Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jurist med interesse for arbejdsmiljø, sagsbehandling og rådgivning

Interesserer du dig for juridisk sagsbehandling og rådgivning på et komplekst område? Har du lyst til at samarbejde tæt med andre jurister og andre faggrupper? Og vil du bidrage til et godt arbejdsmiljø på danske arbejdspladser? Så har vi en spændende stilling i Tilsynscenter Øst i København.



Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet.



Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger.



Du kan læse mere om os på www.at.dk.



Juridisk rådgivning og sagsbehandling
Som vores nye centerjurist bliver du en del af juragruppen, som er et stærkt team af jurister, i Arbejdstilsynets Tilsynscenter Øst. Vi behandler straffe- og klagesager i forbindelse med overtrædelser af arbejdsmiljø-lovgivningen og yder juridisk rådgivning af centrets tilsynsførende vedrørende arbejdsmiljøloven.



Vi arbejder med spændende og komplekse juridiske sager samt formidling af jura. Juridisk sagsbehandling er den primære opgave, men jobbet kræver også, at man tager kontakt til blandt andet tilsynsførende, virksomheder, politi og anklagemyndighed samt Arbejdstilsynets øvrige organisation. Du kommer til at arbejde både selvstændigt og som en del af det juridiske team.



Dine primære opgaver bliver:

  • at behandle af straffesager, herunder udarbejdelse af indstillinger til anklagemyndigheden samt deltagelse i retsmøder
  • juridisk sparring med de tilsynsførende om afgørelser, straffesager, forvaltningsret, mv.
  • at undervise centrets tilsynsførende
  • at besvare dispensationsansøgninger og forespørgsler
  • at deltage i arbejdsgrupper og projekter efter behov.


Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:

  • er cand.jur.
  • har konkret erfaring med juridisk sagsbehandling, herunder gerne straffesager og/eller klagesager
  • har gode kompetencer indenfor forvaltningsretten
  • har gode kommunikations- og formidlingsevner både skriftligt og mundtligt
  • kan balancere effektivitet og kvalitet i dit arbejde
  • kan håndtere komplekse problemstillinger og skære vanskelige sager til
  • er god til at planlægge og koordinere
  • evner at skabe gode samarbejdsrelationer - også på tværs af faggrænser.


Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.



Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.



Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. august 2019.



Du bliver ansat som fuldmægtig efter overenskomsten for akademikere i staten.



Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte tilsynschef Flemming Bentzen på tlf.nr. 7220 9106.



Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Céline Raffel i Koncern HR på tlf.nr. 3043 1475.



Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.



Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest søndag den 16. juni 2019.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034130Phoenix-ac19573a12019-05-29T00:00:00Jurist med interesse for arbejdsmiljø, sagsbehandling og rådgivningInteresserer du dig for juridisk sagsbehandling og rådgivning på et komplekst område? Har du lyst til at samarbejde tæt med andre jurister og andre faggrupper? Og vil du bidrage til et godt arbejdsmiljø på danske arbejdspladser? Så har vi en spændende stilling i Tilsynscenter Øst i København.



Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet.



Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger.



Du kan læse mere om os på www.at.dk.



Juridisk rådgivning og sagsbehandling
Som vores nye centerjurist bliver du en del af juragruppen, som er et stærkt team af jurister, i Arbejdstilsynets Tilsynscenter Øst. Vi behandler straffe- og klagesager i forbindelse med overtrædelser af arbejdsmiljø-lovgivningen og yder juridisk rådgivning af centrets tilsynsførende vedrørende arbejdsmiljøloven.



Vi arbejder med spændende og komplekse juridiske sager samt formidling af jura. Juridisk sagsbehandling er den primære opgave, men jobbet kræver også, at man tager kontakt til blandt andet tilsynsførende, virksomheder, politi og anklagemyndighed samt Arbejdstilsynets øvrige organisation. Du kommer til at arbejde både selvstændigt og som en del af det juridiske team.



Dine primære opgaver bliver:

  • at behandle af straffesager, herunder udarbejdelse af indstillinger til anklagemyndigheden samt deltagelse i retsmøder
  • juridisk sparring med de tilsynsførende om afgørelser, straffesager, forvaltningsret, mv.
  • at undervise centrets tilsynsførende
  • at besvare dispensationsansøgninger og forespørgsler
  • at deltage i arbejdsgrupper og projekter efter behov.


Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:

  • er cand.jur.
  • har konkret erfaring med juridisk sagsbehandling, herunder gerne straffesager og/eller klagesager
  • har gode kompetencer indenfor forvaltningsretten
  • har gode kommunikations- og formidlingsevner både skriftligt og mundtligt
  • kan balancere effektivitet og kvalitet i dit arbejde
  • kan håndtere komplekse problemstillinger og skære vanskelige sager til
  • er god til at planlægge og koordinere
  • evner at skabe gode samarbejdsrelationer - også på tværs af faggrænser.


Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.



Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.



Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. august 2019.



Du bliver ansat som fuldmægtig efter overenskomsten for akademikere i staten.



Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte tilsynschef Flemming Bentzen på tlf.nr. 7220 9106.



Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Céline Raffel i Koncern HR på tlf.nr. 3043 1475.



Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.



Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest søndag den 16. juni 2019.



2019-06-17T00:55:55.993 Interesserer du dig for juridisk sagsbehandling og rådgivning på et komplekst område? Har du lyst til at samarbejde tæt med andre jurister og andre faggrupper? Og vil du bidrage til et godt arbejdsmiljø på danske arbejdspladser? Så har vi en spændende stilling i Tilsynscenter Øst i København. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet. Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger. Du kan læse mere om os på www.at.dk. Juridisk rådgivning og sagsbehandling Som vores nye centerjurist bliver du en del af juragruppen, som er et stærkt team af jurister, i Arbejdstilsynets Tilsynscenter Øst. Vi behandler straffe- og klagesager i forbindelse med overtrædelser af arbejdsmiljø-lovgivningen og yder juridisk rådgivning af centrets tilsynsførende vedrørende arbejdsmiljøloven. Vi arbejder med spændende og komplekse juridiske sager samt formidling af jura. Juridisk sagsbehandling er den primære opgave, men jobbet kræver også, at man tager kontakt til blandt andet tilsynsførende, virksomheder, politi og anklagemyndighed samt Arbejdstilsynets øvrige organisation. Du kommer til at arbejde både selvstændigt og som en del af det juridiske team. Dine primære opgaver bliver: at behandle af straffesager, herunder udarbejdelse af indstillinger til anklagemyndigheden samt deltagelse i retsmøder juridisk sparring med de tilsynsførende om afgørelser, straffesager, forvaltningsret, mv. at undervise centrets tilsynsførende at besvare dispensationsansøgninger og forespørgsler at deltage i arbejdsgrupper og projekter efter behov. Bliv vores nye kollega Vi forestiller os, at du: er cand.jur. har konkret erfaring med juridisk sagsbehandling, herunder gerne straffesager og eller klagesager har gode kompetencer indenfor forvaltningsretten har gode kommunikations- og formidlingsevner både skriftligt og mundtligt kan balancere effektivitet og kvalitet i dit arbejde kan håndtere komplekse problemstillinger og skære vanskelige sager til er god til at planlægge og koordinere evner at skabe gode samarbejdsrelationer - også på tværs af faggrænser. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. august 2019. Du bliver ansat som fuldmægtig efter overenskomsten for akademikere i staten. Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte tilsynschef Flemming Bentzen på tlf.nr. 7220 9106. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Céline Raffel i Koncern HR på tlf.nr. 3043 1475. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest søndag den 16. juni 2019.11jobnetac19573a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123278&DepartmentId=6067&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3537235Arbejdstilsynet Tilsynscenter Øst København11Landskronagade 35, 12100København Ø72209106DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769850JobNet4997390499739010029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac19573ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac19573ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac19573a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac19573a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonJurist med interesse for arbejdsmiljø, sagsbehandling og rådgivning1Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen361950830noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330083199Jurist til lovarbejde og politikudviklingRobot Interesserer du dig for beskæftigelsesområdet og har du lyst til at arbejde tæt på den politiske beslutningsproces? Vil du være med til at udvikle og implementere reglerne vedrørende ydelser i relation til sygedagpengeloven, barselsloven, ferieloven og arbejdsløshedsforsikringen? Så har vi en spændende stilling i kontoret for Arbejdsmarkedsydelser. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere. Vores arbejdsfelt er bredt og varieret og spænder fra at tilvejebringe og udvikle et kvalificeret vidensgrundlag for arbejdsmarkedspolitiske beslutninger, til implementering af beskæftigelsespolitikken i dialog med vores mange samarbejdspartnere. Alt hvad vi beskæftiger os med kvalificeres af høje faglige standarder og evidensbaseret viden, der på en gang skal forankre og inspirere de politiske beslutninger og omsætningen af dem til administrerbar dagligdag med betydning for millioner af mennesker. Du kan læse mere om os på www.star.dk. Kom med ind i det juridiske maskinrum Du bliver en del af kontoret for Arbejdsmarkedsydelser, hvor vi er ansvarlige for at koordinere og udarbejde lovforslag, bekendtgørelser og vejledninger på området for bl.a. arbejdsløshedsforsikringen, sygedagpengeloven, barselsloven og ferieloven. Derudover er vi i samarbejde med andre af styrelsens kontorer ansvarlige for at sikre implementeringen af de forskellige politiske reformer og tiltag, som ligger inden for kontorets område. Du vil bl.a. skulle bidrage til følgende opgaver: Analyse og udvikling af ydelsesområderne, herunder i retning af en mere enkel og digitaliseret ydelsesadministration. Udarbejdelse af lovforslag, bekendtgørelser og vejledninger. Ministerbetjening, herunder besvarelse af folketingsspørgsmål og samrådsspørgsmål. Behandling af konkrete juridiske og principielle spørgsmål, herunder EU-retlige spørgsmål. Samarbejde med myndigheder og interesseorganisationer om udvikling og implementering af ny lovgivning. Bliv vores nye kollega Vi forestiller os, at du: er cand.jur. eller cand.merc.jur. har forståelse for og gerne erfaring med lov- og regelarbejde har politisk tæft og interesse for beskæftigelsespolitik arbejder struktureret og er god til at planlægge og bevare overblikket, også når der er mange bolde i luften er fleksibel og initiativrig og har lyst til at tage ansvar kan arbejde selvstændigt og befinder dig godt i teamsamarbejde i et tværfagligt miljø er god til at kommunikere i skrift og tale og kan omsætte både politik og jura til forståelige notater og budskaber Hvis du har et par års erfaring med at arbejde med jura i en politisk kontekst og har kendskab til arbejdsmarkedspolitik, er det en fordel, men ikke et krav. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. november 2019. Du bliver ansat som fuldmægtig efter overenskomsten for akademikere i staten. Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte teamchef Mie Skovbæk Mortensen på tlf.nr. 72 21 75 23. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Jóna Thomsen tlf.nr. 7220 5272. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest tirsdag den 17. september 2019.Interesserer du dig for beskæftigelsesområdet og har du lyst til at arbejde tæt på den politiske beslutningsproces? Vil du være med til at udvikle og implementere reglerne vedrørende ydelser i relation til sygedagpengeloven, barselsloven, ferieloven og arbejdsløshedsforsikringen? Så har vi en spændende stilling i kontoret for Arbejdsmarkedsydelser.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for – ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere.

Vores arbejdsfelt er bredt og varieret og spænder fra at tilvejebringe og udvikle et kvalificeret vidensgrundlag for arbejdsmarkedspolitiske beslutninger, til implementering af beskæftigelsespolitikken i dialog med vores mange samarbejdspartnere. Alt hvad vi beskæftiger os med kvalificeres af høje faglige standarder og evidensbaseret viden, der på en gang skal forankre og inspirere de politiske beslutninger og omsætningen af dem til administrerbar dagligdag med betydning for millioner af mennesker.

Du kan læse mere om os på www.star.dk.

Kom med ind i det juridiske maskinrum
Du bliver en del af kontoret for Arbejdsmarkedsydelser, hvor vi er ansvarlige for at koordinere og udarbejde lovforslag, bekendtgørelser og vejledninger på området for bl.a. arbejdsløshedsforsikringen, sygedagpengeloven, barselsloven og ferieloven. Derudover er vi i samarbejde med andre af styrelsens kontorer ansvarlige for at sikre implementeringen af de forskellige politiske reformer og tiltag, som ligger inden for kontorets område.



Du vil bl.a. skulle bidrage til følgende opgaver:

  • Analyse og udvikling af ydelsesområderne, herunder i retning af en mere enkel og digitaliseret ydelsesadministration.
  • Udarbejdelse af lovforslag, bekendtgørelser og vejledninger.
  • Ministerbetjening, herunder besvarelse af folketingsspørgsmål og samrådsspørgsmål.
  • Behandling af konkrete juridiske og principielle spørgsmål, herunder EU-retlige spørgsmål.
  • Samarbejde med myndigheder og interesseorganisationer om udvikling og implementering af ny lovgivning.
Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:

  • er cand.jur. eller cand.merc.jur.
  • har forståelse for og gerne erfaring med lov- og regelarbejde
  • har politisk tæft og interesse for beskæftigelsespolitik
  • arbejder struktureret og er god til at planlægge og bevare overblikket, også når der er mange bolde i luften
  • er fleksibel og initiativrig og har lyst til at tage ansvar
  • kan arbejde selvstændigt og befinder dig godt i teamsamarbejde i et tværfagligt miljø
  • er god til at kommunikere i skrift og tale og kan omsætte både politik og jura til forståelige notater og budskaber
Hvis du har et par års erfaring med at arbejde med jura i en politisk kontekst og har kendskab til arbejdsmarkedspolitik, er det en fordel, men ikke et krav.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. november 2019.

Du bliver ansat som fuldmægtig efter overenskomsten for akademikere i staten.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte teamchef Mie Skovbæk Mortensen på tlf.nr. 72 21 75 23.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Jóna Thomsen tlf.nr. 7220 5272.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest tirsdag den 17. september 2019.





Styrelsen for Arbejdsmarked og RekrutteringKøbenhavn S2019-09-03T00:00:002019-09-17T00:00:00
330082651IT Contract ManagerRobot Vil du være med til at finde nye optimeringspotentialer i Banedanmark? I Banedanmark vil vi gerne have fuld værdi af vores kontrakter, hvorfor vi søger endnu en IT Contract Manager til vores IT-afdeling. Vi har et stort ønske om at mestre disciplinerne inden for kontraktstyring, og der er derfor igangsat en række projekter og tiltage, som du får rig mulighed for at bidrage og deltage i. Du vil indgå i staben, som er et team bestående af 9 medarbejdere og en student, der refererer direkte til it-chefen i Banedanmark. Vores afdeling er præget af en uformel omgangstone, hvor der både er plads til fordybelse og snakke henover bordene. Vi vægter det sociale samspil højt og er et team præget af gåpåmod og godt humør. Et job med høj faglighed og næse for den gode kontrakt Du skal, i samarbejde med din kollega, lave en kontinuerlig og struktureret opfølgning af vores it-kontrakter, for at sikre at vi hele tiden har opdaterede aftaler og ikke går glip af potentielle optimeringspotentialer. Dette indebærer, at du får en varieret hverdag som indeholder fortolkninger og forhandlinger af kontrakter, koncipering og mindre konkurrenceudsættelser. Du vil indgå i samarbejdet med både Banedanmarks øvrige forretningsområde og vores leverandører for at sikre at kontrakterne overholdes og at Banedanmark får fuld udnyttelse af de indgåede kontrakter. Herudover vil du skulle rådgive om forskellige kontraktformer (K01, K02, K03, MS-aftalerne og SKI) samt gøre dit til, at interne regler samt lovgivning overholdes. Du vil også skulle bistå vores License Manager i forbindelse med indkøb af licenser og fortolkning af licensregler aftalevilkår med henblik på at sikre, at vi er fuldt compliant og udnytter vores licenser optimalt. Drivkraft og analytiske kompetencer Vi forestiller os, at du har 3-5 år erfaring med en juridisk baggrund, såsom cand.merc.jur eller cand.jur. Du skal besidde stærke analytiske kompetencer og formidlingsevner både skriftligt og mundtligt. Dette er vigtigt, da en stor del af jobbet er at formidle kommercielle og kontraktlige problemstillinger på en letforståelig måde. Du er med til at sikre de bedst mulige kontraktvilkår, der kan dække Banedanmarks behov inden for den økonomiske ramme. Det er derfor også vigtigt, at du har flair for it og er god til at sætte dig ind i tekniske koncepter. Du tager selvstændigt initiativ og beslutninger og kan styre dine opgaver i mål. Desuden er du opsøgende over for kolleger rundt i organisationen. Da jobbet inkluderer stor kontakt på alle niveauer i organisationen er det nødvendigt at din kommunikation er klar og imødekommende. Mange af opgaverne har skarpe deadlines og kræver en strukturel tilgang. Du skal derfor både kunne arbejde selvstændigt og kunne indgå i forskellige sammenhænge på tværs i Banedanmark, herunder deltagelse i udbudsforretningerne med indkøbsafdelingens udbudsjurister. Løn Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Thomas Fænø. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Vil du være med til at finde nye optimeringspotentialer i Banedanmark?

I Banedanmark vil vi gerne have fuld værdi af vores kontrakter, hvorfor vi søger endnu en IT Contract Manager til vores IT-afdeling. Vi har et stort ønske om at mestre disciplinerne inden for kontraktstyring, og der er derfor igangsat en række projekter og tiltage, som du får rig mulighed for at bidrage og deltage i.

Du vil indgå i staben, som er et team bestående af 9 medarbejdere og en student, der refererer direkte til it-chefen i Banedanmark. Vores afdeling er præget af en uformel omgangstone, hvor der både er plads til fordybelse og snakke henover bordene. Vi vægter det sociale samspil højt og er et team præget af gåpåmod og godt humør.

Et job med høj faglighed og næse for den gode kontrakt

Du skal, i samarbejde med din kollega, lave en kontinuerlig og struktureret opfølgning af vores it-kontrakter, for at sikre at vi hele tiden har opdaterede aftaler og ikke går glip af potentielle optimeringspotentialer. Dette indebærer, at du får en varieret hverdag som indeholder fortolkninger og forhandlinger af kontrakter, koncipering og mindre konkurrenceudsættelser.

Du vil indgå i samarbejdet med både Banedanmarks øvrige forretningsområde og vores leverandører for at sikre at kontrakterne overholdes og at Banedanmark får fuld udnyttelse af de indgåede kontrakter. Herudover vil du skulle rådgive om forskellige kontraktformer (K01, K02, K03, MS-aftalerne og SKI) samt gøre dit til, at interne regler samt lovgivning overholdes.

Du vil også skulle bistå vores License Manager i forbindelse med indkøb af licenser og fortolkning af licensregler/aftalevilkår med henblik på at sikre, at vi er fuldt compliant og udnytter vores licenser optimalt.

Drivkraft og analytiske kompetencer

Vi forestiller os, at du har 3-5 år erfaring med en juridisk baggrund, såsom cand.merc.jur eller cand.jur.

Du skal besidde stærke analytiske kompetencer og formidlingsevner både skriftligt og mundtligt. Dette er vigtigt, da en stor del af jobbet er at formidle kommercielle og kontraktlige problemstillinger på en letforståelig måde. Du er med til at sikre de bedst mulige kontraktvilkår, der kan dække Banedanmarks behov inden for den økonomiske ramme. Det er derfor også vigtigt, at du har flair for it og er god til at sætte dig ind i tekniske koncepter. Du tager selvstændigt initiativ og beslutninger og kan styre dine opgaver i mål. Desuden er du opsøgende over for kolleger rundt i organisationen. Da jobbet inkluderer stor kontakt på alle niveauer i organisationen er det nødvendigt at din kommunikation er klar og imødekommende.

Mange af opgaverne har skarpe deadlines og kræver en strukturel tilgang. Du skal derfor både kunne arbejde selvstændigt og kunne indgå i forskellige sammenhænge på tværs i Banedanmark, herunder deltagelse i udbudsforretningerne med indkøbsafdelingens udbudsjurister.

Løn

Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Thomas Fænø. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-09-02T00:00:002019-09-23T00:00:00
330081338SKARP ANALYTIKER TIL LIGEBEHANDLINGSOMRÅDETRobot Vil du være med til at arbejde for lige muligheder og bekæmpe diskrimination i Danmark? Trives du med at arbejde i et team med egne individuelle opgaver, men med et fælles mål? Så er du måske vores kommende analytiker i ligebehandlingsafdelingen. Ligebehandlingsafdelingen arbejder med at understøtte og undersøge Danmarks menneskeretlige forpligtelser. Vi arbejder med at udføre tværfaglige analyser af, hvordan de menneskeretlige forpligtelser gennemføres i praksis. Målet er at skabe positiv forandring. Du vil i dit arbejde skulle udarbejde selvstændige rapporter og dermed arbejde med hele processen fra udformning af analysedesign til indhentning og analyse af data, samarbejde med eksterne eksperter og fagfolk, samt rapportskrivning. Analyserne danner grundlag for instituttets arbejde med at rådgive og fremsætte anbefalinger til politikere og andre beslutningstagere om, hvordan vi Danmark kan fremme lige muligheder for alle uanset handicap, etnicitet eller køn. Du vil som udgangspunkt være tilknyttet ligebehandlingsafdelingens handicapteam. Udover at arbejde med problemstillinger, som vedrører handicap, vil du også samarbejde med resten af afdelingen og huset om andre emner. Dine styrker og kompetencer: Relevant samfundsvidenskabelig akademisk uddannelse (fx sociologi, statskundskab eller antropologi) Arbejdsmæssig erfaring med udarbejdelse af analyser og undersøgelser fx inden for områderne ligebehandling, menneskeret og udsatte marginaliserede grupper God metodisk forståelse, herunder erfaring med gennemførelse af interviews og bearbejdning af statistik. Erfaring med registerdata og statistikprogrammer er en fordel, men ikke et krav. Præcis formidler både på dansk og engelsk Særlig viden eller erfaring med ligebehandlingsområdet er en fordel, men ikke et krav. LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg. ANSØGNING Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via linket på vores hjemmeside senest 20. september 2019 kl. 12.00. Vi vil gerne besætte stillingen hurtigst muligt. Vi forventer at holde samtaler i uge 40 og 41. Vi ønsker at være en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere til at søge. KONTAKT Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte teamleder Nikolaj Nielsen på tlf. 9132 5611.Vil du være med til at arbejde for lige muligheder og bekæmpe diskrimination i Danmark? Trives du med at arbejde i et team med egne individuelle opgaver, men med et fælles mål? Så er du måske vores kommende analytiker i ligebehandlingsafdelingen.

Ligebehandlingsafdelingen arbejder med at understøtte og undersøge Danmarks menneskeretlige forpligtelser. Vi arbejder med at udføre tværfaglige analyser af, hvordan de menneskeretlige forpligtelser gennemføres i praksis. Målet er at skabe positiv forandring.



Du vil i dit arbejde skulle udarbejde selvstændige rapporter og dermed arbejde med hele processen fra udformning af analysedesign til indhentning og analyse af data, samarbejde med eksterne eksperter og fagfolk, samt rapportskrivning. Analyserne danner grundlag for instituttets arbejde med at rådgive og fremsætte anbefalinger til politikere og andre beslutningstagere om, hvordan vi Danmark kan fremme lige muligheder for alle uanset handicap, etnicitet eller køn.

Du vil som udgangspunkt være tilknyttet ligebehandlingsafdelingens handicapteam.

Udover at arbejde med problemstillinger, som vedrører handicap, vil du også samarbejde med resten af afdelingen og huset om andre emner.

Dine styrker og kompetencer:

  • Relevant samfundsvidenskabelig akademisk uddannelse (fx sociologi, statskundskab eller antropologi)
  • Arbejdsmæssig erfaring med udarbejdelse af analyser og undersøgelser – fx inden for områderne ligebehandling, menneskeret og udsatte/marginaliserede grupper
  • God metodisk forståelse, herunder erfaring med gennemførelse af interviews og bearbejdning af statistik. Erfaring med registerdata og statistikprogrammer er en fordel, men ikke et krav.
  • Præcis formidler både på dansk og engelsk
  • Særlig viden eller erfaring med ligebehandlingsområdet er en fordel, men ikke et krav.




LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR

Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg.



ANSØGNING

Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via linket på vores hjemmeside senest 20. september 2019 kl. 12.00.



Vi vil gerne besætte stillingen hurtigst muligt. Vi forventer at holde samtaler i uge 40 og 41.



Vi ønsker at være en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere til at søge.



KONTAKT

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte teamleder Nikolaj Nielsen på tlf. 9132 5611.



Institut for MenneskerettighederKøbenhavn K2019-08-30T00:00:002019-09-20T00:00:00
330083768Jurist(er) på specialistniveau til bekæmpelse af organiseret kriminalitet og særlovskriminalitet søges til RigsadvokatenRobot Er du en faglig dygtig jurist med handlekraft, politisk tæft og praktisk erfaring fra arbejde med bekæmpelse af organiseret kriminalitet eller særlovskriminalitet? Har du lyst til at arbejde med faglige udfordringer i Kvalitetsafdelingen? Så er du rette kandidat. Opgaven Som specialkonsulent hos Rigsadvokaten skal du i samarbejde med politikredsene og de regionale statsadvokater løse en række forskellige opgaver på et højt fagligt niveau. Du skal bla. besvare høringer over lovudkast samt medvirke ved implementering af lovændringer og udfærdigelse af bidrag til folketingsspørgsmål. Som specialkonsulent i Kvalitetsafdelingen indgår du også i et tæt samarbejde med Justitsministeriet. Det gælder navnlig i forhold til policy udvikling, nye lovgivningsinitiativer og ministerbetjening på strafferetsområdet. Herudover vil du skulle arbejde med specifikke faglige udviklingsopgaver, hvor du indgår i et samarbejde med de øvrige aktører i straffesagskæden, herunder via deltagelse i projektgrupper og arbejdsgrupper, hvor opgaven er at varetage anklagemyndighedens interesser og samtidig sikre udvikling af løsninger til gavn for hele straffesagskæden. Du vil opnå erfaring med at udvikle og koordinere fagområder, herunder via ledelse af faglige netværk inden for organiseret kriminalitet og særlovskriminalitet. Dig Du er en dygtig jurist (cand.jur.) med erfaring fra en statslig myndighed. Du har et indgående kendskab til offentlige myndigheder og praktisk erfaring fra en ansættelse i anklagemyndigheden. Du har lyst og evne til at løse større og komplicerede juridiske opgaver selvstændigt og på et højt fagligt niveau. Derudover har du lyst til at deltage i udviklingen af straffesagskæden og sikre implementering af lovændringer i alle dele af organisationen. Du har en stor arbejdskapacitet - er handlekraftig, engageret og god til at samarbejde også med eksterne samarbejdspartnere. Os Vi giver dig et udviklende job på en dynamisk arbejdsplads med alsidige og udfordrende opgaver. Vi har et stærkt og uhøjtideligt socialt fællesskab, og du vil kunne sparre med dygtige kolleger og ledere. Du vil få et bredt kendskab til en række forskelligartede opgaver inden for en stor organisation. Opgaverne er alsidige, og du vil få udfordret dine juridiske og administrative evner, fordi vi stiller høje krav til selvstændighed, grundighed, kvalitet og din evne til skriftlig formidling. Vi lægger samtidig vægt på nytænkning og udviklingsfokus med henblik på forsat at fremme en løbende udvikling af anklagemyndigheden. Vilkår Du bliver lønmæssigt indplaceret som special- eller chefkonsulent i henhold til AC-overenskomsten, medmindre du i forvejen er tjenestemand. Hvis du er ansat på Justitsministeriets ansættelsesområde, bevarer du dit ansættelsesområde. Søger du? Har du lyst til at blive en del af anklagemyndigheden, skal du sende en ansøgning med CV og evt. udtalelse, som skal være Rigsadvokaten i hænde senest den 19. september 2019. Du søger stillingen via nedenstående link. Der afholdes samtaler mandag den 23. september 2019. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicestatsadvokat Kathrine Krejbjerg på tlf. 3033 0219 eller e-mail kkr003@ankl.dk eller HR-jurist Maja Severini på tlf. 3033 1767 eller e-mail mbr042@ankl.dk.Er du en faglig dygtig jurist med handlekraft, politisk tæft og praktisk erfaring fra arbejde med bekæmpelse af organiseret kriminalitet eller særlovskriminalitet? Har du lyst til at arbejde med faglige udfordringer i Kvalitetsafdelingen? Så er du rette kandidat.

Opgaven
Som specialkonsulent hos Rigsadvokaten skal du i samarbejde med politikredsene og de regionale statsadvokater løse en række forskellige opgaver på et højt fagligt niveau. Du skal bla. besvare høringer over lovudkast samt medvirke ved implementering af lovændringer og udfærdigelse af bidrag til folketingsspørgsmål.

Som specialkonsulent i Kvalitetsafdelingen indgår du også i et tæt samarbejde med Justitsministeriet. Det gælder navnlig i forhold til policy udvikling, nye lovgivningsinitiativer og ministerbetjening på strafferetsområdet.

Herudover vil du skulle arbejde med specifikke faglige udviklingsopgaver, hvor du indgår i et samarbejde med de øvrige aktører i straffesagskæden, herunder via deltagelse i projektgrupper og arbejdsgrupper, hvor opgaven er at varetage anklagemyndighedens interesser og samtidig sikre udvikling af løsninger til gavn for hele straffesagskæden.

Du vil opnå erfaring med at udvikle og koordinere fagområder, herunder via ledelse af faglige netværk – inden for organiseret kriminalitet og særlovskriminalitet.

Dig
Du er en dygtig jurist (cand.jur.) med erfaring fra en statslig myndighed. Du har et indgående kendskab til offentlige myndigheder og praktisk erfaring fra en ansættelse i anklagemyndigheden.

Du har lyst og evne til at løse større og komplicerede juridiske opgaver selvstændigt og på et højt fagligt niveau. Derudover har du lyst til at deltage i udviklingen af straffesagskæden og sikre implementering af lovændringer i alle dele af organisationen. Du har en stor arbejdskapacitet - er handlekraftig, engageret og god til at samarbejde – også med eksterne samarbejdspartnere.

Os
Vi giver dig et udviklende job på en dynamisk arbejdsplads med alsidige og udfordrende opgaver. Vi har et stærkt og uhøjtideligt socialt fællesskab, og du vil kunne sparre med dygtige kolleger og ledere.

Du vil få et bredt kendskab til en række forskelligartede opgaver inden for en stor organisation. Opgaverne er alsidige, og du vil få udfordret dine juridiske og administrative evner, fordi vi stiller høje krav til selvstændighed, grundighed, kvalitet og din evne til skriftlig formidling. Vi lægger samtidig vægt på nytænkning og udviklingsfokus med henblik på forsat at fremme en løbende udvikling af anklagemyndigheden.

Vilkår
Du bliver lønmæssigt indplaceret som special- eller chefkonsulent i henhold til AC-overenskomsten, medmindre du i forvejen er tjenestemand.

Hvis du er ansat på Justitsministeriets ansættelsesområde, bevarer du dit ansættelsesområde.

Søger du?
Har du lyst til at blive en del af anklagemyndigheden, skal du sende en ansøgning med CV og evt. udtalelse, som skal være Rigsadvokaten i hænde senest den 19. september 2019.

Du søger stillingen via nedenstående link.

Der afholdes samtaler mandag den 23. september 2019.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicestatsadvokat Kathrine Krejbjerg på tlf. 3033 0219 eller e-mail kkr003@ankl.dk eller HR-jurist Maja Severini på tlf. 3033 1767 eller e-mail mbr042@ankl.dk.

RigsadvokatenKøbenhavn K2019-09-04T00:00:002019-09-19T00:00:00
330084233Jurastuderende til Justitsministeriets områdeRobot Jurastuderende til Justitsministeriets område Vi tilbyder dig et studierelevant job i et spændende og stærkt fagligt miljø, hvor kvaliteten af arbejdet vægtes højt. Arbejdet varierer alt efter den enkelte stilling, men består bl.a. i udarbejdelse af notater, konkret juridisk sagsbehandling, informationssøgning mv. Jobbet vil give dig et godt indblik i arbejdet som fuldmægtig inden for Justitsministeriets område. Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid vil udgøre 15 timer. Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK). Vi søger dygtige og motiverede jurastuderende på 2. eller 3. år af grunduddannelsen eller på overbygningen til studenterstillinger i: - Justitsministeriets departement og - Civilstyrelsen i Viborg. Du kan søge stillingerne elektronisk, og din ansøgning skal være modtaget inden udgangen af den 25. september 2019. Ansøgningen vedlægges CV, karakterudskrifter og eventuelle udtalelser fra tidligere arbejdsgivere. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingerne. Vi forventer at afholde samtaler løbende. Find mere information om Justitsministeriets område på www.justitsministeriet.dk under punktet Karriere. Du er desuden velkommen til at kontakte fuldmægtig Lasse Lykke Gregersen på telefon 29 63 85 99, hvis du vil vide mere om ansættelse som student på Justitsministeriets område.Jurastuderende til Justitsministeriets område

Vi tilbyder

dig et studierelevant job i et spændende og stærkt fagligt miljø, hvor kvaliteten af arbejdet vægtes højt. Arbejdet varierer alt efter den enkelte stilling, men består bl.a. i udarbejdelse af notater, konkret juridisk sagsbehandling, informationssøgning mv.

Jobbet vil give dig et godt indblik i arbejdet som fuldmægtig inden for Justitsministeriets område.

Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid vil udgøre 15 timer. Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK).

Vi søger

dygtige og motiverede jurastuderende på 2. eller 3. år af grunduddannelsen eller på overbygningen til studenterstillinger i:

- Justitsministeriets departement og

- Civilstyrelsen i Viborg.

Du kan søge

stillingerne elektronisk, og din ansøgning skal være modtaget inden udgangen af den 25. september 2019.

Ansøgningen vedlægges CV, karakterudskrifter og eventuelle udtalelser fra tidligere arbejdsgivere.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingerne.

Vi forventer at afholde samtaler løbende.

Find mere information om Justitsministeriets område på www.justitsministeriet.dk under punktet Karriere. Du er desuden velkommen til at kontakte fuldmægtig Lasse Lykke Gregersen på telefon 29 63 85 99, hvis du vil vide mere om ansættelse som student på Justitsministeriets område.

JustisministerietKøbenhavn K2019-09-04T00:00:002019-10-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Jurist til lovarbejde og politikudvikling

Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

København S
Interesserer du dig for beskæftigelsesområdet og har du lyst til at arbejde tæt på den politiske beslutningsproces? Vil du være med til at udvikle og implementere reglerne vedrørende ydelser i relation til sygedagpengeloven, barselsloven, ferieloven...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:17. september 2019

IT Contract Manager

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vil du være med til at finde nye optimeringspotentialer i Banedanmark? I Banedanmark vil vi gerne have fuld værdi af vores kontrakter, hvorfor vi søger endnu en IT Contract Manager til vores IT-afdeling. Vi har et stort ønske om at mestre discipline...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

SKARP ANALYTIKER TIL LIGEBEHANDLINGSOMRÅDET

Institut for Menneskerettigheder

København K
Vil du være med til at arbejde for lige muligheder og bekæmpe diskrimination i Danmark? Trives du med at arbejde i et team med egne individuelle opgaver, men med et fælles mål? Så er du måske vores kommende analytiker i ligebehandlingsafdelingen. Li...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Jurist(er) på specialistniveau til bekæmpelse af organiseret kriminalitet og særlovskriminalitet søges til Rigsadvokaten

Rigsadvokaten

København K
Er du en faglig dygtig jurist med handlekraft, politisk tæft og praktisk erfaring fra arbejde med bekæmpelse af organiseret kriminalitet eller særlovskriminalitet? Har du lyst til at arbejde med faglige udfordringer i Kvalitetsafdelingen? Så er du r...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:19. september 2019

Jurastuderende til Justitsministeriets område

Justisministeriet

København K
Jurastuderende til Justitsministeriets område Vi tilbyder dig et studierelevant job i et spændende og stærkt fagligt miljø, hvor kvaliteten af arbejdet vægtes højt. Arbejdet varierer alt efter den enkelte stilling, men består bl.a. i udarbejdelse af...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019