Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jobkonsulent til Job & Kompetencecenter Vest

Job & Kompetencecenter Vest ser det som en af vores vigtigste opgaver at yde de lokale virksomheder service af meget høj kvalitet ved rekrutteringsbehov.

Vi ønsker at medvirke til et velfungerende arbejdsmarked ved bl.a. at være en professionel, opsøgende og aktiv medspiller, samt samarbejdspartner, så virksomhederne gør brug af vores kompetencer ved rekrutteringsbehov.

På Job & Kompetencecenter Vest varetager vi indsatsen for alle ledige jobparate kandidater. Det betyder, at vi har store forventninger til, at kandidaterne, med den rigtige indsats, hurtigst muligt vender tilbage til arbejdsmarkedet.

Med fokus på og kendskab til virksomhedernes behov og det rigtige match med de lediges kvalifikationer, vil vi være med til at sikre et velfungerende arbejdsmarked i Holstebro Kommune.

Hvis du har lyst til at være en del af denne spændende opgave, så er det nu, du har muligheden for at blive vores nye kollega.

Din profil må gerne være, at du har kendskab til virksomheder i Holstebro Kommune, samt gerne erfaring med opsøgende virksomhedskontakt - f.eks. som sælger.

Vi forventer, at du:

  • Er nysgerrig og har lyst til at komme ud i de lokale virksomheder
  • Kan skabe jobåbninger i virksomhederne og hjælpe ved rekrutteringer til ansættelser
  • Er resultatorienteret og serviceorienteret
  • Kan arbejde selvstændigt, samtidig med at du kan fungere i et team
  • Har kendskab til og/eller interesse for arbejdsmarkedsområdet
  • Har datadisciplin, er erfaren It-bruger og har administrativt flair
  • Er kreativ og god til at kunne tænke utraditionelt for at hjælpe kandidater i retning mod arbejdsmarkedet
  • Kan bruge egen bil i arbejdstiden.


Dine arbejdsopgaver som Jobkonsulent er bl.a.:

  • At være opsøgende og skabe relationer til lokale virksomheder
  • At være virksomhedernes sparringspartner i form af rådgivning og vejledning
  • Støtte virksomhederne i muligheden for rekruttering af arbejdskraft
  • Etablering af og opfølgning på kandidater i bl.a. virksomhedspraktik, jobrotation og ansættelse med løntilskud
  • Samarbejde med Jobcoach og andre samarbejdspartnere
  • Indsats for ledige kandidater for at sikre disse tilknytning til eller fastholdelse på arbejdsmarkedet
  • Administrative arbejdsopgaver, herunder brug af It-systemer.

Hos os vil du:
  • Indgå i udviklende og sparrende teams
  • Få spændende, selvstændige og varierende arbejdsopgaver
  • Have kontaktflade - til virksomheder, kandidater og kollegaer
  • Være en del af teams og samarbejde med dygtige og engagerede kollegaer
  • Opleve at ingen arbejdsdage er ens, og på trods af travlhed prioriterer vi fleksibilitet.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen er på 37 timer pr. uge og med tiltrædelse snarest eller senest den 1. november 2020.

Ansøgningsfristen er fredag den 18. september 2020 kl. 11.00 Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 39.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Funktionsleder Per Frost på tlf. 9611 3975.

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.