Jurist med erfaring i kommunalret og offentlig ret

Jurist med erfaring i kommunalret og offentlig ret
 
Faaborg-Midtfyn Kommune er noget helt særligt – også på det juridiske område. Siden kommunalreformen har Faaborg-Midtfyn Kommune været organiseret efter styrelseslovens § 64 b, og vi er i løbende dialog med kommunalbestyrelsen om den politiske arbejdsform. Det giver os en anderledes styreform end de fleste kommuner og et spændende juridisk arbejdsrum.
 
Samtidig er vi en kommune med en ambition om at spille bedst muligt ind i det liv, borgerne lever. Vi vil flytte Faaborg-Midtfyn Kommune fra at være en traditionel landkommune under pres til at være en moderne landkommune i udvikling. Vi har fokus på at sikre sammenhæng og helhedsløsninger både i forhold til borgerne og i samarbejdet i organisationen.
 
Har du lyst til at være med til at forene de juridiske kompleksiteter med de mange politiske og administrative tiltag, så er det dig, vi står og mangler.
 
Stillingen
 
Du vil indgå i afdelingen Jura og Administration, som er en del af staben Politik og Strategi. Der er i alt 3 jurister i afdelingen.
 
Juristerne forholder sig både til det politiske og det administrative niveau i organisationen. Der er et tæt samarbejde med direktionen samt cheferne for stabe og fagområder, og der understøttes på alle ledelses- og medarbejderniveauer.
 
Hver jurist er juridisk partner for ét eller flere fagområder og bistår området med rådgivning, vejledning og sparring indenfor fagområdets faglighed. Den juridiske opgaveportefølje i afdelingen er bred og spænder fra køb og salg af fast ejendom, kvalificering af kontrakter og generel forvaltningsret til kvalificering af politiske dagsordner og juridisk behandling af kommunalretlige forhold. Du har derfor rig mulighed for kompetenceudvikling i et stærkt tværfagligt og uhøjtideligt miljø. Du tilrettelægger ofte selv din dag, og du får mulighed for at samarbejde med kolleger med høj faglighed.
 
Opgaven
 
Dine primære opgaver bliver indenfor kommunalret og offentlig ret:
 

  • Juridisk rådgivning og sagsbehandling inden for styrelsesloven og kommunalfuldmagten.
  • Juridisk rådgivning og sagsbehandling inden for forvaltningsloven og offentlighedsloven, herunder særligt om aktindsigt og inhabilitet.
  • Servicering af og sparring med kommunalbestyrelse, direktion samt chefer for stabe og fagområder.
  • Kvartalsvis opdatering af kommunens politiske delegationsplan.
  • Bistand til behandling af klager indgået til borgmesteren.
  • Udfærdigelse af politiske og administrative dagsordner.
  • Kvalitetssikring af organisationens politiske dagsordner, herunder sparring til administrative formøder forud for politiske udvalgsmøder.
Derudover vil du sammen med de øvrige jurister i afdelingen give sparring og rådgivning til hele organisationen, ligesom du vil skulle yde bistand i forbindelse med diverse kontraktindgåelser.
 
Vores forventninger
 
Vi lægger vægt på, at du har kommunal erfaring og forventer, at du har erfaring med de beskrevne opgaver.
  • Du er cand.jur. med særlig interesse og kompetencer i kommunalret og offentlig ret.
  • Du er erfaren og fagligt velfunderet.
  • Du er udadvendt og opsøgende – både fagligt og socialt.
  • Du tager aktivt medansvar for effektiv opgaveløsning.
  • Du trives i et fagligt fællesskab, hvor sparring og nysgerrighed er i fokus.
  • Du er god til at formidle din faglighed til kolleger med forskellig baggrund og har fokus på i fællesskab at finde de rigtige løsninger for organisationen.
  • Du har blik og forståelse for den politiske retning og ambition.
  • Du trives med at arbejde tæt sammen med ledelsen og i et højt tempo, hvor der kan være kort tid til at løse opgaven.
  • Du er proaktiv, arbejder selvstændigt og har lyst og evne til at sætte din faglighed og opgaveløsning ind i den strategiske sammenhæng.
 
Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse vil ske i henhold til relevant overenskomst. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og arbejdsstedet er på Rådhuset i Ringe. Der vil være mødeaktivitet på forskellige lokationer i hele kommunen, og det forventes derfor, at du har kørekort.
 
Ansættelsesproces.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Jura og Administration Dorthe Schou Johansen på 7253 1073 eller en af afdelingen jurister – Tina Bernsdorf Jungefeldt på 7253 1074 – Birgit Mia Larsson på 7253 1160.
 
Ansøgningsfristen er mandag den 3. februar 2020, kl. 8.00. Samtaler forventes afholdt torsdag den 6. februar 2020, og eventuelle 2. samtaler onsdag den 19. februar 2020.
 
Forventet tiltrædelse er den 1. april 2020.
 
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330153887Phoenix-9d4537c012020-01-09T17:10:03.897Jurist med erfaring i kommunalret og offentlig retJurist med erfaring i kommunalret og offentlig ret
 
Faaborg-Midtfyn Kommune er noget helt særligt – også på det juridiske område. Siden kommunalreformen har Faaborg-Midtfyn Kommune været organiseret efter styrelseslovens § 64 b, og vi er i løbende dialog med kommunalbestyrelsen om den politiske arbejdsform. Det giver os en anderledes styreform end de fleste kommuner og et spændende juridisk arbejdsrum.
 
Samtidig er vi en kommune med en ambition om at spille bedst muligt ind i det liv, borgerne lever. Vi vil flytte Faaborg-Midtfyn Kommune fra at være en traditionel landkommune under pres til at være en moderne landkommune i udvikling. Vi har fokus på at sikre sammenhæng og helhedsløsninger både i forhold til borgerne og i samarbejdet i organisationen.
 
Har du lyst til at være med til at forene de juridiske kompleksiteter med de mange politiske og administrative tiltag, så er det dig, vi står og mangler.
 
Stillingen
 
Du vil indgå i afdelingen Jura og Administration, som er en del af staben Politik og Strategi. Der er i alt 3 jurister i afdelingen.
 
Juristerne forholder sig både til det politiske og det administrative niveau i organisationen. Der er et tæt samarbejde med direktionen samt cheferne for stabe og fagområder, og der understøttes på alle ledelses- og medarbejderniveauer.
 
Hver jurist er juridisk partner for ét eller flere fagområder og bistår området med rådgivning, vejledning og sparring indenfor fagområdets faglighed. Den juridiske opgaveportefølje i afdelingen er bred og spænder fra køb og salg af fast ejendom, kvalificering af kontrakter og generel forvaltningsret til kvalificering af politiske dagsordner og juridisk behandling af kommunalretlige forhold. Du har derfor rig mulighed for kompetenceudvikling i et stærkt tværfagligt og uhøjtideligt miljø. Du tilrettelægger ofte selv din dag, og du får mulighed for at samarbejde med kolleger med høj faglighed.
 
Opgaven
 
Dine primære opgaver bliver indenfor kommunalret og offentlig ret:
 
  • Juridisk rådgivning og sagsbehandling inden for styrelsesloven og kommunalfuldmagten.
  • Juridisk rådgivning og sagsbehandling inden for forvaltningsloven og offentlighedsloven, herunder særligt om aktindsigt og inhabilitet.
  • Servicering af og sparring med kommunalbestyrelse, direktion samt chefer for stabe og fagområder.
  • Kvartalsvis opdatering af kommunens politiske delegationsplan.
  • Bistand til behandling af klager indgået til borgmesteren.
  • Udfærdigelse af politiske og administrative dagsordner.
  • Kvalitetssikring af organisationens politiske dagsordner, herunder sparring til administrative formøder forud for politiske udvalgsmøder.
Derudover vil du sammen med de øvrige jurister i afdelingen give sparring og rådgivning til hele organisationen, ligesom du vil skulle yde bistand i forbindelse med diverse kontraktindgåelser.
 
Vores forventninger
 
Vi lægger vægt på, at du har kommunal erfaring og forventer, at du har erfaring med de beskrevne opgaver.
  • Du er cand.jur. med særlig interesse og kompetencer i kommunalret og offentlig ret.
  • Du er erfaren og fagligt velfunderet.
  • Du er udadvendt og opsøgende – både fagligt og socialt.
  • Du tager aktivt medansvar for effektiv opgaveløsning.
  • Du trives i et fagligt fællesskab, hvor sparring og nysgerrighed er i fokus.
  • Du er god til at formidle din faglighed til kolleger med forskellig baggrund og har fokus på i fællesskab at finde de rigtige løsninger for organisationen.
  • Du har blik og forståelse for den politiske retning og ambition.
  • Du trives med at arbejde tæt sammen med ledelsen og i et højt tempo, hvor der kan være kort tid til at løse opgaven.
  • Du er proaktiv, arbejder selvstændigt og har lyst og evne til at sætte din faglighed og opgaveløsning ind i den strategiske sammenhæng.
 
Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse vil ske i henhold til relevant overenskomst. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og arbejdsstedet er på Rådhuset i Ringe. Der vil være mødeaktivitet på forskellige lokationer i hele kommunen, og det forventes derfor, at du har kørekort.
 
Ansættelsesproces.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Jura og Administration Dorthe Schou Johansen på 7253 1073 eller en af afdelingen jurister – Tina Bernsdorf Jungefeldt på 7253 1074 – Birgit Mia Larsson på 7253 1160.
 
Ansøgningsfristen er mandag den 3. februar 2020, kl. 8.00. Samtaler forventes afholdt torsdag den 6. februar 2020, og eventuelle 2. samtaler onsdag den 19. februar 2020.
 
Forventet tiltrædelse er den 1. april 2020.
 
 

Jurist med erfaring i kommunalret og offentlig ret Faaborg-Midtfyn Kommune er noget helt særligt også på det juridiske område. Siden kommunalreformen har Faaborg-Midtfyn Kommune været organiseret efter styrelseslovens 64 b, og vi er i løbende dialog med kommunalbestyrelsen om den politiske arbejdsform. Det giver os en anderledes styreform end de fleste kommuner og et spændende juridisk arbejdsrum. Samtidig er vi en kommune med en ambition om at spille bedst muligt ind i det liv, borgerne lever. Vi vil flytte Faaborg-Midtfyn Kommune fra at være en traditionel landkommune under pres til at være en moderne landkommune i udvikling. Vi har fokus på at sikre sammenhæng og helhedsløsninger både i forhold til borgerne og i samarbejdet i organisationen. Har du lyst til at være med til at forene de juridiske kompleksiteter med de mange politiske og administrative tiltag, så er det dig, vi står og mangler. Stillingen Du vil indgå i afdelingen Jura og Administration, som er en del af staben Politik og Strategi. Der er i alt 3 jurister i afdelingen. Juristerne forholder sig både til det politiske og det administrative niveau i organisationen. Der er et tæt samarbejde med direktionen samt cheferne for stabe og fagområder, og der understøttes på alle ledelses- og medarbejderniveauer. Hver jurist er juridisk partner for t eller flere fagområder og bistår området med rådgivning, vejledning og sparring indenfor fagområdets faglighed. Den juridiske opgaveportefølje i afdelingen er bred og spænder fra køb og salg af fast ejendom, kvalificering af kontrakter og generel forvaltningsret til kvalificering af politiske dagsordner og juridisk behandling af kommunalretlige forhold. Du har derfor rig mulighed for kompetenceudvikling i et stærkt tværfagligt og uhøjtideligt miljø. Du tilrettelægger ofte selv din dag, og du får mulighed for at samarbejde med kolleger med høj faglighed. Opgaven Dine primære opgaver bliver indenfor kommunalret og offentlig ret: Juridisk rådgivning og sagsbehandling inden for styrelsesloven og kommunalfuldmagten. Juridisk rådgivning og sagsbehandling inden for forvaltningsloven og offentlighedsloven, herunder særligt om aktindsigt og inhabilitet. Servicering af og sparring med kommunalbestyrelse, direktion samt chefer for stabe og fagområder. Kvartalsvis opdatering af kommunens politiske delegationsplan. Bistand til behandling af klager indgået til borgmesteren. Udfærdigelse af politiske og administrative dagsordner. Kvalitetssikring af organisationens politiske dagsordner, herunder sparring til administrative formøder forud for politiske udvalgsmøder. Derudover vil du sammen med de øvrige jurister i afdelingen give sparring og rådgivning til hele organisationen, ligesom du vil skulle yde bistand i forbindelse med diverse kontraktindgåelser. Vores forventninger Vi lægger vægt på, at du har kommunal erfaring og forventer, at du har erfaring med de beskrevne opgaver. Du er cand.jur. med særlig interesse og kompetencer i kommunalret og offentlig ret. Du er erfaren og fagligt velfunderet. Du er udadvendt og opsøgende både fagligt og socialt. Du tager aktivt medansvar for effektiv opgaveløsning. Du trives i et fagligt fællesskab, hvor sparring og nysgerrighed er i fokus. Du er god til at formidle din faglighed til kolleger med forskellig baggrund og har fokus på i fællesskab at finde de rigtige løsninger for organisationen. Du har blik og forståelse for den politiske retning og ambition. Du trives med at arbejde tæt sammen med ledelsen og i et højt tempo, hvor der kan være kort tid til at løse opgaven. Du er proaktiv, arbejder selvstændigt og har lyst og evne til at sætte din faglighed og opgaveløsning ind i den strategiske sammenhæng. Ansættelsesvilkår Løn og ansættelse vil ske i henhold til relevant overenskomst. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og arbejdsstedet er på Rådhuset i Ringe. Der vil være mødeaktivitet på forskellige lokationer i hele kommunen, og det forventes derfor, at du har kørekort. Ansættelsesproces.Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Jura og Administration Dorthe Schou Johansen på 7253 1073 eller en af afdelingen jurister Tina Bernsdorf Jungefeldt på 7253 1074 Birgit Mia Larsson på 7253 1160. Ansøgningsfristen er mandag den 3. februar 2020, kl. 8.00. Samtaler forventes afholdt torsdag den 6. februar 2020, og eventuelle 2. samtaler onsdag den 19. februar 2020. Forventet tiltrædelse er den 1. april 2020.10Phoenix9d4537c0101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-03T00:00:000010https://faaborgmidtfyn.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c9732f7d-9013-4863-8f37-af46b8aff6e00EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynFaaborg-Midtfyn3689041Politik og Strategi11Tinghøj Alle 25750RingeDKDanmarkORS/9d4537c0_logo.jpegORS/Small/9d4537c0_logo.jpeg0
djoha@fmk.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent11111882477EmplyPremium+ pakken - 35 dage9c0925ef-da94-4381-80f0-1f3538912d72_733101009-01-20201109-01-202003-02-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d4537c0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d4537c0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d4537c0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9d4537c0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Jura_og_retsvaesen/1.jpgJurist med erfaring i kommunalret og offentlig ret12007991Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen363895290Dorthe Schou Johansendjoha@fmk.dkDanmarkDanmark330149466Juridisk konsulent til ØkonomiafdelingenProfile Vi søger en dygtig juridisk konsulent til Økonomiafdelingen i Nyborg Kommune. Økonomiafdelingen har reference til kommunaldirektøren og varetager opgaver indenfor budget og regnskab, økonomiske styringsprincipper og ressourcetildelingsmodeller, ledelsesrapportering, økonomiske analyser og konsulentbistand, lønadministration, udbud og indkøb, digitalisering og databeskyttelse. Vi tilbyder et spændende job, med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Der vil bl.a. være et tæt samarbejde med direktionen, chefgruppen og databeskyttelsesrådgiveren.Opgaverne vil bl.a. omfatte: Udarbejdelse af dagsordner til administrative arbejdsgrupper og politiske udvalg. Juridisk rådgivning og sagsbehandling vedrørende IT og informationssikkerhed. Vurdering af databeskyttelsesretlige problemstillinger. Indgåelse og opfølgning på databehandleraftaler med eksterne leverandører. Udarbejdelse af vejledninger og instrukser. Vurdering af udbuds- og konkurrenceretlige problemstillinger. Gennemgang, udarbejdelse og forhandling af samarbejdsaftaler og kontrakter. Sagsbehandling og rådgivning inden for styrelsesloven, kommunalfuldmagten, forvaltningsloven og offentlighedsloven, herunder sager om aktindsigt. Kvalifikationer Vi forestiller os, at du er uddannet cand.jur. eller cand.merc.jur. med særlig interesse og kompetencer indenfor kommunalret og offentlig ret, databeskyttelse og informationssikkerhed, udbud og konkurrence, aftaler og kontrakter. Vi lægger herudover vægt på, at du: Er god til at kommunikere i skrift og tale. Er udadvendt og opsøgende både fagligt og socialt. Kan omsætte jura til pragmatiske løsninger. Er initiativrig og trives med et selvstændigt ansvar. Er kvalitetsbevidst og arbejder systematisk, grundigt og effektivt. Har humor og kan bidrage til det gode arbejdsmiljø. Kan skabe gode relationer på tværs i organisationen og mellem faggrupper. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse, med mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg til den rette person. Stillingen er til besættelse pr. 1. marts 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer ugentligt med arbejdssted på Nyborg Rådhus. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.Yderligere oplysningerFås ved henvendelse til økonomichef Anders M. Sørensen, tlf.: 6333 7751.Ansøgningsfrist 27. januar 2020.Ansættelsessamtaler forventes afholdt 29. januar 2020. Du søger jobbet ved at trykke på knappen Send ansøgning Søg jobbet . Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.Vi søger en dygtig juridisk konsulent til Økonomiafdelingen i Nyborg Kommune.
 
Økonomiafdelingen har reference til kommunaldirektøren og varetager opgaver indenfor budget og regnskab, økonomiske styringsprincipper og ressourcetildelingsmodeller, ledelsesrapportering, økonomiske analyser og konsulentbistand, lønadministration, udbud og indkøb, digitalisering og databeskyttelse.

Vi tilbyder et spændende job, med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Der vil bl.a. være et tæt samarbejde med direktionen, chefgruppen og databeskyttelsesrådgiveren.

Opgaverne vil bl.a. omfatte:
  • Udarbejdelse af dagsordner til administrative arbejdsgrupper og politiske udvalg.
  • Juridisk rådgivning og sagsbehandling vedrørende IT og informationssikkerhed.
  • Vurdering af databeskyttelsesretlige problemstillinger.
  • Indgåelse og opfølgning på databehandleraftaler med eksterne leverandører.
  • Udarbejdelse af vejledninger og instrukser.
  • Vurdering af udbuds- og konkurrenceretlige problemstillinger.
  • Gennemgang, udarbejdelse og forhandling af samarbejdsaftaler og kontrakter.
  • Sagsbehandling og rådgivning inden for styrelsesloven, kommunalfuldmagten,  forvaltningsloven og offentlighedsloven, herunder sager om aktindsigt.

Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du er uddannet cand.jur. eller cand.merc.jur. med særlig interesse og kompetencer indenfor kommunalret og offentlig ret, databeskyttelse og informationssikkerhed, udbud og konkurrence, aftaler og kontrakter.

Vi lægger herudover vægt på, at du:
  • Er god til at kommunikere i skrift og tale.
  • Er udadvendt og opsøgende – både fagligt og socialt.
  • Kan omsætte jura til pragmatiske løsninger.
  • Er initiativrig og trives med et selvstændigt ansvar.
  • Er kvalitetsbevidst og arbejder systematisk, grundigt og effektivt.
  • Har humor og kan bidrage til det gode arbejdsmiljø.
  • Kan skabe gode relationer på tværs i organisationen og mellem faggrupper.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse, med mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg til den rette person.
 
Stillingen er til besættelse pr. 1.  marts 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer ugentligt med arbejdssted på Nyborg Rådhus.

Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.

Yderligere oplysninger
Fås ved henvendelse til økonomichef Anders M. Sørensen, tlf.: 6333 7751.

Ansøgningsfrist 27. januar 2020.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt 29. januar 2020.
 
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.


ORS/Small/6f071f4a_logo.jpegØkonomiafdelingNyborg2020-01-03T15:02:10.2802020-01-27T00:00:00
330163100Jurist med interesse for forvaltningsret søges til aktindsigtssagerRobot Brænder du for spændende sagsbehandling og opgaver inden for det forvaltningsretlige, så er du måske den jurist, som vi søger til Spillemyndigheden. Bliv ekspert i reglerne inden for spillelovgivningen Du vil få et job på et interessant område, hvor der er politisk bevågenhed og stor udvikling. Som jurist i Spil-lemyndighedens kontor for Spilleautomater og Systemer vil du især skulle være ansvarlig for håndtering af kontorets aktindsigtssager samt beskæftige dig med området for spilleautomater og kasinoer. Du vil dermed få en vigtig rolle i arbejdet med at sikre efterlevelse af lovgivningen. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af: håndtering af aktindsigtsopgaver håndtering af straffesager i samarbejde med kontorets straffesagsgruppe juridisk vejledning til såvel professionelle som ikke-professionelle interessenter sikring af regelefterlevelse blandt tilladelsesindehavere lovfortolkende arbejde og vedligeholdelse af procedurer på området. Arbejdsdagen i Spillemyndigheden vil generelt indebære et tæt samarbejde med kolleger i kontoret og på tværs af organisationen. Vi sætter en ære i at lykkes med vores opgaver på en fleksibel, konstruktiv og uhøjtidelig måde i et positivt arbejdsmiljø. Du bliver en del af kontoret Spilleautomater og Systemer, som bl.a. er ansvarlig for at håndtere aktindsigtssa-ger, vejlede tilladelsesindehavere, udstede tilladelser, arbejde med Spillemyndighedens private cloud, overvåge det ulovlige spilmarked og foretage lovfortolkende arbejde i øvrigt. Interesse for området og stærk formidler Din uddannelsesmæssige baggrund er cand.jur. eller lignende. Både nyuddannede og erfarne kan komme i betragtning. Vigtigst er det, at du er nysgerrig på fagområdet og har erfaring eller interesse for forvaltningsret-ten og aktindsigtssager. Vi lægger vægt på, at du er en dygtig og velformuleret formidler, som kan kommunikere klart både i skrift og tale med omtanke for, at der både vil være professionelle som ikke-professionelle ansøgere om aktindsigt. En del af spillemyndighedens opgaver involverer dialog med udenlandske spiludbydere og samarbejde med andre internationale myndigheder på spilområdet, derfor er gode engelskkundskaber en forudsætning. Vi bygger vores arbejde på høj faglighed og stort engagement. Vi forventer, at du har et godt overblik, er struktureret og sætter en ære i at levere arbejde af høj kvalitet i en til tider travl hverdag. Som person er du serviceminded, effektiv og en holdspiller med gode samarbejdsevner, som også evner at arbejde selvstændigt. Ambitiøs styrelse med højt til loftet I Spillemyndigheden arbejder vi for at sikre rammerne omkring et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere, spiludbydere og for samfundet. Åbenhed og dialog er kendetegnende for den måde, vi ar-bejder på. Udviklingen og nye trends inden for spilverdenen stiller krav til vores ekspertise og evne til at agere fremsynet. De mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. Vi vægter samarbejde, trivsel og gensidig respekt højt, og vores gode resultater bliver skabt af en kombination af arbejdsglæde, nysgerrighed og engagement. Spillemyndigheden er en styrelse i Skatteministeriet. Ansøgning og ansættelse Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link snarest muligt, og senest den 4. februar 2020, kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef for Spil-leautomater og Systemer, Richard Nørgaard, på tlf. 72371557 eller på mail rn@spillemyndigheden.dk. Vi afholder samtaler i umiddelbar forlængelse af ansøgningsfristens udløb. Ved eventuel indkaldelse til 2. sam-tale bliver der gennemført en test som led i ansættelsesproceduren. Forud for ansættelse kan der blive indhen-tet referencer. Løn og ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst mellem Akademikernes Centralorganisation og Finansministeriet. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt og senest 1. april 2020. Tjenestestedet vil være Finlandgade 1, 5000 Odense C. Ansættelsesområde Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Spillemyndigheden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Læs mere om os på Spillemyndigheden.dk og på LinkedIn.com.Brænder du for spændende sagsbehandling og opgaver inden for det forvaltningsretlige, så er du måske den jurist, som vi søger til Spillemyndigheden.

Bliv ekspert i reglerne inden for spillelovgivningen
Du vil få et job på et interessant område, hvor der er politisk bevågenhed og stor udvikling. Som jurist i Spil-lemyndighedens kontor for Spilleautomater og Systemer vil du især skulle være ansvarlig for håndtering af kontorets aktindsigtssager samt beskæftige dig med området for spilleautomater og kasinoer. Du vil dermed få en vigtig rolle i arbejdet med at sikre efterlevelse af lovgivningen.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

  • håndtering af aktindsigtsopgaver
  • håndtering af straffesager i samarbejde med kontorets straffesagsgruppe
  • juridisk vejledning til såvel professionelle som ikke-professionelle interessenter
  • sikring af regelefterlevelse blandt tilladelsesindehavere
  • lovfortolkende arbejde og vedligeholdelse af procedurer på området.
Arbejdsdagen i Spillemyndigheden vil generelt indebære et tæt samarbejde med kolleger i kontoret og på tværs af organisationen. Vi sætter en ære i at lykkes med vores opgaver på en fleksibel, konstruktiv og uhøjtidelig måde i et positivt arbejdsmiljø.

Du bliver en del af kontoret Spilleautomater og Systemer, som bl.a. er ansvarlig for at håndtere aktindsigtssa-ger, vejlede tilladelsesindehavere, udstede tilladelser, arbejde med Spillemyndighedens private cloud, overvåge det ulovlige spilmarked og foretage lovfortolkende arbejde i øvrigt.

Interesse for området og stærk formidler
Din uddannelsesmæssige baggrund er cand.jur. eller lignende. Både nyuddannede og erfarne kan komme i betragtning. Vigtigst er det, at du er nysgerrig på fagområdet og har erfaring eller interesse for forvaltningsret-ten og aktindsigtssager.

Vi lægger vægt på, at du er en dygtig og velformuleret formidler, som kan kommunikere klart både i skrift og tale med omtanke for, at der både vil være professionelle som ikke-professionelle ansøgere om aktindsigt.

En del af spillemyndighedens opgaver involverer dialog med udenlandske spiludbydere og samarbejde med andre internationale myndigheder på spilområdet, derfor er gode engelskkundskaber en forudsætning.

Vi bygger vores arbejde på høj faglighed og stort engagement. Vi forventer, at du har et godt overblik, er struktureret og sætter en ære i at levere arbejde af høj kvalitet i en til tider travl hverdag. Som person er du serviceminded, effektiv og en holdspiller med gode samarbejdsevner, som også evner at arbejde selvstændigt.

Ambitiøs styrelse med højt til loftet
I Spillemyndigheden arbejder vi for at sikre rammerne omkring et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere, spiludbydere og for samfundet. Åbenhed og dialog er kendetegnende for den måde, vi ar-bejder på. Udviklingen og nye trends inden for spilverdenen stiller krav til vores ekspertise og evne til at agere fremsynet. De mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. Vi vægter samarbejde, trivsel og gensidig respekt højt, og vores gode resultater bliver skabt af en kombination af arbejdsglæde, nysgerrighed og engagement.

Spillemyndigheden er en styrelse i Skatteministeriet.

Ansøgning og ansættelse
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link snarest muligt, og senest den 4. februar 2020, kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef for Spil-leautomater og Systemer, Richard Nørgaard, på tlf. 72371557 eller på mail rn@spillemyndigheden.dk.

Vi afholder samtaler i umiddelbar forlængelse af ansøgningsfristens udløb. Ved eventuel indkaldelse til 2. sam-tale bliver der gennemført en test som led i ansættelsesproceduren. Forud for ansættelse kan der blive indhen-tet referencer.

Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst mellem Akademikernes Centralorganisation og Finansministeriet. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt og senest 1. april 2020. Tjenestestedet vil være Finlandgade 1, 5000 Odense C.

Ansættelsesområde
Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Spillemyndigheden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Læs mere om os på Spillemyndigheden.dk og på LinkedIn.com.

SpillemyndighedenOdense C2020-01-23T00:00:002020-02-04T00:00:00
330162240Spillemyndigheden søger jurist til spændende opgaver inden for spiludbud på onlinemarkedetRobot Vil du være en del af Spillemyndighedens vigtige opgave med at sikre rammerne for fair spil i Danmark? Kan du levere engageret juridisk arbejde i forhold til professionelle udbydere af onlinepengespil på det danske marked? Bliv ekspert i reglerne om udbud af onlinepengespil Du får et job i en spændende branche, der er i stor udvikling og med politisk bevågenhed, hvor Spillemyn-digheden senest har udvidet sit ansvarsområde i forbindelse med ny lovgivning. Du vil blive ekspert inden for lovgivningen for online spilområdet, og du vil få en vigtig rolle i arbejdet med at sikre, at tilladelsesindehaverne efterlever lovgivningen, og at Spillemyndighedens tilsyn følger med udviklingen i markedet. Som jurist vil du bl.a. være juridisk kontaktperson for en række spiludbydere og arbejdsdagen i Spillemyndig-heden vil generelt indebære et tæt samarbejde med kolleger i kontoret og på tværs af organisationen. Vi sætter en ære i at lykkes med vores opgaver på en fleksibel, konstruktiv og uhøjtidelig måde i et positivt arbejdsmiljø. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af: juridiske opgaver forbundet med udstedelse af tilladelser til spiludbud på onlinemarkedet, som er en godkendelsesproces, der fordrer en tæt dialog med ansøgerne juridisk vejledning af tilladelsesindehavere spiludbydere at føre løbende tilsyn med tilladelsesindehaverne lovfortolkende arbejde at begrunde og udstede sanktioner sikring af regelefterlevelse blandt ansøgere tilladelsesindehavere. Du vil blive en del af kontoret Væddemål, Onlinekasino og Markedsanalyse, som er ansvarlig for bl.a. at vej-lede spiludbydere, udstede tilladelser, føre tilsyn, have kontakt med branchen, udarbejde statistik og markeds-analyse, overvåge det ulovlige spilmarked, lovfortolke og begrunde sanktioner. Kontoret er desuden ansvarlig for Spillemyndighedens tværgående arbejde med ulovligt spil, markedsføring og matchfixing, som du vil kunne blive inddraget i efter interesse og kompetencer. Skarp juridisk forståelse og dygtig formidler Din uddannelsesmæssige baggrund er cand.jur. eller lignende. Både nyuddannede og erfarne kan komme i betragtning. Vigtigst er det, at du er nysgerrig på fagområdet og har en stærk juridisk forståelse. Vi lægger vægt på, at du er en dygtig og velformuleret formidler, som kan kommunikere klart både i skrift og tale. Det vil endvidere være en fordel, hvis du har erfaring med at skrive afgørelser, men ikke et krav. En del af spillemyndighedens opgaver involverer dialog med udenlandske spiludbydere og samarbejde med andre in-ternationale myndigheder på spilområdet, derfor er gode engelskkundskaber en forudsætning. Vi bygger vores arbejde på høj faglighed og stort engagement og forventer, at du har et godt overblik, er struktureret og sætter en ære i at levere arbejde af høj kvalitet. Som person er du serviceminded, effektiv og en holdspiller med gode samarbejdsevner, ligesom du også evner at arbejde selvstændigt. Ambitiøs styrelse med højt til loftet I Spillemyndigheden arbejder vi for at sikre rammerne omkring et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere, spiludbydere og for samfundet. Åbenhed og dialog er kendetegnende for den måde, vi ar-bejder på. Udviklingen og nye trends inden for spilverdenen stiller krav til vores ekspertise og evne til at agere fremsynet. De mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. Vi vægter samarbejde, trivsel og gensidig respekt højt, og vores gode resultater bliver skabt af en kombination af arbejdsglæde, nysgerrighed og engagement. Spillemyndigheden er en styrelse i Skatteministeriet. Ansøgning og ansættelse Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link snarest muligt, og senest den 5. februar 2020, kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef for Væd-demål og Onlinekasino Jan Madsen på tlf. 7238 9659 eller på mail jm@spillemyndigheden.dk. Ved eventuel indkaldelse til anden samtale bliver der gennemført en test som led i ansættelsesproceduren. Forud for ansættelse kan der blive indhentet referencer. Løn og ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst mellem Akademikernes Centralorganisation og Finansministeriet. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt og senest 1. april 2020. Tjenestestedet vil være Englandsgade 25, 5000 Odense C. Ansættelsesområde Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Spillemyndigheden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Læs mere om os på Spillemyndigheden.dk, Rofus.nu og på LinkedIn.com.Vil du være en del af Spillemyndighedens vigtige opgave med at sikre rammerne for fair spil i Danmark? Kan du levere engageret juridisk arbejde i forhold til professionelle udbydere af onlinepengespil på det danske marked?

Bliv ekspert i reglerne om udbud af onlinepengespil
Du får et job i en spændende branche, der er i stor udvikling og med politisk bevågenhed, hvor Spillemyn-digheden senest har udvidet sit ansvarsområde i forbindelse med ny lovgivning. Du vil blive ekspert inden for lovgivningen for online spilområdet, og du vil få en vigtig rolle i arbejdet med at sikre, at tilladelsesindehaverne efterlever lovgivningen, og at Spillemyndighedens tilsyn følger med udviklingen i markedet.

Som jurist vil du bl.a. være juridisk kontaktperson for en række spiludbydere og arbejdsdagen i Spillemyndig-heden vil generelt indebære et tæt samarbejde med kolleger i kontoret og på tværs af organisationen. Vi sætter en ære i at lykkes med vores opgaver på en fleksibel, konstruktiv og uhøjtidelig måde i et positivt arbejdsmiljø.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

  • juridiske opgaver forbundet med udstedelse af tilladelser til spiludbud på onlinemarkedet, som er en godkendelsesproces, der fordrer en tæt dialog med ansøgerne
  • juridisk vejledning af tilladelsesindehavere/spiludbydere
  • at føre løbende tilsyn med tilladelsesindehaverne
  • lovfortolkende arbejde
  • at begrunde og udstede sanktioner
  • sikring af regelefterlevelse blandt ansøgere/tilladelsesindehavere.
Du vil blive en del af kontoret Væddemål, Onlinekasino og Markedsanalyse, som er ansvarlig for bl.a. at vej-lede spiludbydere, udstede tilladelser, føre tilsyn, have kontakt med branchen, udarbejde statistik og markeds-analyse, overvåge det ulovlige spilmarked, lovfortolke og begrunde sanktioner.

Kontoret er desuden ansvarlig for Spillemyndighedens tværgående arbejde med ulovligt spil, markedsføring og matchfixing, som du vil kunne blive inddraget i efter interesse og kompetencer.

Skarp juridisk forståelse og dygtig formidler
Din uddannelsesmæssige baggrund er cand.jur. eller lignende. Både nyuddannede og erfarne kan komme i betragtning. Vigtigst er det, at du er nysgerrig på fagområdet og har en stærk juridisk forståelse.

Vi lægger vægt på, at du er en dygtig og velformuleret formidler, som kan kommunikere klart både i skrift og tale. Det vil endvidere være en fordel, hvis du har erfaring med at skrive afgørelser, men ikke et krav. En del af spillemyndighedens opgaver involverer dialog med udenlandske spiludbydere og samarbejde med andre in-ternationale myndigheder på spilområdet, derfor er gode engelskkundskaber en forudsætning.

Vi bygger vores arbejde på høj faglighed og stort engagement og forventer, at du har et godt overblik, er struktureret og sætter en ære i at levere arbejde af høj kvalitet. Som person er du serviceminded, effektiv og en holdspiller med gode samarbejdsevner, ligesom du også evner at arbejde selvstændigt.

Ambitiøs styrelse med højt til loftet
I Spillemyndigheden arbejder vi for at sikre rammerne omkring et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere, spiludbydere og for samfundet. Åbenhed og dialog er kendetegnende for den måde, vi ar-bejder på. Udviklingen og nye trends inden for spilverdenen stiller krav til vores ekspertise og evne til at agere fremsynet. De mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. Vi vægter samarbejde, trivsel og gensidig respekt højt, og vores gode resultater bliver skabt af en kombination af arbejdsglæde, nysgerrighed og engagement.

Spillemyndigheden er en styrelse i Skatteministeriet.

Ansøgning og ansættelse
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link snarest muligt, og senest den 5. februar 2020, kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef for Væd-demål og Onlinekasino Jan Madsen på tlf. 7238 9659 eller på mail jm@spillemyndigheden.dk.

Ved eventuel indkaldelse til anden samtale bliver der gennemført en test som led i ansættelsesproceduren. Forud for ansættelse kan der blive indhentet referencer.

Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes efter gældende overenskomst mellem Akademikernes Centralorganisation og Finansministeriet. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt og senest 1. april 2020. Tjenestestedet vil være Englandsgade 25, 5000 Odense C.

Ansættelsesområde
Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Spillemyndigheden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Læs mere om os på Spillemyndigheden.dk, Rofus.nu og på LinkedIn.com.

SpillemyndighedenOdense C2020-01-22T00:00:002020-02-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Juridisk konsulent til Økonomiafdelingen

Økonomiafdeling

Nyborg
Vi søger en dygtig juridisk konsulent til Økonomiafdelingen i Nyborg Kommune. Økonomiafdelingen har reference til kommunaldirektøren og varetager opgaver indenfor budget og regnskab, økonomiske styringsprincipper og ressourcetildelingsmodeller, lede...
Indrykket:3. januar 2020

Jurist med interesse for forvaltningsret søges til aktindsigtssager

Spillemyndigheden

Odense C
Brænder du for spændende sagsbehandling og opgaver inden for det forvaltningsretlige, så er du måske den jurist, som vi søger til Spillemyndigheden. Bliv ekspert i reglerne inden for spillelovgivningen Du vil få et job på et interessant område, hvor...
Indrykket:23. januar 2020

Spillemyndigheden søger jurist til spændende opgaver inden for spiludbud på onlinemarkedet

Spillemyndigheden

Odense C
Vil du være en del af Spillemyndighedens vigtige opgave med at sikre rammerne for fair spil i Danmark? Kan du levere engageret juridisk arbejde i forhold til professionelle udbydere af onlinepengespil på det danske marked? Bliv ekspert i reglerne om...
Indrykket:22. januar 2020