Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jurist til Juridisk Kontor

JURIST TIL LANDETS 6. STØRSTE KOMMUNE 
  
Vi søger en jurist (cand. jur.) til Vejle Kommune, Juridisk Kontor. 
  
Vores nye kollega bliver en del af et team, bestående af 12 fagligt dygtige kollegaer, hvoraf 7 er jurister, og opgaverne er mangfoldige. 
Det er en fast stilling på 37 timer.
 
Tiltrædelse 1. juni 2018 eller efter aftale. 
 
Vi forventer af dig: 
  • at du er cand. jur.,  
  • at du har kendskab til og gerne erfaring med nedenstående fagområder, 
  • at du har gode formuleringsevner, 
  • at du har sans for humor, 
  • at du både kan arbejde selvstændigt og indgå i teams, 
  • at du er serviceminded og i stand til at træffe beslutninger, 
  • at du er resultatorienteret, og 
  • at du vil være med til at udvikle landets 6. største kommune 
  
Kendskab til den offentlige forvaltning vil være en fordel, men nyuddannede kan også komme i betragtning. 
 
Vi tilbyder dig:
Vi kan – blandt meget andet – tilbyde varierende og spændende arbejdsopgaver i et travlt, men uformelt arbejdsmiljø, hvor kvalitet og service er nøglebegreber, gode kolleger og mulighed for deltagelse i relevant efteruddannelse. 
  
Der vil være masser af muligheder for faglig og personlig udvikling i tæt samarbejde med bl.a. kommunens øvrige jurister. 
  
Blandt arbejdsopgaverne i Juridisk Kontor vil du bl.a. blive beskæftiget med betjening af nævn, persondataret og administrative opgaver i tilknytning her til.  
  
Endvidere vil der være opgaver indenfor fast ejendom, forvaltnings- og kommunalretten. Yderligere kan nævnes gennemgang og udfærdigelse af kontrakter, opgaver i forbindelse med afholdelse af valg og folkeafstemninger samt responderende virksomhed. 
 
Om os 
Juridisk Kontor er en stabsfunktion, og du kommer til at yde rådgivning og bistand til både direktion, politikere, forvaltninger og kommunens institutioner – alt i tæt samarbejde med kontorets øvrige medarbejdere. 
 
Flere oplysninger 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at rette henvendelse til juridisk chef Steen Jørgensen, tlf. 76 81 15 25, specialkonsulent Trine Vedel Bang, tlf. 76 81 15 26 eller erhvervsguide Mette Harbo Linee, tlf. 76 81 15 37. 
 
Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn. 
 
Ansøgningsfrist 
18. april 2018. 
 
Send din ansøgning   
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.   
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.    
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.    
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.    
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .    


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329782401Phoenix-bedf49b912018-03-23T14:00:56.380Jurist til Juridisk Kontor
JURIST TIL LANDETS 6. STØRSTE KOMMUNE 
  
Vi søger en jurist (cand. jur.) til Vejle Kommune, Juridisk Kontor. 
  
Vores nye kollega bliver en del af et team, bestående af 12 fagligt dygtige kollegaer, hvoraf 7 er jurister, og opgaverne er mangfoldige. 
Det er en fast stilling på 37 timer.
 
Tiltrædelse 1. juni 2018 eller efter aftale. 
 
Vi forventer af dig: 
  • at du er cand. jur.,  
  • at du har kendskab til og gerne erfaring med nedenstående fagområder, 
  • at du har gode formuleringsevner, 
  • at du har sans for humor, 
  • at du både kan arbejde selvstændigt og indgå i teams, 
  • at du er serviceminded og i stand til at træffe beslutninger, 
  • at du er resultatorienteret, og 
  • at du vil være med til at udvikle landets 6. største kommune 
  
Kendskab til den offentlige forvaltning vil være en fordel, men nyuddannede kan også komme i betragtning. 
 
Vi tilbyder dig:
Vi kan – blandt meget andet – tilbyde varierende og spændende arbejdsopgaver i et travlt, men uformelt arbejdsmiljø, hvor kvalitet og service er nøglebegreber, gode kolleger og mulighed for deltagelse i relevant efteruddannelse. 
  
Der vil være masser af muligheder for faglig og personlig udvikling i tæt samarbejde med bl.a. kommunens øvrige jurister. 
  
Blandt arbejdsopgaverne i Juridisk Kontor vil du bl.a. blive beskæftiget med betjening af nævn, persondataret og administrative opgaver i tilknytning her til.  
  
Endvidere vil der være opgaver indenfor fast ejendom, forvaltnings- og kommunalretten. Yderligere kan nævnes gennemgang og udfærdigelse af kontrakter, opgaver i forbindelse med afholdelse af valg og folkeafstemninger samt responderende virksomhed. 
 
Om os 
Juridisk Kontor er en stabsfunktion, og du kommer til at yde rådgivning og bistand til både direktion, politikere, forvaltninger og kommunens institutioner – alt i tæt samarbejde med kontorets øvrige medarbejdere. 
 
Flere oplysninger 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at rette henvendelse til juridisk chef Steen Jørgensen, tlf. 76 81 15 25, specialkonsulent Trine Vedel Bang, tlf. 76 81 15 26 eller erhvervsguide Mette Harbo Linee, tlf. 76 81 15 37. 
 
Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn. 
 
Ansøgningsfrist 
18. april 2018. 
 
Send din ansøgning   
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.   
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.    
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.    
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.    
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .    
2018-04-18T22:50:28.117 JURIST TIL LANDETS 6. STØRSTE KOMMUNE Vi søger en jurist (cand. jur.) til Vejle Kommune, Juridisk Kontor. Vores nye kollega bliver en del af et team, bestående af 12 fagligt dygtige kollegaer, hvoraf 7 er jurister, og opgaverne er mangfoldige. Det er en fast stilling på 37 timer. Tiltrædelse 1. juni 2018 eller efter aftale. Vi forventer af dig: at du er cand. jur., at du har kendskab til og gerne erfaring med nedenstående fagområder, at du har gode formuleringsevner, at du har sans for humor, at du både kan arbejde selvstændigt og indgå i teams, at du er serviceminded og i stand til at træffe beslutninger, at du er resultatorienteret, og at du vil være med til at udvikle landets 6. største kommune Kendskab til den offentlige forvaltning vil være en fordel, men nyuddannede kan også komme i betragtning. Vi tilbyder dig: Vi kan blandt meget andet tilbyde varierende og spændende arbejdsopgaver i et travlt, men uformelt arbejdsmiljø, hvor kvalitet og service er nøglebegreber, gode kolleger og mulighed for deltagelse i relevant efteruddannelse. Der vil være masser af muligheder for faglig og personlig udvikling i tæt samarbejde med bl.a. kommunens øvrige jurister. Blandt arbejdsopgaverne i Juridisk Kontor vil du bl.a. blive beskæftiget med betjening af nævn, persondataret og administrative opgaver i tilknytning her til. Endvidere vil der være opgaver indenfor fast ejendom, forvaltnings- og kommunalretten. Yderligere kan nævnes gennemgang og udfærdigelse af kontrakter, opgaver i forbindelse med afholdelse af valg og folkeafstemninger samt responderende virksomhed. Om os Juridisk Kontor er en stabsfunktion, og du kommer til at yde rådgivning og bistand til både direktion, politikere, forvaltninger og kommunens institutioner alt i tæt samarbejde med kontorets øvrige medarbejdere. Flere oplysninger Har du spørgsmål, er du velkommen til at rette henvendelse til juridisk chef Steen Jørgensen, tlf. 76 81 15 25, specialkonsulent Trine Vedel Bang, tlf. 76 81 15 26 eller erhvervsguide Mette Harbo Linee, tlf. 76 81 15 37. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn. Ansøgningsfrist 18. april 2018. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter .10Phoenixbedf49b9101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=144873&DepartmentId=20193&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHedensted3194374Juridisk kontor11Skolegade 17100VejleDKDanmarkORS/bedf49b9_logo.pngORS/Small/bedf49b9_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent544836VejlePremium0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bedf49b9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bedf49b9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bedf49b9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bedf49b9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale242910Jurist5Kontor og administration353900940stejo@vejle.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK