Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jordnær og dygtig Regnskabschef til Christonik i Ishøj

Firmaets nuværende bogholder, som har været ansat i firmaet i mange år, går på pension ved udgangen af 2019. Derfor søger vi nu en dygtig Regnskabsansvarlig til posten, som er firmaets hjerte, maskinrum og centrum. Opgaverne spænder bredt over både hele økonomidelen samt dele af den administrative- og juridiske del. Afdelingen i Norge og aktiviteter i Sverige indgår også, hvorfor man får kontakt med økonomimedarbejdere/revisorer i hvert enkelt land.

Som vores nye Regnskabschef kommer du til at deltage aktivt i at skabe ro, overblik og struktur i en ambitiøs virksomhed i vækst med 20 ansatte. Til at starte med bliver det din opgave at overtage bogføringsopgaven, få den digitaliseret og strømlinet og når det er på plads, sammen med ledelsen at finde den rigtig model til løsning af opgaven fremover - til en start nok med en deltidsbogholder. Efter noget tid forventer vi, at du ønsker at blive en aktiv del af ledelsen og strategien fremadrettet.

Christonik er i gang med en digitaliseringsproces og det er derfor vigtigt, at du er god til it-systemer og har interesse for området.

Du bliver en del af et velfungerende team, hvor ansvarlighed og selvstændighed er i fokus. Som vores nye Regnskabschef får du et meget alsidigt arbejde, og store muligheder for at præge dit job.


Dine arbejdsopgaver vil i store træk omfatte:

  • Månedsafslutning, periodisering, afstemning samt rapportering
  • Årsregnskab, skatteregnskab, opfølgning og analyser
  • Budgettering
  • Administration af debitorer og rykkerprocedure
  • IT-styring af virksomhedens forskellige platforme
  • Administration af firmabiler, forsikringer m.m.
  • Lønadministration, pensioner m.m.
  • Anlægskartotek og afstemning heraf
  • Indberetning af moms og offentlige indberetninger generelt
  • Ad hoc-controlling og analyser
  • Overblik over firmaets import/eksport
  • Styring af kontrakter, både kunder og leverandørers
  • Projektstyring
  • Revision af kontoplan
  • Lageroptælling/stikprøve kontrol
  • Kontakt til revisorer i Norge og Sverige
  • Rapportering til ledelsen
  • Sparring med vores 2 direktører

Dine Kvalifikationer

Vi søger en Regnskabschef der trives med tal og regnskaber. Som har et godt indblik i hvordan en virksomheds økonomi fungerer og du har generelt et godt og solidt økonomisk overblik.

Du har en relevant uddannelse som f.eks. Cand.merc./HD/HA samt flg.:

  • Du har erfaring med Navision eller lign. og er vant til at bruge Excel
  • Du har en stor interesse og en god forståelse for IT-systemer.
  • Du er god til at sætte dig ind i forskellige systemer og trives generelt med at lære nyt
  • Du har kendskab til Business Intelligens-værktøjer og digitalisering
  • Du er bruger af dataløn
  • Du har godt kendskab eller interesse for HR
  • Du er dygtig til at udforme analyse/statistikker til brug for bestyrelsen
  • Det er en fordel hvis du har erfaring fra andre virksomheder, som også har været igennem en digitaliseringsproces
  • Vi ser gerne at du har kendskab til tekniske produkter – ikke et krav.
  • Du har nemt ved at gennemskue tal og se sammenhængene
  • Du er struktureret, analytisk og tager naturligt ansvar
  • Engelsk i skrift og tale. Svensk eller Norsk vil være et plus.

Om dig:

Vi forventer at du er et socialt og engageret menneske, som har hjertet på rette sted – uden at miste grebet om tallene. Vi ønsker at ansætte en Regnskabsansvarlig, som automatisk tager ansvar, er effektiv og samtidig er omsorgsfuld. Som person har du fundet din ”hylde” i tallene, du besidder et stort overskud og har generelt et godt humør – og du løser gerne andre opgaver, som altid opstår i en mindre virksomhed. Du trives med at være firmaets ”centrum”, som har styr på – nok det meste - efter en tid.

Vi tilbyder:

I Christonik vil du få en inspirerende og afvekslende arbejdsdag med gode og engagerede kollegaer. Christonik er en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og mulighed for at præge jobbet og organisationen. Du vil blive grundigt introduceret i jobbet af den nuværende økonomiansvarlige, som vil gennemgå alle opgaver med dig igennem en periode. Du får en til tider hektisk dagligdag, men med et højt fagligt indhold og meget forskellige opgaver. Løn og øvrige ansættelsesvilkår vil matche de stillede krav og indeholder også pension, sundhedsforsikring, og ulykkesforsikring.

Christonik er en af de ledende udbydere af værktøj og komponenter i Danmark indenfor air-condition og varmeløsninger til køretøjer. Vi leverer til alle slags køretøjer, og regner Skandinavien for vores hjemmemarked - men vi opererer i hele verden. Det er en del af vores strategi, at være så tæt på vores kunder som muligt, og bestræber os altid på, at være på forkant med udviklingen af produkterne. Som specialister sætter Christonik en ære i at udvikle nye produkter, og på den måde udfordre det eksisterende marked og sætte nye ambitiøse standarder.

Din ansøgning:

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Venligst søg jobbet via nedenstående link.

BEM: Vi modtager ikke ansøgninger via mail.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047892Phoenix-bdf442ac12019-07-09T00:00:00Jordnær og dygtig Regnskabschef til Christonik i Ishøj

Firmaets nuværende bogholder, som har været ansat i firmaet i mange år, går på pension ved udgangen af 2019. Derfor søger vi nu en dygtig Regnskabsansvarlig til posten, som er firmaets hjerte, maskinrum og centrum. Opgaverne spænder bredt over både hele økonomidelen samt dele af den administrative- og juridiske del. Afdelingen i Norge og aktiviteter i Sverige indgår også, hvorfor man får kontakt med økonomimedarbejdere/revisorer i hvert enkelt land.

Som vores nye Regnskabschef kommer du til at deltage aktivt i at skabe ro, overblik og struktur i en ambitiøs virksomhed i vækst med 20 ansatte. Til at starte med bliver det din opgave at overtage bogføringsopgaven, få den digitaliseret og strømlinet og når det er på plads, sammen med ledelsen at finde den rigtig model til løsning af opgaven fremover - til en start nok med en deltidsbogholder. Efter noget tid forventer vi, at du ønsker at blive en aktiv del af ledelsen og strategien fremadrettet.

Christonik er i gang med en digitaliseringsproces og det er derfor vigtigt, at du er god til it-systemer og har interesse for området.

Du bliver en del af et velfungerende team, hvor ansvarlighed og selvstændighed er i fokus. Som vores nye Regnskabschef får du et meget alsidigt arbejde, og store muligheder for at præge dit job.


Dine arbejdsopgaver vil i store træk omfatte:

  • Månedsafslutning, periodisering, afstemning samt rapportering
  • Årsregnskab, skatteregnskab, opfølgning og analyser
  • Budgettering
  • Administration af debitorer og rykkerprocedure
  • IT-styring af virksomhedens forskellige platforme
  • Administration af firmabiler, forsikringer m.m.
  • Lønadministration, pensioner m.m.
  • Anlægskartotek og afstemning heraf
  • Indberetning af moms og offentlige indberetninger generelt
  • Ad hoc-controlling og analyser
  • Overblik over firmaets import/eksport
  • Styring af kontrakter, både kunder og leverandørers
  • Projektstyring
  • Revision af kontoplan
  • Lageroptælling/stikprøve kontrol
  • Kontakt til revisorer i Norge og Sverige
  • Rapportering til ledelsen
  • Sparring med vores 2 direktører

Dine Kvalifikationer

Vi søger en Regnskabschef der trives med tal og regnskaber. Som har et godt indblik i hvordan en virksomheds økonomi fungerer og du har generelt et godt og solidt økonomisk overblik.

Du har en relevant uddannelse som f.eks. Cand.merc./HD/HA samt flg.:

  • Du har erfaring med Navision eller lign. og er vant til at bruge Excel
  • Du har en stor interesse og en god forståelse for IT-systemer.
  • Du er god til at sætte dig ind i forskellige systemer og trives generelt med at lære nyt
  • Du har kendskab til Business Intelligens-værktøjer og digitalisering
  • Du er bruger af dataløn
  • Du har godt kendskab eller interesse for HR
  • Du er dygtig til at udforme analyse/statistikker til brug for bestyrelsen
  • Det er en fordel hvis du har erfaring fra andre virksomheder, som også har været igennem en digitaliseringsproces
  • Vi ser gerne at du har kendskab til tekniske produkter – ikke et krav.
  • Du har nemt ved at gennemskue tal og se sammenhængene
  • Du er struktureret, analytisk og tager naturligt ansvar
  • Engelsk i skrift og tale. Svensk eller Norsk vil være et plus.

Om dig:

Vi forventer at du er et socialt og engageret menneske, som har hjertet på rette sted – uden at miste grebet om tallene. Vi ønsker at ansætte en Regnskabsansvarlig, som automatisk tager ansvar, er effektiv og samtidig er omsorgsfuld. Som person har du fundet din ”hylde” i tallene, du besidder et stort overskud og har generelt et godt humør – og du løser gerne andre opgaver, som altid opstår i en mindre virksomhed. Du trives med at være firmaets ”centrum”, som har styr på – nok det meste - efter en tid.

Vi tilbyder:

I Christonik vil du få en inspirerende og afvekslende arbejdsdag med gode og engagerede kollegaer. Christonik er en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og mulighed for at præge jobbet og organisationen. Du vil blive grundigt introduceret i jobbet af den nuværende økonomiansvarlige, som vil gennemgå alle opgaver med dig igennem en periode. Du får en til tider hektisk dagligdag, men med et højt fagligt indhold og meget forskellige opgaver. Løn og øvrige ansættelsesvilkår vil matche de stillede krav og indeholder også pension, sundhedsforsikring, og ulykkesforsikring.

Christonik er en af de ledende udbydere af værktøj og komponenter i Danmark indenfor air-condition og varmeløsninger til køretøjer. Vi leverer til alle slags køretøjer, og regner Skandinavien for vores hjemmemarked - men vi opererer i hele verden. Det er en del af vores strategi, at være så tæt på vores kunder som muligt, og bestræber os altid på, at være på forkant med udviklingen af produkterne. Som specialister sætter Christonik en ære i at udvikle nye produkter, og på den måde udfordre det eksisterende marked og sætte nye ambitiøse standarder.

Din ansøgning:

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Venligst søg jobbet via nedenstående link.

BEM: Vi modtager ikke ansøgninger via mail.

2019-08-21T00:51:18.360 Firmaets nuværende bogholder, som har været ansat i firmaet i mange år, går på pension ved udgangen af 2019. Derfor søger vi nu en dygtig Regnskabsansvarlig til posten, som er firmaets hjerte, maskinrum og centrum. Opgaverne spænder bredt over både hele økonomidelen samt dele af den administrative- og juridiske del. Afdelingen i Norge og aktiviteter i Sverige indgår også, hvorfor man får kontakt med økonomimedarbejdere revisorer i hvert enkelt land. Som vores nye Regnskabschef kommer du til at deltage aktivt i at skabe ro, overblik og struktur i en ambitiøs virksomhed i vækst med 20 ansatte. Til at starte med bliver det din opgave at overtage bogføringsopgaven, få den digitaliseret og strømlinet og når det er på plads, sammen med ledelsen at finde den rigtig model til løsning af opgaven fremover - til en start nok med en deltidsbogholder. Efter noget tid forventer vi, at du ønsker at blive en aktiv del af ledelsen og strategien fremadrettet. Christonik er i gang med en digitaliseringsproces og det er derfor vigtigt, at du er god til it-systemer og har interesse for området. Du bliver en del af et velfungerende team, hvor ansvarlighed og selvstændighed er i fokus. Som vores nye Regnskabschef får du et meget alsidigt arbejde, og store muligheder for at præge dit job. Dine arbejdsopgaver vil i store træk omfatte: Månedsafslutning, periodisering, afstemning samt rapportering Årsregnskab, skatteregnskab, opfølgning og analyser Budgettering Administration af debitorer og rykkerprocedure IT-styring af virksomhedens forskellige platforme Administration af firmabiler, forsikringer m.m. Lønadministration, pensioner m.m. Anlægskartotek og afstemning heraf Indberetning af moms og offentlige indberetninger generelt Ad hoc-controlling og analyser Overblik over firmaets import eksport Styring af kontrakter, både kunder og leverandørers Projektstyring Revision af kontoplan Lageroptælling stikprøve kontrol Kontakt til revisorer i Norge og Sverige Rapportering til ledelsen Sparring med vores 2 direktører Dine Kvalifikationer Vi søger en Regnskabschef der trives med tal og regnskaber. Som har et godt indblik i hvordan en virksomheds økonomi fungerer og du har generelt et godt og solidt økonomisk overblik. Du har en relevant uddannelse som f.eks. Cand.merc. HD HA samt flg.: Du har erfaring med Navision eller lign. og er vant til at bruge Excel Du har en stor interesse og en god forståelse for IT-systemer. Du er god til at sætte dig ind i forskellige systemer og trives generelt med at lære nyt Du har kendskab til Business Intelligens-værktøjer og digitalisering Du er bruger af dataløn Du har godt kendskab eller interesse for HR Du er dygtig til at udforme analyse statistikker til brug for bestyrelsen Det er en fordel hvis du har erfaring fra andre virksomheder, som også har været igennem en digitaliseringsproces Vi ser gerne at du har kendskab til tekniske produkter ikke et krav. Du har nemt ved at gennemskue tal og se sammenhængene Du er struktureret, analytisk og tager naturligt ansvar Engelsk i skrift og tale. Svensk eller Norsk vil være et plus. Om dig: Vi forventer at du er et socialt og engageret menneske, som har hjertet på rette sted uden at miste grebet om tallene. Vi ønsker at ansætte en Regnskabsansvarlig, som automatisk tager ansvar, er effektiv og samtidig er omsorgsfuld. Som person har du fundet din hylde i tallene, du besidder et stort overskud og har generelt et godt humør og du løser gerne andre opgaver, som altid opstår i en mindre virksomhed. Du trives med at være firmaets centrum , som har styr på nok det meste - efter en tid. Vi tilbyder: I Christonik vil du få en inspirerende og afvekslende arbejdsdag med gode og engagerede kollegaer. Christonik er en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og mulighed for at præge jobbet og organisationen. Du vil blive grundigt introduceret i jobbet af den nuværende økonomiansvarlige, som vil gennemgå alle opgaver med dig igennem en periode. Du får en til tider hektisk dagligdag, men med et højt fagligt indhold og meget forskellige opgaver. Løn og øvrige ansættelsesvilkår vil matche de stillede krav og indeholder også pension, sundhedsforsikring, og ulykkesforsikring. Christonik er en af de ledende udbydere af værktøj og komponenter i Danmark indenfor air-condition og varmeløsninger til køretøjer. Vi leverer til alle slags køretøjer, og regner Skandinavien for vores hjemmemarked - men vi opererer i hele verden. Det er en del af vores strategi, at være så tæt på vores kunder som muligt, og bestræber os altid på, at være på forkant med udviklingen af produkterne. Som specialister sætter Christonik en ære i at udvikle nye produkter, og på den måde udfordre det eksisterende marked og sætte nye ambitiøse standarder. Din ansøgning: Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Venligst søg jobbet via nedenstående link. BEM: Vi modtager ikke ansøgninger via mail.11jobnetbdf442ac100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-20T00:00:000000http://www.job-link.dk/stillinger/?hr=show-job/454530EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnIshøjEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3551249Job-Link ApS11Søgårdsvej 44, 1.2635IshøjDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782371JobNet5008577500857710021-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bdf442achttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bdf442achttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bdf442ac&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bdf442ac&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonJordnær og dygtig Regnskabschef til Christonik i Ishøj1Dansk3Læse/ tale241103Regnskabschef3Økonomi362116958noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330115279Regnskabsansvarlig - barselsvikariatRobot Regnskabsansvarlig - barselsvikariat søges til HTG fællesskabet. Fællesskabet består af de tre selvejende gymnasier: Hvidovre Gymnasium, Københavns åbne Gymnasium samt Høje Taastrup Gymnasium. Da vores regnskabsansvarlige medarbejder skal på barsel, søger vi en barselsvikar til fællesskabet. Arbejdet vil skulle udføres på alle 3 gymnasier. Den regnskabsansvarlige vil dels referere til rektorerne på de pågældende skoler, dels til ledelsen i det administrative fællesskab. Din dagligdag vil i stor grad være selvstyret. Der vil være tale om tre separate økonomistyringsopgaver op imod tre ledelser og tre bestyrelser. Herudover vil der også periodevis kunne opstå assistance med især lønindplacering, lønrefusioner og personalesager og lignende. Du vil have det overordnede ansvar for den faglige opdatering af regnskabsområdet i det administrative fællesskab. Der vil blive indgået en ansættelseskontrakt, der sikrer en hensigtsmæssig arbejdsdeling mellem institutionerne, og som samtidigt giver et gennemskueligt, udfordrende og udviklende arbejde. Ansøgeren skal være ansvarlig for flg. opgaver: Overordnet budgetstyring, likviditetsstyring og opfølgning. Strategisk økonomirådgivning af rektorer og bestyrelser Overordnet regnskabsstyring og rapportering. Analyse og prognosearbejde. Bygnings- og anlægsregnskab. Andre opgaver i forbindelse med økonomi og styring. Lønindplacering, lønrefusioner og andre personalesager Du skal have kompetencer inden for ovennævnte ansvarsområder. Kendskab til økonomisk drift af et gymnasium samt systemerne Navision og SLS er en fordel, men ikke et krav. Du har en akademisk uddannelse som HD(R) cand.merc.(revision) eller tilsvarende. Du er en åben og moderne leder, der kan kommunikere og samarbejde med institutionens forskellige medarbejdergrupper og eksterne samarbejdspartnere. Vi tilbyder løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst omkring chefer ved institutioner (045-19). Stillingen er på 37 timer pr. uge. Barselsvikariatet forventes at løbe i perioden 1 1-2020 til og med 30. november 2020 de første 2 måneder vil være sideløbende med vores nuværende regnskabsansvarlige. Yderligere oplysninger kan fås Sidsel Buhr Jeppesen, telefon 30 60 37 60. Ansøgning fremsendes elektronisk til sb@htg.dk. mrk. Regnskabsansvarlig , så den er modtaget senest 18 11-2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 25. november 2019 fra kl. 12.00

Regnskabsansvarlig - barselsvikariat

søges til HTG fællesskabet. Fællesskabet består af de tre selvejende gymnasier: Hvidovre Gymnasium, Københavns åbne Gymnasium samt Høje Taastrup Gymnasium.

Da vores regnskabsansvarlige medarbejder skal på barsel, søger vi en barselsvikar til fællesskabet. Arbejdet vil skulle udføres på alle 3 gymnasier.

Den regnskabsansvarlige vil dels referere til rektorerne på de pågældende skoler, dels til ledelsen i det administrative fællesskab. Din dagligdag vil i stor grad være selvstyret.

Der vil være tale om tre separate økonomistyringsopgaver op imod tre ledelser og tre bestyrelser. Herudover vil der også periodevis kunne opstå assistance med især lønindplacering, lønrefusioner og personalesager og lignende. Du vil have det overordnede ansvar for den faglige opdatering af regnskabsområdet i det administrative fællesskab.

Der vil blive indgået en ansættelseskontrakt, der sikrer en hensigtsmæssig arbejdsdeling mellem institutionerne, og som samtidigt giver et gennemskueligt, udfordrende og udviklende arbejde.

Ansøgeren skal være ansvarlig for flg. opgaver:

  • Overordnet budgetstyring, likviditetsstyring og opfølgning.
  • Strategisk økonomirådgivning af rektorer og bestyrelser
  • Overordnet regnskabsstyring og rapportering.
  • Analyse og prognosearbejde.
  • Bygnings- og anlægsregnskab.
  • Andre opgaver i forbindelse med økonomi og styring.
  • Lønindplacering, lønrefusioner og andre personalesager

Du skal have kompetencer inden for ovennævnte ansvarsområder. Kendskab til økonomisk drift af et gymnasium samt systemerne Navision og SLS er en fordel, men ikke et krav. Du har en akademisk uddannelse som HD(R)/cand.merc.(revision) eller tilsvarende. Du er en åben og moderne leder, der kan kommunikere og samarbejde med institutionens forskellige medarbejdergrupper og eksterne samarbejdspartnere.

Vi tilbyder løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst omkring chefer ved institutioner (045-19). Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Barselsvikariatet forventes at løbe i perioden 1/1-2020 til og med 30. november 2020 – de første 2 måneder vil være sideløbende med vores nuværende regnskabsansvarlige.

Yderligere oplysninger kan fås Sidsel Buhr Jeppesen, telefon 30 60 37 60.

Ansøgning fremsendes elektronisk til sb@htg.dk. mrk. ”Regnskabsansvarlig”, så den er modtaget senest 18/11-2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 25. november 2019 fra kl. 12.00

Høje-Taastrup GymnasiumTaastrup2019-10-31T00:00:002019-11-18T00:00:00
330093709Erfaren regnskabschef til koncern i stor vækstRobot ACEA Koncernen består af 15 virksomheder, der arbejder indenfor et bredt felt af finansielle services og jura. Vi er i stor vækst og søger nu efter den person, der kan være med til at få vores økonomiafdeling endnu et gear op! Kan du holde overblikket over koncernens økonomi, vækst og cashflow? Har du erfaring med aflæggelse af regnskab efter IFRS? Så er det muligvis dig vi søger! Du vil indgå i et tæt samarbejde med koncernledelsen, og være med til at sikre, at vi altid træffer beslutning på et veloplyst grundlag. Det forventes at du kan arbejde selvstændigt, og at du kan tage personligt ansvar for at overholde en deadline. Som en del af jobbet, vil du være med til at forme og udvikle hele koncernens regnskabsafdeling, samt udarbejde af de rigtige processer i afdelingen, som er en del af finansafdelingen. Vi forventer her, at du kan bidrage med erfaring og overblik, arbejder godt under pres, og har en løsningorienteret tilgang til opgaverne. Du vil ligeledes indgå som en fast del af udviklingen af vores IT-systemer, idet IT og økonomi hænger uløseligt sammen i en koncern som vores. Det er derfor vigtigt at du har en forståelse for IT, der går ud over blot at være vant til at arbejde i Word og Excel. Størstedelen af vores systemer er baseret på Microsoft Navision, og et dybdegående kendskab til dette regnskabsprogram er derfor nødvendigt. Eksempler på konkrete arbejdsopgaver kunne være: Ansvar for kontrolleren af omkostninger, omsætning og budgetter, herunder forberedelse, udførelse og opfølgning Udarbejdelse af måneds- kvartals- og årsregnskaber, herunder også i henhold til IFRS Udarbejdelse af finansielle analyser for ledelsen Have det generelle overblik over koncernens økonomi og cashflow Sikre det rette fokus på de væsentlige nøgletal Sikre rettidig og pålidelig rapportering til ledelse, bestyrelse, långivere og investorer Sikre et godt og stabilt beslutningsgrundlag for ledelsens beslutningen Have ledelsesansvar for regnskabsafdelingen, som består af 5 personer Som kollega forventer vi at du kan indgå i et friskt og dynamisk team, samt arbejder godt under en flad ledelsesstruktur. Vi værdsætter kollegaer der selv kan tage ansvar for egne opgaver, og som samtidig kan se ud over sin egen specifikke funktion, og kunne indgå i konstruktive udviklingsprojekter på tværs af afdelinger og virksomheder indenfor koncernen. Kan du se dig selv i ovenstående, så hører vi gerne fra dig!

ACEA Koncernen består af 15 virksomheder, der arbejder indenfor et bredt felt af finansielle services og jura. Vi er i stor vækst og søger nu efter den person, der kan være med til at få vores økonomiafdeling endnu et gear op! Kan du holde overblikket over koncernens økonomi, vækst og cashflow? Har du erfaring med aflæggelse af regnskab efter IFRS? Så er det muligvis dig vi søger!

 

Du vil indgå i et tæt samarbejde med koncernledelsen, og være med til at sikre, at vi altid træffer beslutning på et veloplyst grundlag. Det forventes at du kan arbejde selvstændigt, og at du kan tage personligt ansvar for at overholde en deadline. 

 

Som en del af jobbet, vil du være med til at forme og udvikle hele koncernens regnskabsafdeling, samt udarbejde af de rigtige processer i afdelingen, som er en del af finansafdelingen. Vi forventer her, at du kan bidrage med erfaring og overblik, arbejder godt under pres, og har en løsningorienteret tilgang til opgaverne.

 

Du vil ligeledes indgå som en fast del af udviklingen af vores IT-systemer, idet IT og økonomi hænger uløseligt sammen i en koncern som vores. Det er derfor vigtigt at du har en forståelse for IT, der går ud over blot at være vant til at arbejde i Word og Excel. Størstedelen af vores systemer er baseret på Microsoft Navision, og et dybdegående kendskab til dette regnskabsprogram er derfor nødvendigt.

 

Eksempler på konkrete arbejdsopgaver kunne være:

 

  • Ansvar for kontrolleren af omkostninger, omsætning og budgetter, herunder forberedelse, udførelse og opfølgning  
  • Udarbejdelse af måneds- kvartals- og årsregnskaber, herunder også i henhold til IFRS
  • Udarbejdelse af finansielle analyser for ledelsen
  • Have det generelle overblik over koncernens økonomi og cashflow
  • Sikre det rette fokus på de væsentlige nøgletal
  • Sikre rettidig og pålidelig rapportering til ledelse, bestyrelse, långivere og investorer
  • Sikre et godt og stabilt beslutningsgrundlag for ledelsens beslutningen
  • Have ledelsesansvar for regnskabsafdelingen, som består af 5 personer

 

Som kollega forventer vi at du kan indgå i et friskt og dynamisk team, samt arbejder godt under en flad ledelsesstruktur. Vi værdsætter kollegaer der selv kan tage ansvar for egne opgaver, og som samtidig kan se ud over sin egen specifikke funktion, og kunne indgå i konstruktive udviklingsprojekter på tværs af afdelinger og virksomheder indenfor koncernen.

 

Kan du se dig selv i ovenstående, så hører vi gerne fra dig!

ACEA Capital A/SKøbenhavn K2019-09-23T00:00:002019-11-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Regnskabsansvarlig - barselsvikariat

Høje-Taastrup Gymnasium

Taastrup
Regnskabsansvarlig - barselsvikariat søges til HTG fællesskabet. Fællesskabet består af de tre selvejende gymnasier: Hvidovre Gymnasium, Københavns åbne Gymnasium samt Høje Taastrup Gymnasium. Da vores regnskabsansvarlige medarbejder skal på barsel,...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Erfaren regnskabschef til koncern i stor vækst

ACEA Capital A/S

København K
ACEA Koncernen består af 15 virksomheder, der arbejder indenfor et bredt felt af finansielle services og jura. Vi er i stor vækst og søger nu efter den person, der kan være med til at få vores økonomiafdeling endnu et gear op! Kan du holde overblikk...
Indrykket:23. september 2019
Udløbsdato:14. november 2019