Johannes Fog søger lageransvarlig - Helsinge eller Ølstykke

Stilling, ansvar og afdeling
Du vil blive tilknyttet vores driftscenter i enten Helsinge eller Ølstykke. Her kommer du til at samarbejde med vores salg, indkøb og drift for at få den bedst mulige lagerstyring. Du skal hjælpe med at implementere logistikprojekter samt forbedre processer i alle kerneområder som omhandler driftscenterets såvel som butiksområdets lager. Din opgave bliver yderligere at skabe grundlag for en optimal lagerstyring på vores distributionscentre. Du refererer direkte til forretningsdirektøren.


Arbejdsopgaver og ansvarsområder
  • Ansvar for lagerstyringen på det pågældende distributions center - både trælast og butik.
  • Ansvar for lagerets lokationer og administrativt såvel som fysisk vedligehold af lagerstyringen.
  • Arbejde på tværs af salg, drift og disponering for bedst muligt at udvikle lagerstyringen til at understøtte deres aktiviteter samtidig med, at du sikrer lagerstyringens integritet.
  • Opsætning samt vedligehold af hyldeforkanter.
  • Løsning samt vedligehold af administrative opgaver der omhandler lageret.
  • Lokal ambassadør for kommende samt nye værdiskabende logistikprojekter.
  • Forberedelse til samt drivende kraft i lokal implementering af værdiskabende projekter.
Din baggrund
Du har relevant uddannelse inden for logistik Supply Chain og værdiskabende tiltag. Det er vigtigt, at du har erfaring med drift af distributionscentre og en forståelse for de problematikker der kan opstå. Du er IT kyndig, og har du erfaring med Merit/M3 vil være en fordel. Du har forståelse for vigtigheden af samt sammenhængen mellem disponering, logistik- og salgsprocesserne i en handelsvirksomhed, og du forstår hvordan logistik er en del af værdiskabelsen for vores kunder. Du er fokuseret på processer og mulighederne for optimering, og du arbejder struktureret med sans for detaljerne.

Du kan samarbejde bredt med flere medarbejdergrupper – selvom de har forskellige fokus områder. Du motiveres af værdiskabende resultater for vores kunder. Du skal være robust og have stor gennemslagskraft - så du kan sikre at tiltag og beslutninger bliver gennemført. Du kan besvare overblikket – også når du bliver presset.

Hvad tilbyder vi dig
Vi tilbyder en spændende stilling i en solid og danskejet virksomhed. Vi tilbyder dig udfordringer og muligheder for at være med til at påvirke den stærke udvikling Fog er inde i. Din lønpakke vil være attraktiv – og i øvrigt svare til din baggrund og kvalifikationer.

Ansøgning
Send din ansøgning og dit CV via linket i opslaget senest 15. august. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte indkøbs- og logistikdirektør Ole Dahl på 61 61 27 37.

Vi glæder os til at høre fra dig.



Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.brandero.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051481Phoenix-23b8e1fe12019-07-01T12:03:11.263Johannes Fog søger lageransvarlig - Helsinge eller ØlstykkeStilling, ansvar og afdeling
Du vil blive tilknyttet vores driftscenter i enten Helsinge eller Ølstykke. Her kommer du til at samarbejde med vores salg, indkøb og drift for at få den bedst mulige lagerstyring. Du skal hjælpe med at implementere logistikprojekter samt forbedre processer i alle kerneområder som omhandler driftscenterets såvel som butiksområdets lager. Din opgave bliver yderligere at skabe grundlag for en optimal lagerstyring på vores distributionscentre. Du refererer direkte til forretningsdirektøren.

Arbejdsopgaver og ansvarsområder
  • Ansvar for lagerstyringen på det pågældende distributions center - både trælast og butik.
  • Ansvar for lagerets lokationer og administrativt såvel som fysisk vedligehold af lagerstyringen.
  • Arbejde på tværs af salg, drift og disponering for bedst muligt at udvikle lagerstyringen til at understøtte deres aktiviteter samtidig med, at du sikrer lagerstyringens integritet.
  • Opsætning samt vedligehold af hyldeforkanter.
  • Løsning samt vedligehold af administrative opgaver der omhandler lageret.
  • Lokal ambassadør for kommende samt nye værdiskabende logistikprojekter.
  • Forberedelse til samt drivende kraft i lokal implementering af værdiskabende projekter.
Din baggrund
Du har relevant uddannelse inden for logistik Supply Chain og værdiskabende tiltag. Det er vigtigt, at du har erfaring med drift af distributionscentre og en forståelse for de problematikker der kan opstå. Du er IT kyndig, og har du erfaring med Merit/M3 vil være en fordel. Du har forståelse for vigtigheden af samt sammenhængen mellem disponering, logistik- og salgsprocesserne i en handelsvirksomhed, og du forstår hvordan logistik er en del af værdiskabelsen for vores kunder. Du er fokuseret på processer og mulighederne for optimering, og du arbejder struktureret med sans for detaljerne.

Du kan samarbejde bredt med flere medarbejdergrupper – selvom de har forskellige fokus områder. Du motiveres af værdiskabende resultater for vores kunder. Du skal være robust og have stor gennemslagskraft - så du kan sikre at tiltag og beslutninger bliver gennemført. Du kan besvare overblikket – også når du bliver presset.

Hvad tilbyder vi dig
Vi tilbyder en spændende stilling i en solid og danskejet virksomhed. Vi tilbyder dig udfordringer og muligheder for at være med til at påvirke den stærke udvikling Fog er inde i. Din lønpakke vil være attraktiv – og i øvrigt svare til din baggrund og kvalifikationer.

Ansøgning
Send din ansøgning og dit CV via linket i opslaget senest 15. august. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte indkøbs- og logistikdirektør Ole Dahl på 61 61 27 37.

Vi glæder os til at høre fra dig.



Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.brandero.com

Stilling, ansvar og afdeling Du vil blive tilknyttet vores driftscenter i enten Helsinge eller Ølstykke. Her kommer du til at samarbejde med vores salg, indkøb og drift for at få den bedst mulige lagerstyring. Du skal hjælpe med at implementere logistikprojekter samt forbedre processer i alle kerneområder som omhandler driftscenterets såvel som butiksområdets lager. Din opgave bliver yderligere at skabe grundlag for en optimal lagerstyring på vores distributionscentre. Du refererer direkte til forretningsdirektøren. Arbejdsopgaver og ansvarsområderAnsvar for lagerstyringen på det pågældende distributions center - både trælast og butik.Ansvar for lagerets lokationer og administrativt såvel som fysisk vedligehold af lagerstyringen.Arbejde på tværs af salg, drift og disponering for bedst muligt at udvikle lagerstyringen til at understøtte deres aktiviteter samtidig med, at du sikrer lagerstyringens integritet.Opsætning samt vedligehold af hyldeforkanter.Løsning samt vedligehold af administrative opgaver der omhandler lageret.Lokal ambassadør for kommende samt nye værdiskabende logistikprojekter.Forberedelse til samt drivende kraft i lokal implementering af værdiskabende projekter. Din baggrund Du har relevant uddannelse inden for logistik Supply Chain og værdiskabende tiltag. Det er vigtigt, at du har erfaring med drift af distributionscentre og en forståelse for de problematikker der kan opstå. Du er IT kyndig, og har du erfaring med Merit M3 vil være en fordel. Du har forståelse for vigtigheden af samt sammenhængen mellem disponering, logistik- og salgsprocesserne i en handelsvirksomhed, og du forstår hvordan logistik er en del af værdiskabelsen for vores kunder. Du er fokuseret på processer og mulighederne for optimering, og du arbejder struktureret med sans for detaljerne. Du kan samarbejde bredt med flere medarbejdergrupper selvom de har forskellige fokus områder. Du motiveres af værdiskabende resultater for vores kunder. Du skal være robust og have stor gennemslagskraft - så du kan sikre at tiltag og beslutninger bliver gennemført. Du kan besvare overblikket også når du bliver presset. Hvad tilbyder vi dig Vi tilbyder en spændende stilling i en solid og danskejet virksomhed. Vi tilbyder dig udfordringer og muligheder for at være med til at påvirke den stærke udvikling Fog er inde i. Din lønpakke vil være attraktiv og i øvrigt svare til din baggrund og kvalifikationer. Ansøgning Send din ansøgning og dit CV via linket i opslaget senest 15. august. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte indkøbs- og logistikdirektør Ole Dahl på 61 61 27 37. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: johannesfog.brandero.comjohannesfog.brandero.com10Phoenix23b8e1fe101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:000000https://johannesfog.brandero.com/job/johannes-fog-soeger-lageransvarlig-helsinge-eller-oelstykke-485167553#link0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandGribskov3555063Johannes Fog11Nørretoften 13200HelsingeDKDanmarkORS/23b8e1fe_logo.pngORS/Small/23b8e1fe_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent786022MwCareerSiteMinimum6ccce3f6-8d88-4774-93d3-0c235aad042800101-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=23b8e1fehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=23b8e1fehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=23b8e1fe&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=23b8e1fe&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Industri/3.jpgSom medarbejder hos Johannes Fog bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale28Industri362162125lle@johannesfog.dkDanmarkDanmarkda-DK