Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jordnær og dygtig Regnskabschef til Christonik i Ishøj

Firmaets nuværende bogholder, som har været ansat i firmaet i mange år, går på pension ved udgangen af 2019. Derfor søger vi nu en dygtig Regnskabsansvarlig til posten, som er firmaets hjerte, maskinrum og centrum. Opgaverne spænder bredt over både hele økonomidelen samt dele af den administrative- og juridiske del. Afdelingen i Norge og aktiviteter i Sverige indgår også, hvorfor man får kontakt med økonomimedarbejdere/revisorer i hvert enkelt land.

Som vores nye Regnskabschef kommer du til at deltage aktivt i at skabe ro, overblik og struktur i en ambitiøs virksomhed i vækst med 20 ansatte. Til at starte med bliver det din opgave at overtage bogføringsopgaven, få den digitaliseret og strømlinet og når det er på plads, sammen med ledelsen at finde den rigtig model til løsning af opgaven fremover - til en start nok med en deltidsbogholder. Efter noget tid forventer vi, at du ønsker at blive en aktiv del af ledelsen og strategien fremadrettet.

Christonik er i gang med en digitaliseringsproces og det er derfor vigtigt, at du er god til it-systemer og har interesse for området.

Du bliver en del af et velfungerende team, hvor ansvarlighed og selvstændighed er i fokus. Som vores nye Regnskabschef får du et meget alsidigt arbejde, og store muligheder for at præge dit job.


Dine arbejdsopgaver vil i store træk omfatte:

  • Månedsafslutning, periodisering, afstemning samt rapportering
  • Årsregnskab, skatteregnskab, opfølgning og analyser
  • Budgettering
  • Administration af debitorer og rykkerprocedure
  • IT-styring af virksomhedens forskellige platforme
  • Administration af firmabiler, forsikringer m.m.
  • Lønadministration, pensioner m.m.
  • Anlægskartotek og afstemning heraf
  • Indberetning af moms og offentlige indberetninger generelt
  • Ad hoc-controlling og analyser
  • Overblik over firmaets import/eksport
  • Styring af kontrakter, både kunder og leverandørers
  • Projektstyring
  • Revision af kontoplan
  • Lageroptælling/stikprøve kontrol
  • Kontakt til revisorer i Norge og Sverige
  • Rapportering til ledelsen
  • Sparring med vores 2 direktører

Dine Kvalifikationer

Vi søger en Regnskabschef der trives med tal og regnskaber. Som har et godt indblik i hvordan en virksomheds økonomi fungerer og du har generelt et godt og solidt økonomisk overblik.

Du har en relevant uddannelse som f.eks. Cand.merc./HD/HA samt flg.:

  • Du har erfaring med Navision eller lign. og er vant til at bruge Excel
  • Du har en stor interesse og en god forståelse for IT-systemer.
  • Du er god til at sætte dig ind i forskellige systemer og trives generelt med at lære nyt
  • Du har kendskab til Business Intelligens-værktøjer og digitalisering
  • Du er bruger af dataløn
  • Du har godt kendskab eller interesse for HR
  • Du er dygtig til at udforme analyse/statistikker til brug for bestyrelsen
  • Det er en fordel hvis du har erfaring fra andre virksomheder, som også har været igennem en digitaliseringsproces
  • Vi ser gerne at du har kendskab til tekniske produkter – ikke et krav.
  • Du har nemt ved at gennemskue tal og se sammenhængene
  • Du er struktureret, analytisk og tager naturligt ansvar
  • Engelsk i skrift og tale. Svensk eller Norsk vil være et plus.

Om dig:

Vi forventer at du er et socialt og engageret menneske, som har hjertet på rette sted – uden at miste grebet om tallene. Vi ønsker at ansætte en Regnskabsansvarlig, som automatisk tager ansvar, er effektiv og samtidig er omsorgsfuld. Som person har du fundet din ”hylde” i tallene, du besidder et stort overskud og har generelt et godt humør – og du løser gerne andre opgaver, som altid opstår i en mindre virksomhed. Du trives med at være firmaets ”centrum”, som har styr på – nok det meste - efter en tid.

Vi tilbyder:

I Christonik vil du få en inspirerende og afvekslende arbejdsdag med gode og engagerede kollegaer. Christonik er en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og mulighed for at præge jobbet og organisationen. Du vil blive grundigt introduceret i jobbet af den nuværende økonomiansvarlige, som vil gennemgå alle opgaver med dig igennem en periode. Du får en til tider hektisk dagligdag, men med et højt fagligt indhold og meget forskellige opgaver. Løn og øvrige ansættelsesvilkår vil matche de stillede krav og indeholder også pension, sundhedsforsikring, og ulykkesforsikring.

Christonik er en af de ledende udbydere af værktøj og komponenter i Danmark indenfor air-condition og varmeløsninger til køretøjer. Vi leverer til alle slags køretøjer, og regner Skandinavien for vores hjemmemarked - men vi opererer i hele verden. Det er en del af vores strategi, at være så tæt på vores kunder som muligt, og bestræber os altid på, at være på forkant med udviklingen af produkterne. Som specialister sætter Christonik en ære i at udvikle nye produkter, og på den måde udfordre det eksisterende marked og sætte nye ambitiøse standarder.

Din ansøgning:

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Venligst søg jobbet via nedenstående link.

BEM: Vi modtager ikke ansøgninger via mail.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047892Phoenix-bdf442ac12019-07-09T00:00:00Jordnær og dygtig Regnskabschef til Christonik i Ishøj

Firmaets nuværende bogholder, som har været ansat i firmaet i mange år, går på pension ved udgangen af 2019. Derfor søger vi nu en dygtig Regnskabsansvarlig til posten, som er firmaets hjerte, maskinrum og centrum. Opgaverne spænder bredt over både hele økonomidelen samt dele af den administrative- og juridiske del. Afdelingen i Norge og aktiviteter i Sverige indgår også, hvorfor man får kontakt med økonomimedarbejdere/revisorer i hvert enkelt land.

Som vores nye Regnskabschef kommer du til at deltage aktivt i at skabe ro, overblik og struktur i en ambitiøs virksomhed i vækst med 20 ansatte. Til at starte med bliver det din opgave at overtage bogføringsopgaven, få den digitaliseret og strømlinet og når det er på plads, sammen med ledelsen at finde den rigtig model til løsning af opgaven fremover - til en start nok med en deltidsbogholder. Efter noget tid forventer vi, at du ønsker at blive en aktiv del af ledelsen og strategien fremadrettet.

Christonik er i gang med en digitaliseringsproces og det er derfor vigtigt, at du er god til it-systemer og har interesse for området.

Du bliver en del af et velfungerende team, hvor ansvarlighed og selvstændighed er i fokus. Som vores nye Regnskabschef får du et meget alsidigt arbejde, og store muligheder for at præge dit job.


Dine arbejdsopgaver vil i store træk omfatte:

  • Månedsafslutning, periodisering, afstemning samt rapportering
  • Årsregnskab, skatteregnskab, opfølgning og analyser
  • Budgettering
  • Administration af debitorer og rykkerprocedure
  • IT-styring af virksomhedens forskellige platforme
  • Administration af firmabiler, forsikringer m.m.
  • Lønadministration, pensioner m.m.
  • Anlægskartotek og afstemning heraf
  • Indberetning af moms og offentlige indberetninger generelt
  • Ad hoc-controlling og analyser
  • Overblik over firmaets import/eksport
  • Styring af kontrakter, både kunder og leverandørers
  • Projektstyring
  • Revision af kontoplan
  • Lageroptælling/stikprøve kontrol
  • Kontakt til revisorer i Norge og Sverige
  • Rapportering til ledelsen
  • Sparring med vores 2 direktører

Dine Kvalifikationer

Vi søger en Regnskabschef der trives med tal og regnskaber. Som har et godt indblik i hvordan en virksomheds økonomi fungerer og du har generelt et godt og solidt økonomisk overblik.

Du har en relevant uddannelse som f.eks. Cand.merc./HD/HA samt flg.:

  • Du har erfaring med Navision eller lign. og er vant til at bruge Excel
  • Du har en stor interesse og en god forståelse for IT-systemer.
  • Du er god til at sætte dig ind i forskellige systemer og trives generelt med at lære nyt
  • Du har kendskab til Business Intelligens-værktøjer og digitalisering
  • Du er bruger af dataløn
  • Du har godt kendskab eller interesse for HR
  • Du er dygtig til at udforme analyse/statistikker til brug for bestyrelsen
  • Det er en fordel hvis du har erfaring fra andre virksomheder, som også har været igennem en digitaliseringsproces
  • Vi ser gerne at du har kendskab til tekniske produkter – ikke et krav.
  • Du har nemt ved at gennemskue tal og se sammenhængene
  • Du er struktureret, analytisk og tager naturligt ansvar
  • Engelsk i skrift og tale. Svensk eller Norsk vil være et plus.

Om dig:

Vi forventer at du er et socialt og engageret menneske, som har hjertet på rette sted – uden at miste grebet om tallene. Vi ønsker at ansætte en Regnskabsansvarlig, som automatisk tager ansvar, er effektiv og samtidig er omsorgsfuld. Som person har du fundet din ”hylde” i tallene, du besidder et stort overskud og har generelt et godt humør – og du løser gerne andre opgaver, som altid opstår i en mindre virksomhed. Du trives med at være firmaets ”centrum”, som har styr på – nok det meste - efter en tid.

Vi tilbyder:

I Christonik vil du få en inspirerende og afvekslende arbejdsdag med gode og engagerede kollegaer. Christonik er en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og mulighed for at præge jobbet og organisationen. Du vil blive grundigt introduceret i jobbet af den nuværende økonomiansvarlige, som vil gennemgå alle opgaver med dig igennem en periode. Du får en til tider hektisk dagligdag, men med et højt fagligt indhold og meget forskellige opgaver. Løn og øvrige ansættelsesvilkår vil matche de stillede krav og indeholder også pension, sundhedsforsikring, og ulykkesforsikring.

Christonik er en af de ledende udbydere af værktøj og komponenter i Danmark indenfor air-condition og varmeløsninger til køretøjer. Vi leverer til alle slags køretøjer, og regner Skandinavien for vores hjemmemarked - men vi opererer i hele verden. Det er en del af vores strategi, at være så tæt på vores kunder som muligt, og bestræber os altid på, at være på forkant med udviklingen af produkterne. Som specialister sætter Christonik en ære i at udvikle nye produkter, og på den måde udfordre det eksisterende marked og sætte nye ambitiøse standarder.

Din ansøgning:

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Venligst søg jobbet via nedenstående link.

BEM: Vi modtager ikke ansøgninger via mail.

2019-08-21T00:51:18.360 Firmaets nuværende bogholder, som har været ansat i firmaet i mange år, går på pension ved udgangen af 2019. Derfor søger vi nu en dygtig Regnskabsansvarlig til posten, som er firmaets hjerte, maskinrum og centrum. Opgaverne spænder bredt over både hele økonomidelen samt dele af den administrative- og juridiske del. Afdelingen i Norge og aktiviteter i Sverige indgår også, hvorfor man får kontakt med økonomimedarbejdere revisorer i hvert enkelt land. Som vores nye Regnskabschef kommer du til at deltage aktivt i at skabe ro, overblik og struktur i en ambitiøs virksomhed i vækst med 20 ansatte. Til at starte med bliver det din opgave at overtage bogføringsopgaven, få den digitaliseret og strømlinet og når det er på plads, sammen med ledelsen at finde den rigtig model til løsning af opgaven fremover - til en start nok med en deltidsbogholder. Efter noget tid forventer vi, at du ønsker at blive en aktiv del af ledelsen og strategien fremadrettet. Christonik er i gang med en digitaliseringsproces og det er derfor vigtigt, at du er god til it-systemer og har interesse for området. Du bliver en del af et velfungerende team, hvor ansvarlighed og selvstændighed er i fokus. Som vores nye Regnskabschef får du et meget alsidigt arbejde, og store muligheder for at præge dit job. Dine arbejdsopgaver vil i store træk omfatte: Månedsafslutning, periodisering, afstemning samt rapportering Årsregnskab, skatteregnskab, opfølgning og analyser Budgettering Administration af debitorer og rykkerprocedure IT-styring af virksomhedens forskellige platforme Administration af firmabiler, forsikringer m.m. Lønadministration, pensioner m.m. Anlægskartotek og afstemning heraf Indberetning af moms og offentlige indberetninger generelt Ad hoc-controlling og analyser Overblik over firmaets import eksport Styring af kontrakter, både kunder og leverandørers Projektstyring Revision af kontoplan Lageroptælling stikprøve kontrol Kontakt til revisorer i Norge og Sverige Rapportering til ledelsen Sparring med vores 2 direktører Dine Kvalifikationer Vi søger en Regnskabschef der trives med tal og regnskaber. Som har et godt indblik i hvordan en virksomheds økonomi fungerer og du har generelt et godt og solidt økonomisk overblik. Du har en relevant uddannelse som f.eks. Cand.merc. HD HA samt flg.: Du har erfaring med Navision eller lign. og er vant til at bruge Excel Du har en stor interesse og en god forståelse for IT-systemer. Du er god til at sætte dig ind i forskellige systemer og trives generelt med at lære nyt Du har kendskab til Business Intelligens-værktøjer og digitalisering Du er bruger af dataløn Du har godt kendskab eller interesse for HR Du er dygtig til at udforme analyse statistikker til brug for bestyrelsen Det er en fordel hvis du har erfaring fra andre virksomheder, som også har været igennem en digitaliseringsproces Vi ser gerne at du har kendskab til tekniske produkter ikke et krav. Du har nemt ved at gennemskue tal og se sammenhængene Du er struktureret, analytisk og tager naturligt ansvar Engelsk i skrift og tale. Svensk eller Norsk vil være et plus. Om dig: Vi forventer at du er et socialt og engageret menneske, som har hjertet på rette sted uden at miste grebet om tallene. Vi ønsker at ansætte en Regnskabsansvarlig, som automatisk tager ansvar, er effektiv og samtidig er omsorgsfuld. Som person har du fundet din hylde i tallene, du besidder et stort overskud og har generelt et godt humør og du løser gerne andre opgaver, som altid opstår i en mindre virksomhed. Du trives med at være firmaets centrum , som har styr på nok det meste - efter en tid. Vi tilbyder: I Christonik vil du få en inspirerende og afvekslende arbejdsdag med gode og engagerede kollegaer. Christonik er en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og mulighed for at præge jobbet og organisationen. Du vil blive grundigt introduceret i jobbet af den nuværende økonomiansvarlige, som vil gennemgå alle opgaver med dig igennem en periode. Du får en til tider hektisk dagligdag, men med et højt fagligt indhold og meget forskellige opgaver. Løn og øvrige ansættelsesvilkår vil matche de stillede krav og indeholder også pension, sundhedsforsikring, og ulykkesforsikring. Christonik er en af de ledende udbydere af værktøj og komponenter i Danmark indenfor air-condition og varmeløsninger til køretøjer. Vi leverer til alle slags køretøjer, og regner Skandinavien for vores hjemmemarked - men vi opererer i hele verden. Det er en del af vores strategi, at være så tæt på vores kunder som muligt, og bestræber os altid på, at være på forkant med udviklingen af produkterne. Som specialister sætter Christonik en ære i at udvikle nye produkter, og på den måde udfordre det eksisterende marked og sætte nye ambitiøse standarder. Din ansøgning: Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Venligst søg jobbet via nedenstående link. BEM: Vi modtager ikke ansøgninger via mail.11jobnetbdf442ac100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-20T00:00:000000http://www.job-link.dk/stillinger/?hr=show-job/454530EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnIshøjEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3551249Job-Link ApS11Søgårdsvej 44, 1.2635IshøjDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782371JobNet5008577500857710021-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bdf442achttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bdf442achttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bdf442ac&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bdf442ac&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonJordnær og dygtig Regnskabschef til Christonik i Ishøj1Dansk3Læse/ tale241103Regnskabschef3Økonomi362116958noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330162863Regnskabschef til regnskabsteamet i Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns KommuneBasic Vi søger en regnskabschef, som er fagligt skarp til kerneopgaverne i en regnskabsafdeling og har lyst til faglig ledelse og udvikling. Du skal sikre en høj kvalitet i driften samtidig med, at du har et fokus på udviklingen, og så evner du at skabe det gode samarbejde på tværs i en stor organisation. Vi søger en erfaren og fagligt stærk regnskabschef til vores regnskabsteam, der sammen med medarbejderne i teamet kan sikre, at Børne- og Ungdomsforvaltningens regnskab til enhver tid giver det bedst mulige styringsgrundlag, både i forvaltningen og på de enkelte skoler og institutioner. Det vil ske i et tæt og positivt samarbejde med kolleger og medarbejdere i vores egen forvaltning og med Københavns Kommunes Koncernservice, der varetager de traditionelle bogføringsopgaver. Om stillingen Du får som regnskabschef en central rolle i udviklingen af regnskabsopgaverne i forvaltningen med stort ansvar i løsningen af opgaverne. Vi har i slutningen af 2017 taget et nyt økonomistyringssystem i anvendelse (Kvantum - et standardiseret SAP-system). Opgaven for dig bliver at udvikle og tilpasse regnskabsopgaverne i forvaltningen, så de understøtter vores samlede styringsbehov og anvender mulighederne i vores økonomisystem. Du refererer til centerchefen med ansvar for økonomi og regnskab og indgår sammen med de øvrige otte teamledere i Administrativt Ressourcecenter og yderligere to centerchefer i ledelsesgruppen for Administrativt Ressourcecenter. Du har som teamleder både ansvaret for den faglige og personalemæssige ledelse af dine medarbejdere, herunder gennemførsel af MUS mv. Regnskabsteamet består af 26 engagerede medarbejdere, en god blanding af akademikere og HK ere, og vi arbejder med Controlling Fakturahåndtering Finans, kreditor, debitor Afstemninger Regnskab, kvalitetssikring, vejledninger Økonomiske gennemgange af enkeltinstitutioner Mellemkommunal afregning (køb salg af pladser) Forældrebetaling, herunder fripladsordninger Teamet er et forholdsvis nyetableret ved en fusion mellem vores forældrebetaling og den tidligere regnskabsfunktion, så der udestår også opgave med at få rystet teamet endnu bedre sammen og få afklaret opgavesnit og samarbejdsflader. Om dig Vi forventer, at vores nye regnskabschef har en solid regnskabserfaring og en relevant videregående uddannelse, fx cand.merc., cand.merc.aud. eller lignende, og gerne med erfaring fra det kommunale område. Du skal have et stort fokus på personaleledelsen, herunder trivsel for og faglig udvikling af medarbejderne. Du er god til at lytte, forventningsafstemme og kan holde fast i opgaven til den er løst. Vi forventer, at du har erfaring med faglig ledelse og personaleledelse og har lyst til at videreudvikle dig på det ledelsesfaglige område indgående kendskab til og erfaring med regnskabsaflæggelse, revision, håndtering af tilskud, moms, kontoplan, autorisationer m.m. indgående kendskab til debitor-, kreditorstyring, tilrettelæggelse af afstemnings- og afrapporteringsopgaver gerne erfaring med offentlig økonomistyring gerne erfaring med SAP-systemer eller tilsvarende Som person kan du gå foran fagligt og vise vejen. Du skal kunne indgå i dialog og samarbejde med medarbejderne i teamet, som du er leder for. Du evner at navigere i mange forskellige sammenhænge, både internt i afdelingen og ift. vores samarbejdspartnere i kommunen. Du har lyst til at medvirke til at drive forandring samtidig med, at du evner at fastholde solide, daglige rutineopgaver med et højt kvalitetsmål. Vi tilbyder Du bliver ansat i en stor organisation med gode muligheder for faglig udvikling og karrieremuligheder og med en flad ledelsesstruktur. Vi har et godt, fagligt og kollegialt arbejdsmiljø, hvor vi løfter i flok. Du kan læse mere om BUF organisation her: https: www.kk.dk artikel organisation-i-b C3 B8rne-og-ungdomsforvaltningen Administrativt Ressourcecenter ligger sammen med Center for Policy og Fagligt Center i Gyldenløvesgade, 1600 København V, hvor vi deler bygning med en række af de andre forvaltningers stabe. Du ansættes som chefkonsulent med ledelsesansvar. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst og aftales efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Arbejdstiden er 37 timer om ugen med fleksibel arbejdstid. Tiltrædelse snarest muligt. Yderligere information Ønsker du at høre mere, er du velkommen til at kontakte Mie Heinfelt fra Mercuri Urval på 2179 6509. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 11. februar 2020. Samtaler forventes af blive afholdt primo uge 8. og 2. samtale i uge 9. Om Børne- og Ungdomsforvaltningen Børne- og Ungdomsforvaltningen har til opgave at sikre folkeskoleuddannelse og dagpasningstilbud til alle Københavns børn og unge. Vi har et årligt budget på ca. 11 mia. kr. Grundlaget for at kunne sikre, at vores midler anvendes til gavn for vores børn og unge er en sikker, regnskabsmæssig forvaltning.

Vi søger en regnskabschef, som er fagligt skarp til kerneopgaverne i en regnskabsafdeling og har lyst til faglig ledelse og udvikling. Du skal sikre en høj kvalitet i driften samtidig med, at du har et fokus på udviklingen, og så evner du at skabe det gode samarbejde på tværs i en stor organisation.

Vi søger en erfaren og fagligt stærk regnskabschef til vores regnskabsteam, der sammen med medarbejderne i teamet kan sikre, at Børne- og Ungdomsforvaltningens regnskab til enhver tid giver det bedst mulige styringsgrundlag, både i forvaltningen og på de enkelte skoler og institutioner. Det vil ske i et tæt og positivt samarbejde med kolleger og medarbejdere i vores egen forvaltning og med Københavns Kommunes Koncernservice, der varetager de traditionelle bogføringsopgaver.

Om stillingen
Du får som regnskabschef en central rolle i udviklingen af regnskabsopgaverne i forvaltningen med stort ansvar i løsningen af opgaverne.

Vi har i slutningen af 2017 taget et nyt økonomistyringssystem i anvendelse (Kvantum - et standardiseret SAP-system). Opgaven for dig bliver at udvikle og tilpasse regnskabsopgaverne i forvaltningen, så de understøtter vores samlede styringsbehov og anvender mulighederne i vores økonomisystem.

Du refererer til centerchefen med ansvar for økonomi og regnskab og indgår sammen med de øvrige otte teamledere i Administrativt Ressourcecenter og yderligere to centerchefer i ledelsesgruppen for Administrativt Ressourcecenter. Du har som teamleder både ansvaret for den faglige og personalemæssige ledelse af dine medarbejdere, herunder gennemførsel af MUS mv.

Regnskabsteamet består af 26 engagerede medarbejdere, en god blanding af akademikere og HK’ere, og vi arbejder med

  • Controlling
  • Fakturahåndtering
  • Finans, kreditor, debitor
  • Afstemninger
  • Regnskab, kvalitetssikring, vejledninger
  • Økonomiske gennemgange af enkeltinstitutioner
  • Mellemkommunal afregning (køb/salg af pladser)
  • Forældrebetaling, herunder fripladsordninger

Teamet er et forholdsvis nyetableret ved en fusion mellem vores forældrebetaling og den tidligere regnskabsfunktion, så der udestår også opgave med at få rystet teamet endnu bedre sammen og få afklaret opgavesnit og samarbejdsflader.

Om dig
Vi forventer, at vores nye regnskabschef har en solid regnskabserfaring og en relevant videregående uddannelse, fx cand.merc., cand.merc.aud. eller lignende, og gerne med erfaring fra det kommunale område.

Du skal have et stort fokus på personaleledelsen, herunder trivsel for og faglig udvikling af medarbejderne. Du er god til at lytte, forventningsafstemme og kan holde fast i opgaven til den er løst.

Vi forventer, at du har

  • erfaring med faglig ledelse og personaleledelse og har lyst til at videreudvikle dig på det ledelsesfaglige område
  • indgående kendskab til og erfaring med regnskabsaflæggelse, revision, håndtering af tilskud, moms, kontoplan, autorisationer m.m.
  • indgående kendskab til debitor-, kreditorstyring, tilrettelæggelse af afstemnings- og afrapporteringsopgaver
  • gerne erfaring med offentlig økonomistyring
  • gerne erfaring med SAP-systemer eller tilsvarende

Som person kan du gå foran fagligt og vise vejen. Du skal kunne indgå i dialog og samarbejde med medarbejderne i teamet, som du er leder for. Du evner at navigere i mange forskellige sammenhænge, både internt i afdelingen og ift. vores samarbejdspartnere i kommunen. Du har lyst til at medvirke til at drive forandring samtidig med, at du evner at fastholde solide, daglige rutineopgaver med et højt kvalitetsmål.

Vi tilbyder
Du bliver ansat i en stor organisation med gode muligheder for faglig udvikling og karrieremuligheder og med en flad ledelsesstruktur.

Vi har et godt, fagligt og kollegialt arbejdsmiljø, hvor vi løfter i flok.

Du kan læse mere om BUF organisation her: https://www.kk.dk/artikel/organisation-i-b%C3%B8rne-og-ungdomsforvaltningen

Administrativt Ressourcecenter ligger sammen med Center for Policy og Fagligt Center i Gyldenløvesgade, 1600 København V, hvor vi deler bygning med en række af de andre forvaltningers stabe.

Du ansættes som chefkonsulent med ledelsesansvar.

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst og aftales efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen med fleksibel arbejdstid.

Tiltrædelse snarest muligt.   

Yderligere information
Ønsker du at høre mere, er du velkommen til at kontakte Mie Heinfelt fra Mercuri Urval på 2179 6509.

Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 11. februar 2020.
Samtaler forventes af blive afholdt primo uge 8. og 2. samtale i uge 9.

Om Børne- og Ungdomsforvaltningen
Børne- og Ungdomsforvaltningen har til opgave at sikre folkeskoleuddannelse og dagpasningstilbud til alle Københavns børn og unge. Vi har et årligt budget på ca. 11 mia. kr. Grundlaget for at kunne sikre, at vores midler anvendes til gavn for vores børn og unge er en sikker, regnskabsmæssig forvaltning.

ORS/Small/kk_logo_small.pngRegnskabKøbenhavn V2020-01-22T17:05:12.6032020-02-11T00:00:00
330160011Regnskabschef med evner for faglig sparring til København KRobot Regnskabschef med evner for faglig sparring Vil du have indflydelse i en succesrig vækstvirksomhed i hjertet af København, og har du branchebaseret viden til at være faglig sparringspartner for et team? Hands-on regnskabsarbejde og faglig sparring Du bliver økonomichefens vigtigste sparringspartner og faglig leder for økonomiafdelingens syv medarbejdere. Alle, inklusive dig selv, refererer til økonomichefen. Dit job handler grundlæggende om at sikre, at Heimstaden har fuldstændig styr på alle regnskaber. Hver af virksomhedens ejendomme er et selvstændigt selskab med eget regnskab. Sideløbende med dit hands-on regnskabsarbejde giver du dit væsentlige og meget værdsatte bidrag til fortsat udvikling af funktionen på alt fra systemer til arbejdsgange. Dine primære opgaver bliver at: Lede den daglige drift og sikre høj regnskabsmæssig kvalitet på tværs af selskaber Arbejde hands-on med driften Være faglig sparringspartner for p.t. syv medarbejdere Udarbejde og vedligeholde forretningsgange Bidrage til udvikling af funktionen på tværs af systemer, værktøjer og processer Afdelingen består foruden økonomichefen af tre Finance Controllere, en Senior Controller, en Junior Controller samt to kreditorbogholdere. Kulturen er uformel med korte beslutningsveje og vægt på tillid, trivsel, åbenhed og ærlighed. Stærk på årsregnskaber og superbruger i Unik Bolig Vi leder efter en profil med konkret erfaring fra ejendomsbranchen, og som har stor passion for regnskaber. Om du har været regnskabschef eller i en senior rolle er ikke afgørende, så længe du er klar til at tage den faglige styrepind i det daglige. Du får derfor også brug for dine gode kommunikationsevner, både når det gælder konkrete regnskabstekniske spørgsmål og ift. formidling af mere overordnede budskaber. Som del af en vækstvirksomhed skal du samtidig være klar til løbende forandringer, og du skal kunne sikre, at teamet fagligt er med på nye tiltag. Dertil har du: En uddannelse som revisor eller tilsvarende erfaring Min. 2-3 års erfaring fra en lignende stilling Indgående kendskab til gældende årsregnskabsregler Superbrugererfaring i Unik Bolig Gode engelskkundskaber, skriftligt som mundtligt Som person er du Passioneret og i stand til at arbejde med højt tempo samt med et bredt funderet aktivitetsniveau. Du tager helt naturligt ansvar for dine opgaver og kan håndtere løbende forandringer. Samtidig er du god til at kommunikere åbent. Hvordan ser hverdagen ud hos Heimstaden? Som Heimstadens kommende regnskabschef bliver du del af en travl og afvekslende hverdag i en virksomhed, hvor iværksætterånden hersker, og hvor professionalisme, integritet og innovation vægtes højt. Genvejen til tilfredse kunder går gennem dedikerede medarbejdere, og derfor sigter Heimstaden mod at skabe et motiverende arbejdsmiljø med fokus på samarbejde samt faglig og personlig udvikling, som hjælpes på vej med attraktive personalegoder som byens bedste frokostordning, pension og sundhedsforsikring, sociale arrangementer og meget mere. Synes du, at ovenstående lyder interessant, og kan du identificere dig med virksomhedens værdier? Så send en ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler. Rekrutteringsprocessen varetages af erfarne specialister fra konsulentvirksomheden Moment. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Moment på 7020 1835.

Regnskabschef med evner for faglig sparring       
Vil du have indflydelse i en succesrig vækstvirksomhed i hjertet af København, og har du branchebaseret viden til at være faglig sparringspartner for et team?

 

Hands-on regnskabsarbejde og faglig sparring

Du bliver økonomichefens vigtigste sparringspartner og faglig leder for økonomiafdelingens syv medarbejdere. Alle, inklusive dig selv, refererer til økonomichefen. Dit job handler grundlæggende om at sikre, at Heimstaden har fuldstændig styr på alle regnskaber. Hver af virksomhedens ejendomme er et selvstændigt selskab med eget regnskab. Sideløbende med dit hands-on regnskabsarbejde giver du dit væsentlige og meget værdsatte bidrag til fortsat udvikling af funktionen på alt fra systemer til arbejdsgange.

Dine primære opgaver bliver at:

  • Lede den daglige drift og sikre høj regnskabsmæssig kvalitet på tværs af selskaber
  • Arbejde hands-on med driften
  • Være faglig sparringspartner for p.t. syv medarbejdere
  • Udarbejde og vedligeholde forretningsgange
  • Bidrage til udvikling af funktionen på tværs af systemer, værktøjer og processer

Afdelingen består foruden økonomichefen af tre Finance Controllere, en Senior Controller, en Junior Controller samt to kreditorbogholdere. Kulturen er uformel med korte beslutningsveje og vægt på tillid, trivsel, åbenhed og ærlighed.

Stærk på årsregnskaber og superbruger i Unik Bolig

Vi leder efter en profil med konkret erfaring fra ejendomsbranchen, og som har stor passion for regnskaber. Om du har været regnskabschef eller i en senior rolle er ikke afgørende, så længe du er klar til at tage den faglige styrepind i det daglige. Du får derfor også brug for dine gode kommunikationsevner, både når det gælder konkrete regnskabstekniske spørgsmål og ift. formidling af mere overordnede budskaber. Som del af en vækstvirksomhed skal du samtidig være klar til løbende forandringer, og du skal kunne sikre, at teamet fagligt er med på nye tiltag. Dertil har du:

  • En uddannelse som revisor eller tilsvarende erfaring
  • Min. 2-3 års erfaring fra en lignende stilling
  • Indgående kendskab til gældende årsregnskabsregler
  • Superbrugererfaring i Unik Bolig
  • Gode engelskkundskaber, skriftligt som mundtligt

Som person er du

Passioneret og i stand til at arbejde med højt tempo samt med et bredt funderet aktivitetsniveau. Du tager helt naturligt ansvar for dine opgaver og kan håndtere løbende forandringer. Samtidig er du god til at kommunikere åbent.

Hvordan ser hverdagen ud hos Heimstaden?

Som Heimstadens kommende regnskabschef bliver du del af en travl og afvekslende hverdag i en virksomhed, hvor iværksætterånden hersker, og hvor professionalisme, integritet og innovation vægtes højt.

Genvejen til tilfredse kunder går gennem dedikerede medarbejdere, og derfor sigter Heimstaden mod at skabe et motiverende arbejdsmiljø med fokus på samarbejde samt faglig og personlig udvikling, som hjælpes på vej med attraktive personalegoder som byens bedste frokostordning, pension og sundhedsforsikring, sociale arrangementer og meget mere.

Synes du, at ovenstående lyder interessant, og kan du identificere dig med virksomhedens værdier? Så send en ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.

Rekrutteringsprocessen varetages af erfarne specialister fra konsulentvirksomheden Moment.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Moment på 7020 1835.  

MOMENT A/SKøbenhavn V2020-01-17T00:00:002020-03-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Regnskabschef til regnskabsteamet i Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune

Regnskab

København V
Vi søger en regnskabschef, som er fagligt skarp til kerneopgaverne i en regnskabsafdeling og har lyst til faglig ledelse og udvikling. Du skal sikre en høj kvalitet i driften samtidig med, at du har et fokus på udviklingen, og så evner du at skabe d...
Indrykket:22. januar 2020

Regnskabschef med evner for faglig sparring til København K

MOMENT A/S

København V
Regnskabschef med evner for faglig sparring Vil du have indflydelse i en succesrig vækstvirksomhed i hjertet af København, og har du branchebaseret viden til at være faglig sparringspartner for et team? Hands-on regnskabsarbejde og faglig sparring D...
Indrykket:17. januar 2020