Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Junior Leasingkonsulent til Erhvervsbiler (salgskonsulent)

Er du vant til at sælge over telefonen, og ønsker du at tage næste skridt i din karriere? Eller sidder du og trækker støv i en bank, i et forsikringsselskab eller hos en bilforhandler? så giver LETO Leasing P/S dig her en unik mulighed for, at løfte dine salgskompetencer og gøre karriere. Som Leasingkonsulent kommer du efter en grundig træning ud på landevejen, med Danmarks stærkeste leasingprogram, indenfor erhvervsbiler. Du får den bedste træning af nogle af de skarpeste folk fra branchen, en fornuftig løn uden loft, og en lækker firmabil.

Om jobbet og virksomheden:

Dine opgaver vil være salg indenfor leasing af varebiler til det danske erhvervsliv. LETO Leasing P/S tilbyder en enestående chance for uddannelse og skoling til, at blive en af de bedste B2B-sælgere i branchen. Du tilbydes et udfordrende job i en spændende organisation i stor vækst. Med reference til ledelsen får du ansvar for dit personlige salgsbudget. Salget foregå ude hos kunderne. Du får det bedste og bredeste produktprogram og branchen skarpeste priser og service. LETO Leasing P/S holder til i Greve og er en økonomisk velfunderet virksomhed med et team af højt motiveret kollegaer, som har det sjovt, samtidig med at de sprænger deres salgsbudgetter. 

Du tilbydes:

  • uddannelse og træning i særklasse 
  • stor grad af frihed under ansvar 
  • at blive del af et vindermiljø
  • at arbejde med Danmarks bedste leasing program 
  • mulighed for selv at præge og udvikle salgsarbejdet 
  • mulighed for at opbygge gode og langvarige relationer med de faste kunder 
  • firmabil  
  • høj fast løn og meget attraktiv provision 
  • pension og firmbil efter 6 mdr. ansættelse

Om dig:

  • du har erfaring med mødebooking/telesalg
  • alternativ har du erfaring fra salg af biler, finansiering, revision eller forsikring
  • du kan åbne nye døre, elsker salg og at skabe resultater
  • du har store ambitioner og vil være den bedste 
  • du har stort gåpåmod, drive og knokler for at nå dine mål  
  • du er seriøs, og har en høj moral samt etik
  • du er en præsentabel og velformuleret type  
  • du er rimelig struktureret
  • du kan regne og regne den ud og er ikke bange for tal eller beregninger
  • Du taler flydende dansk og kan formulere dig skriftligt.
  • du elsker biler og kan begejstre andre
  • du har naturligvis kørekort

 Ansøg jobbet:

I denne rekruttering samarbejder vi med Rekrutteringsfirmaet Saleshunter, som varetager de indledende samtaler og udvælgelse. Du søger til jobbet ved sende dit CV og en kort ansøgning pr mail til; job@saleshunter.dk.  Opstart august/september. Vi glæder os til at høre fra dig.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329825461Phoenix-db6ba9dd12018-06-04T00:00:00Junior Leasingkonsulent til Erhvervsbiler (salgskonsulent)

Er du vant til at sælge over telefonen, og ønsker du at tage næste skridt i din karriere? Eller sidder du og trækker støv i en bank, i et forsikringsselskab eller hos en bilforhandler? så giver LETO Leasing P/S dig her en unik mulighed for, at løfte dine salgskompetencer og gøre karriere. Som Leasingkonsulent kommer du efter en grundig træning ud på landevejen, med Danmarks stærkeste leasingprogram, indenfor erhvervsbiler. Du får den bedste træning af nogle af de skarpeste folk fra branchen, en fornuftig løn uden loft, og en lækker firmabil.

Om jobbet og virksomheden:

Dine opgaver vil være salg indenfor leasing af varebiler til det danske erhvervsliv. LETO Leasing P/S tilbyder en enestående chance for uddannelse og skoling til, at blive en af de bedste B2B-sælgere i branchen. Du tilbydes et udfordrende job i en spændende organisation i stor vækst. Med reference til ledelsen får du ansvar for dit personlige salgsbudget. Salget foregå ude hos kunderne. Du får det bedste og bredeste produktprogram og branchen skarpeste priser og service. LETO Leasing P/S holder til i Greve og er en økonomisk velfunderet virksomhed med et team af højt motiveret kollegaer, som har det sjovt, samtidig med at de sprænger deres salgsbudgetter. 

Du tilbydes:

  • uddannelse og træning i særklasse 
  • stor grad af frihed under ansvar 
  • at blive del af et vindermiljø
  • at arbejde med Danmarks bedste leasing program 
  • mulighed for selv at præge og udvikle salgsarbejdet 
  • mulighed for at opbygge gode og langvarige relationer med de faste kunder 
  • firmabil  
  • høj fast løn og meget attraktiv provision 
  • pension og firmbil efter 6 mdr. ansættelse

Om dig:

  • du har erfaring med mødebooking/telesalg
  • alternativ har du erfaring fra salg af biler, finansiering, revision eller forsikring
  • du kan åbne nye døre, elsker salg og at skabe resultater
  • du har store ambitioner og vil være den bedste 
  • du har stort gåpåmod, drive og knokler for at nå dine mål  
  • du er seriøs, og har en høj moral samt etik
  • du er en præsentabel og velformuleret type  
  • du er rimelig struktureret
  • du kan regne og regne den ud og er ikke bange for tal eller beregninger
  • Du taler flydende dansk og kan formulere dig skriftligt.
  • du elsker biler og kan begejstre andre
  • du har naturligvis kørekort

 Ansøg jobbet:

I denne rekruttering samarbejder vi med Rekrutteringsfirmaet Saleshunter, som varetager de indledende samtaler og udvælgelse. Du søger til jobbet ved sende dit CV og en kort ansøgning pr mail til; job@saleshunter.dk.  Opstart august/september. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

2018-07-01T00:50:40.953 Er du vant til at sælge over telefonen, og ønsker du at tage næste skridt i din karriere? Eller sidder du og trækker støv i en bank, i et forsikringsselskab eller hos en bilforhandler? så giver LETO Leasing P S dig her en unik mulighed for, at løfte dine salgskompetencer og gøre karriere. Som Leasingkonsulent kommer du efter en grundig træning ud på landevejen, med Danmarks stærkeste leasingprogram, indenfor erhvervsbiler. Du får den bedste træning af nogle af de skarpeste folk fra branchen, en fornuftig løn uden loft, og en lækker firmabil. Om jobbet og virksomheden: Dine opgaver vil være salg indenfor leasing af varebiler til det danske erhvervsliv. LETO Leasing P S tilbyder en enestående chance for uddannelse og skoling til, at blive en af de bedste B2B-sælgere i branchen. Du tilbydes et udfordrende job i en spændende organisation i stor vækst. Med reference til ledelsen får du ansvar for dit personlige salgsbudget. Salget foregå ude hos kunderne. Du får det bedste og bredeste produktprogram og branchen skarpeste priser og service. LETO Leasing P S holder til i Greve og er en økonomisk velfunderet virksomhed med et team af højt motiveret kollegaer, som har det sjovt, samtidig med at de sprænger deres salgsbudgetter. Du tilbydes: uddannelse og træning i særklasse stor grad af frihed under ansvar at blive del af et vindermiljø at arbejde med Danmarks bedste leasing program mulighed for selv at præge og udvikle salgsarbejdet mulighed for at opbygge gode og langvarige relationer med de faste kunder firmabil høj fast løn og meget attraktiv provision pension og firmbil efter 6 mdr. ansættelse Om dig: du har erfaring med mødebooking telesalg alternativ har du erfaring fra salg af biler, finansiering, revision eller forsikring du kan åbne nye døre, elsker salg og at skabe resultater du har store ambitioner og vil være den bedste du har stort gåpåmod, drive og knokler for at nå dine mål du er seriøs, og har en høj moral samt etik du er en præsentabel og velformuleret type du er rimelig struktureret du kan regne og regne den ud og er ikke bange for tal eller beregninger Du taler flydende dansk og kan formulere dig skriftligt. du elsker biler og kan begejstre andre du har naturligvis kørekort Ansøg jobbet: I denne rekruttering samarbejder vi med Rekrutteringsfirmaet Saleshunter, som varetager de indledende samtaler og udvælgelse. Du søger til jobbet ved sende dit CV og en kort ansøgning pr mail til job@saleshunter.dk. Opstart august september. Vi glæder os til at høre fra dig.11Jobnetdb6ba9dd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3278692SALESHUNTER ApS11Gersonsvej 252900HellerupDKDanmark0
job@saleshunter.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent584127JobNet48348271000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db6ba9ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=db6ba9ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db6ba9dd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db6ba9dd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgBrænder du for at blive Salgskonsulent?12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg355428055Christian Reibjob@saleshunter.dkDKDanmarkDKDanmark329939566Delivery Pursuit LeadRobot The Pursuit Lead (PL) is a presales delivery leader accountable for supporting the presales process by shaping and scoping deals to satisfy customer s requirements. You will work closely with sales teams, account aligned delivery teams and the technical delivery team resources as required, to define and scope quality solutions that drive business outcomes, focusing where possible on digital transformation. You are responsible for leading a collaborative solution design process. You will be accountable for providing deal scope, solution approach, accurate cost estimates, pre-staffing plans, financial costs, risks and contingency risk reserve requirements and budgetary estimations. Where appropriate you will reuse our existing Intellectual Property to scope end-to-end lifecycle solutions across your portfolio of pursuits that enable growth while ensuring that deal velocity and deal quality remain paramount Responsibilities Provides leadership to all Microsoft Sales and Delivery resources to support opportunity qualification, scoping, estimating, costing, risk identification and mitigations, contract preparation, and handover of sold work to the delivery teams. Plays a leading role in aligning pursuits with the Microsoft Services offering strategy. PLs are expected to demonstrate expertise in the Services offerings and delivery playbooks, and to use this expertise to lead pursuits that result in deals with an appropriate resource mix and re-use of our extensive in-house intellectual property. Being accountable for deal quality. This includes the production of well-crafted Statements of Work (SOW s) that lead to profitable engagements that meet customers expectations for scope, timelines, and deliverables, and include the reuse of IP as a deal shaping foundation. Achieving high quality pursuits by leading pursuit teams through technical, political and organizational complexity. DPLs are expected to be stewards of the lead-to-order process, use your influence to improve deal velocity, prioritize pursuits aligned to area business plans, and communicate deal value to approval stakeholders through the deal review process. Building trusted relationships with stakeholders that are critical to the success of deal pursuits. PLs are expected to drive profitable use of presales resources and develop relationships with area sales, proactively engage stakeholders to influence deal qualification, advise on deal readiness, and set domain pursuit expectations. Ensures deal information provided to customers is compliant with Microsoft and Enterprise Services processes Works with the Solution Area Leadership Team to define and execute demand generation activities in their defined territory, with the aim of increasing customer awareness of potential solutions and driving increased customer engagement and interest in new solutions opportunities. Qualifications The role requires individuals that can collaborate effectively across teams, have excellent client-facing skills, and are able to lead multi-task across multiple opportunities running in parallel. Successful candidates will be resourceful, confident under pressure, and have proven experience and knowledge in Services, Operational Support, and Business Development. Background in delivering and ideally selling complex technology solutions and services to a variety of enterprise clients Strong business acumen coupled with an affinity or appreciation for technology and the advancement of technology in thriving organizations Confident at building relationships, working and communicating with internal stakeholders and customers Knowledge and understanding of the financial and operational roles of a delivery organization, able to match this to best meet customer needs and drive customer outcomes Experience evaluating work breakdown structures, cost estimations and resource loading Able to develop strong, productive relationships with peers and management to meet targeted objectives Analytical mind set with the ability define metrics, reports, interpret results, and make recommendations on appropriate courses of action Willingness to travel with business. Subject Matter Expertise: All Pursuit Leads work within a specific Solution Area of technology. This role is within the Data and Artificial Intelligence practice. The focus of this practice is around the following technologies: Advanced Analytics Machine Learning, Artificial Intelligence (e.g. Deep Learning, Cognitive Services), Business Intelligence, Big Data, IOT, Azure Data Services and Data platform modernization. The successful candidate will be able to partner with our deeply technical architects and understand the portfolio and value proposition of the offerings Microsoft offers to shape deals in these disciplines, with a good working knowledge of these subjects. Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances. We also consider qualified applicants regardless of criminal histories, consistent with legal requirements. If you need assistance and or a reasonable accommodation due to a disability during the application or the recruiting process, please send a request via the Accommodation request form. Benefits perks listed below may vary depending on the nature of your employment with Microsoft and the country where you work.

The Pursuit Lead (PL) is a presales delivery leader accountable for supporting the presales process by shaping and scoping deals to satisfy customer's requirements. You will work closely with sales teams, account aligned delivery teams and the technical delivery team resources as required, to define and scope quality solutions that drive business outcomes, focusing where possible on digital transformation. You are responsible for leading a collaborative solution design process.  You will be accountable for providing deal scope, solution/approach, accurate cost estimates, pre-staffing plans, financial costs, risks and contingency / risk reserve requirements and budgetary estimations. Where appropriate you will reuse our existing Intellectual Property to scope end-to-end lifecycle solutions across your portfolio of pursuits that enable growth while ensuring that deal velocity and deal quality remain paramount

 

Responsibilities

  • Provides leadership to all Microsoft Sales and Delivery resources to support opportunity qualification, scoping, estimating, costing, risk identification and mitigations, contract preparation, and handover of sold work to the delivery teams.
  • Plays a leading role in aligning pursuits with the Microsoft Services offering strategy. PLs are expected to demonstrate expertise in the Services offerings and delivery playbooks, and to use this expertise to lead pursuits that result in deals with an appropriate resource mix and re-use of our extensive in-house intellectual property.
  • Being accountable for deal quality. This includes the production of well-crafted Statements of Work (SOW's) that lead to profitable engagements that meet customers' expectations for scope, timelines, and deliverables, and include the reuse of IP as a deal shaping foundation.
  • Achieving high quality pursuits by leading pursuit teams through technical, political and organizational complexity. DPLs are expected to be stewards of the lead-to-order process, use your influence to improve deal velocity, prioritize pursuits aligned to area business plans, and communicate deal value to approval stakeholders through the deal review process. 
  • Building trusted relationships with stakeholders that are critical to the success of deal pursuits. PLs are expected to drive profitable use of presales resources and develop relationships with area sales, proactively engage stakeholders to influence deal qualification, advise on deal readiness, and set domain pursuit expectations.  
  • Ensures deal information provided to customers is compliant with Microsoft and Enterprise Services processes
  • Works with the Solution Area Leadership Team to define and execute demand generation activities in their defined territory, with the aim of increasing customer awareness of potential solutions and driving increased customer engagement and interest in new solutions/opportunities.

Qualifications

  • The role requires individuals that can collaborate effectively across teams, have excellent client-facing skills, and are able to lead multi-task across multiple opportunities running in parallel. Successful candidates will be resourceful, confident under pressure, and have proven experience and  knowledge in Services, Operational Support, and Business Development.
  • Background in delivering and ideally selling complex technology solutions and services to a variety of enterprise clients
  • Strong business acumen coupled with an affinity or appreciation for technology and the advancement of technology in thriving organizations
  • Confident at building relationships, working and communicating with internal stakeholders and customers
  • Knowledge and understanding of the financial and operational roles of a delivery organization, able to match this to best meet customer needs and drive customer outcomes
  • Experience evaluating work breakdown structures, cost estimations and resource loading
  • Able to develop strong, productive relationships with peers and management to meet targeted objectives
  • Analytical mind set with the ability define metrics, reports, interpret results, and make recommendations on appropriate courses of action
  • Willingness to travel with business.

 

Subject Matter Expertise:

All Pursuit Leads work within a specific Solution Area of technology. This role is within the Data and Artificial Intelligence practice. The focus of this practice is around the following technologies: Advanced Analytics/Machine Learning, Artificial Intelligence (e.g. Deep Learning, Cognitive Services), Business Intelligence, Big Data, IOT, Azure Data Services and Data platform modernization. The successful candidate will be able to partner with our deeply technical architects and understand the portfolio and value proposition of the offerings Microsoft offers to shape deals in these disciplines, with a good working knowledge of these subjects.

 

 

Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances.  We also consider qualified applicants regardless of criminal histories, consistent with legal requirements. If you need assistance and/or a reasonable accommodation due to a disability during the application or the recruiting process, please send a request via the Accommodation request form.

 

Benefits/perks listed below may vary depending on the nature of your employment with Microsoft and the country where you work.

MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-01-09T00:00:002019-02-13T00:00:00
329940871WE HQ: Principal Solution SpecialistRobot Industries are digitally transforming and the Principal Solution Specialist (Industry) role is at the leading edge of this transformation journey with our customers. The goal of the Principal Solution Specialist (Industry) leading industry digital transformation engagements and opportunities with Microsoft s customers, with deep industry knowledge and experience. This is a senior role that is operating at a strategic level with customers, with deep engagement and understanding of the industry business issues and strategic challenges. The role is seen as a deep subject matter expert in their industry and the digital transformation occurring within it. The role is a leader in the industry focused sales team and in partnership with the sales team builds trusted advisor relationships with key customer business decision-makers, helping them to build the program of digital transformation change. The role will use industry experience, expertise and credentials directly with customer business decision makers to engage and create unique business value. The role of PSS Industry is focused on generating industry solutions opportunities, working closely with Microsoft s partners. The role delivers growth of Microsoft cloud services (Azure, Office 365 and Dynamics 365) by developing the partner ecosystem, and positioning industry solutions that solve the customers business challenges as they digitally transform their businesses. The role will partner closely with the world wide industry sales and marketing teams, sharing best practices and customer references case studies to bring Microsoft s industry digital transformation stories to life. Responsibilities Overall objective: Drive Microsoft cloud services growth through industry focused solutions (Azure, Office 365 and Dynamics 365) Engaging with customers to identify and generate new business opportunities through industry solutions, leading opportunity engagements 70 Working with Microsoft partners to build out Microsoft industry solution portfolio map, to comprehensively solve business challenges 10 Providing insight and feedback from customers and partners to the worldwide industry teams to help learning and improvement in industry solutions and digital transformation 10 Working with industry focused sales teams in Microsoft as the Industry subject matter expert in customer planning and opportunity management 10 Qualifications Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances.

Industries are digitally transforming and the Principal Solution Specialist (Industry) role is at the leading edge of this transformation journey with our customers. The goal of the Principal Solution Specialist (Industry) leading industry digital transformation engagements and opportunities with Microsoft’s customers, with deep industry knowledge and experience. 

This is a senior role that is operating at a strategic level with customers, with deep engagement and understanding of the industry business issues and strategic challenges. The role is seen as a deep subject matter expert in their industry and the digital transformation occurring within it. The role is a leader in the industry focused sales team and in partnership with the sales team builds trusted advisor relationships with key customer business decision-makers, helping them to build the program of digital transformation change. The role will use industry experience, expertise and credentials directly with customer business decision makers to engage and create unique business value.   

The role of PSS Industry is focused on generating industry solutions opportunities, working closely with Microsoft’s partners. The role delivers growth of Microsoft cloud services (Azure, Office 365 and Dynamics 365) by developing the partner ecosystem, and positioning industry solutions that solve the customers’ business challenges as they digitally transform their businesses.  

The role will partner closely with the world wide industry sales and marketing teams, sharing best practices and customer references/case studies to bring Microsoft’s industry digital transformation stories to life. 

 

Responsibilities

  • Overall objective: Drive Microsoft cloud services growth through industry focused solutions (Azure, Office 365 and Dynamics 365)
  • Engaging with customers to identify and generate new business opportunities through industry solutions, leading opportunity engagements – 70%
  • Working with Microsoft partners to build out Microsoft industry solution portfolio/map, to comprehensively solve business challenges – 10%
  • Providing insight and feedback from customers and partners to the worldwide industry teams to help learning and improvement in industry solutions and digital transformation – 10%
  • Working with industry focused sales teams in Microsoft as the Industry subject matter expert in customer planning and opportunity management – 10%

Qualifications

Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances.

MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-01-11T00:00:002019-02-15T00:00:00
329943519Salgskonsulent til VUC LyngbyRobot Har du en udadvendt personlighed og seriøs interesse for uddannelse og kompetenceløft gennem efteruddannelse? Vil du have en hverdag med masser af afveksling, kontakt til mange mennesker og klare mål at gå efter? Kan du nikke ja, har du det rigtige fundament for at blive salgskonsulent hos os. Vi er et lille og stærkt team med en god holdånd og fælles vilje til at skabe succes. Udfordringerne tager vi med højt humør. Du er en strategisk dygtig sælger med højt drive og et brændende ønske om at være med til at skabe fremtidens succes inden for uddannelsessektoren. Du gør det, fordi du brænder for at sælge og skabe langvarige relationer du kan ikke lade være og elsker at se resultaterne af din indsats. Du har salgsværktøjskassen i orden, god energi, gennemslagskraft og et ønske om at sælge og udvikle uddannelsestilbud til medarbejdere i offentlige og private virksomheder. Du er ikke bange for at gå forrest. Du er kampklar senest den 1. april 2019 og kan ikke vente med at være spydspids i vores helt nye salgsstrategi for efteruddannelse. Du skal være med til at udvikle VUC Lyngbys nye profil. VUC Lyngby Lyngby HF tilbyder en række uddannelser fra det basale til det gymnasiale A niveau, herunder uddannelse til kortuddannede, til tosprogede og f.eks. sprog på gymnasialt niveau med undervisning online. Sammen med vores strategiske partnere inden for erhvervsuddannelserne kan vi tilbyde skræddersyede uddannelsesforløb til alle private og offentlige virksomheder og via vores VUC netværk endda i hele Danmark. Om dig? Du kan se salgspotentialet i at kombinere vores uddannelsesekspertise med virksomhedernes behov for opkvalificering. Du er super dygtig til at afdække virksomhedernes behov for efteruddannelse og opkvalificering med vores mange kompetencegivende uddannelsesforløb. Du kan omsætte din viden til mersalg. Du skal have lyst til at være ambassadør for nye kompetencer i vores organisation, så vi kan matche de nye behov og ambitiøse målsætninger, vi sætter for fremtiden. Du skal kunne begå dig blandt mennesker med forskellige baggrunde i både offentligt og privat regi og kunne motiveres af at skabe værdi gennem dit salgsarbejde. Du er innovativ og en resultatorienteret salgskonsulent. Du har flair for kundepleje. Du varetager selvstændigt salget til dine eksisterende og nye kunder. Du elsker at skabe salg og motiveres af at lande den næste ordre . Uddannelsesmæssigt er du sikkert Markedsøkonom eller Bachelor. Hvem er vi? Vi ser frem til at kunne byde dig velkommen i en veldrevet og resultatorienteret organisation med et godt arbejdsmiljø, hvor vi har fokus på sparring og trivsel. Vi har en uformel omgangstone og høj grad af frihed til den daglige opgaveløsning på alle niveauer i organisationen. VUC Lyngby Lyngby HF har 105 ansatte, og årligt tager ca. 3000 kursister deres uddannelse hos os. Arbejdsstedet er Nybrovej 114, 2800 Kgs. Lyngby. Vi har gratis parkering og ligger i gåafstand til Lyngby Station. Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfrist er den 8. februar 2019. Ansættelsessamtaler i uge 9. Ansættelse efter nærmere aftale. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte salg- og udviklingschef Lars Lysdahl på mobil 45 24 84 27 73 eller på mail lly@vuclyngby.dk. Ansøgningen sendes til følgende link: https: www.gymnasiejob.dk soeg-stilling 62816

Har du en udadvendt personlighed og seriøs interesse for uddannelse og kompetenceløft gennem efteruddannelse? Vil du have en hverdag med masser af afveksling, kontakt til mange mennesker og klare mål at gå efter? Kan du nikke ja, har du det rigtige fundament for at blive salgskonsulent hos os. Vi er et lille og stærkt team med en god holdånd og fælles vilje til at skabe succes. Udfordringerne tager vi med højt humør.

Du er en strategisk dygtig sælger med højt drive og et brændende ønske om at være med til at skabe fremtidens succes inden for uddannelsessektoren. Du gør det, fordi du brænder for at sælge og skabe langvarige relationer – du kan ikke lade være og elsker at se resultaterne af din indsats.

Du har salgsværktøjskassen i orden, god energi, gennemslagskraft og et ønske om at sælge og udvikle uddannelsestilbud til medarbejdere i offentlige og private virksomheder. Du er ikke bange for at gå forrest.

Du er kampklar senest den 1. april 2019 og kan ikke vente med at være spydspids i vores helt nye salgsstrategi for efteruddannelse. Du skal være med til at udvikle VUC Lyngbys nye profil.

VUC Lyngby/Lyngby HF tilbyder en række uddannelser fra det basale til det gymnasiale A niveau, herunder uddannelse til kortuddannede, til tosprogede og f.eks. sprog på gymnasialt niveau med undervisning online. Sammen med vores strategiske partnere inden for erhvervsuddannelserne kan vi tilbyde skræddersyede uddannelsesforløb til alle private og offentlige virksomheder – og via vores VUC netværk endda i hele Danmark.

Om dig?

  • Du kan se salgspotentialet i at kombinere vores uddannelsesekspertise med virksomhedernes behov for opkvalificering.
  • Du er super dygtig til at afdække virksomhedernes behov for efteruddannelse og opkvalificering med vores mange kompetencegivende uddannelsesforløb. Du kan omsætte din viden til mersalg.
  • Du skal have lyst til at være ambassadør for nye kompetencer i vores organisation, så vi kan matche de nye behov og ambitiøse målsætninger, vi sætter for fremtiden.
  • Du skal kunne begå dig blandt mennesker med forskellige baggrunde i både offentligt og privat regi og kunne motiveres af at skabe værdi gennem dit salgsarbejde. Du er innovativ og en resultatorienteret salgskonsulent.
  • Du har flair for kundepleje. Du varetager selvstændigt salget til dine eksisterende og nye kunder.
  • Du elsker at skabe salg og motiveres af at ”lande den næste ordre”.
  • Uddannelsesmæssigt er du sikkert Markedsøkonom eller Bachelor.

Hvem er vi?

Vi ser frem til at kunne byde dig velkommen i en veldrevet og resultatorienteret organisation med et godt arbejdsmiljø, hvor vi har fokus på sparring og trivsel. Vi har en uformel omgangstone og høj grad af frihed til den daglige opgaveløsning på alle niveauer i organisationen. VUC Lyngby/Lyngby HF har 105 ansatte, og årligt tager ca. 3000 kursister deres uddannelse hos os. Arbejdsstedet er Nybrovej 114, 2800 Kgs. Lyngby. Vi har gratis parkering og ligger i gåafstand til Lyngby Station.

Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist er den 8. februar 2019. Ansættelsessamtaler i uge 9.

Ansættelse efter nærmere aftale.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte salg- og udviklingschef Lars Lysdahl på mobil +45 24 84 27 73 eller på mail lly@vuclyngby.dk. Ansøgningen sendes til følgende link: https://www.gymnasiejob.dk/soeg-stilling/62816   

 

VUC LyngbyKgs. Lyngby2019-01-16T00:00:002019-02-08T00:00:00
329942748Salgstrainee søges til Gentofte Kommunes største ejendomsmægler - 2-årig uddannelseBasic danbolig Charlottenlund søger salgstrainee. Du skal være udadvendt med gode samarbejds- og salgsevner og i besiddelse af kørekort og den fornødne struktur til, at foretage den nødvendige opfølgning på vores kunder. Vi er et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team, hvor god kundeservice, seriøs rådgivning, loyalitet og troværdighed er en selvfølge. Vi er med vores 4 afdelinger Gentofte Kommunes største mægler og har ambition om, at fastholde og gerne udbygge vores position og vi har meget travlt i øjeblikket. Dine arbejdsopgaver: Styring af køberkartotek, udarbejdelse af flyers og andet markedsføringsmateriale, fremvisninger og salg af boliger herunder primært ejerlejligheder og andelsboliger i den første del af perioden og villaer lidt senere i forløbet. Herudover udarbejdelse af flyers, vurdering for Nordea Kredit samt div. kontorarbejde. Du vil få et spændende og meget afvekslende job hvor en stor del af tiden, vil foregå i marken og hvor ingen dage er ens og efter endt uddannelse, vil du have været bredt rundt i alle aspekter i ejendomsmæglerbranchen. Vi forventer, at du: er seriøs, målrettet og god til at sælgeer struktureret og pligtopfyldendekan arbejde selvstændigt og er velformuleret i skrift og talekan lide at have det sjovt på din arbejdspladsdet er nok en fordel hvis du har en baggrund som finansøkonom Vi tilbyder: masser af udfordringer i en dagligdag med, til tider, hektisk aktiviteten aflønning, hvor ekstra arbejdsindsats belønnes. Ikke høj startløn men stort potentiale!en sjov men seriøs arbejdsplads med dygtige kollegaer og plads til et smilen seriøs ejendomsmæglerkæde, som er markedsledende i Gentofte Kommune og har stærke samarbejdspartnere Afslag samtale: Såfremt du ikke har hørt fra os inden 2 uger fra vi har modtaget din ansøgning, så kan du betragte det som et afslag. Ansøgning Send din ansøgning hurtigst muligt via knappen Send ansøgning . Se mere på vores ansøgersite: https: danbolig-charlottenlund.brandero.com

danbolig Charlottenlund søger salgstrainee. Du skal være udadvendt med gode samarbejds- og salgsevner og i besiddelse af kørekort og den fornødne struktur til, at foretage den nødvendige opfølgning på vores kunder.

Vi er et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team, hvor god kundeservice, seriøs rådgivning, loyalitet og troværdighed er en selvfølge. Vi er med vores 4 afdelinger Gentofte Kommunes største mægler og har ambition om, at fastholde og gerne udbygge vores position og vi har meget travlt i øjeblikket.

Dine arbejdsopgaver:

Styring af køberkartotek, udarbejdelse af flyers og andet markedsføringsmateriale, fremvisninger og salg af boliger – herunder primært ejerlejligheder og andelsboliger i den første del af perioden og villaer lidt senere i forløbet. Herudover udarbejdelse af flyers, vurdering for Nordea Kredit samt div.  kontorarbejde.

Du vil få et spændende og meget afvekslende job hvor en stor del af tiden, vil foregå i ”marken” og hvor ingen dage er ens og efter endt uddannelse, vil du have været bredt rundt i alle aspekter i ejendomsmæglerbranchen.

Vi forventer, at du:

  • er seriøs, målrettet og god til at sælge
  • er struktureret og pligtopfyldende
  • kan arbejde selvstændigt og er velformuleret i skrift og tale
  • kan lide at have det sjovt på din arbejdsplads
  • det er nok en fordel hvis du har en baggrund som finansøkonom

Vi tilbyder:

  • masser af udfordringer i en dagligdag med, til tider, hektisk aktivitet
  • en aflønning, hvor ekstra arbejdsindsats belønnes. Ikke høj startløn men stort potentiale!
  • en sjov men seriøs arbejdsplads med dygtige kollegaer og plads til et smil
  • en seriøs ejendomsmæglerkæde, som er markedsledende i Gentofte Kommune og har stærke samarbejdspartnere

Afslag / samtale:

Såfremt du ikke har hørt fra os inden 2 uger fra vi har modtaget din ansøgning, så kan du betragte det som et afslag.

Ansøgning

Send din ansøgning hurtigst muligt via knappen "Send ansøgning".

Se mere på vores ansøgersite: https://danbolig-charlottenlund.brandero.com

ORS/Small/b71de247_logo.pngdanbolig CharlottenlundCharlottenlund2019-01-15T14:04:52.4502019-02-18T00:00:00
329946277Juniorsælger / Salgskonsulent / Rådgiver til professionel medieteknikBasic 0 0 1 537 3282 Speedrecruiters 27 7 3812 14.0 Normal 0 21 false false false DA JA X-NONE Da vores unge kollega skal ud og prøve kræfter med at skabe film selv, søger vi en ny kollega til at træde ind i salgsteamet. Om Stjernholm Co Fra vores domicil i Herlev servicerer vi kunder indenfor professionel film og TV-produktion, TV stationer broadcastere, uafhængige videoproducenter, Post Production, universiteter, udlejningsfirmaer, virksomheder med in house videoproduktion AV og mange andre, med behov for gennemtænkt infrastuktur, produktions løsninger, studier, transmission, rådgivning, support og udstyr indenfor Video Produktion og live streaming. Vi fokuserer på at skabe maksimal værdi for kunderne, og beskæftiger os udelukkende med BtB salg. Vi opererer primært indenfor hovedområderne: ? Videoudstyr ? Livestreaming og studie produktionsløsninger ? Storage, software, arkiv og data infrastruktur til videoproduktion ? Ingest og playout løsninger ? Systemintegration udvikling ? Rådgivning, service og teknisk support Vi søger: En teknisk minded og passioneret salgsrådgiver med interesse og forståelse for professionel videoproduktion. Du vil selvfølgelig modtage træning fra dine dygtige kollegaer, når du starter i jobbet, men succes i jobbet på sigt, kræver at du brænder for tekniske løsninger. Måske klipper og optager du egne eller andres videofilm? Eller måske du har arbejdet med IT-support i et produktionsselskab eller på anden vis hjulpet med teknikken? En baggrund i teknisk salg kan også være det, der kvalificerer dig til jobbet. Det vigtigste er, at du besidder gode empatiske evner i forhold til at sætte dig ind i, hvad der vil skabe mest værdi for kunden. Og at du interesserer dig for teknikken samt, hvad den kan gøre for vores skabende kunder. Du er en person, der elsker at tale med andre mennesker og skabe relationer igennem ordentlighed og tillid. Med andre ord: Stilen er ikke pistol-sælger men derimod den indsigtsfulde, grundige rådgivning med sigte på at blive en del af kundens succes. Du kan arbejde struktureret og fremsynet og elsker hele tiden at være med på frontlinjen af den tekniske udvikling og konstant at skulle tilegne dig ny viden. Du skal helst tale skrive flydende dansk og engelsk og have kørekort til alm. bil. Din personlighed: Vi forventer at du er en videbegærlig, udadvendt, serviceminded, ansvarsbevidst og positiv person, der holder af relationer til andre mennesker og formår hele tiden at holde kundens succes i fokus. Du har gode samarbejdsevner, stor selvtillid og elsker at være en del af et team, hvor alle arbejder mod et fælles mål. Du besidder stor personlig integritet og nyder at være en del af et team, der stræber efter at være de bedste hver dag. Dine ansvarsområder: ? Proaktivt, vedligeholdende, identificere og opdyrke kundeemner indenfor vores fokusområder. ? Kærligt vedligeholde dine egne VIP kunder ? Designe og beskrive tekniske løsninger til kunderne ? Demonstrere løsninger for kunder ? Udforme tilbud, følge op, præsentere ? Udforme artikler og anden markedsføring for dine produkt ansvarsområder i samarbejde med leverandører, marketing og det øvrige salgsteam. ? Yde first level support for kunder ? Deltage i salgsarrangementer messer i Danmark og udlandet Vi tilbyder: En sjov og ambitiøs arbejdsplads med kort vej fra ide til handling. Konstant flow af det nyeste udstyr og top-kollegaer, der deler din interesse og passion for gear og videoproduktion. Du får stor indflydelse på dit eget job og virksomhedens udvikling, og naturligvis en løn, der modsvarer dine resultater. Arbejdstiden kan svinge lidt i forbindelse med projekter, messer og andre særlige arrangementer. Tiltrædelse snarest. Kom videre Vi har gjort det let for dig at søge stillingen. Du skal IKKE skrive en tidskrævende ansøgning, men i første omgang blot besvare de spørgsmål, som vi har formuleret sammen med Stjernholm Co A S. God fornøjelse! Speedrecruiters

Da vores unge kollega skal ud og prøve kræfter med at skabe film selv, søger vi en ny kollega til at
træde ind i salgsteamet.


Om Stjernholm & Co
Fra vores domicil i Herlev servicerer vi kunder indenfor professionel film og TV-produktion, TV
stationer/broadcastere, uafhængige videoproducenter, Post Production, universiteter,
udlejningsfirmaer, virksomheder med “in house” videoproduktion/AV og mange andre, med behov
for gennemtænkt infrastuktur, produktions løsninger, studier, transmission, rådgivning, support og
udstyr indenfor Video Produktion og live streaming.

Vi fokuserer på at skabe maksimal værdi for kunderne, og beskæftiger os udelukkende med BtB
salg.

Vi opererer primært indenfor hovedområderne:
? Videoudstyr
? Livestreaming og studie produktionsløsninger
? Storage, software, arkiv og data infrastruktur til videoproduktion
? Ingest og playout løsninger
? Systemintegration & udvikling
? Rådgivning, service og teknisk support

Vi søger:
En teknisk minded og passioneret salgsrådgiver med interesse og forståelse for professionel
videoproduktion.

Du vil selvfølgelig modtage træning fra dine dygtige kollegaer, når du starter i jobbet, men succes i jobbet på sigt, kræver at du brænder for tekniske løsninger.
Måske klipper og optager du egne eller andres videofilm? Eller måske du har arbejdet med IT-support i et produktionsselskab eller på anden vis hjulpet med teknikken?

En baggrund i teknisk salg kan også være det, der kvalificerer dig til jobbet.

Det vigtigste er, at du besidder gode empatiske evner i forhold til at sætte dig ind i, hvad der vil skabe mest værdi for kunden. Og at du interesserer dig for teknikken samt, hvad den kan gøre for vores skabende kunder.

Du er en person, der elsker at tale med andre mennesker og skabe relationer igennem ordentlighed
og tillid.

Med andre ord: Stilen er ikke “pistol-sælger” men derimod den indsigtsfulde, grundige rådgivning
med sigte på at blive en del af kundens succes.

Du kan arbejde struktureret og fremsynet – og elsker hele tiden at være med på frontlinjen af den
tekniske udvikling og konstant at skulle tilegne dig ny viden.

Du skal helst tale/skrive flydende dansk og engelsk og have kørekort til alm. bil.

Din personlighed:
Vi forventer at du er en videbegærlig, udadvendt, serviceminded, ansvarsbevidst og positiv person,
der holder af relationer til andre mennesker og formår hele tiden at holde kundens succes i fokus.

Du har gode samarbejdsevner, stor selvtillid og elsker at være en del af et team, hvor alle arbejder
mod et fælles mål.

Du besidder stor personlig integritet og nyder at være en del af et team, der stræber efter at være
de bedste hver dag.

Dine ansvarsområder:
? Proaktivt, vedligeholdende, identificere og opdyrke kundeemner indenfor vores
fokusområder.
? Kærligt vedligeholde dine egne VIP kunder
? Designe og beskrive tekniske løsninger til kunderne
? Demonstrere løsninger for kunder
? Udforme tilbud, følge op, præsentere
? Udforme artikler og anden markedsføring for dine produkt ansvarsområder i samarbejde
med leverandører, marketing og det øvrige salgsteam.
? Yde first level support for kunder
? Deltage i salgsarrangementer/messer i Danmark og udlandet

Vi tilbyder:
En sjov og ambitiøs arbejdsplads med kort vej fra ide til handling.

Konstant flow af det nyeste udstyr og top-kollegaer, der deler din interesse og passion for gear og videoproduktion.

Du får stor indflydelse på dit eget job og virksomhedens udvikling, og naturligvis en løn, der modsvarer dine resultater.

Arbejdstiden kan svinge lidt i forbindelse med projekter, messer og andre særlige arrangementer.

Tiltrædelse snarest.

Kom videre…

Vi har gjort det let for dig at søge stillingen. Du skal IKKE skrive en tidskrævende ansøgning, men i første omgang blot besvare de spørgsmål, som vi har formuleret sammen med Stjernholm & Co A/S.

God fornøjelse!

Speedrecruiters

 

ORS/Small/f678908b_logo.jpegStjernholm & Co A/SHerlev2019-01-22T09:01:01.9632019-01-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Delivery Pursuit Lead

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
The Pursuit Lead (PL) is a presales delivery leader accountable for supporting the presales process by shaping and scoping deals to satisfy customer s requirements. You will work closely with sales teams, account aligned delivery teams and the techn...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:13. februar 2019

WE HQ: Principal Solution Specialist

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
Industries are digitally transforming and the Principal Solution Specialist (Industry) role is at the leading edge of this transformation journey with our customers. The goal of the Principal Solution Specialist (Industry) leading industry digital t...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:15. februar 2019

Salgskonsulent til VUC Lyngby

VUC Lyngby

Kgs. Lyngby
Har du en udadvendt personlighed og seriøs interesse for uddannelse og kompetenceløft gennem efteruddannelse? Vil du have en hverdag med masser af afveksling, kontakt til mange mennesker og klare mål at gå efter? Kan du nikke ja, har du det rigtige ...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:8. februar 2019

Salgstrainee søges til Gentofte Kommunes største ejendomsmægler - 2-årig uddannelse

danbolig Charlottenlund

Charlottenlund
danbolig Charlottenlund søger salgstrainee. Du skal være udadvendt med gode samarbejds- og salgsevner og i besiddelse af kørekort og den fornødne struktur til, at foretage den nødvendige opfølgning på vores kunder. Vi er et kvalitetsbevidst og resul...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:18. februar 2019

Juniorsælger / Salgskonsulent / Rådgiver til professionel medieteknik

Stjernholm & Co A/S

Herlev
0 0 1 537 3282 Speedrecruiters 27 7 3812 14.0 Normal 0 21 false false false DA JA X-NONE Da vores unge kollega skal ud og prøve kræfter med at skabe film selv, søger vi en ny kollega til at træde ind i salgsteamet. Om Stjernholm Co Fra vores domicil...
Indrykket:22. januar 2019
Udløbsdato:29. januar 2019