Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jobkonsulent til sygedagpengeteamet

 
Arbejdsmarkedsafdelingen i Billund Kommune søger  
1 ny jobkonsulent til sygedagpengeteamet.  
 
Der er tale om en fast stilling 37 timer pr. uge.  
 
I Billund kommune er vi i gang med at reorganisere vores beskæftigelsestilbud og hjemtage opgaver fra 2.aktør. I den forbindelse søger vi en jobkonsulent til sygedagpengeområdet. Vi er teamorganiseret således fleksjobområdet og sygedagpengeområdet hører sammen. Vi er pt. henholdsvis 4 i miniteamet omkring borgere visiteret til fleksjob og 10 i miniteamet til sagsbehandling af sygemeldte. Derudover mødes jobkonsulenterne kontinuerligt på tværs af de forskellige teams i arbejdsmarkedsafdelingen.  
 
Vi er engagerede og vil gerne være kendt for et højt fagligt niveau overfor vores borgere, virksomheder og øvrige samarbejdspartnere. Vi lægger stor vægt på at inddrage borgeren i egen proces, da vi har erfaret at det giver de bedste resultater.  
 
Vi ønsker således at være en ”borgervendt organisation”, som handler koordineret, og hvor vi samskaber med både borgeren og kollegaer for at skabe de bedst mulige resultater for borgeren.  
Det betyder vi forventer, at du som person er god til at skabe relationer og have kontakt med mange samarbejdspartnere. Du har en god humor og en positiv tilgang til mennesker. Du er idérig og ser muligheder samtidig med at du er troværdig og vedholdende og tager ansvar for at hverdagen fungerer sammen med dine kollegaer. Du er opmærksom på lovgivningens rammer, men tør gå til kanten og finde nye kreative løsninger til borgerens bedste. Du tror på, at alle borgere som udgangspunkt kan bidrage og profitere af at være ude i virksomhederne.  
 
Kan du se dig selv i rollen, som den der målrettet, engageret og hjælpsomt giver ansvaret tilbage til borgeren, så vil vi glæde os til at høre fra dig.  
 
 
Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i:  
 
  • Kontakt med virksomheder og borgere for etablering og opfølgning på praktikker for sygedagpengemodtagere. Heri ligger også, at du motiverer og understøtter borgerne mod realistiske brancher og arbejdsfunktioner.  
  • Etablering og opfølgning på skånejob  
  •  Sagsbehandling i forhold til anvendelse og bevilling af de handicapkompenserende ordninger såsom hjælpemidler og personlig assistance.  
  •  Deltage i jobkonsulentmøder  
   Vi lægger vægt på, at du som jobkonsulent:      
  •  Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund eller har erfaring og interesse for området eller er nysgerrig og gerne vil lære.  
  •  Har erfaring med lovgivningen på området, kender begrænsningerne men udnytter hellere mulighederne.  
  •  Har erfaring og lyst til virksomhedskontakt, etablering og opfølgning af virksomhedspraktikker mv.  
  •  Kan bevare roen i en travl hverdag og arbejde målrettet med korte deadlines. Har flair og interesse for administrativt arbejde, herunder arbejder systematisk med løbende registrering i vores fagsystem.  
  •  Evner kommunikation og dialog med sagsbehandlere, borgere og virksomheder  
  •  Har fokus på den enkelte borgers ressourcer og være målbevidst frem mod målsætning om hurtigst muligt tilbage til arbejdsmarkedet.  
  •  Desuden skal egenskaber som at være fleksibel, systematisk og have lyst til at lære være nøgleord for den person, vi søger.      
 
 
Vi tilbyder dig:
 
• En dynamisk arbejdsplads, hvor du er med til at præge udviklingen  
• Et udfordrende og afvekslende job  
• Et tæt samarbejde med gode kolleger  
• En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsmiljø  
• En arbejdsplads med en uformel omgangstone  
• Åbenhed for nytænkning  
 
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Laila Hansen tlf. 7972 7386  
 
Løn og ansættelsesvilkår  
Stillingen er på 37 timer og ønskes besat pr. 1. april 2019 eller snarest derefter.  
Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne for Ny løn.  
Ansøgningsfrist den 15. februar 2019 inden kl. 10.00  
Samtaler vil forventeligt blive afholdt den 21. februar 2109  
 
Du sender din ansøgning via linket til højre.  
 
 
 
 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945986Phoenix-9edd3e7a12019-01-21T17:14:49.143Jobkonsulent til sygedagpengeteamet
 
Arbejdsmarkedsafdelingen i Billund Kommune søger  
1 ny jobkonsulent til sygedagpengeteamet.  
 
Der er tale om en fast stilling 37 timer pr. uge.  
 
I Billund kommune er vi i gang med at reorganisere vores beskæftigelsestilbud og hjemtage opgaver fra 2.aktør. I den forbindelse søger vi en jobkonsulent til sygedagpengeområdet. Vi er teamorganiseret således fleksjobområdet og sygedagpengeområdet hører sammen. Vi er pt. henholdsvis 4 i miniteamet omkring borgere visiteret til fleksjob og 10 i miniteamet til sagsbehandling af sygemeldte. Derudover mødes jobkonsulenterne kontinuerligt på tværs af de forskellige teams i arbejdsmarkedsafdelingen.  
 
Vi er engagerede og vil gerne være kendt for et højt fagligt niveau overfor vores borgere, virksomheder og øvrige samarbejdspartnere. Vi lægger stor vægt på at inddrage borgeren i egen proces, da vi har erfaret at det giver de bedste resultater.  
 
Vi ønsker således at være en ”borgervendt organisation”, som handler koordineret, og hvor vi samskaber med både borgeren og kollegaer for at skabe de bedst mulige resultater for borgeren.  
Det betyder vi forventer, at du som person er god til at skabe relationer og have kontakt med mange samarbejdspartnere. Du har en god humor og en positiv tilgang til mennesker. Du er idérig og ser muligheder samtidig med at du er troværdig og vedholdende og tager ansvar for at hverdagen fungerer sammen med dine kollegaer. Du er opmærksom på lovgivningens rammer, men tør gå til kanten og finde nye kreative løsninger til borgerens bedste. Du tror på, at alle borgere som udgangspunkt kan bidrage og profitere af at være ude i virksomhederne.  
 
Kan du se dig selv i rollen, som den der målrettet, engageret og hjælpsomt giver ansvaret tilbage til borgeren, så vil vi glæde os til at høre fra dig.  
 
 
Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i:  
 
  • Kontakt med virksomheder og borgere for etablering og opfølgning på praktikker for sygedagpengemodtagere. Heri ligger også, at du motiverer og understøtter borgerne mod realistiske brancher og arbejdsfunktioner.  
  • Etablering og opfølgning på skånejob  
  •  Sagsbehandling i forhold til anvendelse og bevilling af de handicapkompenserende ordninger såsom hjælpemidler og personlig assistance.  
  •  Deltage i jobkonsulentmøder  
   Vi lægger vægt på, at du som jobkonsulent:      
  •  Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund eller har erfaring og interesse for området eller er nysgerrig og gerne vil lære.  
  •  Har erfaring med lovgivningen på området, kender begrænsningerne men udnytter hellere mulighederne.  
  •  Har erfaring og lyst til virksomhedskontakt, etablering og opfølgning af virksomhedspraktikker mv.  
  •  Kan bevare roen i en travl hverdag og arbejde målrettet med korte deadlines. Har flair og interesse for administrativt arbejde, herunder arbejder systematisk med løbende registrering i vores fagsystem.  
  •  Evner kommunikation og dialog med sagsbehandlere, borgere og virksomheder  
  •  Har fokus på den enkelte borgers ressourcer og være målbevidst frem mod målsætning om hurtigst muligt tilbage til arbejdsmarkedet.  
  •  Desuden skal egenskaber som at være fleksibel, systematisk og have lyst til at lære være nøgleord for den person, vi søger.      
 
 
Vi tilbyder dig:
 
• En dynamisk arbejdsplads, hvor du er med til at præge udviklingen  
• Et udfordrende og afvekslende job  
• Et tæt samarbejde med gode kolleger  
• En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsmiljø  
• En arbejdsplads med en uformel omgangstone  
• Åbenhed for nytænkning  
 
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Laila Hansen tlf. 7972 7386  
 
Løn og ansættelsesvilkår  
Stillingen er på 37 timer og ønskes besat pr. 1. april 2019 eller snarest derefter.  
Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne for Ny løn.  
Ansøgningsfrist den 15. februar 2019 inden kl. 10.00  
Samtaler vil forventeligt blive afholdt den 21. februar 2109  
 
Du sender din ansøgning via linket til højre.  
 
 
 
 
 
 

2019-02-15T10:50:10.057 Arbejdsmarkedsafdelingen i Billund Kommune søger 1 ny jobkonsulent til sygedagpengeteamet. Der er tale om en fast stilling 37 timer pr. uge. I Billund kommune er vi i gang med at reorganisere vores beskæftigelsestilbud og hjemtage opgaver fra 2.aktør. I den forbindelse søger vi en jobkonsulent til sygedagpengeområdet. Vi er teamorganiseret således fleksjobområdet og sygedagpengeområdet hører sammen. Vi er pt. henholdsvis 4 i miniteamet omkring borgere visiteret til fleksjob og 10 i miniteamet til sagsbehandling af sygemeldte. Derudover mødes jobkonsulenterne kontinuerligt på tværs af de forskellige teams i arbejdsmarkedsafdelingen. Vi er engagerede og vil gerne være kendt for et højt fagligt niveau overfor vores borgere, virksomheder og øvrige samarbejdspartnere. Vi lægger stor vægt på at inddrage borgeren i egen proces, da vi har erfaret at det giver de bedste resultater. Vi ønsker således at være en borgervendt organisation , som handler koordineret, og hvor vi samskaber med både borgeren og kollegaer for at skabe de bedst mulige resultater for borgeren. Det betyder vi forventer, at du som person er god til at skabe relationer og have kontakt med mange samarbejdspartnere. Du har en god humor og en positiv tilgang til mennesker. Du er idérig og ser muligheder samtidig med at du er troværdig og vedholdende og tager ansvar for at hverdagen fungerer sammen med dine kollegaer. Du er opmærksom på lovgivningens rammer, men tør gå til kanten og finde nye kreative løsninger til borgerens bedste. Du tror på, at alle borgere som udgangspunkt kan bidrage og profitere af at være ude i virksomhederne. Kan du se dig selv i rollen, som den der målrettet, engageret og hjælpsomt giver ansvaret tilbage til borgeren, så vil vi glæde os til at høre fra dig. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i: Kontakt med virksomheder og borgere for etablering og opfølgning på praktikker for sygedagpengemodtagere. Heri ligger også, at du motiverer og understøtter borgerne mod realistiske brancher og arbejdsfunktioner. Etablering og opfølgning på skånejob Sagsbehandling i forhold til anvendelse og bevilling af de handicapkompenserende ordninger såsom hjælpemidler og personlig assistance. Deltage i jobkonsulentmøder Vi lægger vægt på, at du som jobkonsulent: Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund eller har erfaring og interesse for området eller er nysgerrig og gerne vil lære. Har erfaring med lovgivningen på området, kender begrænsningerne men udnytter hellere mulighederne. Har erfaring og lyst til virksomhedskontakt, etablering og opfølgning af virksomhedspraktikker mv. Kan bevare roen i en travl hverdag og arbejde målrettet med korte deadlines. Har flair og interesse for administrativt arbejde, herunder arbejder systematisk med løbende registrering i vores fagsystem. Evner kommunikation og dialog med sagsbehandlere, borgere og virksomheder Har fokus på den enkelte borgers ressourcer og være målbevidst frem mod målsætning om hurtigst muligt tilbage til arbejdsmarkedet. Desuden skal egenskaber som at være fleksibel, systematisk og have lyst til at lære være nøgleord for den person, vi søger. Vi tilbyder dig: • En dynamisk arbejdsplads, hvor du er med til at præge udviklingen • Et udfordrende og afvekslende job • Et tæt samarbejde med gode kolleger • En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsmiljø • En arbejdsplads med en uformel omgangstone • Åbenhed for nytænkning Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Laila Hansen tlf. 7972 7386 Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer og ønskes besat pr. 1. april 2019 eller snarest derefter. Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne for Ny løn. Ansøgningsfrist den 15. februar 2019 inden kl. 10.00 Samtaler vil forventeligt blive afholdt den 21. februar 2109 Du sender din ansøgning via linket til højre.10Phoenix9edd3e7a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1392&ProjectId=144179&DepartmentId=20141&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandVardeEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandVestjyllandBillundEuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3440336Arbejdsmarked11Jorden Rundt 17200GrindstedDKDanmarkORS/9edd3e7a_logo.pngORS/Small/9edd3e7a_logo.png0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent696939BillundMinimum1441790001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9edd3e7ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9edd3e7ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9edd3e7a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9edd3e7a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos Arbejdsmarked søger vi en dygtig medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration360259761mro@billund.dkDKDanmarkDKDanmark330002337Erfaren forbedringskonsulent til Patienternes Sygehus, Sygehus LillebæltBasic Har du praktisk erfaring med kvalitetsudvikling i sundhedsvæsenet? Har du erfaringer med Den Syddanske Forbedringsmodel og mod på at blive vores nye ekspert heri? Er du god til det med kvantitative data og brænder du for at bringe data i spil til gavn for både patienter og personale? Så er stillingen, som du har ventet på ledig i Kvalitetsafdelingen på Sygehus Lillebælt. På Sygehus Lillebælt sætter vi selvfølgelig patienten først, og vi arbejder konstant på at gøre det bedre og mere sikkert at være patient på Sygehus Lillebælt. Kvalitetsafdelingen spiller en vigtig rolle i at understøtte organisationen heri. Som forbedringskonsulent bliver du en del af et team, der skal arbejde med Den Syddanske Forbedringsmodel. Dette indebærer, at du skal køre forbedringsspor, herunder facilitere workshops, hvor medarbejdere afprøver ideer til forbedringer i praksis. Herudover underviser du såvel ledere som frontmedarbejdere i Den Syddanske Forbedringsmodel og andre relevante værktøjer i relation til forbedringsarbejdet. Du vil blive uddannet og certificeret i Den Syddanske Forbedringsmodel, såfremt du ikke allerede er på ekspertniveau heri. Som medarbejder i Kvalitetsafdelingen er du med til at integrere og udvikle Den Syddanske Forbedringsmodel, både inden for Kvalitetsafdelingens opgaver, men også i relation til vores samarbejde med andre afdelinger og sektorer. Du vil endvidere være sygehusets kontaktperson på udvalgte kliniske kvalitetsdatabaser og varetage opgaver, der udspringer heraf fx dialog om resultater og igangsætning af forbedringstiltag, hjælp til dataudtræk og analyseopgaver. Dine primære arbejdsopgaver: Projektledelse på igangsatte forbedringsspor Understøtte klinikken i implementering og fastholdelse af igangsatte forbedringstiltag Planlægge og gennemføre forbedringsworkshops Undervise i forbedringsledelse samt værktøjer, der understøtter forbedringsarbejdet Sparringspartner for ledere i organisationen i forbedringsledelse Kontaktperson for udvalgte kliniske kvalitetsdatabaser Dine kvalifikationer: Relevant lang videregående uddannelse Erfaring med forbedringsmetoder (Den Syddanske Forbedringsmodel, IHI s forbedringsmodel, PDSA er) Erfaring med data til forbedring (indikatortyper, seriediagrammer, SPC) Erfaring med projektledelse Erfaring med facilitering Erfaring med undervisning Som person er det vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, og at du har mod på også at gå ind i mere komplekse problemstillinger. Du er en stærk formidler og god til at skabe relationer. Om Kvalitetsafdelingen I afdelingen er vi 12 kompetente og meget engagerede medarbejdere, der arbejder inden for områderne: Forbedringer, Patientsikkerhed, Patienttilfredshed, Patientklager samt indsamling, præsentation og anvendelse af kvalitetsdata. Vi arbejder tæt sammen med de andre afdelinger på sygehuset og motiveres af at kunne hjælpe afdelingerne med at sætte patienten først. Vi har et rigtigt godt arbejdsmiljø, som er præget af en uformel omgangstone og godt humør, og hvor vi hjælper hinanden. Ansøgningsfrist, samtale og kontakt Ansøgningsfrist er den 9. maj 2018. Vi afholder ansættelsessamtaler den 20. maj 2019. Vi håber, at du kan starte den 1. august 2019. Du får løn og ansættelse efter gældende overenskomst og er omfattet af Lokal Løndannelse. Du er velkommen til at kontakte Forbedringskonsulent Erik Vestergaard tlf. nr. 2682 3386 eller Chefkonsulent Anne Skov Villadsen tlf. nr. 7940 5012
Har du praktisk erfaring med kvalitetsudvikling i sundhedsvæsenet? Har du erfaringer med "Den Syddanske Forbedringsmodel" og mod på at blive vores nye ekspert heri? Er du god til det med kvantitative data og brænder du for at bringe data i spil til gavn for både patienter og personale? Så er stillingen, som du har ventet på ledig i Kvalitetsafdelingen på Sygehus Lillebælt. 
 
På Sygehus Lillebælt sætter vi selvfølgelig patienten først, og vi arbejder konstant på at gøre det bedre og mere sikkert at være patient på Sygehus Lillebælt. Kvalitetsafdelingen spiller en vigtig rolle i at understøtte organisationen heri.  
 
Som forbedringskonsulent bliver du en del af et team, der skal arbejde med Den Syddanske Forbedringsmodel. Dette indebærer, at du skal køre forbedringsspor, herunder facilitere workshops, hvor medarbejdere afprøver ideer til forbedringer i praksis. Herudover underviser du såvel ledere som frontmedarbejdere i Den Syddanske Forbedringsmodel og andre relevante værktøjer i relation til forbedringsarbejdet. Du vil blive uddannet og certificeret i Den Syddanske Forbedringsmodel, såfremt du ikke allerede er på ekspertniveau heri. Som medarbejder i Kvalitetsafdelingen er du med til at integrere og udvikle Den Syddanske Forbedringsmodel, både inden for Kvalitetsafdelingens opgaver, men også i relation til vores samarbejde med andre afdelinger og sektorer. Du vil endvidere være sygehusets kontaktperson på udvalgte kliniske kvalitetsdatabaser og varetage opgaver, der udspringer heraf fx dialog om resultater og igangsætning af forbedringstiltag, hjælp til dataudtræk og analyseopgaver. 
 
Dine primære arbejdsopgaver: 
  • Projektledelse på igangsatte forbedringsspor  
  • Understøtte klinikken i implementering og fastholdelse af igangsatte forbedringstiltag 
  • Planlægge og gennemføre forbedringsworkshops 
  • Undervise i forbedringsledelse samt værktøjer, der understøtter forbedringsarbejdet 
  • Sparringspartner for ledere i organisationen i forbedringsledelse 
  • Kontaktperson for udvalgte kliniske kvalitetsdatabaser 
 
Dine kvalifikationer: 
  • Relevant lang videregående uddannelse 
  • Erfaring med forbedringsmetoder (Den Syddanske Forbedringsmodel, IHI’s forbedringsmodel, PDSA’er) 
  • Erfaring med data til forbedring (indikatortyper, seriediagrammer, SPC) 
  • Erfaring med projektledelse 
  • Erfaring med facilitering 
  • Erfaring med undervisning 
 
Som person er det vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, og at du har mod på også at gå ind i mere komplekse problemstillinger. Du er en stærk formidler og god til at skabe relationer. 
 
Om Kvalitetsafdelingen 
I afdelingen er vi 12 kompetente og meget engagerede medarbejdere, der arbejder inden for områderne: Forbedringer, Patientsikkerhed, Patienttilfredshed, Patientklager samt indsamling, præsentation og anvendelse af kvalitetsdata. Vi arbejder tæt sammen med de andre afdelinger på sygehuset og motiveres af at kunne hjælpe afdelingerne med at sætte patienten først. 
 
Vi har et rigtigt godt arbejdsmiljø, som er præget af en uformel omgangstone og godt humør, og hvor vi hjælper hinanden.  
 
Ansøgningsfrist, samtale og kontakt  
Ansøgningsfrist er den 9. maj 2018. Vi afholder ansættelsessamtaler den 20. maj 2019.  
Vi håber, at du kan starte den 1. august 2019. Du får løn og ansættelse efter gældende overenskomst og er omfattet af Lokal Løndannelse. 
Du er velkommen til at kontakte Forbedringskonsulent Erik Vestergaard tlf. nr. 2682 3386 eller Chefkonsulent Anne Skov Villadsen tlf. nr. 7940 5012 
ORS/Small/c068c94f_logo.pngKvalitetsafdelingen, Sygehus LillebæltVejle2019-04-08T10:00:36.5902019-05-09T00:00:00
330002307Tilsynskonsulenter til Socialtilsyn MidtBasic Socialtilsyn Midt søger tre tilsynskonsulenter til Familieplejeområdet med tiltrædelse 1. juli 2019. Socialtilsyn Midt godkender og fører driftsorienteret tilsyn med såvel private, som offentlige tilbud og plejefamilier inden for det specialiserede socialområde vi fører tilsyn med ca. 1400 plejefamilie og 500 sociale tilbud. Grundlaget for socialtilsynets arbejde er lov om socialtilsyn. Socialtilsyn Midt, dækker geografisk Region Midtjylland og Fåborg-Midtfyn Kommune i alt 19 kommuner og en region. Din arbejdsopgave er at føre driftsorienteret tilsyn på plejefamilieområdet. Der må påregnes en del kørsel og evt. overnatning. Som tilsynskonsulent skal du møde ca. en dag i ugen i Silkeborg. De fire andre dage udfører du tilsynsopgaver eller laver administrativt arbejde i forbindelse med tilsynet. Det administrative arbejde kan udføres enten i eget hjem eller i Silkeborg. Vi søger tre kolleger, som minimum har en mellemlang videregående uddannelse f.eks. pædagog, socialrådgiver socialformidler eller anden relevant socialfaglig uddannelse. Faglige kompetencer:Myndighedserfaring, tilsynserfaring og høj faglighed inden for familieplejeområdet vil blive tillagt vægt.Der vil ligeledes blive lagt vægt på relevant videreuddannelse på f.eks. diplom, master eller kandidatniveau. Som tilsynskonsulent vil du indgå i et tværprofessionelt samarbejde med dygtige kollegaer Du skal kunne have fokus på, at analysere, vurdere og beskrive den faglige kvalitet i plejefamilierne, hvilket forudsætter gode formidlingsmæssige kompetencer både mundtligt og skriftligt Da du samtidig har en myndighedsfunktion skal du som fagperson kunne navigere i et arbejdsfelt, hvor kontrol, kvalitet og kvalitetsudvikling går hånd i hånd Jobbet som tilsynskonsulent forudsætter ligeledes, at du har viden om og erfaring med socialfaglige teorier og metoder Du skal have lyst og evne til at arbejde med IT som dit primære arbejdsredskab Dine arbejdsopgaver Føre driftsorienteret tilsyn med plejefamilier i.h.t. kvalitetsmodellen der er udarbejdet af Socialstyrelsen Indgå i dialog og sparring med plejefamilierne omkring kvalitet og udvikling Indhente oplysninger, udarbejde tilsynsrapporter og opdatere tilsynsportalen m.v. Sparring med kollegaer Personlige kompetencerDu skal have en anerkendende, undersøgende og nysgerrig tilgang til dine omgivelser og optræde troværdigt og tillidsskabende, både internt i organisationen og i kontakten med Socialtilsyn Midts mange samarbejdspartnere. Du kan og vil tage ansvar for en positiv dialog under tilsynet og har en klar og tydelig kommunikation. Du skal have lyst og evner til, at kunne agere i et arbejdsfelt, som til tider er uforudsigeligt og travlt, hvor overblik og systematik er en vigtig og nødvendig kompetence. Endelig skal du arbejde efter kvalitetsmodellen og du skal kunne arbejde struktureret og være fleksibel. Herudover vægtes det, at du er: Udadvendt, dialogorienteret og engageret Bevidst om egne styrker og svagheder Selvstændig, effektiv og har gode samarbejdsevner Omstillingsparat og brænder for at højne kvaliteten for samfundets mest sårbare og udsatte borgere Positiv med en god portion humor Vi tilbyder: Du bliver en del af en organisation, hvor du sammen med ca. 80 andre dygtige medarbejdere skal udvikle fagligheden samt præge og udvikle kulturen i vores organisation Et vigtigt, spændende og motiverende job En arbejdsplads, hvor der er frihed under ansvar Fleksibel arbejdstid At du bliver en del af et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet Gode efteruddannelsesmuligheder internt og eksternt Fast supervision med ekstern supervisor Fakta om tilsynetSocialtilsyn Midt har ansvar for at godkende og føre tilsyn med de plejefamilier, sociale døgntilbud og ambulante alkohol- og stofmisbrugsbehandlingstilbud, som er beliggende i Region Midtjylland og Fåborg-Midtfyn. Socialtilsyn Midt er beliggende på Papirfabrikken 38, 8600 Silkeborg. AnsættelsesvilkårAnsættelse sker i henhold til overenskomst indgået mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Tiltrædelse1. juli 2019. Få mere at videHvis du har brug for mere viden, kan du læse mere om Socialtilsyn Midt på www.tilsynmidt.dk.Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Birgitte Mikkelsen, på tlf. 29 10 45 75. Ansøgningsfrist søndag 12. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 20. maj og tirsdag 21. maj. Såfremt du indkaldes til ansættelsessamtale, vil du inden den egentlige samtale, blive bedt om at løse en kort skriftlig opgave. (opgaven løses time inden samtalen). Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Socialtilsyn Midt søger tre tilsynskonsulenter til Familieplejeområdet med tiltrædelse 1. juli 2019.
 
Socialtilsyn Midt godkender og fører driftsorienteret tilsyn med såvel private, som offentlige tilbud og plejefamilier inden for det specialiserede socialområde – vi fører tilsyn med ca. 1400 plejefamilie og 500 sociale tilbud.
 
Grundlaget for socialtilsynets arbejde er lov om socialtilsyn. Socialtilsyn Midt, dækker geografisk Region Midtjylland og Fåborg-Midtfyn Kommune – i alt 19 kommuner og en region.
 
Din arbejdsopgave er at føre driftsorienteret tilsyn på plejefamilieområdet. Der må påregnes en del kørsel og evt. overnatning.
 
Som tilsynskonsulent skal du møde ca. en dag i ugen i Silkeborg. De fire andre dage udfører du tilsynsopgaver eller laver administrativt arbejde i forbindelse med tilsynet. Det administrative arbejde kan udføres enten i eget hjem eller i Silkeborg.
 
Vi søger tre kolleger, som minimum har en mellemlang videregående uddannelse f.eks. pædagog, socialrådgiver/socialformidler eller anden relevant socialfaglig uddannelse.
 
Faglige kompetencer:
Myndighedserfaring, tilsynserfaring og høj faglighed inden for familieplejeområdet vil blive tillagt vægt.
Der vil ligeledes blive lagt vægt på relevant videreuddannelse på f.eks. diplom, master eller kandidatniveau.
  • Som tilsynskonsulent vil du indgå i et tværprofessionelt samarbejde med dygtige kollegaer
  • Du skal kunne have fokus på, at analysere, vurdere og beskrive den faglige kvalitet i plejefamilierne, hvilket forudsætter gode formidlingsmæssige kompetencer – både mundtligt og skriftligt
  • Da du samtidig har en myndighedsfunktion skal du som fagperson kunne navigere i et arbejdsfelt, hvor kontrol, kvalitet og kvalitetsudvikling går hånd i hånd
  • Jobbet som tilsynskonsulent forudsætter ligeledes, at du har viden om og erfaring med socialfaglige teorier og metoder
  • Du skal have lyst og evne til at arbejde med IT som dit primære arbejdsredskab
Dine arbejdsopgaver
  • Føre driftsorienteret tilsyn med plejefamilier i.h.t. kvalitetsmodellen der er udarbejdet af Socialstyrelsen
  • Indgå i dialog og sparring med plejefamilierne omkring kvalitet og udvikling
  • Indhente oplysninger, udarbejde tilsynsrapporter og opdatere tilsynsportalen m.v.
  • Sparring med kollegaer
Personlige kompetencer
Du skal have en anerkendende, undersøgende og nysgerrig tilgang til dine omgivelser og optræde troværdigt og tillidsskabende, både internt i organisationen og i kontakten med Socialtilsyn Midts mange samarbejdspartnere. Du kan og vil tage ansvar for en positiv dialog under tilsynet og har en klar og tydelig kommunikation. Du skal have lyst og evner til, at kunne agere i et arbejdsfelt, som til tider er uforudsigeligt og travlt, hvor overblik og systematik er en vigtig og nødvendig kompetence.
 
Endelig skal du arbejde efter kvalitetsmodellen og du skal kunne arbejde struktureret og være fleksibel. Herudover vægtes det, at du er:
  • Udadvendt, dialogorienteret og engageret
  • Bevidst om egne styrker og svagheder
  • Selvstændig, effektiv og har gode samarbejdsevner
  • Omstillingsparat og brænder for at højne kvaliteten for samfundets mest sårbare og udsatte borgere
  • Positiv med en god portion humor
 Vi tilbyder:
  • Du bliver en del af en organisation, hvor du – sammen med ca. 80 andre dygtige medarbejdere skal udvikle fagligheden samt præge og udvikle kulturen i vores organisation
  • Et vigtigt, spændende og motiverende job
  • En arbejdsplads, hvor der er frihed under ansvar
  • Fleksibel arbejdstid
  • At du bliver en del af et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet
  • Gode efteruddannelsesmuligheder internt og eksternt
  • Fast supervision med ekstern supervisor
Fakta om tilsynet
Socialtilsyn Midt har ansvar for at godkende og føre tilsyn med de plejefamilier, sociale døgntilbud og ambulante alkohol- og stofmisbrugsbehandlingstilbud, som er beliggende i Region Midtjylland og Fåborg-Midtfyn. Socialtilsyn Midt er beliggende på Papirfabrikken 38, 8600 Silkeborg.
 
Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker i henhold til overenskomst indgået mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
 
Tiltrædelse
1. juli 2019.
 
Få mere at vide
Hvis du har brug for mere viden, kan du læse mere om Socialtilsyn Midt på www.tilsynmidt.dk.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Birgitte Mikkelsen, på tlf. 29 10 45 75.
 
Ansøgningsfrist søndag 12. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 20. maj og tirsdag 21. maj.
 
Såfremt du indkaldes til ansættelsessamtale, vil du inden den egentlige samtale, blive bedt om at løse en kort skriftlig opgave. (opgaven løses ½ time inden samtalen).
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Socialtilsyn MidtSilkeborg2019-04-08T01:00:11.7602019-05-12T00:00:00
329987743Implementeringskonsulenter til Psykiatri og Social i Region Midtjylland - Midlertidige stillingerBasic HR Løn i Psykiatri og Social har brug for ekstra hænder, da de psykiatriske afdelinger og specialområderne i Psykiatri og Social skal have et nyt arbejdstidsplanlægningssystem. Vi søger implementeringskonsulenter til midlertidige stillinger på fuldtid i Viborg i perioden 1. august 2019 til 31. december 2020. Afhængig af implementeringsforløbet er der mulighed for forlængelse. Psykiatri og Social er en organisation med 5.200 medarbejdere, der arbejder på de psykiatriske afdelinger og i specialområder, der er fordelt over hele regionen. Vores fornemste opgave er at sikre at hver og en af disse medarbejdere får den rigtige løn til den rigtige tid. Du kommer til at indgå i et implementeringsteam, hvor du skal rundt på de psykiatriske afdelinger og specialområderne for at implementere det nye arbejdstidsplanlægningssystem. Stillingen omfatter grundlæggende to funktioner: Undervisning af relevante medarbejdere på de psykiatriske afdelinger og socialområderne. Samarbejde, sparring og vidensdeling med dine kollegaer i implementeringsteamet i forhold til de erfaringer, som du tilegner dig igennem implementeringen. Vores nye implementeringskonsulenter ... er dygtige, det vil sige, at du: har erfaring fra arbejdstidsplanlægning har erfaring med at undervise har flair for IT-systemer er dristige, det vil sige, at du: tager en udfordring op, og er forandringsparat er ansvarsbevist og tør træffe en selvstændig beslutning inden for givne rammer mestrer dialogen, det vil sige, at du: kan skabe en god kontakt er tålmodig og kan bevare roen er en god formidler Vi tilbyder dig en enestående chance for at være med i implementeringen af et system som påvirker alle medarbejdere i Psykiatri og Social et spændende, afvekslende og udfordrende job inspirerende, engagerede og dygtige kolleger gode muligheder for faglig og personlig udvikling opgave sparring som en naturlig del ag jobbet en uhøjtidelig og humoristisk omgangstone fleksibel arbejdstilrettelæggelse inden for rammerne i implementeringsteamet HR Løn er en del af fagområdet HR, som indgår i den samlede administration i Psykiatri og Social. I HR er vi i alt 42 medarbejdere, fordelt på tre teams. HR Løn, som du vil blive en del af, består af en teamleder og 16 medarbejdere. Løn- og ansættelsesvilkår:Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter principperne om Ny Løn. Mere information:Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder af HR Løn Marlene Villefrance Neve på telefon 24 85 84 08 eller projektleder Cathrine H. Jensen på telefon 30 52 06 30. Praktiske oplysningerAnsøgningsfrist er den 23. april 2019Samtale finder sted den 30. april 2019Psykiatri og Social står for hospitalspsykiatrien i Region Midtjylland og driver samtidig en række specialiserede dag- og døgntilbud på socialområdet. Psykiatri og Social har cirka 5.200 ansatte og er Danmarks største leverandør af opgaver på det specialiserede socialområde. Administrationen ligger på to matrikler i henholdsvis Viborg og Skejby, og består af seks fagområder: Ledelsessekretariat, HR, Psykiatriens Økonomi og Planlægningsafdeling, Socialområdets Økonomi- og Planlægningsafdeling, Kommunikation samt Kvalitet og Udvikling.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtaleHR Løn i Psykiatri og Social har brug for ekstra hænder, da de psykiatriske afdelinger og specialområderne i Psykiatri og Social skal have et nyt arbejdstidsplanlægningssystem.
 
Vi søger implementeringskonsulenter til midlertidige stillinger på fuldtid i Viborg i perioden 1. august 2019 til 31. december 2020. Afhængig af implementeringsforløbet er der mulighed for forlængelse.
 
Psykiatri og Social er en organisation med 5.200 medarbejdere, der arbejder på de psykiatriske afdelinger og i specialområder, der er fordelt over hele regionen. Vores fornemste opgave er at sikre at hver og en af disse medarbejdere får den rigtige løn til den rigtige tid.
 
Du kommer til at indgå i et implementeringsteam, hvor du skal rundt på de psykiatriske afdelinger og specialområderne for at implementere det nye arbejdstidsplanlægningssystem.
 
Stillingen omfatter grundlæggende to funktioner:
  • Undervisning af relevante medarbejdere på de psykiatriske afdelinger og socialområderne.
  • Samarbejde, sparring og vidensdeling med dine kollegaer i implementeringsteamet i forhold til de erfaringer, som du tilegner dig igennem implementeringen.
 
Vores nye implementeringskonsulenter
 
... er dygtige, det vil sige, at du:
  • har erfaring fra arbejdstidsplanlægning
  • har erfaring med at undervise
  • har flair for IT-systemer
 
… er dristige, det vil sige, at du:
  • tager en udfordring op, og er forandringsparat
  • er ansvarsbevist og tør træffe en selvstændig beslutning inden for givne rammer
 
… mestrer dialogen, det vil sige, at du:
  • kan skabe en god kontakt
  • er tålmodig og kan bevare roen
  • er en god formidler
 
Vi tilbyder dig…
  • en enestående chance for at være med i implementeringen af et system som påvirker alle medarbejdere i Psykiatri og Social
  • et spændende, afvekslende og udfordrende job
  • inspirerende, engagerede og dygtige kolleger
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • opgave sparring som en naturlig del ag jobbet
  • en uhøjtidelig og humoristisk omgangstone
  • fleksibel arbejdstilrettelæggelse inden for rammerne i implementeringsteamet
 
HR Løn er en del af fagområdet HR, som indgår i den samlede administration i Psykiatri og Social. I HR er vi i alt 42 medarbejdere, fordelt på tre teams. HR Løn, som du vil blive en del af, består af en teamleder og 16 medarbejdere.
 
Løn- og ansættelsesvilkår:
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter principperne om Ny Løn.
 
Mere information:
Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder af HR Løn Marlene Villefrance Neve på telefon 24 85 84 08 eller projektleder Cathrine H. Jensen på telefon 30 52 06 30.
 
Praktiske oplysninger
Ansøgningsfrist er den 23. april 2019
Samtale finder sted den 30. april 2019

Psykiatri og Social står for hospitalspsykiatrien i Region Midtjylland og driver samtidig en række specialiserede dag- og døgntilbud på socialområdet. Psykiatri og Social har cirka 5.200 ansatte og er Danmarks største leverandør af opgaver på det specialiserede socialområde. Administrationen ligger på to matrikler i henholdsvis Viborg og Skejby, og består af seks fagområder: Ledelsessekretariat, HR, Psykiatriens Økonomi og Planlægningsafdeling, Socialområdets Økonomi- og Planlægningsafdeling, Kommunikation samt Kvalitet og Udvikling.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


 

ORS/Small/96652551_logo.gifHR - LønViborg2019-04-01T14:00:14.5672019-04-23T00:00:00
329980617Tilsynskonsulenter til Socialtilsyn MidtBasic Socialtilsyn Midt søger to tilsynskonsulenter til Familieplejeområdet Ny-godkendelse, med tiltrædelse 1. juli 2019. Socialtilsyn Midt godkender og fører driftsorienteret tilsyn med såvel private, som offentlige tilbud og plejefamilier inden for det specialiserede socialområde vi fører tilsyn med ca. 1400 plejefamilie og 500 sociale tilbud. Grundlaget for socialtilsynets arbejde er lov om socialtilsyn. Socialtilsyn Midt dækker geografisk Region Midtjylland og Fåborg-Midtfyn Kommune i alt 19 kommuner og en region. Dine arbejdsopgaver bliver dels at undervise kommende plejefamilier på vores grundkurser, dels at gennemføre godkendelsesprocessen for de kommende plejefamilier, samt i perioder at føre driftsorienteret tilsyn med et antal plejefamilier.Der må påregnes en del kørsel, arbejde på skæve tidspunkter (aften og weekend) og evt. overnatning. Tilsynskonsulenterne mødes n dag om ugen i Silkeborg. De fire andre dage udfører du tilsynsopgaver eller laver administrativt arbejde i forbindelse med tilsynet. Det administrative arbejde kan udføres enten i eget hjem eller i Silkeborg. Tilsynskonsulenterne på ny-godkendelsesområdet er desuden i Silkeborg de dage hvor de underviser på grundkurset. Vi søger to kollegaer som minimum har en mellemlang, videregående uddannelse f.eks. lærer, socialrådgiver socialformidler, pædagog eller anden relevant socialfaglig uddannelse. Faglige kompetencer:Undervisningserfaring, myndighedserfaring, tilsynserfaring og høj faglighed inden for familieplejeområdet vil blive tillagt vægt.Der vil ligeledes blive lagt vægt på relevant videreuddannelse på f.eks. diplom, master eller kandidatniveau. Som tilsynskonsulent vil du indgå i et tværprofessionelt samarbejde med dygtige kollegaer Du skal kunne have fokus på at analysere, observere, vurdere og beskrive den faglige kvalitet i plejefamilierne. Hvilket forudsætter gode formidlingsmæssige kompetencer både mundtligt og skriftligt Da du samtidig har en myndighedsfunktion skal du som fagperson kunne navigere i et arbejdsfelt, hvor kontrol, kvalitet og kvalitetsudvikling går hånd i hånd Jobbet som tilsynskonsulent forudsætter ligeledes, at du har viden om og erfaring med socialfaglige teorier og metoder herunder specielt afdækning af kommende plejeforældres mentaliseringsressourcer samt observationer af deres familiedynamik Du skal have lyst og evne til at arbejde med IT som dit primære arbejdsredskab Dine arbejdsopgaver Undervise og ny-godkende kommende plejefamilier i.h.t. kvalitetsmodellen, samt det nye koncept omkring bedre kvalitet i plejefamilierne, udarbejdet i samarbejde med Socialstyrelsen Indgå i dialog og sparring med plejefamilierne omkring kvalitet og udvikling Indhente oplysninger, udarbejde tilsynsrapporter og opdatere tilsynsportalen m.v. Sparring med kollegaer Personlige kompetencerDu skal have en anerkendende, undersøgende og nysgerrig tilgang til dine omgivelser og optræde troværdigt og tillidsskabende, både internt i organisationen og i kontakten med Socialtilsyn Midts mange samarbejdspartnere. Du kan og vil tage ansvar for en positiv dialog både i forbindelse med undervisningen og tilsynsbesøgene. Du har en klar og tydelig kommunikation. Du skal have lyst og evner til at kunne agere i et arbejdsfelt, som til tider er uforudsigeligt og travlt, hvor overblik og systematik er en vigtig og nødvendig kompetence.Endelig skal du arbejde efter kvalitetsmodellen og du skal kunne arbejde struktureret og være fleksibel. Herudover vægtes det at du er: Udadvendt, dialogorienteret og engageret Bevidst om egne styrker og svagheder Selvstændig, effektiv og har gode samarbejdsevner Omstillingsparat og brænder for at højne kvaliteten for samfundets mest sårbare og udsatte borgere Positiv med en god portion humor Vi tilbyder: At du bliver en del af en organisation, hvor du sammen med ca. 80 andre dygtige medarbejdere skal udvikle fagligheden samt præge og udvikle kulturen i vores organisation Et vigtigt, spændende og motiverende job En arbejdsplads, hvor der er frihed under ansvar Fleksibel arbejdstid At du bliver en del af et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet Gode efteruddannelsesmuligheder internt og eksternt Fast supervision med ekstern supervisor Fakta om tilsynetSocialtilsyn Midt har ansvar for at godkende og føre tilsyn med de plejefamilier, sociale døgntilbud og ambulante alkohol- og stofmisbrugsbehandlingstilbud, som er beliggende i Region Midtjylland og Fåborg-Midtfyn. Socialtilsyn Midt er beliggende på Papirfabrikken 38, 8600 Silkeborg. AnsættelsesvilkårAnsættelse sker i henhold til overenskomst indgået mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Tiltrædelse1. juli 2019. Få mere at videHvis du har brug for mere viden, kan du læse mere om Socialtilsyn Midt på www.tilsynmidt.dk. Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Birgitte Mikkelsen på tlf. 29 10 45 75. Ansøgningsfrist søndag 12. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 20. maj og onsdag 22. maj. Såfremt du indkaldes til ansættelsessamtale, vil du inden den egentlige samtale blive bedt om at løse en kort skriftlig opgave. (opgaven løses time inden samtalen) Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Socialtilsyn Midt søger to tilsynskonsulenter til Familieplejeområdet – Ny-godkendelse, med tiltrædelse 1. juli 2019.
 
Socialtilsyn Midt godkender og fører driftsorienteret tilsyn med såvel private, som offentlige tilbud og plejefamilier inden for det specialiserede socialområde – vi fører tilsyn med ca. 1400 plejefamilie og 500 sociale tilbud.
 
Grundlaget for socialtilsynets arbejde er lov om socialtilsyn. Socialtilsyn Midt dækker geografisk Region Midtjylland og Fåborg-Midtfyn Kommune – i alt 19 kommuner og en region.
 
Dine arbejdsopgaver bliver dels at undervise kommende plejefamilier på vores grundkurser, dels at gennemføre godkendelsesprocessen for de kommende plejefamilier, samt i perioder at føre driftsorienteret tilsyn med et antal plejefamilier.
Der må påregnes en del kørsel, arbejde på ”skæve tidspunkter” (aften og weekend) og evt. overnatning.
 
Tilsynskonsulenterne mødes én dag om ugen i Silkeborg. De fire andre dage udfører du tilsynsopgaver eller laver administrativt arbejde i forbindelse med tilsynet. Det administrative arbejde kan udføres enten i eget hjem eller i Silkeborg. Tilsynskonsulenterne på ny-godkendelsesområdet er desuden i Silkeborg de dage hvor de underviser på grundkurset.
 
Vi søger to kollegaer som minimum har en mellemlang, videregående uddannelse f.eks. lærer, socialrådgiver/socialformidler, pædagog eller anden relevant socialfaglig uddannelse.
 
Faglige kompetencer:
Undervisningserfaring, myndighedserfaring, tilsynserfaring og høj faglighed inden for familieplejeområdet vil blive tillagt vægt.
Der vil ligeledes blive lagt vægt på relevant videreuddannelse på f.eks. diplom, master eller kandidatniveau.
  • Som tilsynskonsulent vil du indgå i et tværprofessionelt samarbejde med dygtige kollegaer
  • Du skal kunne have fokus på at analysere, observere, vurdere og beskrive den faglige kvalitet i plejefamilierne. Hvilket forudsætter gode formidlingsmæssige kompetencer – både mundtligt og skriftligt
  • Da du samtidig har en myndighedsfunktion skal du som fagperson kunne navigere i et arbejdsfelt, hvor kontrol, kvalitet og kvalitetsudvikling går hånd i hånd
  • Jobbet som tilsynskonsulent forudsætter ligeledes, at du har viden om og erfaring med socialfaglige teorier og metoder – herunder specielt afdækning af kommende plejeforældres mentaliseringsressourcer samt observationer af deres familiedynamik
  • Du skal have lyst og evne til at arbejde med IT som dit primære arbejdsredskab
Dine arbejdsopgaver
  • Undervise og ny-godkende kommende plejefamilier i.h.t. kvalitetsmodellen, samt det nye koncept omkring bedre kvalitet i plejefamilierne, udarbejdet i samarbejde med Socialstyrelsen
  • Indgå i dialog og sparring med plejefamilierne omkring kvalitet og udvikling
  • Indhente oplysninger, udarbejde tilsynsrapporter og opdatere tilsynsportalen m.v.
  • Sparring med kollegaer
Personlige kompetencer
Du skal have en anerkendende, undersøgende og nysgerrig tilgang til dine omgivelser og optræde troværdigt og tillidsskabende, både internt i organisationen og i kontakten med Socialtilsyn Midts mange samarbejdspartnere. Du kan og vil tage ansvar for en positiv dialog både i forbindelse med undervisningen og tilsynsbesøgene. Du har en klar og tydelig kommunikation. Du skal have lyst og evner til at kunne agere i et arbejdsfelt, som til tider er uforudsigeligt og travlt, hvor overblik og systematik er en vigtig og nødvendig kompetence.

Endelig skal du arbejde efter kvalitetsmodellen og du skal kunne arbejde struktureret og være fleksibel. Herudover vægtes det at du er:
  • Udadvendt, dialogorienteret og engageret
  • Bevidst om egne styrker og svagheder
  • Selvstændig, effektiv og har gode samarbejdsevner
  • Omstillingsparat og brænder for at højne kvaliteten for samfundets mest sårbare og udsatte borgere
  • Positiv med en god portion humor
 Vi tilbyder:
  • At du bliver en del af en organisation, hvor du – sammen med ca. 80 andre dygtige medarbejdere skal udvikle fagligheden samt præge og udvikle kulturen i vores organisation
  • Et vigtigt, spændende og motiverende job
  • En arbejdsplads, hvor der er frihed under ansvar
  • Fleksibel arbejdstid
  • At du bliver en del af et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet
  • Gode efteruddannelsesmuligheder internt og eksternt
  • Fast supervision med ekstern supervisor
Fakta om tilsynet
Socialtilsyn Midt har ansvar for at godkende og føre tilsyn med de plejefamilier, sociale døgntilbud og ambulante alkohol- og stofmisbrugsbehandlingstilbud, som er beliggende i Region Midtjylland og Fåborg-Midtfyn. Socialtilsyn Midt er beliggende på Papirfabrikken 38, 8600 Silkeborg.
 
Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker i henhold til overenskomst indgået mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
 
Tiltrædelse
1. juli 2019.
 
Få mere at vide
Hvis du har brug for mere viden, kan du læse mere om Socialtilsyn Midt på www.tilsynmidt.dk.
 
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Birgitte Mikkelsen på tlf. 29 10 45 75.
 
Ansøgningsfrist søndag 12. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 20. maj og onsdag 22. maj.
 
Såfremt du indkaldes til ansættelsessamtale, vil du inden den egentlige samtale blive bedt om at løse en kort skriftlig opgave. (opgaven løses ½ time inden samtalen)
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Socialtilsyn MidtSilkeborg2019-03-19T15:00:49.7472019-05-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren forbedringskonsulent til Patienternes Sygehus, Sygehus Lillebælt

Kvalitetsafdelingen, Sygehus Lillebælt

Vejle
Har du praktisk erfaring med kvalitetsudvikling i sundhedsvæsenet? Har du erfaringer med Den Syddanske Forbedringsmodel og mod på at blive vores nye ekspert heri? Er du god til det med kvantitative data og brænder du for at bringe data i spil til ga...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:9. maj 2019

Tilsynskonsulenter til Socialtilsyn Midt

Socialtilsyn Midt

Silkeborg
Socialtilsyn Midt søger tre tilsynskonsulenter til Familieplejeområdet med tiltrædelse 1. juli 2019. Socialtilsyn Midt godkender og fører driftsorienteret tilsyn med såvel private, som offentlige tilbud og plejefamilier inden for det specialiserede ...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:12. maj 2019

Implementeringskonsulenter til Psykiatri og Social i Region Midtjylland - Midlertidige stillinger

HR - Løn

Viborg
HR Løn i Psykiatri og Social har brug for ekstra hænder, da de psykiatriske afdelinger og specialområderne i Psykiatri og Social skal have et nyt arbejdstidsplanlægningssystem. Vi søger implementeringskonsulenter til midlertidige stillinger på fuldt...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:23. april 2019

Tilsynskonsulenter til Socialtilsyn Midt

Socialtilsyn Midt

Silkeborg
Socialtilsyn Midt søger to tilsynskonsulenter til Familieplejeområdet Ny-godkendelse, med tiltrædelse 1. juli 2019. Socialtilsyn Midt godkender og fører driftsorienteret tilsyn med såvel private, som offentlige tilbud og plejefamilier inden for det ...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:12. maj 2019