den sygemeldte og administrative opgaver i de sager, hvor man er koblet på som virksomhedskonsulent.
Det er afgørende, at du er i stand til at koble borgernes kompetencer og ønsker med arbejdsmarkedets behov for arbejdskraft.

Vores Kerneopgave i Jobcenter Vejen tager udgangspunkt i ”Borgeren ved roret”, da vi tror på at de bedste resultater, sker i samspillet med borgeren og ved høj grad af inddragelse af borgerens kompetencer.

Hvem er du?

Du kan yde en professionel service, der sikrer en kontinuerlig og god serviceoplevelse hos borgerne og virksomhederne.

Du skaber relationer til borger og virksomheder og kan med din faglige viden og indsigt bidrage til at vedligeholde god service og sikker drift på et højt fagligt niveau.

Du praktiserer en ”sælger” tilgang og er en god samarbejdspartner.

Du kan lide at tage ansvar og arbejde selvstændigt med opgaverne, men samtidig være en del af et team, hvor inddragelse og anerkendelse, er afgørende for arbejdsglæden i hverdagen.

  

Dine kompetencer og kvalifikationer:

  1. Salgserfaring fra samme eller tidligere branche
  2. Du trives med virksomhedsbesøg og virksomhedskontakt generelt
  3. Kendskab til FASIT og VITAS er en fordel
  4. Evner at strukturere egne arbejdsopgaver og fuldføre igangsætte opgaver
  5. Du drives af at samarbejde med borgeren
  6. Du er kvalitetsbevidst og resultatsøgende
  7. Du er i stand til at inspirere og motivere
  8. Du tør ”tænke ud af boksen”
  9. Kan arbejde på tværs af faggrupper
  10. Kan begå dig i digitale fagsystemer
  11. Har flair for at kommunikere på alle niveauer både i skrift og tale
  12. Du har øje for god borger- og virksomhedsservice
  13. Trives med at få og tage ansvar for opgaveløsningen
  14. Du er vedholdende og har en tro på egne kompetencer
  15. Du er positiv og tør at sige tingene direkte
             

Hvem er vi:

Du får gode kolleger, som er interesserede i at dele deres store erfaring med dig. Stemningen er uhøjtidelig og uformel - også når tingene er hektiske. Humoristisk sans er derfor ingen hindring. Du tilknyttes en Buddy i Teamet, som i opstartsperioden vil støtte dig ift. intro og kendskabet til din nye arbejdsplads og opgaver.

Der er 20 medarbejdere i Team Job og Sundhed, 12 jobrådgivere der primært varetager sygedagpengesager og 5 der primært, er jobrådgiver for borgere på jobafklaring. Derudover er der 1 medarbejder der varetager revurdering og klagebehandling af Teamets sager og 1 fagkonsulent i teamet.

Der gøres opmærksom på at Vejen Kommune har røgfri arbejdstid per den 1.januar 2020.

Det er af vigtighed, at du har kørekort til almindelig bil, da en overvægt af samtaler afholdes ved arbejdsgiver. Jobcenter Vejen stiller puljebiler til rådighed.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist er den 20. februar 2019 kl. 23.59. Du vil blive kontaktet den 21 februar 2020., såfremt vi ønsker en uddybende samtale den 26 februar 2020.

Søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Oplys gerne referencer i din ansøgning.

Saml gerne alle dokumenter i en pdf eller word fil inden den vedhæftes.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

 

Indkaldelse til samtale, vil ske via den mail, der oplyses i din ansøgning.

 

Vær opmærksom på, at mail fra Vejen Jobcenter, kan være placeret i din mappe uønsket post.   

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte fagkonsulent Gitte Skov Knudsen på mail gsk@vejen.dk eller leder, Niclas Graugaard Valdis på mail nvg@vejen.dk, hvorefter du vil blive kontaktet.

Vi ser frem til at læse din ansøgning

 

 

 

 

 

 

2020-02-21T00:52:01.380 Vores nuværende virksomhedskonsulent har fået en anden intern stilling og vi mangler derfor en ny virksomhedskonsulent i Team Job & Sundhed. Arbejdssted: Jobcenter Vejen Arbejdstid: 37 timer pr. uge med tilknytning til Team Job og Sundhed Målgruppe: Borgere som er sygemeldte med og uden en arbejdsgiver Antal job ledige: 1 fast stilling Ansættelse: Ønskeligt den 1. april 2020 Ansøgningsfrist: 20 februar 2020 Ansættelsessamtaler: 1. samtale den 26 februar 2020 og 2. samtale den 27 februar 2020. Ønsker du et alsidigt job, hvor du arbejder med opsøgende virksomhedskontakt og udplacering i virksomhedspraktik og værdsætter relationen med virksomheder og borgere, så er dette jobbet for dig! Du trives med at arbejde efter BUM-modellen i samspil med jobrådgiverne Du er optaget af det gode match mellem borger og virksomhed Du er VERDENSMESTER i at bevare troen på borgeren og du motiverer og engagere borgeren i at se egne ressourcer. Du har et bredt kendskab til virksomheder i og uden for Vejen Kommune Du kan lide, at arbejde selvstændigt på et højt fagligt niveau, med baggrund i vores værdier, som i Vejen kommune er Nytænkende Anerkendelse Sammenhæng Ansvar Vi tilbyder En stilling der er udfordrende og med mulighed for at kombinere dine faglige kompetencer med dine kreative ideer, i et jobcenter, hvor vi har en innovativ tilgang og et højt kvalitetsniveau. Stillingen kombinerer opsøgende virksomhedskontakt og udplacering af borgere i virksomhedspraktik med afsæt i BUM-modellen, hvor du er i et tæt samarbejde med arbejdsgivere virksomheder og interne samarbejdspartnere omkring den sygemeldte og administrative opgaver i de sager, hvor man er koblet på som virksomhedskonsulent. Det er afgørende, at du er i stand til at koble borgernes kompetencer og ønsker med arbejdsmarkedets behov for arbejdskraft. Vores Kerneopgave i Jobcenter Vejen tager udgangspunkt i Borgeren ved roret , da vi tror på at de bedste resultater, sker i samspillet med borgeren og ved høj grad af inddragelse af borgerens kompetencer. Hvem er du? Du kan yde en professionel service, der sikrer en kontinuerlig og god serviceoplevelse hos borgerne og virksomhederne. Du skaber relationer til borger og virksomheder og kan med din faglige viden og indsigt bidrage til at vedligeholde god service og sikker drift på et højt fagligt niveau. Du praktiserer en sælger tilgang og er en god samarbejdspartner. Du kan lide at tage ansvar og arbejde selvstændigt med opgaverne, men samtidig være en del af et team, hvor inddragelse og anerkendelse, er afgørende for arbejdsglæden i hverdagen. Dine kompetencer og kvalifikationer: Salgserfaring fra samme eller tidligere branche Du trives med virksomhedsbesøg og virksomhedskontakt generelt Kendskab til FASIT og VITAS er en fordel Evner at strukturere egne arbejdsopgaver og fuldføre igangsætte opgaver Du drives af at samarbejde med borgeren Du er kvalitetsbevidst og resultatsøgende Du er i stand til at inspirere og motivere Du tør tænke ud af boksen Kan arbejde på tværs af faggrupper Kan begå dig i digitale fagsystemer Har flair for at kommunikere på alle niveauer både i skrift og tale Du har øje for god borger- og virksomhedsservice Trives med at få og tage ansvar for opgaveløsningen Du er vedholdende og har en tro på egne kompetencer Du er positiv og tør at sige tingene direkte Hvem er vi: Du får gode kolleger, som er interesserede i at dele deres store erfaring med dig. Stemningen er uhøjtidelig og uformel - også når tingene er hektiske. Humoristisk sans er derfor ingen hindring. Du tilknyttes en Buddy i Teamet, som i opstartsperioden vil støtte dig ift. intro og kendskabet til din nye arbejdsplads og opgaver. Der er 20 medarbejdere i Team Job og Sundhed, 12 jobrådgivere der primært varetager sygedagpengesager og 5 der primært, er jobrådgiver for borgere på jobafklaring. Derudover er der 1 medarbejder der varetager revurdering og klagebehandling af Teamets sager og 1 fagkonsulent i teamet. Der gøres opmærksom på at Vejen Kommune har røgfri arbejdstid per den 1.januar 2020. Det er af vigtighed, at du har kørekort til almindelig bil, da en overvægt af samtaler afholdes ved arbejdsgiver. Jobcenter Vejen stiller puljebiler til rådighed. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ansøgningsfrist er den 20. februar 2019 kl. 23.59. Du vil blive kontaktet den 21 februar 2020., såfremt vi ønsker en uddybende samtale den 26 februar 2020. Søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Oplys gerne referencer i din ansøgning. Saml gerne alle dokumenter i en pdf eller word fil inden den vedhæftes. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Indkaldelse til samtale, vil ske via den mail, der oplyses i din ansøgning. Vær opmærksom på, at mail fra Vejen Jobcenter, kan være placeret i din mappe uønsket post. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte fagkonsulent Gitte Skov Knudsen på mail gsk@vejen.dk eller leder, Niclas Graugaard Valdis på mail nvg@vejen.dk, hvorefter du vil blive kontaktet. Vi ser frem til at læse din ansøgning10Phoenix838351e3101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1387&ProjectId=144747&DepartmentId=20022&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejen3697088Jobcenter11Søndergade 486600VejenDKDanmarkORS/838351e3_logo.pngORS/Small/838351e3_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent10001890171VejenMinimum14474700023-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=838351e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=838351e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=838351e3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=838351e3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgJobcenter Vejen søger én virksomhedskonsulent til Team Job & Sundhed12008011Dansk3Læse/ tale341527Virksomhedskonsulent5Kontor og administration363982642kh@vejen.dkDanmarkDanmarkda-DK