Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jonstrupvang søger Sosuassistent eller Sosuhjælper, til vågen nattevagt.

Stillingen er på 29 timer, fordelt på 7 arbejdsdage med efterfølgende 7 fridage.
Arbejdstiden er fra kl. 22.45 til kl. 07.00. Der arbejdes hver anden weekend, samt i helligdagene.
Nattevagtsteamet består af 1 pædagogisk assistent, 1 sosu-hjælper, 1 pædagog og dig. I er 2 på vagt i skiftende konstellationer.
Arbejdet består bl.a. i at hjælpe beboere i seng om aftenen, samt hjælpe med at tage de beboere op, der skal tidligt af sted om morgenen.
Derudover er der løbende pleje- og omsorgsopgaver, samt div. praktiske opgaver.
Som nattevagt på Jonstrupvang er man en del af huset i sin helhed, og derfor er der også fast indlagt enkelte dagvagter, ca hver 12 uge, så der bl.a. er mulighed for at deltage i husets tværfaglige aktiviteter.
Jonstrupvang er et pædagogisk bo- og dagtilbud for voksne mennesker, hvoraf størstedelen er diagnosticeret med cerebral parese.
Her bor 46 mennesker i alderen 18 år og opefter, det fysiske og kognitive funktionsniveau er meget individuelt fra beboer til beboer.
Huset er opdelt i syv gange, hver med 5-8 lejligheder.

Vores motto Forvent det utænkelige og vores værdier Faglighed, Respekt, Ansvarstagen og Kreativitet er væsentlige i vores tværfaglige samarbejde. Dette med henblik på at realisere vores målsætning om at tilbyde beboerne et meningsfyldt liv. Læs nærmere på www.jonstrupvang.dk.

Vi sætter beboerens selvbestemmelse, selvstændiggørelse og ansvar for egen udvikling i højsædet med udgangspunkt i den enkeltes ressourcer, ønsker og behov. Som udgangspunkt er alt muligt, og vi stiler efter at give beboerne et meningsfyldt liv med valgmuligheder, udvikling og socialt samvær. Vi arbejder ud fra et neuropædagogisk perspektiv og vægter det tværfaglige samarbejde højt. Det er ikke et krav, at du har kendskab til neuropædagogik, men du skal være interesseret i at lære.

Om dig:

  • Du er uddannet sosu assistent, eller hjælper er fagligt velfunderet, reflekterende samt deler din viden med andre
  • Du har stor interesse for det pædagogiske arbejde
  • Du kan møde mennesker med respekt, tillid og du har en veludviklet humoristisk sans
  • Du har en høj social kompetence og er loyal over for fælles beslutninger
  • Du kan arbejde selvstændigt og samtidig se dig selv som en del af noget større.
  • Du er forankret i dig selv, kender til dine begrænsninger – og tør stå ved dem
  • Du mestrer IT på minimum brugerniveau med henblik på dokumentation og kommunikation
  • Du er mødestabil, ansvarsbevidst, fleksibel, samt fysisk og psykisk robuste
  • Du har gjort dig overvejelser om hvordan det er at arbejde om natten

Vi tilbyder:
  • En fagligt dygtig og engageret personalegruppe samt fagligt dygtige og engagerede ledere
  • En dynamisk og innovativ arbejdsplads med et udfordrende og udviklende miljø, med bl.a. internt kompetence forløb
  • Højt specialiseret viden om cerebral parese
  • Stor frihed til eget initiativ
  • Et nært samarbejde, hvor tværfagligheden er en væsentlig styrke
  • Rig mulighed for at udfolde dine kompetencer og ideer samt deltage i tværgående projekter
  • En arbejdsplads, hvor vi vægter godt humør og høj trivsel
  • Et spændende og udfordrende arbejde, hvor 2 nætter sjældent er ens

Er du interesseret i at høre nærmere, kan du kontakte afdelingsleder Anette Kristensen, på telefon 44 20 1982.
Ansøgningen skal være os i hænde senest mandag d. 20. maj 2018 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 21















Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014478Phoenix-43dd123812019-04-30T00:00:00Jonstrupvang søger Sosuassistent eller Sosuhjælper, til vågen nattevagt.Stillingen er på 29 timer, fordelt på 7 arbejdsdage med efterfølgende 7 fridage.
Arbejdstiden er fra kl. 22.45 til kl. 07.00. Der arbejdes hver anden weekend, samt i helligdagene.
Nattevagtsteamet består af 1 pædagogisk assistent, 1 sosu-hjælper, 1 pædagog og dig. I er 2 på vagt i skiftende konstellationer.
Arbejdet består bl.a. i at hjælpe beboere i seng om aftenen, samt hjælpe med at tage de beboere op, der skal tidligt af sted om morgenen.
Derudover er der løbende pleje- og omsorgsopgaver, samt div. praktiske opgaver.
Som nattevagt på Jonstrupvang er man en del af huset i sin helhed, og derfor er der også fast indlagt enkelte dagvagter, ca hver 12 uge, så der bl.a. er mulighed for at deltage i husets tværfaglige aktiviteter.
Jonstrupvang er et pædagogisk bo- og dagtilbud for voksne mennesker, hvoraf størstedelen er diagnosticeret med cerebral parese.
Her bor 46 mennesker i alderen 18 år og opefter, det fysiske og kognitive funktionsniveau er meget individuelt fra beboer til beboer.
Huset er opdelt i syv gange, hver med 5-8 lejligheder.

Vores motto Forvent det utænkelige og vores værdier Faglighed, Respekt, Ansvarstagen og Kreativitet er væsentlige i vores tværfaglige samarbejde. Dette med henblik på at realisere vores målsætning om at tilbyde beboerne et meningsfyldt liv. Læs nærmere på www.jonstrupvang.dk.

Vi sætter beboerens selvbestemmelse, selvstændiggørelse og ansvar for egen udvikling i højsædet med udgangspunkt i den enkeltes ressourcer, ønsker og behov. Som udgangspunkt er alt muligt, og vi stiler efter at give beboerne et meningsfyldt liv med valgmuligheder, udvikling og socialt samvær. Vi arbejder ud fra et neuropædagogisk perspektiv og vægter det tværfaglige samarbejde højt. Det er ikke et krav, at du har kendskab til neuropædagogik, men du skal være interesseret i at lære.

Om dig:
  • Du er uddannet sosu assistent, eller hjælper er fagligt velfunderet, reflekterende samt deler din viden med andre
  • Du har stor interesse for det pædagogiske arbejde
  • Du kan møde mennesker med respekt, tillid og du har en veludviklet humoristisk sans
  • Du har en høj social kompetence og er loyal over for fælles beslutninger
  • Du kan arbejde selvstændigt og samtidig se dig selv som en del af noget større.
  • Du er forankret i dig selv, kender til dine begrænsninger – og tør stå ved dem
  • Du mestrer IT på minimum brugerniveau med henblik på dokumentation og kommunikation
  • Du er mødestabil, ansvarsbevidst, fleksibel, samt fysisk og psykisk robuste
  • Du har gjort dig overvejelser om hvordan det er at arbejde om natten

Vi tilbyder:
  • En fagligt dygtig og engageret personalegruppe samt fagligt dygtige og engagerede ledere
  • En dynamisk og innovativ arbejdsplads med et udfordrende og udviklende miljø, med bl.a. internt kompetence forløb
  • Højt specialiseret viden om cerebral parese
  • Stor frihed til eget initiativ
  • Et nært samarbejde, hvor tværfagligheden er en væsentlig styrke
  • Rig mulighed for at udfolde dine kompetencer og ideer samt deltage i tværgående projekter
  • En arbejdsplads, hvor vi vægter godt humør og høj trivsel
  • Et spændende og udfordrende arbejde, hvor 2 nætter sjældent er ens

Er du interesseret i at høre nærmere, kan du kontakte afdelingsleder Anette Kristensen, på telefon 44 20 1982.
Ansøgningen skal være os i hænde senest mandag d. 20. maj 2018 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 21














2019-05-21T00:50:35.123 Stillingen er på 29 timer, fordelt på 7 arbejdsdage med efterfølgende 7 fridage. Arbejdstiden er fra kl. 22.45 til kl. 07.00. Der arbejdes hver anden weekend, samt i helligdagene. Nattevagtsteamet består af 1 pædagogisk assistent, 1 sosu-hjælper, 1 pædagog og dig. I er 2 på vagt i skiftende konstellationer. Arbejdet består bl.a. i at hjælpe beboere i seng om aftenen, samt hjælpe med at tage de beboere op, der skal tidligt af sted om morgenen. Derudover er der løbende pleje- og omsorgsopgaver, samt div. praktiske opgaver. Som nattevagt på Jonstrupvang er man en del af huset i sin helhed, og derfor er der også fast indlagt enkelte dagvagter, ca hver 12 uge, så der bl.a. er mulighed for at deltage i husets tværfaglige aktiviteter. Jonstrupvang er et pædagogisk bo- og dagtilbud for voksne mennesker, hvoraf størstedelen er diagnosticeret med cerebral parese. Her bor 46 mennesker i alderen 18 år og opefter, det fysiske og kognitive funktionsniveau er meget individuelt fra beboer til beboer. Huset er opdelt i syv gange, hver med 5-8 lejligheder. Vores motto Forvent det utænkelige og vores værdier Faglighed, Respekt, Ansvarstagen og Kreativitet er væsentlige i vores tværfaglige samarbejde. Dette med henblik på at realisere vores målsætning om at tilbyde beboerne et meningsfyldt liv. Læs nærmere på www.jonstrupvang.dk. Vi sætter beboerens selvbestemmelse, selvstændiggørelse og ansvar for egen udvikling i højsædet med udgangspunkt i den enkeltes ressourcer, ønsker og behov. Som udgangspunkt er alt muligt, og vi stiler efter at give beboerne et meningsfyldt liv med valgmuligheder, udvikling og socialt samvær. Vi arbejder ud fra et neuropædagogisk perspektiv og vægter det tværfaglige samarbejde højt. Det er ikke et krav, at du har kendskab til neuropædagogik, men du skal være interesseret i at lære. Om dig: Du er uddannet sosu assistent, eller hjælper er fagligt velfunderet, reflekterende samt deler din viden med andre Du har stor interesse for det pædagogiske arbejde Du kan møde mennesker med respekt, tillid og du har en veludviklet humoristisk sans Du har en høj social kompetence og er loyal over for fælles beslutninger Du kan arbejde selvstændigt og samtidig se dig selv som en del af noget større. Du er forankret i dig selv, kender til dine begrænsninger og tør stå ved dem Du mestrer IT på minimum brugerniveau med henblik på dokumentation og kommunikation Du er mødestabil, ansvarsbevidst, fleksibel, samt fysisk og psykisk robuste Du har gjort dig overvejelser om hvordan det er at arbejde om natten Vi tilbyder: En fagligt dygtig og engageret personalegruppe samt fagligt dygtige og engagerede ledere En dynamisk og innovativ arbejdsplads med et udfordrende og udviklende miljø, med bl.a. internt kompetence forløb Højt specialiseret viden om cerebral parese Stor frihed til eget initiativ Et nært samarbejde, hvor tværfagligheden er en væsentlig styrke Rig mulighed for at udfolde dine kompetencer og ideer samt deltage i tværgående projekter En arbejdsplads, hvor vi vægter godt humør og høj trivsel Et spændende og udfordrende arbejde, hvor 2 nætter sjældent er ens Er du interesseret i at høre nærmere, kan du kontakte afdelingsleder Anette Kristensen, på telefon 44 20 1982. Ansøgningen skal være os i hænde senest mandag d. 20. maj 2018 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 2111jobnet43dd1238100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218160&DepartmentId=12108&MediaId=4962&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3517037Jonstrupvang11Chr Hauchs Alle 113500Værløse44201982DKDanmark0
anette.kristensen@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent751963JobNet4981264498126410030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=43dd1238https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=43dd1238https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=43dd1238&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=43dd1238&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/2.jpgSom Social- og sundhedsassistent hos Jonstrupvang kommer du til at gøre en forskel og efterlade et godt indtryk.12008011Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg361629525Anetteanette.kristensen@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330004866Vi opnormerer, da vi har fået uventede puljemidler.Robot Vil du være med til at give ekstra omsorg, tid og nærvær, og dermed gøre en positiv forskel for vores beboere?? Kan du både se den enkelte, og samle en gruppe? Er du kendt for at være dygtig? Kunne du tænke dig at blive en del af vores dejlige hus? Så er det måske lige dig vi søger! Fortæl gærne, hvad du ønsker i forhold til timetal osv. vi er åbne for dialog. Hareskovbos profil: Hareskovbo er beliggende i skønne omgivelser, tæt ved Bagsværd Sø. Huset består af to afdelinger med tre bo-grupper i hver. Her bor i alt 85 beboere - alle med individuelle behov og ressourcer.Vi er et hus i stadig udvikling. Vi har fokus på høj kvalitet i plejen samt et respektfuldt og godt miljø for beboerne. Vi sætter trivsel, ansvar, dialog samt et højt fagligt niveau hos personalet i højsædet. Hareskovbo er et godt sted at bo, gæste og arbejde, det er vigtigt, at du aktivt er med til at understøtte dette. Læs evt. mere på http: www.hareskovbo-gladsaxe.dk Vi forventer at: Du er engageret, fleksibel og indstillet på udfordringer og forandringer. Du forstår at imødekomme mennesker med forskellige behov Du har en positiv og åben tilgang til det daglige arbejde, og er en god rollemodel Du kan lide at arbejde selvstændigt, men er bestemt også god til at samarbejde Du er fortrolig med at anvende elektronisk journal, vi har KMD NEXUS Du taler, skriver og læser dansk i dybden Du kan forvente: En stilling med ansvar indenfor eget kompetenceområde. Faglig sparring og mulighed for personlig og faglig udvikling Et godt arbejdsmiljø. Engagerede kolleger, der er fagligt dygtige og som har medindflydelse på arbejdets tilrettelæggelse. At blive en del af et dejligt hus, som vi er stolte af, og hvor vi kan bestå tante-testen Hvis du vil vide mere,er du velkommen til at kontakte forstander Astrid Guldberg på 44377910 Motiveret ansøgning modtages, udelukkende elektronisk, på kontakt@hareskovbo.dk Vi forholder os til ansøgningerne løbende

Vil du være med til at give ekstra omsorg, tid og nærvær, og dermed gøre en positiv forskel for vores beboere??

Kan du både se den enkelte, og samle en gruppe?

Er du kendt for at være dygtig?

Kunne du tænke dig at blive en del af vores dejlige hus?

Så er det måske lige dig vi søger!

Fortæl gærne, hvad du ønsker i forhold til timetal osv. vi er åbne for dialog.

Hareskovbos profil:

Hareskovbo er beliggende i skønne omgivelser, tæt ved Bagsværd Sø. Huset består af to afdelinger med tre bo-grupper i hver. Her bor i alt 85 beboere - alle med individuelle behov og ressourcer.Vi er et hus i stadig udvikling. Vi har fokus på høj kvalitet i plejen samt et respektfuldt og godt miljø for beboerne.

Vi sætter trivsel, ansvar, dialog samt et højt fagligt niveau hos personalet i højsædet. Hareskovbo er et godt sted at bo, gæste og arbejde, det er vigtigt, at du aktivt er med til at understøtte dette. Læs evt. mere på http://www.hareskovbo-gladsaxe.dk/

 

Vi forventer at:

  • Du er engageret, fleksibel og indstillet på udfordringer og forandringer.
  • Du forstår at imødekomme mennesker med forskellige behov
  • Du har en positiv og åben tilgang til det daglige arbejde, og er en god rollemodel 
  • Du kan lide at arbejde selvstændigt, men er bestemt også god til at samarbejde
  • Du er fortrolig med at anvende elektronisk journal, vi har KMD NEXUS
  • Du taler, skriver og læser dansk i dybden

 

Du kan forvente

  • En stilling med ansvar indenfor eget kompetenceområde.
  • Faglig sparring og mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø. Engagerede kolleger, der er fagligt dygtige og som har medindflydelse på arbejdets tilrettelæggelse.
  • At blive en del af et dejligt hus, som vi er stolte af, og hvor vi kan bestå "tante-testen"

Hvis du vil vide mere,er du velkommen til at kontakte forstander Astrid Guldberg på 44377910

Motiveret ansøgning modtages, udelukkende elektronisk, på kontakt@hareskovbo.dk

 

Vi forholder os til ansøgningerne løbende

DEN SELVEJENDE INSTITUTION HARESKOVBOBagsværd2019-04-11T00:00:002019-06-05T00:00:00
330023753Ansvarshavende aftenvagt til privat hjemmeplejeRobot Du er vigtig for os Vores lille team af glade og arbejdsomme hjælpere, skal bruge dig som en dygtig ansvarshavende kollega, der har overblikket når fagligheden og prioriteringen kræver det. Du vil sammen med resten af teamet sikre den kvalitet vi er kendt for at levere hos alle vores borgere. Spændende arbejdsopgaver At være vores ansvarshavende SSA betyder, at du ud over faste besøg også skal påtage dig afvekslende og forskellige opgaver herunder ex.: Koordinere nødkald. Kvalitetssikre opstart af nye borgere og støtte op om hjemtagning af nyligt hjemvendte fra hospitals ophold m.v. Udføre uddelegerede sygeplejeopgaver. Opbygge nye ruter. Oplæring af nye medarbejdere. Yde faglig sparring til teamet generelt. Medansvarlig for ruteplanlægningen. Ansvarlig for en god teamånd og et godt arbejdsmiljø på aftenholdet. Hvem er Cura Pleje? Cura Pleje siden 2003 ydet privat hjemmepleje i flere Nordsjællandske kommuner. Vi har netop vundet udbuddet i Gentofte og er startet op i Gladsaxe Kommune og har derfor flyttet vores kontor til Søborg. Cura Pleje har et udpræget fokus på den faglige kvalitet i balance med en sund økonomi. Vi er særligt på udkig efter dig, som er: Autoriseret SSA. Erfaren indenfor hjemmeplejen. Stærk i din faglighed. Lidt af en jonglør, der griber de vigtigste bolde som både du og andre har kastet op. Struktureret og har overblik. Rummelig og serviceminded. Motiveret af en omskiftelig arbejdsdag. Nysgerrig på ledelse. Bliver du en del af os, får du: En arbejdsplads som har fokus på trivslen hos medarbejdere og borgere. Tilbud om relevante kurser. Løn efter overenskomst med FOA. Arbejde i et 7 7 rul. Engagerede kolleger. Er du frisk på udfordringen? Har du spørgsmål, ring da til Charlotte Kastrup på 70 23 19 95 eller send os din ansøgning til job@curapleje.dk. Du er ligeledes meget velkommen til at besøge vores hjemmeside og se videoerne, der viser hvordan det er at være medarbejder hos os. Det vil passe os rigtigt godt, at du kan starte med kort varsel, men vi venter også gerne på den helt rette til jobbet.

 

Du er vigtig for os

Vores lille team af glade og arbejdsomme hjælpere, skal bruge dig som en dygtig ansvarshavende kollega, der har overblikket når fagligheden og prioriteringen kræver det. Du vil sammen med resten af teamet sikre den kvalitet vi er kendt for at levere hos alle vores borgere.

Spændende arbejdsopgaver

At være vores ansvarshavende SSA betyder, at du ud over faste besøg også skal påtage dig afvekslende og forskellige opgaver herunder ex.:

  • Koordinere nødkald.
  • Kvalitetssikre opstart af nye borgere og støtte op om hjemtagning af nyligt hjemvendte fra hospitals ophold m.v.
  • Udføre uddelegerede sygeplejeopgaver.
  • Opbygge nye ruter.
  • Oplæring af nye medarbejdere.
  • Yde faglig sparring til teamet generelt.
  • Medansvarlig for ruteplanlægningen.
  • Ansvarlig for en god teamånd og et godt arbejdsmiljø på aftenholdet.

Hvem er Cura Pleje?

Cura Pleje siden 2003 ydet privat hjemmepleje i flere Nordsjællandske kommuner. Vi har netop vundet udbuddet i Gentofte og er startet op i Gladsaxe Kommune og har derfor flyttet vores kontor til Søborg.

Cura Pleje har et udpræget fokus på den faglige kvalitet i balance med en sund økonomi.

Vi er særligt på udkig efter dig, som er:

  • Autoriseret SSA.
  • Erfaren indenfor hjemmeplejen.
  • Stærk i din faglighed.
  • Lidt af en jonglør, der griber de vigtigste bolde som både du og andre har kastet op.
  • Struktureret og har overblik.
  • Rummelig og serviceminded.
  • Motiveret af en omskiftelig arbejdsdag.
  • Nysgerrig på ledelse.

Bliver du en del af os, får du:

  • En arbejdsplads som har fokus på trivslen hos medarbejdere og borgere.
  • Tilbud om relevante kurser.
  • Løn efter overenskomst med FOA.
  • Arbejde i et 7/7 rul.
  • Engagerede kolleger.

Er du frisk på udfordringen?

Har du spørgsmål, ring da til Charlotte Kastrup på 70 23 19 95 eller send os din ansøgning til job@curapleje.dk.

Du er ligeledes meget velkommen til at besøge vores hjemmeside og se videoerne, der viser hvordan det er at være medarbejder hos os.

Det vil passe os rigtigt godt, at du kan starte med kort varsel, men vi venter også gerne på den helt rette til jobbet.

Cura Pleje ApSSøborg2019-05-14T00:00:002019-06-07T00:00:00
330000572Uddannede sosu-assistenter til nattevagt 7/7 eller 5/2Robot Puks hjemmehjælp er et privat hjemmehjælps firma, der hovedsagelig arbejder med praktisk hjælp og personlig pleje til vores mange borgere i Lyngby-Taarbæk og Gentofte Kommune. Vi lægger vægt på at vores medarbejdere har følgende kompetencer. Skal være uddannet social og sundhedsassistent. Er faglig dygtig, serviceminded, punktlige og mødestabile. Kan samarbejde og arbejde selvstændigt. Har lyst til at indgå i et frisk team med gode kollegaer og med mange spændende opgaver. Du vil komme ind i en virksomhed der har fuld fart på, hvor du også har mulighed for at være med til at påvirke dit daglige arbejde. Vi gør rigtig meget for at vores kunder skal være glade og tilfredse med deres hjemmehjælp, og at vores medarbejdere har en god og udviklende arbejdsplads. Løn ifølge overenskomst eller aftale. Kørekort er et krav. Send venligst din ansøgning til kristian@pukshj.dk Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til: Kristian Bergman Pedersen 26 17 46 50 Puks hjemmehjælp www.pukshj.dk

Puks hjemmehjælp er et privat hjemmehjælps firma, der hovedsagelig arbejder med praktisk hjælp og personlig pleje til vores mange borgere i Lyngby-Taarbæk og Gentofte Kommune.

 

Vi lægger vægt på at vores medarbejdere har følgende kompetencer.

 

  • Skal være uddannet social og sundhedsassistent.
  • Er faglig dygtig, serviceminded, punktlige og mødestabile.
  • Kan samarbejde og arbejde selvstændigt.
  • Har lyst til at indgå i et frisk team med gode kollegaer og med mange spændende opgaver.

 

Du vil komme ind i en virksomhed der har fuld fart på, hvor du også har mulighed for at være med til at påvirke dit daglige arbejde.

 

Vi gør rigtig meget for at vores kunder skal være glade og tilfredse med deres hjemmehjælp, og at vores medarbejdere har en god og udviklende arbejdsplads.

 

Løn ifølge overenskomst eller aftale.

 

Kørekort er et krav.

 

Send venligst din ansøgning til kristian@pukshj.dk

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til:

 

Kristian Bergman Pedersen

26 17 46 50

Puks hjemmehjælp

 

www.pukshj.dk

 

PUK`s Hjemmehjælp I/SGentofte2019-04-04T00:00:002019-05-30T00:00:00
3300140766 top-dedikerede timelønnede Social & Sundhedsassistenter søgesRobot Til vores afdeling i København Vi har fået frygteligt travlt og derfor håber vi nu at der sidder en 5-6 top dedikerede social sundhedsassistenter som har lyst til, sammen med alle os i Trolle Care, at fortsætte det vigtige arbejde det er at skabe al tænkelig tryghed, nærvær og livskvalitet for primært vores ældre klientgruppe. Vi kigger ikke så meget på om det er en tung klinisk opgave, eller om det en opgave hvor det primært handler om at skabe tryghed, overblik og glæde. For os er begge dele lige vigtigt. For at komme i betragtning her hos os, er det vigtigt at du kan byde ind med flg.: En god bred klinisk erfaring på min 10. år, og i det erfaringsgrundlag skal der indgå et par år fra hjemmeplejen Du kan hurtigt danne dig et overblik og få fornemmelsen for hvad der er behov for, således at du kan skabe ro i hjemmet Du er god til at gennemskue angst og usikkerhed og med din faglighed og omsorg for ældre mennesker og disses pårørende, etablere tillid og tryghed Som menneske vil det være dejligt hvis du har din indre ro med dig, men den må du gerne have krydret med glimt i øjet og lun humor livet er for kort til ikke at kunne grine lidt af det hele Vi vil få brug for din hjælp mellem 10 og 15 timer om ugen primært i tidsrummet kl. 08 til 20 på hverdage, men der KAN opstå akut behov, senere om aftenen og i weekenderne For din egen skyld vil det være en fordel hvis du har egen bil Det er helt OK at du har et andet job, du skal bare huske at have din dedikation og din gode energi med her hos os, også! Vi arbejder på den måde at vi har vores egne klienter som vi hjælper og støtter i deres eget hjem og i tæt samarbejde med en anden kollega. Vi kan ikke så nemt sende en vikar ved sygdom og ferie, derfor er det vigtigt at du har lyst og overskud til at være hos os, for det forpligter! Plejen er 1:1 og det kan godt være udfordrende, men det giver også en masse frihed til at udføre netop den pleje og omsorg som der er brug for. Og det gør også at vi hurtigt kan se og mærke effekten af vores indsats, og det er vildt fedt! Vi tilbyder: En god løn Fantastisk kolleger som savner dig! Stor frihed og fagligt råderum til netop at udføre en sublim pleje og omsorg Kontinuerlig undervisning og coaching Vi skal bruge dig nu, så syntes du at du har tid i din kalender til at hjælpe os, min. 12 måneder (men meget gerne længere) så skynd dig at slå på tråden på 7027 2034 eller send et opdateret CV samt et par ord om dig selv. Vi glæder os til at høre fra dig.

Til vores afdeling i København

Vi har fået frygteligt travlt og derfor håber vi nu at der sidder en 5-6 top dedikerede social & sundhedsassistenter som har lyst til, sammen med alle os i Trolle Care, at fortsætte det vigtige arbejde det er at skabe al tænkelig tryghed, nærvær og livskvalitet for primært vores ældre klientgruppe.

Vi kigger ikke så meget på om det er en tung klinisk opgave, eller om det en opgave hvor det primært handler om at skabe tryghed, overblik og glæde. For os er begge dele lige vigtigt.

For at komme i betragtning her hos os, er det vigtigt at du kan byde ind med flg.:

  • En god bred klinisk erfaring på min 10. år, og i det erfaringsgrundlag skal der indgå et par år fra hjemmeplejen
  • Du kan hurtigt danne dig et overblik og få fornemmelsen for hvad der er behov for, således at du kan skabe ro i hjemmet
  • Du er god til at gennemskue angst og usikkerhed og med din faglighed og omsorg for ældre mennesker og disses pårørende, etablere tillid og tryghed

Som menneske vil det være dejligt hvis du har din indre ro med dig, men den må du gerne have krydret med glimt i øjet og lun humor – livet er for kort til ikke at kunne grine lidt af det hele

  • Vi vil få brug for din hjælp mellem 10 og 15 timer om ugen primært i tidsrummet kl. 08 til 20 på hverdage, men der KAN opstå akut behov, senere om aftenen og i weekenderne
  • For din egen skyld vil det være en fordel hvis du har egen bil
  • Det er helt OK at du har et andet job, du skal bare huske at have din dedikation og din gode energi med her hos os, også!

Vi arbejder på den måde at vi har vores egne klienter som vi hjælper og støtter i deres eget hjem og i tæt samarbejde med en anden kollega. Vi kan ikke så nemt sende en vikar ved sygdom og ferie, derfor er det vigtigt at du har lyst og overskud til at være hos os, for det forpligter!

Plejen er 1:1 – og det kan godt være udfordrende, men det giver også en masse frihed til at udføre netop den pleje og omsorg som der er brug for. Og det gør også at vi hurtigt kan se og mærke effekten af vores indsats, og det er vildt fedt!

Vi tilbyder:

  • En god løn
  • Fantastisk kolleger som savner dig!
  • Stor frihed og fagligt råderum til netop at udføre en sublim pleje og omsorg
  • Kontinuerlig undervisning og coaching

Vi skal bruge dig nu, så syntes du at du har tid i din kalender til at hjælpe os, min. 12 måneder (men meget gerne længere) så skynd dig at slå på tråden på 7027 2034 eller send et opdateret CV samt et par ord om dig selv.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 

 

Trolle Care ApSHellerup2019-04-30T00:00:002019-06-25T00:00:00
330014345Social- og sundhedsassistent til aftenvagt i hjemmeplejenRobot Vil du være med til at sikre, at Herlev Kommunes borgere får kvalificeret og omsorgsfuld pleje i deres eget hjem? Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger hjemmeplejen tre ansvarsbevidste og fleksible social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på 28 timer ugentligt (kørekort påkrævet). Stillingerne søges løbende og er med ansættelse snarest muligt. Om hjemmeplejen I Herlev Kommune er hjemmeplejen opdelt i Team Nord og Team Syd. De 2 teams har lokation på hhv. Lille Birkholm Center og Herlevgaard Center, mens hjemmesygeplejen har adresse på Kommenhaven. Om stillingerne I Herlev Kommune varetager social- og sundhedsassistenterne både helhedspleje og uddelegerede sygeplejeopgaver og sparring med kollegerne er en naturlig del af jobbet. Stillingerne kræver, at du har overblik over de komplekse borgere og kan holde snor i faste rehabiliteringsforløb i tæt samarbejde med dine kollegaer. Vi har et tæt samarbejde med hjemmesygeplejen omkring de komplekse borgere. Det er en fordel, hvis du har gennemført medicinkursus. Om dig som person og medarbejder Vi og ikke mindst borgerne sætter pris på, at vores nye medarbejdere har godt humør, er servicemindede og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen. Derudover forventer vi, at du: Er erfaren, uddannet social- og sundhedsassistentEr fagligt dygtig med et godt overblikEr en god, ærlig og loyal kollega, der er nem at arbejde sammen medKan indgå i tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrumHar flair for ITKan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentationHar lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor din egen kompetenceudvikling er i fokus Om os og hvad vi kan tilbyde Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for bruge alle dine kompetencer. Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde. Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad og har det elektroniske nøglesystem Bekey. Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed. Om løn og ansættelse Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 44 52 61 73 eller teamleder i syd Camilla Blach Larsen på telefon 44 52 62 21. Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link Send ansøgning til at søge stillingen.Vil du være med til at sikre, at Herlev Kommunes borgere får kvalificeret og omsorgsfuld pleje i deres eget hjem?

Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger hjemmeplejen tre ansvarsbevidste og fleksible social- og sundhedsassistenter til aftenvagt på 28 timer ugentligt (kørekort påkrævet).

Stillingerne søges løbende og er med ansættelse snarest muligt.

Om hjemmeplejen
I Herlev Kommune er hjemmeplejen opdelt i Team Nord og Team Syd. De 2 teams har lokation på hhv. Lille Birkholm Center og Herlevgaard Center, mens hjemmesygeplejen har adresse på Kommenhaven.

Om stillingerne
I Herlev Kommune varetager social- og sundhedsassistenterne både helhedspleje og uddelegerede sygeplejeopgaver og sparring med kollegerne er en naturlig del af jobbet.

Stillingerne kræver, at du har overblik over de komplekse borgere og kan holde snor i faste rehabiliteringsforløb i tæt samarbejde med dine kollegaer. Vi har et tæt samarbejde med hjemmesygeplejen omkring de komplekse borgere. Det er en fordel, hvis du har gennemført medicinkursus.

Om dig som person og medarbejder
Vi – og ikke mindst borgerne – sætter pris på, at vores nye medarbejdere har godt humør, er servicemindede og kan tænke kreativt og nyt i opgaveløsningen.

Derudover forventer vi, at du:
 
  • Er erfaren, uddannet social- og sundhedsassistent
  • Er fagligt dygtig med et godt overblik
  • Er en god, ærlig og loyal kollega, der er nem at arbejde sammen med
  • Kan indgå i tæt samarbejde med alle vagtlag, hvor borgeren er i centrum
  • Har flair for IT
  • Kan formulere dig skriftligt i forbindelse med dokumentation
  • Har lyst til at arbejde i en virksomhed i udvikling, hvor din egen kompetenceudvikling er i fokus

Om os og hvad vi kan tilbyde
Du får et ansvarsfuldt og selvstændigt arbejde i et afvekslende og lærerigt miljø. Vi arbejder ud fra en rehabiliterende tankegang hos alle borgere og i alle vagtlag. Det betyder, at vores arbejdsplads rummer en stor faglighed, og du får mulighed for bruge alle dine kompetencer.

Efter din oplæringsperiode forventer vi naturligvis også, at du arbejder selvstændigt med de opgaver, der ligger indenfor dit ansvars- og kompetenceområde.

Vi arbejder ud fra Herlev Kommunes værdigrundlag og kvalitetsstandarder, og vi benytter KMD Nexus til planlægning og dokumentation. Vi anvender desuden iPad og har det elektroniske nøglesystem Bekey.

Herlev Kommune ønsker at være en god arbejdsplads med en høj grad af Social Kapital, hvor fokus på arbejdsmiljøet og kerneopgaven er i centrum. Der lægges vægt på, at vi i fællesskab løser vores kerneopgave, og at samarbejdet er baseret på et højt niveau af tillid og retfærdighed.

Om løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i nord Janni Jacqueline Damgaard på tlf. 44 52 61 73 eller teamleder i syd Camilla Blach Larsen på telefon 44 52 62 21.

Ansøgningen skal ske elektronisk - benyt nedenstående link ”Send ansøgning” til at søge stillingen.

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbudHerlev2019-04-30T00:00:002019-05-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi opnormerer, da vi har fået uventede puljemidler.

DEN SELVEJENDE INSTITUTION HARESKOVBO

Bagsværd
Vil du være med til at give ekstra omsorg, tid og nærvær, og dermed gøre en positiv forskel for vores beboere?? Kan du både se den enkelte, og samle en gruppe? Er du kendt for at være dygtig? Kunne du tænke dig at blive en del af vores dejlige hus? ...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Ansvarshavende aftenvagt til privat hjemmepleje

Cura Pleje ApS

Søborg
Du er vigtig for os Vores lille team af glade og arbejdsomme hjælpere, skal bruge dig som en dygtig ansvarshavende kollega, der har overblikket når fagligheden og prioriteringen kræver det. Du vil sammen med resten af teamet sikre den kvalitet vi er...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019

Uddannede sosu-assistenter til nattevagt 7/7 eller 5/2

PUK`s Hjemmehjælp I/S

Gentofte
Puks hjemmehjælp er et privat hjemmehjælps firma, der hovedsagelig arbejder med praktisk hjælp og personlig pleje til vores mange borgere i Lyngby-Taarbæk og Gentofte Kommune. Vi lægger vægt på at vores medarbejdere har følgende kompetencer. Skal væ...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

6 top-dedikerede timelønnede Social & Sundhedsassistenter søges

Trolle Care ApS

Hellerup
Til vores afdeling i København Vi har fået frygteligt travlt og derfor håber vi nu at der sidder en 5-6 top dedikerede social sundhedsassistenter som har lyst til, sammen med alle os i Trolle Care, at fortsætte det vigtige arbejde det er at skabe al...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Social- og sundhedsassistent til aftenvagt i hjemmeplejen

Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbud

Herlev
Vil du være med til at sikre, at Herlev Kommunes borgere får kvalificeret og omsorgsfuld pleje i deres eget hjem? Vi oplever både et øget borgerindtag og kompleksitet i forløbene. Derfor søger hjemmeplejen tre ansvarsbevidste og fleksible social- og...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019