Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jord- og grundvandsmedarbejder til Teknik og Miljø - barselsvikariat

Miljøafdelingen i Haderslev Kommune søger medarbejder til et barselsvikariat. Opgaverne ligger inden for jord- og grundvandsområdet, hvor det primære formål er at sikre kommunens jord- og grundvandsinteresser. Vi søger en kollega der kan varetage administrationen af jordforureningslovens og miljøbeskyttelseslovens bestemmelser. Opgaverne er meget varierede og omfatter udover myndighedsbehandling også kontakt med borgere og virksomheder i Haderslev Kommune. Der vil være mulighed for oplæring, hjælp og sparring med kolleger i afdelingen.
 
Arbejdsområderne omfatter blandt andet sagsbehandling indenfor jordforureningsområdet, herunder tilsyn ved akutte forureninger og vurdering af forureningstrusler med hydrogeologisk vurdering af forureningen. Arbejdsområder omfatter desuden sagsbehandling af jordvarmeanlæg, jordflytning, nedsivning af overfladevand, VVM og meget andet.
 
Din profil
Vi lægger vægt på, at du:

  • har en videregående miljøfaglig uddannelse som eksempelvis ingeniør, geolog, miljøtekniker eller lignende
  • har en grundlæggende viden om jord- og grundvandsområdet
  • kan sætte dig ind i kompleks lovgivning
  • kan arbejde selvstændigt, systematisk og målrettet
  • er servicemindet med flair for god betjening af kommunens borgere og virksomheder
  • kan bevare overblikket, også når du har mange bolde i luften
  • er udadvendt og kan samarbejde såvel internt som eksternt.
Om os
Du bliver en del af Miljøafdelingen i Teknik og Miljø, hvor vi er 24 medarbejdere. Vi løser opgaver indenfor industri, landbrug, affald, jordforurening, grundvand, vandløb og spildevand. Det er vigtigt for os, at vi hele tiden gør vores bedste for at spille hinanden gode til gavn for vores borgere og virksomheder.
 
I Teknik og Miljø arbejder vi målrettet for at sikre gode muligheder for, at vores borgere kan leve et godt liv og for at vores virksomheder kan drive en god forretning – under respekt for fællesskabet. Et væsentligt element heri er implementering af vores strategi ”Den samarbejdende organisation”. Du kan læse mere om Haderslev Kommunes strategi ”Den samarbejdende organisation” ved at klikke her.
 
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen er et barselsvikariat på 37 timer pr. uge med flextid. Ansættelsesperioden er indtil videre ca. 1 år med start fra den 1. september 2019.

Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.
 
Få flere oplysninger hos fagkoordinator Peter Erfurt, telefon 74 34 21 54, e-mail: perf@haderslev.dk eller hos jord- og grundvandsmedarbejder Anne Mette Schmidt, telefon 74 34 21 97, e-mail: amsc@haderslev.dk
 
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og bilag via linket, senest onsdag den 22. maj 2019 kl. 12.00
 
Ansættelsessamtaler forventes gennemført tirsdag den 4. juni 2019.
 
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.
 
Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011771Phoenix-0537582612019-04-26T14:01:50.173Jord- og grundvandsmedarbejder til Teknik og Miljø - barselsvikariatMiljøafdelingen i Haderslev Kommune søger medarbejder til et barselsvikariat. Opgaverne ligger inden for jord- og grundvandsområdet, hvor det primære formål er at sikre kommunens jord- og grundvandsinteresser. Vi søger en kollega der kan varetage administrationen af jordforureningslovens og miljøbeskyttelseslovens bestemmelser. Opgaverne er meget varierede og omfatter udover myndighedsbehandling også kontakt med borgere og virksomheder i Haderslev Kommune. Der vil være mulighed for oplæring, hjælp og sparring med kolleger i afdelingen.
 
Arbejdsområderne omfatter blandt andet sagsbehandling indenfor jordforureningsområdet, herunder tilsyn ved akutte forureninger og vurdering af forureningstrusler med hydrogeologisk vurdering af forureningen. Arbejdsområder omfatter desuden sagsbehandling af jordvarmeanlæg, jordflytning, nedsivning af overfladevand, VVM og meget andet.
 
Din profil
Vi lægger vægt på, at du:
  • har en videregående miljøfaglig uddannelse som eksempelvis ingeniør, geolog, miljøtekniker eller lignende
  • har en grundlæggende viden om jord- og grundvandsområdet
  • kan sætte dig ind i kompleks lovgivning
  • kan arbejde selvstændigt, systematisk og målrettet
  • er servicemindet med flair for god betjening af kommunens borgere og virksomheder
  • kan bevare overblikket, også når du har mange bolde i luften
  • er udadvendt og kan samarbejde såvel internt som eksternt.
Om os
Du bliver en del af Miljøafdelingen i Teknik og Miljø, hvor vi er 24 medarbejdere. Vi løser opgaver indenfor industri, landbrug, affald, jordforurening, grundvand, vandløb og spildevand. Det er vigtigt for os, at vi hele tiden gør vores bedste for at spille hinanden gode til gavn for vores borgere og virksomheder.
 
I Teknik og Miljø arbejder vi målrettet for at sikre gode muligheder for, at vores borgere kan leve et godt liv og for at vores virksomheder kan drive en god forretning – under respekt for fællesskabet. Et væsentligt element heri er implementering af vores strategi ”Den samarbejdende organisation”. Du kan læse mere om Haderslev Kommunes strategi ”Den samarbejdende organisation” ved at klikke her.
 
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen er et barselsvikariat på 37 timer pr. uge med flextid. Ansættelsesperioden er indtil videre ca. 1 år med start fra den 1. september 2019.

Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.
 
Få flere oplysninger hos fagkoordinator Peter Erfurt, telefon 74 34 21 54, e-mail: perf@haderslev.dk eller hos jord- og grundvandsmedarbejder Anne Mette Schmidt, telefon 74 34 21 97, e-mail: amsc@haderslev.dk
 
Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og bilag via linket, senest onsdag den 22. maj 2019 kl. 12.00
 
Ansættelsessamtaler forventes gennemført tirsdag den 4. juni 2019.
 
Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation.

Vores fælles værdier – ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel – er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave.
 
Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.

2019-05-22T12:52:09.970 Miljøafdelingen i Haderslev Kommune søger medarbejder til et barselsvikariat. Opgaverne ligger inden for jord- og grundvandsområdet, hvor det primære formål er at sikre kommunens jord- og grundvandsinteresser. Vi søger en kollega der kan varetage administrationen af jordforureningslovens og miljøbeskyttelseslovens bestemmelser. Opgaverne er meget varierede og omfatter udover myndighedsbehandling også kontakt med borgere og virksomheder i Haderslev Kommune. Der vil være mulighed for oplæring, hjælp og sparring med kolleger i afdelingen. Arbejdsområderne omfatter blandt andet sagsbehandling indenfor jordforureningsområdet, herunder tilsyn ved akutte forureninger og vurdering af forureningstrusler med hydrogeologisk vurdering af forureningen. Arbejdsområder omfatter desuden sagsbehandling af jordvarmeanlæg, jordflytning, nedsivning af overfladevand, VVM og meget andet. Din profilVi lægger vægt på, at du: har en videregående miljøfaglig uddannelse som eksempelvis ingeniør, geolog, miljøtekniker eller lignende har en grundlæggende viden om jord- og grundvandsområdet kan sætte dig ind i kompleks lovgivning kan arbejde selvstændigt, systematisk og målrettet er servicemindet med flair for god betjening af kommunens borgere og virksomheder kan bevare overblikket, også når du har mange bolde i luften er udadvendt og kan samarbejde såvel internt som eksternt. Om osDu bliver en del af Miljøafdelingen i Teknik og Miljø, hvor vi er 24 medarbejdere. Vi løser opgaver indenfor industri, landbrug, affald, jordforurening, grundvand, vandløb og spildevand. Det er vigtigt for os, at vi hele tiden gør vores bedste for at spille hinanden gode til gavn for vores borgere og virksomheder. I Teknik og Miljø arbejder vi målrettet for at sikre gode muligheder for, at vores borgere kan leve et godt liv og for at vores virksomheder kan drive en god forretning under respekt for fællesskabet. Et væsentligt element heri er implementering af vores strategi Den samarbejdende organisation . Du kan læse mere om Haderslev Kommunes strategi Den samarbejdende organisation ved at klikke her. Løn- og ansættelsesforholdAnsættelsen er et barselsvikariat på 37 timer pr. uge med flextid. Ansættelsesperioden er indtil videre ca. 1 år med start fra den 1. september 2019.Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn. Få flere oplysninger hos fagkoordinator Peter Erfurt, telefon 74 34 21 54, e-mail: perf@haderslev.dk eller hos jord- og grundvandsmedarbejder Anne Mette Schmidt, telefon 74 34 21 97, e-mail: amsc@haderslev.dk AnsøgningsfristSend din ansøgning, CV og bilag via linket, senest onsdag den 22. maj 2019 kl. 12.00 Ansættelsessamtaler forventes gennemført tirsdag den 4. juni 2019. Haderslev Kommune er en værdibaseret organisation. Vores fælles værdier ligeværdighed, enhed, tillid og trivsel er afsæt for både ledelse og samarbejde, og der er fleksibilitet og frihed til forskel, når vi løser vores kerneopgave. Fra januar 2020 indfører Haderslev Kommune røgfri arbejdstid. Medarbejdernes sundhed er i fokus og med røgfri arbejdstid vil vi beskytte medarbejdere mod tobaksrøg i arbejdsmiljøet, støtte medarbejdere, der gerne vil være røgfri, og sikre at nye medarbejdere og unge ikke begynder at ryge på arbejdspladsen.10Phoenix05375826101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-22T00:00:000010https://haderslev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=892bc2d9-f8f6-4445-96ca-d590334183870EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3513918Teknik og Miljø11Simmerstedvej 16100HaderslevDKDanmarkORS/05375826_logo.gifORS/Small/05375826_logo.gif0
tilb@haderslev.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset749763EmplyOfir Minimumc0fade04-2231-404e-b612-867dfefb9179_349100026-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05375826https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=05375826https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05375826&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=05375826&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Ingenioer_og_naturvidenskab/4.jpgJord- og grundvandsmedarbejder til Teknik og Miljø - barselsvikariat12008001Dansk3Læse/ tale311940Ingeniør20Ingeniør og naturvidenskab361575265Peter Erfurttilb@haderslev.dkDanmarkDanmark330091134Bygningskonstruktør/ingeniør til servicering af digitale fagsystemerBasic Er du byggetekniker, konstruktør eller ingeniør med stærke revit- og apacemanagement-kompetencer? Kan du organisere, systematisere og servicere vores fagsystemer og samtidig rådgive og hjælpe vores brugere og dine kollegaer i praksis? Så har vi stillingen til dig i Kommunale Ejendomme. Vi søger en medarbejder til, i tæt samarbejde med en kollega, at varetage opgaver omkring vores digitale bygningsarkiv, spacemanagement og facility management i systemet Mdoc FM. Hertil håndhæve vores IKT-aftaler i anlægsbyggerier og i øvrigt være teamets interne it-specialist. I Aabenraa Kommune er der handling bag ambitionerne for vækst. Gennemførelse af kommunens vækstplan betyder spændende nybyggerier, transformationer og tilbygninger. For at sikre de bedste rammer for kommunens aktiviteter er der fokus på en god og givende dialog med brugerne kun sådan sikres at den aktive bygningsmasse er tilpasset de aktuelle behov bedst mulig. Om jobbet For stillingen gælder, at vi lægger vægt på, at du har baggrund og erfaring i den digitale verden inden for den offentlige eller private byggesektor. Du skal have lyst til og evner for at være en sikker og effektiv bygningsfaglig it-specialist, der holder mange bolde i luften og samtidig får noget ud over rampen . Team Kommunale Ejendomme hører til i afdelingen Drift & Anlæg. Vi er i alt 13-14 medarbejdere i teamet. Dine opgaver vil blandt andet være at dyrke et stærkt fagligt og professionelt miljø omkring vores digitaliseret Revit-tegningsmateriale og Spacemanagement opgaver at varetage rollen som IKT-ansvarlig på alle anlægsprojekter at indsamle og behandle data til nøgletal at udarbejde nøgletal vedrørende institutioners anvendelse, indretning, energiforbrug og personbelastning at opsætte og udarbejde rapporter i Excel og PowerPoint at udføre mindre vedligeholdelsesarbejder og tilsyn på tomgangsbygninger at indgå i og videreudvikle samarbejdet med kommunens øvrige forvaltninger samt KL Vi forventer, at du er uddannet byggeteknikker, konstruktør eller ingeniør, eller har anden tilsvarende relevant uddannelse har god indsigt og erfaring med IT systemer som AutoCad Revit, IKT, Mdoc FM, I-Binder og andre digitale IT-systemer inden for byggeri samt Office-pakken har en god teknisk forståelse og kan se muligheder er serviceminded og har gode formuleringsevner - skriftligt som mundtligt har et positivt livssyn, er humoristisk, er forandringsparat og vil medvirke til at skabe kultur og korpsånd Vi tilbyder en fuldtidsstilling i et velfungerende, dynamisk og tværfagligt miljø. Afdelingen Drift & Anlæg er en arbejdsplads, hvor alle tager ansvar for hinandens trivsel, og hvor arbejdslysten er en vigtig parameter i en travl hverdag. Vi har et arbejdsmiljø med gode velkvalificerede og engagerede kollegaer, som står klar til at sparre med dig og hjælpe dig på ve, samt gode efteruddannelsesmuligheder og fleksibel arbejdstid Løn- og ansættelsesvilkår Løn og ansættelse følger gældende overenskomst og principperne for Ny løn. Du kan tiltræde pr. 1. december 2019. Flere oplysninger Har du spørgsmål til jobbet kan du kontakte teamleder Mette Møldrup på telefon 73 76 70 91 24 24 90 78 eller afdelingschef Jesper Kristensen på telefon 73 76 77 68 21 54 19 04. Ansøgning Ansøgningsfristen er torsdag den 10. oktober 2019. Send din ansøgning og relevante bilag via linket. Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 43.

Er du byggetekniker, konstruktør eller ingeniør – med stærke revit- og apacemanagement-kompetencer? Kan du organisere, systematisere og servicere vores fagsystemer og samtidig rådgive og hjælpe vores brugere og dine kollegaer i praksis? Så har vi stillingen til dig i Kommunale Ejendomme.

Vi søger en medarbejder til, i tæt samarbejde med en kollega, at varetage opgaver omkring vores digitale bygningsarkiv, spacemanagement og facility management i systemet Mdoc FM. Hertil håndhæve vores IKT-aftaler i anlægsbyggerier og i øvrigt være teamets interne it-specialist.

I Aabenraa Kommune er der handling bag ambitionerne for vækst. Gennemførelse af kommunens vækstplan betyder spændende nybyggerier, transformationer og tilbygninger. For at sikre de bedste rammer for kommunens aktiviteter er der fokus på en god og givende dialog med brugerne – kun sådan sikres at den aktive bygningsmasse er tilpasset de aktuelle behov bedst mulig.

Om jobbet
For stillingen gælder, at vi  lægger vægt på, at du har baggrund og erfaring i den digitale verden inden for den offentlige eller private byggesektor.

Du skal have lyst til og evner for at være en sikker og effektiv bygningsfaglig it-specialist, der holder mange bolde i luften og samtidig får ”noget ud over rampen”.

Team Kommunale Ejendomme hører til i afdelingen Drift & Anlæg. Vi er i alt 13-14 medarbejdere i teamet.

Dine opgaver vil blandt andet være

  • at dyrke et stærkt fagligt og professionelt miljø omkring vores digitaliseret Revit-tegningsmateriale og Spacemanagement opgaver
  • at varetage rollen som IKT-ansvarlig på alle anlægsprojekter
  • at indsamle og behandle data til nøgletal
  • at udarbejde nøgletal vedrørende institutioners anvendelse, indretning, energiforbrug og personbelastning
  • at opsætte og udarbejde rapporter i Excel og PowerPoint
  • at udføre mindre vedligeholdelsesarbejder og tilsyn på ”tomgangsbygninger”
  • at indgå i og videreudvikle samarbejdet med kommunens øvrige forvaltninger samt KL

Vi forventer, at du

  • er uddannet byggeteknikker, konstruktør eller ingeniør, eller har anden tilsvarende relevant uddannelse
  • har god indsigt og erfaring med IT systemer som AutoCad/Revit, IKT, Mdoc FM, I-Binder og andre digitale IT-systemer inden for byggeri samt Office-pakken
  • har en god teknisk forståelse og kan se muligheder
  • er serviceminded og har gode formuleringsevner - skriftligt som mundtligt
  • har et positivt livssyn, er humoristisk, er forandringsparat og vil medvirke til at skabe kultur og korpsånd

Vi tilbyder en fuldtidsstilling i et velfungerende, dynamisk og tværfagligt miljø. Afdelingen Drift & Anlæg er en arbejdsplads, hvor alle tager ansvar for hinandens trivsel, og hvor arbejdslysten er en vigtig parameter i en travl hverdag. Vi har et arbejdsmiljø med gode velkvalificerede og engagerede kollegaer, som står klar til at sparre med dig og hjælpe dig på ve, samt gode efteruddannelsesmuligheder og fleksibel arbejdstid

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse følger gældende overenskomst og principperne for Ny løn. Du kan tiltræde pr. 1. december 2019.

Flere oplysninger
Har du spørgsmål til jobbet kan du kontakte teamleder Mette Møldrup på telefon 73 76 70 91/24 24 90 78 eller afdelingschef Jesper Kristensen på telefon 73 76 77 68/21 54 19 04.

Ansøgning
Ansøgningsfristen er torsdag den 10. oktober 2019. Send din ansøgning og relevante bilag via linket.

Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 43.

ORS/Small/b9356cef_logo.pngEjendommeAabenraa2019-09-17T12:03:09.7272019-10-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bygningskonstruktør/ingeniør til servicering af digitale fagsystemer

Ejendomme

Aabenraa
Er du byggetekniker, konstruktør eller ingeniør med stærke revit- og apacemanagement-kompetencer? Kan du organisere, systematisere og servicere vores fagsystemer og samtidig rådgive og hjælpe vores brugere og dine kollegaer i praksis? Så har vi stil...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019