Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jobkonsulent til fleksjobområdet

Arbejdsmarkedsafdelingen i Billund Kommune søger

 

1 ny faglig stærk, målrettet og imødekommende jobkonsulent til fleksjobområdet.
Der er tale om en fast stilling 37 timer pr. uge. 

 

I Billund kommune er vi i gang med at reorganisere vores beskæftigelsestilbud og ønsker at styrke indsatsen på fleksjobområdet. I den forbindelse søger vi en jobkonsulent til fleksjobområdet.

Vi er stadig i en opstartsfase, hvor det ikke er endeligt fastlagt hvordan opgavefordeling og indsatser skal være. Det betyder, at du vil kunne medvirke i processen og være med til at præge den endelige udformning og dermed dit jobindhold.

 

Hvem er dine kolleger

Vi er engagerede og vil gerne være kendt for et højt fagligt niveau overfor vores borgere, virksomheder og øvrige samarbejdspartnere. Vi lægger stor vægt på at inddrage borgeren i egen proces, da vi har erfaret at det giver de bedste resultater.

 

Det betyder vi forventer, at du som person er god til at skabe relationer og have kontakt med mange samarbejdspartnere. Du har en god humor og en positiv tilgang til mennesker. Du er idérig og ser muligheder samtidig med at du er troværdig og vedholdende og tager ansvar for at hverdagen fungerer sammen med dine kollegaer. Du er opmærksom på lovgivningens rammer, men tør gå til kanten og finde nye kreative løsninger til borgerens bedste. Du tror på, at alle borgerne som udgangspunkt kan bidrage og profitere af at være ude i virksomhederne.

 

Kan du se dig selv i rollen, som den der målrettet, engageret og hjælpsomt giver ansvaret tilbage til borgeren, så vil vi glæde os til at høre fra dig.  

 

 

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i:

 

  • Kontakt med virksomheder og borgere for etablering og opfølgning i fleksjobsager, herunder rundbordssamtaler på virksomheder og kontakt til evt. relevante andre aktører.
  • Sagsbehandling i forhold til arbejdsfastholdelse, herunder bevilling af de handicapkompenserende ordninger såsom hjælpemidler og personlig assistance.
  • Registrere i Fasit og skrive journal.
  • Opsøgende virksomhedskontakt i forhold til at finde job til ledige fleksjobbere
  • Deltage i jobkonsulentmøder
  • Undervisningsaktiviteter i relation til arbejdsmarkedet for ledige fleksjobbere

  • Samarbejde med sagsbehandlere

  • Deltage i jobmesser og andre aktiviteter relateret til promovering af fleksjobbere som arbejdskraftressource

 

Vi lægger vægt på, at du som jobkonsulent:

  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund eller har erfaring og interesse for området eller er nysgerrig og gerne vil lære.
  • Har erfaring og lyst til virksomhedskontakt, etablering og opfølgning i fleksjob, virksomhedspraktikker mv.
  • Evner kommunikation og dialog med borgere og virksomheder
  • Har fokus på den enkelte borgers ressourcer og være målbevidst frem mod målsætning om hurtigst muligt ansættelse i et fleksjob eller fastholdelse i fleksjob.
  • Har respekt for borgerens situation.
  • Er serviceminded, robust og kan bevare overblikket i en travl hverdag.
  • Er god til skriftlig og mundtlig kommunikation og har gode evner for tværfagligt samarbejde og samarbejde med andre aktører.
  • Har flair for IT og datadisciplin. Gerne kendskab til vores IT-systemer (fasit).  
  • Prioriterer faglighed og etik

 

Desuden skal egenskaber som at være fleksibel, systematisk og have lyst til at lære være nøgleord for den person, vi søger. 

 

 

Vi tilbyder dig:

  • En dynamisk arbejdsplads, hvor du er med til at præge udviklingen
  • Et udfordrende og afvekslende job
  • Et tæt samarbejde med gode kolleger
  • En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsmiljø
  • En arbejdsplads med en uformel omgangstone
  • Åbenhed for nytænkning

 

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Laila Hansen tlf. 7972 7386

 

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer og ønskes besat pr. 1. april 2019 eller snarest derefter.

Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne for Ny løn.

Ansøgningsfrist den 15. februar 2019 inden kl. 10.00

Samtaler vil forventeligt blive afholdt den 26. februar 2019.

 

Stillingen søges via linket til højre på siden.

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945652Phoenix-0d4c0adc12019-01-21T16:00:19.337Jobkonsulent til fleksjobområdet

Arbejdsmarkedsafdelingen i Billund Kommune søger

 

1 ny faglig stærk, målrettet og imødekommende jobkonsulent til fleksjobområdet.
Der er tale om en fast stilling 37 timer pr. uge. 

 

I Billund kommune er vi i gang med at reorganisere vores beskæftigelsestilbud og ønsker at styrke indsatsen på fleksjobområdet. I den forbindelse søger vi en jobkonsulent til fleksjobområdet.

Vi er stadig i en opstartsfase, hvor det ikke er endeligt fastlagt hvordan opgavefordeling og indsatser skal være. Det betyder, at du vil kunne medvirke i processen og være med til at præge den endelige udformning og dermed dit jobindhold.

 

Hvem er dine kolleger

Vi er engagerede og vil gerne være kendt for et højt fagligt niveau overfor vores borgere, virksomheder og øvrige samarbejdspartnere. Vi lægger stor vægt på at inddrage borgeren i egen proces, da vi har erfaret at det giver de bedste resultater.

 

Det betyder vi forventer, at du som person er god til at skabe relationer og have kontakt med mange samarbejdspartnere. Du har en god humor og en positiv tilgang til mennesker. Du er idérig og ser muligheder samtidig med at du er troværdig og vedholdende og tager ansvar for at hverdagen fungerer sammen med dine kollegaer. Du er opmærksom på lovgivningens rammer, men tør gå til kanten og finde nye kreative løsninger til borgerens bedste. Du tror på, at alle borgerne som udgangspunkt kan bidrage og profitere af at være ude i virksomhederne.

 

Kan du se dig selv i rollen, som den der målrettet, engageret og hjælpsomt giver ansvaret tilbage til borgeren, så vil vi glæde os til at høre fra dig.  

 

 

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i:

 

  • Kontakt med virksomheder og borgere for etablering og opfølgning i fleksjobsager, herunder rundbordssamtaler på virksomheder og kontakt til evt. relevante andre aktører.
  • Sagsbehandling i forhold til arbejdsfastholdelse, herunder bevilling af de handicapkompenserende ordninger såsom hjælpemidler og personlig assistance.
  • Registrere i Fasit og skrive journal.
  • Opsøgende virksomhedskontakt i forhold til at finde job til ledige fleksjobbere
  • Deltage i jobkonsulentmøder
  • Undervisningsaktiviteter i relation til arbejdsmarkedet for ledige fleksjobbere

  • Samarbejde med sagsbehandlere

  • Deltage i jobmesser og andre aktiviteter relateret til promovering af fleksjobbere som arbejdskraftressource

 

Vi lægger vægt på, at du som jobkonsulent:

  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund eller har erfaring og interesse for området eller er nysgerrig og gerne vil lære.
  • Har erfaring og lyst til virksomhedskontakt, etablering og opfølgning i fleksjob, virksomhedspraktikker mv.
  • Evner kommunikation og dialog med borgere og virksomheder
  • Har fokus på den enkelte borgers ressourcer og være målbevidst frem mod målsætning om hurtigst muligt ansættelse i et fleksjob eller fastholdelse i fleksjob.
  • Har respekt for borgerens situation.
  • Er serviceminded, robust og kan bevare overblikket i en travl hverdag.
  • Er god til skriftlig og mundtlig kommunikation og har gode evner for tværfagligt samarbejde og samarbejde med andre aktører.
  • Har flair for IT og datadisciplin. Gerne kendskab til vores IT-systemer (fasit).  
  • Prioriterer faglighed og etik

 

Desuden skal egenskaber som at være fleksibel, systematisk og have lyst til at lære være nøgleord for den person, vi søger. 

 

 

Vi tilbyder dig:

  • En dynamisk arbejdsplads, hvor du er med til at præge udviklingen
  • Et udfordrende og afvekslende job
  • Et tæt samarbejde med gode kolleger
  • En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsmiljø
  • En arbejdsplads med en uformel omgangstone
  • Åbenhed for nytænkning

 

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Laila Hansen tlf. 7972 7386

 

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer og ønskes besat pr. 1. april 2019 eller snarest derefter.

Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne for Ny løn.

Ansøgningsfrist den 15. februar 2019 inden kl. 10.00

Samtaler vil forventeligt blive afholdt den 26. februar 2019.

 

Stillingen søges via linket til højre på siden.

 

 

 


2019-02-15T10:50:09.600 Arbejdsmarkedsafdelingen i Billund Kommune søger 1 ny faglig stærk, målrettet og imødekommende jobkonsulent til fleksjobområdet. Der er tale om en fast stilling 37 timer pr. uge. I Billund kommune er vi i gang med at reorganisere vores beskæftigelsestilbud og ønsker at styrke indsatsen på fleksjobområdet. I den forbindelse søger vi en jobkonsulent til fleksjobområdet. Vi er stadig i en opstartsfase, hvor det ikke er endeligt fastlagt hvordan opgavefordeling og indsatser skal være. Det betyder, at du vil kunne medvirke i processen og være med til at præge den endelige udformning og dermed dit jobindhold. Hvem er dine kolleger Vi er engagerede og vil gerne være kendt for et højt fagligt niveau overfor vores borgere, virksomheder og øvrige samarbejdspartnere. Vi lægger stor vægt på at inddrage borgeren i egen proces, da vi har erfaret at det giver de bedste resultater. Det betyder vi forventer, at du som person er god til at skabe relationer og have kontakt med mange samarbejdspartnere. Du har en god humor og en positiv tilgang til mennesker. Du er idérig og ser muligheder samtidig med at du er troværdig og vedholdende og tager ansvar for at hverdagen fungerer sammen med dine kollegaer. Du er opmærksom på lovgivningens rammer, men tør gå til kanten og finde nye kreative løsninger til borgerens bedste. Du tror på, at alle borgerne som udgangspunkt kan bidrage og profitere af at være ude i virksomhederne. Kan du se dig selv i rollen, som den der målrettet, engageret og hjælpsomt giver ansvaret tilbage til borgeren, så vil vi glæde os til at høre fra dig. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i: Kontakt med virksomheder og borgere for etablering og opfølgning i fleksjobsager, herunder rundbordssamtaler på virksomheder og kontakt til evt. relevante andre aktører. Sagsbehandling i forhold til arbejdsfastholdelse, herunder bevilling af de handicapkompenserende ordninger såsom hjælpemidler og personlig assistance. Registrere i Fasit og skrive journal. Opsøgende virksomhedskontakt i forhold til at finde job til ledige fleksjobbere Deltage i jobkonsulentmøder Undervisningsaktiviteter i relation til arbejdsmarkedet for ledige fleksjobbere Samarbejde med sagsbehandlere Deltage i jobmesser og andre aktiviteter relateret til promovering af fleksjobbere som arbejdskraftressource Vi lægger vægt på, at du som jobkonsulent: Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund eller har erfaring og interesse for området eller er nysgerrig og gerne vil lære. Har erfaring og lyst til virksomhedskontakt, etablering og opfølgning i fleksjob, virksomhedspraktikker mv. Evner kommunikation og dialog med borgere og virksomheder Har fokus på den enkelte borgers ressourcer og være målbevidst frem mod målsætning om hurtigst muligt ansættelse i et fleksjob eller fastholdelse i fleksjob. Har respekt for borgerens situation. Er serviceminded, robust og kan bevare overblikket i en travl hverdag. Er god til skriftlig og mundtlig kommunikation og har gode evner for tværfagligt samarbejde og samarbejde med andre aktører. Har flair for IT og datadisciplin. Gerne kendskab til vores IT-systemer (fasit). Prioriterer faglighed og etik Desuden skal egenskaber som at være fleksibel, systematisk og have lyst til at lære være nøgleord for den person, vi søger. Vi tilbyder dig: En dynamisk arbejdsplads, hvor du er med til at præge udviklingen Et udfordrende og afvekslende job Et tæt samarbejde med gode kolleger En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsmiljø En arbejdsplads med en uformel omgangstone Åbenhed for nytænkning Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Laila Hansen tlf. 7972 7386 Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer og ønskes besat pr. 1. april 2019 eller snarest derefter. Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne for Ny løn. Ansøgningsfrist den 15. februar 2019 inden kl. 10.00 Samtaler vil forventeligt blive afholdt den 26. februar 2019. Stillingen søges via linket til højre på siden.10Phoenix0d4c0adc101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1392&ProjectId=144176&DepartmentId=20141&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3440101Arbejdsmarked11Jorden Rundt 17200GrindstedDKDanmarkORS/0d4c0adc_logo.pngORS/Small/0d4c0adc_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent696930BillundMinimum1441760001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d4c0adchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d4c0adchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d4c0adc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d4c0adc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12007991Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration360259519mro@billund.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK