Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Juniorindkøber

Nordens største non-food grossist søger en juniorindkøber/produktudvikler, som har kreative evner indenfor trends og udvikling, samt forretningsforståelse i forhold til kundens behov og varens funktion.

Så har du erfaring med indkøb, er forhandlingsvant og har et drive til at få tingene til at ske, så er det måske dig vi leder efter til en spændende fuldtids stilling på vores hovedkontor i Kolding.

Det bliver din opgave at researche, udvikle og udarbejde kommercielle produkter, hvor produktionen primært foregår i Østen og afsætningen hovedsagelig er til kunder i Europa.


Dine arbejdsopgaver

Med reference til vores produktchef og i tæt samarbejde med dine kolleger i indkøbsafdelingen, vil dit primære ansvarsområde være at stå som bindeled mellem vores salgsteam i Danmark og vores leverandører fra Fjernøsten.

Du vil blive en vigtig del af vores indkøbsteam bestående af engagerede og erfarne indkøbere og koordinatorer. I teamet leverer vi et bredt udvalg af produkter til boligen og haven og du skal være med til at sikre de bedste indkøbsbetingelser og have konstant fokus på udvikling og opfølgning.

Dine arbejdsopgaver kommer bl.a. til at omfatte:

  • Udvælge og udvikle produkter både selvstændigt og i samarbejde med teamet
  • Opretholde en tæt dialog med vores salgskanaler i forhold til markedsbehov
  • Deltage på interne såvel som eksterne salgsmøder
  • Opbygge og vedligeholde et stærkt leverandørnetværk
  • Kvalitets- og prisforhandlinger med leverandører
  • Foretage inspirations- og leverandørbesøg

Din profil

Du har nogle års erfaring med indkøb og gerne med leverandører fra Fjernøsten. Vi vægter samarbejdet på tværs af vores afdelinger og med vores leverandører højt. Derfor er det vigtigt for os, at du drives af at skabe og udvikle relationer, og at du besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner. Du er selvstændig og proaktiv, og du arbejder struktureret og bevarer overblikket selv i en travl hverdag. Du trives i en spændende og udfordrende stilling i en international virksomhed, hvor du selv har mulighed for at påvirke rammerne for din stilling.

Derudover kan du genkende dig selv i følgende:

  • Du er systematisk og struktureret
  • Du er detaljeorienteret
  • Du er en god kommunikator
  • Du har en god evne til at gennemskue problemstillinger og tænker i løsninger
  • Du er en holdspiller med positiv energi, der gør det behageligt at arbejde sammen med dig
  • Sans for godt købmandsskab
  • Kommunikerer flydende på engelsk i både skrift og tale

Dine muligheder

Der er store forventninger til, at du bidrager til den fortsatte udvikling. Du får en afvekslende hverdag med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du kommer til at arbejde i en dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone og et tæt sammenhold. Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø.

Ansøgning

Er du den vi leder efter, og ønsker du at tage del i HP Schous spændende udvikling, så send din ansøgning ved at klikke på ”Søg stillingen”. Enhver henvendelse behandles fortroligt, stillingen ønskes besat hurtigst muligt og der afholdes samtaler løbende.

HP Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimenteter meget bredt og spænder over kategorierne Bolig & Isenkram, Havemøbler, Have & Grill, Auto & Cykel samt Værktøj & Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. HP Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en betragtelig eksport til mange forskellige europæiske lande. HP SCHOU har til mission at blive den mest effektive indkøbs, salgs - og logistikorganisation, som afsejler vores vision, at blive den største og mest lønsomme Non-food leverandør i Skandinavien. Læs mere på www.hpschou.com samt HP Schou A/S Persondatapolitik her


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329823269Phoenix-c30a7e6f12018-05-31T00:00:00Juniorindkøber

Nordens største non-food grossist søger en juniorindkøber/produktudvikler, som har kreative evner indenfor trends og udvikling, samt forretningsforståelse i forhold til kundens behov og varens funktion.

Så har du erfaring med indkøb, er forhandlingsvant og har et drive til at få tingene til at ske, så er det måske dig vi leder efter til en spændende fuldtids stilling på vores hovedkontor i Kolding.

Det bliver din opgave at researche, udvikle og udarbejde kommercielle produkter, hvor produktionen primært foregår i Østen og afsætningen hovedsagelig er til kunder i Europa.


Dine arbejdsopgaver

Med reference til vores produktchef og i tæt samarbejde med dine kolleger i indkøbsafdelingen, vil dit primære ansvarsområde være at stå som bindeled mellem vores salgsteam i Danmark og vores leverandører fra Fjernøsten.

Du vil blive en vigtig del af vores indkøbsteam bestående af engagerede og erfarne indkøbere og koordinatorer. I teamet leverer vi et bredt udvalg af produkter til boligen og haven og du skal være med til at sikre de bedste indkøbsbetingelser og have konstant fokus på udvikling og opfølgning.

Dine arbejdsopgaver kommer bl.a. til at omfatte:

  • Udvælge og udvikle produkter både selvstændigt og i samarbejde med teamet
  • Opretholde en tæt dialog med vores salgskanaler i forhold til markedsbehov
  • Deltage på interne såvel som eksterne salgsmøder
  • Opbygge og vedligeholde et stærkt leverandørnetværk
  • Kvalitets- og prisforhandlinger med leverandører
  • Foretage inspirations- og leverandørbesøg

Din profil

Du har nogle års erfaring med indkøb og gerne med leverandører fra Fjernøsten. Vi vægter samarbejdet på tværs af vores afdelinger og med vores leverandører højt. Derfor er det vigtigt for os, at du drives af at skabe og udvikle relationer, og at du besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner. Du er selvstændig og proaktiv, og du arbejder struktureret og bevarer overblikket selv i en travl hverdag. Du trives i en spændende og udfordrende stilling i en international virksomhed, hvor du selv har mulighed for at påvirke rammerne for din stilling.

Derudover kan du genkende dig selv i følgende:

  • Du er systematisk og struktureret
  • Du er detaljeorienteret
  • Du er en god kommunikator
  • Du har en god evne til at gennemskue problemstillinger og tænker i løsninger
  • Du er en holdspiller med positiv energi, der gør det behageligt at arbejde sammen med dig
  • Sans for godt købmandsskab
  • Kommunikerer flydende på engelsk i både skrift og tale

Dine muligheder

Der er store forventninger til, at du bidrager til den fortsatte udvikling. Du får en afvekslende hverdag med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du kommer til at arbejde i en dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone og et tæt sammenhold. Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø.

Ansøgning

Er du den vi leder efter, og ønsker du at tage del i HP Schous spændende udvikling, så send din ansøgning ved at klikke på ”Søg stillingen”. Enhver henvendelse behandles fortroligt, stillingen ønskes besat hurtigst muligt og der afholdes samtaler løbende.

HP Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimenteter meget bredt og spænder over kategorierne Bolig & Isenkram, Havemøbler, Have & Grill, Auto & Cykel samt Værktøj & Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. HP Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en betragtelig eksport til mange forskellige europæiske lande. HP SCHOU har til mission at blive den mest effektive indkøbs, salgs - og logistikorganisation, som afsejler vores vision, at blive den største og mest lønsomme Non-food leverandør i Skandinavien. Læs mere på www.hpschou.com samt HP Schou A/S Persondatapolitik her

2018-06-30T00:50:50.573 Nordens største non-food grossist søger en juniorindkøber produktudvikler, som har kreative evner indenfor trends og udvikling, samt forretningsforståelse i forhold til kundens behov og varens funktion. Så har du erfaring med indkøb, er forhandlingsvant og har et drive til at få tingene til at ske, så er det måske dig vi leder efter til en spændende fuldtids stilling på vores hovedkontor i Kolding. Det bliver din opgave at researche, udvikle og udarbejde kommercielle produkter, hvor produktionen primært foregår i Østen og afsætningen hovedsagelig er til kunder i Europa. Dine arbejdsopgaver Med reference til vores produktchef og i tæt samarbejde med dine kolleger i indkøbsafdelingen, vil dit primære ansvarsområde være at stå som bindeled mellem vores salgsteam i Danmark og vores leverandører fra Fjernøsten. Du vil blive en vigtig del af vores indkøbsteam bestående af engagerede og erfarne indkøbere og koordinatorer. I teamet leverer vi et bredt udvalg af produkter til boligen og haven og du skal være med til at sikre de bedste indkøbsbetingelser og have konstant fokus på udvikling og opfølgning. Dine arbejdsopgaver kommer bl.a. til at omfatte: Udvælge og udvikle produkter både selvstændigt og i samarbejde med teamet Opretholde en tæt dialog med vores salgskanaler i forhold til markedsbehov Deltage på interne såvel som eksterne salgsmøder Opbygge og vedligeholde et stærkt leverandørnetværk Kvalitets- og prisforhandlinger med leverandører Foretage inspirations- og leverandørbesøg Din profil Du har nogle års erfaring med indkøb og gerne med leverandører fra Fjernøsten. Vi vægter samarbejdet på tværs af vores afdelinger og med vores leverandører højt. Derfor er det vigtigt for os, at du drives af at skabe og udvikle relationer, og at du besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner. Du er selvstændig og proaktiv, og du arbejder struktureret og bevarer overblikket selv i en travl hverdag. Du trives i en spændende og udfordrende stilling i en international virksomhed, hvor du selv har mulighed for at påvirke rammerne for din stilling. Derudover kan du genkende dig selv i følgende: Du er systematisk og struktureret Du er detaljeorienteret Du er en god kommunikator Du har en god evne til at gennemskue problemstillinger og tænker i løsninger Du er en holdspiller med positiv energi, der gør det behageligt at arbejde sammen med dig Sans for godt købmandsskab Kommunikerer flydende på engelsk i både skrift og tale Dine muligheder Der er store forventninger til, at du bidrager til den fortsatte udvikling. Du får en afvekslende hverdag med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du kommer til at arbejde i en dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone og et tæt sammenhold. Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø. Ansøgning Er du den vi leder efter, og ønsker du at tage del i HP Schous spændende udvikling, så send din ansøgning ved at klikke på Søg stillingen . Enhver henvendelse behandles fortroligt, stillingen ønskes besat hurtigst muligt og der afholdes samtaler løbende. HP Schou er Nordens største engrosvirksomhed indenfor non-food produkter. Sortimenteter meget bredt og spænder over kategorierne Bolig Isenkram, Havemøbler, Have Grill, Auto Cykel samt Værktøj Maskiner. Hovedkontoret ligger i lyse og venlige lokaler i Kolding sammen med det 3000 m2 store showroom, og der rådes over 80.000 m2 lager. HP Schou har indkøbskontor og showroom i Kina og salgskontorer i Norge, Sverige, Finland samt Tyskland og har derudover en betragtelig eksport til mange forskellige europæiske lande. HP SCHOU har til mission at blive den mest effektive indkøbs, salgs - og logistikorganisation, som afsejler vores vision, at blive den største og mest lønsomme Non-food leverandør i Skandinavien. Læs mere på www.hpschou.com samt HP Schou A S Persondatapolitik her11Jobnetc30a7e6f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-29T00:00:000000https://www.hpschou.com/da-dk/om-os/ledige-stillinger?hr=show-job/298230EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3274298HP SCHOU AS11Nordager 316000KoldingDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent581807JobNet48332121000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30a7e6fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30a7e6fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30a7e6f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c30a7e6f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/1.jpgSom Indkøber hos HP SCHOU AS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007971Dansk3Læse/ tale341603Indkøber12Transport og logistik355325808Susannoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330007189Strategisk indkøber med fokus på elektronikRobot Brænder du for at optimere indkøbsprocesser og skabe resultater gennem leverandørsamarbejde? Så vil jobbet som strategisk indkøber i en international ordreproducerende virksomhed formentlig være noget for dig. Med reference til vores Supply Chain Manager vil du få ansvaret for at udvikle en leverandørportefølje med fokus på kvalitet, leveringspræcision og pris. A S S.A. Christensen Co. hver dag nye udfordringer Du vil blive en del af vores sourcing afdeling, hvor du vil indgå i et team af engagerede og kompetente kollegaer. I samarbejde vil I have ansvaret for vores leverandørportefølje at aftalte deadlines overholdes og at der løbende gennemføres forbedringsprojekter kostoptimering. Som strategisk indkøber bliver dine hovedopgaver: Udarbejde strategi for Elektronik området i samarbejde med Supply Chain Manager Udarbejdelse af målsætning, KPI er og handlingsplaner for området Rapportering af nøgletal og opfølgning på KPI er Drive strategisk indkøb inden for bl.a. elektronik Du får selv ansvaret for en udvalgt leverandørportefølje Eksekvere på de udvalgte omkostningsbesparende tiltag Gennemføre forhandlinger med dine leverandørerTæt samarbejde med øvrige strategiske indkøbere, samt R D. Din profil: Du får meget frihed til at styre din egen arbejdsdag, og derfor er det vigtigt, at du arbejder struktureret og selvstændigt med fokus på opnåelse af målsætningen, endvidere at du proaktivt tager ansvar for de projekter, som du bliver tildelt. Da tingene ofte går stærkt, skal du kunne håndtere hektiske situationer samtidig med at dagligdagen bliver holdt struktureret. Det er essentielt, at du er analytisk, da du skal arbejde med analyser vedr. indkøb. Som person bringer du endvidere et godt humør og et stort drive med ind i afdelingen. Det er en fordel hvis du: Er en rutineret IT-bruger og har erfaring med Office-pakken, særligt Excel på højt niveau Har erfaring med ERP-systemer, heriblandt SAP Er forhandlingsvandt på dansk og engelsk, mundtligt såvel som skriftligt. Har erfaring fra elektronikbranchen og kendskab til EMS og liabilityforhandlinger Vi tilbyder dig Et arbejde i en spændende og dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone, hvor du vil blive en del af vores sourcingafdeling, bestående af 3 personer. Du få et fagligt og personligt udfordrende job med en bred kontaktflade indenfor organisationen såvel som til eksterne leverandører. Vi tilbyder et job, hvor du har frihed til at handle og tage ansvar. Er dette jobbet til dig, så send en ansøgning sammen med dit CV til Supply Chain Manager Anders Munk på e-mail amu@sacmilking.com, og har du spørgsmål til stillingen kan du ringe på telefon 2899 6013. Vi glæder os til at høre fra dig. A S S.A. Christensen Co (SAC) udvikler, producerer, installerer og servicerer innovative full-line malkeløsninger til den moderne mælkeproducent. Vi tænker de bedste løsninger og høj kvalitet for dyret, mælken og malkeren. Vores globale succes er grundlagt på en innovativ tilgang, hvor vi samarbejder med ledende forskere, landmænd, konsulenter og dyrlæger over hele verden. Vores mere end 80 års erfaring betyder, at vi leverer den malketeknologi, som skaber mest værdi til verdens mælkeproduktion. SAC har hovedkontor i Kolding. Tilsammen beskæftiger koncernen mere end 150 medarbejdere i Danmark, Holland og på salgskontorer i bl.a. Norge, Rusland og Frankrig. Læs mere på sacmilking.com.

Brænder du for at optimere indkøbsprocesser og skabe resultater gennem leverandørsamarbejde?

Så vil jobbet som strategisk indkøber i en international ordreproducerende virksomhed formentlig være noget for dig. Med reference til vores Supply Chain Manager vil du få ansvaret for at udvikle en leverandørportefølje med fokus på kvalitet, leveringspræcision og pris.

A/S S.A. Christensen & Co. – hver dag nye udfordringer

Du vil blive en del af vores sourcing afdeling, hvor du vil indgå i et team af engagerede og kompetente kollegaer. I samarbejde vil I have ansvaret for vores leverandørportefølje; at aftalte deadlines overholdes og at der løbende gennemføres forbedringsprojekter/kostoptimering.

Som strategisk indkøber bliver dine hovedopgaver:

  • Udarbejde strategi for Elektronik området i samarbejde med Supply Chain Manager
  • Udarbejdelse af målsætning, KPI’er og handlingsplaner for området
  • Rapportering af nøgletal og opfølgning på KPI’er
  • Drive strategisk indkøb inden for bl.a. elektronik
  • Du får selv ansvaret for en udvalgt leverandørportefølje
  • Eksekvere på de udvalgte omkostningsbesparende tiltag
  • Gennemføre forhandlinger med dine leverandørerTæt samarbejde med øvrige strategiske indkøbere, samt R&D.

Din profil:

Du får meget frihed til at styre din egen arbejdsdag, og derfor er det vigtigt, at du arbejder struktureret og selvstændigt med fokus på opnåelse af målsætningen, endvidere at du proaktivt tager ansvar for de projekter, som du bliver tildelt. Da tingene ofte går stærkt, skal du kunne håndtere hektiske situationer samtidig med at dagligdagen bliver holdt struktureret. Det er essentielt, at du er analytisk, da du skal arbejde med analyser vedr. indkøb. Som person bringer du endvidere et godt humør og et stort drive med ind i afdelingen.

Det er en fordel hvis du:

  • Er en rutineret IT-bruger og har erfaring med Office-pakken, særligt Excel på højt niveau
  • Har erfaring med ERP-systemer, heriblandt SAP
  • Er forhandlingsvandt på dansk og engelsk, mundtligt såvel som skriftligt.
  • Har erfaring fra elektronikbranchen og kendskab til EMS og liabilityforhandlinger

Vi tilbyder dig

Et arbejde i en spændende og dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone, hvor du vil blive en del af vores sourcingafdeling, bestående af 3 personer. Du få et fagligt og personligt udfordrende job med en bred kontaktflade indenfor organisationen såvel som til eksterne leverandører. Vi tilbyder et job, hvor du har frihed til at handle og tage ansvar.

Er dette jobbet til dig, så send en ansøgning sammen med dit CV til Supply Chain Manager Anders Munk på e-mail amu@sacmilking.com, og har du spørgsmål til stillingen kan du ringe på telefon 2899 6013.

Vi glæder os til at høre fra dig.

A/S S.A. Christensen & Co (SAC) udvikler, producerer, installerer og servicerer innovative full-line malkeløsninger til den moderne mælkeproducent. Vi tænker de bedste løsninger og høj kvalitet for dyret, mælken og malkeren. Vores globale succes er grundlagt på en innovativ tilgang, hvor vi samarbejder med ledende forskere, landmænd, konsulenter og dyrlæger over hele verden. Vores mere end 80 års erfaring betyder, at vi leverer den malketeknologi, som skaber mest værdi til verdens mælkeproduktion. SAC har hovedkontor i Kolding. Tilsammen beskæftiger koncernen mere end 150 medarbejdere i Danmark, Holland og på salgskontorer i bl.a. Norge, Rusland og Frankrig. Læs mere på sacmilking.com.

A/S S.A. CHRISTENSEN & COKolding2019-04-12T00:00:002019-05-10T00:00:00
329998482Indkøber med teamlederpotentiale til OX-ON A/SBasic Er du den moderne indkøber, der kender til vigtigheden af en god leverandørrelation, samtidig med at du har blik for slutkundens behov? Har du oven i købet en spirende leder i maven? så har vi et spændende job til dig! Som indkøber for OX-ON bliver du en del af et internationalt miljø med ansvar for egne leverandører. Du bliver en central spiller for virksomheden med mange udfordrende opgaver og stor indflydelse på din egen hverdag og på sigt med ledelsesansvar for nogle af medarbejderne i indkøbsteamet. Om jobbet Stillingen som indkøber refererer direkte til driftschefen. Her bliver du en vigtig del af indkøbs- og produktudviklingsteamet, og du får en bred kontaktflade både internt i organisationen samt eksternt til leverandører og samarbejdspartnere. Dine opgaver er… Hovedfokus på indkøb og disponering af varer fra Fjernøsten og Europa Optimering af forecasts, leveringsmønstre samt sæsonprofiler Optimering af indkøbs- og arbejdsmetoder vedr. disponering af varer Løbende optimering og justering af max. min. bestillingsmængder på varer Opdatere salg mht. vareinformationer og restordrer Styring samt opfølgning af indkøbsordrer fra leverandør til lager Oprettelse og ajourføring af leverandørstamdata, varestamdata, varebeskrivelser, specifikationer mv. Deltagelse i tværorganisatoriske projekter på den indkøbsmæssige del På sigt daglig ledelse af 2-3 medarbejdere i indkøbsteamet Om dig Vi forventer, at du… har en relevant uddannelse, der understøtter opgavernes indhold har praktisk erfaring med indkøb og ordrehåndtering fra lignende stilling har flair for at arbejde med tal anvender MS Office og har indgående kendskab Axapta eller lignende ERP-systemer kan begå dig på dansk, engelsk og gerne tysk i skrift og tale Personligt er du ambitiøs og stræber vedholdende efter at nå dine mål. Du går løsningsorienteret til opgaven, arbejder selvstændigt og struktureret med fokus på den lille detalje, der gør den store forskel. Du får energi af et til tider hektisk miljø og kan lide at arbejde på tværs af organisationen. Måske har du allerede prøvet kræfter med ledelse, eller måske er det dit næste naturlige skridt det vigtigste er, at du har lysten og evnerne. Vi giver dig mulighed for at udvikle dine ledelsesmæssige kompetencer i en flad organisation, der er præget af en høj grad af tillid og selvstændighed. Du er god til at skabe relationer og motiveres af samarbejde og på sigt af at skabe udvikling og forbedringer igennem dine medarbejdere. Du har overblik og ved, hvornår der skal trædes på både speeder og bremse. Du kommunikerer i øjenhøjde og kender til vigtigheden af at lytte. Du er motiverende og får naturligt folk med dig i udfordrende processer. Og så bidrager du selvfølgelig med godt humør. Vi tilbyder Et selvstændigt job med ansvar og gode udviklingsmuligheder i et datterselskab i Abena koncernen. Vi har et godt og socialt arbejdsmiljø med positive og kompetente kollegaer. For den rette kandidat er der store muligheder for at skabe et indflydelsesrigt job med stor frihed. Du får base i Aabenraa. Løn efter kvalifikationer. Ansøgning Send din ansøgning snarest vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet den rette kandidat. Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef COO Anders Kolmos på telefon 7431 0423. OX-ON er… Førende totalleverandør indenfor personlige værnemidler. Vi er en del af Abena Koncernen med hovedsæde i Aabenraa og er en uformel virksomhed, der har styr på værdierne og korte beslutningsprocesser. Vi tror på kvalitet og praktisk viden som en væsentlig del af vores afsæt overfor såvel kunderne som kollegaerne. Vi vil have glade medarbejdere ansat hos OX-ON, og vi bidrager alle til vores værdier som er troværdighed, innovation, værdiskabende og livskvalitet. Vi har en klar strategi, og ved hvad vi vil. Læs mere på www.ox-on.dk
Er du den moderne indkøber, der kender til vigtigheden af en god leverandørrelation, samtidig med at du har blik for slutkundens behov?
Har du oven i købet en spirende leder i maven? – så har vi et spændende job til dig!  
 
Som indkøber for OX-ON bliver du en del af et internationalt miljø med ansvar for egne leverandører.  
Du bliver en central spiller for virksomheden med mange udfordrende opgaver og stor indflydelse på din egen hverdag og på sigt med ledelsesansvar for nogle af medarbejderne i indkøbsteamet.  
 
Om jobbet  
Stillingen som indkøber refererer direkte til driftschefen. Her bliver du en vigtig del af indkøbs- og produktudviklingsteamet, og du får en bred kontaktflade både internt i organisationen samt eksternt til leverandører og samarbejdspartnere. 
 
Dine opgaver er… 
  • Hovedfokus på indkøb og disponering af varer fra Fjernøsten og Europa 
  • Optimering af forecasts, leveringsmønstre samt sæsonprofiler 
  • Optimering af indkøbs- og arbejdsmetoder vedr. disponering af varer 
  • Løbende optimering og justering af max./min. bestillingsmængder på varer 
  • Opdatere salg mht. vareinformationer og restordrer 
  • Styring samt opfølgning af indkøbsordrer fra leverandør til lager 
  • Oprettelse og ajourføring af leverandørstamdata, varestamdata, varebeskrivelser, specifikationer mv. 
  • Deltagelse i  tværorganisatoriske projekter på den indkøbsmæssige del 
  • På sigt daglig ledelse af 2-3 medarbejdere i indkøbsteamet 
Om dig  
Vi forventer, at du… 
  • har en relevant uddannelse, der understøtter opgavernes indhold 
  • har praktisk erfaring med indkøb og ordrehåndtering fra lignende stilling  
  • har flair for at arbejde med tal 
  • anvender MS Office og har indgående kendskab Axapta eller lignende ERP-systemer 
  • kan begå dig på dansk, engelsk og gerne tysk i skrift og tale 
Personligt er du ambitiøs og stræber vedholdende efter at nå dine mål. Du går løsningsorienteret til opgaven, arbejder selvstændigt og struktureret med fokus på den lille detalje, der gør den store forskel.  
Du får energi af et til tider hektisk miljø og kan lide at arbejde på tværs af organisationen.  
 
Måske har du allerede prøvet kræfter med ledelse, eller måske er det dit næste naturlige skridt – det vigtigste er, at du har lysten og evnerne. Vi giver dig mulighed for at udvikle dine ledelsesmæssige kompetencer i en flad organisation, der er præget af en høj grad af tillid og selvstændighed. 
 
Du er god til at skabe relationer og motiveres af samarbejde og på sigt af at skabe udvikling og forbedringer igennem dine medarbejdere. Du har overblik og ved, hvornår der skal trædes på både speeder og bremse. Du kommunikerer i øjenhøjde og kender til vigtigheden af at lytte. Du er motiverende og får naturligt folk med dig i udfordrende processer.  
 
Og så bidrager du selvfølgelig med godt humør.  
 
Vi tilbyder 
Et selvstændigt job med ansvar og gode udviklingsmuligheder i et datterselskab i Abena koncernen.  
 
Vi har et godt og socialt arbejdsmiljø med positive og kompetente kollegaer. For den rette kandidat er der store muligheder for at skabe et indflydelsesrigt job med stor frihed. 
 
Du får base i Aabenraa.  
Løn efter kvalifikationer. 
 
Ansøgning 
Send din ansøgning snarest – vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet den rette kandidat.
Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef/COO Anders Kolmos på telefon 7431 0423.  
 
OX-ON er… 
Førende totalleverandør indenfor personlige værnemidler. Vi er en del af Abena Koncernen med hovedsæde i Aabenraa og er en uformel virksomhed, der har styr på værdierne og korte beslutningsprocesser. Vi tror på kvalitet og praktisk viden som en væsentlig del af vores afsæt overfor såvel kunderne som kollegaerne. 
Vi vil have glade medarbejdere ansat hos OX-ON, og vi bidrager alle til vores værdier som er troværdighed, innovation, værdiskabende og livskvalitet.
Vi har en klar strategi, og ved hvad vi vil. 
Læs mere på www.ox-on.dk
OX-ON A/SAabenraa2019-04-02T12:00:52.5602019-04-26T00:00:00
329980775Indkøber / disponent med ansvar for lagerdriftProfile Indkøber disponent med ansvar for lagerdrift International virksomhed * Selvstændigt driftsansvar for mindre lager Du bliver en del af logistikteamet i afdelingen, der i alt beskæftiger ca. 25 prs. Der er stor ordretilgang og travlhed, hvilket betyder, at der er behov for at sikre, at produktionen altid har de varer de skal bruge. Vi søger en person, der kan bidrage med overblik, struktur og et kundeorienteret mind-set. Du bliver først og fremmest ansvarlig for at sikre planlægning af indkøbsbehovet og varebestilling af værktøjer, standardkomponenter, eksternt producerede varer og forbrugsvarer og varetagelse af kontakten til leverandørerne og produktionen. Dette vil udgøre ca. 60 af jobbet. Derudover varetager du driften af et mindre lager med såvel standardkomponenter, som specialfremstillede komponenter. Du står for varemodtagelse, kvalitetskontrol og pluk til produktionen, som vil udgøre ca. 20-30 af din tid. I samarbejde med logistikchefen, som du refererer til, kommer du endvidere til at deltage i forhandlinger med og udvælgelse af leverandører, materialer komponenter etc. og løbende optimering af indkøbs- og lagerfunktionen. Du få også muligheden for at bidrage væsentligt i projekter såsom implementeringen af et nyt IT-system til planlægning samt styring af lager og indkøb. Ansvarsområde: Dagligt indkøb samt drift af komponent- og forbrugsvarelager pluk til produktion, ordremodtagelse og kvalitetskontrol Beregning af Indkøbsbehov ud fra planlægningsmøder Sikre, at der sker opfølgning på leveringsdatoer osv. over for leverandører Optimering af lagerdrift og indkøbsprocesser Du har nogle års erfaring med opgaver inden for indkøb og disponering, evt. materialeplanlægning i en produktionsvirksomhed, og gerne med lagerdrift eller leverandørkontakt. Du har måske en mellemteknisk uddannelse fx produktionstekniker, maskintekniker eller smed mekaniker. Har du arbejdet i en håndværksproduktion, industrivirksomhed eller på et lager er dette en fordel. Det er vigtigt, at du har et godt overblik, har vist at du kan tage ansvar og at du forstår, at produktionen er din vigtigste kunde. Du er en stærk IT-bruger, herunder er du vant til at arbejde i Excel og har en god, grundlæggende teknisk forståelse. Har du arbejdet med at optimere arbejdsprocesser eller forretningsgange fx gennem LEAN er det en fordel. Du taler og skriver dansk flydende og engelsk på et godt niveau, og som person er du struktureret, robust og serviceorienteret. Vi tilbyder en meget selvstændig og vigtig rolle i en mindre, men meget dynamisk koncern, hvor du har stor mulighed for at skabe forbedringer i dit område og hvor der er en hands-on tilgang, med kort vej fra beslutning til handling. Virksomheden har tradition for mange sociale arrangementer og tilbud til medarbejderne, der typisk har en lang anciennitet. Virksomheden er kendt hos samarbejdspartnere og kunder, som en fleksibel leverandør af et velkendt kvalitetsbrand. Yderligere information Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Betina Bay Frandsen fra KAR CO på telefon 2546 6441. Ansøgning og ansøgningsfrist Ansøgninger behandles løbende som vi modtager dem. Upload din ansøgning til KAR CO ved at benytte knappen til højre mærket Søg stillingen . Med henvisning til de nye persondataregler modtages ansøgningen KUN via systemet. Kan du ikke uploade din ansøgning via ansøgningsknappen bedes du derfor kontakte KAR CO. Bemærk, at vores annoncer automatisk og løbende bliver fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er endeligt besat. En fornyelse af stillingen, om end det kan se sådan ud, er således ikke et udtryk for genopslag. Du kan kun søge stillingen via systemet og kun én gang. jf. GDPR bedes du undlade at fremsende ansøgning på ny via mail eller lignende uden forudgående aftale. Vores klient er en succesfuld og velindtjenende mindre familiejet koncern i det sønderjyske. Virksomheden har flere afdelinger i Danmark og datterselskaber i Østeuropa. Aktiviteterne ligger inden for såvel handel som egen produktion og der er 100 i alt ansatte og en omsætning på ca. 500 mio. kr.Produktionen består af en kundespecifik montageproduktion baseret på grundprodukter, som ombygges og færdigmonteres efter kundens ønsker. Desuden udvikler og producerer man egne specialkomponenter løsninger, som virksomheden dels selv anvender i sin produktion og dels sælger til kunder bl.a. på eksportmarkeder.Der indgår en del komponenter og varer i hver ordre, som typisk består af små serier og er håndværkspræget. Virksomheden vokser voldsomt og man er derfor i gang med at tilføre mere planlægning, bedre systemer og struktur i driften.Arbejdssted: Syddanmark

Indkøber / disponent med ansvar for lagerdrift

International virksomhed * Selvstændigt driftsansvar for mindre lager  

Du bliver en del af logistikteamet i afdelingen, der i alt beskæftiger ca. 25 prs. Der er stor ordretilgang og travlhed, hvilket betyder, at der er behov for at sikre, at produktionen altid har de varer de skal bruge. Vi søger en person, der kan bidrage med overblik, struktur og et kundeorienteret mind-set.  

Du bliver først og fremmest ansvarlig for at sikre planlægning af indkøbsbehovet og varebestilling af værktøjer, standardkomponenter, eksternt producerede varer og forbrugsvarer og varetagelse af kontakten til leverandørerne og produktionen. Dette vil udgøre ca. 60 % af jobbet. Derudover varetager du driften af et mindre lager med såvel standardkomponenter, som specialfremstillede komponenter. Du står for varemodtagelse, kvalitetskontrol og pluk til produktionen, som vil udgøre ca. 20-30% af din tid. I samarbejde med logistikchefen, som du refererer til, kommer du endvidere til at deltage i forhandlinger med og udvælgelse af leverandører, materialer/komponenter etc. og løbende optimering af indkøbs- og lagerfunktionen. Du få også muligheden for at bidrage væsentligt i projekter såsom implementeringen af et nyt IT-system til planlægning samt styring af lager og indkøb.  

Ansvarsområde:  
  • Dagligt indkøb samt drift af komponent- og forbrugsvarelager; pluk til produktion, ordremodtagelse og kvalitetskontrol  
  • Beregning af Indkøbsbehov ud fra planlægningsmøder 
  • Sikre, at der sker opfølgning på leveringsdatoer osv. over for leverandører  
  • Optimering af lagerdrift og indkøbsprocesser  
Du har nogle års erfaring med opgaver inden for indkøb og disponering, evt. materialeplanlægning i en produktionsvirksomhed, og gerne med lagerdrift eller leverandørkontakt. Du har måske en mellemteknisk uddannelse fx produktionstekniker, maskintekniker eller smed/mekaniker. Har du arbejdet i en håndværksproduktion, industrivirksomhed eller på et lager er dette en fordel.  

Det er vigtigt, at du har et godt overblik, har vist at du kan tage ansvar og at du forstår, at produktionen er din vigtigste kunde. Du er en stærk IT-bruger, herunder er du vant til at arbejde i Excel og har en god, grundlæggende teknisk forståelse. Har du arbejdet med at optimere arbejdsprocesser eller forretningsgange fx gennem LEAN er det en fordel. Du taler og skriver dansk flydende og engelsk på et godt niveau, og som person er du struktureret, robust og serviceorienteret.  

Vi tilbyder en meget selvstændig og vigtig rolle i en mindre, men meget dynamisk koncern, hvor du har stor mulighed for at skabe forbedringer i dit område og hvor der er en hands-on tilgang, med kort vej fra beslutning til handling. Virksomheden har tradition for mange sociale arrangementer og tilbud til medarbejderne, der typisk har en lang anciennitet. Virksomheden er kendt hos samarbejdspartnere og kunder, som en fleksibel leverandør af et velkendt kvalitetsbrand. 

Yderligere information  
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Betina Bay Frandsen fra KAR+CO på telefon 2546 6441.  

Ansøgning og ansøgningsfrist  
Ansøgninger behandles løbende som vi modtager dem. Upload din ansøgning til KAR+CO ved at benytte knappen til højre mærket "Søg stillingen".  

Med henvisning til de nye persondataregler modtages ansøgningen KUN via systemet. Kan du ikke uploade din ansøgning via ansøgningsknappen bedes du derfor kontakte KAR+CO.  

Bemærk, at vores annoncer automatisk og løbende bliver fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er endeligt besat. En fornyelse af stillingen, om end det kan se sådan ud, er således ikke et udtryk for genopslag. Du kan kun søge stillingen via systemet og kun én gang. jf. GDPR bedes du undlade at fremsende ansøgning på ny via mail eller lignende uden forudgående aftale.
 

Vores klient er en succesfuld og velindtjenende mindre familiejet koncern i det sønderjyske. Virksomheden har flere afdelinger i Danmark og datterselskaber i Østeuropa. Aktiviteterne ligger inden for såvel handel som egen produktion og der er 100 i alt ansatte og en omsætning på ca. 500 mio. kr.

Produktionen består af en kundespecifik montageproduktion baseret på grundprodukter, som ombygges og færdigmonteres efter kundens ønsker. Desuden udvikler og producerer man egne specialkomponenter / løsninger, som virksomheden dels selv anvender i sin produktion og dels sælger til kunder bl.a. på eksportmarkeder.
Der indgår en del komponenter og varer i hver ordre, som typisk består af små serier og er håndværkspræget. Virksomheden vokser voldsomt og man er derfor i gang med at tilføre mere planlægning, bedre systemer og struktur i driften.

Arbejdssted: Syddanmark 
ORS/Small/a204247b_logo.pngKAR+CO søger for Kunde i SydjyllandSyd- og Sønderjylland2019-03-19T17:05:23.7132019-05-02T00:00:00
330006796VIKING søger GLOBAL SOURCING EXECUTIVERobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger hurtigst muligt en erfaren strategisk indkøber til vores Global Sourcing afdeling, som har det overordnede ansvar for: udvælgelse af produkter, komponenter og ydelser forhandling af pris- og rammeaftaler udarbejdelse af risikovurderinger valg af leverandører samt efterfølgende evaluering og udvikling af samarbejde. VIKING hæver konstant barren for sikkerhed, og din arbejdsindsats kan redde liv, da du får en vigtig rolle i at sikre kvaliteten af vores udstyr og løsninger. Stillingen åbner muligheder for både faglig og personlig udvikling. Med reference til vores Global Sourcing Manager bliver du en del af et velfungerende team på 10 topmotiverede, kompetente og initiativrige kollegaer - 7 på adressen i Esbjerg og 3 på andre VIKING lokationer rundt omkring i verden. Primære opgaver Du får selvstændigt ansvar for en portefølje af direkte og indirekte leverandører og deltager i indkøbsprojekter. Dine primære opgaver vil være: Indkøbsansvar for strategiske samarbejdspartnere Lede projekter og Strategic Supplier Development (SRM) Forhandle kontrakter Source nye varer og serviceydelser Udvælge nye leverandører Løbende dialog og sparring med andre strategiske indkøbere samt koordinering med en række interne og eksterne interessenter Sikre at produkterne lever op til gældende krav (dokumentation og kvalitet) Følge op på og optimere afdelingens mål og metoder Årligt skal der forventes 25 - 40 rejsedage globalt. Din profil Fagligt er du en stærk indkøber og kommunikator - innovativ, selvkørende og hurtig til at sætte dig ind i komplekse områder og aftaler. Du kan arbejde på alle niveauer i en organisation - også strategisk - og er lidt af en power person . Erfaring fra en tilsvarende stilling - gerne som strategisk indkøber En kommerciel uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau En baggrund fra projektledelse projektindkøb indirekte indkøb er en fordel Vant til at kommunikere med samarbejdspartnere - også internationalt Erfaring med ERP-systemer - vi anvender SAP Geografisk gerne bopæl i Esbjerg-området. Alternativt er du vant til kørsel til fra job Vi er en global virksomhed og det forventes derfor, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt. Har du kendskab til andre sprog er det en fordel, men ikke et krav. Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekutteringskonsulent Kent Fredslund Pedersen fra PersonaleBørsen på mobil 45 2877 0070. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger hurtigst muligt en erfaren strategisk indkøber til vores Global Sourcing afdeling, som har det overordnede ansvar for: udvælgelse af produkter, komponenter og ydelser; forhandling af pris- og rammeaftaler; udarbejdelse af risikovurderinger; valg af leverandører samt efterfølgende evaluering og udvikling af samarbejde.

VIKING hæver konstant barren for sikkerhed, og din arbejdsindsats kan redde liv, da du får en vigtig rolle i at sikre kvaliteten af vores udstyr og løsninger. Stillingen åbner muligheder for både faglig og personlig udvikling.

Med reference til vores Global Sourcing Manager bliver du en del af et velfungerende team på 10 topmotiverede, kompetente og initiativrige kollegaer - 7 på adressen i Esbjerg og 3 på andre VIKING lokationer rundt omkring i verden.

Primære opgaver

  • Du får selvstændigt ansvar for en portefølje af direkte og indirekte leverandører og deltager i indkøbsprojekter. Dine primære opgaver vil være:
  • Indkøbsansvar for strategiske samarbejdspartnere
  • Lede projekter og Strategic Supplier Development (SRM)
  • Forhandle kontrakter
  • Source nye varer og serviceydelser
  • Udvælge nye leverandører
  • Løbende dialog og sparring med andre strategiske indkøbere samt koordinering med en række interne og eksterne interessenter
  • Sikre at produkterne lever op til gældende krav (dokumentation og kvalitet)
  • Følge op på og optimere afdelingens mål og metoder

Årligt skal der forventes 25 - 40 rejsedage globalt.

Din profil
Fagligt er du en stærk indkøber og kommunikator - innovativ, selvkørende og hurtig til at sætte dig ind i komplekse områder og aftaler. Du kan arbejde på alle niveauer i en organisation - også strategisk - og er lidt af en ”power person”.

  • Erfaring fra en tilsvarende stilling - gerne som strategisk indkøber
  • En kommerciel uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau
  • En baggrund fra projektledelse/projektindkøb/indirekte indkøb er en fordel
  • Vant til at kommunikere med samarbejdspartnere - også internationalt
  • Erfaring med ERP-systemer - vi anvender SAP
  • Geografisk gerne bopæl i Esbjerg-området. Alternativt er du vant til kørsel til/fra job

Vi er en global virksomhed og det forventes derfor, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt. Har du kendskab til andre sprog er det en fordel, men ikke et krav.

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse snarest muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekutteringskonsulent Kent Fredslund Pedersen fra PersonaleBørsen på mobil +45 2877 0070.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-04-12T00:00:002019-06-07T00:00:00
329982603IndkøberRobot Tidsbegrænset stilling som Indkøber hos KH OneStop KH OneStop er dansk eneforhandler af Thermo King og Frigoblock transportkøleanlæg og er i dag landets førende serviceleverandør til transportbranchen. Vores unikke koncept, OneStop, gør det muligt for vores kunder at få udført alle deres services ét sted, hvilket har været med til at effektivisere transportbranchen markant. Den samlede medarbejderstab tæller på nuværende tidspunkt 180 medarbejdere fordelt på flere forskellige servicecentre i DK. Vi søger en kollega til en 3 måneders tidsbegrænset stilling som indkøber. Vi har ikke før haft funktionen i vores organisation, så vi forventer, at du selvstændigt kan analysere vores nuværende indkøb og etablere et klart og gennemarbejdet beslutningsgrundlag pr. produktgruppe til selskabets direktion. I nogen grad vil du alt efter dine kvalifikationer også kunne tage forhandlingerne med leverandørerne. Du vil få ansvaret for dine egne arbejdsområder, men altid med mulighed for sparring og back up til løsning af opgaverne. Dit arbejdssted vil optimalt være Padborg, alternativt Vejle. Arbejdsopgaver Du tilbydes en afvekslende og interessant hverdag, hvor tempoet er højt, og vi sætter en ære i at nå vores deadlines med en høj kvalitet i opgaveløsningen. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte: Analysere data indkøbEvaluere leverandørerEvt. forhandle med leverandørerSikre implementering af leverandøraftaler rundt i afdelingerneDiverse ad hoc opgaver Vi forventer at du selvstændigt kan forestå ovenstående. Kvalifikationer Du har en smidig tilgang til problemløsning og opgaverne varetages effektivt med sans for detaljen og fokus på et rettidigt godt resultat. Desuden Erfaring med excel og store mængder dataGerne erfaring med trailer, lastbil, transport branchenDu evner at holde mange bolde i luftenEvner at kommunikere tydeligt både skriftligt og mundtligt Personligt Du skal være vant til en hektisk arbejdsdag, hvor der er mange forskellige opgaver der skal håndteres samtidigt. Du skal kunne tage selvstændige beslutninger samt bevare fokus og koncentration. Erfaring inden for transport branchen er en fordel - men vigtigst er, at du har masser af gåpåmod og lyst til at lære. Løn efter kvalifikationer Ansøgning For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte adm. direktør Thomas Henriksen Tlf 27879496. Der ønskes ikke henvendelser fra diverse konsulentbureauer som kan varetage denne indkøbsfunktion. Vi gennemgår ansøgningerne løbende og vil derfor afholde samtaler med relevante kandidater efter behov. Du søger jobbet via dette link

Tidsbegrænset stilling som Indkøber hos KH OneStop

KH OneStop er dansk eneforhandler af Thermo King og Frigoblock transportkøleanlæg og er i dag landets førende serviceleverandør til transportbranchen. Vores unikke koncept, OneStop, gør det muligt for vores kunder at få udført alle deres services ét sted, hvilket har været med til at effektivisere transportbranchen markant.

Den samlede medarbejderstab tæller på nuværende tidspunkt 180 medarbejdere fordelt på flere forskellige servicecentre i DK.

Vi søger en kollega til en 3 måneders tidsbegrænset stilling som indkøber. Vi har ikke før haft funktionen i vores organisation, så vi forventer, at du selvstændigt kan analysere vores nuværende indkøb og etablere et klart og gennemarbejdet beslutningsgrundlag pr. produktgruppe til selskabets direktion. I nogen grad vil du alt efter dine kvalifikationer også kunne tage forhandlingerne med leverandørerne.

Du vil få ansvaret for dine egne arbejdsområder, men altid med mulighed for sparring og back up til løsning af opgaverne. Dit arbejdssted vil optimalt være Padborg, alternativt Vejle.

Arbejdsopgaver

Du tilbydes en afvekslende og interessant hverdag, hvor tempoet er højt, og vi sætter en ære i at nå vores deadlines med en høj kvalitet i opgaveløsningen. 

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Analysere data/indkøb
  • Evaluere leverandører
  • Evt. forhandle med leverandører
  • Sikre implementering af leverandøraftaler rundt i afdelingerne
  • Diverse ad hoc opgaver

Vi forventer at du selvstændigt kan forestå ovenstående.

Kvalifikationer

Du har en smidig tilgang til problemløsning og opgaverne varetages effektivt med sans for detaljen og fokus på et rettidigt godt resultat. Desuden;

  • Erfaring med excel og store mængder data
  • Gerne erfaring med trailer, lastbil, transport branchen
  • Du evner at holde mange bolde i luften
  • Evner at kommunikere tydeligt både skriftligt og mundtligt

Personligt

Du skal være vant til en hektisk arbejdsdag, hvor der er mange forskellige opgaver der skal håndteres samtidigt. Du skal kunne tage selvstændige beslutninger samt bevare fokus og koncentration.

Erfaring inden for transport branchen er en fordel - men vigtigst er, at du har masser af gåpåmod og lyst til at lære.

Løn efter kvalifikationer

Ansøgning

For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte adm. direktør Thomas Henriksen Tlf 27879496.

Der ønskes ikke henvendelser fra diverse konsulentbureauer som kan varetage denne indkøbsfunktion.

Vi gennemgår ansøgningerne løbende og vil derfor afholde samtaler med relevante kandidater efter behov. Du søger jobbet via dette link

 

 

 

KH OneStop A/SPadborg2019-03-22T00:00:002019-04-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Strategisk indkøber med fokus på elektronik

A/S S.A. CHRISTENSEN & CO

Kolding
Brænder du for at optimere indkøbsprocesser og skabe resultater gennem leverandørsamarbejde? Så vil jobbet som strategisk indkøber i en international ordreproducerende virksomhed formentlig være noget for dig. Med reference til vores Supply Chain Ma...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:10. maj 2019

Indkøber med teamlederpotentiale til OX-ON A/S

OX-ON A/S

Aabenraa
Er du den moderne indkøber, der kender til vigtigheden af en god leverandørrelation, samtidig med at du har blik for slutkundens behov? Har du oven i købet en spirende leder i maven? så har vi et spændende job til dig! Som indkøber for OX-ON bliver ...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:26. april 2019

Indkøber / disponent med ansvar for lagerdrift

KAR+CO søger for Kunde i Sydjylland

Syd- og Sønderjylland
Indkøber disponent med ansvar for lagerdrift International virksomhed * Selvstændigt driftsansvar for mindre lager Du bliver en del af logistikteamet i afdelingen, der i alt beskæftiger ca. 25 prs. Der er stor ordretilgang og travlhed, hvilket betyd...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:2. maj 2019

VIKING søger GLOBAL SOURCING EXECUTIVE

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:7. juni 2019

Indkøber

KH OneStop A/S

Padborg
Tidsbegrænset stilling som Indkøber hos KH OneStop KH OneStop er dansk eneforhandler af Thermo King og Frigoblock transportkøleanlæg og er i dag landets førende serviceleverandør til transportbranchen. Vores unikke koncept, OneStop, gør det muligt f...
Indrykket:22. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019