K3 gastromedicinsk afsnit søger sygeplejerske

Mit navn er Maria, og jeg er afdelingssygeplejerske for K3. Jeg mangler en sygeplejerske til mit afsnit, og det kunne måske være dig? Jeg leder afsnittet sammen med Christian, som er vores overlæge, og vi er en del af Abdominalcenter K på Bispebjerg Hospital.

Dine nye kolleger
Når du starter som sygeplejerske på K3, får du i al beskedenhed helt fantastiske kolleger. Vi er 27 sygeplejersker og 3 social- og sundhedsassistenter. Vi har et godt sammenhold – både fagligt og socialt – og vores personalegruppe er fyldt med engagerede, kompetente, nysgerrige, sjove og innovative kolleger. Vi lever højt på at sprede god energi til hinanden og til vores patienter – vi synger for eksempel fællessange om fredagen, når Kevin har sin guitar med på job, og vi sørger for at spise morgenmad og frokost sammen. Og så spiser vi også tit kage!

Hvad laver en sygeplejerske på K3?
Vores patienter har sygdomme i mavetarmsystemet, som primært bliver behandlet med medicin. Det er for eksempel inflammatoriske tarmsygdomme, skrumpelever og tarminfektioner. Vi har 17 sengepladser, og så har vi 3 pladser, som er intermediære. Det er til de patienter, som er akut dårlige og har brug for et højere observationsniveau og mere overvågning. Sygeplejerskerne, der passer patienter i de intermediære senge, har flere års erfaring og et højt kompetenceniveau.
Til dagligt vil du som kontaktsygeplejerske have ansvaret for 3-4 patienter, og du vil være i et team med 2-3 andre kolleger. Du kommer aldrig til at stå alene med svært syge og komplekse patienter, og du kan altid hente hjælp og sparring hos dine teamkolleger.
I tilknytning til vores afsnit har vi en levercirroseklinik. Sabrina, Jacob og Gudrun passer på skift klinikken, når de ikke har vagt i sengeafsnittet. Vi er selv meget stolte af vores levercirroseklinik, fordi vi giver vores dårligste leverpatienter muligheden for at blive fulgt ambulant efter deres udskrivelse fra K3. Og vores patienter er meget glade for, at det er de samme sygeplejersker i klinikken, som passede dem under indlæggelsen.

Hvem er patienterne?
Vores patientkategorier spænder meget vidt: Fra den helt unge patient med inflammatorisk tarmsygdom til den socialt udsatte med misbrugsproblematik til den terminalt syge patient, der skal plejes kærligt i den sidste tid. Det er alsidigheden i patientkategorierne, der gør hver dag på K3 spændende.
Fordi vores patienters sygdomshistorier og indlæggelsesforløb ofte er komplekse, kan vi ikke klare os uden det gode tværfaglige samarbejde med andre afdelinger på hospitalet. Vi arbejder tæt sammen med diætister, socialsygeplejersker, fysioterapeuter, vores kirurgiske kolleger i Abdominalcenter K og vores Medicinske Modtageafsnit MMA, som vi modtager akut indlagte patienter fra.
Vi har særligt fokus på at lave gode udskrivelsesforløb for patienterne og har derfor også meget tæt kontakt til primær sektor i kommunerne.

Dine arbejdsforhold
Vi kan tilbyde dig en stilling på enten 32 eller 37 timer ugentligt i blandede vagter (dag, aften, nat). Du får en vagtrulleplan, som giver dig forudsigelighed over dine kommende vagter, og dine weekendvagter ligger fast hver 3. weekend med primært 8-timers vagt (cirka hver 8. weekendvagt vil det være en 12-timers vagt).
Astrid er vores sygeplejerske med klinisk specialfunktion, og hun vil sørge for, at du får en god introduktion, som passer til dig og dit udgangspunkt. Du vil også få udleveret en uddannelsesmappe, som du bruger til at sikre og dokumentere din kompetenceudvikling.
Én gang om ugen holder vi sygeplejekonference, hvor alle kan komme med forslag til emner. For tiden har vi særligt fokus på ernæring, og vi er i gang med at starte et sygeplejeprojekt om den ernæringstruede patient.

Selvom vi er et medicinsk afsnit, så har vi gode muligheder for at lave instrumentel sygepleje, og vi veksler dagligt mellem akutte forløb og langvarige komplekse indlæggelser.

Er du nysgerrig – måske interesseret?
Du må gerne ringe til mig, Maria Holm Frank, hvis du vil høre mere om stillingen, eller hvis du har lyst til at komme på besøg og se afsnittet. Mit telefonnummer er 30 91 41 48. Du kan også tale med en sygeplejerske på afdelingen, hvis du ringer til den ansvarshavende sygeplejerske på telefon 40 26 37 61.
Og så kan du følge Abdominalcenter K på Instagram – vores profil hedder ”K på Bjerget”, og du kan se billeder og videoer af dine måske kommende kolleger.
Ansøgningsfristen er d. 9/6-2019.
Send din ansøgning via linket nederst på siden.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014820Phoenix-962a193a12019-05-01T00:00:00K3 gastromedicinsk afsnit søger sygeplejerskeMit navn er Maria, og jeg er afdelingssygeplejerske for K3. Jeg mangler en sygeplejerske til mit afsnit, og det kunne måske være dig? Jeg leder afsnittet sammen med Christian, som er vores overlæge, og vi er en del af Abdominalcenter K på Bispebjerg Hospital.

Dine nye kolleger
Når du starter som sygeplejerske på K3, får du i al beskedenhed helt fantastiske kolleger. Vi er 27 sygeplejersker og 3 social- og sundhedsassistenter. Vi har et godt sammenhold – både fagligt og socialt – og vores personalegruppe er fyldt med engagerede, kompetente, nysgerrige, sjove og innovative kolleger. Vi lever højt på at sprede god energi til hinanden og til vores patienter – vi synger for eksempel fællessange om fredagen, når Kevin har sin guitar med på job, og vi sørger for at spise morgenmad og frokost sammen. Og så spiser vi også tit kage!

Hvad laver en sygeplejerske på K3?
Vores patienter har sygdomme i mavetarmsystemet, som primært bliver behandlet med medicin. Det er for eksempel inflammatoriske tarmsygdomme, skrumpelever og tarminfektioner. Vi har 17 sengepladser, og så har vi 3 pladser, som er intermediære. Det er til de patienter, som er akut dårlige og har brug for et højere observationsniveau og mere overvågning. Sygeplejerskerne, der passer patienter i de intermediære senge, har flere års erfaring og et højt kompetenceniveau.
Til dagligt vil du som kontaktsygeplejerske have ansvaret for 3-4 patienter, og du vil være i et team med 2-3 andre kolleger. Du kommer aldrig til at stå alene med svært syge og komplekse patienter, og du kan altid hente hjælp og sparring hos dine teamkolleger.
I tilknytning til vores afsnit har vi en levercirroseklinik. Sabrina, Jacob og Gudrun passer på skift klinikken, når de ikke har vagt i sengeafsnittet. Vi er selv meget stolte af vores levercirroseklinik, fordi vi giver vores dårligste leverpatienter muligheden for at blive fulgt ambulant efter deres udskrivelse fra K3. Og vores patienter er meget glade for, at det er de samme sygeplejersker i klinikken, som passede dem under indlæggelsen.

Hvem er patienterne?
Vores patientkategorier spænder meget vidt: Fra den helt unge patient med inflammatorisk tarmsygdom til den socialt udsatte med misbrugsproblematik til den terminalt syge patient, der skal plejes kærligt i den sidste tid. Det er alsidigheden i patientkategorierne, der gør hver dag på K3 spændende.
Fordi vores patienters sygdomshistorier og indlæggelsesforløb ofte er komplekse, kan vi ikke klare os uden det gode tværfaglige samarbejde med andre afdelinger på hospitalet. Vi arbejder tæt sammen med diætister, socialsygeplejersker, fysioterapeuter, vores kirurgiske kolleger i Abdominalcenter K og vores Medicinske Modtageafsnit MMA, som vi modtager akut indlagte patienter fra.
Vi har særligt fokus på at lave gode udskrivelsesforløb for patienterne og har derfor også meget tæt kontakt til primær sektor i kommunerne.

Dine arbejdsforhold
Vi kan tilbyde dig en stilling på enten 32 eller 37 timer ugentligt i blandede vagter (dag, aften, nat). Du får en vagtrulleplan, som giver dig forudsigelighed over dine kommende vagter, og dine weekendvagter ligger fast hver 3. weekend med primært 8-timers vagt (cirka hver 8. weekendvagt vil det være en 12-timers vagt).
Astrid er vores sygeplejerske med klinisk specialfunktion, og hun vil sørge for, at du får en god introduktion, som passer til dig og dit udgangspunkt. Du vil også få udleveret en uddannelsesmappe, som du bruger til at sikre og dokumentere din kompetenceudvikling.
Én gang om ugen holder vi sygeplejekonference, hvor alle kan komme med forslag til emner. For tiden har vi særligt fokus på ernæring, og vi er i gang med at starte et sygeplejeprojekt om den ernæringstruede patient.

Selvom vi er et medicinsk afsnit, så har vi gode muligheder for at lave instrumentel sygepleje, og vi veksler dagligt mellem akutte forløb og langvarige komplekse indlæggelser.

Er du nysgerrig – måske interesseret?
Du må gerne ringe til mig, Maria Holm Frank, hvis du vil høre mere om stillingen, eller hvis du har lyst til at komme på besøg og se afsnittet. Mit telefonnummer er 30 91 41 48. Du kan også tale med en sygeplejerske på afdelingen, hvis du ringer til den ansvarshavende sygeplejerske på telefon 40 26 37 61.
Og så kan du følge Abdominalcenter K på Instagram – vores profil hedder ”K på Bjerget”, og du kan se billeder og videoer af dine måske kommende kolleger.
Ansøgningsfristen er d. 9/6-2019.
Send din ansøgning via linket nederst på siden.
Mit navn er Maria, og jeg er afdelingssygeplejerske for K3. Jeg mangler en sygeplejerske til mit afsnit, og det kunne måske være dig? Jeg leder afsnittet sammen med Christian, som er vores overlæge, og vi er en del af Abdominalcenter K på Bispebjerg Hospital. Dine nye kolleger Når du starter som sygeplejerske på K3, får du i al beskedenhed helt fantastiske kolleger. Vi er 27 sygeplejersker og 3 social- og sundhedsassistenter. Vi har et godt sammenhold både fagligt og socialt og vores personalegruppe er fyldt med engagerede, kompetente, nysgerrige, sjove og innovative kolleger. Vi lever højt på at sprede god energi til hinanden og til vores patienter vi synger for eksempel fællessange om fredagen, når Kevin har sin guitar med på job, og vi sørger for at spise morgenmad og frokost sammen. Og så spiser vi også tit kage! Hvad laver en sygeplejerske på K3? Vores patienter har sygdomme i mavetarmsystemet, som primært bliver behandlet med medicin. Det er for eksempel inflammatoriske tarmsygdomme, skrumpelever og tarminfektioner. Vi har 17 sengepladser, og så har vi 3 pladser, som er intermediære. Det er til de patienter, som er akut dårlige og har brug for et højere observationsniveau og mere overvågning. Sygeplejerskerne, der passer patienter i de intermediære senge, har flere års erfaring og et højt kompetenceniveau. Til dagligt vil du som kontaktsygeplejerske have ansvaret for 3-4 patienter, og du vil være i et team med 2-3 andre kolleger. Du kommer aldrig til at stå alene med svært syge og komplekse patienter, og du kan altid hente hjælp og sparring hos dine teamkolleger. I tilknytning til vores afsnit har vi en levercirroseklinik. Sabrina, Jacob og Gudrun passer på skift klinikken, når de ikke har vagt i sengeafsnittet. Vi er selv meget stolte af vores levercirroseklinik, fordi vi giver vores dårligste leverpatienter muligheden for at blive fulgt ambulant efter deres udskrivelse fra K3. Og vores patienter er meget glade for, at det er de samme sygeplejersker i klinikken, som passede dem under indlæggelsen. Hvem er patienterne? Vores patientkategorier spænder meget vidt: Fra den helt unge patient med inflammatorisk tarmsygdom til den socialt udsatte med misbrugsproblematik til den terminalt syge patient, der skal plejes kærligt i den sidste tid. Det er alsidigheden i patientkategorierne, der gør hver dag på K3 spændende. Fordi vores patienters sygdomshistorier og indlæggelsesforløb ofte er komplekse, kan vi ikke klare os uden det gode tværfaglige samarbejde med andre afdelinger på hospitalet. Vi arbejder tæt sammen med diætister, socialsygeplejersker, fysioterapeuter, vores kirurgiske kolleger i Abdominalcenter K og vores Medicinske Modtageafsnit MMA, som vi modtager akut indlagte patienter fra. Vi har særligt fokus på at lave gode udskrivelsesforløb for patienterne og har derfor også meget tæt kontakt til primær sektor i kommunerne. Dine arbejdsforhold Vi kan tilbyde dig en stilling på enten 32 eller 37 timer ugentligt i blandede vagter (dag, aften, nat). Du får en vagtrulleplan, som giver dig forudsigelighed over dine kommende vagter, og dine weekendvagter ligger fast hver 3. weekend med primært 8-timers vagt (cirka hver 8. weekendvagt vil det være en 12-timers vagt). Astrid er vores sygeplejerske med klinisk specialfunktion, og hun vil sørge for, at du får en god introduktion, som passer til dig og dit udgangspunkt. Du vil også få udleveret en uddannelsesmappe, som du bruger til at sikre og dokumentere din kompetenceudvikling. Én gang om ugen holder vi sygeplejekonference, hvor alle kan komme med forslag til emner. For tiden har vi særligt fokus på ernæring, og vi er i gang med at starte et sygeplejeprojekt om den ernæringstruede patient. Selvom vi er et medicinsk afsnit, så har vi gode muligheder for at lave instrumentel sygepleje, og vi veksler dagligt mellem akutte forløb og langvarige komplekse indlæggelser. Er du nysgerrig måske interesseret? Du må gerne ringe til mig, Maria Holm Frank, hvis du vil høre mere om stillingen, eller hvis du har lyst til at komme på besøg og se afsnittet. Mit telefonnummer er 30 91 41 48. Du kan også tale med en sygeplejerske på afdelingen, hvis du ringer til den ansvarshavende sygeplejerske på telefon 40 26 37 61. Og så kan du følge Abdominalcenter K på Instagram vores profil hedder K på Bjerget , og du kan se billeder og videoer af dine måske kommende kolleger. Ansøgningsfristen er d. 9 6-2019. Send din ansøgning via linket nederst på siden.11jobnet962a193a100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-09T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218166&DepartmentId=18512&MediaId=5042&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3517443Frederiksberg Hospital11Nordre Fasanvej 572000Frederiksberg30914148DKDanmark0
maria.holm.frank@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752142JobNet4981452498145210001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=962a193ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=962a193ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=962a193a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=962a193a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgEr du omsorgsfuld og empatisk? Hvis ja, er du den helt rette til et job som Sygeplejerske hos Frederiksberg Hospital.12007991Dansk3Læse/ tale323108Sygeplejerske10Sundhed361634035Mariamaria.holm.frank@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330027673Sygeplejerske til Københavns Kommunes AkutteamBasic Brænder du for akut sygepleje, og vil du være med til at præge den videre udvikling af vores akutfunktion til gavn for borgerne i det nære sundhedsvæsen? Københavns Kommunes udkørende akutteam har været i gang siden 2. januar 2019. Det bærende princip for akutteamet er, at borgere behandles i nærmiljøet, såfremt der ikke er behov for en indlæggelse. Teamet varetager sygeplejefaglig indsats i hjemmet til borgere i en ustabil eller akut forværret helbredssituation. Formålet med indsatsen er blandt andet at forebygge unødige indlæggelser. Akutteamets opgaver Du bliver del af et team af sygeplejersker, der kan kontaktes af sundhedsfagligt personale, eksempelvis fra hjemmesygeplejen, plejehjem, almen praksis, 1813 og hospitaler og som kan træde til inden for kort tid. Din rolle bliver at agere som lægens forlængede arm i vurderingen af borgere i en ustabil eller akut forværret helbredssituation, herunder måle kliniske værdier, samt i samarbejde med lægen prioritere, hvad der skal gøres i den konkrete situation, og inden for få timer iværksætte pleje, observationer og eller behandling i borgers hjem. Du vil få kompetencer til at sætte handlinger i gang og sikre fremdrift i forløbet og sammen med en læge vurdere, hvordan fremdriften skal være for at undgå en eventuel indlæggelse. En vigtig del af dit arbejde bliver desuden at sikre det gode samarbejde med den enhed de medarbejdere, der normalt kommer hos borgeren. Akutteamet har en vigtig koordinerende funktion, både i forhold til andre enheder i organisationen og til almen praksis og hospitalerne, og du og dine kommende kolleger fordeler selv de daglige opgaver imellem jer. En del af akutteamets opgave er sygeplejefaglig sparring samt vejledning af sundhedsfaglige kolleger i konkrete kliniske indsatser (fx anlæggelse af kateter eller sonde) Dine kvalifikationer Akutteamet arbejder efter Sundhedsstyrelsens Kvalitetsstandarder for kommunale akutfunktioner i hjemmesygeplejen . Du skal have en uddannelse som sygeplejerske, samt mindst 5 års praksiserfaring, heraf mindst 2 år på akutområdet (akutmodtagelse, anæstesi- eller intensivafdeling) Du kan arbejde og handle selvstændigt efter gældende vejledninger og instrukser Du mestrer dialogen og kan argumentere fagligt og sagligt og skabe tillidsfulde relationer i et tværfagligt samarbejde med mange interessenter Du trives med rollen som vejleder og underviser, både i små og store grupper Du har kørekort Vi kan tilbyde Vi er et nystartet team, som er nytænkende og ambitiøse, du skal sammen med os være med til fortsat at udvikle Københavns Kommunes Akutteam både fagligt og personligt. De praktiske oplysninger Akutteamet består udelukkende af sygeplejersker og har åbningstid fra 7.30-22.00 alle ugens dage. I teamet er vi på nuværende tidspunkt 14 sygeplejersker. Vi søger en ny kollega, da en af vores dygtige sygeplejersker til september starter på APN uddannelsen. Vi har 12-timers vagter lørdage-, søndage- og helligdage, og vi har weekendvagt hver 4. weekend. Vores ambition er at skabe en arbejdsplads, hvor fleksibilitet er vores ledetråd. Vi vil udvise fleksibilitet over for vores samarbejdspartnere, men også høj fleksibilitet i teamets daglige arbejdsmiljø og vagtplanlægning. Vi har kontor på Vigerslevhus på Vigerslevvej i Valby. Som akutsygeplejerske vil du få et grundigt introduktionsprogram. Københavns Kommune har endvidere stort fokus på karriereveje og vedvarende uddannelsesmuligheder. Ansættelsen er fra den 1. september 2019. Mere information Vil du vide mere om stillingerne, kan du ringe til Akutteamets leder Charlotte Westh på 2384 2260. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 11. juni 2019 Vi holder ansættelsessamtaler torsdag den 13. juni 2019.
Brænder du for akut sygepleje, og vil du være med til at præge den videre udvikling af vores akutfunktion til gavn for borgerne i det nære sundhedsvæsen?  
 
Københavns Kommunes udkørende akutteam har været i gang siden 2. januar 2019. Det bærende princip for akutteamet er, at borgere behandles i nærmiljøet, såfremt der ikke er behov for en indlæggelse. Teamet varetager sygeplejefaglig indsats i hjemmet til borgere i en ustabil eller akut forværret helbredssituation. Formålet med indsatsen er blandt andet at forebygge unødige indlæggelser.   
 
Akutteamets opgaver  
Du bliver del af et team af sygeplejersker, der kan kontaktes af sundhedsfagligt personale, eksempelvis fra hjemmesygeplejen, plejehjem, almen praksis, 1813 og hospitaler – og som kan træde til inden for kort tid. Din rolle bliver at agere som lægens forlængede arm i vurderingen af borgere i en ustabil eller akut forværret helbredssituation, herunder måle kliniske værdier, samt i samarbejde med lægen prioritere, hvad der skal gøres i den konkrete situation, og inden for få timer iværksætte pleje, observationer og/eller behandling i borgers hjem.
 
Du vil få kompetencer til at sætte handlinger i gang og sikre fremdrift i forløbet – og sammen med en læge vurdere, hvordan fremdriften skal være for at undgå en eventuel indlæggelse. En vigtig del af dit arbejde bliver desuden at sikre det gode samarbejde med den enhed/de medarbejdere, der normalt kommer hos borgeren.
 
Akutteamet har en vigtig koordinerende funktion, både i forhold til andre enheder i organisationen og til almen praksis og hospitalerne, og du og dine kommende kolleger fordeler selv de daglige opgaver imellem jer. En del af akutteamets opgave er sygeplejefaglig sparring samt vejledning af sundhedsfaglige kolleger i konkrete kliniske indsatser (fx anlæggelse af kateter eller sonde)  
 
Dine kvalifikationer  
Akutteamet arbejder efter Sundhedsstyrelsens “Kvalitetsstandarder for kommunale akutfunktioner i hjemmesygeplejen”.
  • Du skal have en uddannelse som sygeplejerske, samt mindst 5 års praksiserfaring, heraf mindst 2 år på akutområdet (akutmodtagelse, anæstesi- eller intensivafdeling)  
  • Du kan arbejde og handle selvstændigt efter gældende vejledninger og instrukser  
  • Du mestrer dialogen og kan argumentere fagligt og sagligt – og skabe tillidsfulde relationer i et tværfagligt samarbejde med mange interessenter  
  • Du trives med rollen som vejleder og underviser, både i små og store grupper  
  • Du har kørekort  
Vi kan tilbyde  
Vi er et nystartet team, som er nytænkende og ambitiøse, du skal sammen med os være med til fortsat at udvikle Københavns Kommunes Akutteam både fagligt og personligt.  
 
De praktiske oplysninger  
Akutteamet består udelukkende af sygeplejersker og har åbningstid fra 7.30-22.00 alle ugens dage. I teamet er vi på nuværende tidspunkt 14 sygeplejersker. Vi søger en ny kollega, da en af vores dygtige sygeplejersker til september starter på APN uddannelsen.  
Vi har 12-timers vagter lørdage-, søndage- og helligdage, og vi har weekendvagt hver 4. weekend.  
 
Vores ambition er at skabe en arbejdsplads, hvor fleksibilitet er vores ledetråd. Vi vil udvise fleksibilitet over for vores samarbejdspartnere, men også høj fleksibilitet i teamets daglige arbejdsmiljø og vagtplanlægning. Vi har kontor på Vigerslevhus på Vigerslevvej i Valby.  
 
Som akutsygeplejerske vil du få et grundigt introduktionsprogram. Københavns Kommune har endvidere stort fokus på karriereveje og vedvarende uddannelsesmuligheder.  
 
Ansættelsen er fra den 1. september 2019.  
 
Mere information
Vil du vide mere om stillingerne, kan du ringe til Akutteamets leder Charlotte Westh på 2384 2260.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 11. juni 2019
Vi holder ansættelsessamtaler torsdag den 13. juni 2019.  

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngRehabiliteringscenter Vigerslevhus - Akutteam UdkørendeValby2019-05-20T19:02:16.1332019-06-11T00:00:00
329986823Akaciegården søger en klinisk vejlederRobot Velkommen til en nyoprettet stilling som sygeplejerske med funktion som klinisk vejleder, og superbruger i vores dokumentationssystem Cura. Akaciegården er et selvejende plejehjem, beliggende på Frederiksberg, og vi har en aftale om driftsoverenskomst med Frederiksberg kommune. Vi er et plejehjem, der har eksisteret i 43 år, og som har til huse i en flot nybygget ejendom fra d. 1 maj 2016. Huset består af 95 lejligheder fordelt på 5 etager 5 afdelinger, dertil kommer en aktivitets- og træningsenhed. Vi er uddannelsessted for social og sundhedsassistenter i praktik 1a 1b og i praktik 3 med ca. 8 elever om året. Vi modtager social og sundhedshjælper i praktik 1 og praktik 2, her ca. 2-3 elever årligt. Derudover vil vi med din ansættelse kunne modtage sygeplejestuderende på 1., 2., 4., 5. og 6. semester. Dimensioneringen bliver væsentligt forøget i Frederiksberg kommune. Om os Vores vision er skabelse af høj livskvalitet for vores beboere og høj faglig stolthed. Vores fælles indstilling og mål er, at intet er umuligt . Akaciegården skal være et moderne, aktivt og trygt sted at bo, og en attraktiv arbejdsplads, hvor flere generationer mødes. Akaciegården arbejder ud fra en mission, der handler om at skabe mest mulig kvalitet og tid til vores beboere. Vi er et plejehjem, hvor LEAN som metode har, og fortsat er med til effektivisere alt det, som ikke handler om beboeren. Vi er et plejehjem med høje faglige ambitioner, og i fuld gang med at udvikle og kvalitetssikre vores sygepleje og organisation. Du vil få en overordnet rolle, som faglig ansvarlig for uddannelsen af vores assistenter, hjælpere og kommende studerende, dette i tæt samspil med afdelingsledere og kolleger. Samtidig ser vi, at funktionen spiller godt sammen med rollen som ambassadør for vores dokumentations system Cura. Du vil referere til vores udviklingsansvarlige afdelingsleder. Akaciegården arbejder målrettet med: At udføre sygepleje til borgere i komplekse og akutte forløb At prioritere en rehabiliterende tilgang med fokus på tidlig opsporing (triagering) med inddragelse af beboeren og pårørende At skabe et attraktivt uddannelsesmiljø på tværs Udvikle organisationen i tæt dialog med ledergruppe og medarbejdere At sikre livskvaliteten gennem individuelt tilpassede behov, herunder måltider, pleje og fokus på træning og aktiviteter At deltage aktivt i fortsat implementering af omsorgssystem CURA Om dig Du ser dig selv natuligt koordinere, formidle og bidrage inden for uddannelse, læring og supervision af elever. Du ser dig selv påtage dig rollen om ambassadør for Cura, for at medvirke til at højne kvaliteten af vores dokumentation. Du kan lide at anvende din sygeplejefaglige viden i såvel grundlæggende som kompleks sygepleje til den ældre borger, og du kan begrunde den i teorien. Vi forventer: At du er uddannet sygeplejerske med klinisk vejleder uddannelse At du er frisk på at varetage og udvikle funktionen som klinisk vejleder på tværs af huset At du har lyst til at koordinere, lede og formidle uddannelse af elever og studerende på et plejehjem At du brænder for at sætte beboernes livskvalitet i centrum, samt faglig udvikling af kerneopgaven At du har gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftlig At du er proaktiv, idemager og nysgerrig. Du kan se nye løsninger og omsætte dem, så de giver mening i praksis At du deltager i udvikling, implementering og forbedring af arbejdsgange, retningslinjer og dokumentationsredskaber CURA At du trives med at arbejde selvstændigt, men samtidig kan arbejde i teamstruktur At du besidder gode pædagogiske- og samarbejdsevner og kan vejlede elever, studerende og kolleger Vi tilbyder: En spændende og anderledes arbejdsplads i konstant udvikling, hvor beboere, pårørende og medarbejdere indgår i et respektfuldt partnerskab, hvor mottoet er: Alt kan lade sig gøre og beboernes selvbestemmelse er i centrum! Mulighed for veltilrettelagt introduktion og gode udviklingsmuligheder Systematiske metoder til at sikre plejen, herunder LEAN og projekt I sikre hænder (triagering) Gode muligheder for indflydelse, og at præge hverdagen og udvikling af plejen Mulighed for faglig supervision i sygeplejegruppen og faglig sparring med kollegaer, ressourcepersoner Engagerede og kompetente kollegaer i alle aldre En synlig og tydelig ledelse med fokus på retning og på kerneopgaven Der arbejdes med standarder i henhold til Frederiksberg Kommunes kvalitetsstand Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der skal foreligge en straffeattest ved ansættelsen.Stillingen er til besættelse 1.8.2019. Og vi inviterer til samtale løbende.Ansøgningsfristen er d. 27 maj 2019 Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte: Afdelingsleder 5 sal, Pia Andersen 22 70 15 88 Tværgående sygeplejerske, Hanne Kläning 22 84 61 00 Er du interesseret, så modtager vi gerne din ansøgning og CV på: pian05@frederiksberg.dk

Velkommen til en nyoprettet stilling som sygeplejerske med funktion som klinisk vejleder, og superbruger i vores dokumentationssystem Cura.

Akaciegården er et selvejende plejehjem, beliggende på Frederiksberg, og vi har en aftale om driftsoverenskomst med Frederiksberg kommune. Vi er et plejehjem, der har eksisteret i 43 år, og som har til huse i en flot nybygget ejendom fra d. 1 maj 2016. Huset består af 95 lejligheder fordelt på 5 etager/5 afdelinger, dertil kommer en aktivitets- og træningsenhed. Vi er uddannelsessted for social og sundhedsassistenter i praktik 1a / 1b og i praktik 3 med ca. 8 elever om året. Vi modtager social og sundhedshjælper i praktik 1 og praktik 2, her ca. 2-3 elever årligt. Derudover vil vi med din ansættelse kunne modtage sygeplejestuderende på 1., 2., 4., 5. og 6. semester. Dimensioneringen bliver væsentligt forøget i Frederiksberg kommune.

Om os

 

Vores vision er skabelse af høj livskvalitet for vores beboere og høj faglig stolthed. Vores fælles indstilling og mål er, at ”intet er umuligt”. Akaciegården skal være et moderne, aktivt og trygt sted at bo, og en attraktiv arbejdsplads, hvor flere generationer mødes.

Akaciegården arbejder ud fra en mission, der handler om at skabe mest mulig kvalitet og tid til vores beboere. Vi er et plejehjem, hvor LEAN som metode har, og fortsat er med til effektivisere alt det, som ikke handler om beboeren. Vi er et plejehjem med høje faglige ambitioner, og i fuld gang med at udvikle og kvalitetssikre vores sygepleje og organisation. Du vil få en overordnet rolle, som faglig ansvarlig for uddannelsen af vores assistenter, hjælpere og kommende studerende, dette i tæt samspil med afdelingsledere og kolleger. Samtidig ser vi, at funktionen spiller godt sammen med rollen som ambassadør for vores dokumentations system Cura. Du vil referere til vores udviklingsansvarlige afdelingsleder.

Akaciegården arbejder målrettet med:

  • At udføre sygepleje til borgere i komplekse og akutte forløb
  • At prioritere en rehabiliterende tilgang med fokus på tidlig opsporing (triagering) med inddragelse af beboeren og pårørende
  • At skabe et attraktivt uddannelsesmiljø på tværs
  • Udvikle organisationen i tæt dialog med ledergruppe og medarbejdere
  • At sikre livskvaliteten gennem individuelt tilpassede behov, herunder måltider, pleje og fokus på træning og aktiviteter
  • At deltage aktivt i fortsat implementering af omsorgssystem CURA

Om dig

Du ser dig selv natuligt koordinere, formidle og bidrage inden for uddannelse, læring og supervision af elever. Du ser dig selv påtage dig rollen om ambassadør for Cura, for at medvirke til at højne kvaliteten af vores dokumentation. Du kan lide at anvende din sygeplejefaglige viden i såvel grundlæggende som kompleks sygepleje til den ældre borger, og du kan begrunde den i teorien.

Vi forventer:

  • At du er uddannet sygeplejerske med klinisk vejleder uddannelse
  • At du er frisk på at varetage og udvikle funktionen som klinisk vejleder på tværs af huset
  • At du har lyst til at koordinere, lede og formidle uddannelse af elever og studerende på et plejehjem
  • At du brænder for at sætte beboernes livskvalitet i centrum, samt faglig udvikling af kerneopgaven
  • At du har gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftlig
  • At du er proaktiv, idemager og nysgerrig. Du kan se nye løsninger og omsætte dem, så de giver mening i praksis
  • At du deltager i udvikling, implementering og forbedring af arbejdsgange, retningslinjer og dokumentationsredskaber – CURA
  • At du trives med at arbejde selvstændigt, men samtidig kan arbejde i teamstruktur
  • At du besidder gode pædagogiske- og samarbejdsevner og kan vejlede elever, studerende og kolleger

Vi tilbyder:

  • En spændende og anderledes arbejdsplads i konstant udvikling, hvor beboere, pårørende og medarbejdere indgår i et respektfuldt partnerskab, hvor mottoet er: Alt kan lade sig gøre og beboernes selvbestemmelse er i centrum!
  • Mulighed for veltilrettelagt introduktion og gode udviklingsmuligheder
  • Systematiske metoder til at sikre plejen, herunder LEAN og projekt I sikre hænder (triagering)
  • Gode muligheder for indflydelse, og at præge hverdagen og udvikling af plejen
  • Mulighed for faglig supervision i sygeplejegruppen og faglig sparring med kollegaer, ressourcepersoner
  • Engagerede og kompetente kollegaer i alle aldre
  • En synlig og tydelig ledelse med fokus på retning og på kerneopgaven
  • Der arbejdes med standarder i henhold til Frederiksberg Kommunes kvalitetsstand

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der skal foreligge en straffeattest ved ansættelsen.Stillingen er til besættelse 1.8.2019. Og vi inviterer til samtale løbende.Ansøgningsfristen er d. 27 maj 2019

Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte:
Afdelingsleder 5 sal, Pia Andersen 22 70 15 88
Tværgående sygeplejerske, Hanne Kläning 22 84 61 00
Er du interesseret, så modtager vi gerne din ansøgning og CV på: pian05@frederiksberg.dk

S/I AKACIEGÅRDENFrederiksberg2019-03-29T00:00:002019-05-23T00:00:00
330011893Stomisygeplejerske til Bispebjerg HospitalRobot Abdominalcenter K søger en sygeplejerske, der har lyst til og mod på at være vores specialist i stomier i tarmkanalen. Du får en fast stilling som sygeplejerske med klinisk specialfunktion på 32 37 timer udelukkende i dagfunktion i hverdagene. Du vil blive kollega med Vanessa, som går på barsel til august, og til juni kommer vores erfarne stomisygeplejerske Trine tilbage fra uddannelsesorlov. Og så vil du arbejde tæt sammen med Peter, som er overlæge og leder stomiambulatoriet i fællesskab med dig og dine stomisygeplejerskekolleger. Hvad går stillingen ud på? Stillingen som stomisygeplejerske er en vigtig funktion i Abdominalcenter K. Dine kolleger på sengeafsnittene, i ambulatorierne og i modtageafsnittet vil være dine nære samarbejdspartnere, og de glæder sig til at få endnu en specialist at spørge til råds, når de selv kommer til kort. Sygeplejerskerne på sengeafsnittene oplærer selv patienter med nyanlagte stomier i stomiskift og pleje, men ved de komplekse tilfælde har de dog brug for din rådgivning og vejledning. Du vil som stomisygeplejerske møde patienterne før operationen, hvor du vil forberede dem på det at skulle have stomi. Under deres indlæggelse møder du typisk patienten i sengeafsnittet, og når de er kommet hjem igen, vil det også være dig, de møder til de efterfølgende ambulante opfølgningsbesøg. I Abdominalcenter K er vi stolte af vores kontaktsygepleje, og den vil du som stomisygeplejerske også være en del af. Som stomisygeplejerske kommer du til at vejlede og rådgive vores patienter indenfor kost og ernæring, hud og sårpleje, livet med stomi og hvordan man som patient håndterer hverdagen uden for mange uoverskuelige udfordringer. Dine patienter vil være både unge og gamle, nogle har tarmkræft, andre har kroniske tarmsygdomme. Nogle patienter har stomien i en periode, andre har den for evigt. Hvad kan jeg forvente, hvis jeg får stillingen? Du får et individuelt oplæringsprogram, som passer til dine erfaringer. Pia er klinisk sygeplejespecialist og vil stå for din introduktion og oplæring i funktionen. Du vil de første par måneder arbejde tæt sammen med enten Pia eller dine andre kolleger i stomiambulatoriet, så du gradvist kan opnå selvstændigt virke som stomisygeplejerske. I stillingen får du også efteruddannelse indenfor stomipleje, når du er godt inde i funktionen, og du får desuden mulighed for at deltage i nationale kongresser. Hvem skal søge denne stilling? Du skal kunne lide at arbejde selvstændigt og kun i dagtid i hverdagene. Du skal være god til selv at planlægge din arbejdsdag. Stillingen er alsidig, da der udover det patientnære også er administrative opgaver, hvor din analytiske sans og din evne til udviklingsarbejde også får spillerum. Du kommer ikke til at sidde fastlåst bag et skrivebord, da din arbejdsuge veksler mellem ambulatoriefunktion, udekørende tilsyn, hjemmebesøg hos rektumpatienter (før og efter operationen) og vejledning og rådgivning af sygeplejersker på sengeafsnittene og i modtageafsnittet. For at kunne fungere selvstændigt som stomisygeplejerske har vi brug for en kollega, der har: Uddannelse som sygeplejerske med dansk autorisation Erfaring med og kendskab til stomier også gerne de komplekse tilfælde Erfaring med rådgiver vejlederfunktion Meget gerne undervisningserfaring og i hvert fald lyst til pædagogisk arbejde Stomisygeplejerske i Abdominalcenter K Vi er i Abdominalcenter K i gang med en spændende udvikling og omstrukturering for på sigt at have flere ambulante funktioner. Vi har allerede flere små ambulatorier, som vi ønsker at samle fysisk, så sygeplejerskerne får glæde af hinanden både fagligt, kollegialt og socialt. Selvom stillingen som stomisygeplejerske kræver megen selvstændighed, ønsker vi netop at skabe gode rammer for et godt socialt og kollegialt arbejdsmiljø. Vil du vide mere om os? Har du lyst til at høre mere om stillingen, så ring til Pia Anhøj, klinisk sygeplejespecialist på telefonnr.: 91 16 92 23 eller til ledende oversygeplejerske Kirsten Amsinck på telefonnr.: 24 97 25 94. Du er meget velkommen til også at komme forbi til en lille rundvisning af vores afdeling, og så kan du i øvrigt se mere til Abdominalcenter K på vores profil på Instragram vi hedder K på Bjerget . Seneste ansøgningsfrist er onsdag den 29. maj klokken 12.00 via nedenstående link. Vi holder dog løbende samtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning. Vi glæder os til at læse den.Abdominalcenter K søger en sygeplejerske, der har lyst til og mod på at være vores specialist i stomier i tarmkanalen.

Du får en fast stilling som sygeplejerske med klinisk specialfunktion på 32/37 timer udelukkende i dagfunktion i hverdagene. Du vil blive kollega med Vanessa, som går på barsel til august, og til juni kommer vores erfarne stomisygeplejerske Trine tilbage fra uddannelsesorlov. Og så vil du arbejde tæt sammen med Peter, som er overlæge og leder stomiambulatoriet i fællesskab med dig og dine stomisygeplejerskekolleger.

Hvad går stillingen ud på?
Stillingen som stomisygeplejerske er en vigtig funktion i Abdominalcenter K. Dine kolleger på sengeafsnittene, i ambulatorierne og i modtageafsnittet vil være dine nære samarbejdspartnere, og de glæder sig til at få endnu en specialist at spørge til råds, når de selv kommer til kort. Sygeplejerskerne på sengeafsnittene oplærer selv patienter med nyanlagte stomier i stomiskift – og pleje, men ved de komplekse tilfælde har de dog brug for din rådgivning og vejledning.

Du vil som stomisygeplejerske møde patienterne før operationen, hvor du vil forberede dem på det at skulle have stomi. Under deres indlæggelse møder du typisk patienten i sengeafsnittet, og når de er kommet hjem igen, vil det også være dig, de møder til de efterfølgende ambulante opfølgningsbesøg. I Abdominalcenter K er vi stolte af vores kontaktsygepleje, og den vil du som stomisygeplejerske også være en del af.

Som stomisygeplejerske kommer du til at vejlede og rådgive vores patienter indenfor kost og ernæring, hud – og sårpleje, livet med stomi – og hvordan man som patient håndterer hverdagen uden for mange uoverskuelige udfordringer. Dine patienter vil være både unge og gamle, nogle har tarmkræft, andre har kroniske tarmsygdomme. Nogle patienter har stomien i en periode, andre har den for evigt.

Hvad kan jeg forvente, hvis jeg får stillingen?
Du får et individuelt oplæringsprogram, som passer til dine erfaringer. Pia er klinisk sygeplejespecialist og vil stå for din introduktion og oplæring i funktionen. Du vil de første par måneder arbejde tæt sammen med enten Pia eller dine andre kolleger i stomiambulatoriet, så du gradvist kan opnå selvstændigt virke som stomisygeplejerske.

I stillingen får du også efteruddannelse indenfor stomipleje, når du er godt inde i funktionen, og du får desuden mulighed for at deltage i nationale kongresser.

Hvem skal søge denne stilling?
Du skal kunne lide at arbejde selvstændigt og kun i dagtid i hverdagene. Du skal være god til selv at planlægge din arbejdsdag.
Stillingen er alsidig, da der udover det patientnære også er administrative opgaver, hvor din analytiske sans og din evne til udviklingsarbejde også får spillerum. Du kommer ikke til at sidde fastlåst bag et skrivebord, da din arbejdsuge veksler mellem ambulatoriefunktion, udekørende tilsyn, hjemmebesøg hos rektumpatienter (før og efter operationen) og vejledning og rådgivning af sygeplejersker på sengeafsnittene og i modtageafsnittet.

For at kunne fungere selvstændigt som stomisygeplejerske har vi brug for en kollega, der har:
Uddannelse som sygeplejerske med dansk autorisation
Erfaring med og kendskab til stomier – også gerne de komplekse tilfælde
Erfaring med rådgiver/vejlederfunktion
Meget gerne undervisningserfaring og i hvert fald lyst til pædagogisk arbejde

Stomisygeplejerske i Abdominalcenter K
Vi er i Abdominalcenter K i gang med en spændende udvikling og omstrukturering for på sigt at have flere ambulante funktioner. Vi har allerede flere små ambulatorier, som vi ønsker at samle fysisk, så sygeplejerskerne får glæde af hinanden både fagligt, kollegialt og socialt. Selvom stillingen som stomisygeplejerske kræver megen selvstændighed, ønsker vi netop at skabe gode rammer for et godt socialt og kollegialt arbejdsmiljø.

Vil du vide mere om os?
Har du lyst til at høre mere om stillingen, så ring til Pia Anhøj, klinisk sygeplejespecialist på telefonnr.: 91 16 92 23 eller til ledende oversygeplejerske Kirsten Amsinck på telefonnr.: 24 97 25 94.

Du er meget velkommen til også at komme forbi til en lille rundvisning af vores afdeling, og så kan du i øvrigt se mere til Abdominalcenter K på vores profil på Instragram – vi hedder ”K på Bjerget”.

Seneste ansøgningsfrist er onsdag den 29. maj klokken 12.00 via nedenstående link.

Vi holder dog løbende samtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning. Vi glæder os til at læse den.


Frederiksberg HospitalFrederiksberg2019-04-26T00:00:002019-05-26T00:00:00
330018013Sygeplejerskeuddannelsen søger docenterRobot Har du lyst til at blive en del af vores forskningsmiljø på Sygeplejerskeuddannelsen og deltage i udviklingen af fremtidens sundhedsvæsen? Sygeplejerskeuddannelsen søger docenter, der kan bidrage til, at vi lykkes med Københavns Professionshøjskoles strategi om fremragende undervisning baseret på høj kvalitet i undervisningen og i vores forsknings- og udviklingsaktiviteter. Sygeplejerskeuddannelsen på Københavns Professionshøjskole er Danmarks største sundhedsuddannelse, og vores vision er at uddanne fagligt stærke dimittender, som på myndig og kompetent vis træder ud i professionen og er bevidste om, hvor stor betydning sundhedsprofessionelle har for velfærdssamfundet. Sygeplejerskeuddannelsen har i april 2019 fået nyt Forsknings- og Udviklingsprogram Personcentreret sygepleje til borgere med langvarige eller kroniske sygdomme , og derfor har vi nu brug for at opruste i vores forsknings- og udviklingsenhed. Om jobbet Uddannelsens forskningsmiljø bidrager til anvendt forskning og udvikling af aktiviteter af høj kvalitet inden for forsknings- og udviklingsprogrammet, og det understøtter, at ny viden omsættes i undervisningen på både grunduddannelsen og på videreuddannelsen. Som docent vil du, gennem egne forskningsprojekter samt faglig ledelse af andres forsknings- og udviklingsprojekter, skulle bidrage til, at undervisningen er forskningsbaseret. Endvidere er du, gennem undervisningsrelaterede opgaver, med til at bidrage til visionen om fremragende undervisning og udviklingen af professionen. Fordelingen mellem tid til forskning og undervisning vil være dynamisk afhængig af projektporteføljen. Der tilstræbes en 50 50 fordeling. Dine opgaver som docent udfoldes i nedenstående aktiviteter: Undervisning på grunduddannelsen og på videreuddannelsen Brobygning mellem forskning og undervisning fx gennem udvikling af pensum og inddragelse af studerende i forsknings- og udviklingsprojekter herunder vejledning af bachelorprojekter Udvikling og varetagelse af egne forsknings- og udviklingsprojekter inden for uddannelsens forskningsprogram Deltagelse i tværprofessionelle forsknings- og udviklings- samt undervisningsaktiviteter Talent- og idéudvikling af det lokale forsknings- og udviklingsmiljø Søgning af eksterne midler fra offentlige og private fonde og puljer til egne og fælles projekter Forskningsfaglig sparring til kollegaer med mindre tung forskningserfaring Publicering af artikler i dansksprogede samt internationale tidskrifter Bidrag til kvalitetssikring af forsknings- og udviklingsprojekter inden for eget forskningsområde Deltagelse i relevante eksterne og internationale forskningsnetværk miljøer. Om dig Du er i stand til selvstændigt og innovativt at udvikle ny viden til gavn for sygeplejerskeprofessionen og kan bringe den i spil i forhold til udvikling af professionen. Det vil derfor være en fordel, at du har en baggrund som sygeplejerske. Du har et fagligt speciale, som falder inden for forskningsfeltet langvarig eller kronisk sygdom med særligt fokus på sårbare ældre samt borgere med langvarig sygdom. Fx cancer eller hjerte- karsygdomme. Du er endvidere optaget af inddragelse af pårørende. Du må gerne have erfaring med kvantitative metoder og forståelse af registerstudier. Herudover matcher din profil nedenstående: Ph.d. grad eller videnskabelig skriftproduktion, der kan sidestilles hermed, og som er relevant for sygeplejerskeuddannelsens forskningsprofil Du kan selvstændigt planlægge, styre og evaluere forsknings- og udviklingsaktiviteter inden for sygeplejeprofessionen Erfaring med udvikling og gennemførelse af større professionsrelevante forskningsprojekter Dokumenteret erfaring med indhentning af ekstern finansiering Dokumenteret, anvendelsesbaseret viden, herunder både teoretisk og praktisk indsigt på højt niveau om sygeplejerskeprofessionen Undervisningserfaring og erfaring med undervisningsudvikling herunder, at du på et højt niveau dels kan formidle teori og inddrage praksis og dels kan koble teori og praksis i relation til erhvervet eller professionen Du er miljøskabende med stærkt strategisk blik for udviklingen af professionen og af forsker-kollegaer samt har et smittende engagement Gerne erfaring i form af international publicering eller ledelse af internationale forskningsprojekter. Om os På sygeplejerskeuddannelsen er vi på nuværende tidspunkt 130 undervisere, herunder 6 docenter, som refererer til sygeplejerskeuddannelsens forskningsleder og er en del af sygeplejerskeuddannelsens forsknings- og udviklingsteam. Sygeplejerskeuddannelsen ligger på Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, der er en del af Det Sundhedsfaglige Fakultet. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingerne ønsker besat pr. 1. september 2019 eller snarest derefter. Som udgangspunkt er stillingerne fuldtidsstillinger, men der vil være mulighed for deleansættelse med en anden institution. Du vil blive ansat som docent efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation og iht. Bekendtgørelse nr. 1065 af 4. juli 2016 om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler m.v. samt Bekendtgørelse nr. 1227 af 23. oktober 2018 om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler m.v. Ansættelse som docent forudsætter positiv docentbedømmelse af et eksternt bedømmelsesudvalg, der nedsættes i forbindelse med, at stillingen skal besættes. Arbejdspladsen er beliggende på Tagensvej 86, 2200 København N, men der kan forventes mødeaktivitet på KP s øvrige lokationer. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og se vores strategi. Læs også mere om sygeplejerskeuddannelsen. For yderligere spørgsmål vedrørende stillingen henvises til forskningsleder Grete Brorholt (tlf. 2429 6339) eller institutchef Mette Simonsen (tlf. 5163 2530). Interesseret Ansøgningsfrist er den 24. maj. Ansøgningen skal indeholde en motiveret ansøgning, CV samt en publikationsliste. Du skal vælge max. 3 publikationer, som vedlægges, og som du ønsker inddraget i bedømmelsen. Desuden beder vi dig om at vedlægge dokumentation for undervisning (fx i form af undervisningsportefolio). Dine faglige kvalifikationer vil blive vurderet af et eksternt, videnskabeligt bedømmelsesudvalg, og dine samlede kvalifikationer af et internt ansættelsesudvalg. Vurderingsprocessen vil finde sted i løbet af sommeren 2019. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Har du lyst til at blive en del af vores forskningsmiljø på Sygeplejerskeuddannelsen og deltage i udviklingen af fremtidens sundhedsvæsen?

Sygeplejerskeuddannelsen søger docenter, der kan bidrage til, at vi lykkes med Københavns Professionshøjskoles strategi om fremragende undervisning baseret på høj kvalitet i undervisningen og i vores forsknings- og udviklingsaktiviteter.

Sygeplejerskeuddannelsen på Københavns Professionshøjskole er Danmarks største sundhedsuddannelse, og vores vision er at uddanne fagligt stærke dimittender, som på myndig og kompetent vis træder ud i professionen og er bevidste om, hvor stor betydning sundhedsprofessionelle har for velfærdssamfundet.

Sygeplejerskeuddannelsen har i april 2019 fået nyt Forsknings- og Udviklingsprogram ”Personcentreret sygepleje til borgere med langvarige eller kroniske sygdomme”, og derfor har vi nu brug for at opruste i vores forsknings- og udviklingsenhed.

Om jobbet
Uddannelsens forskningsmiljø bidrager til anvendt forskning og udvikling af aktiviteter af høj kvalitet inden for forsknings- og udviklingsprogrammet, og det understøtter, at ny viden omsættes i undervisningen på både grunduddannelsen og på videreuddannelsen.

Som docent vil du, gennem egne forskningsprojekter samt faglig ledelse af andres forsknings- og udviklingsprojekter, skulle bidrage til, at undervisningen er forskningsbaseret. Endvidere er du, gennem undervisningsrelaterede opgaver, med til at bidrage til visionen om fremragende undervisning og udviklingen af professionen.

Fordelingen mellem tid til forskning og undervisning vil være dynamisk afhængig af projektporteføljen. Der tilstræbes en 50/50 fordeling.

Dine opgaver som docent udfoldes i nedenstående aktiviteter:
  • Undervisning på grunduddannelsen og på videreuddannelsen
  • Brobygning mellem forskning og undervisning fx gennem udvikling af pensum og inddragelse af studerende i forsknings- og udviklingsprojekter herunder vejledning af bachelorprojekter
  • Udvikling og varetagelse af egne forsknings- og udviklingsprojekter inden for uddannelsens forskningsprogram
  • Deltagelse i tværprofessionelle forsknings- og udviklings- samt undervisningsaktiviteter
  • Talent- og idéudvikling af det lokale forsknings- og udviklingsmiljø
  • Søgning af eksterne midler fra offentlige og private fonde og puljer til egne og fælles projekter
  • Forskningsfaglig sparring til kollegaer med mindre tung forskningserfaring
  • Publicering af artikler i dansksprogede samt internationale tidskrifter
  • Bidrag til kvalitetssikring af forsknings- og udviklingsprojekter inden for eget forskningsområde
  • Deltagelse i relevante eksterne og internationale forskningsnetværk/miljøer.
Om dig
Du er i stand til selvstændigt og innovativt at udvikle ny viden til gavn for sygeplejerskeprofessionen og kan bringe den i spil i forhold til udvikling af professionen. Det vil derfor være en fordel, at du har en baggrund som sygeplejerske.

Du har et fagligt speciale, som falder inden for forskningsfeltet langvarig eller kronisk sygdom med særligt fokus på sårbare ældre samt borgere med langvarig sygdom. Fx cancer eller hjerte-/karsygdomme. Du er endvidere optaget af inddragelse af pårørende. Du må gerne have erfaring med kvantitative metoder og forståelse af registerstudier.

Herudover matcher din profil nedenstående:
  • Ph.d. grad eller videnskabelig skriftproduktion, der kan sidestilles hermed, og som er relevant for sygeplejerskeuddannelsens forskningsprofil
  • Du kan selvstændigt planlægge, styre og evaluere forsknings- og udviklingsaktiviteter inden for sygeplejeprofessionen
  • Erfaring med udvikling og gennemførelse af større professionsrelevante forskningsprojekter
  • Dokumenteret erfaring med indhentning af ekstern finansiering
  • Dokumenteret, anvendelsesbaseret viden, herunder både teoretisk og praktisk indsigt på højt niveau om sygeplejerskeprofessionen
  • Undervisningserfaring og erfaring med undervisningsudvikling herunder, at du på et højt niveau dels kan formidle teori og inddrage praksis og dels kan koble teori og praksis i relation til erhvervet eller professionen
  • Du er miljøskabende med stærkt strategisk blik for udviklingen af professionen og af forsker-kollegaer samt har et smittende engagement
  • Gerne erfaring i form af international publicering eller ledelse af internationale forskningsprojekter.
Om os
På sygeplejerskeuddannelsen er vi på nuværende tidspunkt 130 undervisere, herunder 6 docenter, som refererer til sygeplejerskeuddannelsens forskningsleder og er en del af sygeplejerskeuddannelsens forsknings- og udviklingsteam. Sygeplejerskeuddannelsen ligger på Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, der er en del af Det Sundhedsfaglige Fakultet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne ønsker besat pr. 1. september 2019 eller snarest derefter. Som udgangspunkt er stillingerne fuldtidsstillinger, men der vil være mulighed for deleansættelse med en anden institution.

Du vil blive ansat som docent efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation og iht. Bekendtgørelse nr. 1065 af 4. juli 2016 om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler m.v. samt Bekendtgørelse nr. 1227 af 23. oktober 2018 om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler m.v.

Ansættelse som docent forudsætter positiv docentbedømmelse af et eksternt bedømmelsesudvalg, der nedsættes i forbindelse med, at stillingen skal besættes.

Arbejdspladsen er beliggende på Tagensvej 86, 2200 København N, men der kan forventes mødeaktivitet på KP’s øvrige lokationer.

Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og se vores strategi. Læs også mere om sygeplejerskeuddannelsen.

For yderligere spørgsmål vedrørende stillingen henvises til forskningsleder Grete Brorholt (tlf. 2429 6339) eller institutchef Mette Simonsen (tlf. 5163 2530).

Interesseret
Ansøgningsfrist er den 24. maj.

Ansøgningen skal indeholde en motiveret ansøgning, CV samt en publikationsliste. Du skal vælge max. 3 publikationer, som vedlægges, og som du ønsker inddraget i bedømmelsen. Desuden beder vi dig om at vedlægge dokumentation for undervisning (fx i form af undervisningsportefolio).

Dine faglige kvalifikationer vil blive vurderet af et eksternt, videnskabeligt bedømmelsesudvalg, og dine samlede kvalifikationer af et internt ansættelsesudvalg.

Vurderingsprocessen vil finde sted i løbet af sommeren 2019.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.
Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn N2019-05-06T00:00:002019-05-24T00:00:00
330018026Chef til Institut for Sygeplejerske- og ErnæringsuddannelserRobot Er du uddannet inden for sygepleje eller ernæring, og har du ledelseserfaring fra fx sundheds- eller uddannelsessektoren? Vil du være med til at sætte retningen for et relativt nyetableret institut og blive en del af et engageret ledelsesfællesskab med klare strategiske mål? På Københavns Professionshøjskole (KP) har vi en vision om at uddanne fagprofessionelle, der lykkes i og sammen med praksis. Myndige professionelle er nøglen til at realisere samfundets fineste idealer og løse dets vanskeligste problemer. Vi vil realisere vores vision gennem fremragende undervisning. Som chef for Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser kommer du til at spille en afgørende rolle i at få strategien for KP omsat til konkret handling. Instituttet er relativt nyetableret efter fusionen mellem professionshøjskolerne UCC og Metropol den 1. marts 2018, og rummer et stort uudnyttet fagligt og didaktisk potentiale på tværs af uddannelserne. Herudover er vi i fuld gang med at omlægge vores to ernæringsuddannelser til én, og vi arbejder med at fusionere de to tidligere sygeplejerskeuddannelser. Om jobbet Dit ledelsesansvar omfatter strategiske, faglige, økonomiske og driftsmæssige opgaver. Herudover har du det direkte personaleansvar for 8 uddannelsesledere samt en mindre stab. Omdrejningspunktet for din ledelse er grunduddannelse samt forskning og udvikling. Det er din opgave at tegne sygeplejerske- og ernæringsuddannelserne både i og uden for KP. Du skal samarbejde med aftagere og eksterne interessenter om udvikling af uddannelserne, så vores dimittender bliver endnu stærkere bl.a. på de kliniske praktiske færdigheder, end de er i dag. Grunduddannelserne leder du gennem uddannelseslederne på instituttet, hvor du skal fortsætte arbejdet med at etablere det nye institut. Et vigtigt element heri er etablering af et stærkt arbejdsfællesskab i ledelsesteamet, så det samlet set kan bedrive stærk faglig ledelse af underviserkollegiet. I forhold til instituttets forsknings- og udviklingsaktiviteter skal du gennem din forsknings- og udviklingsleder sikre retning, relevans og kvalitet i arbejdet. Der er en forventning om, at instituttets forskning og udvikling bidrager endnu mere systematisk til uddannelsernes og professionernes fortsatte udvikling. Der er desuden et stort behov for, at den eksterne finansiering til forsknings- og udviklingsaktiviteter øges over de kommende år. Desuden er du ansvarlig for instituttets bidrag til KP s efter- og videreuddannelsesudbud, som spiller en vigtigt rolle for KP s fortsatte udvikling. Du indgår i fakultetsledelsen på Det Sundhedsfaglige Fakultet, hvor du har et tæt samarbejde med dekanen og dine to institutchefkollegaer. Og så bliver du en del af KP s samlede ledelsesfællesskab. Om dig Vi forestiller os, at du har solid ledelseserfaring fra tilsvarende niveau. Du har desuden en uddannelsesbaggrund inden for sygepleje eller ernæring og sundhed suppleret med relevant kandidatuddannelse og evt. en ph.d. Herudover forventer vi, at du har: erfaring med forandrings-, implementerings- og effektiviseringsprocesser et godt kendskab til sundhedsuddannelser og den sundhedsfaglige praksis et veludbygget netværk blandt uddannelsernes aftagere og interessenter erfaring med økonomistyring. Du er strategisk stærk og i stand til både at anlægge et langsigtet perspektiv på uddannelserne og på professionernes praksis samt til at arbejde her og nu med strategiimplementering. Du formår i dén forbindelse at sætte faglig retning og mobilisere stolthed og engagement hos dine højt kvalificerede medarbejdere. Du er dygtig til at navigere i en kompleks og politisk styret organisation og dens omverden, og trives med at etablere og vedligeholde relationer til samarbejdspartnere internt i organisationen og eksternt. Du skal med sikker professionalisme kunne repræsentere KP og instituttets uddannelser eksternt. I forhold til din ledelse på tværs samt opad og nedad i organisationen forventer vi, at du vil finde det naturligt at agere i henhold til KP s seks ledelsesprincipper: Vi leder med fokus på opgaven Vi samarbejder ved at blande os i hinandens opgaver Vi prioriterer kritik og dialog og realiserer vedtagne beslutninger Vi er i tæt dialog med vores omverden Vi begår hellere fejl frem for at sidde passivt tilbage. Vi tilbyder Du bliver del af en organisation, som varetager én af velfærdssamfundets allervigtigste opgaver, og hvor bevidstheden herom sætter sit præg på opgaveløsningen i hverdagen. Vi vil uddanne dygtige fagprofessionelle ved at være fælles om fremragende undervisning med afsæt i fire strategiske indsatsområder: Stærke studerende Forskning og udvikling i undervisning og praksis Laboratorier i praksis samt Stærke arbejdsfællesskaber. Som deltager i KP s ledelsesfællesskab får du mulighed for at sætte præg på, hvordan strategien når helt ud i undervisningslokalerne og er kulturskabende for den måde, vi uddanner vores studerende på. Din arbejdsplads Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser er placeret på Det Sundhedsfaglige Fakultet. Vi er cirka 220 medarbejdere, der består af undervisere, administrative medarbejdere og uddannelsesledere, og vi er ca. 4.100 studerende. Vi har uddannelser på tre fysiske lokaliteter fordelt på Nørrebro og i Hillerød. Løn og ansættelsesvilkår Du ansættes som institutchef med start den 1. september 2019. Ansættelse og aflønning sker efter relevant overenskomst mellem Finansministeriet og forhandlingsberettiget organisation. Ansættes du på AC-overenskomsten ansættes du i lønramme 37. Ansættes du på CO10 overenskomsten ansættes du på løntrin 1 for ledere. Der vil desuden være mulighed for personligt tillæg efter forhandling, ligesom du er omfattet af Københavns Professionshøjskoles resultatløn for ledere. Stillingen vil muligvis kunne besættes på åremål i 5 år og evt. med forlængelse i op til 3 år. Arbejdspladsen er beliggende på Tagensvej 86, 2200 København N. Der vil også være ledelsesopgaver på instituttets øvrige lokaliteter på Sigurdsgade 26, 2200 København N. og på Campus Nordsjælland, Carlsbergvej 14, 3400 Hillerød. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om vores strategi. For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte dekan for det Sundhedsfaglige Fakultet Randi Brinckmann Wiencke på tlf. 5163 2800. Interesseret Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest mandag den 27. maj 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler torsdag den 6. juni og fredag den 7. juni 2019 og 2. samtaler tirsdag den 18. juni 2019. Der vil indgå personlighedstest i forbindelse med samtalerne. Der er afsat tid til tilbagemeldingssamtale på testen i perioden 11. juni - 14. juni 2019. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Er du uddannet inden for sygepleje eller ernæring, og har du ledelseserfaring fra fx sundheds- eller uddannelsessektoren? Vil du være med til at sætte retningen for et relativt nyetableret institut og blive en del af et engageret ledelsesfællesskab med klare strategiske mål?

På Københavns Professionshøjskole (KP) har vi en vision om at uddanne fagprofessionelle, der lykkes i og sammen med praksis. Myndige professionelle er nøglen til at realisere samfundets fineste idealer og løse dets vanskeligste problemer. Vi vil realisere vores vision gennem fremragende undervisning.

Som chef for Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser kommer du til at spille en afgørende rolle i at få strategien for KP omsat til konkret handling. Instituttet er relativt nyetableret efter fusionen mellem professionshøjskolerne UCC og Metropol den 1. marts 2018, og rummer et stort uudnyttet fagligt og didaktisk potentiale på tværs af uddannelserne. Herudover er vi i fuld gang med at omlægge vores to ernæringsuddannelser til én, og vi arbejder med at fusionere de to tidligere sygeplejerskeuddannelser.

Om jobbet
Dit ledelsesansvar omfatter strategiske, faglige, økonomiske og driftsmæssige opgaver. Herudover har du det direkte personaleansvar for 8 uddannelsesledere samt en mindre stab.

Omdrejningspunktet for din ledelse er grunduddannelse samt forskning og udvikling. Det er din opgave at tegne sygeplejerske- og ernæringsuddannelserne både i og uden for KP. Du skal samarbejde med aftagere og eksterne interessenter om udvikling af uddannelserne, så vores dimittender bliver endnu stærkere bl.a. på de kliniske/praktiske færdigheder, end de er i dag.

Grunduddannelserne leder du gennem uddannelseslederne på instituttet, hvor du skal fortsætte arbejdet med at etablere det nye institut. Et vigtigt element heri er etablering af et stærkt arbejdsfællesskab i ledelsesteamet, så det samlet set kan bedrive stærk faglig ledelse af underviserkollegiet.

I forhold til instituttets forsknings- og udviklingsaktiviteter skal du gennem din forsknings- og udviklingsleder sikre retning, relevans og kvalitet i arbejdet. Der er en forventning om, at instituttets forskning og udvikling bidrager endnu mere systematisk til uddannelsernes og professionernes fortsatte udvikling. Der er desuden et stort behov for, at den eksterne finansiering til forsknings- og udviklingsaktiviteter øges over de kommende år.

Desuden er du ansvarlig for instituttets bidrag til KP’s efter- og videreuddannelsesudbud, som spiller en vigtigt rolle for KP’s fortsatte udvikling.

Du indgår i fakultetsledelsen på Det Sundhedsfaglige Fakultet, hvor du har et tæt samarbejde med dekanen og dine to institutchefkollegaer. Og så bliver du en del af KP’s samlede ledelsesfællesskab.

Om dig
Vi forestiller os, at du har solid ledelseserfaring fra tilsvarende niveau. Du har desuden en uddannelsesbaggrund inden for sygepleje eller ernæring og sundhed suppleret med relevant kandidatuddannelse og evt. en ph.d. Herudover forventer vi, at du har:
  • erfaring med forandrings-, implementerings- og effektiviseringsprocesser
  • et godt kendskab til sundhedsuddannelser og den sundhedsfaglige praksis
  • et veludbygget netværk blandt uddannelsernes aftagere og interessenter
  • erfaring med økonomistyring.
Du er strategisk stærk og i stand til både at anlægge et langsigtet perspektiv på uddannelserne og på professionernes praksis samt til at arbejde her og nu med strategiimplementering. Du formår i dén forbindelse at sætte faglig retning og mobilisere stolthed og engagement hos dine højt kvalificerede medarbejdere.

Du er dygtig til at navigere i en kompleks og politisk styret organisation og dens omverden, og trives med at etablere og vedligeholde relationer til samarbejdspartnere internt i organisationen og eksternt. Du skal med sikker professionalisme kunne repræsentere KP og instituttets uddannelser eksternt.

I forhold til din ledelse på tværs samt opad og nedad i organisationen forventer vi, at du vil finde det naturligt at agere i henhold til KP’s seks ledelsesprincipper: Vi leder med fokus på opgaven; Vi samarbejder ved at blande os i hinandens opgaver; Vi prioriterer kritik og dialog og realiserer vedtagne beslutninger; Vi er i tæt dialog med vores omverden; Vi begår hellere fejl frem for at sidde passivt tilbage.

Vi tilbyder
Du bliver del af en organisation, som varetager én af velfærdssamfundets allervigtigste opgaver, og hvor bevidstheden herom sætter sit præg på opgaveløsningen i hverdagen. Vi vil uddanne dygtige fagprofessionelle ved at være fælles om fremragende undervisning med afsæt i fire strategiske indsatsområder: Stærke studerende; Forskning og udvikling i undervisning og praksis; Laboratorier i praksis samt Stærke arbejdsfællesskaber. Som deltager i KP’s ledelsesfællesskab får du mulighed for at sætte præg på, hvordan strategien når helt ud i undervisningslokalerne og er kulturskabende for den måde, vi uddanner vores studerende på.

Din arbejdsplads
Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser er placeret på Det Sundhedsfaglige Fakultet. Vi er cirka 220 medarbejdere, der består af undervisere, administrative medarbejdere og uddannelsesledere, og vi er ca. 4.100 studerende. Vi har uddannelser på tre fysiske lokaliteter fordelt på Nørrebro og i Hillerød.

Løn – og ansættelsesvilkår
Du ansættes som institutchef med start den 1. september 2019.

Ansættelse og aflønning sker efter relevant overenskomst mellem Finansministeriet og forhandlingsberettiget organisation. Ansættes du på AC-overenskomsten ansættes du i lønramme 37. Ansættes du på CO10 overenskomsten ansættes du på løntrin 1 for ledere. Der vil desuden være mulighed for personligt tillæg efter forhandling, ligesom du er omfattet af Københavns Professionshøjskoles resultatløn for ledere. Stillingen vil muligvis kunne besættes på åremål i 5 år og evt. med forlængelse i op til 3 år.

Arbejdspladsen er beliggende på Tagensvej 86, 2200 København N. Der vil også være ledelsesopgaver på instituttets øvrige lokaliteter på Sigurdsgade 26, 2200 København N. og på Campus Nordsjælland, Carlsbergvej 14, 3400 Hillerød.

Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om vores strategi.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte dekan for det Sundhedsfaglige Fakultet Randi Brinckmann Wiencke på tlf. 5163 2800.

Interesseret
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest mandag den 27. maj 2019.

Vi forventer at afholde 1. samtaler torsdag den 6. juni og fredag den 7. juni 2019 og 2. samtaler tirsdag den 18. juni 2019. Der vil indgå personlighedstest i forbindelse med samtalerne. Der er afsat tid til tilbagemeldingssamtale på testen i perioden 11. juni - 14. juni 2019.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.
Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn N2019-05-06T00:00:002019-05-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sygeplejerske til Københavns Kommunes Akutteam

Rehabiliteringscenter Vigerslevhus - Akutteam Udkørende

Valby
Brænder du for akut sygepleje, og vil du være med til at præge den videre udvikling af vores akutfunktion til gavn for borgerne i det nære sundhedsvæsen? Københavns Kommunes udkørende akutteam har været i gang siden 2. januar 2019. Det bærende princ...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

Akaciegården søger en klinisk vejleder

S/I AKACIEGÅRDEN

Frederiksberg
Velkommen til en nyoprettet stilling som sygeplejerske med funktion som klinisk vejleder, og superbruger i vores dokumentationssystem Cura. Akaciegården er et selvejende plejehjem, beliggende på Frederiksberg, og vi har en aftale om driftsoverenskom...
Indrykket:29. marts 2019
Udløbsdato:23. maj 2019

Stomisygeplejerske til Bispebjerg Hospital

Frederiksberg Hospital

Frederiksberg
Abdominalcenter K søger en sygeplejerske, der har lyst til og mod på at være vores specialist i stomier i tarmkanalen. Du får en fast stilling som sygeplejerske med klinisk specialfunktion på 32 37 timer udelukkende i dagfunktion i hverdagene. Du vi...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Sygeplejerskeuddannelsen søger docenter

Administration + Efter- og videreuddannelser

København N
Har du lyst til at blive en del af vores forskningsmiljø på Sygeplejerskeuddannelsen og deltage i udviklingen af fremtidens sundhedsvæsen? Sygeplejerskeuddannelsen søger docenter, der kan bidrage til, at vi lykkes med Københavns Professionshøjskoles...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:24. maj 2019

Chef til Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser

Administration + Efter- og videreuddannelser

København N
Er du uddannet inden for sygepleje eller ernæring, og har du ledelseserfaring fra fx sundheds- eller uddannelsessektoren? Vil du være med til at sætte retningen for et relativt nyetableret institut og blive en del af et engageret ledelsesfællesskab ...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019