Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jurist med kendskab til erhvervslejeret og fast ejendom til Udlejning i Københavns Ejendomme & Indkøb

Brænder du for juridiske udfordringer vedrørende fast ejendom, herunder kolonihaver, i en politisk organisation?
 
Udlejning udvider med yderligere en  jurist i en projektstilling af et års varighed med mulighed for forlængelse.  
 
Udlejning er organisationens interne juridiske afdeling, der løser juridiske opgaver med særligt fokus på udlejning, udvikling af fast ejendom, kontraktskoncipering, forhandling mv. Endvidere håndterer Udlejning tværgående juridiske opgaver indenfor offentlig ret, kommunalfuldmagt mv. og består af 14 medarbejdere og en kontorchef.  
 
Om stillingen
Stillingen indebærer også bidrag til udarbejdelse af politiske indstillinger og juridiske notater, samt vurdering af sager i samarbejde med kommunens eksterne advokat – ofte i tæt samspil med Københavns Rådhus. Endvidere varetages store tværgående juridiske projekter i kontoret.  
 
Stillingen vil konkret knyttes til opgaver på Kolonihaveområdet samt Erhvervsudlejning.  
 
I stillingen som jurist ved Københavns Ejendomme & Indkøb vil du få mulighed for at løse varierende opgaver, men der vil dog være et primært fokus på:  
  • fast ejendom, herunder kolonihaver  
  • projektkoordinerende opgaver  
  • erhvervslejeret  
  • forvaltningsret  
  • juridisk deltagelse i og input til diverse projekter, herunder udviklingsprojekter og lovliggørelse
Om dig
Vi prioriterer kandidater, der har kendskab til erhvervslejeret og fast ejendom generelt.
 
Desuden lægger vi vægt på, at du
  • er cand.jur. og gerne har erfaring med fast ejendom fra advokatkontor eller lignende fra offentlig organisation – nyuddannede kan dog også komme i betragtning
  • er ansvarsbevidst og arbejder målrettet og selvstændigt  
  • brænder for at levere god service i en politisk styret organisation  
  • har gennemslagskraft og er god til at kommunikere og samarbejde med flere faggrupper  
  • har humor og nyder socialt og fagligt fællesskab med gode kollegaer  
  • er udadvendt og initiativrig og kan trives med en uformel tone i et åbent og livligt kontormiljø  
Om os
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed organiseret i Økonomiforvaltningen. Vi arbejder for at skabe og udvikle gode fysiske rammer for alle kommunens aktiviteter.
 
Vi tilbyder   
  • et højt fagligt niveau og gode personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • en varieret dagligdag  
  • et job i en organisation i rivende udvikling  
  • mulighed for at sætte dit præg på din egen dagligdag  
  • fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og privatliv  
  • høj grad af selvstændighed i jobbet  
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.
 
Forventet tiltrædelse snarest muligt.
 
Vil du vide mere?  
Yderligere oplysninger kan indhentes hos kontorchef Regitze Elmsted på 5168 6904.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 17. juni 2019  
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 26.   
 
Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum  
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330028111Phoenix-03c42dcd12019-05-21T14:01:18.683Jurist med kendskab til erhvervslejeret og fast ejendom til Udlejning i Københavns Ejendomme & Indkøb
Brænder du for juridiske udfordringer vedrørende fast ejendom, herunder kolonihaver, i en politisk organisation?
 
Udlejning udvider med yderligere en  jurist i en projektstilling af et års varighed med mulighed for forlængelse.  
 
Udlejning er organisationens interne juridiske afdeling, der løser juridiske opgaver med særligt fokus på udlejning, udvikling af fast ejendom, kontraktskoncipering, forhandling mv. Endvidere håndterer Udlejning tværgående juridiske opgaver indenfor offentlig ret, kommunalfuldmagt mv. og består af 14 medarbejdere og en kontorchef.  
 
Om stillingen
Stillingen indebærer også bidrag til udarbejdelse af politiske indstillinger og juridiske notater, samt vurdering af sager i samarbejde med kommunens eksterne advokat – ofte i tæt samspil med Københavns Rådhus. Endvidere varetages store tværgående juridiske projekter i kontoret.  
 
Stillingen vil konkret knyttes til opgaver på Kolonihaveområdet samt Erhvervsudlejning.  
 
I stillingen som jurist ved Københavns Ejendomme & Indkøb vil du få mulighed for at løse varierende opgaver, men der vil dog være et primært fokus på:  
  • fast ejendom, herunder kolonihaver  
  • projektkoordinerende opgaver  
  • erhvervslejeret  
  • forvaltningsret  
  • juridisk deltagelse i og input til diverse projekter, herunder udviklingsprojekter og lovliggørelse
Om dig
Vi prioriterer kandidater, der har kendskab til erhvervslejeret og fast ejendom generelt.
 
Desuden lægger vi vægt på, at du
  • er cand.jur. og gerne har erfaring med fast ejendom fra advokatkontor eller lignende fra offentlig organisation – nyuddannede kan dog også komme i betragtning
  • er ansvarsbevidst og arbejder målrettet og selvstændigt  
  • brænder for at levere god service i en politisk styret organisation  
  • har gennemslagskraft og er god til at kommunikere og samarbejde med flere faggrupper  
  • har humor og nyder socialt og fagligt fællesskab med gode kollegaer  
  • er udadvendt og initiativrig og kan trives med en uformel tone i et åbent og livligt kontormiljø  
Om os
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed organiseret i Økonomiforvaltningen. Vi arbejder for at skabe og udvikle gode fysiske rammer for alle kommunens aktiviteter.
 
Vi tilbyder   
  • et højt fagligt niveau og gode personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • en varieret dagligdag  
  • et job i en organisation i rivende udvikling  
  • mulighed for at sætte dit præg på din egen dagligdag  
  • fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og privatliv  
  • høj grad af selvstændighed i jobbet  
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.
 
Forventet tiltrædelse snarest muligt.
 
Vil du vide mere?  
Yderligere oplysninger kan indhentes hos kontorchef Regitze Elmsted på 5168 6904.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 17. juni 2019  
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 26.   
 
Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum  
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk
 
2019-06-18T00:51:28.973 Brænder du for juridiske udfordringer vedrørende fast ejendom, herunder kolonihaver, i en politisk organisation? Udlejning udvider med yderligere en jurist i en projektstilling af et års varighed med mulighed for forlængelse. Udlejning er organisationens interne juridiske afdeling, der løser juridiske opgaver med særligt fokus på udlejning, udvikling af fast ejendom, kontraktskoncipering, forhandling mv. Endvidere håndterer Udlejning tværgående juridiske opgaver indenfor offentlig ret, kommunalfuldmagt mv. og består af 14 medarbejdere og en kontorchef. Om stillingen Stillingen indebærer også bidrag til udarbejdelse af politiske indstillinger og juridiske notater, samt vurdering af sager i samarbejde med kommunens eksterne advokat ofte i tæt samspil med Københavns Rådhus. Endvidere varetages store tværgående juridiske projekter i kontoret. Stillingen vil konkret knyttes til opgaver på Kolonihaveområdet samt Erhvervsudlejning. I stillingen som jurist ved Københavns Ejendomme & Indkøb vil du få mulighed for at løse varierende opgaver, men der vil dog være et primært fokus på: fast ejendom, herunder kolonihaver projektkoordinerende opgaver erhvervslejeret forvaltningsret juridisk deltagelse i og input til diverse projekter, herunder udviklingsprojekter og lovliggørelse Om dig Vi prioriterer kandidater, der har kendskab til erhvervslejeret og fast ejendom generelt. Desuden lægger vi vægt på, at du er cand.jur. og gerne har erfaring med fast ejendom fra advokatkontor eller lignende fra offentlig organisation nyuddannede kan dog også komme i betragtning er ansvarsbevidst og arbejder målrettet og selvstændigt brænder for at levere god service i en politisk styret organisation har gennemslagskraft og er god til at kommunikere og samarbejde med flere faggrupper har humor og nyder socialt og fagligt fællesskab med gode kollegaer er udadvendt og initiativrig og kan trives med en uformel tone i et åbent og livligt kontormiljø Om os Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed organiseret i Økonomiforvaltningen. Vi arbejder for at skabe og udvikle gode fysiske rammer for alle kommunens aktiviteter. Vi tilbyder et højt fagligt niveau og gode personlige og faglige udviklingsmuligheder en varieret dagligdag et job i en organisation i rivende udvikling mulighed for at sætte dit præg på din egen dagligdag fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og privatliv høj grad af selvstændighed i jobbet Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Forventet tiltrædelse snarest muligt. Vil du vide mere? Yderligere oplysninger kan indhentes hos kontorchef Regitze Elmsted på 5168 6904. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 17. juni 2019 Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 26. Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk10Phoenix03c42dcd101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158502&DepartmentId=21128&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3530976Udlejning11Borups Allé 1772400København NVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset764554KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15850200021-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=03c42dcdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=03c42dcdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=03c42dcd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=03c42dcd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Jura_og_retsvaesen/5.jpgEr du en fagligt stærk Jurist?12007991Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen361844585mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK