Juridisk chefkonsulent

Har du lyst til at arbejde med udbuds- og kontraktret hos en af Danmarks største ordregivende myndigheder og samtidig fungere som områdeleder for 4 udbudsjurister og en sekretær? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning. Indkøb & Medicoteknik søger en juridisk chefkonsulent med ansættelse pr. 1. oktober eller snarest derefter.

Indkøb & Medicoteknik er en fællesfunktion i Region Midtjylland og koncerndækkende indenfor tre hovedspor: Indkøb, medicoteknik og varelogistik. Afdelingen har 160 ansatte og er bl.a. aftaleansvarlig for regionens samlede indkøb af varer og tjenesteydelser for 8 mia. kr. årligt.

Arbejdsområde og -indhold
Som juridisk chefkonsulent og sammen med de fire øvrige udbudsjurister skal du bistå med rådgivning af det politiske niveau og direktionen samt hospitaler og øvrige afdelinger i Region Midtjylland i forbindelse med indkøb og udbud af varer og tjenesteydelser.

Du skal være med til at repræsentere det udbudsjuridiske område udadtil og gennem juridisk rådgivning medvirke til at skabe rammerne for effektive indkøb. Dette foregår også i tæt samarbejde med andre fagpersoner i Indkøb & Medicoteknik, på hospitalerne og i øvrige afdelinger i regionen.

Derudover vil du stå for den faglige og daglige ledelse af juristgruppen, herunder koordinering og prioritering af opgaver. Endvidere vil du særligt indgå i et samarbejde med kontorchefen for sektionen Strategisk Indkøb og sektionens øvrige områdeledere.

Opgaverne forventes at fordele sig som følger:
 

  • Rådgivning i forbindelse med udbud og andet (60%)  
  • Rådgivning af ledelse samt sparring og koordinering med øvrige områdeledere (20%)  
  • Faglig og daglig ledelse af juristgruppen, herunder koordinering og prioritering af opgaver (20%)

Faglige kvalifikationer
Vi søger en cand.jur eller cand.merc.jur, der har væsentlig erfaring med udbuds- og kontraktret, og som har interesse for personaleledelse.

Vi forventer, at du har et højt fagligt niveau og formår gennem din forretningsmæssige forståelse at synliggøre juridiske problemstillinger og muligheder samt at omsætte jura til pragmatiske løsninger. Derudover har du forståelse for det at arbejde i en politisk organisation, og du er god til at kommunikere i skrift og tale.

Personlige kvalifikationer
Som person er du resultatorienteret og har gennemslagskraft. Du bevarer overblikket i en travl hverdag, hvor der stilles høje krav til dine evner til at samarbejde på tværs og arbejde selvstændigt.

Vi tilbyder
Et arbejdsmiljø med et højt fagligt niveau med gode muligheder for faglig og personlig udvikling gennem sparring med erfarne og dygtige kolleger samt eksterne advokater, gennem kursusdeltagelse og gennem netværksmøder med de øvrige regioner og samarbejdspartnere. Desuden er Indkøb & Medicoteknik en arbejdsplads, der lægger vægt på humor, trivsel og en åben omgangstone.

Løn- og ansættelsesvilkår
Hovedtjenestestedet er Indkøb & Medicoteknik, Strategisk Indkøb, Nørrebrogade 44, Bygning 2A, 3. sal, 8000 Aarhus C.

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende regler om Ny Løn.

Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 37 timer. Der er flekstidsordning.

Ansættelsen sker med reference til kontorchefen i sektionen Strategisk Indkøb.

Yderligere oplysninger
Der er mulighed for at indhente supplerende oplysninger om stillingen hos:
 
  • Kontorchef Birgitte Nellemann, tlf.nr.: 3091 4854
  • Udbudsjurist Anders Jakobsen, tlf.nr.: 2491 2360

Vi afholder 1. samtalerunde mandag den 26. august 2019 og eventuel 2. samtalerunde onsdag den 28. august 2019. Der indkaldes til samtalerne med kort varsel.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er mandag den 19. august 2019.

Ansøgninger modtages kun via vores elektroniske rekrutteringssystem. Vælg det anførte link for at søge stillingen.


Region Midtjylland køber hvert år varer og tjenesteydelser for ca. 7 mia. kr.
Indkøb & Medicoteknik har ansvaret for indgåelsen af indkøbsaftaler og rådgivning i forbindelse med udbud og kontraktindgåelse samt rådgivning om og gennemførelse af effektive logistikløsninger. Indkøb & Medicoteknik har ligeledes ansvar for medicoteknisk bygherrerådgivning samt planlægning, koordinering og anskaffelse af medicoteknisk udstyr. Derudover varetager afdelingen fagtekniske opgaver som service, modtagekontrol og registrering af medicoteknisk udstyr samt udfører forsknings- og udviklingsopgaver inden for hele ansvarsområdet.




Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
Jurist Jurister


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044527Phoenix-d6d4506312019-06-17T14:00:37.030Juridisk chefkonsulentHar du lyst til at arbejde med udbuds- og kontraktret hos en af Danmarks største ordregivende myndigheder og samtidig fungere som områdeleder for 4 udbudsjurister og en sekretær? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning. Indkøb & Medicoteknik søger en juridisk chefkonsulent med ansættelse pr. 1. oktober eller snarest derefter.

Indkøb & Medicoteknik er en fællesfunktion i Region Midtjylland og koncerndækkende indenfor tre hovedspor: Indkøb, medicoteknik og varelogistik. Afdelingen har 160 ansatte og er bl.a. aftaleansvarlig for regionens samlede indkøb af varer og tjenesteydelser for 8 mia. kr. årligt.

Arbejdsområde og -indhold
Som juridisk chefkonsulent og sammen med de fire øvrige udbudsjurister skal du bistå med rådgivning af det politiske niveau og direktionen samt hospitaler og øvrige afdelinger i Region Midtjylland i forbindelse med indkøb og udbud af varer og tjenesteydelser.

Du skal være med til at repræsentere det udbudsjuridiske område udadtil og gennem juridisk rådgivning medvirke til at skabe rammerne for effektive indkøb. Dette foregår også i tæt samarbejde med andre fagpersoner i Indkøb & Medicoteknik, på hospitalerne og i øvrige afdelinger i regionen.

Derudover vil du stå for den faglige og daglige ledelse af juristgruppen, herunder koordinering og prioritering af opgaver. Endvidere vil du særligt indgå i et samarbejde med kontorchefen for sektionen Strategisk Indkøb og sektionens øvrige områdeledere.

Opgaverne forventes at fordele sig som følger:
 
  • Rådgivning i forbindelse med udbud og andet (60%)  
  • Rådgivning af ledelse samt sparring og koordinering med øvrige områdeledere (20%)  
  • Faglig og daglig ledelse af juristgruppen, herunder koordinering og prioritering af opgaver (20%)

Faglige kvalifikationer
Vi søger en cand.jur eller cand.merc.jur, der har væsentlig erfaring med udbuds- og kontraktret, og som har interesse for personaleledelse.

Vi forventer, at du har et højt fagligt niveau og formår gennem din forretningsmæssige forståelse at synliggøre juridiske problemstillinger og muligheder samt at omsætte jura til pragmatiske løsninger. Derudover har du forståelse for det at arbejde i en politisk organisation, og du er god til at kommunikere i skrift og tale.

Personlige kvalifikationer
Som person er du resultatorienteret og har gennemslagskraft. Du bevarer overblikket i en travl hverdag, hvor der stilles høje krav til dine evner til at samarbejde på tværs og arbejde selvstændigt.

Vi tilbyder
Et arbejdsmiljø med et højt fagligt niveau med gode muligheder for faglig og personlig udvikling gennem sparring med erfarne og dygtige kolleger samt eksterne advokater, gennem kursusdeltagelse og gennem netværksmøder med de øvrige regioner og samarbejdspartnere. Desuden er Indkøb & Medicoteknik en arbejdsplads, der lægger vægt på humor, trivsel og en åben omgangstone.

Løn- og ansættelsesvilkår
Hovedtjenestestedet er Indkøb & Medicoteknik, Strategisk Indkøb, Nørrebrogade 44, Bygning 2A, 3. sal, 8000 Aarhus C.

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende regler om Ny Løn.

Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 37 timer. Der er flekstidsordning.

Ansættelsen sker med reference til kontorchefen i sektionen Strategisk Indkøb.

Yderligere oplysninger
Der er mulighed for at indhente supplerende oplysninger om stillingen hos:
 
  • Kontorchef Birgitte Nellemann, tlf.nr.: 3091 4854
  • Udbudsjurist Anders Jakobsen, tlf.nr.: 2491 2360

Vi afholder 1. samtalerunde mandag den 26. august 2019 og eventuel 2. samtalerunde onsdag den 28. august 2019. Der indkaldes til samtalerne med kort varsel.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er mandag den 19. august 2019.

Ansøgninger modtages kun via vores elektroniske rekrutteringssystem. Vælg det anførte link for at søge stillingen.


Region Midtjylland køber hvert år varer og tjenesteydelser for ca. 7 mia. kr.
Indkøb & Medicoteknik har ansvaret for indgåelsen af indkøbsaftaler og rådgivning i forbindelse med udbud og kontraktindgåelse samt rådgivning om og gennemførelse af effektive logistikløsninger. Indkøb & Medicoteknik har ligeledes ansvar for medicoteknisk bygherrerådgivning samt planlægning, koordinering og anskaffelse af medicoteknisk udstyr. Derudover varetager afdelingen fagtekniske opgaver som service, modtagekontrol og registrering af medicoteknisk udstyr samt udfører forsknings- og udviklingsopgaver inden for hele ansvarsområdet.




Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
Jurist Jurister
Har du lyst til at arbejde med udbuds- og kontraktret hos en af Danmarks største ordregivende myndigheder og samtidig fungere som områdeleder for 4 udbudsjurister og en sekretær? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning. Indkøb & Medicoteknik søger en juridisk chefkonsulent med ansættelse pr. 1. oktober eller snarest derefter. Indkøb & Medicoteknik er en fællesfunktion i Region Midtjylland og koncerndækkende indenfor tre hovedspor: Indkøb, medicoteknik og varelogistik. Afdelingen har 160 ansatte og er bl.a. aftaleansvarlig for regionens samlede indkøb af varer og tjenesteydelser for 8 mia. kr. årligt. Arbejdsområde og -indhold Som juridisk chefkonsulent og sammen med de fire øvrige udbudsjurister skal du bistå med rådgivning af det politiske niveau og direktionen samt hospitaler og øvrige afdelinger i Region Midtjylland i forbindelse med indkøb og udbud af varer og tjenesteydelser. Du skal være med til at repræsentere det udbudsjuridiske område udadtil og gennem juridisk rådgivning medvirke til at skabe rammerne for effektive indkøb. Dette foregår også i tæt samarbejde med andre fagpersoner i Indkøb & Medicoteknik, på hospitalerne og i øvrige afdelinger i regionen. Derudover vil du stå for den faglige og daglige ledelse af juristgruppen, herunder koordinering og prioritering af opgaver. Endvidere vil du særligt indgå i et samarbejde med kontorchefen for sektionen Strategisk Indkøb og sektionens øvrige områdeledere. Opgaverne forventes at fordele sig som følger: Rådgivning i forbindelse med udbud og andet (60 ) Rådgivning af ledelse samt sparring og koordinering med øvrige områdeledere (20 ) Faglig og daglig ledelse af juristgruppen, herunder koordinering og prioritering af opgaver (20 ) Faglige kvalifikationer Vi søger en cand.jur eller cand.merc.jur, der har væsentlig erfaring med udbuds- og kontraktret, og som har interesse for personaleledelse. Vi forventer, at du har et højt fagligt niveau og formår gennem din forretningsmæssige forståelse at synliggøre juridiske problemstillinger og muligheder samt at omsætte jura til pragmatiske løsninger. Derudover har du forståelse for det at arbejde i en politisk organisation, og du er god til at kommunikere i skrift og tale. Personlige kvalifikationer Som person er du resultatorienteret og har gennemslagskraft. Du bevarer overblikket i en travl hverdag, hvor der stilles høje krav til dine evner til at samarbejde på tværs og arbejde selvstændigt. Vi tilbyder Et arbejdsmiljø med et højt fagligt niveau med gode muligheder for faglig og personlig udvikling gennem sparring med erfarne og dygtige kolleger samt eksterne advokater, gennem kursusdeltagelse og gennem netværksmøder med de øvrige regioner og samarbejdspartnere. Desuden er Indkøb & Medicoteknik en arbejdsplads, der lægger vægt på humor, trivsel og en åben omgangstone. Løn- og ansættelsesvilkår Hovedtjenestestedet er Indkøb & Medicoteknik, Strategisk Indkøb, Nørrebrogade 44, Bygning 2A, 3. sal, 8000 Aarhus C. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende regler om Ny Løn. Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 37 timer. Der er flekstidsordning. Ansættelsen sker med reference til kontorchefen i sektionen Strategisk Indkøb. Yderligere oplysninger Der er mulighed for at indhente supplerende oplysninger om stillingen hos: Kontorchef Birgitte Nellemann, tlf.nr.: 3091 4854 Udbudsjurist Anders Jakobsen, tlf.nr.: 2491 2360 Vi afholder 1. samtalerunde mandag den 26. august 2019 og eventuel 2. samtalerunde onsdag den 28. august 2019. Der indkaldes til samtalerne med kort varsel. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er mandag den 19. august 2019. Ansøgninger modtages kun via vores elektroniske rekrutteringssystem. Vælg det anførte link for at søge stillingen. Region Midtjylland køber hvert år varer og tjenesteydelser for ca. 7 mia. kr. Indkøb & Medicoteknik har ansvaret for indgåelsen af indkøbsaftaler og rådgivning i forbindelse med udbud og kontraktindgåelse samt rådgivning om og gennemførelse af effektive logistikløsninger. Indkøb & Medicoteknik har ligeledes ansvar for medicoteknisk bygherrerådgivning samt planlægning, koordinering og anskaffelse af medicoteknisk udstyr. Derudover varetager afdelingen fagtekniske opgaver som service, modtagekontrol og registrering af medicoteknisk udstyr samt udfører forsknings- og udviklingsopgaver inden for hele ansvarsområdet. Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale. Jurist Jurister10Phoenixd6d4506310pr. time10000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-19T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=3cebc797-db54-4753-b545-bf6b061deac10EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3548376Indkøb & Medicoteknik11Nørrebrogade 44, Bygning 2A, 3. sal8000Aarhus CDKDanmarkORS/d6d45063_logo.gifORS/Small/d6d45063_logo.gif0Birgitte.Nellemann@stab.rm.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent779336EmplyMinimum pakken - 35 dage6868f95e-7c5b-40a8-8ea1-3dea7ce75071_11435600017-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6d45063https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6d45063https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6d45063&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d6d45063&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen362104207Birgitte NellemannBirgitte.Nellemann@stab.rm.dkDanmarkda-DK