Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jurist til Service & Kunder i Københavns Ejendomme & Indkøb

Vi søger en jurist til sektionen SOF/SUF (Socialforvaltningen/Sundheds- og Omsorgsforvaltningen) under centret Service & Kunder.
 
Her arbejder vi med en lang række opgaver for og med kommunens forvaltninger. Vi forhandler og indgår lejekontrakter, vi håndterer juridiske og økonomiske opgaver i de løbende lejeforhold, administrerer lejebetalinger, varetager løbende driftsopgaver og meget andet.
 
Du kommer konkret til at løse varierende opgaver som fx:  
  • Indgåelse og forhandlinger af lejekontrakter  
  • Udarbejdelse af kontrakter og allongeopsigelser  
  • Fraflytninger og juridiske spørgsmål, som relaterer sig til kommunens lejeaftaler  
  • Besvarelse af spørgsmål vedrørende kommunens ejendomsportefølje  
  • Udfærdigelse af politiske indstillinger, høringssvar, borgmester- og politikersvar
Din profil  
Vi prioriterer kandidater, der er cand.jur. eller cand.merc.jur., og nyuddannede er velkomne til at søge.  
 
Fagligt lægger vi vægt på 
  • Interesse for og kendskab til ejendomsområdet, herunder gerne erhverslejeret  
  • Politisk forståelse  
  • Et godt overblik og evnen til at styre opgaverne i en travl hverdag  
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og målrettet med opgaverne og nå resultater  
  • Evnen til at indgå i og styre samarbejde på tværs af organisationen
Personligt lægger vi vægt på 
  • Et godt humør og positivt bidrag til arbejdspladsen  
  • Udadvendthed og initiativrig tilgang til dit arbejde, og at du trives med en uformel tone i et åbent og livligt kontormiljø  
  • Ansvarsbevidsthed 
Vi tilbyder  
  • En varieret arbejdsdag med fart på og løbende kontakt med kunder og kolleger  
  • Spændende opgaver med en af Danmarks største ejendomsporteføljer og mulighed for at sætte dit præg på din egen dagligdag og virksomhedens udvikling  
  • Gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt  
  • Engagerede og dygtige kolleger, som fokuserer på samarbejde om løsningerne med fokus på udvikling og tværfaglig videndeling  
  • En høj grad af selvstændighed i jobbet med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og privatliv  
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er gennemsnitligt 37 timer ugentligt.  
Forventet tiltrædelsesdato: Snarest og senest den 1. april 2018. 
 
Vil du vide mere?  
Yderligere oplysninger kan indhentes hos sektionschef Søren Andersen på 2466 3084.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest den søndag 25. februar 2018
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 9.   
 
Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum  
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv.
Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for dem, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger.
Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr.
Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk  
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329758285Phoenix-5509398412018-02-09T15:01:28.523Jurist til Service & Kunder i Københavns Ejendomme & Indkøb
Vi søger en jurist til sektionen SOF/SUF (Socialforvaltningen/Sundheds- og Omsorgsforvaltningen) under centret Service & Kunder.
 
Her arbejder vi med en lang række opgaver for og med kommunens forvaltninger. Vi forhandler og indgår lejekontrakter, vi håndterer juridiske og økonomiske opgaver i de løbende lejeforhold, administrerer lejebetalinger, varetager løbende driftsopgaver og meget andet.
 
Du kommer konkret til at løse varierende opgaver som fx:  
  • Indgåelse og forhandlinger af lejekontrakter  
  • Udarbejdelse af kontrakter og allongeopsigelser  
  • Fraflytninger og juridiske spørgsmål, som relaterer sig til kommunens lejeaftaler  
  • Besvarelse af spørgsmål vedrørende kommunens ejendomsportefølje  
  • Udfærdigelse af politiske indstillinger, høringssvar, borgmester- og politikersvar
Din profil  
Vi prioriterer kandidater, der er cand.jur. eller cand.merc.jur., og nyuddannede er velkomne til at søge.  
 
Fagligt lægger vi vægt på 
  • Interesse for og kendskab til ejendomsområdet, herunder gerne erhverslejeret  
  • Politisk forståelse  
  • Et godt overblik og evnen til at styre opgaverne i en travl hverdag  
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og målrettet med opgaverne og nå resultater  
  • Evnen til at indgå i og styre samarbejde på tværs af organisationen
Personligt lægger vi vægt på 
  • Et godt humør og positivt bidrag til arbejdspladsen  
  • Udadvendthed og initiativrig tilgang til dit arbejde, og at du trives med en uformel tone i et åbent og livligt kontormiljø  
  • Ansvarsbevidsthed 
Vi tilbyder  
  • En varieret arbejdsdag med fart på og løbende kontakt med kunder og kolleger  
  • Spændende opgaver med en af Danmarks største ejendomsporteføljer og mulighed for at sætte dit præg på din egen dagligdag og virksomhedens udvikling  
  • Gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt  
  • Engagerede og dygtige kolleger, som fokuserer på samarbejde om løsningerne med fokus på udvikling og tværfaglig videndeling  
  • En høj grad af selvstændighed i jobbet med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og privatliv  
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er gennemsnitligt 37 timer ugentligt.  
Forventet tiltrædelsesdato: Snarest og senest den 1. april 2018. 
 
Vil du vide mere?  
Yderligere oplysninger kan indhentes hos sektionschef Søren Andersen på 2466 3084.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest den søndag 25. februar 2018
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 9.   
 
Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum  
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv.
Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for dem, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger.
Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr.
Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk  
 
 
2018-02-26T00:02:16.437 Vi søger en jurist til sektionen SOF SUF (Socialforvaltningen Sundheds- og Omsorgsforvaltningen) under centret Service & Kunder. Her arbejder vi med en lang række opgaver for og med kommunens forvaltninger. Vi forhandler og indgår lejekontrakter, vi håndterer juridiske og økonomiske opgaver i de løbende lejeforhold, administrerer lejebetalinger, varetager løbende driftsopgaver og meget andet. Du kommer konkret til at løse varierende opgaver som fx: Indgåelse og forhandlinger af lejekontrakter Udarbejdelse af kontrakter og allongeopsigelser Fraflytninger og juridiske spørgsmål, som relaterer sig til kommunens lejeaftaler Besvarelse af spørgsmål vedrørende kommunens ejendomsportefølje Udfærdigelse af politiske indstillinger, høringssvar, borgmester- og politikersvar Din profil Vi prioriterer kandidater, der er cand.jur. eller cand.merc.jur., og nyuddannede er velkomne til at søge. Fagligt lægger vi vægt på Interesse for og kendskab til ejendomsområdet, herunder gerne erhverslejeret Politisk forståelse Et godt overblik og evnen til at styre opgaverne i en travl hverdag Evnen til at arbejde selvstændigt og målrettet med opgaverne og nå resultater Evnen til at indgå i og styre samarbejde på tværs af organisationen Personligt lægger vi vægt på Et godt humør og positivt bidrag til arbejdspladsen Udadvendthed og initiativrig tilgang til dit arbejde, og at du trives med en uformel tone i et åbent og livligt kontormiljø Ansvarsbevidsthed Vi tilbyder En varieret arbejdsdag med fart på og løbende kontakt med kunder og kolleger Spændende opgaver med en af Danmarks største ejendomsporteføljer og mulighed for at sætte dit præg på din egen dagligdag og virksomhedens udvikling Gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt Engagerede og dygtige kolleger, som fokuserer på samarbejde om løsningerne med fokus på udvikling og tværfaglig videndeling En høj grad af selvstændighed i jobbet med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og privatliv Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er gennemsnitligt 37 timer ugentligt. Forventet tiltrædelsesdato: Snarest og senest den 1. april 2018. Vil du vide mere? Yderligere oplysninger kan indhentes hos sektionschef Søren Andersen på 2466 3084. Søg stillingen via nedenstående link senest den søndag 25. februar 2018 Ansættelsessamtaler afholdes i uge 9. Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for dem, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk10Phoenix55093984101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-25T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=149160&DepartmentId=21048&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3106254Service og Kunder SOF/SUF11Borups Allé 1772400København NVDKDanmarkORS/55093984_logo.pngORS/Small/55093984_logo.png155.6961610012.52651970
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent523670KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=55093984https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=55093984https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=55093984&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=55093984&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Jura_og_retsvaesen/4.jpgMed et job indenfor Jura og retsvæsen får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen352908841importimport_55093984DKDanmarkDKDanmarkda-DK