Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jobkonsulent til sygedagpengeteamet

 
Arbejdsmarkedsafdelingen i Billund Kommune søger  
1 ny jobkonsulent til sygedagpengeteamet.  
 
Der er tale om en fast stilling 37 timer pr. uge.  
 
I Billund kommune er vi i gang med at reorganisere vores beskæftigelsestilbud og hjemtage opgaver fra 2.aktør. I den forbindelse søger vi en jobkonsulent til sygedagpengeområdet. Vi er teamorganiseret således fleksjobområdet og sygedagpengeområdet hører sammen. Vi er pt. henholdsvis 4 i miniteamet omkring borgere visiteret til fleksjob og 10 i miniteamet til sagsbehandling af sygemeldte. Derudover mødes jobkonsulenterne kontinuerligt på tværs af de forskellige teams i arbejdsmarkedsafdelingen.  
 
Vi er engagerede og vil gerne være kendt for et højt fagligt niveau overfor vores borgere, virksomheder og øvrige samarbejdspartnere. Vi lægger stor vægt på at inddrage borgeren i egen proces, da vi har erfaret at det giver de bedste resultater.  
 
Vi ønsker således at være en ”borgervendt organisation”, som handler koordineret, og hvor vi samskaber med både borgeren og kollegaer for at skabe de bedst mulige resultater for borgeren.  
Det betyder vi forventer, at du som person er god til at skabe relationer og have kontakt med mange samarbejdspartnere. Du har en god humor og en positiv tilgang til mennesker. Du er idérig og ser muligheder samtidig med at du er troværdig og vedholdende og tager ansvar for at hverdagen fungerer sammen med dine kollegaer. Du er opmærksom på lovgivningens rammer, men tør gå til kanten og finde nye kreative løsninger til borgerens bedste. Du tror på, at alle borgere som udgangspunkt kan bidrage og profitere af at være ude i virksomhederne.  
 
Kan du se dig selv i rollen, som den der målrettet, engageret og hjælpsomt giver ansvaret tilbage til borgeren, så vil vi glæde os til at høre fra dig.  
 
 
Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i:  
 
  • Kontakt med virksomheder og borgere for etablering og opfølgning på praktikker for sygedagpengemodtagere. Heri ligger også, at du motiverer og understøtter borgerne mod realistiske brancher og arbejdsfunktioner.  
  • Etablering og opfølgning på skånejob  
  •  Sagsbehandling i forhold til anvendelse og bevilling af de handicapkompenserende ordninger såsom hjælpemidler og personlig assistance.  
  •  Deltage i jobkonsulentmøder  
   Vi lægger vægt på, at du som jobkonsulent:      
  •  Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund eller har erfaring og interesse for området eller er nysgerrig og gerne vil lære.  
  •  Har erfaring med lovgivningen på området, kender begrænsningerne men udnytter hellere mulighederne.  
  •  Har erfaring og lyst til virksomhedskontakt, etablering og opfølgning af virksomhedspraktikker mv.  
  •  Kan bevare roen i en travl hverdag og arbejde målrettet med korte deadlines. Har flair og interesse for administrativt arbejde, herunder arbejder systematisk med løbende registrering i vores fagsystem.  
  •  Evner kommunikation og dialog med sagsbehandlere, borgere og virksomheder  
  •  Har fokus på den enkelte borgers ressourcer og være målbevidst frem mod målsætning om hurtigst muligt tilbage til arbejdsmarkedet.  
  •  Desuden skal egenskaber som at være fleksibel, systematisk og have lyst til at lære være nøgleord for den person, vi søger.      
 
 
Vi tilbyder dig:
 
• En dynamisk arbejdsplads, hvor du er med til at præge udviklingen  
• Et udfordrende og afvekslende job  
• Et tæt samarbejde med gode kolleger  
• En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsmiljø  
• En arbejdsplads med en uformel omgangstone  
• Åbenhed for nytænkning  
 
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Laila Hansen tlf. 7972 7386  
 
Løn og ansættelsesvilkår  
Stillingen er på 37 timer og ønskes besat pr. 1. april 2019 eller snarest derefter.  
Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne for Ny løn.  
Ansøgningsfrist den 15. februar 2019 inden kl. 10.00  
Samtaler vil forventeligt blive afholdt den 21. februar 2109  
 
Du sender din ansøgning via linket til højre.  
 
 
 
 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945986Phoenix-9edd3e7a12019-01-21T17:14:49.143Jobkonsulent til sygedagpengeteamet
 
Arbejdsmarkedsafdelingen i Billund Kommune søger  
1 ny jobkonsulent til sygedagpengeteamet.  
 
Der er tale om en fast stilling 37 timer pr. uge.  
 
I Billund kommune er vi i gang med at reorganisere vores beskæftigelsestilbud og hjemtage opgaver fra 2.aktør. I den forbindelse søger vi en jobkonsulent til sygedagpengeområdet. Vi er teamorganiseret således fleksjobområdet og sygedagpengeområdet hører sammen. Vi er pt. henholdsvis 4 i miniteamet omkring borgere visiteret til fleksjob og 10 i miniteamet til sagsbehandling af sygemeldte. Derudover mødes jobkonsulenterne kontinuerligt på tværs af de forskellige teams i arbejdsmarkedsafdelingen.  
 
Vi er engagerede og vil gerne være kendt for et højt fagligt niveau overfor vores borgere, virksomheder og øvrige samarbejdspartnere. Vi lægger stor vægt på at inddrage borgeren i egen proces, da vi har erfaret at det giver de bedste resultater.  
 
Vi ønsker således at være en ”borgervendt organisation”, som handler koordineret, og hvor vi samskaber med både borgeren og kollegaer for at skabe de bedst mulige resultater for borgeren.  
Det betyder vi forventer, at du som person er god til at skabe relationer og have kontakt med mange samarbejdspartnere. Du har en god humor og en positiv tilgang til mennesker. Du er idérig og ser muligheder samtidig med at du er troværdig og vedholdende og tager ansvar for at hverdagen fungerer sammen med dine kollegaer. Du er opmærksom på lovgivningens rammer, men tør gå til kanten og finde nye kreative løsninger til borgerens bedste. Du tror på, at alle borgere som udgangspunkt kan bidrage og profitere af at være ude i virksomhederne.  
 
Kan du se dig selv i rollen, som den der målrettet, engageret og hjælpsomt giver ansvaret tilbage til borgeren, så vil vi glæde os til at høre fra dig.  
 
 
Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i:  
 
  • Kontakt med virksomheder og borgere for etablering og opfølgning på praktikker for sygedagpengemodtagere. Heri ligger også, at du motiverer og understøtter borgerne mod realistiske brancher og arbejdsfunktioner.  
  • Etablering og opfølgning på skånejob  
  •  Sagsbehandling i forhold til anvendelse og bevilling af de handicapkompenserende ordninger såsom hjælpemidler og personlig assistance.  
  •  Deltage i jobkonsulentmøder  
   Vi lægger vægt på, at du som jobkonsulent:      
  •  Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund eller har erfaring og interesse for området eller er nysgerrig og gerne vil lære.  
  •  Har erfaring med lovgivningen på området, kender begrænsningerne men udnytter hellere mulighederne.  
  •  Har erfaring og lyst til virksomhedskontakt, etablering og opfølgning af virksomhedspraktikker mv.  
  •  Kan bevare roen i en travl hverdag og arbejde målrettet med korte deadlines. Har flair og interesse for administrativt arbejde, herunder arbejder systematisk med løbende registrering i vores fagsystem.  
  •  Evner kommunikation og dialog med sagsbehandlere, borgere og virksomheder  
  •  Har fokus på den enkelte borgers ressourcer og være målbevidst frem mod målsætning om hurtigst muligt tilbage til arbejdsmarkedet.  
  •  Desuden skal egenskaber som at være fleksibel, systematisk og have lyst til at lære være nøgleord for den person, vi søger.      
 
 
Vi tilbyder dig:
 
• En dynamisk arbejdsplads, hvor du er med til at præge udviklingen  
• Et udfordrende og afvekslende job  
• Et tæt samarbejde med gode kolleger  
• En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsmiljø  
• En arbejdsplads med en uformel omgangstone  
• Åbenhed for nytænkning  
 
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Laila Hansen tlf. 7972 7386  
 
Løn og ansættelsesvilkår  
Stillingen er på 37 timer og ønskes besat pr. 1. april 2019 eller snarest derefter.  
Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne for Ny løn.  
Ansøgningsfrist den 15. februar 2019 inden kl. 10.00  
Samtaler vil forventeligt blive afholdt den 21. februar 2109  
 
Du sender din ansøgning via linket til højre.  
 
 
 
 
 
 

2019-02-15T10:50:10.057 Arbejdsmarkedsafdelingen i Billund Kommune søger 1 ny jobkonsulent til sygedagpengeteamet. Der er tale om en fast stilling 37 timer pr. uge. I Billund kommune er vi i gang med at reorganisere vores beskæftigelsestilbud og hjemtage opgaver fra 2.aktør. I den forbindelse søger vi en jobkonsulent til sygedagpengeområdet. Vi er teamorganiseret således fleksjobområdet og sygedagpengeområdet hører sammen. Vi er pt. henholdsvis 4 i miniteamet omkring borgere visiteret til fleksjob og 10 i miniteamet til sagsbehandling af sygemeldte. Derudover mødes jobkonsulenterne kontinuerligt på tværs af de forskellige teams i arbejdsmarkedsafdelingen. Vi er engagerede og vil gerne være kendt for et højt fagligt niveau overfor vores borgere, virksomheder og øvrige samarbejdspartnere. Vi lægger stor vægt på at inddrage borgeren i egen proces, da vi har erfaret at det giver de bedste resultater. Vi ønsker således at være en borgervendt organisation , som handler koordineret, og hvor vi samskaber med både borgeren og kollegaer for at skabe de bedst mulige resultater for borgeren. Det betyder vi forventer, at du som person er god til at skabe relationer og have kontakt med mange samarbejdspartnere. Du har en god humor og en positiv tilgang til mennesker. Du er idérig og ser muligheder samtidig med at du er troværdig og vedholdende og tager ansvar for at hverdagen fungerer sammen med dine kollegaer. Du er opmærksom på lovgivningens rammer, men tør gå til kanten og finde nye kreative løsninger til borgerens bedste. Du tror på, at alle borgere som udgangspunkt kan bidrage og profitere af at være ude i virksomhederne. Kan du se dig selv i rollen, som den der målrettet, engageret og hjælpsomt giver ansvaret tilbage til borgeren, så vil vi glæde os til at høre fra dig. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i: Kontakt med virksomheder og borgere for etablering og opfølgning på praktikker for sygedagpengemodtagere. Heri ligger også, at du motiverer og understøtter borgerne mod realistiske brancher og arbejdsfunktioner. Etablering og opfølgning på skånejob Sagsbehandling i forhold til anvendelse og bevilling af de handicapkompenserende ordninger såsom hjælpemidler og personlig assistance. Deltage i jobkonsulentmøder Vi lægger vægt på, at du som jobkonsulent: Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund eller har erfaring og interesse for området eller er nysgerrig og gerne vil lære. Har erfaring med lovgivningen på området, kender begrænsningerne men udnytter hellere mulighederne. Har erfaring og lyst til virksomhedskontakt, etablering og opfølgning af virksomhedspraktikker mv. Kan bevare roen i en travl hverdag og arbejde målrettet med korte deadlines. Har flair og interesse for administrativt arbejde, herunder arbejder systematisk med løbende registrering i vores fagsystem. Evner kommunikation og dialog med sagsbehandlere, borgere og virksomheder Har fokus på den enkelte borgers ressourcer og være målbevidst frem mod målsætning om hurtigst muligt tilbage til arbejdsmarkedet. Desuden skal egenskaber som at være fleksibel, systematisk og have lyst til at lære være nøgleord for den person, vi søger. Vi tilbyder dig: • En dynamisk arbejdsplads, hvor du er med til at præge udviklingen • Et udfordrende og afvekslende job • Et tæt samarbejde med gode kolleger • En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsmiljø • En arbejdsplads med en uformel omgangstone • Åbenhed for nytænkning Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til teamleder Laila Hansen tlf. 7972 7386 Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer og ønskes besat pr. 1. april 2019 eller snarest derefter. Lønnen forhandles ud fra dine kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne for Ny løn. Ansøgningsfrist den 15. februar 2019 inden kl. 10.00 Samtaler vil forventeligt blive afholdt den 21. februar 2109 Du sender din ansøgning via linket til højre.10Phoenix9edd3e7a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1392&ProjectId=144179&DepartmentId=20141&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandVardeEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandVestjyllandBillundEuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3440336Arbejdsmarked11Jorden Rundt 17200GrindstedDKDanmarkORS/9edd3e7a_logo.pngORS/Small/9edd3e7a_logo.png0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent696939BillundMinimum1441790001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9edd3e7ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9edd3e7ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9edd3e7a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9edd3e7a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos Arbejdsmarked søger vi en dygtig medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration360259761mro@billund.dkDKDanmarkDKDanmark329949408Genopslag - SekretariatskonsulentBasic Vi søger 1 sekretariatskonsulent, 20 timer pr. uge, til Politisk Administrativt Sekretariat (PAS) som er en del af staben Viden Strategi. Du bliver en del af teamet i Politisk Administrativt Sekretariat, og du kommer til at løse opgaver i samarbejde med de fire øvrige sekretariats- og specialkonsulenter i sekretariatet. Vi arbejder tæt sammen med direktionen, det politiske niveau og stabschefen og udfører en lang række generelle sekretariatsopgaver. Du skriver rigtig godt. Du har gode evner til at kommunikere både mundtligt og skriftligt samt en relevant faglig viden om sekretariatsarbejde. Endvidere er du struktureret, kvalitets-bevidst og kan bevare overblikket i pressede situationer. Du har formentlig relevant praktisk og administrativ erfaring samt en uddannelsesmæssig relevant baggrund som fx. kontoruddannet. På det personlige plan ønsker vi en serviceorienteret person, som lægger stor vægt på samarbejde via dialog. Du har gode sociale og relationelle evner og har overblik. Du er udadvendt og udviklingsorienteret. Arbejdsopgaver Udarbejdelse af dagsordner og referater til bl.a. Byrådet. Sekretær for direktørerne. Ansvarlig for modtagelsen og fordelingen af post til byrådet, direktionen og staben. Befordringsgodtgørelse til byrådsmedlemmer m.fl. Administrative ad hoc opgaver. Indgår i teamets øvrige opgaver, såsom sekretær for borgmesteren og kommunaldirektøren. Vi tilbyder Et inspirerende fagligt miljø. Faglig sparring. Udfordrende og varierende opgaver. Super gode kolleger. Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt eller senest den 1. april 2019.Ansøgningsfristen er den 19. februar 2019. Samtaler afholdes den 26. februar 2019. Du kan få flere oplysninger hos sekretariatschef Jette Delfs Clausen på tlf. 9974 1410 mobil 2968 5559 eller udviklingskonsulent Troels Serup på tlf. 9974 1312 mobil 2452 5092.Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til at ansøgninger sendes elektronisk. Du kan søge elektronisk via www.job.rksk.dkDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning nedenunder selve stillingsopslaget. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.Vi søger 1 sekretariatskonsulent, 20 timer pr. uge, til Politisk Administrativt Sekretariat (PAS) som er en del af staben Viden & Strategi.
 
Du bliver en del af teamet i Politisk Administrativt Sekretariat, og du kommer til at løse opgaver i samarbejde med de fire øvrige sekretariats- og specialkonsulenter i sekretariatet. Vi arbejder tæt sammen med direktionen, det politiske niveau og stabschefen og udfører en lang række generelle sekretariatsopgaver.
 
Du skriver rigtig godt. Du har gode evner til at kommunikere både mundtligt og skriftligt samt en relevant faglig viden om sekretariatsarbejde. Endvidere er du struktureret, kvalitets-bevidst og kan bevare overblikket i pressede situationer.
 
Du har formentlig relevant praktisk og administrativ erfaring samt en uddannelsesmæssig relevant baggrund som fx. kontoruddannet.
 
På det personlige plan ønsker vi en serviceorienteret person, som lægger stor vægt på samarbejde via dialog. Du har gode sociale og relationelle evner og har overblik. Du er udadvendt og udviklingsorienteret.
 
Arbejdsopgaver
  • Udarbejdelse af dagsordner og referater til bl.a. Byrådet.
  • Sekretær for direktørerne.
  • Ansvarlig for modtagelsen og fordelingen af post til byrådet, direktionen og staben.
  • Befordringsgodtgørelse til byrådsmedlemmer m.fl.
  • Administrative ad hoc opgaver.
  • Indgår i teamets øvrige opgaver, såsom sekretær for borgmesteren og kommunaldirektøren.
Vi tilbyder
  • Et inspirerende fagligt miljø.
  • Faglig sparring.
  • Udfordrende og varierende opgaver.
  • Super gode kolleger. 
Løn- og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst.
 
Tiltrædelse snarest muligt eller senest den 1. april 2019.

Ansøgningsfristen er den 19. februar 2019. Samtaler afholdes den 26. februar 2019.
 
Du kan få flere oplysninger hos sekretariatschef Jette Delfs Clausen på tlf. 9974 1410/mobil 2968 5559 eller udviklingskonsulent Troels Serup på tlf. 9974 1312/mobil 2452 5092.

Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til at ansøgninger sendes elektronisk. Du kan søge elektronisk via www.job.rksk.dk
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" nedenunder selve stillingsopslaget. Vedhæft din ansøgning og dit CV samt relevante bilag i PDF eller DOC format.
 

ORS/Small/2194cbc1_logo.gifPolitisk Administrativt SekretariatRingkøbing2019-01-28T12:00:18.4132019-02-19T00:00:00
329954628Seo-ekspert til lånesite (hård konkurrence)Robot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6931 Hej Jeg har for et års tid siden lanceret et site der sammenligner forskellige lånetyper og videregiver viden om lån og privatøkonomi. Siden ligger pt. på omkring 100 organiske besøg pr. måned. Næste skridt for mig er, at løfte dette tal og koverteringsoptimere sitet således der (forhåbentlig) vil begynde at komme mere relevant trafik samt indtjening i form af konverteringer fra sitet. Jeg vil rigtig gerne have hjælp til, at komme skridtet videre og få bygget på den seo der på nuværende tidspunkt er lavet på sitet..... Både hvad angår onpage-seo samt i høj grad god og relevant linkbuilding. Min umiddelbare tanke med projektet er, at de penge jeg skyder i det fra opstart og de kommende 6-9 måneder skal gå lige op med de indtægter, der forhåbentlig kommer ind i selv samme periode. Først efter 9-12 måneder forventer jeg et plus når man kigger på indtægter vs. udgifter til SEO. Den optimale person er seo-ekspert med kendskab til Wordpress sider og ekspertise i linkbuilding. Derudover vil det være et klart plus hvis du har nogle id er til hvordan jeg kan optimere mit site rent konverteringsmæssigt og formår at implementere disse id er. Min umiddelbare tanke med projektet er af 6-9 måneders varighed, selvfølgelig med mulighed for forlængelse hvis begge parter ønsker. Mit budget er samlet set 50.000 kr. Ser frem til at høre fra dig. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6931

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6931

 

Hej

Jeg har for et års tid siden lanceret et site der sammenligner forskellige lånetyper og videregiver viden om lån og privatøkonomi.

Siden ligger pt. på omkring 100 organiske besøg pr. måned. Næste skridt for mig er, at løfte dette tal og koverteringsoptimere sitet således der (forhåbentlig) vil begynde at komme mere relevant trafik samt indtjening i form af konverteringer fra sitet.

Jeg vil rigtig gerne have hjælp til, at komme skridtet videre og få bygget på den seo der på nuværende tidspunkt er lavet på sitet..... Både hvad angår onpage-seo samt i høj grad god og relevant linkbuilding.

Min umiddelbare tanke med projektet er, at de penge jeg skyder i det fra opstart og de kommende 6-9 måneder skal gå lige op med de indtægter, der forhåbentlig kommer ind i selv samme periode. Først efter 9-12 måneder forventer jeg et plus når man kigger på indtægter vs. udgifter til SEO.

Den optimale person er seo-ekspert med kendskab til Wordpress sider og ekspertise i linkbuilding. Derudover vil det være et klart plus hvis du har nogle idéer til hvordan jeg kan optimere mit site rent konverteringsmæssigt og formår at implementere disse idéer.

Min umiddelbare tanke med projektet er af 6-9 måneders varighed, selvfølgelig med mulighed for forlængelse hvis begge parter ønsker. Mit budget er samlet set 50.000 kr.

Ser frem til at høre fra dig.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6931

Worksome ApSViborg2019-02-05T00:00:002019-04-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Genopslag - Sekretariatskonsulent

Politisk Administrativt Sekretariat

Ringkøbing
Vi søger 1 sekretariatskonsulent, 20 timer pr. uge, til Politisk Administrativt Sekretariat (PAS) som er en del af staben Viden Strategi. Du bliver en del af teamet i Politisk Administrativt Sekretariat, og du kommer til at løse opgaver i samarbejde...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:19. februar 2019

Seo-ekspert til lånesite (hård konkurrence)

Worksome ApS

Viborg
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6931 Hej Jeg har for et års tid siden l...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019