Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jurist søges til Juridisk Service i Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat

Bornholms Regionskommune søger en jurist til Juridisk Service til Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat.

 

Har du været til Folkemøde, og vil du være en del af den positive udvikling, som Bornholm gennemgår? Vi søger en samarbejdsorienteret og fagligt bredt funderet jurist, som vil være med til at styrke den juridiske ekspertise i Bornholms Regionskommune.

Det går godt på Bornholm, og kommunalbestyrelsen har sat et mål om, at vi i 2028 skal stige i indbyggertal til i 2028 at være 42.000 bornholmere. Juridisk service er en krumtap i såvel driften, som i mange udviklingstiltag i et samarbejde med øvrige dele af Bornholms Regionskommune.

Juridisk Service søger en fuldtids jurist til en fast stilling. I begyndelsen af ansættelsen og frem til årsskiftet skal du varetage sekretariatsbetjeningen af Husleje- og Beboerklagenævnene og tilsynet med almene boliger. Du vil blandt andet være ansvarlig for at forberede og indstille sager til afgørelse i nævnene og deltage i nævnsmøder og besigtigelser. Du skal have lyst til at skabe et godt samarbejde med Husleje- og Beboerklagenævnets medlemmer. 

Når nævnenes faste sekretær vender tilbage fra barsel i januar 2021, vil du herefter skulle arbejde med håndhævelse af bopælspligten som dit særlige indsatsområde samt mere generelle juridiske opgaver for kommunalbestyrelsen og inden for kommunens drifts- og myndighedsområder. Da vi har opgaver for hele Bornholms Regionskommune, vil du have mulighed for at byde ind på særlige interesseområder.

Stillingen indebærer en bred kontaktflade til politikere, ledere, kolleger, borgere, advokater, byforeninger og lejeorganisationer, og du skal derfor være god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt.

Arbejdsdagen tilrettelægges og opgaver løses i samarbejde med kollegaer i teamet, der består af i alt 4 jurister og en administrativ medarbejder. 

Vi søger en kollega, der 
er struktureret og grundig. Du skal kunne arbejde selvstændigt men også evne at samarbejde med såvel teamkollegaer som øvrige faggrupper i kommunen. Du skal kunne fungere i en hverdag med mange forskellige typer opgaver og uventede bestillinger, der ofte skal effektueres med kort deadline. 

Vi ser gerne, at du har erfaring med lejeret og nævnsbetjening eller har lysten til at sætte dig ind i juraen på området. Det vil endvidere være en fordel, hvis du har viden inden for det kommunale område. Og har du erfaring med myndighedshåndhævelse, anser vi det for et stort plus.

Som person er du samarbejdsorienteret, involverende og alsidig.
Juridisk service er en del af Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat. 
Se organisationsdiagram: https://www.brk.dk/Om-Kommunen/Organisation/Sider/Administrativ-organisation.aspx

Juridisk Service leverer en bred vifte af juridisk bistand i relation til centrene i kommunen og samarbejder på tværs af opgaver og faggrænser. Teamet fungerer som sekretariat for Hegnsyn, Husleje- og Beboerklagenævn og varetager håndhævelse af bopælspligten som en særlig politisk prioriteret opgave. 

Her kan du læse mere om Bornholms Regionskommunes organisation: https://www.brk.dk/Om-Kommunen/Organisation/Sider/Administrativ-organisation.aspx, og her kan du læse mere om kommunalbestyrelsens visioner: https://www.brk.dk/Indflydelse-Politik/Kommunalbestyrelsen-udvalg/M%c3%a5l%20og%20visioner/Sider/Maal-og-visioner.aspx.

Er dét arbejdsopgaver, der interesserer dig, opfordres du til at søge stillingen - også selv om du måske er nyuddannet.
Send din ansøgning senest den 16. februar 2020! 

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.

Der er tale om en fast stilling på fuldtid med ansættelse pr. 1. april 2020 - og gerne før.

Kørekort er et krav, da vores arbejde ofte foregår andre steder end på kontoret.

 

Praktisk information

Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen, sådan at vi har modtaget den senest den 16-02-2020. 

Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt torsdag i uge 8. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 19. februar 2020. I forbindelse med en eventuel ansættelsessamtale, vil du inden samtalen blive bedt om at udfylde en personprofilanalyse samt arbejde med en case i forbindelse med samtalen.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Sekretariatsservice Janne Westerdahl på 56921314 eller 30388330 eller jurist Birgitte Udengaard på tlf. 56922042..

 

Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat

Centeret er både et shared servicecenter og et center, der har ansvar for kommunens planlægning, byggesagsbehandling samt godkendelser på miljøområdet.

Centeret varetager centeret opgaver i forhold til kommunalbestyrelsen, udvalg, politikerne, direktionen, diverse råd samt kommunens øvrige centre. De primære ydelser er strategi-, plan- og udviklingsarbejde, juridisk service, kommunikation og HR samt dagsordensproduktion og servicering af de politiske udvalg.

Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat servicerer således øens borgere og virksomheder, samt arbejder strategisk med at virkeliggøre kommunalbestyrelsens visioner, udvalgenes mål og Bright Green Island visionen om en bæredygtig grøn ø.

Bornholms Regionskommune

Bornholms Regionskommune er en stor organisation med ca. 3.500 medarbejdere, og samtidig en unik kommunal arbejdsplads: Vi udgør en region for sig og arbejder med strategier og projekter, som danske kommuner normalt ikke kan. Vi har ansvar for områder som turisme og erhvervsudvikling, og står selv for internationale samarbejder og EU-programmer. Vi har visionære planer for øens fremtid. Ikke mindst drømmen om at skabe et CO2-neutralt samfund baseret på bæredygtig og vedvarende energi.

På www.brk.dk kan du læse mere om Bornholms Regionskommune.

På www.brk.dk/taetsammen kan du læse om projekt Tæt sammen, hvor vi sætter fokus på kultur, fælles identitet og samarbejde, ved at beskrive de mange former for samarbejde i 12 fortællinger om regionskommunen.

Drømmer du om at bo og arbejde på Bornholm?

Målt på naturscenerier og kulturarv er Bornholm Danmarks rigeste kommune. Beregnet i minutter eller kilometer er vi ganske tæt på hovedstaden, men opgjort i sol, klipper og sandstrande - eller i tryghed, nærvær og livskvalitet - er vi en helt anden verden. Vi ved, at potentielle tilflyttere har brug for information, råd og vejledning, og derfor er du velkommen til at kontakte vores tilflytterkonsulent, Rune Holm. Han kan bl.a. fortælle, hvordan han kan hjælpe med at skaffe et job til din ægtefælle.

Kontakt Bornholms tilflytterkonsulent Rune Holm, 31 21 88 80, rh@bornholm.biz, Læs mere på Http://næstestopbornholm.dk/


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330167682Phoenix-baf5d5f312020-01-29T00:00:00Jurist søges til Juridisk Service i Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat

Bornholms Regionskommune søger en jurist til Juridisk Service til Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat.

 

Har du været til Folkemøde, og vil du være en del af den positive udvikling, som Bornholm gennemgår? Vi søger en samarbejdsorienteret og fagligt bredt funderet jurist, som vil være med til at styrke den juridiske ekspertise i Bornholms Regionskommune.

Det går godt på Bornholm, og kommunalbestyrelsen har sat et mål om, at vi i 2028 skal stige i indbyggertal til i 2028 at være 42.000 bornholmere. Juridisk service er en krumtap i såvel driften, som i mange udviklingstiltag i et samarbejde med øvrige dele af Bornholms Regionskommune.

Juridisk Service søger en fuldtids jurist til en fast stilling. I begyndelsen af ansættelsen og frem til årsskiftet skal du varetage sekretariatsbetjeningen af Husleje- og Beboerklagenævnene og tilsynet med almene boliger. Du vil blandt andet være ansvarlig for at forberede og indstille sager til afgørelse i nævnene og deltage i nævnsmøder og besigtigelser. Du skal have lyst til at skabe et godt samarbejde med Husleje- og Beboerklagenævnets medlemmer. 

Når nævnenes faste sekretær vender tilbage fra barsel i januar 2021, vil du herefter skulle arbejde med håndhævelse af bopælspligten som dit særlige indsatsområde samt mere generelle juridiske opgaver for kommunalbestyrelsen og inden for kommunens drifts- og myndighedsområder. Da vi har opgaver for hele Bornholms Regionskommune, vil du have mulighed for at byde ind på særlige interesseområder.

Stillingen indebærer en bred kontaktflade til politikere, ledere, kolleger, borgere, advokater, byforeninger og lejeorganisationer, og du skal derfor være god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt.

Arbejdsdagen tilrettelægges og opgaver løses i samarbejde med kollegaer i teamet, der består af i alt 4 jurister og en administrativ medarbejder. 

Vi søger en kollega, der 
er struktureret og grundig. Du skal kunne arbejde selvstændigt men også evne at samarbejde med såvel teamkollegaer som øvrige faggrupper i kommunen. Du skal kunne fungere i en hverdag med mange forskellige typer opgaver og uventede bestillinger, der ofte skal effektueres med kort deadline. 

Vi ser gerne, at du har erfaring med lejeret og nævnsbetjening eller har lysten til at sætte dig ind i juraen på området. Det vil endvidere være en fordel, hvis du har viden inden for det kommunale område. Og har du erfaring med myndighedshåndhævelse, anser vi det for et stort plus.

Som person er du samarbejdsorienteret, involverende og alsidig.
Juridisk service er en del af Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat. 
Se organisationsdiagram: https://www.brk.dk/Om-Kommunen/Organisation/Sider/Administrativ-organisation.aspx

Juridisk Service leverer en bred vifte af juridisk bistand i relation til centrene i kommunen og samarbejder på tværs af opgaver og faggrænser. Teamet fungerer som sekretariat for Hegnsyn, Husleje- og Beboerklagenævn og varetager håndhævelse af bopælspligten som en særlig politisk prioriteret opgave. 

Her kan du læse mere om Bornholms Regionskommunes organisation: https://www.brk.dk/Om-Kommunen/Organisation/Sider/Administrativ-organisation.aspx, og her kan du læse mere om kommunalbestyrelsens visioner: https://www.brk.dk/Indflydelse-Politik/Kommunalbestyrelsen-udvalg/M%c3%a5l%20og%20visioner/Sider/Maal-og-visioner.aspx.

Er dét arbejdsopgaver, der interesserer dig, opfordres du til at søge stillingen - også selv om du måske er nyuddannet.
Send din ansøgning senest den 16. februar 2020! 

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse.

Der er tale om en fast stilling på fuldtid med ansættelse pr. 1. april 2020 - og gerne før.

Kørekort er et krav, da vores arbejde ofte foregår andre steder end på kontoret.

 

Praktisk information

Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via "Søg Jobbet" knappen, sådan at vi har modtaget den senest den 16-02-2020. 

Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt torsdag i uge 8. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 19. februar 2020. I forbindelse med en eventuel ansættelsessamtale, vil du inden samtalen blive bedt om at udfylde en personprofilanalyse samt arbejde med en case i forbindelse med samtalen.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Sekretariatsservice Janne Westerdahl på 56921314 eller 30388330 eller jurist Birgitte Udengaard på tlf. 56922042..

 

Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat

Centeret er både et shared servicecenter og et center, der har ansvar for kommunens planlægning, byggesagsbehandling samt godkendelser på miljøområdet.

Centeret varetager centeret opgaver i forhold til kommunalbestyrelsen, udvalg, politikerne, direktionen, diverse råd samt kommunens øvrige centre. De primære ydelser er strategi-, plan- og udviklingsarbejde, juridisk service, kommunikation og HR samt dagsordensproduktion og servicering af de politiske udvalg.

Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat servicerer således øens borgere og virksomheder, samt arbejder strategisk med at virkeliggøre kommunalbestyrelsens visioner, udvalgenes mål og Bright Green Island visionen om en bæredygtig grøn ø.

Bornholms Regionskommune

Bornholms Regionskommune er en stor organisation med ca. 3.500 medarbejdere, og samtidig en unik kommunal arbejdsplads: Vi udgør en region for sig og arbejder med strategier og projekter, som danske kommuner normalt ikke kan. Vi har ansvar for områder som turisme og erhvervsudvikling, og står selv for internationale samarbejder og EU-programmer. Vi har visionære planer for øens fremtid. Ikke mindst drømmen om at skabe et CO2-neutralt samfund baseret på bæredygtig og vedvarende energi.

På www.brk.dk kan du læse mere om Bornholms Regionskommune.

På www.brk.dk/taetsammen kan du læse om projekt Tæt sammen, hvor vi sætter fokus på kultur, fælles identitet og samarbejde, ved at beskrive de mange former for samarbejde i 12 fortællinger om regionskommunen.

Drømmer du om at bo og arbejde på Bornholm?

Målt på naturscenerier og kulturarv er Bornholm Danmarks rigeste kommune. Beregnet i minutter eller kilometer er vi ganske tæt på hovedstaden, men opgjort i sol, klipper og sandstrande - eller i tryghed, nærvær og livskvalitet - er vi en helt anden verden. Vi ved, at potentielle tilflyttere har brug for information, råd og vejledning, og derfor er du velkommen til at kontakte vores tilflytterkonsulent, Rune Holm. Han kan bl.a. fortælle, hvordan han kan hjælpe med at skaffe et job til din ægtefælle.

Kontakt Bornholms tilflytterkonsulent Rune Holm, 31 21 88 80, rh@bornholm.biz, Læs mere på Http://næstestopbornholm.dk/

2020-02-17T00:59:38.767 Bornholms Regionskommune søger en jurist til Juridisk Service til Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat. Har du været til Folkemøde, og vil du være en del af den positive udvikling, som Bornholm gennemgår? Vi søger en samarbejdsorienteret og fagligt bredt funderet jurist, som vil være med til at styrke den juridiske ekspertise i Bornholms Regionskommune. Det går godt på Bornholm, og kommunalbestyrelsen har sat et mål om, at vi i 2028 skal stige i indbyggertal til i 2028 at være 42.000 bornholmere. Juridisk service er en krumtap i såvel driften, som i mange udviklingstiltag i et samarbejde med øvrige dele af Bornholms Regionskommune. Juridisk Service søger en fuldtids jurist til en fast stilling. I begyndelsen af ansættelsen og frem til årsskiftet skal du varetage sekretariatsbetjeningen af Husleje- og Beboerklagenævnene og tilsynet med almene boliger. Du vil blandt andet være ansvarlig for at forberede og indstille sager til afgørelse i nævnene og deltage i nævnsmøder og besigtigelser. Du skal have lyst til at skabe et godt samarbejde med Husleje- og Beboerklagenævnets medlemmer. Når nævnenes faste sekretær vender tilbage fra barsel i januar 2021, vil du herefter skulle arbejde med håndhævelse af bopælspligten som dit særlige indsatsområde samt mere generelle juridiske opgaver for kommunalbestyrelsen og inden for kommunens drifts- og myndighedsområder. Da vi har opgaver for hele Bornholms Regionskommune, vil du have mulighed for at byde ind på særlige interesseområder. Stillingen indebærer en bred kontaktflade til politikere, ledere, kolleger, borgere, advokater, byforeninger og lejeorganisationer, og du skal derfor være god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt. Arbejdsdagen tilrettelægges og opgaver løses i samarbejde med kollegaer i teamet, der består af i alt 4 jurister og en administrativ medarbejder. Vi søger en kollega, der er struktureret og grundig. Du skal kunne arbejde selvstændigt men også evne at samarbejde med såvel teamkollegaer som øvrige faggrupper i kommunen. Du skal kunne fungere i en hverdag med mange forskellige typer opgaver og uventede bestillinger, der ofte skal effektueres med kort deadline. Vi ser gerne, at du har erfaring med lejeret og nævnsbetjening eller har lysten til at sætte dig ind i juraen på området. Det vil endvidere være en fordel, hvis du har viden inden for det kommunale område. Og har du erfaring med myndighedshåndhævelse, anser vi det for et stort plus. Som person er du samarbejdsorienteret, involverende og alsidig. Juridisk service er en del af Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat. Se organisationsdiagram: https: www.brk.dk Om-Kommunen Organisation Sider Administrativ-organisation.aspx Juridisk Service leverer en bred vifte af juridisk bistand i relation til centrene i kommunen og samarbejder på tværs af opgaver og faggrænser. Teamet fungerer som sekretariat for Hegnsyn, Husleje- og Beboerklagenævn og varetager håndhævelse af bopælspligten som en særlig politisk prioriteret opgave. Her kan du læse mere om Bornholms Regionskommunes organisation: https: www.brk.dk Om-Kommunen Organisation Sider Administrativ-organisation.aspx, og her kan du læse mere om kommunalbestyrelsens visioner: https: www.brk.dk Indflydelse-Politik Kommunalbestyrelsen-udvalg M c3 a5l 20og 20visioner Sider Maal-og-visioner.aspx. Er d t arbejdsopgaver, der interesserer dig, opfordres du til at søge stillingen - også selv om du måske er nyuddannet. Send din ansøgning senest den 16. februar 2020! Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse. Der er tale om en fast stilling på fuldtid med ansættelse pr. 1. april 2020 - og gerne før. Kørekort er et krav, da vores arbejde ofte foregår andre steder end på kontoret. Praktisk information Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via Søg Jobbet knappen, sådan at vi har modtaget den senest den 16-02-2020. Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt torsdag i uge 8. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 19. februar 2020. I forbindelse med en eventuel ansættelsessamtale, vil du inden samtalen blive bedt om at udfylde en personprofilanalyse samt arbejde med en case i forbindelse med samtalen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Sekretariatsservice Janne Westerdahl på 56921314 eller 30388330 eller jurist Birgitte Udengaard på tlf. 56922042.. Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat Centeret er både et shared servicecenter og et center, der har ansvar for kommunens planlægning, byggesagsbehandling samt godkendelser på miljøområdet. Centeret varetager centeret opgaver i forhold til kommunalbestyrelsen, udvalg, politikerne, direktionen, diverse råd samt kommunens øvrige centre. De primære ydelser er strategi-, plan- og udviklingsarbejde, juridisk service, kommunikation og HR samt dagsordensproduktion og servicering af de politiske udvalg. Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat servicerer således øens borgere og virksomheder, samt arbejder strategisk med at virkeliggøre kommunalbestyrelsens visioner, udvalgenes mål og Bright Green Island visionen om en bæredygtig grøn ø. Bornholms Regionskommune Bornholms Regionskommune er en stor organisation med ca. 3.500 medarbejdere, og samtidig en unik kommunal arbejdsplads: Vi udgør en region for sig og arbejder med strategier og projekter, som danske kommuner normalt ikke kan. Vi har ansvar for områder som turisme og erhvervsudvikling, og står selv for internationale samarbejder og EU-programmer. Vi har visionære planer for øens fremtid. Ikke mindst drømmen om at skabe et CO2-neutralt samfund baseret på bæredygtig og vedvarende energi. På www.brk.dk kan du læse mere om Bornholms Regionskommune. På www.brk.dk taetsammen kan du læse om projekt Tæt sammen, hvor vi sætter fokus på kultur, fælles identitet og samarbejde, ved at beskrive de mange former for samarbejde i 12 fortællinger om regionskommunen. Drømmer du om at bo og arbejde på Bornholm? Målt på naturscenerier og kulturarv er Bornholm Danmarks rigeste kommune. Beregnet i minutter eller kilometer er vi ganske tæt på hovedstaden, men opgjort i sol, klipper og sandstrande - eller i tryghed, nærvær og livskvalitet - er vi en helt anden verden. Vi ved, at potentielle tilflyttere har brug for information, råd og vejledning, og derfor er du velkommen til at kontakte vores tilflytterkonsulent, Rune Holm. Han kan bl.a. fortælle, hvordan han kan hjælpe med at skaffe et job til din ægtefælle. Kontakt Bornholms tilflytterkonsulent Rune Holm, 31 21 88 80, rh@bornholm.biz, Læs mere på Http: næstestopbornholm.dk11Jobnetbaf5d5f3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:000000https://rekruttering.brk.dk/rekruttering/JobNotice.aspx?CompanyId=InnomateHR_Prod&JobNoticeId=25510EuropaDanmarkSjælland & øerBornholmBornholm3701290Bornholms Regionskommune11Ullasvej 233700RønneDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000894466JobNet5108559510855910029-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=baf5d5f3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=baf5d5f3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=baf5d5f3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=baf5d5f3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/242910-97-1.jpgJurist søges til Juridisk Service i Center for Regional Udvikling, It og Sekretariat12007991Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen364050489Jannepost@brk.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK