Jurist til juridisk support og udvikling (barselsvikariat)

I Sikkerhedsstyrelsen arbejder vi målrettet på at skabe tryghed for forbrugerne og give dem det bedste udgangspunkt for at træffe sikre valg om produkter – lige fra køb af sutter og fyrværkeri til valg af håndværker. Vi overvåger markedet, håndterer anmeldelser fra borgere, behandler aktindsigtssager og skriver udtalelser til politiet. Og vi gør det ud fra to pejlemærker: Transparens og høj kvalitet.

Vi søger nu en jurist, der kan yde juridisk support på styrelsens fagområder og forfatte reglerne på samme. Du vil få indflydelse på praksis og regler på de faglige områder. Og du får en bred kontaktflade, som inkluderer kolleger, kunder og interessenter. Der er også mulighed for at arbejde med EU-ret og bidrage til det internationale arbejde, vi laver.


Hvad forventer vi af dig?

Du bliver en del teamet Juridisk support og udvikling. Vi er 12 medarbejdere i teamet, og vi rådgiver og samarbejder med de andre afdelinger om sagsbehandling, regelarbejde og diverse andre juridiske spørgsmål. Når året går på hæld, er der dømt store flyttedag – Sikkerhedsstyrelsen rykker nemlig til nye lokaler på Esbjerg Brygge 30.

Vi arbejder med digital transformation og udvikler lovgivning, der er parat til den digitale verden. Vi inviterer dig med ind på et område, som udvikler sig med 100 kilometer i timen – og det kræver mod, samarbejdsdygtighed og agilitet. Det betyder også, at du er nysgerrig og ser forbedringspotentialer og handler på dem.

Du er den helt rette person til jobbet, hvis du kan sætte hak ved disse kompetencer:

  1. Du er en yderst kompetent jurist. Du er fagligt dygtig, og du holder dig ikke tilbage, når det kommer til at dele ud af din viden til resten af organisationen. Ligegyldigt om opgaven handler om sagsbehandling, overtrædelsessager eller support til faglige medarbejdere går du ikke på kompromis med kvaliteten. På den måde er du nemlig med til at sikre, at vi træffer afgørelser på et ensartet grundlag baseret på konkret lovgivning og praksis.
  2. Du formulerer dig ubesværet både i tale og skrift. Og du formår at omsætte til tider tung jura til et sprog, som alle forstår. Du kommunikerer flydende og fejlfrit på dansk. Din overbevisningsevne er over middel, og du forstår vigtigheden af at navigere i din rolle som embedsmand ditto forvaltningsmæssige ansvar.
  3. Du er samarbejdsdygtig. Der er ofte flere sider af samme sag, og du er derfor god til at lytte, når andre har en anden tilgang til en løsning end dig. Du ser samarbejde, vidensdeling og sparring som en naturlig og nødvendig del af hverdagen. Og du er den slags kollega, som går ind i en opgave med et positivt mindset og en løsningsorienteret tilgang.
  4. Du er effektiviteten selv. Du kender i hvert fald vigtigheden af at overholde deadlines, for du ved, at det har stor betydning for dine kolleger. Derfor har du også altid et skarpt juridisk øje på opgavens problemstilling, og du arbejder struktureret, selvstændigt og målrettet for at løse den. Du har det allerbedst, når du afleverer opgaver af høj kvalitet – ligegyldig om opgaven er stor eller lille.
Vi forestiller os, at du er uddannet cand.jur., cand.merc.jur. eller lignende. Og det er et stort plus, hvis du kan dokumentere erfaring fra en politisk styret organisation – f.eks. styrelse eller kommune.

Hvad kommer du til at lave?

Vi har en ambition om at blive en moderne, serviceorienteret og digital myndighed. Og vi er allerede godt i gang med at ruste os til at møde omverdenens krav og forventninger. Den ambition gennemsyrer det arbejde, vi laver hver eneste dag. Dine arbejdsopgaver er ingen undtagelse, og de bidrager til at nå det overordnede mål, når du:

  • yder juridisk support til sagsbehandlere på forskellige fagområder. Du skal hjælpe og vejlede vores faglige medarbejdere i de fleste og fjerneste hjørner i Sikkerhedsstyrelsen. Din berøringsflade spænder bredt, og din juridiske support er afgørende i det daglige arbejde.
  • behandler lovovertrædelser, anmeldelser og aktindsigtssager og udarbejder politianmeldelser. Vi overvåger selv markedet, men får også anmeldelser fra borgere, der oplever, at produkter ikke lever op til kravene. Begge dele medfører sagsbehandling og kan også føre til politianmeldelser, som du og resten af teamet skriver udtalelser til.
  • er i dialog med eksterne parter, der gerne vil vide mere om reglerne på Sikkerhedsstyrelsens områder. Vi prioriterer dialog med omverdenen højt, og vi bestræber os altid på at være transparente, tilgængelige og tage udgangspunkt i vores målgruppers virkelighed.
Sådan ansøger du

Send din ansøgning via link på www.sik.dk senest den 12. august 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler i uge 34.

Der er tale om en tidsbegrænset ansættelse som barselsvikar. Du ansættes på fuld tid efter gældende overenskomst mellem AC og Finansministeriet med tiltrædelse pr. 1. oktober 2019.

Har du spørgsmål til selve stillingen, er du velkommen til at ringe til teamleder Trine Lyhne på tlf. 25 10 39 47. Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Abigael Kingsley Buah på tlf. 91 33 71 92.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049707Phoenix-718f0ea812019-06-27T00:00:00Jurist til juridisk support og udvikling (barselsvikariat)I Sikkerhedsstyrelsen arbejder vi målrettet på at skabe tryghed for forbrugerne og give dem det bedste udgangspunkt for at træffe sikre valg om produkter – lige fra køb af sutter og fyrværkeri til valg af håndværker. Vi overvåger markedet, håndterer anmeldelser fra borgere, behandler aktindsigtssager og skriver udtalelser til politiet. Og vi gør det ud fra to pejlemærker: Transparens og høj kvalitet.

Vi søger nu en jurist, der kan yde juridisk support på styrelsens fagområder og forfatte reglerne på samme. Du vil få indflydelse på praksis og regler på de faglige områder. Og du får en bred kontaktflade, som inkluderer kolleger, kunder og interessenter. Der er også mulighed for at arbejde med EU-ret og bidrage til det internationale arbejde, vi laver.


Hvad forventer vi af dig?

Du bliver en del teamet Juridisk support og udvikling. Vi er 12 medarbejdere i teamet, og vi rådgiver og samarbejder med de andre afdelinger om sagsbehandling, regelarbejde og diverse andre juridiske spørgsmål. Når året går på hæld, er der dømt store flyttedag – Sikkerhedsstyrelsen rykker nemlig til nye lokaler på Esbjerg Brygge 30.

Vi arbejder med digital transformation og udvikler lovgivning, der er parat til den digitale verden. Vi inviterer dig med ind på et område, som udvikler sig med 100 kilometer i timen – og det kræver mod, samarbejdsdygtighed og agilitet. Det betyder også, at du er nysgerrig og ser forbedringspotentialer og handler på dem.

Du er den helt rette person til jobbet, hvis du kan sætte hak ved disse kompetencer:

  1. Du er en yderst kompetent jurist. Du er fagligt dygtig, og du holder dig ikke tilbage, når det kommer til at dele ud af din viden til resten af organisationen. Ligegyldigt om opgaven handler om sagsbehandling, overtrædelsessager eller support til faglige medarbejdere går du ikke på kompromis med kvaliteten. På den måde er du nemlig med til at sikre, at vi træffer afgørelser på et ensartet grundlag baseret på konkret lovgivning og praksis.
  2. Du formulerer dig ubesværet både i tale og skrift. Og du formår at omsætte til tider tung jura til et sprog, som alle forstår. Du kommunikerer flydende og fejlfrit på dansk. Din overbevisningsevne er over middel, og du forstår vigtigheden af at navigere i din rolle som embedsmand ditto forvaltningsmæssige ansvar.
  3. Du er samarbejdsdygtig. Der er ofte flere sider af samme sag, og du er derfor god til at lytte, når andre har en anden tilgang til en løsning end dig. Du ser samarbejde, vidensdeling og sparring som en naturlig og nødvendig del af hverdagen. Og du er den slags kollega, som går ind i en opgave med et positivt mindset og en løsningsorienteret tilgang.
  4. Du er effektiviteten selv. Du kender i hvert fald vigtigheden af at overholde deadlines, for du ved, at det har stor betydning for dine kolleger. Derfor har du også altid et skarpt juridisk øje på opgavens problemstilling, og du arbejder struktureret, selvstændigt og målrettet for at løse den. Du har det allerbedst, når du afleverer opgaver af høj kvalitet – ligegyldig om opgaven er stor eller lille.
Vi forestiller os, at du er uddannet cand.jur., cand.merc.jur. eller lignende. Og det er et stort plus, hvis du kan dokumentere erfaring fra en politisk styret organisation – f.eks. styrelse eller kommune.

Hvad kommer du til at lave?

Vi har en ambition om at blive en moderne, serviceorienteret og digital myndighed. Og vi er allerede godt i gang med at ruste os til at møde omverdenens krav og forventninger. Den ambition gennemsyrer det arbejde, vi laver hver eneste dag. Dine arbejdsopgaver er ingen undtagelse, og de bidrager til at nå det overordnede mål, når du:

  • yder juridisk support til sagsbehandlere på forskellige fagområder. Du skal hjælpe og vejlede vores faglige medarbejdere i de fleste og fjerneste hjørner i Sikkerhedsstyrelsen. Din berøringsflade spænder bredt, og din juridiske support er afgørende i det daglige arbejde.
  • behandler lovovertrædelser, anmeldelser og aktindsigtssager og udarbejder politianmeldelser. Vi overvåger selv markedet, men får også anmeldelser fra borgere, der oplever, at produkter ikke lever op til kravene. Begge dele medfører sagsbehandling og kan også føre til politianmeldelser, som du og resten af teamet skriver udtalelser til.
  • er i dialog med eksterne parter, der gerne vil vide mere om reglerne på Sikkerhedsstyrelsens områder. Vi prioriterer dialog med omverdenen højt, og vi bestræber os altid på at være transparente, tilgængelige og tage udgangspunkt i vores målgruppers virkelighed.
Sådan ansøger du

Send din ansøgning via link på www.sik.dk senest den 12. august 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler i uge 34.

Der er tale om en tidsbegrænset ansættelse som barselsvikar. Du ansættes på fuld tid efter gældende overenskomst mellem AC og Finansministeriet med tiltrædelse pr. 1. oktober 2019.

Har du spørgsmål til selve stillingen, er du velkommen til at ringe til teamleder Trine Lyhne på tlf. 25 10 39 47. Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Abigael Kingsley Buah på tlf. 91 33 71 92.

Vi glæder os til at høre fra dig!

I Sikkerhedsstyrelsen arbejder vi målrettet på at skabe tryghed for forbrugerne og give dem det bedste udgangspunkt for at træffe sikre valg om produkter lige fra køb af sutter og fyrværkeri til valg af håndværker. Vi overvåger markedet, håndterer anmeldelser fra borgere, behandler aktindsigtssager og skriver udtalelser til politiet. Og vi gør det ud fra to pejlemærker: Transparens og høj kvalitet. Vi søger nu en jurist, der kan yde juridisk support på styrelsens fagområder og forfatte reglerne på samme. Du vil få indflydelse på praksis og regler på de faglige områder. Og du får en bred kontaktflade, som inkluderer kolleger, kunder og interessenter. Der er også mulighed for at arbejde med EU-ret og bidrage til det internationale arbejde, vi laver. Hvad forventer vi af dig? Du bliver en del teamet Juridisk support og udvikling. Vi er 12 medarbejdere i teamet, og vi rådgiver og samarbejder med de andre afdelinger om sagsbehandling, regelarbejde og diverse andre juridiske spørgsmål. Når året går på hæld, er der dømt store flyttedag Sikkerhedsstyrelsen rykker nemlig til nye lokaler på Esbjerg Brygge 30. Vi arbejder med digital transformation og udvikler lovgivning, der er parat til den digitale verden. Vi inviterer dig med ind på et område, som udvikler sig med 100 kilometer i timen og det kræver mod, samarbejdsdygtighed og agilitet. Det betyder også, at du er nysgerrig og ser forbedringspotentialer og handler på dem. Du er den helt rette person til jobbet, hvis du kan sætte hak ved disse kompetencer: Du er en yderst kompetent jurist. Du er fagligt dygtig, og du holder dig ikke tilbage, når det kommer til at dele ud af din viden til resten af organisationen. Ligegyldigt om opgaven handler om sagsbehandling, overtrædelsessager eller support til faglige medarbejdere går du ikke på kompromis med kvaliteten. På den måde er du nemlig med til at sikre, at vi træffer afgørelser på et ensartet grundlag baseret på konkret lovgivning og praksis. Du formulerer dig ubesværet både i tale og skrift. Og du formår at omsætte til tider tung jura til et sprog, som alle forstår. Du kommunikerer flydende og fejlfrit på dansk. Din overbevisningsevne er over middel, og du forstår vigtigheden af at navigere i din rolle som embedsmand ditto forvaltningsmæssige ansvar. Du er samarbejdsdygtig. Der er ofte flere sider af samme sag, og du er derfor god til at lytte, når andre har en anden tilgang til en løsning end dig. Du ser samarbejde, vidensdeling og sparring som en naturlig og nødvendig del af hverdagen. Og du er den slags kollega, som går ind i en opgave med et positivt mindset og en løsningsorienteret tilgang. Du er effektiviteten selv. Du kender i hvert fald vigtigheden af at overholde deadlines, for du ved, at det har stor betydning for dine kolleger. Derfor har du også altid et skarpt juridisk øje på opgavens problemstilling, og du arbejder struktureret, selvstændigt og målrettet for at løse den. Du har det allerbedst, når du afleverer opgaver af høj kvalitet ligegyldig om opgaven er stor eller lille. Vi forestiller os, at du er uddannet cand.jur., cand.merc.jur. eller lignende. Og det er et stort plus, hvis du kan dokumentere erfaring fra en politisk styret organisation f.eks. styrelse eller kommune. Hvad kommer du til at lave? Vi har en ambition om at blive en moderne, serviceorienteret og digital myndighed. Og vi er allerede godt i gang med at ruste os til at møde omverdenens krav og forventninger. Den ambition gennemsyrer det arbejde, vi laver hver eneste dag. Dine arbejdsopgaver er ingen undtagelse, og de bidrager til at nå det overordnede mål, når du: yder juridisk support til sagsbehandlere på forskellige fagområder. Du skal hjælpe og vejlede vores faglige medarbejdere i de fleste og fjerneste hjørner i Sikkerhedsstyrelsen. Din berøringsflade spænder bredt, og din juridiske support er afgørende i det daglige arbejde. behandler lovovertrædelser, anmeldelser og aktindsigtssager og udarbejder politianmeldelser. Vi overvåger selv markedet, men får også anmeldelser fra borgere, der oplever, at produkter ikke lever op til kravene. Begge dele medfører sagsbehandling og kan også føre til politianmeldelser, som du og resten af teamet skriver udtalelser til. er i dialog med eksterne parter, der gerne vil vide mere om reglerne på Sikkerhedsstyrelsens områder. Vi prioriterer dialog med omverdenen højt, og vi bestræber os altid på at være transparente, tilgængelige og tage udgangspunkt i vores målgruppers virkelighed. Sådan ansøger du Send din ansøgning via link på www.sik.dk senest den 12. august 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler i uge 34. Der er tale om en tidsbegrænset ansættelse som barselsvikar. Du ansættes på fuld tid efter gældende overenskomst mellem AC og Finansministeriet med tiltrædelse pr. 1. oktober 2019. Har du spørgsmål til selve stillingen, er du velkommen til at ringe til teamleder Trine Lyhne på tlf. 25 10 39 47. Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Abigael Kingsley Buah på tlf. 91 33 71 92. Vi glæder os til at høre fra dig!11jobnet718f0ea8100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-12T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123771&DepartmentId=6211&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3553208Sikkerhedsstyrelsen11Nørregade 636700EsbjergDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset783547JobNet5009764500976410025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=718f0ea8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=718f0ea8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=718f0ea8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=718f0ea8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Jura_og_retsvaesen/2.jpgØnsker du et spændende job som Jurist? Hos Sikkerhedsstyrelsen tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008071Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen362145763noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330052371Jurister til visitationen i AabenraaRobot Juridiske fuldmægtige til det familieretlige kontor i Aabenraa Brænder du for at gøre en positiv forskel, og har du lyst til at arbejde i et kontor præget af høj faglighed? Så læs videre. Familieretshuset har fået endnu flere spændende opgaver i vores landsdækkende visitation, og vi har derfor brug for flere dygtige kolleger. Ud over at være et traditionelt mødekontor forestår det familieretlige kontor i Aabenraa visitation og mødebooking af de familieretlige sager til hele landet. Stillingerne er placeret i visitationen. Arbejdsopgaver Som juridisk fuldmægtig i Familieretskontoret skal du behandle sager om forældremyndighed, bopæl og samvær. Arbejdet i kontoret er præget af, at møder og telefonsamtaler foregår med personer i krise, hvorfor det er vigtigt, at du er god til at kommunikere og kan håndtere konfliktsituationer. I visitationen bliver du en del af et team, som varetager den første kontakt til borgerne, når de henvender sig til Familieretshuset vedrørende forældremyndighed, bopæl og samvær. Du vil være med til at vurdere, hvordan sagerne bedst behandles samt varetage skriftlig sagsbehandling på området. Visitationen er bindeleddet mellem borgerne og Familieretshuset i hele landet, og vi har derfor en stor berøringsflade. Kvalifikationer Vi lægger vægt på, at du er en dygtig jurist, og at du er indstillet på at arbejde i et dynamisk miljø, hvor vi altid har opgaver, der skal løses. Visitationen er et kontor, hvor der stilles krav både til kvaliteten i afgørelserne og til den enkelte afgørelses sagsbehandlingstid. Du skal være personlig robust og konstruktiv i situationer præget af følelser, krisereaktioner og til tider højt konfliktniveau. Det er ligeledes afgørende, at du er god til at formulere dig klart og præcist. Kendskab til området er en fordel, men ikke en betingelse. Vi tilbyder Et spændende job i et kontor præget af høj faglighed. Et arbejdsliv hvor ikke to dage er ens. Et engageret team med en uformel omgangstone Et job i en organisation med højt til loftet Gode udviklingsmuligheder, fagligt såvel som personligt Attraktiv pensionsordning samt aftale om flekstid Ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet vil være Social- og Indenrigsministeriet med tilhørende institutioner. Du vil blive omfattet af overenskomsten for akademikere i staten. Arbejdsstedet vil være Familieretshuset i Aabenraa. Stillingerne er på fuld tid. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Kirsten Rosenkilde, tlf. 72 56 79 79 eller souschef Caroline Pinnerup, tlf. 72 56 81 37. Du kan også læse mere om Familieretshusets arbejdsopgaver på www.Familieretshuset.dk. Familieretshuset Den 1. april 2019 åbnede vi dørene til Familieretshuset, hvor alle opgaver for brudte familier løses i et nyt, enstrenget familieretligt system. Ansøgningerne bliver screenet og visiteret til det forløb, som passer til den enkelte families behov. Her er der øget fokus på at styrke forældrenes samarbejde om barnets trivsel med en konflikthåndterende tilgang. Barnets trivsel er det bærende hensyn, og der er derfor oprettet en særlig børneenhed med en kontaktperson til barnet. Ansøgning Hvis du er interesseret i en af stillingerne, kan du sende en ansøgning, cv samt anden relevant dokumentation elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside senest torsdag den 8. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 13. august 2019. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.



Juridiske fuldmægtige til det familieretlige kontor i Aabenraa



Brænder du for at gøre en positiv forskel, og har du lyst til at arbejde i et kontor præget af høj faglighed? Så læs videre.



Familieretshuset har fået endnu flere spændende opgaver i vores landsdækkende visitation, og vi har derfor brug for flere dygtige kolleger.



Ud over at være et traditionelt mødekontor forestår det familieretlige kontor i Aabenraa visitation og mødebooking af de familieretlige sager til hele landet. Stillingerne er placeret i visitationen.



Arbejdsopgaver

Som juridisk fuldmægtig i Familieretskontoret skal du behandle sager om forældremyndighed, bopæl og samvær. Arbejdet i kontoret er præget af, at møder og telefonsamtaler foregår med personer i krise, hvorfor det er vigtigt, at du er god til at kommunikere og kan håndtere konfliktsituationer.

I visitationen bliver du en del af et team, som varetager den første kontakt til borgerne, når de henvender sig til Familieretshuset vedrørende forældremyndighed, bopæl og samvær. Du vil være med til at vurdere, hvordan sagerne bedst behandles samt varetage skriftlig sagsbehandling på området.



Visitationen er bindeleddet mellem borgerne og Familieretshuset i hele landet, og vi har derfor en stor berøringsflade.



Kvalifikationer

Vi lægger vægt på, at du er en dygtig jurist, og at du er indstillet på at arbejde i et dynamisk miljø, hvor vi altid har opgaver, der skal løses. Visitationen er et kontor, hvor der stilles krav både til kvaliteten i afgørelserne og til den enkelte afgørelses sagsbehandlingstid.



Du skal være personlig robust og konstruktiv i situationer præget af følelser, krisereaktioner og til tider højt konfliktniveau.

Det er ligeledes afgørende, at du er god til at formulere dig klart og præcist.



Kendskab til området er en fordel, men ikke en betingelse.



Vi tilbyder



  • Et spændende job i et kontor præget af høj faglighed.
  • Et arbejdsliv hvor ikke to dage er ens.
  • Et engageret team med en uformel omgangstone
  • Et job i en organisation med højt til loftet
  • Gode udviklingsmuligheder, fagligt såvel som personligt
  • Attraktiv pensionsordning samt aftale om flekstid


Ansættelsesvilkår

Ansættelsesområdet vil være Social- og Indenrigsministeriet med tilhørende institutioner. Du vil blive omfattet af overenskomsten for akademikere i staten. Arbejdsstedet vil være Familieretshuset i Aabenraa.



Stillingerne er på fuld tid.



Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Kirsten Rosenkilde, tlf. 72 56 79 79 eller souschef Caroline Pinnerup, tlf. 72 56 81 37. Du kan også læse mere om Familieretshusets arbejdsopgaver på www.Familieretshuset.dk.



Familieretshuset

Den 1. april 2019 åbnede vi dørene til Familieretshuset, hvor alle opgaver for brudte familier løses i et nyt, enstrenget familieretligt system. Ansøgningerne bliver screenet og visiteret til det forløb, som passer til den enkelte families behov. Her er der øget fokus på at styrke forældrenes samarbejde om barnets trivsel med en konflikthåndterende tilgang. Barnets trivsel er det bærende hensyn, og der er derfor oprettet en særlig børneenhed med en kontaktperson til barnet.



Ansøgning

Hvis du er interesseret i en af stillingerne, kan du sende en ansøgning, cv samt anden relevant dokumentation elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside senest torsdag den 8. august 2019.

Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 13. august 2019.



Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.


Familieretshuset, Afdeling AabenraaAabenraa2019-07-02T00:00:002019-08-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Jurister til visitationen i Aabenraa

Familieretshuset, Afdeling Aabenraa

Aabenraa
Juridiske fuldmægtige til det familieretlige kontor i Aabenraa Brænder du for at gøre en positiv forskel, og har du lyst til at arbejde i et kontor præget af høj faglighed? Så læs videre. Familieretshuset har fået endnu flere spændende opgaver i vor...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019