Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jurist til brancheorganisation for virksomheder på det sociale område

LOS - De private sociale tilbud har som mission at styrke private sociale tilbuds driftsvilkår og muligheder for at gøre en positiv forskel for udsatte børn, unge og voksne i Danmark.
Vi søger en jurist til vores hovedkontor i Taastrup til medlemsrådgivning inden for både socialret og ansættelsesret.

Om jobbet
En stor del af arbejdet handler om at yde juridisk rådgivning til LOS’ medlemsvirksomheder, og gøre til tider svært juridisk stof tilgængeligt for bestyrelser og ledere uden en juridisk baggrund. Herudover vil dit arbejde bestå i formidling af lovstof, både skriftligt og mundtligt, undervisning af vores medlemmer, udarbejdelse af høringssvar og andet juridisk relevant arbejde.

LOS er en organisation, hvor vi vægter selvstændighed, høj faglighed, professionalisme og evnen til at se muligheder frem for begrænsninger højt.

Vi har travlt, og forventer derfor, at du kan bevare overblikket, selvom dit arbejde er præget af korte deadlines og mange sideløbende opgaver.

Stillingen er på 37 timer om ugen og løber fra den 1. april 2018 eller snarest muligt.

Vi forventer

  • At du har erhvervserfaring indenfor ansættelsesret og socialret, det er en fordel hvis du har særligt kendskab til serviceloven og lov om socialtilsyn.
  • At du har en juridisk relevant uddannelsesbaggrund som cand.merc.jur, cand.jur eller fx er advokat.
  • At du kan arbejde selvstændigt – og samtidig være en holdspiller.
  • At du kan bevare overblikket i pressede situationer.
  • At du er klar og tydelig i både skrift og tale.
  • At du har erfaring med sagsbehandling og rådgivning.
  • At du udviser et ansvar og en modenhed i din opgaveløsning.
 Vi tilbyder
  • En dynamisk arbejdsplads i rygende udvikling, hvor der er højt til loftet og en uformel omgangstone.
  • Vidensdeling og sparring med andre jurister, der arbejder indenfor samme arbejdsfelt.
  • Spændende og udfordrende arbejdsopgaver med ansvar i opgaveløsningen.
  • Sociale, engagerede og fagligt dygtige kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen
  • Fleksibel arbejdstidstilrettelæggelse, medarbejdergoder og meget mere.
For yderligere oplysninger
Er du blevet nysgerrig på hvem vi er og hvad jobbet indebærer? Så er du velkommen til at kontakte Sekretariatschef Laust Westtoft på telefon: 5370 4847. Ansøgninger og CV sendes på mail lwe@los.dk. Da vi løbende afholder ansættelsessamtaler, er det bare om at komme til tasterne og ansøge. Skriv gerne i ansøgningen hvor du har hørt om stillingen. Vi ser frem til at høre fra dig.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755019Phoenix-d436a13112018-02-06T12:31:10.363Jurist til brancheorganisation for virksomheder på det sociale område

LOS - De private sociale tilbud har som mission at styrke private sociale tilbuds driftsvilkår og muligheder for at gøre en positiv forskel for udsatte børn, unge og voksne i Danmark.
Vi søger en jurist til vores hovedkontor i Taastrup til medlemsrådgivning inden for både socialret og ansættelsesret.

Om jobbet
En stor del af arbejdet handler om at yde juridisk rådgivning til LOS’ medlemsvirksomheder, og gøre til tider svært juridisk stof tilgængeligt for bestyrelser og ledere uden en juridisk baggrund. Herudover vil dit arbejde bestå i formidling af lovstof, både skriftligt og mundtligt, undervisning af vores medlemmer, udarbejdelse af høringssvar og andet juridisk relevant arbejde.

LOS er en organisation, hvor vi vægter selvstændighed, høj faglighed, professionalisme og evnen til at se muligheder frem for begrænsninger højt.

Vi har travlt, og forventer derfor, at du kan bevare overblikket, selvom dit arbejde er præget af korte deadlines og mange sideløbende opgaver.

Stillingen er på 37 timer om ugen og løber fra den 1. april 2018 eller snarest muligt.

Vi forventer

  • At du har erhvervserfaring indenfor ansættelsesret og socialret, det er en fordel hvis du har særligt kendskab til serviceloven og lov om socialtilsyn.
  • At du har en juridisk relevant uddannelsesbaggrund som cand.merc.jur, cand.jur eller fx er advokat.
  • At du kan arbejde selvstændigt – og samtidig være en holdspiller.
  • At du kan bevare overblikket i pressede situationer.
  • At du er klar og tydelig i både skrift og tale.
  • At du har erfaring med sagsbehandling og rådgivning.
  • At du udviser et ansvar og en modenhed i din opgaveløsning.
 Vi tilbyder
  • En dynamisk arbejdsplads i rygende udvikling, hvor der er højt til loftet og en uformel omgangstone.
  • Vidensdeling og sparring med andre jurister, der arbejder indenfor samme arbejdsfelt.
  • Spændende og udfordrende arbejdsopgaver med ansvar i opgaveløsningen.
  • Sociale, engagerede og fagligt dygtige kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen
  • Fleksibel arbejdstidstilrettelæggelse, medarbejdergoder og meget mere.
For yderligere oplysninger
Er du blevet nysgerrig på hvem vi er og hvad jobbet indebærer? Så er du velkommen til at kontakte Sekretariatschef Laust Westtoft på telefon: 5370 4847. Ansøgninger og CV sendes på mail lwe@los.dk. Da vi løbende afholder ansættelsessamtaler, er det bare om at komme til tasterne og ansøge. Skriv gerne i ansøgningen hvor du har hørt om stillingen. Vi ser frem til at høre fra dig.
 
2018-03-05T08:54:27.257 LOS - De private sociale tilbud har som mission at styrke private sociale tilbuds driftsvilkår og muligheder for at gøre en positiv forskel for udsatte børn, unge og voksne i Danmark.Vi søger en jurist til vores hovedkontor i Taastrup til medlemsrådgivning inden for både socialret og ansættelsesret. Om jobbetEn stor del af arbejdet handler om at yde juridisk rådgivning til LOS medlemsvirksomheder, og gøre til tider svært juridisk stof tilgængeligt for bestyrelser og ledere uden en juridisk baggrund. Herudover vil dit arbejde bestå i formidling af lovstof, både skriftligt og mundtligt, undervisning af vores medlemmer, udarbejdelse af høringssvar og andet juridisk relevant arbejde. LOS er en organisation, hvor vi vægter selvstændighed, høj faglighed, professionalisme og evnen til at se muligheder frem for begrænsninger højt. Vi har travlt, og forventer derfor, at du kan bevare overblikket, selvom dit arbejde er præget af korte deadlines og mange sideløbende opgaver. Stillingen er på 37 timer om ugen og løber fra den 1. april 2018 eller snarest muligt. Vi forventer At du har erhvervserfaring indenfor ansættelsesret og socialret, det er en fordel hvis du har særligt kendskab til serviceloven og lov om socialtilsyn.At du har en juridisk relevant uddannelsesbaggrund som cand.merc.jur, cand.jur eller fx er advokat.At du kan arbejde selvstændigt og samtidig være en holdspiller.At du kan bevare overblikket i pressede situationer.At du er klar og tydelig i både skrift og tale.At du har erfaring med sagsbehandling og rådgivning.At du udviser et ansvar og en modenhed i din opgaveløsning. Vi tilbyderEn dynamisk arbejdsplads i rygende udvikling, hvor der er højt til loftet og en uformel omgangstone.Vidensdeling og sparring med andre jurister, der arbejder indenfor samme arbejdsfelt.Spændende og udfordrende arbejdsopgaver med ansvar i opgaveløsningen.Sociale, engagerede og fagligt dygtige kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommenFleksibel arbejdstidstilrettelæggelse, medarbejdergoder og meget mere. For yderligere oplysningerEr du blevet nysgerrig på hvem vi er og hvad jobbet indebærer? Så er du velkommen til at kontakte Sekretariatschef Laust Westtoft på telefon: 5370 4847. Ansøgninger og CV sendes på mail lwe@los.dk. Da vi løbende afholder ansættelsessamtaler, er det bare om at komme til tasterne og ansøge. Skriv gerne i ansøgningen hvor du har hørt om stillingen. Vi ser frem til at høre fra dig.10Phoenixd436a131101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-05T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3102129LOS - De private sociale tilbud11Blekinge Boulevard 22630TaastrupDKDanmarkORS/d436a131_logo.pngORS/Small/d436a131_logo.png0
lwe@los.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent520600PhoenixPremium0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d436a131https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d436a131https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d436a131&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d436a131&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Organisation_og_forening/2.jpgMed et job indenfor Jura og retsvæsen bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Jurist lige noget for dig.12008011Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen26Organisation og forening30Human Resources352858756lwe@los.dklwe@los.dkDKDanmarkDKDanmark329926065Herlev Kommune søger to erfarne jurister til DirektionssekretariatetRobot Er du resultatorienteret og interesserer du dig for fast ejendom, GDPR og det kommunale område generelt? Herlev Kommune søger to jurister, der skal varetage opgaver med køb og salg af fast ejendom samt GDPR. Stillingerne er placeret i Team Jura, der er en del af staben Direktionssekretariatet, og består af fire fuldtidsansatte jurister, der beskæftiger sig med kommunalret i al almindelighed. Der er tale om to stillinger, hvor hovedfokus er henholdsvis fast ejendom og GDPR. Ansøgere bedes anføre, hvilken stilling der har størst interesse. Jurist med speciale i fast ejendom De primære arbejdsopgaver er: Varetage opgaver vedrørende salg af fast ejendom, lige fra udvikling til udbud og berigtigelse Varetage opgaver vedrørende køb af fast ejendom, lige fra forhandling til berigtigelse Afklaring af hjemfaldsproblematikker Interne opgaver, for eksempel i forhold til diverse projekter Juridisk rådgivning til borgmester, kommunaldirektør og de enkelte centre om kommunal- og forvaltningsret Jurist med speciale i GDPR (Persondataforordningen) De primære arbejdsopgaver er: Varetage opgaver vedrørende persondataretslige problemstillinger Varetage persondatakoordinatorrollen herunder tovholderfunktion for stabe og centre og en række koordinerende opgaver for at sikre, at Persondataforordningen overholdes i organisationen. Repræsentation af kommunen i sikkerhedsarbejdet i Den Storkøbenhavnske Digitaliseringsforening sammen med IT-chefen Rådgivning om Persondataforordningen og Forvaltningsloven Kontakt til kommunens DPO Kvalitetssikring af databehandleraftaler Udarbejdelse af arbejdsgange og paradigmer Interne opgaver, for eksempel i forhold til diverse projekter Begge jurister skal have lyst til at arbejde på tværs i organisationen og dermed understøtte vores mål om at øge det tværgående samarbejde. Team Jura varetager en bred vifte af opgaver og har daglig kontakt til kollegaer rundt om i organisationen. Herlev Kommune har i øvrigt en fokuseret og effektiv administration, og der bliver sat pris på korte, men præcise tilbagemeldinger og sagsfremstillinger. Om dig Du er uddannet cand. jur. Du har indgående erfaring inden for mindst et af ovenstående og gerne begge retsområder Du er god til at samarbejde både med jurister og andre faggrupper, og har forståelse for teamarbejde Du kan formidle jura både skriftligt og mundtligt og ikke mindst omsætte det i den konkrete sagsbehandling Du arbejder selvstændigt og struktureret, tager ansvar og er resultatorienteret Om teamet og staben Team Jura består af fire jurister, som udover borgmester og direktion, servicerer resten af organisationen i forhold til juridisk sparring og vejledning inden for en bred opgavevifte. Teamet hører under Direktionssekretariatet, der er en stabsfunktion under kommunaldirektøren. Direktionssekretariatet består af et administrativt team, et kommunikationsteam og et juridisk team i alt 14 medarbejdere. Om Herlev Vores vision er at skabe et stærkere Herlev, der er præget af stærke fællesskabsinstitutioner, lokalt medansvar og aktiv deltagelse, hvor alle kan udfolde sig. Et Herlev, hvor de stærke bidrager til at løfte de svage, og hvor progressionen for borgerne er fundamentet i alle tiltag og ydelser. Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet, og transporten til og fra Herlev vil fremover blive endnu nemmere blandt andet med den kommende letbane. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Visionen handler om at få udviklet byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en stærk bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i. Vi tilbyder En fast stilling på fuld tid med flekstidsordning. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter reglerne om Ny løn. Ansøgningsfrist Ansøgningen skal vedlægges relevant dokumentation for uddannelse og tidligere beskæftigelse og eventuelle skriftlige referencer og skal være modtaget senest torsdag den 10. januar 2019 kl. 12.00. Samtaler i 1. runde påregnes afholdt mandag den 21. januar 2019, mens 2. runde påregnes afholdt fredag den 25. januar 2019. Kandidater, der går videre til 2. runde, vil blive stillet en opgave, som samtalen vil tage udgangspunkt i. Stillingen ønskes besat snarest herefter og senest den 1. marts 2019. Nærmere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos jurist Christina Bay på telefon 44 52 71 15 eller stabschef Ulla Filtenborg på telefon 44 52 70 04.Er du resultatorienteret og interesserer du dig for fast ejendom, GDPR og det kommunale område generelt?
 
Herlev Kommune søger to jurister, der skal varetage opgaver med køb og salg af fast ejendom samt GDPR. Stillingerne er placeret i Team Jura, der er en del af staben Direktionssekretariatet, og består af fire fuldtidsansatte jurister, der beskæftiger sig med kommunalret i al almindelighed.
 
Der er tale om to stillinger, hvor hovedfokus er henholdsvis fast ejendom og GDPR. Ansøgere bedes anføre, hvilken stilling der har størst interesse.
 
Jurist med speciale i fast ejendom
De primære arbejdsopgaver er:
 

   • Varetage opgaver vedrørende salg af fast ejendom, lige fra udvikling til udbud og berigtigelse
   • Varetage opgaver vedrørende køb af fast ejendom, lige fra forhandling til berigtigelse
   • Afklaring af hjemfaldsproblematikker
   • Interne opgaver, for eksempel i forhold til diverse projekter
   • Juridisk rådgivning til borgmester, kommunaldirektør og de enkelte centre om kommunal- og forvaltningsret

 
Jurist med speciale i GDPR (Persondataforordningen)
De primære arbejdsopgaver er:
 

   • Varetage opgaver vedrørende persondataretslige problemstillinger
   • Varetage persondatakoordinatorrollen herunder tovholderfunktion for stabe og centre og en række koordinerende opgaver for at sikre, at Persondataforordningen overholdes i organisationen.
   • Repræsentation af kommunen i sikkerhedsarbejdet i Den Storkøbenhavnske Digitaliseringsforening sammen med IT-chefen
   • Rådgivning om Persondataforordningen og Forvaltningsloven
   • Kontakt til kommunens DPO
   • Kvalitetssikring af databehandleraftaler
   • Udarbejdelse af arbejdsgange og paradigmer
   • Interne opgaver, for eksempel i forhold til diverse projekter


Begge jurister skal have lyst til at arbejde på tværs i organisationen og dermed understøtte vores mål om at øge det tværgående samarbejde. Team Jura varetager en bred vifte af opgaver og har daglig kontakt til kollegaer rundt om i organisationen. Herlev Kommune har i øvrigt en fokuseret og effektiv administration, og der bliver sat pris på korte, men præcise tilbagemeldinger og sagsfremstillinger.
 
Om dig
 

   • Du er uddannet cand. jur.
   • Du har indgående erfaring inden for mindst et af ovenstående og gerne begge retsområder
   • Du er god til at samarbejde både med jurister og andre faggrupper, og har forståelse for teamarbejde
   • Du kan formidle jura både skriftligt og mundtligt og ikke mindst omsætte det i den konkrete sagsbehandling
   • Du arbejder selvstændigt og struktureret, tager ansvar og er resultatorienteret

 
Om teamet og staben
Team Jura består af fire jurister, som udover borgmester og direktion, servicerer resten af organisationen i forhold til juridisk sparring og vejledning inden for en bred opgavevifte.

Teamet hører under Direktionssekretariatet, der er en stabsfunktion under kommunaldirektøren. Direktionssekretariatet består af et administrativt team, et kommunikationsteam og et juridisk team – i alt 14 medarbejdere.

Om Herlev
Vores vision er at skabe et stærkere Herlev, der er præget af stærke fællesskabsinstitutioner, lokalt medansvar og aktiv deltagelse, hvor alle kan udfolde sig. Et Herlev, hvor de stærke bidrager til at løfte de svage, og hvor progressionen for borgerne er fundamentet i alle tiltag og ydelser. Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet, og transporten til og fra Herlev vil fremover blive endnu nemmere – blandt andet med den kommende letbane. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Visionen handler om at få udviklet byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en stærk bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.

Vi tilbyder
En fast stilling på fuld tid med flekstidsordning. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter reglerne om Ny løn.
 
Ansøgningsfrist
Ansøgningen skal vedlægges relevant dokumentation for uddannelse og tidligere beskæftigelse og eventuelle skriftlige referencer og skal være modtaget senest torsdag den 10. januar 2019 kl. 12.00.

Samtaler i 1. runde påregnes afholdt mandag den 21. januar 2019, mens 2. runde påregnes afholdt fredag den 25. januar 2019. Kandidater, der går videre til 2. runde, vil blive stillet en opgave, som samtalen vil tage udgangspunkt i. Stillingen ønskes besat snarest herefter og senest den 1. marts 2019.

Nærmere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos jurist Christina Bay på telefon 44 52 71 15 eller stabschef Ulla Filtenborg på telefon 44 52 70 04.

DirektionssekretariatetHerlev2018-12-11T00:00:002019-01-10T00:00:00
329923616Jurist eller erfaren skadebehandler til Contea AssuranceRobot Vi søger en jurist eller erfaren skadebehandler til vores skadeafdeling i Roskilde. BeskrivelseVi søger en jurist skadebehandler med erfaring indenfor personskadebehandling. Hovedvægten af arbejdsopgaverne vil være behandling af arbejdsskader samt personskader indenfor erhvervsansvar. Der vil ligeledes på sigt være mulighed for, at hjælpe i forhold til øvrige forsikringsskader på tværs af Contea Gruppen. Vi forventer, at du har: Erfaring med personskadebehandling, herunder arbejdsskader Erfaring med erhvervsansvarsskader Juridisk eller relevant forsikringsmæssig uddannelsesbaggrund Evner til at omsætte høj faglig viden til en god kundeoplevelse Du skal gerne have Lyst og interesse for udvikling Lyst til at arbejde i team Lyst til at løfte i flok Mod på at arbejde med alle aspekter i sagsbehandlingen Et serviceminded sind En løsningsorienteret tilgang til de udfordringer, du møder Gode kompetencer til at kommunikere såvel mundtligt som skriftligt på både dansk og engelsk Personlige kompetencerDu har lyst til at blive en del af en virksomhed i kraftig udvikling. Du har drive og arbejder engageret med et smil på læben, også når det går stærkt. Hjælpsomhed og ansvarlighed er kendetegnet for dig, og du har lyst til at arbejde i en organisation, hvor arbejdsgange og processer hele tiden optimeres og som du kan være med til at sætte dit præg på!Vi tilbyder At du kan udvikle dig fagligt og personligt i et travlt og afvekslende miljø. En attraktiv arbejdsplads med dygtige kolleger At du får mulighed for at bidrage positivt afdelingens udvikling og ikke mindst gå nye vej og tænke helt nye muligheder Mulighed for videreuddannelse i relation til jobbet Fast løn og en god pensionsordning Lidt om ConteaVi er et forsikringsmæglerselskab, som er bindeleddet mellem erhvervskunder og forsikringsselskaber. Vores kunder er bl.a. offentlige- og store industrivirksomheder. Vi er over de seneste år vokset betydeligt. Vi gør meget ud af at ansætte de rigtige personer med de rette holdninger og de rigtige kompetencer. Vi arbejder i et spændende og moderne miljø. Vi sætter fokus på en positiv og glad omgangstone, både internt og eksternt. Nogle af vores kerneværdier er tillid og samarbejde heraf også vores navn Contea, som er en sammentrækning af confidence og teamwork. Vi lytter til vores medarbejdere, så vi sammen er med til at påvirke vores virksomheds-kultur og på den måde, få en af de bedste arbejdspladser i Danmark. Vi har afdelinger i Esbjerg, Roskilde og København, og er i alt ca. 50 ansatte. se også www.contea.dk Tiltrædelse Hurtigst muligt Yderligere oplysningerHenvendelser vedrørende stillingen kan rettes til: Skadeschef Karin Hornbølle-mail kho@contea.dktelefon 3111 1636

Vi søger en jurist eller erfaren skadebehandler til vores skadeafdeling i Roskilde.

Beskrivelse
Vi søger en jurist/skadebehandler med erfaring indenfor personskadebehandling. Hovedvægten af arbejdsopgaverne vil være behandling af arbejdsskader samt personskader indenfor erhvervsansvar. Der vil ligeledes på sigt være mulighed for, at hjælpe i forhold til øvrige forsikringsskader på tværs af Contea Gruppen.

Vi forventer, at du har:

  • Erfaring med personskadebehandling, herunder arbejdsskader
  • Erfaring med erhvervsansvarsskader
  • Juridisk eller relevant forsikringsmæssig uddannelsesbaggrund
  • Evner til at omsætte høj faglig viden til en god kundeoplevelse

 Du skal gerne have

  • Lyst og interesse for udvikling
  • Lyst til at arbejde i team
  • Lyst til at løfte i flok
  • Mod på at arbejde med alle aspekter i sagsbehandlingen
  • Et serviceminded sind
  • En løsningsorienteret tilgang til de udfordringer, du møder
  • Gode kompetencer til at kommunikere såvel mundtligt som skriftligt på både dansk og engelsk

Personlige kompetencer
Du har lyst til at blive en del af en virksomhed i kraftig udvikling. Du har drive og arbejder engageret med et smil på læben, også når det går stærkt. Hjælpsomhed og ansvarlighed er kendetegnet for dig, og du har lyst til at arbejde i en organisation, hvor arbejdsgange og processer hele tiden optimeres og som du kan være med til at sætte dit præg på!

Vi tilbyder

  • At du kan udvikle dig fagligt og personligt i et travlt og afvekslende miljø. 
  • En attraktiv arbejdsplads med dygtige kolleger
  • At du får mulighed for at bidrage positivt afdelingens udvikling og ikke mindst gå nye vej og tænke helt nye muligheder 
  • Mulighed for videreuddannelse i relation til jobbet 
  • Fast løn og en god pensionsordning 


Lidt om Contea
Vi er et forsikringsmæglerselskab, som er bindeleddet mellem erhvervskunder og forsikringsselskaber. Vores kunder er bl.a. offentlige- og store industrivirksomheder.

Vi er over de seneste år vokset betydeligt. Vi gør meget ud af at ansætte de rigtige personer med de rette holdninger og de rigtige kompetencer. Vi arbejder i et spændende og moderne miljø. Vi sætter fokus på en positiv og glad omgangstone, både internt og eksternt. Nogle af vores kerneværdier er tillid og samarbejde heraf også vores navn Contea, som er en sammentrækning af confidence og teamwork.

Vi lytter til vores medarbejdere, så vi sammen er med til at påvirke vores virksomheds-kultur og på den måde, få en af de bedste arbejdspladser i Danmark.

Vi har afdelinger i Esbjerg, Roskilde og København, og er i alt ca. 50 ansatte.

 

se også www.contea.dk

 

Tiltrædelse

Hurtigst muligt


Yderligere oplysninger
Henvendelser vedrørende stillingen kan rettes til:

Skadeschef – Karin Hornbøll
e-mail kho@contea.dk
telefon 3111 1636

 

CONTEA ASSURANCE FORSIKRINGSMÆGLERSELSKAB P/SRoskilde2018-12-05T00:00:002018-12-20T00:00:00
329918477Cand.jur eller lignende med interesse for databeskyttelsesret og biobanker til Region Hovedstadens Biobanksekretariat på Herlev HospitalRobot Hospitalerne i Region Hovedstaden laver forskning i verdensklasse inden for patientbehandling. Biobanker er et afgørende fundament, som regionen ønsker at styrke med Region Hovedstadens Biobanksekretariat (BIOSEK), der skal sikre forskere optimal adgang til biologiske prøver. Det nyoprettede BIOSEK skal stå for opbevaring, herunder registrering og synliggørelse af regionens biobanksmateriale, samt drift af fælles frysefaciliteter i Region Hovedstaden. BIOSEK er placeret i eksisterende biobanksfaciliteter på hhv. Herlev Hospital og Rigshospitalet, som varetager drift af f.eks. Regionernes Bio- og Genom Bank, Region Hovedstadens Biobank, Det Danske Bloddonorstudie og flere andre biobanker. Vi søger en cand.jur. eller lignende med interesse for databeskyttelsesforordningen og biobanker herunder sekretariatsbetjening. Der er brug for en medarbejder, som kan sikre at opbevaring af biologisk materiale lever op til de gældende lovgivninger bl.a. GDPR. Yderligere skal medarbejderen deltage i mødeplanlægning, udarbejdelse af mødeoplæg samt sikre journalisering af dokumenter. Der skal ligeledes etableres en hjemmeside hvor den nye medarbejder får en vigtig rolle. Stillingen er til fastansættelse 37 timer ugentligt med arbejdssted hos BIOSEK på Herlev Hospital, tiltrædelse snarest muligt. Opgaver Dit arbejdsområde vil især omhandle databeskyttelse og gode rammer for brug af sundhedsdata til forskning, herunder: Sikre at biologisk materiale opbevares efter gældende lovgivning Sikre korrekt og sporbar journalisering af dokumenter Understøtte det interne arbejde i BIOSEK med databeskyttelse, informationssikkerhed, kontrakter mm Sikre et tæt samarbejde med sekretariatsledelsen og det øvrige BIOSEK på begge hospitaler Varetage andre administrative opgaver og servicefunktioner Deltage i økonomistyring Bidrage til etablering af hjemmeside og information til publicering Kvalifikationer Cand.jur. eller lignende, nyuddannet såvel som erfaren Interesse for og viden om sundhedsdata, sundhedsdatabeskyttelse og biobanker Engagement og god disciplin i arbejdet med kvalitetssikring og dokumentation Har gode kommunikationsevner og evne til at repræsentere BIOSEK Kan arbejde selvstændigt, samvittighedsfuldt, effektivt og systematisk Er serviceminded, udadvendt og kvalitetsbevidst med sans for detaljen Vi tilbyder Gode og engagerede kollegaer Masser af spændende og varierede opgaver du skal være med til at starte en ny funktion Chancen for at lægge en vigtig byggesten i den infrastruktur, der i fremtiden skal understøtte forskningen. Fleksible arbejdstider Høj grad af selvstændighed Løn efter gældende overenskomst inkl. evt. kvalifikationstillæg, herunder principperne om ny løn Et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen kan professor, leder af MolekylærEnheden og Leder af Regionernes Bio- og GenomBank Estrid Høgdall kontaktes på telefon 3868-9132 eller mail estrid.hoegdall@regionh.dk. Interesserede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Ansøgningsfrist 19. december 2018 kl. 16.00. Herlev Hospital er en del af Region Hovedstaden. Hospitalet er røgfrit.Hospitalerne i Region Hovedstaden laver forskning i verdensklasse inden for patientbehandling. Biobanker er et afgørende fundament, som regionen ønsker at styrke med Region Hovedstadens Biobanksekretariat (BIOSEK), der skal sikre forskere optimal adgang til biologiske prøver.

Det nyoprettede BIOSEK skal stå for opbevaring, herunder registrering og synliggørelse af regionens biobanksmateriale, samt drift af fælles frysefaciliteter i Region Hovedstaden. BIOSEK er placeret i eksisterende biobanksfaciliteter på hhv. Herlev Hospital og Rigshospitalet, som varetager drift af f.eks. Regionernes Bio- og Genom Bank, Region Hovedstadens Biobank, Det Danske Bloddonorstudie og flere andre biobanker.

Vi søger en cand.jur. eller lignende med interesse for databeskyttelsesforordningen og biobanker herunder sekretariatsbetjening. Der er brug for en medarbejder, som kan sikre at opbevaring af biologisk materiale lever op til de gældende lovgivninger bl.a. GDPR. Yderligere skal medarbejderen deltage i mødeplanlægning, udarbejdelse af mødeoplæg samt sikre journalisering af dokumenter. Der skal ligeledes etableres en hjemmeside hvor den nye medarbejder får en vigtig rolle.

Stillingen er til fastansættelse 37 timer ugentligt med arbejdssted hos BIOSEK på Herlev Hospital, tiltrædelse snarest muligt.

Opgaver
Dit arbejdsområde vil især omhandle databeskyttelse og gode rammer for brug af sundhedsdata til forskning, herunder:
  • Sikre at biologisk materiale opbevares efter gældende lovgivning
  • Sikre korrekt og sporbar journalisering af dokumenter
  • Understøtte det interne arbejde i BIOSEK med databeskyttelse, informationssikkerhed, kontrakter mm
  • Sikre et tæt samarbejde med sekretariatsledelsen og det øvrige BIOSEK på begge hospitaler
  • Varetage andre administrative opgaver og servicefunktioner
  • Deltage i økonomistyring
  • Bidrage til etablering af hjemmeside og information til publicering

Kvalifikationer
  • Cand.jur. eller lignende, nyuddannet såvel som erfaren
  • Interesse for og viden om sundhedsdata, sundhedsdatabeskyttelse og biobanker
  • Engagement og god disciplin i arbejdet med kvalitetssikring og dokumentation
  • Har gode kommunikationsevner og evne til at repræsentere BIOSEK
  • Kan arbejde selvstændigt, samvittighedsfuldt, effektivt og systematisk
  • Er serviceminded, udadvendt og kvalitetsbevidst med sans for detaljen

Vi tilbyder
  • Gode og engagerede kollegaer
  • Masser af spændende og varierede opgaver – du skal være med til at starte en ny funktion
  • Chancen for at lægge en vigtig byggesten i den infrastruktur, der i fremtiden skal understøtte forskningen.
  • Fleksible arbejdstider
  • Høj grad af selvstændighed
  • Løn efter gældende overenskomst inkl. evt. kvalifikationstillæg, herunder principperne om ny løn
  • Et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen kan professor, leder af MolekylærEnheden og Leder af Regionernes Bio- og GenomBank Estrid Høgdall kontaktes på telefon 3868-9132 eller mail estrid.hoegdall@regionh.dk.
Interesserede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist 19. december 2018 kl. 16.00.
Herlev Hospital er en del af Region Hovedstaden. Hospitalet er røgfrit.
Herlev HospitalHerlev2018-11-27T00:00:002018-12-19T00:00:00
329916039Legal Counsel - FintechRobot Join us and become leading expert in Legal and Compliance in the new industry of Virtual Currencies. At Coinify, we are growing from a Start-up to a Scale-up company and now looking for a new Legal Counsel. Regulation and Compliance sits at the heart of how we operate, and this role will continue to build on the culture of Compliance that is central to the business. If you have experience in working in a fast-paced payments-based environment where being agile, decisive and swift in making legal and compliance calls is key - and if you want to help us transform the world of finance - apply now! Job responsibilities Responsible for the establishment and maintenance of effective anti-money laundering (AML) and counter-terrorist financing (CTF) systems and controls. Provide legal and regulatory counsel on payments products and services and for the organisation in general. Be an ultimate point of escalation for regulatory issues and the key owner of our approach to upcoming regulations. Provide clear and concise guidance to our business units on novel and complex legal issues. Draft legal documents. Work with a diverse set of external lawyers to optimise legal capabilities. Maintain relationships with banks, regulators, and other governmental agencies in multiple markets. Contribute to our regulatory license applications. Qualifications Minimum 2 years of experience either in-house or with a law firm. Minimum 1 year experience in payments fintech. Master s Degree in Law. Knowledge of regulations applicable to financial services and consumer protection. Willingness to learn new legal subject matter areas as needed. Ability to say how new regulations will impact the business products and expansion plans. Ability to drive various initiatives from legal and compliance perspective such as new business types and jurisdictions. Excellent communication skills. Ability to work with diverse groups of people. Blockchain Virtual Currency Startup relevant experience is an advantage. What we offer Working in a very dynamic and international environment with 20 different nationalities representing 4 continents. Being part of scaling one of the most important fintech companies in Europe. Coinify has been an active player in revolutionising the virtual currency space and transforming financial services through disruptive solutions. Since diversity and inclusion lies at the core of Coinify values you would join a company that prides itself on its policies for tolerance, gender diversity and equal opportunity. A flat hierarchy with an informal work culture. A lot of fun: we regularly organise team-building activities, company events and parties. A competitive salary. How to apply Remember to submit your CV and cover letter in PDF format. Please note that we review applications as they come, so do not hesitate to apply as soon as possible and no later than December 30th, 2018. We look forward to receiving your application. This is a full-time position located at our Copenhagen office. About Coinify Coinify ApS is an established global virtual currency player actively offering solutions in Europe, Asia and other regions. The Coinify.complatform offers blockchain currency trading and payment processing services: individual Traders can buy and sell blockchain currencies and Merchants can accept blockchain payments in 15 currencies and receive payouts in fiat.

Join us and become leading expert in Legal and Compliance in the new industry of Virtual Currencies.

At Coinify, we are growing from a Start-up to a Scale-up company and now looking for a new Legal Counsel. Regulation and Compliance sits at the heart of how we operate, and this role will continue to build on the culture of Compliance that is central to the business.

 

If you have experience in working in a fast-paced payments-based environment where being agile, decisive and swift in making legal and compliance calls is key - and if you want to help us transform the world of finance - apply now!

 

 Job responsibilities

  • Responsible for the establishment and maintenance of effective anti-money laundering (AML) and counter-terrorist financing (CTF) systems and controls.
  • Provide legal and regulatory counsel on payments products and services and for the organisation in general.
  • Be an ultimate point of escalation for regulatory issues and the key owner of our approach to upcoming regulations.
  • Provide clear and concise guidance to our business units on novel and complex legal issues.
  • Draft legal documents.
  • Work with a diverse set of external lawyers to optimise legal capabilities.
  • Maintain relationships with banks, regulators, and other governmental agencies in multiple markets.
  • Contribute to our regulatory license applications.

 

 Qualifications

  • Minimum 2 years of experience either in-house or with a law firm.
  • Minimum 1 year experience in payments/fintech.
  • Master’s Degree in Law.
  • Knowledge of regulations applicable to financial services and consumer protection.
  • Willingness to learn new legal subject matter areas as needed.
  • Ability to say how new regulations will impact the business’ products and expansion plans.
  • Ability to drive various initiatives from legal and compliance perspective such as new business types and jurisdictions.
  • Excellent communication skills.
  • Ability to work with diverse groups of people.
  • Blockchain / Virtual Currency / Startup relevant experience is an advantage.

 

 What we offer

  • Working in a very dynamic and international environment with 20 different nationalities representing 4 continents.
  • Being part of scaling one of the most important fintech companies in Europe. Coinify has been an active player in revolutionising the virtual currency space and transforming financial services through disruptive solutions.
  • Since diversity and inclusion lies at the core of Coinify values you would join a company that prides itself on its policies for tolerance, gender diversity and equal opportunity.
  • A flat hierarchy with an informal work culture.
  • A lot of fun: we regularly organise team-building activities, company events and parties.
  • A competitive salary.

 

How to apply

Remember to submit your CV and cover letter in PDF format. Please note that we review applications as they come, so do not hesitate to apply as soon as possible and no later than December 30th, 2018. We look forward to receiving your application.

 

This is a full-time position located at our Copenhagen office.

 

About Coinify

Coinify ApS is an established global virtual currency player actively offering solutions in Europe, Asia and other regions. The Coinify.complatform offers blockchain currency trading and payment processing services: individual Traders can buy and sell blockchain currencies; and Merchants can accept blockchain payments in 15 currencies and receive payouts in fiat.

COINIFY ApSHerlev2018-11-21T00:00:002018-12-30T00:00:00
329926076PersonalejuristRobot Vil du være vores nye personalejurist i Region Hovedstaden? En af vores dygtige medarbejdere har fået andet arbejde, så derfor søger vi en ny kollega til vores personalejuridiske team i sektionen Forhandling og Personalepolitik, Center for HR i Region Hovedstaden. Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, samt rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø. I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer og giver plads til at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater. Den ledige stilling er kendetegnet ved en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen, faglige udfordringer og en omskiftelig hverdag i en stor og kompleks organisation i rivende udvikling, hvor sager og opgaver kræver din faglige bistand. Nøgleordene for vores opgaveløsning er faglighed, samarbejde, fleksibilitet og engagement kan du se dig selv heri, så send en ansøgning til os. Om os og vores opgaver Vi understøtter de lokale personalefunktioner og personalecheferne på regionens hospitaler og virksomheder med sparring og rådgivning. Generelt lægger vi stor vægt på, at vores interessenter bliver inddraget, og at vores rådgivning altid tager udgangspunkt i de behov, som regionens hospitaler og virksomheder har. Vores opgavefelt spænder bredt, og dine arbejdsopgaver vil efter kompetence og interesse udfolde sig inden for: fortolkning af overenskomster og forhandlinger med de faglige organisationer i komplekse sager om f.eks. løn, sanktioner, afskedigelser m.v. forberedelse af faglige voldgifter og nævnsbehandlinger arbejdstidsområdet undervisning af regionens ledere på det personalejuridiske område samt vejledning og rådgivning om GDPR på HR-området virksomhedsoverdragelser aktindsigt i personalesager Derudover er der mulighed for, at du kan deltage i tværorganisatoriske projekter inden for det personalejuridiske område bl.a. i forbindelse med organisationsændringer og effektiviseringer. I sådanne projekter vil din rolle være at sikre det juridiske perspektiv og bidrage til løsning af nuværende og fremtidige faglige udfordringer, som Region Hovedstaden møder i de situationer. Lidt om dig Du har en juridisk baggrund, gerne som cand.jur. eller cand.merc.jur. og har nogle års erfaring med det personalejuridiske område. Du har lyst til, og gerne erfaring med, at arbejde i en politisk ledet organisation. Du har en skarp pen og gode formidling- og formuleringsevner, gode samarbejdsevner, politisk tæft og forståelse for relationen mellem politikere og administrationen. Som person fungerer du godt i vekselvirkningen mellem selvstændigt at dykke ned i fagstof og at samarbejde tværfagligt med kolleger. Du trives i en stor organisation, som hele tiden forandres og påvirkes af politiske beslutninger, og du forstår at tænke og handle ud fra et helhedssyn, der rækker ud over egne opgaver. Du er hurtig til at gennemskue problemstillinger, har et stort overblik og arbejder løsningsorienteret for at få tingene til at lykkes inden for de givne rammer. Yderligere kendetegner det din arbejdsstil, at du er struktureret, initiativrig og selvstændig i forhold til at opsøge viden og skabe grundlaget for beslutninger, ligesom du har en gejst og vilje til at lære. Hvis du derudover har en veludviklet humoristisk sans og er socialt anlagt, så er du måske lige den vi søger. Hvad kan vi tilbyde dig Vi tilbyder et udfordrende og varieret job med brede og forskelligartede juridiske problemstillinger inden for arbejds- og ansættelsesrettens område. Du får kompetente og imødekommende kollegaer, som værdsætter et tæt samarbejde og godt humør. Med jobbet følger ansvar og faglige udfordringer, og du har god mulighed for at udvikle dig og styrke dine kompetencer. Vi lægger vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv, og vi har flekstidsaftale. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Lisbet Hjort på telefon 20 57 83 17 eller på mail: lisbet.hjort@regionh.dk. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Center for HR, Gentofte Hospital, Kildegårdsvej 28, 2900 Hellerup. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser senest den 7. januar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 11. januar og mandag den 14. januar. 2. samtalerunde forventes afholdt torsdag den 17. januar og fredag den 18. januar 2019. Der vil en case som forberedelse til 2. samtale. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Vil du være vores nye personalejurist i Region Hovedstaden?

En af vores dygtige medarbejdere har fået andet arbejde, så derfor søger vi en ny kollega til vores personalejuridiske team i sektionen Forhandling og Personalepolitik, Center for HR i Region Hovedstaden.

Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, samt rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø.

I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater.

Den ledige stilling er kendetegnet ved en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen, faglige udfordringer og en omskiftelig hverdag i en stor og kompleks organisation i rivende udvikling, hvor sager og opgaver kræver din faglige bistand.

Nøgleordene for vores opgaveløsning er faglighed, samarbejde, fleksibilitet og engagement – kan du se dig selv heri, så send en ansøgning til os.

Om os og vores opgaver

Vi understøtter de lokale personalefunktioner og personalecheferne på regionens hospitaler og virksomheder med sparring og rådgivning. Generelt lægger vi stor vægt på, at vores interessenter bliver inddraget, og at vores rådgivning altid tager udgangspunkt i de behov, som regionens hospitaler og virksomheder har.

Vores opgavefelt spænder bredt, og dine arbejdsopgaver vil efter kompetence og interesse udfolde sig inden for:
  • fortolkning af overenskomster og forhandlinger med de faglige organisationer i komplekse sager om f.eks. løn, sanktioner, afskedigelser m.v.
  • forberedelse af faglige voldgifter og nævnsbehandlinger
  • arbejdstidsområdet
  • undervisning af regionens ledere på det personalejuridiske område samt vejledning og rådgivning om GDPR på HR-området
  • virksomhedsoverdragelser
  • aktindsigt i personalesager
Derudover er der mulighed for, at du kan deltage i tværorganisatoriske projekter inden for det personalejuridiske område bl.a. i forbindelse med organisationsændringer og effektiviseringer. I sådanne projekter vil din rolle være at sikre det juridiske perspektiv og bidrage til løsning af nuværende og fremtidige faglige udfordringer, som Region Hovedstaden møder i de situationer.

Lidt om dig

Du har en juridisk baggrund, gerne som cand.jur. eller cand.merc.jur. og har nogle års erfaring med det personalejuridiske område. Du har lyst til, og gerne erfaring med, at arbejde i en politisk ledet organisation. Du har en skarp pen og gode formidling- og formuleringsevner, gode samarbejdsevner, politisk tæft og forståelse for relationen mellem politikere og administrationen.

Som person fungerer du godt i vekselvirkningen mellem selvstændigt at dykke ned i fagstof og at samarbejde tværfagligt med kolleger. Du trives i en stor organisation, som hele tiden forandres og påvirkes af politiske beslutninger, og du forstår at tænke og handle ud fra et helhedssyn, der rækker ud over egne opgaver.

Du er hurtig til at gennemskue problemstillinger, har et stort overblik og arbejder løsningsorienteret for at få tingene til at lykkes inden for de givne rammer. Yderligere kendetegner det din arbejdsstil, at du er struktureret, initiativrig og selvstændig i forhold til at opsøge viden og skabe grundlaget for beslutninger, ligesom du har en gejst og vilje til at lære.

Hvis du derudover har en veludviklet humoristisk sans og er socialt anlagt, så er du måske lige den vi søger.

Hvad kan vi tilbyde dig

Vi tilbyder et udfordrende og varieret job med brede og forskelligartede juridiske problemstillinger inden for arbejds- og ansættelsesrettens område.

Du får kompetente og imødekommende kollegaer, som værdsætter et tæt samarbejde og godt humør. Med jobbet følger ansvar og faglige udfordringer, og du har god mulighed for at udvikle dig og styrke dine kompetencer.

Vi lægger vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv, og vi har flekstidsaftale.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Lisbet Hjort på telefon 20 57 83 17 eller på mail: lisbet.hjort@regionh.dk.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Ansættelsesstedet er Center for HR, Gentofte Hospital, Kildegårdsvej 28, 2900 Hellerup.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser senest den 7. januar 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 11. januar og mandag den 14. januar. 2. samtalerunde forventes afholdt torsdag den 17. januar og fredag den 18. januar 2019.

Der vil en case som forberedelse til 2. samtale.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

HR og UddannelseGentofte2018-12-11T00:00:002019-01-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Herlev Kommune søger to erfarne jurister til Direktionssekretariatet

Direktionssekretariatet

Herlev
Er du resultatorienteret og interesserer du dig for fast ejendom, GDPR og det kommunale område generelt? Herlev Kommune søger to jurister, der skal varetage opgaver med køb og salg af fast ejendom samt GDPR. Stillingerne er placeret i Team Jura, der...
Indrykket:11. december 2018
Udløbsdato:10. januar 2019

Jurist eller erfaren skadebehandler til Contea Assurance

CONTEA ASSURANCE FORSIKRINGSMÆGLERSELSKAB P/S

Roskilde
Vi søger en jurist eller erfaren skadebehandler til vores skadeafdeling i Roskilde. BeskrivelseVi søger en jurist skadebehandler med erfaring indenfor personskadebehandling. Hovedvægten af arbejdsopgaverne vil være behandling af arbejdsskader samt p...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:20. december 2018

Cand.jur eller lignende med interesse for databeskyttelsesret og biobanker til Region Hovedstadens Biobanksekretariat på Herlev Hospital

Herlev Hospital

Herlev
Hospitalerne i Region Hovedstaden laver forskning i verdensklasse inden for patientbehandling. Biobanker er et afgørende fundament, som regionen ønsker at styrke med Region Hovedstadens Biobanksekretariat (BIOSEK), der skal sikre forskere optimal ad...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Legal Counsel - Fintech

COINIFY ApS

Herlev
Join us and become leading expert in Legal and Compliance in the new industry of Virtual Currencies. At Coinify, we are growing from a Start-up to a Scale-up company and now looking for a new Legal Counsel. Regulation and Compliance sits at the hear...
Indrykket:21. november 2018
Udløbsdato:30. december 2018

Personalejurist

HR og Uddannelse

Gentofte
Vil du være vores nye personalejurist i Region Hovedstaden? En af vores dygtige medarbejdere har fået andet arbejde, så derfor søger vi en ny kollega til vores personalejuridiske team i sektionen Forhandling og Personalepolitik, Center for HR i Regi...
Indrykket:11. december 2018
Udløbsdato:7. januar 2019