Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Juniorindkøber

Nordens største non-food grossist søger en juniorindkøber/produktudvikler, som har kreative evner indenfor trends og udvikling, samt forretningsforståelse i forhold til kundens behov og varens funktion.

Så har du erfaring med indkøb, er forhandlingsvant og har et drive til at få tingene til at ske, så er det måske dig vi leder efter til en spændende fuldtids stilling på vores hovedkontor i Kolding.

Det bliver din opgave at researche, udvikle og udarbejde kommercielle produkter, hvor produktionen primært foregår i Østen og afsætningen hovedsagelig er til kunder i Europa.


Dine arbejdsopgaver

Med reference til vores produktchef og i tæt samarbejde med dine kolleger i indkøbsafdelingen, vil dit primære ansvarsområde være at stå som bindeled mellem vores salgsteam i Danmark og vores leverandører fra Fjernøsten.

Du vil blive en vigtig del af vores indkøbsteam bestående af engagerede og erfarne indkøbere og koordinatorer. I teamet leverer vi et bredt udvalg af produkter til boligen og haven og du skal være med til at sikre de bedste indkøbsbetingelser og have konstant fokus på udvikling og opfølgning.

Dine arbejdsopgaver kommer bl.a. til at omfatte:

  • Udvælge og udvikle produkter både selvstændigt og i samarbejde med teamet
  • Opretholde en tæt dialog med vores salgskanaler i forhold til markedsbehov
  • Deltage på interne såvel som eksterne salgsmøder
  • Opbygge og vedligeholde et stærkt leverandørnetværk
  • Kvalitets- og prisforhandlinger med leverandører
  • Foretage inspirations- og leverandørbesøg

Din profil

Du har nogle års erfaring med indkøb og gerne med leverandører fra Fjernøsten. Vi vægter samarbejdet på tværs af vores afdelinger og med vores leverandører højt. Derfor er det vigtigt for os, at du drives af at skabe og udvikle relationer, og at du besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner. Du er selvstændig og proaktiv, og du arbejder struktureret og bevarer overblikket selv i en travl hverdag. Du trives i en spændende og udfordrende stilling i en international virksomhed, hvor du selv har mulighed for at påvirke rammerne for din stilling.

Derudover kan du genkende dig selv i følgende:

  • Du er systematisk og struktureret
  • Du er detaljeorienteret
  • Du er en god kommunikator
  • Du har en god evne til at gennemskue problemstillinger og tænker i løsninger
  • Du er en holdspiller med positiv energi, der gør det behageligt at arbejde sammen med dig
  • Sans for godt købmandsskab
  • Kommunikerer flydende på engelsk i både skrift og tale

Dine muligheder

Der er store forventninger til, at du bidrager til den fortsatte udvikling. Du får en afvekslende hverdag med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du kommer til at arbejde i en dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone og et tæt sammenhold. Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø.

Ansøgning

Er du den vi leder efter, og ønsker du at tage del i HP Schous spændende udvikling, så send din ansøgning ved at klikke på ”Søg stillingen”. Enhver henvendelse behandles fortroligt, stillingen ønskes besat hurtigst muligt og der afholdes samtaler løbende.

HP Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimenteter meget bredt og spænder over kategorierne Bolig & Isenkram, Havemøbler, Have & Grill, Auto & Cykel samt Værktøj & Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. HP Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en betragtelig eksport til mange forskellige europæiske lande. HP SCHOU har til mission at blive den mest effektive indkøbs, salgs - og logistikorganisation, som afsejler vores vision, at blive den største og mest lønsomme Non-food leverandør i Skandinavien. Læs mere på www.hpschou.com samt HP Schou A/S Persondatapolitik her


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329823269Phoenix-c30a7e6f12018-05-31T00:00:00Juniorindkøber

Nordens største non-food grossist søger en juniorindkøber/produktudvikler, som har kreative evner indenfor trends og udvikling, samt forretningsforståelse i forhold til kundens behov og varens funktion.

Så har du erfaring med indkøb, er forhandlingsvant og har et drive til at få tingene til at ske, så er det måske dig vi leder efter til en spændende fuldtids stilling på vores hovedkontor i Kolding.

Det bliver din opgave at researche, udvikle og udarbejde kommercielle produkter, hvor produktionen primært foregår i Østen og afsætningen hovedsagelig er til kunder i Europa.


Dine arbejdsopgaver

Med reference til vores produktchef og i tæt samarbejde med dine kolleger i indkøbsafdelingen, vil dit primære ansvarsområde være at stå som bindeled mellem vores salgsteam i Danmark og vores leverandører fra Fjernøsten.

Du vil blive en vigtig del af vores indkøbsteam bestående af engagerede og erfarne indkøbere og koordinatorer. I teamet leverer vi et bredt udvalg af produkter til boligen og haven og du skal være med til at sikre de bedste indkøbsbetingelser og have konstant fokus på udvikling og opfølgning.

Dine arbejdsopgaver kommer bl.a. til at omfatte:

  • Udvælge og udvikle produkter både selvstændigt og i samarbejde med teamet
  • Opretholde en tæt dialog med vores salgskanaler i forhold til markedsbehov
  • Deltage på interne såvel som eksterne salgsmøder
  • Opbygge og vedligeholde et stærkt leverandørnetværk
  • Kvalitets- og prisforhandlinger med leverandører
  • Foretage inspirations- og leverandørbesøg

Din profil

Du har nogle års erfaring med indkøb og gerne med leverandører fra Fjernøsten. Vi vægter samarbejdet på tværs af vores afdelinger og med vores leverandører højt. Derfor er det vigtigt for os, at du drives af at skabe og udvikle relationer, og at du besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner. Du er selvstændig og proaktiv, og du arbejder struktureret og bevarer overblikket selv i en travl hverdag. Du trives i en spændende og udfordrende stilling i en international virksomhed, hvor du selv har mulighed for at påvirke rammerne for din stilling.

Derudover kan du genkende dig selv i følgende:

  • Du er systematisk og struktureret
  • Du er detaljeorienteret
  • Du er en god kommunikator
  • Du har en god evne til at gennemskue problemstillinger og tænker i løsninger
  • Du er en holdspiller med positiv energi, der gør det behageligt at arbejde sammen med dig
  • Sans for godt købmandsskab
  • Kommunikerer flydende på engelsk i både skrift og tale

Dine muligheder

Der er store forventninger til, at du bidrager til den fortsatte udvikling. Du får en afvekslende hverdag med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du kommer til at arbejde i en dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone og et tæt sammenhold. Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø.

Ansøgning

Er du den vi leder efter, og ønsker du at tage del i HP Schous spændende udvikling, så send din ansøgning ved at klikke på ”Søg stillingen”. Enhver henvendelse behandles fortroligt, stillingen ønskes besat hurtigst muligt og der afholdes samtaler løbende.

HP Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimenteter meget bredt og spænder over kategorierne Bolig & Isenkram, Havemøbler, Have & Grill, Auto & Cykel samt Værktøj & Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. HP Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en betragtelig eksport til mange forskellige europæiske lande. HP SCHOU har til mission at blive den mest effektive indkøbs, salgs - og logistikorganisation, som afsejler vores vision, at blive den største og mest lønsomme Non-food leverandør i Skandinavien. Læs mere på www.hpschou.com samt HP Schou A/S Persondatapolitik her

2018-06-30T00:50:50.573 Nordens største non-food grossist søger en juniorindkøber produktudvikler, som har kreative evner indenfor trends og udvikling, samt forretningsforståelse i forhold til kundens behov og varens funktion. Så har du erfaring med indkøb, er forhandlingsvant og har et drive til at få tingene til at ske, så er det måske dig vi leder efter til en spændende fuldtids stilling på vores hovedkontor i Kolding. Det bliver din opgave at researche, udvikle og udarbejde kommercielle produkter, hvor produktionen primært foregår i Østen og afsætningen hovedsagelig er til kunder i Europa. Dine arbejdsopgaver Med reference til vores produktchef og i tæt samarbejde med dine kolleger i indkøbsafdelingen, vil dit primære ansvarsområde være at stå som bindeled mellem vores salgsteam i Danmark og vores leverandører fra Fjernøsten. Du vil blive en vigtig del af vores indkøbsteam bestående af engagerede og erfarne indkøbere og koordinatorer. I teamet leverer vi et bredt udvalg af produkter til boligen og haven og du skal være med til at sikre de bedste indkøbsbetingelser og have konstant fokus på udvikling og opfølgning. Dine arbejdsopgaver kommer bl.a. til at omfatte: Udvælge og udvikle produkter både selvstændigt og i samarbejde med teamet Opretholde en tæt dialog med vores salgskanaler i forhold til markedsbehov Deltage på interne såvel som eksterne salgsmøder Opbygge og vedligeholde et stærkt leverandørnetværk Kvalitets- og prisforhandlinger med leverandører Foretage inspirations- og leverandørbesøg Din profil Du har nogle års erfaring med indkøb og gerne med leverandører fra Fjernøsten. Vi vægter samarbejdet på tværs af vores afdelinger og med vores leverandører højt. Derfor er det vigtigt for os, at du drives af at skabe og udvikle relationer, og at du besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner. Du er selvstændig og proaktiv, og du arbejder struktureret og bevarer overblikket selv i en travl hverdag. Du trives i en spændende og udfordrende stilling i en international virksomhed, hvor du selv har mulighed for at påvirke rammerne for din stilling. Derudover kan du genkende dig selv i følgende: Du er systematisk og struktureret Du er detaljeorienteret Du er en god kommunikator Du har en god evne til at gennemskue problemstillinger og tænker i løsninger Du er en holdspiller med positiv energi, der gør det behageligt at arbejde sammen med dig Sans for godt købmandsskab Kommunikerer flydende på engelsk i både skrift og tale Dine muligheder Der er store forventninger til, at du bidrager til den fortsatte udvikling. Du får en afvekslende hverdag med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du kommer til at arbejde i en dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone og et tæt sammenhold. Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø. Ansøgning Er du den vi leder efter, og ønsker du at tage del i HP Schous spændende udvikling, så send din ansøgning ved at klikke på Søg stillingen . Enhver henvendelse behandles fortroligt, stillingen ønskes besat hurtigst muligt og der afholdes samtaler løbende. HP Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimenteter meget bredt og spænder over kategorierne Bolig Isenkram, Havemøbler, Have Grill, Auto Cykel samt Værktøj Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. HP Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en betragtelig eksport til mange forskellige europæiske lande. HP SCHOU har til mission at blive den mest effektive indkøbs, salgs - og logistikorganisation, som afsejler vores vision, at blive den største og mest lønsomme Non-food leverandør i Skandinavien. Læs mere på www.hpschou.com samt HP Schou A S Persondatapolitik her11Jobnetc30a7e6f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-29T00:00:000000https://www.hpschou.com/da-dk/om-os/ledige-stillinger?hr=show-job/298230EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3274298HP SCHOU AS11Nordager 316000KoldingDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent581807JobNet48332121000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30a7e6fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30a7e6fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30a7e6f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30a7e6f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/1.jpgSom Indkøber hos HP SCHOU AS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007971Dansk3Læse/ tale341603Indkøber12Transport og logistik355325808Susannoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329926543O&M Wind Procurement - Procurement SpecialistRobot Vattenfall is one of Europe`s largest electricity generators and producers of heat. We operate in Sweden, Denmark, Germany, the Netherlands and the UK. Our strategy is to reduce emissions from power generation with a road map aiming at achieving climate neutrality by 2050. As the company s ambitions for growth in renewable energy increases, the demand for procurement expertise grows. We are therefore looking for the right person to join our O M Wind Procurement team as Procurement Specialist. As Procurement Specialist for O M Wind you will be working in an outstanding commercial and international environment, you will have a significant impact on Vattenfall realising its transition to a more sustainable energy portfolio by securing the necessary equipment and services at best value for the company. The O M Wind Procurement team is part of a fast evolving business and our successful candidate is a strategic thinker with a commercial focus building on the foundations already established throughout the last years of development. You will be engaging with both internal and external stakeholders such as, O M delivery, supply chain, asset management and suppliers to define a project procurement strategy as well as identifying novel market approaches to maximize the company s profitability. The role of the O M Procurement Specialist will be to drive and own commercial aspects when renewing service agreements and or frameworks for our wind turbine sites. You will work with standard contracts, provide contracting strategies and lead negotiations with suppliers. You shall develop supply demand market understanding and provide price forecasting, with a view to drive down the Levelized Energy Cost for our wind farms. Mirroring our development and operation activities, the successful candidate will be based in in one of our core locations (Kolding, Hamburg, London, Stockholm or Amsterdam) whilst remaining flexible with travel to other locations. Key Responsibilities • Building relationships with suppliers and Vattenfall s wind organization • Develop and maintain service agreements based on best practices and lessons learned, to support the business strategy. • Leading complex O M wind procurement initiatives in full alignment with the Business Area Wind´s objectives. • Developing and implementing procurement strategies for wind O M contracts which could include logistics, scheduled services, turbine repairs and spare parts. • Collaborate with O M delivery, Asset Management and supply chain to align and drive negotiation service agreements • Explore fleet wide upgrade and retrofit potentials • Driving tendering activities including qualification, tendering, evaluation, negotiation and preparing contract award decisions for O M Wind initiatives, ensuring best value and compliance with the Vattenfall objectives and principles. • Supporting contract management activities, direct involvement for large claims and variations resolutions. Skills, Qualifications Experience: • Minimum of five years experience in the onshore or offshore wind business, with expertise on WTG Service Agreements. • Demonstrable experience with project procurement. • Excellent negotiation skills on standards forms of contract. • Relevant bachelor university degree and or education and certification. • Fluency in English. • Good understanding of people and culture working across multiple business functions and locations. • Co-operative team player with solid interpersonal skills. • Strong sense of responsibility and willingness to perform and travel during peak periods. Our offer: Good remuneration, a challenging and international work environment, and the possibility to work with some of the best in the field. You will be working in interdisciplinary teams and you can always count on support from committed colleagues. We offer attractive employment conditions and opportunities for personal and professional development. For more information about the recruitment process contact Senior Recruiter Jette Ingeberg on 45 22 57 07 51 or about the position contact Head of O M Wind Procurement Morten Uggerhoej 45 2787 5757. We welcome your application in English, including CV and cover letter via the application button at this page, no later than December 31st. We look forward to receiving your application! At Vattenfall we are convinced that striving for diversity helps building a more profitable, efficient and attractive company. Therefore we seek a harmonious balance of employees in terms of gender, age and ethnic and cultural backgrounds. Energy is our contribution to quality of life day after day. With around 20.000 colleagues, Vattenfall provides comprehensive electricity and heating offerings to several million customers in Northern Europe. For the work ahead we need people who are fully dedicated to our customers and to sustainable society people like you. Our organization: BA Wind is responsible for the development, construction and operation of wind power. We manage the maintenance, operation and continuous improvement of wind generation assets, safely and with the highest levels of availability and profitability.

Vattenfall is one of Europe`s largest electricity generators and producers of heat. We operate in Sweden, Denmark, Germany, the Netherlands and the UK. Our strategy is to reduce emissions from power generation with a road  map aiming at achieving climate neutrality by 2050. 

As the company’s ambitions for growth in renewable energy increases, the demand for procurement expertise grows. We are therefore looking for the right person to join our O&M Wind Procurement  team as Procurement Specialist.  

As Procurement Specialist for O&M Wind you will be working in an outstanding commercial and international environment, you will have a significant impact on Vattenfall realising its transition to a more sustainable energy portfolio by securing the necessary equipment and services at best value for the company.  

The O&M Wind Procurement team is part of a fast evolving business and our successful candidate is a strategic thinker with a commercial focus building on the foundations already established throughout the last years of development. You will be engaging with both internal and external stakeholders  such as,  O&M delivery, supply chain, asset management and suppliers to define a project procurement strategy as well as identifying novel market approaches to maximize the company’s profitability. The role of the  O&M Procurement Specialist will be to drive and own commercial aspects when renewing service agreements and/or frameworks for our wind turbine sites. You will work with  standard contracts, provide contracting strategies and lead negotiations with suppliers. You shall develop  supply/demand market understanding and provide price forecasting, with a view to drive down the Levelized Energy Cost for our wind farms.  

Mirroring our development and operation activities, the successful candidate will be based in in one of our core locations (Kolding, Hamburg, London, Stockholm or Amsterdam) whilst remaining flexible with travel to other locations. 

Key Responsibilities

• Building relationships with suppliers and Vattenfall’s wind organization
• Develop and maintain service agreements based on best practices and lessons learned, to support the business strategy.
• Leading complex O&M wind procurement initiatives in full alignment with the Business Area Wind´s objectives.
• Developing and implementing procurement strategies for wind O&M contracts which could include logistics, scheduled services, turbine repairs and spare parts.
• Collaborate with  O&M delivery, Asset Management and supply chain to align and drive negotiation service agreements
• Explore fleet wide upgrade and retrofit potentials
• Driving tendering activities including qualification, tendering, evaluation, negotiation and preparing contract award decisions for O&M Wind initiatives, ensuring best value and compliance with the Vattenfall objectives and principles.
• Supporting contract management activities, direct involvement for large claims and variations resolutions. 

Skills, Qualifications & Experience:

• Minimum of five years’ experience in the onshore or offshore wind business, with  expertise on WTG Service Agreements.
• Demonstrable experience with project procurement.
• Excellent negotiation skills on standards forms of contract.
• Relevant bachelor/university degree and/or education and certification.
• Fluency in English.
• Good understanding of people and culture working across multiple business functions and locations.
• Co-operative team player with solid interpersonal skills.
• Strong sense of responsibility and willingness to perform and travel during peak periods. 

Our offer:

Good remuneration, a challenging and international work environment, and the possibility to work with some of the best in the field. You will be working in interdisciplinary teams and you can always count on support from committed colleagues. We offer attractive employment conditions and opportunities for personal and professional development. 

For more information about the recruitment process contact Senior Recruiter Jette Ingeberg on + 45 22 57 07 51 or about the position contact Head of O&M Wind Procurement Morten Uggerhoej +45 2787 5757. 

We welcome your application in English, including CV and cover letter via the application button at this page, no later than December 31st.  

We look forward to receiving your application! 

At Vattenfall we are convinced that striving for diversity helps building a more profitable, efficient and attractive company. Therefore we seek a harmonious balance of employees in terms of gender, age and ethnic and cultural backgrounds.
Energy is our contribution to quality of life – day after day. With around 20.000 colleagues, Vattenfall provides comprehensive electricity and heating offerings to several million customers in Northern Europe. For the work ahead we need people who are fully dedicated to our customers and to sustainable society – people like you. 

Our organization:

BA Wind is responsible for the development, construction and operation of wind power. We manage the maintenance, operation and continuous improvement of wind generation assets, safely and with the highest levels of availability and profitability.

 

Vattenfall A/SKolding2018-12-12T00:00:002018-12-31T00:00:00
329927861Ferieafløser som Merchandiser i uge 7 - KoldingRobot Har du erfaringer inden for merchandising og kan du arbejde fuldtid i uge 7, så har vi lige jobbet til dig som freelance Merchandiser hos RelationMedia. Lige nu søger vi flere medarbejdere, der kan arbejde denne uge grundet et nyopstartet projekt for en af vores kunder. Som Merchandiser skal du sørge for vareopfyldning, trimning af hylder og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Som ferieafløser skal du være til rådighed hele uge 7, hvor du vil blive pålagt et fast skema en rute svarende til ca. 37 timer. Derudover vil der være 1-2 dages obligatorisk oplæring i ugerne 5 og 6. Efterfølgende er jobbet meget ad hoc-baseret, og du vil derfor løbende blive ringet op, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Du kan også blive tilbudt faste ruter, hvor du arbejder på samme opgaver over en længere periode. Hvem er du? Som Merchandiser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en Merchandiser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har erfaring med opbygning af udstilling Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Har kørekort og bil til rådighed i uge 7 Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og tunge løft Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Merchandiser, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Merchandiser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Ferieafløser . Vi behandler ansøgningerne løbende, og du vil derfor kunne forvente at høre fra os inden for 5 arbejdsdage. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jesper Jespersen på jj@relationmedia.dk.

Har du erfaringer inden for merchandising og kan du arbejde fuldtid i uge 7, så har vi lige jobbet til dig som freelance Merchandiser hos RelationMedia. Lige nu søger vi flere medarbejdere, der kan arbejde denne uge grundet et nyopstartet projekt for en af vores kunder.

Som Merchandiser skal du sørge for vareopfyldning, trimning af hylder og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Som ferieafløser skal du være til rådighed hele uge 7, hvor du vil blive pålagt et fast skema/en rute svarende til ca. 37 timer. Derudover vil der være 1-2 dages obligatorisk oplæring i ugerne 5 og 6.

Efterfølgende er jobbet meget ad hoc-baseret, og du vil derfor løbende blive ringet op, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Du kan også blive tilbudt faste ruter, hvor du arbejder på samme opgaver over en længere periode.

Hvem er du?

Som Merchandiser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en Merchandiser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med opbygning af udstilling
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Har kørekort og bil til rådighed i uge 7
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og tunge løft

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Merchandiser, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Merchandiser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Ferieafløser”. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du vil derfor kunne forvente at høre fra os inden for 5 arbejdsdage.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jesper Jespersen på jj@relationmedia.dk.

RELATIONMEDIA A/SKolding2018-12-14T00:00:002019-02-08T00:00:00
329927614Ferieafløser som Merchandiser i uge 7 - HaderslevRobot Har du erfaringer inden for merchandising og kan du arbejde fuldtid i uge 7, så har vi lige jobbet til dig som freelance Merchandiser hos RelationMedia. Lige nu søger vi flere medarbejdere, der kan arbejde denne uge grundet et nyopstartet projekt for en af vores kunder. Som Merchandiser skal du sørge for vareopfyldning, trimning af hylder og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Som ferieafløser skal du være til rådighed hele uge 7, hvor du vil blive pålagt et fast skema en rute svarende til ca. 37 timer. Derudover vil der være 1-2 dages obligatorisk oplæring i ugerne 5 og 6. Efterfølgende er jobbet meget ad hoc-baseret, og du vil derfor løbende blive ringet op, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Du kan også blive tilbudt faste ruter, hvor du arbejder på samme opgaver over en længere periode. Hvem er du? Som Merchandiser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en Merchandiser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har erfaring med opbygning af udstilling Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Har kørekort og bil til rådighed i uge 7 Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og tunge løft Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Merchandiser, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Merchandiser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Ferieafløser . Vi behandler ansøgningerne løbende, og du vil derfor kunne forvente at høre fra os inden for 5 arbejdsdage. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jesper Jespersen på jj@relationmedia.dk.

Har du erfaringer inden for merchandising og kan du arbejde fuldtid i uge 7, så har vi lige jobbet til dig som freelance Merchandiser hos RelationMedia. Lige nu søger vi flere medarbejdere, der kan arbejde denne uge grundet et nyopstartet projekt for en af vores kunder.

Som Merchandiser skal du sørge for vareopfyldning, trimning af hylder og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Som ferieafløser skal du være til rådighed hele uge 7, hvor du vil blive pålagt et fast skema/en rute svarende til ca. 37 timer. Derudover vil der være 1-2 dages obligatorisk oplæring i ugerne 5 og 6.

Efterfølgende er jobbet meget ad hoc-baseret, og du vil derfor løbende blive ringet op, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Du kan også blive tilbudt faste ruter, hvor du arbejder på samme opgaver over en længere periode.

Hvem er du?

Som Merchandiser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en Merchandiser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med opbygning af udstilling
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Har kørekort og bil til rådighed i uge 7
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og tunge løft

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Merchandiser, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Merchandiser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Ferieafløser”. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du vil derfor kunne forvente at høre fra os inden for 5 arbejdsdage.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jesper Jespersen på jj@relationmedia.dk.

RELATIONMEDIA A/SHaderslev2018-12-14T00:00:002019-02-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

O&M Wind Procurement - Procurement Specialist

Vattenfall A/S

Kolding
Vattenfall is one of Europe`s largest electricity generators and producers of heat. We operate in Sweden, Denmark, Germany, the Netherlands and the UK. Our strategy is to reduce emissions from power generation with a road map aiming at achieving cli...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:31. december 2018

Ferieafløser som Merchandiser i uge 7 - Kolding

RELATIONMEDIA A/S

Kolding
Har du erfaringer inden for merchandising og kan du arbejde fuldtid i uge 7, så har vi lige jobbet til dig som freelance Merchandiser hos RelationMedia. Lige nu søger vi flere medarbejdere, der kan arbejde denne uge grundet et nyopstartet projekt fo...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:8. februar 2019

Ferieafløser som Merchandiser i uge 7 - Haderslev

RELATIONMEDIA A/S

Haderslev
Har du erfaringer inden for merchandising og kan du arbejde fuldtid i uge 7, så har vi lige jobbet til dig som freelance Merchandiser hos RelationMedia. Lige nu søger vi flere medarbejdere, der kan arbejde denne uge grundet et nyopstartet projekt fo...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:8. februar 2019