Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Juniorindkøber

Nordens største non-food grossist søger en juniorindkøber/produktudvikler, som har kreative evner indenfor trends og udvikling, samt forretningsforståelse i forhold til kundens behov og varens funktion.

Så har du erfaring med indkøb, er forhandlingsvant og har et drive til at få tingene til at ske, så er det måske dig vi leder efter til en spændende fuldtids stilling på vores hovedkontor i Kolding.

Det bliver din opgave at researche, udvikle og udarbejde kommercielle produkter, hvor produktionen primært foregår i Østen og afsætningen hovedsagelig er til kunder i Europa.


Dine arbejdsopgaver

Med reference til vores produktchef og i tæt samarbejde med dine kolleger i indkøbsafdelingen, vil dit primære ansvarsområde være at stå som bindeled mellem vores salgsteam i Danmark og vores leverandører fra Fjernøsten.

Du vil blive en vigtig del af vores indkøbsteam bestående af engagerede og erfarne indkøbere og koordinatorer. I teamet leverer vi et bredt udvalg af produkter til boligen og haven og du skal være med til at sikre de bedste indkøbsbetingelser og have konstant fokus på udvikling og opfølgning.

Dine arbejdsopgaver kommer bl.a. til at omfatte:

  • Udvælge og udvikle produkter både selvstændigt og i samarbejde med teamet
  • Opretholde en tæt dialog med vores salgskanaler i forhold til markedsbehov
  • Deltage på interne såvel som eksterne salgsmøder
  • Opbygge og vedligeholde et stærkt leverandørnetværk
  • Kvalitets- og prisforhandlinger med leverandører
  • Foretage inspirations- og leverandørbesøg

Din profil

Du har nogle års erfaring med indkøb og gerne med leverandører fra Fjernøsten. Vi vægter samarbejdet på tværs af vores afdelinger og med vores leverandører højt. Derfor er det vigtigt for os, at du drives af at skabe og udvikle relationer, og at du besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner. Du er selvstændig og proaktiv, og du arbejder struktureret og bevarer overblikket selv i en travl hverdag. Du trives i en spændende og udfordrende stilling i en international virksomhed, hvor du selv har mulighed for at påvirke rammerne for din stilling.

Derudover kan du genkende dig selv i følgende:

  • Du er systematisk og struktureret
  • Du er detaljeorienteret
  • Du er en god kommunikator
  • Du har en god evne til at gennemskue problemstillinger og tænker i løsninger
  • Du er en holdspiller med positiv energi, der gør det behageligt at arbejde sammen med dig
  • Sans for godt købmandsskab
  • Kommunikerer flydende på engelsk i både skrift og tale

Dine muligheder

Der er store forventninger til, at du bidrager til den fortsatte udvikling. Du får en afvekslende hverdag med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du kommer til at arbejde i en dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone og et tæt sammenhold. Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø.

Ansøgning

Er du den vi leder efter, og ønsker du at tage del i HP Schous spændende udvikling, så send din ansøgning ved at klikke på ”Søg stillingen”. Enhver henvendelse behandles fortroligt, stillingen ønskes besat hurtigst muligt og der afholdes samtaler løbende.

HP Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimenteter meget bredt og spænder over kategorierne Bolig & Isenkram, Havemøbler, Have & Grill, Auto & Cykel samt Værktøj & Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. HP Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en betragtelig eksport til mange forskellige europæiske lande. HP SCHOU har til mission at blive den mest effektive indkøbs, salgs - og logistikorganisation, som afsejler vores vision, at blive den største og mest lønsomme Non-food leverandør i Skandinavien. Læs mere på www.hpschou.com samt HP Schou A/S Persondatapolitik her


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329823269Phoenix-c30a7e6f12018-05-31T00:00:00Juniorindkøber

Nordens største non-food grossist søger en juniorindkøber/produktudvikler, som har kreative evner indenfor trends og udvikling, samt forretningsforståelse i forhold til kundens behov og varens funktion.

Så har du erfaring med indkøb, er forhandlingsvant og har et drive til at få tingene til at ske, så er det måske dig vi leder efter til en spændende fuldtids stilling på vores hovedkontor i Kolding.

Det bliver din opgave at researche, udvikle og udarbejde kommercielle produkter, hvor produktionen primært foregår i Østen og afsætningen hovedsagelig er til kunder i Europa.


Dine arbejdsopgaver

Med reference til vores produktchef og i tæt samarbejde med dine kolleger i indkøbsafdelingen, vil dit primære ansvarsområde være at stå som bindeled mellem vores salgsteam i Danmark og vores leverandører fra Fjernøsten.

Du vil blive en vigtig del af vores indkøbsteam bestående af engagerede og erfarne indkøbere og koordinatorer. I teamet leverer vi et bredt udvalg af produkter til boligen og haven og du skal være med til at sikre de bedste indkøbsbetingelser og have konstant fokus på udvikling og opfølgning.

Dine arbejdsopgaver kommer bl.a. til at omfatte:

  • Udvælge og udvikle produkter både selvstændigt og i samarbejde med teamet
  • Opretholde en tæt dialog med vores salgskanaler i forhold til markedsbehov
  • Deltage på interne såvel som eksterne salgsmøder
  • Opbygge og vedligeholde et stærkt leverandørnetværk
  • Kvalitets- og prisforhandlinger med leverandører
  • Foretage inspirations- og leverandørbesøg

Din profil

Du har nogle års erfaring med indkøb og gerne med leverandører fra Fjernøsten. Vi vægter samarbejdet på tværs af vores afdelinger og med vores leverandører højt. Derfor er det vigtigt for os, at du drives af at skabe og udvikle relationer, og at du besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner. Du er selvstændig og proaktiv, og du arbejder struktureret og bevarer overblikket selv i en travl hverdag. Du trives i en spændende og udfordrende stilling i en international virksomhed, hvor du selv har mulighed for at påvirke rammerne for din stilling.

Derudover kan du genkende dig selv i følgende:

  • Du er systematisk og struktureret
  • Du er detaljeorienteret
  • Du er en god kommunikator
  • Du har en god evne til at gennemskue problemstillinger og tænker i løsninger
  • Du er en holdspiller med positiv energi, der gør det behageligt at arbejde sammen med dig
  • Sans for godt købmandsskab
  • Kommunikerer flydende på engelsk i både skrift og tale

Dine muligheder

Der er store forventninger til, at du bidrager til den fortsatte udvikling. Du får en afvekslende hverdag med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du kommer til at arbejde i en dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone og et tæt sammenhold. Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø.

Ansøgning

Er du den vi leder efter, og ønsker du at tage del i HP Schous spændende udvikling, så send din ansøgning ved at klikke på ”Søg stillingen”. Enhver henvendelse behandles fortroligt, stillingen ønskes besat hurtigst muligt og der afholdes samtaler løbende.

HP Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimenteter meget bredt og spænder over kategorierne Bolig & Isenkram, Havemøbler, Have & Grill, Auto & Cykel samt Værktøj & Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. HP Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en betragtelig eksport til mange forskellige europæiske lande. HP SCHOU har til mission at blive den mest effektive indkøbs, salgs - og logistikorganisation, som afsejler vores vision, at blive den største og mest lønsomme Non-food leverandør i Skandinavien. Læs mere på www.hpschou.com samt HP Schou A/S Persondatapolitik her

2018-06-30T00:50:50.573 Nordens største non-food grossist søger en juniorindkøber produktudvikler, som har kreative evner indenfor trends og udvikling, samt forretningsforståelse i forhold til kundens behov og varens funktion. Så har du erfaring med indkøb, er forhandlingsvant og har et drive til at få tingene til at ske, så er det måske dig vi leder efter til en spændende fuldtids stilling på vores hovedkontor i Kolding. Det bliver din opgave at researche, udvikle og udarbejde kommercielle produkter, hvor produktionen primært foregår i Østen og afsætningen hovedsagelig er til kunder i Europa. Dine arbejdsopgaver Med reference til vores produktchef og i tæt samarbejde med dine kolleger i indkøbsafdelingen, vil dit primære ansvarsområde være at stå som bindeled mellem vores salgsteam i Danmark og vores leverandører fra Fjernøsten. Du vil blive en vigtig del af vores indkøbsteam bestående af engagerede og erfarne indkøbere og koordinatorer. I teamet leverer vi et bredt udvalg af produkter til boligen og haven og du skal være med til at sikre de bedste indkøbsbetingelser og have konstant fokus på udvikling og opfølgning. Dine arbejdsopgaver kommer bl.a. til at omfatte: Udvælge og udvikle produkter både selvstændigt og i samarbejde med teamet Opretholde en tæt dialog med vores salgskanaler i forhold til markedsbehov Deltage på interne såvel som eksterne salgsmøder Opbygge og vedligeholde et stærkt leverandørnetværk Kvalitets- og prisforhandlinger med leverandører Foretage inspirations- og leverandørbesøg Din profil Du har nogle års erfaring med indkøb og gerne med leverandører fra Fjernøsten. Vi vægter samarbejdet på tværs af vores afdelinger og med vores leverandører højt. Derfor er det vigtigt for os, at du drives af at skabe og udvikle relationer, og at du besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner. Du er selvstændig og proaktiv, og du arbejder struktureret og bevarer overblikket selv i en travl hverdag. Du trives i en spændende og udfordrende stilling i en international virksomhed, hvor du selv har mulighed for at påvirke rammerne for din stilling. Derudover kan du genkende dig selv i følgende: Du er systematisk og struktureret Du er detaljeorienteret Du er en god kommunikator Du har en god evne til at gennemskue problemstillinger og tænker i løsninger Du er en holdspiller med positiv energi, der gør det behageligt at arbejde sammen med dig Sans for godt købmandsskab Kommunikerer flydende på engelsk i både skrift og tale Dine muligheder Der er store forventninger til, at du bidrager til den fortsatte udvikling. Du får en afvekslende hverdag med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du kommer til at arbejde i en dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone og et tæt sammenhold. Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø. Ansøgning Er du den vi leder efter, og ønsker du at tage del i HP Schous spændende udvikling, så send din ansøgning ved at klikke på Søg stillingen . Enhver henvendelse behandles fortroligt, stillingen ønskes besat hurtigst muligt og der afholdes samtaler løbende. HP Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimenteter meget bredt og spænder over kategorierne Bolig Isenkram, Havemøbler, Have Grill, Auto Cykel samt Værktøj Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. HP Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en betragtelig eksport til mange forskellige europæiske lande. HP SCHOU har til mission at blive den mest effektive indkøbs, salgs - og logistikorganisation, som afsejler vores vision, at blive den største og mest lønsomme Non-food leverandør i Skandinavien. Læs mere på www.hpschou.com samt HP Schou A S Persondatapolitik her11Jobnetc30a7e6f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-29T00:00:000000https://www.hpschou.com/da-dk/om-os/ledige-stillinger?hr=show-job/298230EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3274298HP SCHOU AS11Nordager 316000KoldingDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent581807JobNet48332121000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30a7e6fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30a7e6fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30a7e6f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30a7e6f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/1.jpgSom Indkøber hos HP SCHOU AS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007971Dansk3Læse/ tale341603Indkøber12Transport og logistik355325808Susannoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329958369IndkøberProfile INDKØBER hos Lindab i Jels Har du et grundlæggende kendskab til indkøbsfunktionen, og erfaring med indkøb på både operationelt- og taktisk niveau? Så er det måske dig, der skal være indkøber hos Lindab? Lindab er en international koncern som udvikler, fremstiller, markedsfører og distribuerer produkter og systemløsninger til forenkling af byggeri og forbedring af indeklima. Som indkøber vil du få reference til indkøbschefen, og blive en del af en afdeling i udvikling. I samarbejde med indkøbschefen og produkt- og udviklingsafdelingen vil du være med til at vedligeholde og udvikle leverandørporteføljen, og den strukturerede tilgang til indkøbsarbejdet. Det vil ligeledes være en integreret del af stillingen at identificere og bidrage til implementering af optimerings- og automatiseringsmuligheder i relation til kerneprocesserne. Nøgleopgaver: Sikre driften i indkøbsfunktionen m.h.t. daglig disponering Udarbejde, forhandle og vedligeholde priser og samarbejdsaftaler Udvikle og vedligeholde leverandørforhold i samarbejde med produktansvarlige Sikre overordnet benchmarking og struktureret leverandørstyring på tværs af porteføljen Udvikle, igangsætte og sikre initiativer i forbindelse med optimering af forsyningskæden og den fremadrettede forsyningssikkerhed Bidrage aktivt til den generelle effektivisering af indkøbsarbejdet Bidrage til etablering og vedligehold af vigtige stamdata i relation til SRM, procesautomatisering og analyseværktøjer. Uddannelse: Din uddannelse er ikke afgørende, men du har et grundlæggende kendskab til indkøbsfunktionen. Praktisk erfaring: Du har erfaring fra en lignende stilling som indkøber, så du relativt hurtigt kan være selvstartende og selvkørende. Faglige egenskaber: Du har et grundlæggende kendskab til indkøbsfunktionen. Du er fortrolig med indkøberrollen, og formår at udfylde forhandlerrollen i forhold til leverandører, men formår samtidig at skabe det langsigtede partnerskab. Du har erfaring med indkøb på operationelt- og taktisk niveau, herunder leverandør-kategorisering og evaluering. Du har desuden indgående forståelse for, og en holistisk tilgang til indkøbsarbejdet i relation til hele forsynings- og værdikæden. Du har teknisk forståelse for tyndpladebearbejdning, og el- og lak-tekniske forhold. Hvis du har erfaring fra portbranchen, vil det være en fordel. Du er erfaren bruger af Excel. Du behersker dansk og engelsk på højt niveau, og hvis du behersker tysk vil det være en fordel. Personlige egenskaber: Som person er du selvstændig, initiativrig og ansvarsfuld. Du er imødekommende, engageret og arbejder struktureret. Du har et godt overblik, hvilket gør dig i stand til at bevare overblikket også i komplekse forhold. Du befinder dig godt i et uformelt arbejdsmiljø, og forstår vigtigheden i at løfte i flok. Grundlæggende er du som person selvstartende og selvkørende, men du ser også fordelene ved at arbejde sammen med teamet. Mere om Lindab: Lindab vil være branchens mest attraktive arbejdsplads, skabt på ansvarlige værdier vedrørende bæredygtighed, innovation og mangfoldighed. Som medarbejder vil du opleve en virksomhed med fokus på udvikling, med en stærk historie og et solidt fundament i kraft af vores kerneværdier Kundens Succes, Orden og Klarhed samt at vi er Jordnære. Vi har dedikerede medarbejdere, der er villige til at gøre en ekstra indsats. Derfor skal Lindab være et sted hvor medarbejderne er stolte af deres job og føler fællesskab med deres kolleger. I 2018 blev vi certificeret som en af Danmarks Bedste Arbejdspladser. Lindab er en international koncern, grundlagt 1956 i Lidhult, Sverige. I dag er Lindab etableret i 32 lande med ca. 5.100 ansatte. Heraf ca. 500 i Danmark. Se mere om Lindab her: Lindab.dk
 
INDKØBER hos Lindab i Jels 
 
Har du et grundlæggende kendskab til indkøbsfunktionen, og erfaring med indkøb på både operationelt- og taktisk niveau?
Så er det måske dig, der skal være indkøber hos Lindab?  
 
Lindab er en international koncern som udvikler, fremstiller, markedsfører og distribuerer produkter og systemløsninger til forenkling af byggeri og forbedring af indeklima.  
 
Som indkøber vil du få reference til indkøbschefen, og blive en del af en afdeling i udvikling. I samarbejde med indkøbschefen og produkt- og udviklingsafdelingen vil du være med til at vedligeholde og udvikle leverandørporteføljen, og den strukturerede tilgang til indkøbsarbejdet. 
 
Det vil ligeledes være en integreret del af stillingen at identificere og bidrage til implementering af optimerings- og automatiseringsmuligheder i relation til kerneprocesserne.  
 
 
Nøgleopgaver: 
Sikre driften i indkøbsfunktionen m.h.t. daglig disponering 
Udarbejde, forhandle og vedligeholde priser og samarbejdsaftaler 
Udvikle og vedligeholde leverandørforhold i samarbejde med produktansvarlige 
Sikre overordnet benchmarking og struktureret leverandørstyring på tværs af porteføljen 
Udvikle, igangsætte og sikre initiativer i forbindelse med optimering af forsyningskæden og den fremadrettede forsyningssikkerhed 
Bidrage aktivt til den generelle effektivisering af indkøbsarbejdet 
Bidrage til etablering og vedligehold af vigtige stamdata i relation til SRM, procesautomatisering og analyseværktøjer. 
 
Uddannelse: 
Din uddannelse er ikke afgørende, men du har et grundlæggende kendskab til indkøbsfunktionen. 
 
Praktisk erfaring: 
Du har erfaring fra en lignende stilling som indkøber, så du relativt hurtigt kan være selvstartende og selvkørende.  
 
Faglige egenskaber: 
Du har et grundlæggende kendskab til indkøbsfunktionen. Du er fortrolig med indkøberrollen, og formår at udfylde forhandlerrollen i forhold til leverandører, men formår samtidig at skabe det langsigtede partnerskab. 
 
Du har erfaring med indkøb på operationelt- og taktisk niveau, herunder leverandør-kategorisering og evaluering. Du har desuden indgående forståelse for, og en holistisk tilgang til indkøbsarbejdet i relation til hele forsynings- og værdikæden. 
 
Du har teknisk forståelse for tyndpladebearbejdning, og el- og lak-tekniske forhold.
Hvis du har erfaring fra portbranchen, vil det være en fordel.  
 
Du er erfaren bruger af Excel.  
Du behersker dansk og engelsk på højt niveau, og hvis du behersker tysk vil det være en fordel. 
 
Personlige egenskaber: 
Som person er du selvstændig, initiativrig og ansvarsfuld. Du er imødekommende, engageret og arbejder struktureret. Du har et godt overblik, hvilket gør dig i stand til at bevare overblikket også i komplekse forhold.  
 
Du befinder dig godt i et uformelt arbejdsmiljø, og forstår vigtigheden i at løfte i flok. Grundlæggende er du som person selvstartende og selvkørende, men du ser også fordelene ved at arbejde sammen med teamet.  
 
Mere om Lindab: 
Lindab vil være branchens mest attraktive arbejdsplads, skabt på ansvarlige værdier vedrørende bæredygtighed, innovation og mangfoldighed. Som medarbejder vil du opleve en virksomhed med fokus på udvikling, med en stærk historie og et solidt fundament i kraft af vores kerneværdier Kundens Succes, Orden og Klarhed samt at vi er Jordnære. 
Vi har dedikerede medarbejdere, der er villige til at gøre en ekstra indsats. Derfor skal Lindab være et sted hvor medarbejderne er stolte af deres job og føler fællesskab med deres kolleger. I 2018 blev vi certificeret som en af Danmarks Bedste Arbejdspladser. 
Lindab er en international koncern, grundlagt 1956 i Lidhult, Sverige. I dag er Lindab etableret i 32 lande med ca. 5.100 ansatte. Heraf ca. 500 i Danmark. 

Se mere om Lindab her: Lindab.dk
ORS/Small/685a1cc0_logo.pngLindab A/SHaderslev2019-02-11T13:02:34.3632019-03-15T00:00:00
329948565Assistent til dispocontrolling - KoldingRobot Har du lyst til at være med til at sikre forsyningen af varer til vores butikker i hele Jylland og på Fyn? Så får du her en unik mulighed for at blive en del af vores controllingteam i Supply Chain Planning afdelingen i Kolding. Du bliver ansvar-lig for controlling af butiksbestillinger, og du vil få en dynamisk hverdag i et arbejdsmiljø præget af daglig kontakt til bu-tikkerne, lageret og de andre teams i Supply Chain Planning Om jobbet Daglig gennemgang af butikkernes varebestillinger så det sikres, at den korrekte mængde af varer bliver leveret til butikkerne Optimering af butiksomsætningen og minimering af mangelvarer Yde support til butikkerne omkring deres varebestillinger Sikre varetilgængelighed af især kampagnevarer Tildeling af både non-food og food varer til kampagner Kontrol af holdbarheder af varerne på lageret Om dig Du har stor interesse i, og nyder at arbejde med, talmæssige analyseopgaver i længere tid Du er fortrolig med IT og behersker excel på minimum grundlæggende brugerniveau Du er selvstændig, detaljeorienteret, struktureret og ansvarsbevidst Du er villig til weekend arbejde ca. hver 3 uge Vi tilbyder Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger Mulighed for sundhedsordning Konkurrencedygtig lønpakke Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m. Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt afdelingsleder Michael Sørensen på telefon 7635 0528, hverdage mellem kl. 8-16. Er du interesseret i denne stilling? Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. https: karriere.lidl.dk da jobsearch Assistent-til-dispocontrolling-Kolding-3109

Har du lyst til at være med til at sikre forsyningen af varer til vores butikker i hele Jylland og på Fyn? Så får du her en unik mulighed for at blive en del af vores controllingteam i Supply Chain Planning afdelingen i Kolding. Du bliver ansvar-lig for controlling af butiksbestillinger, og du vil få en dynamisk hverdag i et arbejdsmiljø præget af daglig kontakt til bu-tikkerne, lageret og de andre teams i Supply Chain Planning

Om jobbet

  • Daglig gennemgang af butikkernes varebestillinger så det sikres, at den korrekte mængde af varer bliver leveret til butikkerne
  • Optimering af butiksomsætningen og minimering af mangelvarer
  • Yde support til butikkerne omkring deres varebestillinger
  • Sikre varetilgængelighed af især kampagnevarer
  • Tildeling af både non-food og food varer til kampagner
  • Kontrol af holdbarheder af varerne på lageret

 Om dig

  • Du har stor interesse i, og nyder at arbejde med, talmæssige analyseopgaver i længere tid
  • Du er fortrolig med IT og behersker excel på minimum grundlæggende brugerniveau
  • Du er selvstændig, detaljeorienteret, struktureret og ansvarsbevidst
  • Du er villig til weekend arbejde ca. hver 3 uge

 Vi tilbyder

  • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
  • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
  • Mulighed for sundhedsordning
  • Konkurrencedygtig lønpakke
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt afdelingsleder Michael Sørensen på telefon 7635 0528, hverdage mellem kl. 8-16.

 Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på nedenstående link for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Assistent-til-dispocontrolling-Kolding-3109

Lidl Danmark K/S AdministrationKolding2019-01-25T00:00:002019-03-01T00:00:00
329959376Buyer KnitwearRobot Are you a dedicated knit buyer with a passion for sourcing, negotiation and product development? Then here is your chance to be a part of a dedicated and committed Buying- Design team. We are looking for an experienced and determined Buyer who can contribute to the continuous development of our products and brand within the knit category at SELECTED FEMME. The department You will become part of a dedicated Buying- Design team with a young and informal work environment with room for creativity and helpful colleagues. In everything we do, we aim to inspire and instill confidence in our consumers. We see a lot of potential in our brand and in our employees. You will be part of a company with focus on growth and development in all aspects of our business. The job You will be responsible for buying and developing knit products in close cooperation with our design- and sales department. You ensure that we have the right quality, price and delivery, matching the SELECTED DNA and values and our customers expectations. With good business acumen and negotiation skills, you develop new styles, negotiate price, quality and delivery with suppliers. Sustainability is a key value in our business, and in close cooperation with our sourcing offices around the world, you develop and optimize the good relations with international suppliers and stay updated on new qualities and possibilities in the market. Your tasks will among others, include: Develop and create collections in close cooperation with designers and suppliers Establishing and maintaining strong supplier relations Negotiating quality, price and delivery with international suppliers Production and delivery follow-ups Inspirational trips and supplier visits Sourcing of new qualities in close cooperation with the sourcing offices Continuous quality control. Travel activity will be a natural part of the position to ensure closeness to the suppliers and fresh inspiration. Qualifications Educated Buyer A minimum of 2-3 years of buying experience in the knit category Solid numeracy and business acumen Fluent in English, written and spoken Excellent communication and interpersonal skills. Personality You are an ambitious buyer with good business acumen, strong negotiating skills and a focus on quality, price and trend. As a person, you are independent, proactive and structured, enabling you to keep a sense of perspective in a fast-faced and creative environment. It is in your nature to challenge and inspire your surroundings, and you thrive in an exciting, international fashion company. You possess good communication and collaboration skills, facilitating the development of good relations, both internally and externally. Furthermore, it will be a natural part of your job to take responsibility, inspire and motivate the team around you and to put new layers on the brand SELECTED. We look forward to hearing from you If you have any questions in relation to the position, you are welcome to contact Poul Bendixen on phone 45 27 95 80 36. Otherwise, upload your application and CV as soon as possible and no later than 17.02.2019. We evaluate candidates on an ongoing basis. Workplace: Brande About SELECTED The SELECTED brand was launched in 1997 for the menswear market and in 2008 the women s line was introduced. SELECTED reflects personalities. It tells the story of strong and independent characters transforming the newest trends into personal expressions. Inspiration is drawn from strong-minded men and women who embrace urban lifestyle and interpret the latest trends in fashion, music and design. SELECTED FEMME embraces the look of a cosmopolitan woman with a significant identity and courage to create a personal style within the modern look. SELECTED HOMME addresses the strong-minded and mature man with a significant and confident look that embraces freedom, identity and style. SELECTED is sold in brand stores and wholesale stores worldwide. SELECTED is part of the worldwide fashion company BESTSELLER. For more information, please check our websites http: www.selected.com and http: www.bestseller.com.

Are you a dedicated knit buyer with a passion for sourcing, negotiation and product development? Then here is your chance to be a part of a dedicated and committed Buying- & Design team.

We are looking for an experienced and determined Buyer who can contribute to the continuous development of our products and brand within the knit category at SELECTED FEMME.

The department

You will become part of a dedicated Buying- & Design team with a young and informal work environment with room for creativity and helpful colleagues. In everything we do, we aim to inspire and instill confidence in our consumers. We see a lot of potential in our brand and in our employees. You will be part of a company with focus on growth and development in all aspects of our business.

The job

You will be responsible for buying and developing knit products in close cooperation with our design- and sales department. You ensure that we have the right quality, price and delivery, matching the SELECTED DNA and values and our customers' expectations. With good business acumen and negotiation skills, you develop new styles, negotiate price, quality and delivery with suppliers. Sustainability is a key value in our business, and in close cooperation with our sourcing offices around the world, you develop and optimize the good relations with international suppliers and stay updated on new qualities and possibilities in the market.

Your tasks will among others, include:

  • Develop and create collections in close cooperation with designers and suppliers
  • Establishing and maintaining strong supplier relations
  • Negotiating quality, price and delivery with international suppliers
  • Production and delivery follow-ups
  • Inspirational trips and supplier visits
  • Sourcing of new qualities in close cooperation with the sourcing offices
  • Continuous quality control.

Travel activity will be a natural part of the position to ensure closeness to the suppliers and fresh inspiration.

Qualifications

  • Educated Buyer
  • A minimum of 2-3 years of buying experience in the knit category
  • Solid numeracy and business acumen
  • Fluent in English, written and spoken
  • Excellent communication and interpersonal skills.

Personality

You are an ambitious buyer with good business acumen, strong negotiating skills and a focus on quality, price and trend. As a person, you are independent, proactive and structured, enabling you to keep a sense of perspective in a fast-faced and creative environment. It is in your nature to challenge and inspire your surroundings, and you thrive in an exciting, international fashion company. You possess good communication and collaboration skills, facilitating the development of good relations, both internally and externally. Furthermore, it will be a natural part of your job to take responsibility, inspire and motivate the team around you and to put new layers on the brand SELECTED.

We look forward to hearing from you

If you have any questions in relation to the position, you are welcome to contact Poul Bendixen on phone +45 27 95 80 36. Otherwise, upload your application and CV as soon as possible and no later than 17.02.2019. We evaluate candidates on an ongoing basis.

Workplace: Brande

About SELECTED

The SELECTED brand was launched in 1997 for the menswear market and in 2008 the women's line was introduced.

SELECTED reflects personalities. It tells the story of strong and independent characters transforming the newest trends into personal expressions. Inspiration is drawn from strong-minded men and women who embrace urban lifestyle and interpret the latest trends in fashion, music and design. SELECTED /FEMME embraces the look of a cosmopolitan woman with a significant identity and courage to create a personal style within the modern look. SELECTED /HOMME addresses the strong-minded and mature man with a significant and confident look that embraces freedom, identity and style. SELECTED is sold in brand stores and wholesale stores worldwide.

SELECTED is part of the worldwide fashion company BESTSELLER. For more information, please check our websites http://www.selected.com and http://www.bestseller.com.

 

BESTSELLER A/SBrande2019-02-12T00:00:002019-03-05T00:00:00
329954313Indkøbsassistent til virksomhed i vækstRobot Billeschou A S har gennem det seneste årti oplevet en kontinuerlig vækst og er i dag en af de førende leverandører af stenbordplader til den Danske køkkenindustri. Jobbet - Med base på hovedfabrikken i Vejle, vil du indgå i et velfungerende og meget kompetent team. Dine daglige opgaver ville være: Ansvarlig for indkøb af råvarer til fremstilling af bordplader i granit, marmor samt mekanisk fremstillede stenplader. Daglig kontakt og opfølgning med leverandører for at tilsikre de ordrede varer ankommer rettidigt. Oprettelse af indkøbsordre. Koordinering med transportører. Koordinering med internt ordre- og salgsafdeling samt produktionsafdelingen. Alt indkøb foregår via Microsoft Outlook og Navision 2018. Vi tilbyder - Løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring, pensionsordning og andre personalegoder såsom kantineordning og fysioterapi. Arbejdstider: Kontorets åbningstider er mandag til torsdag - 08:00 til 16:30 fredag - 08:00 til 16:00. Arbejdstid aftales inden for dette tidsrum. Du vil gennemgå en intern oplæring i produkter og vil løbende møde virksomhedens hovedleverandører, hvor du også vil komme igennem oplæring i deres produkter. Du skal trives med at have en travl og varieret hverdag hvor du vil være blandt søde og hjælpsomme kollegaer. Din profil Du har erfaring med indkøb hos nationale og internationale leverandører. Behersker Dansk og Engelsk flydende i både skrift og tale. Du er en fleksibel, positiv indstillet og serviceminded teamplayer. Du trives med struktur, har god ordenssans og er god til at følge op på leverancer. Der kan forventes 4-8 rejsedage pr år. Ansøgninger med CV sendes til job@bsmarmor.dk

Billeschou A/S har gennem det seneste årti oplevet en kontinuerlig vækst og er i dag en af de førende leverandører af stenbordplader til den Danske køkkenindustri.

Jobbet - Med base på hovedfabrikken i Vejle, vil du indgå i et velfungerende og meget kompetent team. Dine daglige opgaver ville være:

  • Ansvarlig for indkøb af råvarer til fremstilling af bordplader i granit, marmor samt mekanisk fremstillede stenplader.
  • Daglig kontakt og opfølgning med leverandører for at tilsikre de ordrede varer ankommer rettidigt.
  • Oprettelse af indkøbsordre.
  • Koordinering med transportører.
  • Koordinering med internt ordre- og salgsafdeling samt produktionsafdelingen.

Alt indkøb foregår via Microsoft Outlook og Navision 2018.

Vi tilbyder - Løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring, pensionsordning og andre personalegoder såsom kantineordning og fysioterapi.

Arbejdstider: Kontorets åbningstider er mandag til torsdag - 08:00 til 16:30 fredag - 08:00 til 16:00. – Arbejdstid aftales inden for dette tidsrum.

Du vil gennemgå en intern oplæring i produkter og vil løbende møde virksomhedens hovedleverandører, hvor du også vil komme igennem oplæring i deres produkter.

Du skal trives med at have en travl og varieret hverdag hvor du vil være blandt søde og hjælpsomme kollegaer.

Din profil – Du har erfaring med indkøb hos nationale og internationale leverandører. Behersker Dansk og Engelsk flydende i både skrift og tale. Du er en fleksibel, positiv indstillet og serviceminded teamplayer. Du trives med struktur, har god ordenssans og er god til at følge op på leverancer.

Der kan forventes 4-8 rejsedage pr år.

Ansøgninger med CV sendes til job@bsmarmor.dk

BILLESCHOU A/SVejle2019-02-05T00:00:002019-02-28T00:00:00
329961277Deltidsstilling som Konsulent for BOSERobot Bliv konsulent for BOSE og besøg landets førende butikker indenfor mærkevare-produkter i forbrugerelektronik. Den amerikanske lydproducent BOSE producerer forskellige lydsystemer og er kendt for deres unikke teknologi og fantastiske lydoplevelse. Som konsulent for BOSE er det din opgave, at BOSE s produkter bliver fremvist på den bedst mulige måde i varehuskæden, som du skal besøge. BOSE tilhører premium-segmenter for lyd, og som konsulent er det din fornemste opgave at sikre, at deres produkter spiller ude i butikkerne. Dine primære opgaver som konsulent vil være at: Uddanne butikspersonale om BOSE s produkter Besøge udvalgte butikker for at følge op på placeringen af BOSE-produkterne Implementere display nyheder Vores krav til dig er, at du: Har kørekort og egen bil Har en Smartphone Er struktureret og pligtopfyldende Er god til at skabe relationer Er udadvendt Kan arbejde 8 timer i ugen med stor fleksibilitet Har IT på brugerniveau Kendskab til dansk detail Det er ikke et krav, at du har erfaring inden for forbrugerelektronik eller kender til BOSE som brand. BOSE sørger for en grundig oplæring, og derudover vil BOSE løbende følge dig, så du er informeret om nyheder og kampagner. Du vil rapportere direkte til BOSEs repræsentant i Danmark. Hvem er vi, RelationMedia, og hvad kan vi tilbyde dig?: RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I Fieldafdelingen, som du bliver tilknyttet, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads på rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem BOSE, varehuskæden og dig som Konsulent. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive en del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø Stor fleksibilitet Fast timeløn En interessant vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver Lyder det som noget for dig? Hvis det lyder som noget for dig, så send ansøgning CV vellignende billede til job-merchandiser@relationmedia.dk. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Ulrich Nielsen på tlf. 2940 0940.

Bliv konsulent for BOSE og besøg landets førende butikker indenfor mærkevare-produkter i forbrugerelektronik.

Den amerikanske lydproducent BOSE producerer forskellige lydsystemer og er kendt for deres unikke teknologi og fantastiske lydoplevelse. Som konsulent for BOSE er det din opgave, at BOSE’s produkter bliver fremvist på den bedst mulige måde i varehuskæden, som du skal besøge. BOSE tilhører premium-segmenter for lyd, og som konsulent er det din fornemste opgave at sikre, at deres produkter spiller ude i butikkerne. 

Dine primære opgaver som konsulent vil være at:

  • Uddanne butikspersonale om BOSE’s produkter
  • Besøge udvalgte butikker for at følge op på placeringen af BOSE-produkterne
  • Implementere display/nyheder

 

Vores krav til dig er, at du:

  • Har kørekort og egen bil
  • Har en Smartphone
  • Er struktureret og pligtopfyldende
  • Er god til at skabe relationer
  • Er udadvendt
  • Kan arbejde 8 timer i ugen med stor fleksibilitet
  • Har IT på brugerniveau
  • Kendskab til dansk detail

Det er ikke et krav, at du har erfaring inden for forbrugerelektronik eller kender til BOSE som brand. BOSE sørger for en grundig oplæring, og derudover vil BOSE løbende følge dig, så du er informeret om nyheder og kampagner. Du vil rapportere direkte til BOSEs repræsentant i Danmark.

Hvem er vi, RelationMedia, og hvad kan vi tilbyde dig?:

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I Fieldafdelingen, som du bliver tilknyttet, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads på rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem BOSE, varehuskæden og dig som Konsulent.

Derudover kan vi tilbyde dig:

  • At blive en del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En interessant vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver

 

Lyder det som noget for dig?

Hvis det lyder som noget for dig, så send ansøgning + CV + vellignende billede til job-merchandiser@relationmedia.dk. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Ulrich Nielsen på tlf. 2940 0940.

RELATIONMEDIA A/SKolding2019-02-15T00:00:002019-04-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Indkøber

Lindab A/S

Haderslev
INDKØBER hos Lindab i Jels Har du et grundlæggende kendskab til indkøbsfunktionen, og erfaring med indkøb på både operationelt- og taktisk niveau? Så er det måske dig, der skal være indkøber hos Lindab? Lindab er en international koncern som udvikle...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:15. marts 2019

Assistent til dispocontrolling - Kolding

Lidl Danmark K/S Administration

Kolding
Har du lyst til at være med til at sikre forsyningen af varer til vores butikker i hele Jylland og på Fyn? Så får du her en unik mulighed for at blive en del af vores controllingteam i Supply Chain Planning afdelingen i Kolding. Du bliver ansvar-lig...
Indrykket:25. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Buyer Knitwear

BESTSELLER A/S

Brande
Are you a dedicated knit buyer with a passion for sourcing, negotiation and product development? Then here is your chance to be a part of a dedicated and committed Buying- Design team. We are looking for an experienced and determined Buyer who can c...
Indrykket:12. februar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Indkøbsassistent til virksomhed i vækst

BILLESCHOU A/S

Vejle
Billeschou A S har gennem det seneste årti oplevet en kontinuerlig vækst og er i dag en af de førende leverandører af stenbordplader til den Danske køkkenindustri. Jobbet - Med base på hovedfabrikken i Vejle, vil du indgå i et velfungerende og meget...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Deltidsstilling som Konsulent for BOSE

RELATIONMEDIA A/S

Kolding
Bliv konsulent for BOSE og besøg landets førende butikker indenfor mærkevare-produkter i forbrugerelektronik. Den amerikanske lydproducent BOSE producerer forskellige lydsystemer og er kendt for deres unikke teknologi og fantastiske lydoplevelse. So...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:12. april 2019