Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Junior Leasingkonsulent til Erhvervsbiler (salgskonsulent)

Er du vant til at sælge over telefonen, og ønsker du at tage næste skridt i din karriere? Eller sidder du og trækker støv i en bank, i et forsikringsselskab eller hos en bilforhandler? så giver LETO Leasing P/S dig her en unik mulighed for, at løfte dine salgskompetencer og gøre karriere. Som Leasingkonsulent kommer du efter en grundig træning ud på landevejen, med Danmarks stærkeste leasingprogram, indenfor erhvervsbiler. Du får den bedste træning af nogle af de skarpeste folk fra branchen, en fornuftig løn uden loft, og en lækker firmabil.

Om jobbet og virksomheden:

Dine opgaver vil være salg indenfor leasing af varebiler til det danske erhvervsliv. LETO Leasing P/S tilbyder en enestående chance for uddannelse og skoling til, at blive en af de bedste B2B-sælgere i branchen. Du tilbydes et udfordrende job i en spændende organisation i stor vækst. Med reference til ledelsen får du ansvar for dit personlige salgsbudget. Salget foregå ude hos kunderne. Du får det bedste og bredeste produktprogram og branchen skarpeste priser og service. LETO Leasing P/S holder til i Greve og er en økonomisk velfunderet virksomhed med et team af højt motiveret kollegaer, som har det sjovt, samtidig med at de sprænger deres salgsbudgetter. 

Du tilbydes:

  • uddannelse og træning i særklasse 
  • stor grad af frihed under ansvar 
  • at blive del af et vindermiljø
  • at arbejde med Danmarks bedste leasing program 
  • mulighed for selv at præge og udvikle salgsarbejdet 
  • mulighed for at opbygge gode og langvarige relationer med de faste kunder 
  • firmabil  
  • høj fast løn og meget attraktiv provision 
  • pension og firmbil efter 6 mdr. ansættelse

Om dig:

  • du har erfaring med mødebooking/telesalg
  • alternativ har du erfaring fra salg af biler, finansiering, revision eller forsikring
  • du kan åbne nye døre, elsker salg og at skabe resultater
  • du har store ambitioner og vil være den bedste 
  • du har stort gåpåmod, drive og knokler for at nå dine mål  
  • du er seriøs, og har en høj moral samt etik
  • du er en præsentabel og velformuleret type  
  • du er rimelig struktureret
  • du kan regne og regne den ud og er ikke bange for tal eller beregninger
  • Du taler flydende dansk og kan formulere dig skriftligt.
  • du elsker biler og kan begejstre andre
  • du har naturligvis kørekort

 Ansøg jobbet:

I denne rekruttering samarbejder vi med Rekrutteringsfirmaet Saleshunter, som varetager de indledende samtaler og udvælgelse. Du søger til jobbet ved sende dit CV og en kort ansøgning pr mail til; job@saleshunter.dk.  Opstart august/september. Vi glæder os til at høre fra dig.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329825461Phoenix-db6ba9dd12018-06-04T00:00:00Junior Leasingkonsulent til Erhvervsbiler (salgskonsulent)

Er du vant til at sælge over telefonen, og ønsker du at tage næste skridt i din karriere? Eller sidder du og trækker støv i en bank, i et forsikringsselskab eller hos en bilforhandler? så giver LETO Leasing P/S dig her en unik mulighed for, at løfte dine salgskompetencer og gøre karriere. Som Leasingkonsulent kommer du efter en grundig træning ud på landevejen, med Danmarks stærkeste leasingprogram, indenfor erhvervsbiler. Du får den bedste træning af nogle af de skarpeste folk fra branchen, en fornuftig løn uden loft, og en lækker firmabil.

Om jobbet og virksomheden:

Dine opgaver vil være salg indenfor leasing af varebiler til det danske erhvervsliv. LETO Leasing P/S tilbyder en enestående chance for uddannelse og skoling til, at blive en af de bedste B2B-sælgere i branchen. Du tilbydes et udfordrende job i en spændende organisation i stor vækst. Med reference til ledelsen får du ansvar for dit personlige salgsbudget. Salget foregå ude hos kunderne. Du får det bedste og bredeste produktprogram og branchen skarpeste priser og service. LETO Leasing P/S holder til i Greve og er en økonomisk velfunderet virksomhed med et team af højt motiveret kollegaer, som har det sjovt, samtidig med at de sprænger deres salgsbudgetter. 

Du tilbydes:

  • uddannelse og træning i særklasse 
  • stor grad af frihed under ansvar 
  • at blive del af et vindermiljø
  • at arbejde med Danmarks bedste leasing program 
  • mulighed for selv at præge og udvikle salgsarbejdet 
  • mulighed for at opbygge gode og langvarige relationer med de faste kunder 
  • firmabil  
  • høj fast løn og meget attraktiv provision 
  • pension og firmbil efter 6 mdr. ansættelse

Om dig:

  • du har erfaring med mødebooking/telesalg
  • alternativ har du erfaring fra salg af biler, finansiering, revision eller forsikring
  • du kan åbne nye døre, elsker salg og at skabe resultater
  • du har store ambitioner og vil være den bedste 
  • du har stort gåpåmod, drive og knokler for at nå dine mål  
  • du er seriøs, og har en høj moral samt etik
  • du er en præsentabel og velformuleret type  
  • du er rimelig struktureret
  • du kan regne og regne den ud og er ikke bange for tal eller beregninger
  • Du taler flydende dansk og kan formulere dig skriftligt.
  • du elsker biler og kan begejstre andre
  • du har naturligvis kørekort

 Ansøg jobbet:

I denne rekruttering samarbejder vi med Rekrutteringsfirmaet Saleshunter, som varetager de indledende samtaler og udvælgelse. Du søger til jobbet ved sende dit CV og en kort ansøgning pr mail til; job@saleshunter.dk.  Opstart august/september. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

2018-07-01T00:50:40.953 Er du vant til at sælge over telefonen, og ønsker du at tage næste skridt i din karriere? Eller sidder du og trækker støv i en bank, i et forsikringsselskab eller hos en bilforhandler? så giver LETO Leasing P S dig her en unik mulighed for, at løfte dine salgskompetencer og gøre karriere. Som Leasingkonsulent kommer du efter en grundig træning ud på landevejen, med Danmarks stærkeste leasingprogram, indenfor erhvervsbiler. Du får den bedste træning af nogle af de skarpeste folk fra branchen, en fornuftig løn uden loft, og en lækker firmabil. Om jobbet og virksomheden: Dine opgaver vil være salg indenfor leasing af varebiler til det danske erhvervsliv. LETO Leasing P S tilbyder en enestående chance for uddannelse og skoling til, at blive en af de bedste B2B-sælgere i branchen. Du tilbydes et udfordrende job i en spændende organisation i stor vækst. Med reference til ledelsen får du ansvar for dit personlige salgsbudget. Salget foregå ude hos kunderne. Du får det bedste og bredeste produktprogram og branchen skarpeste priser og service. LETO Leasing P S holder til i Greve og er en økonomisk velfunderet virksomhed med et team af højt motiveret kollegaer, som har det sjovt, samtidig med at de sprænger deres salgsbudgetter. Du tilbydes: uddannelse og træning i særklasse stor grad af frihed under ansvar at blive del af et vindermiljø at arbejde med Danmarks bedste leasing program mulighed for selv at præge og udvikle salgsarbejdet mulighed for at opbygge gode og langvarige relationer med de faste kunder firmabil høj fast løn og meget attraktiv provision pension og firmbil efter 6 mdr. ansættelse Om dig: du har erfaring med mødebooking telesalg alternativ har du erfaring fra salg af biler, finansiering, revision eller forsikring du kan åbne nye døre, elsker salg og at skabe resultater du har store ambitioner og vil være den bedste du har stort gåpåmod, drive og knokler for at nå dine mål du er seriøs, og har en høj moral samt etik du er en præsentabel og velformuleret type du er rimelig struktureret du kan regne og regne den ud og er ikke bange for tal eller beregninger Du taler flydende dansk og kan formulere dig skriftligt. du elsker biler og kan begejstre andre du har naturligvis kørekort Ansøg jobbet: I denne rekruttering samarbejder vi med Rekrutteringsfirmaet Saleshunter, som varetager de indledende samtaler og udvælgelse. Du søger til jobbet ved sende dit CV og en kort ansøgning pr mail til job@saleshunter.dk. Opstart august september. Vi glæder os til at høre fra dig.11Jobnetdb6ba9dd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3278692SALESHUNTER ApS11Gersonsvej 252900HellerupDKDanmark0
job@saleshunter.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent584127JobNet48348271000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db6ba9ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=db6ba9ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db6ba9dd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db6ba9dd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgBrænder du for at blive Salgskonsulent?12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg355428055Christian Reibjob@saleshunter.dkDKDanmarkDKDanmark330010789Solution Sales SpecialistRobot Microsoft Digital, Services, and Success is one of the company s largest groups, serving customers in 191 countries and 46 languages. Simply put, we help customers and partners get the most out of their technology investments and accelerate their transformation journeys to become digital businesses. As our new Services Solutions Specialist you will develop and close technology opportunities that enable these customer outcomes. Responsibilities Technology Solutions Leadership Developing a strategy for identifying, driving and closing solution opportunities for your assigned territory, working with Account Executives to ensure alignment and input to the overall account plan Securing new solution opportunities, leveraging the Services account-aligned team and Specialist Team Unit to help build pipeline Execution Qualifying, driving and closing Microsoft solution opportunities that will accelerate customer digital transformation Ensuring customer satisfaction, managing, escalating, and or orchestrating sales and delivery success through the AE, Services account-aligned team and Pursuit Leads Meeting exceeding revenue and core priority targets, executing in accordance with prescribed Microsoft methods, processes and tools Qualifications Proven sales success and expertise in proactively selling and generating new solution projects and advisory services at the executive level (VP and above) and of meeting exceeding sales targets Strong Microsoft solutions knowledge and experience in solutions sales Proven ability to articulate subject matter expertise and to differentiate competitor solutions Proven ability to to Engage Business Decision Makers as well as Technical Decision Makers and to influence internal stakeholders across the organization Proven ability to orchestrate deal team to ensure success through effective collaboration and communication with a virtual team Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances.

Microsoft Digital, Services, and Success is one of the company’s largest groups, serving customers in 191 countries and 46 languages. Simply put, we help customers and partners get the most out of their technology investments and accelerate their transformation journeys to become digital businesses.

As our new Services Solutions Specialist you will develop and close technology opportunities that enable these customer outcomes.

Responsibilities

Technology Solutions Leadership

  • Developing a strategy for identifying, driving and closing solution opportunities for your assigned territory, working with Account Executives to ensure alignment and input to the overall account plan
  • Securing new solution opportunities, leveraging the Services account-aligned team and Specialist Team Unit to help build pipeline

 

Execution

  • Qualifying, driving and closing Microsoft solution opportunities that will accelerate customer digital transformation
  • Ensuring customer satisfaction, managing, escalating, and/or orchestrating sales and delivery success through the AE, Services account-aligned team and Pursuit Leads
  • Meeting/exceeding revenue and core priority targets, executing in accordance with prescribed Microsoft methods, processes and tools

Qualifications

  • Proven sales success and expertise in proactively selling and generating new solution projects and advisory services at the executive level (VP and above) and of meeting/exceeding sales targets
  • Strong Microsoft solutions knowledge and experience in solutions sales
  • Proven ability to articulate subject matter expertise and to differentiate competitor solutions
  • Proven ability to to Engage Business Decision Makers as well as Technical Decision Makers and to influence internal stakeholders across the organization
  • Proven ability to orchestrate deal team to ensure success through effective collaboration and communication with a virtual team

 

Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances. 

MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-05-16T00:00:002019-06-13T00:00:00
330015472Intern trælastsælger til Fog VærebroBasic Fogs trælastforretninger og byggecentre er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet- både i forhold til kunder og medarbejdere. Vi har forrygende travlt, og vi søger derfor en salgskonsulent til vores Byggecenter og trælastekspedition i vores forretning i Værebro. Fog Værebro beskæftiger 50 medarbejdere, der både håndterer salg til professionelle erhvervskunder samt salg til det private gør-det-selv marked. Derudover er vi en af de store logistikforretninger i Fog. Vi søger lige nu en salgskonsulent, der primært skal beskæftige sig med salg til vores private kunder, men der vil også være salg til vores professionelle erhvervskunder. Om dig Det er et krav, at du har branchekendskab eller er trælastuddannet. Du er god til at skabe relationer, og du brænder for at yde kunderne den bedste service. Du fornemmer hurtigt kundernes behov, og du arbejder systematisk, struktureret og med overblik i håndteringen af den enkelte sag også når der er travlt. Du har kendskab til IT på brugerniveau. Du behersker engelsk på brugerniveau, da vi har mange typer kunder. Vi tilbyder Afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver i en virksomhed der indgår i en af branchens førende koncerner, og hvor vi lægger meget stor vægt på professionel rådgivning og god kundeservice. Vi har et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor godt samarbejde er vigtigt. Du får god mulighed for at lære af nogle af branchens bedste kollegaer. Er du ambitiøs får du gode muligheder for at videreudvikle dig og dermed bane vej for en karriere i koncernen. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og favorable personaleforhold såsom firmasommerhus, favorabel personalekøbsordning, firmaarrangementer, firma sportsklub samt gode muligheder for videreudvikling og uddannelse. Hvis ovenstående har din interesse, bedes du sende ansøgning via linket i dette opslag så hurtigt som muligt. Ansøgninger vil blive behandlet løbende. Vil du høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at ringe til Byggecenterchef Martin Kristensen på telefon 47 17 99 44 25 41 93 27. Se mere på vores ansøgersite: https: johannesfog.brandero.com
Fogs trælastforretninger og byggecentre er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet- både i forhold til kunder og medarbejdere.
 
Vi har forrygende travlt, og vi søger derfor en salgskonsulent til vores Byggecenter og trælastekspedition i vores forretning i Værebro. Fog Værebro beskæftiger 50 medarbejdere, der både håndterer salg til professionelle erhvervskunder samt salg til det private gør-det-selv marked. Derudover er vi en af de store logistikforretninger i Fog.
 
Vi søger lige nu en salgskonsulent, der primært skal beskæftige sig med salg til vores private kunder, men der vil også være salg til vores professionelle erhvervskunder.
 
Om dig
Det er et krav, at du har branchekendskab eller er trælastuddannet. Du er god til at skabe relationer, og du brænder for at yde kunderne den bedste service. Du fornemmer hurtigt kundernes behov, og du arbejder systematisk, struktureret og med overblik i håndteringen af den enkelte sag – også når der er travlt. Du har kendskab til IT på brugerniveau. Du behersker engelsk på brugerniveau, da vi har mange typer kunder.
 
Vi tilbyder
Afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver i en virksomhed der indgår i en af branchens førende koncerner, og hvor vi lægger meget stor vægt på professionel rådgivning og god kundeservice. Vi har et uformelt og godt arbejdsmiljø, hvor godt samarbejde er vigtigt. Du får god mulighed for at lære af nogle af branchens bedste kollegaer. Er du ambitiøs får du gode muligheder for at videreudvikle dig og dermed bane vej for en karriere i koncernen.
 
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og favorable personaleforhold såsom firmasommerhus, favorabel personalekøbsordning, firmaarrangementer, firma sportsklub samt gode muligheder for videreudvikling og uddannelse.

Hvis ovenstående har din interesse, bedes du sende ansøgning via linket i dette opslag så hurtigt som muligt. Ansøgninger vil blive behandlet løbende.

Vil du høre mere om den ledige stilling, er du velkommen til at ringe til Byggecenterchef Martin Kristensen på telefon 47 17 99 44/25 41 93 27.

Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.brandero.com

ORS/Small/5cc6630b_logo.pngJohannes FogØlstykke2019-05-02T15:02:51.3172019-06-05T00:00:00
330018704Salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søgesBasic Salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt. Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder, hvor du har direkte reference til salgschefen. Ansvarsområde:Kundepleje af eksisterende kunder Skabe mersalg til eksisterende kunder Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftalerKompetencekravDu har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG.Du har stor interesse for mad og råvarer Du er resultatorienteret, har god forretningsforståelse for b2b og er struktureret Du har stærke kommunikative evner, er nytænkende og kreativ Du er tillidsskabende, og har gode samarbejdsevner God til at arbejde selvstændigt og i høj grad i stand til at planlægge egen arbejdsdag. Du er serviceminded Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer -programmer Du kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel) Du er troværdig, og har styr på dine aftaler Kørekort :B Vi tilbyder En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udviklingEn høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde Telefon pc ordning og firmabil Løn efter kvalifikationer Er du interesseret?Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. maj 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til salgschef Erol Aytekin på e-mail: era@fullhouse.dk Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion.Ansøgning og relevante bilag sendes via knappen Send ansøgning . Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: fullhouse.brandero.com
Salgskonsulent – med erfaring fra fødevarebranchen søges

Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt.

Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder, hvor du har direkte reference til salgschefen.

Ansvarsområde:
  • Kundepleje af eksisterende kunder
  • Skabe mersalg til eksisterende kunder
  • Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder
  • Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler
Kompetencekrav
  • Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG.
  • Du har stor interesse for mad og råvarer
  • Du er resultatorienteret, har god forretningsforståelse for b2b og er struktureret
  • Du har stærke kommunikative evner, er nytænkende og kreativ
  • Du er tillidsskabende, og har gode samarbejdsevner
  • God til at arbejde selvstændigt og i høj grad i stand til at planlægge egen arbejdsdag.
  • Du er serviceminded
  • Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer/-programmer
  • Du kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats
  • Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel)
  • Du er troværdig, og har styr på dine aftaler
Kørekort :
  • B
Vi tilbyder
  • En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling
  • En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde
  • Telefon/pc ordning og firmabil
  • Løn efter kvalifikationer
Er du interesseret?
Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. maj 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til salgschef Erol Aytekin på e-mail: era@fullhouse.dk

Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion.
Ansøgning og relevante bilag sendes via knappen "Send ansøgning".

Vi glæder os til at høre fra dig.


Se mere på vores ansøgersite: https://fullhouse.brandero.com

ORS/Small/7114e24b_logo.pngFULL HOUSE A/SHvidovre2019-05-07T14:00:37.1172019-06-10T00:00:00
3300275185 Sommer Vikarer - til vores salgsafdelingProfile Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job. Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg. Efter de første 4 uger mulighed for møde salgsbonus. Du skal sælge reklamer på vores infoskærme i sportshaller...svømmehaller...fitnesscentre...osv. Hvis du ikke har prøvet det før så sørger vi for oplæring. Du skal kunne starte så hurtigt som muligt og vi ansætter dig i 10-37 timer ugentligt afhængigt hvor meget du kan arbejde. Og du har job til og med 12. juli 2019. Du kan ansøge pr. telefon på 33 25 35 40 eller via knappen Send ansøgning . Så interesseret ...Så ring eller skriv med det samme. www.hvl-gruppen.dkValhøjvej 18, Baghuset2500 ValbyTelemarketingmedarbejder Telesælger Salgskonsulent Telesalg Studiejob Sommerjob Se mere på vores ansøgersite: https: hvl-gruppen.brandero.com
Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job.

Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg.

Efter de første 4 uger mulighed for møde / salgsbonus.

Du skal sælge reklamer på vores infoskærme i sportshaller...svømmehaller...fitnesscentre...osv.

Hvis du ikke har prøvet det før så sørger vi for oplæring.

Du skal kunne starte så hurtigt som muligt og vi ansætter dig i 10-37 timer ugentligt afhængigt hvor meget du kan arbejde. Og du har job til og med 12. juli 2019.

Du kan ansøge pr. telefon på 33 25 35 40 eller via knappen "Send ansøgning".

Så interesseret ...Så ring eller skriv med det samme.

Valhøjvej 18, Baghuset
2500 Valby
Telemarketingmedarbejder Telesælger Salgskonsulent Telesalg Studiejob Sommerjob

Se mere på vores ansøgersite: https://hvl-gruppen.brandero.com

ORS/Small/86bd79f1_logo.pngHVL Gruppen ApSValby2019-05-20T18:04:28.3002019-07-18T00:00:00
330002471Er du vores nye Salgsmedarbejder i Bar Eventyret ?Robot Er du udadvendt og har nemt ved at snakke med mennesker? Kan du have mange bolde i luften og trives du med et arbejde hvor ingen dag er den samme? Så er du måske den helt rigtige til jobbet. Bareventyret driver 4 restaurationer i indre København, vi skal bruge din hjælp til at drive en af disse eller ny ankomne steder i fremtiden. Stillingen er som udgangspunkt på 15-20 timer om ugen med mulighed for flere timer. Om jobbet Dine hovedopgaver består i at booke arrangementer til de 4 restaurationer, både via kanvas salg, facebook mm. Derudover er jobbet også ude af huset kontakt til virksomheder, div studier, naboer mm. Salgsfremmendene arrangementer på beværtningerne. Dine nøgleopgaver bliver at varetage Faste fredagsbarer Virksomheds aftaler. Kontakt med studierne med henblik på fester. Indkommendene bookninger på e-mail. Følge op på arrangementerne om aftenen når de er ankommet. Ugentlig opfølgning på hvordan salget er. salgsfremmendene events på forretningerne. Vi forventer at du er mindst 18 år at du har et indgåendene kendskab til det københavnske natteliv og selv hyppigt går ud. at du taler dansk. at du kender exel til medium standarder. at du kan arbejde min 15 timer om ugen. Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold aftales nærmere. Stillingen er fuld tid. Tiltrædelse Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale. Interesseret? Finder du jobbet interessant, og ønsker du at vide mere, er du velkommen til at kontakte Lasse Høj på Lasse@bar-eventyret.dk.

Er du udadvendt og har nemt ved at snakke med mennesker?  Kan du have mange bolde i luften og trives du med et arbejde hvor ingen dag er den samme? Så er du måske den helt rigtige til jobbet. Bareventyret driver 4 restaurationer i indre København, vi skal bruge din hjælp til at drive en af disse eller ny ankomne steder i fremtiden.

Stillingen er som udgangspunkt på 15-20 timer om ugen med mulighed for flere timer.

Om jobbet

Dine hovedopgaver består i at booke arrangementer til de 4 restaurationer, både via kanvas salg, facebook mm. Derudover er jobbet også ude af huset kontakt til virksomheder, div studier, naboer mm.

Salgsfremmendene arrangementer på beværtningerne. 

Dine nøgleopgaver bliver at varetage

  • Faste fredagsbarer
  • Virksomheds aftaler.
  • Kontakt med studierne med henblik på fester.
  • Indkommendene bookninger på e-mail.
  • Følge op på arrangementerne om aftenen når de er ankommet.
  • Ugentlig opfølgning på hvordan salget er.
  • salgsfremmendene events på forretningerne.

Vi forventer

  • at du er mindst 18 år
  • at du har et indgåendene kendskab til det københavnske natteliv og selv hyppigt går ud.
  • at du taler dansk. 
  • at du kender exel til medium standarder.
  • at du kan arbejde min 15 timer om ugen. 

Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold aftales nærmere. Stillingen er fuld tid.

Tiltrædelse Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale.

Interesseret?  

Finder du jobbet interessant, og ønsker du at vide mere, er du velkommen til at kontakte Lasse Høj på Lasse@bar-eventyret.dk.

Bar Eventyret ApSKøbenhavn K2019-04-08T00:00:002019-06-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Solution Sales Specialist

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
Microsoft Digital, Services, and Success is one of the company s largest groups, serving customers in 191 countries and 46 languages. Simply put, we help customers and partners get the most out of their technology investments and accelerate their tr...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:13. juni 2019

Intern trælastsælger til Fog Værebro

Johannes Fog

Ølstykke
Fogs trælastforretninger og byggecentre er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet- både i forhold til kunder og medarbejdere. Vi har forrygende travlt, og vi søger derfor en salgskonsulent til vores Byggecenter og trælastekspedition i vores f...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søges

FULL HOUSE A/S

Hvidovre
Salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt. Du bliver en del af et team bestående a...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

5 Sommer Vikarer - til vores salgsafdeling

HVL Gruppen ApS

Valby
Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job. Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg. Efter de første 4 uger mulighed for møde salgsbonus. Du skal sælge reklamer på vores infoskærm...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

Er du vores nye Salgsmedarbejder i Bar Eventyret ?

Bar Eventyret ApS

København K
Er du udadvendt og har nemt ved at snakke med mennesker? Kan du have mange bolde i luften og trives du med et arbejde hvor ingen dag er den samme? Så er du måske den helt rigtige til jobbet. Bareventyret driver 4 restaurationer i indre København, vi...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:3. juni 2019