Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jurist til krydsfeltet mellem forbrugerpolitik og jura

Er du en dygtig jurist, der, ligesom os, brænder for at gøre en forskel? Så vælg en karriere i Forbrugerpolitisk Center i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. Her støber vi kuglerne til fremtidens forbrugerpolitik. Vi betjener minister, departement og Folketinget med besvarelsen af konkrete forbrugerjuridiske spørgsmål og sikrer en effektiv dansk interessevaretagelse på forbrugerområdet i EU. Forbrugerpolitisk Center (FORCE) varetager Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens forbrugerrettede aktiviteter gennem politikoplæg, lovforslag og regeludstedelse på forbrugerområdet. Sammen med styrelsens 300 engagerede kolleger arbejder vi for velfungerende markeder, der skaber vækst og høj velfærd for forbrugerne. Vi hjælper derudover med at nytænke forbrugerreguleringen på tværs af de ansvarlige ministerområder. Da forbrugerne i stigende grad handler online og via platforme, er vi bl.a. ved at gennemføre en analyse af online platformes markedsføringsmæssige virkemidler over for forbrugerne, ligesom vi er at ved undersøge, om reglerne for e-handel er tilpasset nye digitale markedsføringsmetoder. Vi lægger stor vægt på at styrke styrelsens arbejde med evidensbaseret politikudvikling fx gennem konkrete adfærdsvidenskabelige test, både som felteksperimenter og i vores eget LAB.

Arbejdsopgaver
Som jurist i FORCE skal du være med til at løfte:
- Betjening af ministeren, departementet og Folketinget på forbrugerområdet.
- Udarbejdelse og fortolkning af lovgivning på forbrugerområdet, særligt vedrørende markedsføringsloven og e-handelsloven.
- Deltagelse i diverse internationale fora blandt andet i EU og OECD-regi.
- Deltagelse i forhandlinger om EU-lovgivning på forbrugerområdet.
- Udarbejdelse af undersøgelser og analyser, der understøtter tidssvarende og effektiv forbrugerreguleringen.
- Nytænkning af forbrugerpolitikken på tværs af ministerområder og udvikle nye politiske initiativer.

Der vil være mulighed for en del rejseaktivitet i forbindelse med stillingen.

Du
Du har en relevant kandidatuddannelse (fx cand.jur. eller cand.merc.jur.), og gerne erfaring fra lignende stilling eller opgaveløsning i centraladministrationen.

Vi lægger derudover vægt på, at du:
- Er en faglig stærk jurist, der gerne har kendskab til både markedsføringslovgivningen og e-handelsloven. Det vil desuden være en fordel, hvis du har kendskab til og/eller interesse for internetret.
- Har mod på at arbejde i en politisk styret organisation.
- Vil være med til at nytænke forbrugerreguleringen og udvikle nye politiske initiativer.
- Har gode samarbejdsevner både med kollegaer og med aktører på tværs af myndigheder og brancheorganisationer.
- Trives med at arbejde i et stærkt tværfagligt miljø med mange udfordrende opgaver.
- Har fokus på at skabe resultater og tager ansvar for at nå i mål med opgaver.
- Er god i skrift og tale både på dansk og engelsk.

Vi
I FORCE vil du i alt få 22 nye kollegaer. Ud over jurister huser centeret også en række adfærdsrådgivere, der i samarbejde med centerets øvrige medarbejdere blandt andet arbejder med at udpege potentialer for at styrke forbrugernes aktive valg og derigennem styrke konkurrencen på markederne. FORCE omfatter også Forbruger Europa, som er det danske kontor i det EU-netværk, der hjælper forbrugere i Europa med at klage over grænser i EU.

Vores hverdag er præget af højt engagement, stor arbejdsglæde samt en positiv tilgang til vores kolleger og de udfordringer, vi støder på. Vi er ambitiøse, nysgerrige og undersøgende. Vi bestræber os på at tale ligefremt og åbent med hinanden, og vi vil lægge stor vægt på, at du hele tiden udvikler dig fagligt og personligt.

Du kan læse mere om styrelsen på kfst.dk, se en kort profilfilm om Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens arbejde for velfungerende markeder eller se en film om, hvordan det er at være medarbejder i styrelsen.

Generelt
Du vil blive ansat som fuldmægtig, special- eller chefkonsulent efter gældende AC-overenskomst afhængigt af dine erfaringer og kvalifikationer. Du søger stillingen ved at klikke på ’Søg stilling’-knappen nederst i annoncen eller via vores elektroniske ansøgningsmodul på kfst.dk/om-os/job/ledige-stillinger/. Din ansøgning med CV og eksamensbevis skal være modtaget senest fredag den 21. juni 2019 klokken 12.00. Samtaler til stillingen forventes gennemført i slutningen af juni.

Tiltrædelse pr. 1. august 2019.

For yderligere oplysninger om stillingen kontakt forbrugerjuridisk chef Susanne Aamann på saa@kfst.dk / 41 71 52 85 eller forbrugerpolitisk chef Flemming Steen Nielsen på flsn@kfst.dk / 23 24 27 17.

Da styrelsen ønsker, at medarbejdersammensætningen afspejler sammensætningen i samfundet, opfordres alle uanset etnisk baggrund, alder og køn til at søge.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034147Phoenix-e61ea41812019-06-04T00:00:00Jurist til krydsfeltet mellem forbrugerpolitik og juraEr du en dygtig jurist, der, ligesom os, brænder for at gøre en forskel? Så vælg en karriere i Forbrugerpolitisk Center i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. Her støber vi kuglerne til fremtidens forbrugerpolitik. Vi betjener minister, departement og Folketinget med besvarelsen af konkrete forbrugerjuridiske spørgsmål og sikrer en effektiv dansk interessevaretagelse på forbrugerområdet i EU. Forbrugerpolitisk Center (FORCE) varetager Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens forbrugerrettede aktiviteter gennem politikoplæg, lovforslag og regeludstedelse på forbrugerområdet. Sammen med styrelsens 300 engagerede kolleger arbejder vi for velfungerende markeder, der skaber vækst og høj velfærd for forbrugerne. Vi hjælper derudover med at nytænke forbrugerreguleringen på tværs af de ansvarlige ministerområder. Da forbrugerne i stigende grad handler online og via platforme, er vi bl.a. ved at gennemføre en analyse af online platformes markedsføringsmæssige virkemidler over for forbrugerne, ligesom vi er at ved undersøge, om reglerne for e-handel er tilpasset nye digitale markedsføringsmetoder. Vi lægger stor vægt på at styrke styrelsens arbejde med evidensbaseret politikudvikling fx gennem konkrete adfærdsvidenskabelige test, både som felteksperimenter og i vores eget LAB.

Arbejdsopgaver
Som jurist i FORCE skal du være med til at løfte:
- Betjening af ministeren, departementet og Folketinget på forbrugerområdet.
- Udarbejdelse og fortolkning af lovgivning på forbrugerområdet, særligt vedrørende markedsføringsloven og e-handelsloven.
- Deltagelse i diverse internationale fora blandt andet i EU og OECD-regi.
- Deltagelse i forhandlinger om EU-lovgivning på forbrugerområdet.
- Udarbejdelse af undersøgelser og analyser, der understøtter tidssvarende og effektiv forbrugerreguleringen.
- Nytænkning af forbrugerpolitikken på tværs af ministerområder og udvikle nye politiske initiativer.

Der vil være mulighed for en del rejseaktivitet i forbindelse med stillingen.

Du
Du har en relevant kandidatuddannelse (fx cand.jur. eller cand.merc.jur.), og gerne erfaring fra lignende stilling eller opgaveløsning i centraladministrationen.

Vi lægger derudover vægt på, at du:
- Er en faglig stærk jurist, der gerne har kendskab til både markedsføringslovgivningen og e-handelsloven. Det vil desuden være en fordel, hvis du har kendskab til og/eller interesse for internetret.
- Har mod på at arbejde i en politisk styret organisation.
- Vil være med til at nytænke forbrugerreguleringen og udvikle nye politiske initiativer.
- Har gode samarbejdsevner både med kollegaer og med aktører på tværs af myndigheder og brancheorganisationer.
- Trives med at arbejde i et stærkt tværfagligt miljø med mange udfordrende opgaver.
- Har fokus på at skabe resultater og tager ansvar for at nå i mål med opgaver.
- Er god i skrift og tale både på dansk og engelsk.

Vi
I FORCE vil du i alt få 22 nye kollegaer. Ud over jurister huser centeret også en række adfærdsrådgivere, der i samarbejde med centerets øvrige medarbejdere blandt andet arbejder med at udpege potentialer for at styrke forbrugernes aktive valg og derigennem styrke konkurrencen på markederne. FORCE omfatter også Forbruger Europa, som er det danske kontor i det EU-netværk, der hjælper forbrugere i Europa med at klage over grænser i EU.

Vores hverdag er præget af højt engagement, stor arbejdsglæde samt en positiv tilgang til vores kolleger og de udfordringer, vi støder på. Vi er ambitiøse, nysgerrige og undersøgende. Vi bestræber os på at tale ligefremt og åbent med hinanden, og vi vil lægge stor vægt på, at du hele tiden udvikler dig fagligt og personligt.

Du kan læse mere om styrelsen på kfst.dk, se en kort profilfilm om Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens arbejde for velfungerende markeder eller se en film om, hvordan det er at være medarbejder i styrelsen.

Generelt
Du vil blive ansat som fuldmægtig, special- eller chefkonsulent efter gældende AC-overenskomst afhængigt af dine erfaringer og kvalifikationer. Du søger stillingen ved at klikke på ’Søg stilling’-knappen nederst i annoncen eller via vores elektroniske ansøgningsmodul på kfst.dk/om-os/job/ledige-stillinger/. Din ansøgning med CV og eksamensbevis skal være modtaget senest fredag den 21. juni 2019 klokken 12.00. Samtaler til stillingen forventes gennemført i slutningen af juni.

Tiltrædelse pr. 1. august 2019.

For yderligere oplysninger om stillingen kontakt forbrugerjuridisk chef Susanne Aamann på saa@kfst.dk / 41 71 52 85 eller forbrugerpolitisk chef Flemming Steen Nielsen på flsn@kfst.dk / 23 24 27 17.

Da styrelsen ønsker, at medarbejdersammensætningen afspejler sammensætningen i samfundet, opfordres alle uanset etnisk baggrund, alder og køn til at søge.

2019-06-22T09:51:14.170 Er du en dygtig jurist, der, ligesom os, brænder for at gøre en forskel? Så vælg en karriere i Forbrugerpolitisk Center i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. Her støber vi kuglerne til fremtidens forbrugerpolitik. Vi betjener minister, departement og Folketinget med besvarelsen af konkrete forbrugerjuridiske spørgsmål og sikrer en effektiv dansk interessevaretagelse på forbrugerområdet i EU. Forbrugerpolitisk Center (FORCE) varetager Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens forbrugerrettede aktiviteter gennem politikoplæg, lovforslag og regeludstedelse på forbrugerområdet. Sammen med styrelsens 300 engagerede kolleger arbejder vi for velfungerende markeder, der skaber vækst og høj velfærd for forbrugerne. Vi hjælper derudover med at nytænke forbrugerreguleringen på tværs af de ansvarlige ministerområder. Da forbrugerne i stigende grad handler online og via platforme, er vi bl.a. ved at gennemføre en analyse af online platformes markedsføringsmæssige virkemidler over for forbrugerne, ligesom vi er at ved undersøge, om reglerne for e-handel er tilpasset nye digitale markedsføringsmetoder. Vi lægger stor vægt på at styrke styrelsens arbejde med evidensbaseret politikudvikling fx gennem konkrete adfærdsvidenskabelige test, både som felteksperimenter og i vores eget LAB. Arbejdsopgaver Som jurist i FORCE skal du være med til at løfte: - Betjening af ministeren, departementet og Folketinget på forbrugerområdet. - Udarbejdelse og fortolkning af lovgivning på forbrugerområdet, særligt vedrørende markedsføringsloven og e-handelsloven. - Deltagelse i diverse internationale fora blandt andet i EU og OECD-regi. - Deltagelse i forhandlinger om EU-lovgivning på forbrugerområdet. - Udarbejdelse af undersøgelser og analyser, der understøtter tidssvarende og effektiv forbrugerreguleringen. - Nytænkning af forbrugerpolitikken på tværs af ministerområder og udvikle nye politiske initiativer. Der vil være mulighed for en del rejseaktivitet i forbindelse med stillingen. Du Du har en relevant kandidatuddannelse (fx cand.jur. eller cand.merc.jur.), og gerne erfaring fra lignende stilling eller opgaveløsning i centraladministrationen. Vi lægger derudover vægt på, at du: - Er en faglig stærk jurist, der gerne har kendskab til både markedsføringslovgivningen og e-handelsloven. Det vil desuden være en fordel, hvis du har kendskab til og eller interesse for internetret. - Har mod på at arbejde i en politisk styret organisation. - Vil være med til at nytænke forbrugerreguleringen og udvikle nye politiske initiativer. - Har gode samarbejdsevner både med kollegaer og med aktører på tværs af myndigheder og brancheorganisationer. - Trives med at arbejde i et stærkt tværfagligt miljø med mange udfordrende opgaver. - Har fokus på at skabe resultater og tager ansvar for at nå i mål med opgaver. - Er god i skrift og tale både på dansk og engelsk. Vi I FORCE vil du i alt få 22 nye kollegaer. Ud over jurister huser centeret også en række adfærdsrådgivere, der i samarbejde med centerets øvrige medarbejdere blandt andet arbejder med at udpege potentialer for at styrke forbrugernes aktive valg og derigennem styrke konkurrencen på markederne. FORCE omfatter også Forbruger Europa, som er det danske kontor i det EU-netværk, der hjælper forbrugere i Europa med at klage over grænser i EU. Vores hverdag er præget af højt engagement, stor arbejdsglæde samt en positiv tilgang til vores kolleger og de udfordringer, vi støder på. Vi er ambitiøse, nysgerrige og undersøgende. Vi bestræber os på at tale ligefremt og åbent med hinanden, og vi vil lægge stor vægt på, at du hele tiden udvikler dig fagligt og personligt. Du kan læse mere om styrelsen på kfst.dk, se en kort profilfilm om Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens arbejde for velfungerende markeder eller se en film om, hvordan det er at være medarbejder i styrelsen. Generelt Du vil blive ansat som fuldmægtig, special- eller chefkonsulent efter gældende AC-overenskomst afhængigt af dine erfaringer og kvalifikationer. Du søger stillingen ved at klikke på Søg stilling -knappen nederst i annoncen eller via vores elektroniske ansøgningsmodul på kfst.dk om-os job ledige-stillinger . Din ansøgning med CV og eksamensbevis skal være modtaget senest fredag den 21. juni 2019 klokken 12.00. Samtaler til stillingen forventes gennemført i slutningen af juni. Tiltrædelse pr. 1. august 2019. For yderligere oplysninger om stillingen kontakt forbrugerjuridisk chef Susanne Aamann på saa@kfst.dk 41 71 52 85 eller forbrugerpolitisk chef Flemming Steen Nielsen på flsn@kfst.dk 23 24 27 17. Da styrelsen ønsker, at medarbejdersammensætningen afspejler sammensætningen i samfundet, opfordres alle uanset etnisk baggrund, alder og køn til at søge.11jobnete61ea418100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123263&DepartmentId=6208&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3537252Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen11Carl Jacobsens Vej 352500ValbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769875JobNet4997241499724110029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e61ea418https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e61ea418https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e61ea418&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e61ea418&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Jura_og_retsvaesen/1.jpgJurist til krydsfeltet mellem forbrugerpolitik og jura12007991Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen361950847noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330084540Erfaren jurist søgesRobot Er du en dygtig juridisk formidler? Og har du lyst til at være en del af et fagligt stærkt miljø? Om jobbet Til vores team af jurister og specialister søger vi en fagligt velfunderet jurist med gode formidlingsevner. Du får bl.a. medansvar for det juridiske indhold i onlineproduktet Lovguide Danske A-kasser, hvor det vil være din opgave at udarbejde juridiske guider, der formidler og oversætter lovgivning og andre retskilder. Du skal løbende sikre produktets kvalitet og relevans i samarbejde med kollegaer, kunder og brugere. Du kommer både til at arbejde selvstændigt og i et tæt samarbejde med det øvrige team. Som jurist i Schultz vil dine opgaver bl.a. være at: Holde dig skarp og løbende orienteret inden for retsområdet via lovovervågning, nyhedsbreve, konferencer, netværk mv. Udarbejde og redigere juridiske guider og procesbeskrivelser til sagsbehandlere Undervise sagsbehandlere i reglerne Samarbejde og sparre med jurister og øvrige fagkollegaer, forretningsudviklere, it-udviklere og sælgere om udviklingen af nye produkter i Schultz Bidrage med juridisk sparring til informationsportalen Schultz Legal Om dig Du er uddannet jurist og du har muligvis erfaring fra en a-kasse eller en faglig organisation. Du kan også have erfaring fra en styrelse eller et ministerie. Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejdsret og eller til lovgivningen på A-kasseområdet. Du kan ubesværet sætte dig ind i nye retsområder, og du kan lide at have mange bolde i luften. Du er en dygtig formidler, du er sikker i dansk retskrivning, og du forstår at gøre jura og komplicerede regler lettilgængeligt og forståelig for personer uden juridisk baggrund. Da en del af stillingen omfatter undervisning af vores brugere, er det vigtigt, at du kan lide at undervise og har lyst til at være med til at udvikle vores faglige kurser i samarbejde med dine kollegaer. Endelig er du en god og hjælpsom kollega, som er glad for at samarbejde med andre om at skabe relevante og brugervenlige løsninger. Vi tilbyder Et job i et hus med mange fagligheder og masser af imødekommende, engagerede og kompetente kollegaer. I teamet prioriterer vi det gode samarbejde og den faglige sparring højt. Vores tone er uformel, og det faglige engagement er stort. Schultz er en virksomhed i udvikling og vækst, vores struktur er flad, og som medarbejder har du gode muligheder for at være med til at præge dit job og dine opgaver. Vi udvikler hele tiden nye produkter og løsninger. Som et nyt produkt og i et tæt samarbejde med Danske Advokater lancerer vi Danmarks nye juridiske informationstjeneste Schultz Legal, som bliver fremtidens informationssøgningsportal til jurister og advokater. Som medarbejder hos os får du: En arbejdsplads med et højt fagligt niveau Fleksibilitet i hverdagen Frokostordning, massageordning, fredagsbar, løbeklub, årlig fællesrejse m.m. Pensions- sundhedsordning Central beliggenhed i Spinderiet lige ved Valby Station. Interesseret? Send din ansøgning senest den 8. oktober. Stillingen er med tiltrædelse så hurtigt som muligt. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte redaktionschef, Siri Ljungberg, mobil 2615 7728. Vi glæder os til at høre fra dig. Om Schultz Schultz har omkring 160 ansatte, som alle gør en forskel. Schultz har udviklet sig fra at være en stærk informations- og indholdsleverandør til nu også at være en markant it-leverandør, der udvikler løsninger til digitalisering af den offentlige sagsbehandling og administration. Vi er i dag en markedsledende leverandør af lovinformationsportaler og it-understøttelse af arbejdsgange til både private virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder med mere end 700.000 bruger på vores løsninger.

Er du en dygtig juridisk formidler? Og har du lyst til at være en del af et fagligt stærkt miljø?

Om jobbet

Til vores team af jurister og specialister søger vi en fagligt velfunderet jurist med gode formidlingsevner.

Du får bl.a. medansvar for det juridiske indhold i onlineproduktet Lovguide Danske A-kasser, hvor det vil være din opgave at udarbejde juridiske guider, der formidler og oversætter lovgivning og andre retskilder. Du skal løbende sikre produktets kvalitet og relevans i samarbejde med kollegaer, kunder og brugere. Du kommer både til at arbejde selvstændigt og i et tæt samarbejde med det øvrige team.

Som jurist i Schultz vil dine opgaver bl.a. være at:

  • Holde dig skarp og løbende orienteret inden for retsområdet via lovovervågning, nyhedsbreve, konferencer, netværk mv.
  • Udarbejde og redigere juridiske guider og procesbeskrivelser til sagsbehandlere
  • Undervise sagsbehandlere i reglerne
  • Samarbejde og sparre med jurister og øvrige fagkollegaer, forretningsudviklere, it-udviklere og sælgere om udviklingen af nye produkter i Schultz
  • Bidrage med juridisk sparring til informationsportalen Schultz Legal

Om dig

Du er uddannet jurist og du har muligvis erfaring fra en a-kasse eller en faglig organisation. Du kan også have erfaring fra en styrelse eller et ministerie. Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejdsret og/eller til lovgivningen på A-kasseområdet.

Du kan ubesværet sætte dig ind i nye retsområder, og du kan lide at have mange bolde i luften.

Du er en dygtig formidler, du er sikker i dansk retskrivning, og du forstår at gøre jura og komplicerede regler lettilgængeligt og forståelig for personer uden juridisk baggrund.

Da en del af stillingen omfatter undervisning af vores brugere, er det vigtigt, at du kan lide at undervise og har lyst til at være med til at udvikle vores faglige kurser i samarbejde med dine kollegaer.

Endelig er du en god og hjælpsom kollega, som er glad for at samarbejde med andre om at skabe relevante og brugervenlige løsninger.

Vi tilbyder

Et job i et hus med mange fagligheder og masser af imødekommende, engagerede og kompetente kollegaer. I teamet prioriterer vi det gode samarbejde og den faglige sparring højt. Vores tone er uformel, og det faglige engagement er stort.

Schultz er en virksomhed i udvikling og vækst, vores struktur er flad, og som medarbejder har du gode muligheder for at være med til at præge dit job og dine opgaver.

Vi udvikler hele tiden nye produkter og løsninger. Som et nyt produkt og i et tæt samarbejde med Danske Advokater lancerer vi Danmarks nye juridiske informationstjeneste – Schultz Legal, som bliver fremtidens informationssøgningsportal til jurister og advokater.

Som medarbejder hos os får du:

  • En arbejdsplads med et højt fagligt niveau
  • Fleksibilitet i hverdagen
  • Frokostordning, massageordning, fredagsbar, løbeklub, årlig fællesrejse m.m.
  • Pensions- & sundhedsordning
  • Central beliggenhed i Spinderiet lige ved Valby Station.


Interesseret?

Send din ansøgning senest den 8. oktober. Stillingen er med tiltrædelse så hurtigt som muligt.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte redaktionschef, Siri Ljungberg, mobil 2615 7728.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Om Schultz

Schultz har omkring 160 ansatte, som alle gør en forskel. Schultz har udviklet sig fra at være en stærk informations- og indholdsleverandør til nu også at være en markant it-leverandør, der udvikler løsninger til digitalisering af den offentlige sagsbehandling og administration. Vi er i dag en markedsledende leverandør af lovinformationsportaler og it-understøttelse af arbejdsgange til både private virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder med mere end 700.000 bruger på vores løsninger.

 

J H SCHULTZ INFORMATION A/SValby2019-09-10T00:00:002019-10-08T00:00:00
330084233Jurastuderende til Justitsministeriets områdeRobot Jurastuderende til Justitsministeriets område Vi tilbyder dig et studierelevant job i et spændende og stærkt fagligt miljø, hvor kvaliteten af arbejdet vægtes højt. Arbejdet varierer alt efter den enkelte stilling, men består bl.a. i udarbejdelse af notater, konkret juridisk sagsbehandling, informationssøgning mv. Jobbet vil give dig et godt indblik i arbejdet som fuldmægtig inden for Justitsministeriets område. Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid vil udgøre 15 timer. Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK). Vi søger dygtige og motiverede jurastuderende på 2. eller 3. år af grunduddannelsen eller på overbygningen til studenterstillinger i: - Justitsministeriets departement og - Civilstyrelsen i Viborg. Du kan søge stillingerne elektronisk, og din ansøgning skal være modtaget inden udgangen af den 25. september 2019. Ansøgningen vedlægges CV, karakterudskrifter og eventuelle udtalelser fra tidligere arbejdsgivere. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingerne. Vi forventer at afholde samtaler løbende. Find mere information om Justitsministeriets område på www.justitsministeriet.dk under punktet Karriere. Du er desuden velkommen til at kontakte fuldmægtig Lasse Lykke Gregersen på telefon 29 63 85 99, hvis du vil vide mere om ansættelse som student på Justitsministeriets område.Jurastuderende til Justitsministeriets område

Vi tilbyder

dig et studierelevant job i et spændende og stærkt fagligt miljø, hvor kvaliteten af arbejdet vægtes højt. Arbejdet varierer alt efter den enkelte stilling, men består bl.a. i udarbejdelse af notater, konkret juridisk sagsbehandling, informationssøgning mv.

Jobbet vil give dig et godt indblik i arbejdet som fuldmægtig inden for Justitsministeriets område.

Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid vil udgøre 15 timer. Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK).

Vi søger

dygtige og motiverede jurastuderende på 2. eller 3. år af grunduddannelsen eller på overbygningen til studenterstillinger i:

- Justitsministeriets departement og

- Civilstyrelsen i Viborg.

Du kan søge

stillingerne elektronisk, og din ansøgning skal være modtaget inden udgangen af den 25. september 2019.

Ansøgningen vedlægges CV, karakterudskrifter og eventuelle udtalelser fra tidligere arbejdsgivere.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingerne.

Vi forventer at afholde samtaler løbende.

Find mere information om Justitsministeriets område på www.justitsministeriet.dk under punktet Karriere. Du er desuden velkommen til at kontakte fuldmægtig Lasse Lykke Gregersen på telefon 29 63 85 99, hvis du vil vide mere om ansættelse som student på Justitsministeriets område.

JustisministerietKøbenhavn K2019-09-04T00:00:002019-10-25T00:00:00
330083768Jurist(er) på specialistniveau til bekæmpelse af organiseret kriminalitet og særlovskriminalitet søges til RigsadvokatenRobot Er du en faglig dygtig jurist med handlekraft, politisk tæft og praktisk erfaring fra arbejde med bekæmpelse af organiseret kriminalitet eller særlovskriminalitet? Har du lyst til at arbejde med faglige udfordringer i Kvalitetsafdelingen? Så er du rette kandidat. Opgaven Som specialkonsulent hos Rigsadvokaten skal du i samarbejde med politikredsene og de regionale statsadvokater løse en række forskellige opgaver på et højt fagligt niveau. Du skal bla. besvare høringer over lovudkast samt medvirke ved implementering af lovændringer og udfærdigelse af bidrag til folketingsspørgsmål. Som specialkonsulent i Kvalitetsafdelingen indgår du også i et tæt samarbejde med Justitsministeriet. Det gælder navnlig i forhold til policy udvikling, nye lovgivningsinitiativer og ministerbetjening på strafferetsområdet. Herudover vil du skulle arbejde med specifikke faglige udviklingsopgaver, hvor du indgår i et samarbejde med de øvrige aktører i straffesagskæden, herunder via deltagelse i projektgrupper og arbejdsgrupper, hvor opgaven er at varetage anklagemyndighedens interesser og samtidig sikre udvikling af løsninger til gavn for hele straffesagskæden. Du vil opnå erfaring med at udvikle og koordinere fagområder, herunder via ledelse af faglige netværk inden for organiseret kriminalitet og særlovskriminalitet. Dig Du er en dygtig jurist (cand.jur.) med erfaring fra en statslig myndighed. Du har et indgående kendskab til offentlige myndigheder og praktisk erfaring fra en ansættelse i anklagemyndigheden. Du har lyst og evne til at løse større og komplicerede juridiske opgaver selvstændigt og på et højt fagligt niveau. Derudover har du lyst til at deltage i udviklingen af straffesagskæden og sikre implementering af lovændringer i alle dele af organisationen. Du har en stor arbejdskapacitet - er handlekraftig, engageret og god til at samarbejde også med eksterne samarbejdspartnere. Os Vi giver dig et udviklende job på en dynamisk arbejdsplads med alsidige og udfordrende opgaver. Vi har et stærkt og uhøjtideligt socialt fællesskab, og du vil kunne sparre med dygtige kolleger og ledere. Du vil få et bredt kendskab til en række forskelligartede opgaver inden for en stor organisation. Opgaverne er alsidige, og du vil få udfordret dine juridiske og administrative evner, fordi vi stiller høje krav til selvstændighed, grundighed, kvalitet og din evne til skriftlig formidling. Vi lægger samtidig vægt på nytænkning og udviklingsfokus med henblik på forsat at fremme en løbende udvikling af anklagemyndigheden. Vilkår Du bliver lønmæssigt indplaceret som special- eller chefkonsulent i henhold til AC-overenskomsten, medmindre du i forvejen er tjenestemand. Hvis du er ansat på Justitsministeriets ansættelsesområde, bevarer du dit ansættelsesområde. Søger du? Har du lyst til at blive en del af anklagemyndigheden, skal du sende en ansøgning med CV og evt. udtalelse, som skal være Rigsadvokaten i hænde senest den 19. september 2019. Du søger stillingen via nedenstående link. Der afholdes samtaler mandag den 23. september 2019. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicestatsadvokat Kathrine Krejbjerg på tlf. 3033 0219 eller e-mail kkr003@ankl.dk eller HR-jurist Maja Severini på tlf. 3033 1767 eller e-mail mbr042@ankl.dk.Er du en faglig dygtig jurist med handlekraft, politisk tæft og praktisk erfaring fra arbejde med bekæmpelse af organiseret kriminalitet eller særlovskriminalitet? Har du lyst til at arbejde med faglige udfordringer i Kvalitetsafdelingen? Så er du rette kandidat.

Opgaven
Som specialkonsulent hos Rigsadvokaten skal du i samarbejde med politikredsene og de regionale statsadvokater løse en række forskellige opgaver på et højt fagligt niveau. Du skal bla. besvare høringer over lovudkast samt medvirke ved implementering af lovændringer og udfærdigelse af bidrag til folketingsspørgsmål.

Som specialkonsulent i Kvalitetsafdelingen indgår du også i et tæt samarbejde med Justitsministeriet. Det gælder navnlig i forhold til policy udvikling, nye lovgivningsinitiativer og ministerbetjening på strafferetsområdet.

Herudover vil du skulle arbejde med specifikke faglige udviklingsopgaver, hvor du indgår i et samarbejde med de øvrige aktører i straffesagskæden, herunder via deltagelse i projektgrupper og arbejdsgrupper, hvor opgaven er at varetage anklagemyndighedens interesser og samtidig sikre udvikling af løsninger til gavn for hele straffesagskæden.

Du vil opnå erfaring med at udvikle og koordinere fagområder, herunder via ledelse af faglige netværk – inden for organiseret kriminalitet og særlovskriminalitet.

Dig
Du er en dygtig jurist (cand.jur.) med erfaring fra en statslig myndighed. Du har et indgående kendskab til offentlige myndigheder og praktisk erfaring fra en ansættelse i anklagemyndigheden.

Du har lyst og evne til at løse større og komplicerede juridiske opgaver selvstændigt og på et højt fagligt niveau. Derudover har du lyst til at deltage i udviklingen af straffesagskæden og sikre implementering af lovændringer i alle dele af organisationen. Du har en stor arbejdskapacitet - er handlekraftig, engageret og god til at samarbejde – også med eksterne samarbejdspartnere.

Os
Vi giver dig et udviklende job på en dynamisk arbejdsplads med alsidige og udfordrende opgaver. Vi har et stærkt og uhøjtideligt socialt fællesskab, og du vil kunne sparre med dygtige kolleger og ledere.

Du vil få et bredt kendskab til en række forskelligartede opgaver inden for en stor organisation. Opgaverne er alsidige, og du vil få udfordret dine juridiske og administrative evner, fordi vi stiller høje krav til selvstændighed, grundighed, kvalitet og din evne til skriftlig formidling. Vi lægger samtidig vægt på nytænkning og udviklingsfokus med henblik på forsat at fremme en løbende udvikling af anklagemyndigheden.

Vilkår
Du bliver lønmæssigt indplaceret som special- eller chefkonsulent i henhold til AC-overenskomsten, medmindre du i forvejen er tjenestemand.

Hvis du er ansat på Justitsministeriets ansættelsesområde, bevarer du dit ansættelsesområde.

Søger du?
Har du lyst til at blive en del af anklagemyndigheden, skal du sende en ansøgning med CV og evt. udtalelse, som skal være Rigsadvokaten i hænde senest den 19. september 2019.

Du søger stillingen via nedenstående link.

Der afholdes samtaler mandag den 23. september 2019.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicestatsadvokat Kathrine Krejbjerg på tlf. 3033 0219 eller e-mail kkr003@ankl.dk eller HR-jurist Maja Severini på tlf. 3033 1767 eller e-mail mbr042@ankl.dk.

RigsadvokatenKøbenhavn K2019-09-04T00:00:002019-09-19T00:00:00
330082651IT Contract ManagerRobot Vil du være med til at finde nye optimeringspotentialer i Banedanmark? I Banedanmark vil vi gerne have fuld værdi af vores kontrakter, hvorfor vi søger endnu en IT Contract Manager til vores IT-afdeling. Vi har et stort ønske om at mestre disciplinerne inden for kontraktstyring, og der er derfor igangsat en række projekter og tiltage, som du får rig mulighed for at bidrage og deltage i. Du vil indgå i staben, som er et team bestående af 9 medarbejdere og en student, der refererer direkte til it-chefen i Banedanmark. Vores afdeling er præget af en uformel omgangstone, hvor der både er plads til fordybelse og snakke henover bordene. Vi vægter det sociale samspil højt og er et team præget af gåpåmod og godt humør. Et job med høj faglighed og næse for den gode kontrakt Du skal, i samarbejde med din kollega, lave en kontinuerlig og struktureret opfølgning af vores it-kontrakter, for at sikre at vi hele tiden har opdaterede aftaler og ikke går glip af potentielle optimeringspotentialer. Dette indebærer, at du får en varieret hverdag som indeholder fortolkninger og forhandlinger af kontrakter, koncipering og mindre konkurrenceudsættelser. Du vil indgå i samarbejdet med både Banedanmarks øvrige forretningsområde og vores leverandører for at sikre at kontrakterne overholdes og at Banedanmark får fuld udnyttelse af de indgåede kontrakter. Herudover vil du skulle rådgive om forskellige kontraktformer (K01, K02, K03, MS-aftalerne og SKI) samt gøre dit til, at interne regler samt lovgivning overholdes. Du vil også skulle bistå vores License Manager i forbindelse med indkøb af licenser og fortolkning af licensregler aftalevilkår med henblik på at sikre, at vi er fuldt compliant og udnytter vores licenser optimalt. Drivkraft og analytiske kompetencer Vi forestiller os, at du har 3-5 år erfaring med en juridisk baggrund, såsom cand.merc.jur eller cand.jur. Du skal besidde stærke analytiske kompetencer og formidlingsevner både skriftligt og mundtligt. Dette er vigtigt, da en stor del af jobbet er at formidle kommercielle og kontraktlige problemstillinger på en letforståelig måde. Du er med til at sikre de bedst mulige kontraktvilkår, der kan dække Banedanmarks behov inden for den økonomiske ramme. Det er derfor også vigtigt, at du har flair for it og er god til at sætte dig ind i tekniske koncepter. Du tager selvstændigt initiativ og beslutninger og kan styre dine opgaver i mål. Desuden er du opsøgende over for kolleger rundt i organisationen. Da jobbet inkluderer stor kontakt på alle niveauer i organisationen er det nødvendigt at din kommunikation er klar og imødekommende. Mange af opgaverne har skarpe deadlines og kræver en strukturel tilgang. Du skal derfor både kunne arbejde selvstændigt og kunne indgå i forskellige sammenhænge på tværs i Banedanmark, herunder deltagelse i udbudsforretningerne med indkøbsafdelingens udbudsjurister. Løn Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Thomas Fænø. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Vil du være med til at finde nye optimeringspotentialer i Banedanmark?

I Banedanmark vil vi gerne have fuld værdi af vores kontrakter, hvorfor vi søger endnu en IT Contract Manager til vores IT-afdeling. Vi har et stort ønske om at mestre disciplinerne inden for kontraktstyring, og der er derfor igangsat en række projekter og tiltage, som du får rig mulighed for at bidrage og deltage i.

Du vil indgå i staben, som er et team bestående af 9 medarbejdere og en student, der refererer direkte til it-chefen i Banedanmark. Vores afdeling er præget af en uformel omgangstone, hvor der både er plads til fordybelse og snakke henover bordene. Vi vægter det sociale samspil højt og er et team præget af gåpåmod og godt humør.

Et job med høj faglighed og næse for den gode kontrakt

Du skal, i samarbejde med din kollega, lave en kontinuerlig og struktureret opfølgning af vores it-kontrakter, for at sikre at vi hele tiden har opdaterede aftaler og ikke går glip af potentielle optimeringspotentialer. Dette indebærer, at du får en varieret hverdag som indeholder fortolkninger og forhandlinger af kontrakter, koncipering og mindre konkurrenceudsættelser.

Du vil indgå i samarbejdet med både Banedanmarks øvrige forretningsområde og vores leverandører for at sikre at kontrakterne overholdes og at Banedanmark får fuld udnyttelse af de indgåede kontrakter. Herudover vil du skulle rådgive om forskellige kontraktformer (K01, K02, K03, MS-aftalerne og SKI) samt gøre dit til, at interne regler samt lovgivning overholdes.

Du vil også skulle bistå vores License Manager i forbindelse med indkøb af licenser og fortolkning af licensregler/aftalevilkår med henblik på at sikre, at vi er fuldt compliant og udnytter vores licenser optimalt.

Drivkraft og analytiske kompetencer

Vi forestiller os, at du har 3-5 år erfaring med en juridisk baggrund, såsom cand.merc.jur eller cand.jur.

Du skal besidde stærke analytiske kompetencer og formidlingsevner både skriftligt og mundtligt. Dette er vigtigt, da en stor del af jobbet er at formidle kommercielle og kontraktlige problemstillinger på en letforståelig måde. Du er med til at sikre de bedst mulige kontraktvilkår, der kan dække Banedanmarks behov inden for den økonomiske ramme. Det er derfor også vigtigt, at du har flair for it og er god til at sætte dig ind i tekniske koncepter. Du tager selvstændigt initiativ og beslutninger og kan styre dine opgaver i mål. Desuden er du opsøgende over for kolleger rundt i organisationen. Da jobbet inkluderer stor kontakt på alle niveauer i organisationen er det nødvendigt at din kommunikation er klar og imødekommende.

Mange af opgaverne har skarpe deadlines og kræver en strukturel tilgang. Du skal derfor både kunne arbejde selvstændigt og kunne indgå i forskellige sammenhænge på tværs i Banedanmark, herunder deltagelse i udbudsforretningerne med indkøbsafdelingens udbudsjurister.

Løn

Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Thomas Fænø. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-09-02T00:00:002019-09-23T00:00:00
330081338SKARP ANALYTIKER TIL LIGEBEHANDLINGSOMRÅDETRobot Vil du være med til at arbejde for lige muligheder og bekæmpe diskrimination i Danmark? Trives du med at arbejde i et team med egne individuelle opgaver, men med et fælles mål? Så er du måske vores kommende analytiker i ligebehandlingsafdelingen. Ligebehandlingsafdelingen arbejder med at understøtte og undersøge Danmarks menneskeretlige forpligtelser. Vi arbejder med at udføre tværfaglige analyser af, hvordan de menneskeretlige forpligtelser gennemføres i praksis. Målet er at skabe positiv forandring. Du vil i dit arbejde skulle udarbejde selvstændige rapporter og dermed arbejde med hele processen fra udformning af analysedesign til indhentning og analyse af data, samarbejde med eksterne eksperter og fagfolk, samt rapportskrivning. Analyserne danner grundlag for instituttets arbejde med at rådgive og fremsætte anbefalinger til politikere og andre beslutningstagere om, hvordan vi Danmark kan fremme lige muligheder for alle uanset handicap, etnicitet eller køn. Du vil som udgangspunkt være tilknyttet ligebehandlingsafdelingens handicapteam. Udover at arbejde med problemstillinger, som vedrører handicap, vil du også samarbejde med resten af afdelingen og huset om andre emner. Dine styrker og kompetencer: Relevant samfundsvidenskabelig akademisk uddannelse (fx sociologi, statskundskab eller antropologi) Arbejdsmæssig erfaring med udarbejdelse af analyser og undersøgelser fx inden for områderne ligebehandling, menneskeret og udsatte marginaliserede grupper God metodisk forståelse, herunder erfaring med gennemførelse af interviews og bearbejdning af statistik. Erfaring med registerdata og statistikprogrammer er en fordel, men ikke et krav. Præcis formidler både på dansk og engelsk Særlig viden eller erfaring med ligebehandlingsområdet er en fordel, men ikke et krav. LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg. ANSØGNING Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via linket på vores hjemmeside senest 20. september 2019 kl. 12.00. Vi vil gerne besætte stillingen hurtigst muligt. Vi forventer at holde samtaler i uge 40 og 41. Vi ønsker at være en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere til at søge. KONTAKT Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte teamleder Nikolaj Nielsen på tlf. 9132 5611.Vil du være med til at arbejde for lige muligheder og bekæmpe diskrimination i Danmark? Trives du med at arbejde i et team med egne individuelle opgaver, men med et fælles mål? Så er du måske vores kommende analytiker i ligebehandlingsafdelingen.

Ligebehandlingsafdelingen arbejder med at understøtte og undersøge Danmarks menneskeretlige forpligtelser. Vi arbejder med at udføre tværfaglige analyser af, hvordan de menneskeretlige forpligtelser gennemføres i praksis. Målet er at skabe positiv forandring.



Du vil i dit arbejde skulle udarbejde selvstændige rapporter og dermed arbejde med hele processen fra udformning af analysedesign til indhentning og analyse af data, samarbejde med eksterne eksperter og fagfolk, samt rapportskrivning. Analyserne danner grundlag for instituttets arbejde med at rådgive og fremsætte anbefalinger til politikere og andre beslutningstagere om, hvordan vi Danmark kan fremme lige muligheder for alle uanset handicap, etnicitet eller køn.

Du vil som udgangspunkt være tilknyttet ligebehandlingsafdelingens handicapteam.

Udover at arbejde med problemstillinger, som vedrører handicap, vil du også samarbejde med resten af afdelingen og huset om andre emner.

Dine styrker og kompetencer:

  • Relevant samfundsvidenskabelig akademisk uddannelse (fx sociologi, statskundskab eller antropologi)
  • Arbejdsmæssig erfaring med udarbejdelse af analyser og undersøgelser – fx inden for områderne ligebehandling, menneskeret og udsatte/marginaliserede grupper
  • God metodisk forståelse, herunder erfaring med gennemførelse af interviews og bearbejdning af statistik. Erfaring med registerdata og statistikprogrammer er en fordel, men ikke et krav.
  • Præcis formidler både på dansk og engelsk
  • Særlig viden eller erfaring med ligebehandlingsområdet er en fordel, men ikke et krav.




LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR

Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg.



ANSØGNING

Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via linket på vores hjemmeside senest 20. september 2019 kl. 12.00.



Vi vil gerne besætte stillingen hurtigst muligt. Vi forventer at holde samtaler i uge 40 og 41.



Vi ønsker at være en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere til at søge.



KONTAKT

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte teamleder Nikolaj Nielsen på tlf. 9132 5611.



Institut for MenneskerettighederKøbenhavn K2019-08-30T00:00:002019-09-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren jurist søges

J H SCHULTZ INFORMATION A/S

Valby
Er du en dygtig juridisk formidler? Og har du lyst til at være en del af et fagligt stærkt miljø? Om jobbet Til vores team af jurister og specialister søger vi en fagligt velfunderet jurist med gode formidlingsevner. Du får bl.a. medansvar for det j...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:8. oktober 2019

Jurastuderende til Justitsministeriets område

Justisministeriet

København K
Jurastuderende til Justitsministeriets område Vi tilbyder dig et studierelevant job i et spændende og stærkt fagligt miljø, hvor kvaliteten af arbejdet vægtes højt. Arbejdet varierer alt efter den enkelte stilling, men består bl.a. i udarbejdelse af...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

Jurist(er) på specialistniveau til bekæmpelse af organiseret kriminalitet og særlovskriminalitet søges til Rigsadvokaten

Rigsadvokaten

København K
Er du en faglig dygtig jurist med handlekraft, politisk tæft og praktisk erfaring fra arbejde med bekæmpelse af organiseret kriminalitet eller særlovskriminalitet? Har du lyst til at arbejde med faglige udfordringer i Kvalitetsafdelingen? Så er du r...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:19. september 2019

IT Contract Manager

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vil du være med til at finde nye optimeringspotentialer i Banedanmark? I Banedanmark vil vi gerne have fuld værdi af vores kontrakter, hvorfor vi søger endnu en IT Contract Manager til vores IT-afdeling. Vi har et stort ønske om at mestre discipline...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

SKARP ANALYTIKER TIL LIGEBEHANDLINGSOMRÅDET

Institut for Menneskerettigheder

København K
Vil du være med til at arbejde for lige muligheder og bekæmpe diskrimination i Danmark? Trives du med at arbejde i et team med egne individuelle opgaver, men med et fælles mål? Så er du måske vores kommende analytiker i ligebehandlingsafdelingen. Li...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:20. september 2019