Jord- og grundvandsmedarbejder til Teknik og Miljø - barselsvikariat

Miljøafdelingen i Haderslev Kommune søger medarbejder til et barselsvikariat. Opgaverne ligger inden for jord- og grundvandsområdet, hvor det primære formål er at sikre kommunens jord- og grundvandsinteresser. Vi søger en kollega der kan varetage administrationen af jordforureningslovens og miljøbeskyttelseslovens bestemmelser. Opgaverne er meget varierede og omfatter udover myndighedsbehandling også kontakt med borgere og virksomheder i Haderslev Kommune. Der vil være mulighed for oplæring, hjælp og sparring med kolleger i afdelingen.
 
Arbejdsområderne omfatter blandt andet sagsbehandling indenfor jordforureningsområdet, herunder tilsyn ved akutte forureninger og vurdering af forureningstrusler med hydrogeologisk vurdering af forureningen. Arbejdsområder omfatter desuden sagsbehandling af jordvarmeanlæg, jordflytning, nedsivning af overfladevand, VVM og meget andet.
 
Din profil
Vi lægger vægt på, at du:

  • har en videregående miljøfaglig uddannelse som eksempelvis ingeniør, geolog, miljøtekniker eller lignende
  • har en grundlæggende viden om jord- og grundvandsområdet
  • kan sætte dig ind i kompleks lovgivning
  • kan arbejde selvstændigt, systematisk og målrettet
  • er servicemindet med flair for god betjening af kommunens borgere og virksomheder
  • kan bevare overblikket, også når du har mange bolde i luften
  • er udadvendt og kan samarbejde såvel internt som eksternt.
Om os
Du bliver en del af Miljøafdelingen i Teknik og Miljø, hvor vi er 24 medarbejdere. Vi løser opgaver indenfor industri, landbrug, affald, jordforurening, grundvand, vandløb og spildevand. Det er vigtigt for os, at vi hele tiden gør vores bedste for at spille hinanden gode til gavn for vores borgere og virksomheder.
 
I Teknik og Miljø arbejder vi målrettet for at sikre gode muligheder for, at vores borgere kan leve et godt liv og for at vores virksomheder kan drive en god forretning – under respekt for fællesskabet. Et væsentligt element heri er implementering af vores strategi ”Den samarbejdende organisation”. Du kan læse mere om Haderslev Kommunes strategi ”Den samarbejdende organisation” ved at klikke her.
 
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen er et barselsvikariat på 37 timer pr. uge med flextid. Ansættelsesperioden er indtil videre ca. 1 år med start fra den 1. september 2019.

Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.
 
Få flere oplysninger hos fagkoordinator Peter Erfurt, telefon 74 34 21 54, e-mail: perf@haderslev.dk eller hos jord- og grundvandsmedarbejder Anne Mette Schmidt, telefon 74 34 21 97, e-mail: amsc@haderslev.dk
 
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og bilag via linket, senest onsdag den 22. maj 2019 kl. 12.00
 
Ansættelsessamtaler forventes gennemført tirsdag den 4. juni 2019.
 
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.
 
Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011771Phoenix-0537582612019-04-26T14:01:50.173Jord- og grundvandsmedarbejder til Teknik og Miljø - barselsvikariatMiljøafdelingen i Haderslev Kommune søger medarbejder til et barselsvikariat. Opgaverne ligger inden for jord- og grundvandsområdet, hvor det primære formål er at sikre kommunens jord- og grundvandsinteresser. Vi søger en kollega der kan varetage administrationen af jordforureningslovens og miljøbeskyttelseslovens bestemmelser. Opgaverne er meget varierede og omfatter udover myndighedsbehandling også kontakt med borgere og virksomheder i Haderslev Kommune. Der vil være mulighed for oplæring, hjælp og sparring med kolleger i afdelingen.
 
Arbejdsområderne omfatter blandt andet sagsbehandling indenfor jordforureningsområdet, herunder tilsyn ved akutte forureninger og vurdering af forureningstrusler med hydrogeologisk vurdering af forureningen. Arbejdsområder omfatter desuden sagsbehandling af jordvarmeanlæg, jordflytning, nedsivning af overfladevand, VVM og meget andet.
 
Din profil
Vi lægger vægt på, at du:
  • har en videregående miljøfaglig uddannelse som eksempelvis ingeniør, geolog, miljøtekniker eller lignende
  • har en grundlæggende viden om jord- og grundvandsområdet
  • kan sætte dig ind i kompleks lovgivning
  • kan arbejde selvstændigt, systematisk og målrettet
  • er servicemindet med flair for god betjening af kommunens borgere og virksomheder
  • kan bevare overblikket, også når du har mange bolde i luften
  • er udadvendt og kan samarbejde såvel internt som eksternt.
Om os
Du bliver en del af Miljøafdelingen i Teknik og Miljø, hvor vi er 24 medarbejdere. Vi løser opgaver indenfor industri, landbrug, affald, jordforurening, grundvand, vandløb og spildevand. Det er vigtigt for os, at vi hele tiden gør vores bedste for at spille hinanden gode til gavn for vores borgere og virksomheder.
 
I Teknik og Miljø arbejder vi målrettet for at sikre gode muligheder for, at vores borgere kan leve et godt liv og for at vores virksomheder kan drive en god forretning – under respekt for fællesskabet. Et væsentligt element heri er implementering af vores strategi ”Den samarbejdende organisation”. Du kan læse mere om Haderslev Kommunes strategi ”Den samarbejdende organisation” ved at klikke her.
 
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen er et barselsvikariat på 37 timer pr. uge med flextid. Ansættelsesperioden er indtil videre ca. 1 år med start fra den 1. september 2019.

Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.
 
Få flere oplysninger hos fagkoordinator Peter Erfurt, telefon 74 34 21 54, e-mail: perf@haderslev.dk eller hos jord- og grundvandsmedarbejder Anne Mette Schmidt, telefon 74 34 21 97, e-mail: amsc@haderslev.dk
 
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og bilag via linket, senest onsdag den 22. maj 2019 kl. 12.00
 
Ansættelsessamtaler forventes gennemført tirsdag den 4. juni 2019.
 
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.
 
Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.

Miljøafdelingen i Haderslev Kommune søger medarbejder til et barselsvikariat. Opgaverne ligger inden for jord- og grundvandsområdet, hvor det primære formål er at sikre kommunens jord- og grundvandsinteresser. Vi søger en kollega der kan varetage administrationen af jordforureningslovens og miljøbeskyttelseslovens bestemmelser. Opgaverne er meget varierede og omfatter udover myndighedsbehandling også kontakt med borgere og virksomheder i Haderslev Kommune. Der vil være mulighed for oplæring, hjælp og sparring med kolleger i afdelingen. Arbejdsområderne omfatter blandt andet sagsbehandling indenfor jordforureningsområdet, herunder tilsyn ved akutte forureninger og vurdering af forureningstrusler med hydrogeologisk vurdering af forureningen. Arbejdsområder omfatter desuden sagsbehandling af jordvarmeanlæg, jordflytning, nedsivning af overfladevand, VVM og meget andet. Din profilVi lægger vægt på, at du: har en videregående miljøfaglig uddannelse som eksempelvis ingeniør, geolog, miljøtekniker eller lignende har en grundlæggende viden om jord- og grundvandsområdet kan sætte dig ind i kompleks lovgivning kan arbejde selvstændigt, systematisk og målrettet er servicemindet med flair for god betjening af kommunens borgere og virksomheder kan bevare overblikket, også når du har mange bolde i luften er udadvendt og kan samarbejde såvel internt som eksternt. Om osDu bliver en del af Miljøafdelingen i Teknik og Miljø, hvor vi er 24 medarbejdere. Vi løser opgaver indenfor industri, landbrug, affald, jordforurening, grundvand, vandløb og spildevand. Det er vigtigt for os, at vi hele tiden gør vores bedste for at spille hinanden gode til gavn for vores borgere og virksomheder. I Teknik og Miljø arbejder vi målrettet for at sikre gode muligheder for, at vores borgere kan leve et godt liv og for at vores virksomheder kan drive en god forretning under respekt for fællesskabet. Et væsentligt element heri er implementering af vores strategi Den samarbejdende organisation . Du kan læse mere om Haderslev Kommunes strategi Den samarbejdende organisation ved at klikke her. Løn- og ansættelsesforholdAnsættelsen er et barselsvikariat på 37 timer pr. uge med flextid. Ansættelsesperioden er indtil videre ca. 1 år med start fra den 1. september 2019.Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn. Få flere oplysninger hos fagkoordinator Peter Erfurt, telefon 74 34 21 54, e-mail: perf@haderslev.dk eller hos jord- og grundvandsmedarbejder Anne Mette Schmidt, telefon 74 34 21 97, e-mail: amsc@haderslev.dk AnsøgningsfristSend din ansøgning, CV og bilag via linket, senest onsdag den 22. maj 2019 kl. 12.00 Ansættelsessamtaler forventes gennemført tirsdag den 4. juni 2019. Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation. Vores fælles værdier ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave. Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.10Phoenix05375826101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-22T00:00:000010https://haderslev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=892bc2d9-f8f6-4445-96ca-d590334183870EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3513918Teknik og Miljø11Simmerstedvej 16100HaderslevDKDanmarkORS/05375826_logo.gifORS/Small/05375826_logo.gif0
tilb@haderslev.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset749763EmplyOfir Minimumc0fade04-2231-404e-b612-867dfefb9179_349100026-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05375826https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=05375826https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05375826&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05375826&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Ingenioer_og_naturvidenskab/4.jpgEr du engageret og løsningsorienteret? Hos Teknik og Miljø søger vi netop disse egenskaber.12008001Dansk3Læse/ tale311940Ingeniør20Ingeniør og naturvidenskab361575265Peter Erfurttilb@haderslev.dkDanmarkDanmark330026820Spildevandsmedarbejder til Teknik og MiljøBasic Vi søger en kollega til spildevandsområdet pr. 1. august 2019 eller snarest derefter, som motiveres af at indgå i et bredt samarbejde, herunder også med vores kolleger i Provas, kloakmestre, borgere og virksomheder. Du evner kompetent at omsætte din faglige viden på området til holdbare løsninger. Spildevandsteamet er en del af Miljøafdelingen og du vil arbejde sammen med kolleger i hele Teknik og Miljø. Vi forventer, at du indgår i spildevandsteamet, hvor du i et fællesskab med dine kolleger varetager følgende opgaver: spildevandsplanlægning i tæt samarbejde med kommunens forsyningsselskab, Provas udarbejdelse af indstillinger til det politiske niveau udarbejdelse af tilladelser til renseanlæg og regnbetingede udledninger udarbejdelse af tilslutningstilladelser til offentlig kloak opdatering af fagdata systemer udføre tilsyn med private spildevandsforhold anvendelse af de administrative håndhævelsesmidler varetage kommunens tømningsordning tilsyn med minibiologiske renseanlæg håndtere borgerforespørgsler varetagelse af rutineprægede opgaver. Din profilFaglige kvalifikationer: en videregående miljøfaglig uddannelse som eksempelvis ingeniør, biolog, miljøtekniker eller lignende en grundlæggende viden om natur- og miljøbeskyttelse kan sætte dig ind i kompleks lovgivning, lave helhedsbetragtninger og fokusere på løsninger erfaring inden for spildevandsområdet og offentlig myndighed har gode kompetencer inden for IT (vi bruger ArcGIS, Spatialmap, OPUS, mv.) Personlige kompetencer: arbejde selvstændigt, systematisk og målrettet og samtidig være en holdspiller har forståelse for planlægning og myndighedsbehandling stå på mål for at begrunde en beslutning være servicemindet med flair for god betjening af kommunens borgere og virksomheder, herunder også deltage i borgermøder og lignende være udadvendt og kan samarbejde såvel internt som eksternt omsætte faglig kompleksitet til let forståeligt dansk. Om osDu bliver en del af Miljøafdelingen i Teknik og Miljø, hvor vi er 24 medarbejdere. Vi løser opgaver indenfor industri, landbrug, affald, jordforurening, grundvand, vandløb og spildevand. Det er vigtigt for os, at vi hele tiden gør vores bedste for at spille hinanden gode til gavn for vores borgere og virksomheder. I Teknik og Miljø arbejder vi målrettet for at sikre gode muligheder for, at vores borgere kan leve et godt liv og for at vores virksomheder kan drive en god forretning under respekt for fællesskabet. Et væsentligt element heri er implementering af vores strategi Den samarbejdende organisation . Her kan du læse mere om Haderslev Kommunes strategi Den samarbejdende organisation . Løn- og ansættelsesforholdAnsættelsen er en fast stilling på 37 timer uge med flextid.Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn. Få flere oplysninger hos fagkoordinator Peter Erfurt, telefon 74 34 21 54, e-mail: perf@haderslev.dk eller hos spildevandsmedarbejder Brian Mogensen, telefon 74 34 21 36, e-mail: brmo@haderslev.dk AnsøgningsfristSend din ansøgning, CV og bilag via linket, senest fredag den 14. juni 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes gennemført den 24. og 25. juni 2019 om formiddagen. Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation. Vores fælles værdier ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave. Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.Vi søger en kollega til spildevandsområdet pr. 1. august 2019 eller snarest derefter, som motiveres af at indgå i et bredt samarbejde, herunder også med vores kolleger i Provas, kloakmestre, borgere og virksomheder. Du evner kompetent at omsætte din faglige viden på området til holdbare løsninger.
 
Spildevandsteamet er en del af Miljøafdelingen og du vil arbejde sammen med kolleger i hele Teknik og Miljø. Vi forventer, at du indgår i spildevandsteamet, hvor du i et fællesskab med dine kolleger varetager følgende opgaver: 
  • spildevandsplanlægning i tæt samarbejde med kommunens forsyningsselskab, Provas
  • udarbejdelse af indstillinger til det politiske niveau
  • udarbejdelse af tilladelser til renseanlæg og regnbetingede udledninger
  • udarbejdelse af tilslutningstilladelser til offentlig kloak
  • opdatering af fagdata systemer
  • udføre tilsyn med private spildevandsforhold
  • anvendelse af de administrative håndhævelsesmidler
  • varetage kommunens tømningsordning
  • tilsyn med minibiologiske renseanlæg
  • håndtere borgerforespørgsler
  • varetagelse af rutineprægede opgaver. 
Din profil
Faglige kvalifikationer:
  • en videregående miljøfaglig uddannelse som eksempelvis ingeniør, biolog, miljøtekniker eller lignende
  • en grundlæggende viden om natur- og miljøbeskyttelse
  • kan sætte dig ind i kompleks lovgivning, lave helhedsbetragtninger og fokusere på løsninger
  • erfaring inden for spildevandsområdet og offentlig myndighed
  • har gode kompetencer inden for IT (vi bruger ArcGIS, Spatialmap, OPUS, mv.)
Personlige kompetencer:
  • arbejde selvstændigt, systematisk og målrettet og samtidig være en holdspiller
  • har forståelse for planlægning og myndighedsbehandling
  • stå på mål for at begrunde en beslutning
  • være servicemindet med flair for god betjening af kommunens borgere og virksomheder, herunder også deltage i borgermøder og lignende
  • være udadvendt og kan samarbejde såvel internt som eksternt
  • omsætte faglig kompleksitet til let forståeligt dansk.
Om os
Du bliver en del af Miljøafdelingen i Teknik og Miljø, hvor vi er 24 medarbejdere. Vi løser opgaver indenfor industri, landbrug, affald, jordforurening, grundvand, vandløb og spildevand. Det er vigtigt for os, at vi hele tiden gør vores bedste for at spille hinanden gode til gavn for vores borgere og virksomheder.
 
I Teknik og Miljø arbejder vi målrettet for at sikre gode muligheder for, at vores borgere kan leve et godt liv og for at vores virksomheder kan drive en god forretning – under respekt for fællesskabet. Et væsentligt element heri er implementering af vores strategi ”Den samarbejdende organisation”. Her kan du læse mere om Haderslev Kommunes strategi ”Den samarbejdende organisation”.
 
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen er en fast stilling på 37 timer/uge med flextid.

Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.
 
Få flere oplysninger hos fagkoordinator Peter Erfurt, telefon 74 34 21 54, e-mail: perf@haderslev.dk eller hos spildevandsmedarbejder Brian Mogensen, telefon 74 34 21 36, e-mail: brmo@haderslev.dk
 
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og bilag via linket, senest fredag den 14. juni 2019 kl. 12.00.
 
Ansættelsessamtaler forventes gennemført den 24. og 25. juni 2019 om formiddagen. 
 
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.
 
Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.
 
Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.

ORS/Small/69e1025b_logo.gifTeknik og MiljøHaderslev2019-05-20T11:00:17.4772019-06-14T00:00:00
330025255Erfaring inden for Pharma industrien som ingeniør i Hovedstaden!Robot Hvis du har projekt erfaring med processer eller GMP- utilities inden for Pharma, og samtidig ønsker at bidrage til udviklingen af Process Engineerings nye Pharma område i København, er det jobbet for dig. Erfaring inden for Pharma industrien som ingeniør! Hvis du har projekt erfaring med processer eller GMP- utilities inden for Pharma, og samtidig ønsker at bidrage til udviklingen af Process Engineerings nye Pharma område i København, er det jobbet for dig. Af væsentligste arbejds- og ansvarsopgaver kan nævnes: Udarbejdelse af massebalancer, PFD, PID og 3D Layout Udvælge egnet procesteknologi og udarbejdelse af detaljeret procesdesign Dimensionering af procesanlæg -udstyr Planlægning af og deltagelse i møder med kunder og respektive leverandører Inspektion samt FAT test hos leverandører af procesudstyr Tilsyn på byggeplads under construction Deltagelse i SAT test af procesanlæg hos kunden Deltagelse i IQ og OQ forløb Konstruktionsberegning af procesanlæg, maskiner og udstyr Indsamle·, udarbejde og validere anlægs- udstyrsdokumentation Jobbeskrivelse: Opgaverne er meget varierende og kan strække sig fra opgaver af få timers varighed, til længerevarende projekterings- og konsulentopgaver. Arbejdsstedet vil derfor afhænge af den enkelte opgave og ofte være en kombination af arbejde på kontoret og hos kunderne. Der er tale om en meget selvstændig og spændende stilling, hvor der bliver rig mulighed for at arbejde med mange forskellige problemstillinger som udvælges og tilpasses efter dine kvalifikationer. Kvalifikationer og erfaring: Uddannet Ingeniør, maskinmester eller lignende med erfaring inden for Pharma. Projekt erfaring med processer eller GMP - utilities fra Pharma. Behersker IT som dit arbejdsredskab (MS Project, MS Office, AutoCAD 2D 3D, Inventor og SolidWorks). Har en grundig og systematisk analytisk indfaldsvinkel til opgaver, og bevarer overblikket, også i pressede situationer. Du er selvkørende og trives med at arbejde med mange forskelligartede opgaver. Fleksibel med solidt drive og en resultatorienteret og innovativ arbejdsform. Er imødekommende og har nemt ved at omgås andre mennesker. Du har evnen og lysten til at blive udstationeret hos kunder. Sprog: Behersker det danske og engelske sprog både i skrift og tale. Vi tilbyder: En spændende stilling med mange kontakter og tæt samarbejde med en del mennesker på alle niveauer. Vores kunder spænder fra små og mellemstore virksomheder til store internationale selskaber med produktionsenheder i ind- og udlandet. Et aktivt, nærværende og uformelt miljø, med reel mulighed for at være med til at præge udviklingen fremover. Imødekommende og smilende arbejdskollegaer der kan sparre på et højt fagligt niveau. For alle vores medarbejdere er der stor mulighed for at se resultatet af egne initiativer og indsatser, samt gode personlige og faglige udviklingsmuligheder. Vi har en ambitiøs vækststrategi, som du bliver en del af. Det betyder, at du med den høje kvalitet i dit arbejde er med til at sikre, at vi har tilfredse kunder, der vender tilbage. Du kombinerer derfor din egen ekspertise med dine kollegaers gennem sparring og videndeling over telefon, mail, telekonferencer og på kontoret. Vi prioriterer løbende kontakt med dine kollegaer højt - også for at sikre, at du trives. Samtidig vil vi være en attraktiv arbejdsplads, hvor der er balance mellem arbejde og privatliv. Møder på tværs af afdelinger og årlig teambuilding, sommerfest med familien m.m. er faste ting i kalenderen Om virksomheden: Process Engineering A S servicerer procesindustrien inden for Kemi-, Olie- Gas, Levnedsmiddel og Life Science industrierne. Firmaet blev grundlagt i 1999 og er 100 dansk privatejet. Har siden starten oplevet en sund og positiv vækst både i omsætning og personale. Har de sidste fire år modtaget Gazelle prisen. Medarbejderstablen tæller i dag 110 rådgivende ingeniører og teknikere med stor erfaring fordelt på kontorer i Fredericia, Aalborg, Aarhus, København og Sorø. Process Engineering A S Ønsker du yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte: Pharma Engineering Manager, Jens Ole Petersen, telefon 2679 5755 LinkedIN Sådan ansøger du Har du lyst til at blive vores nye kollega, så send din ansøgning vedlagt relevante data, mrk. ref.nr. Pharma19, til HR-afdelingen: Dorte Mohr Carstensen: dmc@proeng.dk. Alle henvendelser behandles fortroligt og der afholdes løbende jobsamtaler.

Hvis du har projekt erfaring med processer eller GMP- utilities inden for Pharma, og samtidig ønsker at bidrage til udviklingen af Process Engineerings nye Pharma område i København, er det jobbet for dig.

Erfaring inden for Pharma industrien som ingeniør!  

Hvis du har projekt erfaring med processer eller GMP- utilities inden for Pharma, og samtidig ønsker at bidrage til udviklingen af Process Engineerings nye Pharma område i København, er det jobbet for dig.

 Af væsentligste arbejds- og ansvarsopgaver kan nævnes:

  • Udarbejdelse af massebalancer, PFD, PID og 3D Layout
  • Udvælge egnet procesteknologi og udarbejdelse af detaljeret procesdesign
  • Dimensionering af procesanlæg & -udstyr
  • Planlægning af og deltagelse i møder med kunder og respektive leverandører
  • Inspektion samt FAT test hos leverandører af procesudstyr
  • Tilsyn på byggeplads under construction
  • Deltagelse i SAT test af procesanlæg hos kunden
  • Deltagelse i IQ og OQ forløb
  • Konstruktionsberegning af procesanlæg, maskiner og udstyr
  • Indsamle·, udarbejde og validere anlægs- / udstyrsdokumentation

Jobbeskrivelse: Opgaverne er meget varierende og kan strække sig fra opgaver af få timers varighed, til længerevarende projekterings- og konsulentopgaver. Arbejdsstedet vil derfor afhænge af den enkelte opgave og ofte være en kombination af arbejde på kontoret og hos kunderne. Der er tale om en meget selvstændig og spændende stilling, hvor der bliver rig mulighed for at arbejde med mange forskellige problemstillinger som udvælges og tilpasses efter dine kvalifikationer.

 Kvalifikationer og erfaring:

  • Uddannet Ingeniør, maskinmester eller lignende med erfaring inden for Pharma.
  • Projekt erfaring med processer eller GMP - utilities fra Pharma.
  • Behersker IT som dit arbejdsredskab (MS Project, MS Office, AutoCAD 2D/3D, Inventor og SolidWorks).
  • Har en grundig og systematisk analytisk indfaldsvinkel til opgaver, og bevarer overblikket, også i pressede situationer.
  • Du er selvkørende og trives med at arbejde med mange forskelligartede opgaver.
  • Fleksibel med solidt drive og en resultatorienteret og innovativ arbejdsform.
  • Er imødekommende og har nemt ved at omgås andre mennesker.
  • Du har evnen og lysten til at blive udstationeret hos kunder.

 Sprog:

  • Behersker det danske og engelske sprog både i skrift og tale.

Vi tilbyder: En spændende stilling med mange kontakter og tæt samarbejde med en del mennesker på alle niveauer. Vores kunder spænder fra små og mellemstore virksomheder til store internationale selskaber med produktionsenheder i ind- og udlandet. Et aktivt, nærværende og uformelt miljø, med reel mulighed for at være med til at præge udviklingen fremover. Imødekommende og smilende arbejdskollegaer der kan sparre på et højt fagligt niveau. For alle vores medarbejdere er der stor mulighed for at se resultatet af egne initiativer og indsatser, samt gode personlige og faglige udviklingsmuligheder.

Vi har en ambitiøs vækststrategi, som du bliver en del af. Det betyder, at du med den høje kvalitet i dit arbejde er med til at sikre, at vi har tilfredse kunder, der vender tilbage. Du kombinerer derfor din egen ekspertise med dine kollegaers gennem sparring og videndeling over telefon, mail, telekonferencer og på kontoret. Vi prioriterer løbende kontakt med dine kollegaer højt - også for at sikre, at du trives. Samtidig vil vi være en attraktiv arbejdsplads, hvor der er balance mellem arbejde og privatliv. Møder på tværs af afdelinger og årlig teambuilding, sommerfest med familien m.m. er faste ting i kalenderen

Om virksomheden: Process Engineering A/S servicerer procesindustrien inden for Kemi-, Olie- & Gas, Levnedsmiddel og Life Science industrierne. Firmaet blev grundlagt i 1999 og er 100 % dansk privatejet. Har siden starten oplevet en sund og positiv vækst både i omsætning og personale. Har de sidste fire år modtaget Gazelle prisen. Medarbejderstablen tæller i dag 110 rådgivende ingeniører og teknikere med stor erfaring fordelt på kontorer i Fredericia,  Aalborg, Aarhus, København og Sorø. Process Engineering A/S

Ønsker du yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte:

Pharma Engineering Manager, Jens Ole Petersen, telefon 2679 5755

LinkedIN

     

Sådan ansøger du

Har du lyst til at blive vores nye kollega, så send din ansøgning vedlagt relevante data, mrk. ref.nr. Pharma19, til HR-afdelingen: Dorte Mohr Carstensen: dmc@proeng.dk.

Alle henvendelser behandles fortroligt og der afholdes løbende jobsamtaler.

 

Process Engineering A/SFredericia2019-05-15T00:00:002019-06-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Spildevandsmedarbejder til Teknik og Miljø

Teknik og Miljø

Haderslev
Vi søger en kollega til spildevandsområdet pr. 1. august 2019 eller snarest derefter, som motiveres af at indgå i et bredt samarbejde, herunder også med vores kolleger i Provas, kloakmestre, borgere og virksomheder. Du evner kompetent at omsætte din...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:14. juni 2019

Erfaring inden for Pharma industrien som ingeniør i Hovedstaden!

Process Engineering A/S

Fredericia
Hvis du har projekt erfaring med processer eller GMP- utilities inden for Pharma, og samtidig ønsker at bidrage til udviklingen af Process Engineerings nye Pharma område i København, er det jobbet for dig. Erfaring inden for Pharma industrien som in...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:15. juni 2019