Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Juridisk medarbejder til Ejendomme

Ejendomme varetager ejendomsforvaltning samt drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 – fordelt på ca. 400 ejendomme, samt om-, til- og nybyggeri af kommunens ejendomme. 
 
Vores opgaver består bl.a. i salg af kommunens erhvervs- og byggegrunde, salg af ejendomme, som ikke længere understøtter kommunens kerneydelse samt administration af kommunens udlejningsejendomme. Sektionen er også sekretariat for huslejenævn og beboerklagenævn og fører tilsyn med kommunens almene boliger. 
 
Vi arbejder efter principperne i Facility Management og med LEAN og prøver hele tiden på at finde områder, hvor vi kan gøre tingene mere hensigtsmæssigt, ligesom vi konstant arbejder med at indføre nye digitale systemer, som kan gøre hverdagen mere effektiv. 
 
Hvis du har lyst til at hjælpe os - så kan vi bl.a. tilbyde dig et samarbejde med en kollega om: 
  • tilsyn med kommunens almene boliger, herunder opførelse af støttet byggeri 
  • sekretariatsfunktioner for Huslejenævn og Beboerklagenævn  
  • administration af kommunens erhvervslejekontrakter 
  • andre opgaver vedrørende kommunens ejendomsportefølje 
Vi tilbyder: 
  • mulighed for faglig sparring og udvikling 
  • at blive en del af et team på 6 medarbejdere 
  • mulighed for selv at tilrettelægge dine opgaver 
  • en uformel omgangstone 
Vi forventer, at du:  
  • har relevant uddannelsesmæssig baggrund, f.eks. cand.jur., kommunal baggrund eller lignende og/eller  
  • har relevant erfaring fra et lignende job 
  • kan være en del af et team og kan samarbejde om løsning af opgaverne 
  • kan have mange bolde i luften på en gang, og er i stand til at afslutte opgaver 
  • er fleksibel og parat til at deltage i alle slags opgaver, stort som småt 
  • medvirker til at sikre det gode arbejdsmiljø 
  • er frisk og positiv og klar til både at levere og tage ansvar 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
 
Yderligere information: 
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte jurist Jacob Yde på tlf. 20 59 43 65 eller faglig leder Birthe Andersen på tlf. 24 98 61 57. 
 
Ansøgningsfrist tirsdag 17. april 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 24. april. 
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 
Klik på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144597. 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329781436Phoenix-ee5e906f12018-03-22T10:01:01.797Juridisk medarbejder til Ejendomme
Ejendomme varetager ejendomsforvaltning samt drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 – fordelt på ca. 400 ejendomme, samt om-, til- og nybyggeri af kommunens ejendomme. 
 
Vores opgaver består bl.a. i salg af kommunens erhvervs- og byggegrunde, salg af ejendomme, som ikke længere understøtter kommunens kerneydelse samt administration af kommunens udlejningsejendomme. Sektionen er også sekretariat for huslejenævn og beboerklagenævn og fører tilsyn med kommunens almene boliger. 
 
Vi arbejder efter principperne i Facility Management og med LEAN og prøver hele tiden på at finde områder, hvor vi kan gøre tingene mere hensigtsmæssigt, ligesom vi konstant arbejder med at indføre nye digitale systemer, som kan gøre hverdagen mere effektiv. 
 
Hvis du har lyst til at hjælpe os - så kan vi bl.a. tilbyde dig et samarbejde med en kollega om: 
  • tilsyn med kommunens almene boliger, herunder opførelse af støttet byggeri 
  • sekretariatsfunktioner for Huslejenævn og Beboerklagenævn  
  • administration af kommunens erhvervslejekontrakter 
  • andre opgaver vedrørende kommunens ejendomsportefølje 
Vi tilbyder: 
  • mulighed for faglig sparring og udvikling 
  • at blive en del af et team på 6 medarbejdere 
  • mulighed for selv at tilrettelægge dine opgaver 
  • en uformel omgangstone 
Vi forventer, at du:  
  • har relevant uddannelsesmæssig baggrund, f.eks. cand.jur., kommunal baggrund eller lignende og/eller  
  • har relevant erfaring fra et lignende job 
  • kan være en del af et team og kan samarbejde om løsning af opgaverne 
  • kan have mange bolde i luften på en gang, og er i stand til at afslutte opgaver 
  • er fleksibel og parat til at deltage i alle slags opgaver, stort som småt 
  • medvirker til at sikre det gode arbejdsmiljø 
  • er frisk og positiv og klar til både at levere og tage ansvar 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
 
Yderligere information: 
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte jurist Jacob Yde på tlf. 20 59 43 65 eller faglig leder Birthe Andersen på tlf. 24 98 61 57. 
 
Ansøgningsfrist tirsdag 17. april 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 24. april. 
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. 
Klik på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. 
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144597. 
 
 
2018-04-17T22:50:26.353 Ejendomme varetager ejendomsforvaltning samt drift og vedligeholdelse af kommunens ca. 450.000 m2 fordelt på ca. 400 ejendomme, samt om-, til- og nybyggeri af kommunens ejendomme. Vores opgaver består bl.a. i salg af kommunens erhvervs- og byggegrunde, salg af ejendomme, som ikke længere understøtter kommunens kerneydelse samt administration af kommunens udlejningsejendomme. Sektionen er også sekretariat for huslejenævn og beboerklagenævn og fører tilsyn med kommunens almene boliger. Vi arbejder efter principperne i Facility Management og med LEAN og prøver hele tiden på at finde områder, hvor vi kan gøre tingene mere hensigtsmæssigt, ligesom vi konstant arbejder med at indføre nye digitale systemer, som kan gøre hverdagen mere effektiv. Hvis du har lyst til at hjælpe os - så kan vi bl.a. tilbyde dig et samarbejde med en kollega om: tilsyn med kommunens almene boliger, herunder opførelse af støttet byggeri sekretariatsfunktioner for Huslejenævn og Beboerklagenævn administration af kommunens erhvervslejekontrakter andre opgaver vedrørende kommunens ejendomsportefølje Vi tilbyder: mulighed for faglig sparring og udvikling at blive en del af et team på 6 medarbejdere mulighed for selv at tilrettelægge dine opgaver en uformel omgangstone Vi forventer, at du: har relevant uddannelsesmæssig baggrund, f.eks. cand.jur., kommunal baggrund eller lignende og eller har relevant erfaring fra et lignende job kan være en del af et team og kan samarbejde om løsning af opgaverne kan have mange bolde i luften på en gang, og er i stand til at afslutte opgaver er fleksibel og parat til at deltage i alle slags opgaver, stort som småt medvirker til at sikre det gode arbejdsmiljø er frisk og positiv og klar til både at levere og tage ansvar Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte jurist Jacob Yde på tlf. 20 59 43 65 eller faglig leder Birthe Andersen på tlf. 24 98 61 57. Ansøgningsfrist tirsdag 17. april 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 24. april. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Send ansøgning. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 144597.10Phoenixee5e906f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1393&ProjectId=144597&DepartmentId=20070&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3192557Ejendomme11Søvej 18600SilkeborgDKDanmarkORS/ee5e906f_logo.pngORS/Small/ee5e906f_logo.png156.171069009.54971400
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent543947SilkeborgMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee5e906fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee5e906fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee5e906f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee5e906f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12008011Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration353870413birthe.andersen@silkeborg.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK