Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kan du lide udfordringer, og er du klar til at yde en indsats? Finansministeriets Koncern søger kontorelev med speciale i offentlig administration.

Ønsker du ansvar i hverdagen - og er du moden, selvstændig, ansvarsfuld og klar på en elevuddannelse, der åbner mange døre til arbejdslivet, kan du være vores nye elev.


Vi forventer, at du:
• Har bestået eller forventer at bestå enten en EUX kontorlinje, HHX + 5 ugers introduktionsforløb,
HG2/HGS/HGV med adgang til specialet offentlig administration
eller STX/HTX/HF + 10 ugers introduktionsforløb.
• Er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt
• Tager ansvar for dine opgaver
• Er fagligt stærk og har lyst til at lære nyt inden for dit fagområde
• Er en god kollega, der leverer en engageret og stabil indsats som en del af din uddannelse

Vi tilbyder:
• En 2-årig uddannelse i et travlt, spændende og inspirerende miljø, hvor du vil få mange
forskellige opgaver
• Oplæring inden for de forskellige arbejdsområder
• Oplæring i forskellige administrative it-systemer som anvendes bredt i staten
• En spændende og afvekslende kombination af praktik og skole
• Studietur til Bruxelles

Den teoretiske del af uddannelsen foregår på Niels Brock med fire skoleperioder. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve.

Som kontorelev har du mulighed for at arbejde med:
• Fysisk kundekontakt i vores receptioner
• Generel sagsbehandling
• Telefonisk kundeekspedition
• Sekretæropgaver og øvrige administrative opgaver

Sådan ansøger du:
Søg jobbet på hjemmesiden via vores online-system på www.fm.dk under ”om os”. Vi skal have din ansøgning, afgangsbevis fra folkeskolen, terminskarakter, øvrige relevante eksamenspapirer, eventuelle anbefalinger og realkompetencevurdering senest søndag den 19. maj 2019.

Vi forventer at holde første samtaler i uge 22.

Første samtale kommer til at bestå af en skriftlig test og en samtale med ansættelsesudvalget

Har du spørgsmål, kan du kontakte elevansvarlig Mette Tønder Petersen på metop@modst.dk eller tlf.:25 40 97 74.

Løn og ansættelsesforhold
Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til OAO-S fællesoverenskomst samt organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat.


Lønnen er opgivet i 1. april 2019-niveau:
10.960,83 kr. pr. måned for elever under 18 år og
13.745,58 kr. pr. måned for elever over 18 år
20.144,25 kr. pr. måned for voksen-elever over 25 år

Finansministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

Finansministeriets koncern består af Departementet, Digitaliseringsstyrelsen, Moderniseringsstyrelsen, Statens Administration Statens It og Kompetence sekretariatet.

Du kan læse mere på vores hjemmesider:
Finansministeriet: www.fm.dk
Digitaliseringsstyrelsen: www.digst.dk
Moderniseringsstyrelsen: www.modst.dk
Statens Administration: www.statens-adm.dk
Statens It: www.statens-it.dk
Kompetencesekretariatet: www.kompetenceudvikling.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015625Phoenix-395c354612019-05-02T00:00:00Kan du lide udfordringer, og er du klar til at yde en indsats? Finansministeriets Koncern søger kontorelev med speciale i offentlig administration.Ønsker du ansvar i hverdagen - og er du moden, selvstændig, ansvarsfuld og klar på en elevuddannelse, der åbner mange døre til arbejdslivet, kan du være vores nye elev.


Vi forventer, at du:
• Har bestået eller forventer at bestå enten en EUX kontorlinje, HHX + 5 ugers introduktionsforløb,
HG2/HGS/HGV med adgang til specialet offentlig administration
eller STX/HTX/HF + 10 ugers introduktionsforløb.
• Er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt
• Tager ansvar for dine opgaver
• Er fagligt stærk og har lyst til at lære nyt inden for dit fagområde
• Er en god kollega, der leverer en engageret og stabil indsats som en del af din uddannelse

Vi tilbyder:
• En 2-årig uddannelse i et travlt, spændende og inspirerende miljø, hvor du vil få mange
forskellige opgaver
• Oplæring inden for de forskellige arbejdsområder
• Oplæring i forskellige administrative it-systemer som anvendes bredt i staten
• En spændende og afvekslende kombination af praktik og skole
• Studietur til Bruxelles

Den teoretiske del af uddannelsen foregår på Niels Brock med fire skoleperioder. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve.

Som kontorelev har du mulighed for at arbejde med:
• Fysisk kundekontakt i vores receptioner
• Generel sagsbehandling
• Telefonisk kundeekspedition
• Sekretæropgaver og øvrige administrative opgaver

Sådan ansøger du:
Søg jobbet på hjemmesiden via vores online-system på www.fm.dk under ”om os”. Vi skal have din ansøgning, afgangsbevis fra folkeskolen, terminskarakter, øvrige relevante eksamenspapirer, eventuelle anbefalinger og realkompetencevurdering senest søndag den 19. maj 2019.

Vi forventer at holde første samtaler i uge 22.

Første samtale kommer til at bestå af en skriftlig test og en samtale med ansættelsesudvalget

Har du spørgsmål, kan du kontakte elevansvarlig Mette Tønder Petersen på metop@modst.dk eller tlf.:25 40 97 74.

Løn og ansættelsesforhold
Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til OAO-S fællesoverenskomst samt organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat.


Lønnen er opgivet i 1. april 2019-niveau:
10.960,83 kr. pr. måned for elever under 18 år og
13.745,58 kr. pr. måned for elever over 18 år
20.144,25 kr. pr. måned for voksen-elever over 25 år

Finansministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

Finansministeriets koncern består af Departementet, Digitaliseringsstyrelsen, Moderniseringsstyrelsen, Statens Administration Statens It og Kompetence sekretariatet.

Du kan læse mere på vores hjemmesider:
Finansministeriet: www.fm.dk
Digitaliseringsstyrelsen: www.digst.dk
Moderniseringsstyrelsen: www.modst.dk
Statens Administration: www.statens-adm.dk
Statens It: www.statens-it.dk
Kompetencesekretariatet: www.kompetenceudvikling.dk

2019-05-20T00:50:40.017 Ønsker du ansvar i hverdagen - og er du moden, selvstændig, ansvarsfuld og klar på en elevuddannelse, der åbner mange døre til arbejdslivet, kan du være vores nye elev. Vi forventer, at du: • Har bestået eller forventer at bestå enten en EUX kontorlinje, HHX 5 ugers introduktionsforløb, HG2 HGS HGV med adgang til specialet offentlig administration eller STX HTX HF 10 ugers introduktionsforløb. • Er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt • Tager ansvar for dine opgaver • Er fagligt stærk og har lyst til at lære nyt inden for dit fagområde • Er en god kollega, der leverer en engageret og stabil indsats som en del af din uddannelse Vi tilbyder: • En 2-årig uddannelse i et travlt, spændende og inspirerende miljø, hvor du vil få mange forskellige opgaver • Oplæring inden for de forskellige arbejdsområder • Oplæring i forskellige administrative it-systemer som anvendes bredt i staten • En spændende og afvekslende kombination af praktik og skole • Studietur til Bruxelles Den teoretiske del af uddannelsen foregår på Niels Brock med fire skoleperioder. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve. Som kontorelev har du mulighed for at arbejde med: • Fysisk kundekontakt i vores receptioner • Generel sagsbehandling • Telefonisk kundeekspedition • Sekretæropgaver og øvrige administrative opgaver Sådan ansøger du: Søg jobbet på hjemmesiden via vores online-system på www.fm.dk under om os . Vi skal have din ansøgning, afgangsbevis fra folkeskolen, terminskarakter, øvrige relevante eksamenspapirer, eventuelle anbefalinger og realkompetencevurdering senest søndag den 19. maj 2019. Vi forventer at holde første samtaler i uge 22. Første samtale kommer til at bestå af en skriftlig test og en samtale med ansættelsesudvalget Har du spørgsmål, kan du kontakte elevansvarlig Mette Tønder Petersen på metop@modst.dk eller tlf.:25 40 97 74. Løn og ansættelsesforhold Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til OAO-S fællesoverenskomst samt organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat. Lønnen er opgivet i 1. april 2019-niveau: 10.960,83 kr. pr. måned for elever under 18 år og 13.745,58 kr. pr. måned for elever over 18 år 20.144,25 kr. pr. måned for voksen-elever over 25 år Finansministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge. Finansministeriets koncern består af Departementet, Digitaliseringsstyrelsen, Moderniseringsstyrelsen, Statens Administration Statens It og Kompetence sekretariatet. Du kan læse mere på vores hjemmesider: Finansministeriet: www.fm.dk Digitaliseringsstyrelsen: www.digst.dk Moderniseringsstyrelsen: www.modst.dk Statens Administration: www.statens-adm.dk Statens It: www.statens-it.dk Kompetencesekretariatet: www.kompetenceudvikling.dk11jobnet395c3546100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122453&DepartmentId=6045&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3518581Finansministeriets Departementet11Christiansborg Slotsplads 11218København KDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent753061JobNet4982292498229210002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=395c3546https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=395c3546https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=395c3546&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=395c3546&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgKan du lide udfordringer, og er du klar til at yde en indsats? Finansministeriets Koncern søger kontorelev med speciale i offentlig administration.12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration361659635Mettenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330088307Bliv elev i EnergistyrelsenRobot Bliv kontorelev i Energistyrelsen Ønsker du at blive en del af en moderne og dynamisk arbejdsplads, hvor vi brænder for at gøre Danmark grønnere? Og har du lyst til at udvikle dig både fagligt og personligt, så er denne stilling måske noget for dig. Om jobbet Vi tilbyder en alsidig uddannelse som kontorelev med speciale i offentlig administration ved vores kontor i København. Stillingen er ledig til besættelse snarest muligt eller senest pr. 1. december 2019. Dygtige kolleger står parat til at sørge for, at du får et spændende og varieret elevforløb. Uddannelsen er 2 årig og veksler mellem praktik i Energistyrelsen og skoleforløb på en erhvervsskole. På 2. studieår arrangerer skolen en studietur til Bruxelles. Vi sørger for et godt introduktionsforløb og udarbejder en individuel praktikplan til dig. Du vil samtidigt få tilknyttet en oplæringsansvarlig kollega, som vil støtte dig igennem hele dit elevforløb. Som kontorelev vil du møde alsidige fagområder, og du vil arbejde sammen med kolleger, der har forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Du vil i løbet af uddannelsen blive oplært i flere jobfunktioner, og du vil få tildelt egne opgaver, som løses i tæt samarbejde med dine kolleger. Din arbejdsdag vil ofte indeholde en god blanding af nye udfordringer og opgaver, du har ansvar for på fast basis. Dine opgaver vil bl.a. omfatte: Personale- og lønadministration Lettere sagsbehandling Kalenderstyring Rejseafregninger Assistent på projektarbejde Planlægning af møder og seminarer herunder udarbejdelse af præsentationer Som elev bliver du tilknyttet Center for Organisation, som har ansvaret for styrelsens stabsfunktioner med opgaver indenfor økonomi, styring, HR, rejser, IT, jura, EU-koordination, kommunikation, presse, service og direktions- og ledelsesbetjening. Om dig Som person er du ansvarsbevidst, fuld af gå-på-mod og positiv af natur. Du er engageret og motiveres af at gøre en forskel og af at yde god service til huset. Vi lægger derudover vægt på, at du: tager initiativ og har lyst til at lære trives i et miljø, hvor der er travlt, og hvor der er fokus på høj kvalitet er en god kollega, hjælpsom og en god holdspiller har flair for IT og har gode formuleringsevner arbejder struktureret og bliver motiveret af at arbejde med flere opgaver på én gang Vil du vide mere om stillingen, kan du ringe til konst. HR-chef Henriette Orholm på telefon 33 95 56 16 eller til administrativ medarbejder og tidligere elev Sandie de Fries på telefon 33 92 68 53. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst for elever i staten indgået mellem Finansministeriet og HK STAT. Du kan finde de aktuelle lønninger på Moderniseringsstyrelsens hjemmeside, www.modst.dk. Ansættelsesområdet er Energi- Forsynings- og Klimaministeriet med tilhørende institutioner. Energistyrelsen betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Ansøgning Du søger via www.ens.dk job. Benyt funktionen Søg stillingen på stillingsopslaget. Din motiverede ansøgning med CV, eksamensbevis inkl. karakteroversigt og eventuelle øvrige bilag skal være indtastet senest den 29. september 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 41. Om os I Energistyrelsen brænder vi for at levere løsninger, der gør en positiv forskel for Danmark. Vi arbejder for at sikre danske borgere og virksomheder en omkostningseffektiv, god og stabil forsyning af el, gas, varme, vand, telekommunikation og håndtering af affald. Og vi samarbejder internationalt for at fremme vedvarende energi i vores 12 partnerlande. Vi er knap 550 medarbejdere med mange forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Her finder du både jurister, økonomer, ingeniører og geologer, telegrafinspektører og administrativt uddannede. En karriere i Energistyrelsen betyder, at du får en hverdag sammen med dedikerede kolleger, høj faglighed og et varmt kollegialt miljø. Vi lægger stor vægt på faglig kvalitet og tværfaglighed i samarbejdet med både vores departement og eksterne partnere og interessenter. Energistyrelsen blev oprettet i 1976 og er en styrelse under Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet. Læs mere om os på www.ens.dk eller se vores video her.Bliv kontorelev i Energistyrelsen

Ønsker du at blive en del af en moderne og dynamisk arbejdsplads, hvor vi brænder for at gøre Danmark grønnere? Og har du lyst til at udvikle dig både fagligt og personligt, så er denne stilling måske noget for dig.

Om jobbet

Vi tilbyder en alsidig uddannelse som kontorelev med speciale i offentlig administration ved vores kontor i København. Stillingen er ledig til besættelse snarest muligt eller senest pr. 1. december 2019.

Dygtige kolleger står parat til at sørge for, at du får et spændende og varieret elevforløb. Uddannelsen er 2 årig og veksler mellem praktik i Energistyrelsen og skoleforløb på en erhvervsskole. På 2. studieår arrangerer skolen en studietur til Bruxelles.

Vi sørger for et godt introduktionsforløb og udarbejder en individuel praktikplan til dig. Du vil samtidigt få tilknyttet en oplæringsansvarlig kollega, som vil støtte dig igennem hele dit elevforløb. Som kontorelev vil du møde alsidige fagområder, og du vil arbejde sammen med kolleger, der har forskellig uddannelsesmæssig baggrund.

Du vil i løbet af uddannelsen blive oplært i flere jobfunktioner, og du vil få tildelt egne opgaver, som løses i tæt samarbejde med dine kolleger. Din arbejdsdag vil ofte indeholde en god blanding af nye udfordringer og opgaver, du har ansvar for på fast basis.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Personale- og lønadministration
  • Lettere sagsbehandling
  • Kalenderstyring
  • Rejseafregninger
  • Assistent på projektarbejde
  • Planlægning af møder og seminarer – herunder udarbejdelse af præsentationer
Som elev bliver du tilknyttet Center for Organisation, som har ansvaret for styrelsens stabsfunktioner med opgaver indenfor økonomi, styring, HR, rejser, IT, jura, EU-koordination, kommunikation, presse, service og direktions- og ledelsesbetjening.

Om dig

Som person er du ansvarsbevidst, fuld af gå-på-mod og positiv af natur. Du er engageret og motiveres af at gøre en forskel og af at yde god service til huset.

Vi lægger derudover vægt på, at du:

  • tager initiativ og har lyst til at lære
  • trives i et miljø, hvor der er travlt, og hvor der er fokus på høj kvalitet
  • er en god kollega, hjælpsom og en god holdspiller
  • har flair for IT og har gode formuleringsevner
  • arbejder struktureret og bliver motiveret af at arbejde med flere opgaver på én gang
Vil du vide mere om stillingen, kan du ringe til konst. HR-chef Henriette Orholm på telefon 33 95 56 16 eller til administrativ medarbejder og tidligere elev Sandie de Fries på telefon 33 92 68 53.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst for elever i staten indgået mellem Finansministeriet og HK/STAT. Du kan finde de aktuelle lønninger på Moderniseringsstyrelsens hjemmeside, www.modst.dk. Ansættelsesområdet er Energi- Forsynings- og Klimaministeriet med tilhørende institutioner.

Energistyrelsen betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ansøgning

Du søger via www.ens.dk/job. Benyt funktionen "Søg stillingen" på stillingsopslaget. Din motiverede ansøgning med CV, eksamensbevis inkl. karakteroversigt og eventuelle øvrige bilag skal være indtastet senest den 29. september 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 41.

Om os

I Energistyrelsen brænder vi for at levere løsninger, der gør en positiv forskel for Danmark. Vi arbejder for at sikre danske borgere og virksomheder en omkostningseffektiv, god og stabil forsyning af el, gas, varme, vand, telekommunikation og håndtering af affald. Og vi samarbejder internationalt for at fremme vedvarende energi i vores 12 partnerlande.

Vi er knap 550 medarbejdere med mange forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Her finder du både jurister, økonomer, ingeniører og geologer, telegrafinspektører og administrativt uddannede.

En karriere i Energistyrelsen betyder, at du får en hverdag sammen med dedikerede kolleger, høj faglighed og et varmt kollegialt miljø. Vi lægger stor vægt på faglig kvalitet og tværfaglighed i samarbejdet med både vores departement og eksterne partnere og interessenter.

Energistyrelsen blev oprettet i 1976 og er en styrelse under Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet.

Læs mere om os på www.ens.dk eller se vores video her.



EnergistyrelsenKøbenhavn V2019-09-11T00:00:002019-09-29T00:00:00
330084415To kontorelever til StudieserviceRobot Kunne du tænke dig en kontoruddannelse i et studieadministrativt miljø med udfordrende og spændende opgaver? Så er du måske en af vores to nye kontorelever. I Studieservice på Københavns Professionshøjskole (KP) tilbyder vi en solid uddannelse som offentlig administrationselev i en travl og spændende uddannelsesinstitution, hvor du aldrig med sikkerhed kan vide, hvad dagen vil bringe. Som elev i Studieservice bliver du en del af et spændende administrationsfagligt miljø, som indgår i KP s samlede arbejdsfællesskab, hvor vi løfter et stort driftsansvar med et konstant fokus på optimering og udvikling af løsninger til KP s forretningsområder inden for grund-, efter- og videreuddannelser. Vi arbejder i teams, og vægter samarbejde om nye arbejdsprocesser og procedurer højt. I Studieservice er vi ca. 160 medarbejdere fordelt i 7 afdelinger. Vi varetager opgaver inden for studieadministration, studievejledning, SU og optag, eksamens- og praktikadministration, international udveksling, uddannelsesjuridisk bistand, projektledelse og ledelsesinformation. Om uddannelsen Du bliver elev i en stor organisation, der giver dig en alsidig og varieret hverdag, og hvor vi i fællesskab tilrettelægger et uddannelsesforløb, så du får en bred, grundlæggende basisviden inden for dit fag. Du vil i dit elevforløb blive tilknyttet en oplæringsansvarlig, og du vil få masser af mulighed for at suge til dig af viden og erfaring fra mange dygtige kollegaer. Uddannelsen er 2-årig og veksler mellem praktik hos os og skoleundervisning på Niels Brock. Du vil i dit praktikforløb stifte bekendtskab med afdelingens studieadministrative opgaver med mulighed for at gå i dybden med store del af dem. Det kan fx være: Service via telefon og mail Sagsbehandling i forhold til optagelse af studerende Oplæring i relevante administrative systemer Deltagelse i teammøder Samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere Om dig Du er ansvarsbevidst og serviceorienteret, og derudover forestiller vi os, at du: kan lide udfordringer og synes det er sjovt at lære nyt interesserer dig for og har flair for it-programmer er optaget af kommunikation og formidling kan indgå konstruktivt i samarbejder med kollegaer, studerende, undervisere og ledere er nysgerrig og initiativrig har lyst til at forstå en offentlig forvaltning. For at komme i betragtning, forventer vi, at du er god til dansk i skrift og tale og har bestået en af nedenstående uddannelser: EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer eller STX, HF, HTX inkl. 10 ugers HGS eller EUS forløb eller HHX inkl. 5 ugers grundforløb eller HG med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer opnået før 1. august 2015. Vi tilbyder: Et fagligt elevnetværk med KP s øvrige elever Samarbejde med fagligt dygtige kollegaer En bred oplæring i administration af uddannelser Indblik i hvordan en stor organisation fungere. Løn- og ansættelselsesvilkår Uddannelsen er med start den 1. november 2019. Arbejdstiden er 37 timer om ugen, inklusiv frokostpause. Du ansættes i henhold til overenskomst mellem HK og Finansministeriet. Din arbejdsplads bliver på vores adresser på Nørrebro og Campus Carlsberg, du skal være indstillet på, at der kan være skiftende arbejdsplads. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte den uddannelsesansvarlig Lene Hansen på tlf. 4189 7018. Interesseret? Send din ansøgning, CV og eksamensbevis senest d. 18. september 2019. Vi forventer at afholde samtaler mandag den 30. september 2019. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Kunne du tænke dig en kontoruddannelse i et studieadministrativt miljø med udfordrende og spændende opgaver? Så er du måske en af vores to nye kontorelever.

I Studieservice på Københavns Professionshøjskole (KP) tilbyder vi en solid uddannelse som offentlig administrationselev i en travl og spændende uddannelsesinstitution, hvor du aldrig med sikkerhed kan vide, hvad dagen vil bringe.

Som elev i Studieservice bliver du en del af et spændende administrationsfagligt miljø, som indgår i KP's samlede arbejdsfællesskab, hvor vi løfter et stort driftsansvar med et konstant fokus på optimering og udvikling af løsninger til KP’s forretningsområder inden for grund-, efter- og videreuddannelser. Vi arbejder i teams, og vægter samarbejde om nye arbejdsprocesser og procedurer højt.

I Studieservice er vi ca. 160 medarbejdere fordelt i 7 afdelinger. Vi varetager opgaver inden for studieadministration, studievejledning, SU og optag, eksamens- og praktikadministration, international udveksling, uddannelsesjuridisk bistand, projektledelse og ledelsesinformation.

Om uddannelsen
Du bliver elev i en stor organisation, der giver dig en alsidig og varieret hverdag, og hvor vi i fællesskab tilrettelægger et uddannelsesforløb, så du får en bred, grundlæggende basisviden inden for dit fag.

Du vil i dit elevforløb blive tilknyttet en oplæringsansvarlig, og du vil få masser af mulighed for at suge til dig af viden og erfaring fra mange dygtige kollegaer.

Uddannelsen er 2-årig og veksler mellem praktik hos os og skoleundervisning på Niels Brock.

Du vil i dit praktikforløb stifte bekendtskab med afdelingens studieadministrative opgaver med mulighed for at gå i dybden med store del af dem. Det kan fx være:
  • Service via telefon og mail
  • Sagsbehandling i forhold til optagelse af studerende
  • Oplæring i relevante administrative systemer
  • Deltagelse i teammøder
  • Samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere
Om dig
Du er ansvarsbevidst og serviceorienteret, og derudover forestiller vi os, at du:
  • kan lide udfordringer og synes det er sjovt at lære nyt
  • interesserer dig for og har flair for it-programmer
  • er optaget af kommunikation og formidling
  • kan indgå konstruktivt i samarbejder med kollegaer, studerende, undervisere og ledere
  • er nysgerrig og initiativrig
  • har lyst til at forstå en offentlig forvaltning.
For at komme i betragtning, forventer vi, at du er god til dansk i skrift og tale og har bestået en af nedenstående uddannelser:
  • EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer eller
  • STX, HF, HTX inkl. 10 ugers HGS eller EUS forløb eller
  • HHX inkl. 5 ugers grundforløb eller
  • HG med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer opnået før 1. august 2015.
Vi tilbyder:
  • Et fagligt elevnetværk med KP’s øvrige elever
  • Samarbejde med fagligt dygtige kollegaer
  • En bred oplæring i administration af uddannelser
  • Indblik i hvordan en stor organisation fungere.
Løn- og ansættelselsesvilkår
Uddannelsen er med start den 1. november 2019. Arbejdstiden er 37 timer om ugen, inklusiv frokostpause.

Du ansættes i henhold til overenskomst mellem HK og Finansministeriet.

Din arbejdsplads bliver på vores adresser på Nørrebro og Campus Carlsberg, du skal være indstillet på, at der kan være skiftende arbejdsplads.

Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte den uddannelsesansvarlig Lene Hansen på tlf. 4189 7018.

Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis senest d. 18. september 2019.

Vi forventer at afholde samtaler mandag den 30. september 2019.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.
Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn V2019-09-05T00:00:002019-09-18T00:00:00
330080387Elev søges: Eventkoordinatorelev på Hotel- og RestaurantskolenRobot Kunne du tænke dig en uddannelse på en spændende og dynamisk arbejdsplads med en hverdag fuld af udfordringer? Så er den praktiske del af den 2-årige eventkoordinatoruddannelse på Hotel- og Restaurantskolen måske noget for dig. Uddannelsen veksler mellem teori og praktik, hvoraf størstedelen er praktik. Den teoretiske del foregår på NEXT. Vi tilbyder en spændende og bred eventkoordinatoruddannelse på en uddannelsesinstitution med fokus på hotel og restaurationsbranchen, hvor vi har mange forskellige events og rekrutteringsaktiviteter. Under uddannelsen kommer du bl.a. til at arbejde med: Planlægning, gennemførsel og evaluering af diverse events og konkurrencerMøde- og kursusforberedelseMarkedsføringsaktiviteter, kommunikation og grafisk arbejdeMesseaktiviteter En ugentlig arbejdstid på 37 timer med flexordning og løn efter gældende regler aftalt mellem Finansministeriet og HK Stat. Skolen er røgfri, og vi har en god madordning. Vi forventer Du skal som minimum have bestået det merkantile grundforløbDu skal være struktureret, engageret, servicemindedDu har et godt visuelt øje og erfaring med grafiske programmerDu må ikke være bange for at tage fat. Det er en klar fordel, hvis du har en god forståelse for IT og sociale medier, formulerer dig godt på skrift og i tale, kan lide at møde mange forskellige mennesker, og er god til at håndtere travle situationer. Du kommer til at sidde i kommunikation- og marketingsteamet, men får en bred samarbejdsflade mod resten af skolens øvrige afdelinger om diverse events. Spørgsmål? Du er velkommen til at høre mere om elevstillingen hos markedsføringskonsulent Pia Fink-Jensen på mobil 4064 4221. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er fredag den 20. september 2019 kl. 12:00 Vi behandler ansøgningerne løbende, så bare send din ansøgning med det samme. Send os dit CV, eksamenspapirer og en begrundet ansøgning, hvor du fortæller, hvem du er som person, og hvorfor du gerne vil søge stillingen. Vi modtager kun ansøgninger via link på vores hjemmeside. Alle kvalificerede uanset køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Skriv venligst, hvor du har set annoncen. Om Hotel- og Restaurantskolen Hotel- og Restaurantskolen er en brancheskole med erhvervsfaglige uddannelser, eux, 10. klasse, htx og kursusvirksomhed i madens, måltidernes og servicens tegn. Uddannelserne fremelsker håndværk af høj kvalitet til elever, branche og samfund. Skolen prioriterer bæredygtighed gennem et højt økologisk forbrug, egen køkkenhave og klar sundhedsprofil. Skolen ligger i Valby og spænder over mere end 25.000 m2, hvor 160 medarbejdere og ca. 850 elever har deres daglige gang. I 2019 har Hotel- og Restaurantskolen igangsat en større udviklingsproces, hvor vi nytænker vores struktur, kultur, ressourcer, pædagogik og strategi. De nye målsætninger er at tiltrække og fastholde flere elever og at danne ramme for sociale fællesskaber på tværs af aldre og uddannelser. Samtidig ønsker vi at udvikle skolens fag og undervisningsmetoder for at kunne tilbyde undervisning af højere kvalitet. Vi vil sammen med branchen skabe et skolemiljø, der emmer af faglig stolthed og tradition, men også af innovation og nyskabelse. I 2022 fylder skolen 100 år. Til den tid vil vi gerne fejre, at vi har nået disse målsætninger og kan regnes for én af verdens bedste brancheskoler.

Kunne du tænke dig

en uddannelse på en spændende og dynamisk arbejdsplads med en hverdag fuld af udfordringer?

Så er den praktiske del af den 2-årige eventkoordinatoruddannelse på Hotel- og Restaurantskolen måske noget for dig. Uddannelsen veksler mellem teori og praktik, hvoraf størstedelen er praktik. Den teoretiske del foregår på NEXT.

Vi tilbyder

en spændende og bred eventkoordinatoruddannelse på en uddannelsesinstitution med fokus på hotel og restaurationsbranchen, hvor vi har mange forskellige events og rekrutteringsaktiviteter.

Under uddannelsen kommer du bl.a. til at arbejde med:

  • Planlægning, gennemførsel og evaluering af diverse events og konkurrencer
  • Møde- og kursusforberedelse
  • Markedsføringsaktiviteter, kommunikation og grafisk arbejde
  • Messeaktiviteter

En ugentlig arbejdstid på 37 timer med flexordning og løn efter gældende regler aftalt mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Skolen er røgfri, og vi har en god madordning.

Vi forventer

  • Du skal som minimum have bestået det merkantile grundforløb
  • Du skal være struktureret, engageret, serviceminded
  • Du har et godt visuelt øje og erfaring med grafiske programmer
  • Du må ikke være bange for at tage fat.

Det er en klar fordel, hvis du har en god forståelse for IT og sociale medier, formulerer dig godt på skrift og i tale, kan lide at møde mange forskellige mennesker, og er god til at håndtere travle situationer.

Du kommer til at sidde i kommunikation- og marketingsteamet, men får en bred samarbejdsflade mod resten af skolens øvrige afdelinger om diverse events.

Spørgsmål?

Du er velkommen til at høre mere om elevstillingen hos markedsføringskonsulent Pia Fink-Jensen på mobil 4064 4221.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er fredag den 20. september 2019 kl. 12:00

Vi behandler ansøgningerne løbende, så bare send din ansøgning med det samme.

Send os dit CV, eksamenspapirer og en begrundet ansøgning, hvor du fortæller, hvem du er som person, og hvorfor du gerne vil søge stillingen.

Vi modtager kun ansøgninger via link på vores hjemmeside.

Alle kvalificerede uanset køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Skriv venligst, hvor du har set annoncen.

Om Hotel- og Restaurantskolen

Hotel- og Restaurantskolen er en brancheskole med erhvervsfaglige uddannelser, eux, 10. klasse, htx og kursusvirksomhed i madens, måltidernes og servicens tegn. Uddannelserne fremelsker håndværk af høj kvalitet til elever, branche og samfund. Skolen prioriterer bæredygtighed gennem et højt økologisk forbrug, egen køkkenhave og klar sundhedsprofil. Skolen ligger i Valby og spænder over mere end 25.000 m2, hvor 160 medarbejdere og ca. 850 elever har deres daglige gang.

I 2019 har Hotel- og Restaurantskolen igangsat en større udviklingsproces, hvor vi nytænker vores struktur, kultur, ressourcer, pædagogik og strategi. De nye målsætninger er at tiltrække og fastholde flere elever og at danne ramme for sociale fællesskaber på tværs af aldre og uddannelser. Samtidig ønsker vi at udvikle skolens fag og undervisningsmetoder for at kunne tilbyde undervisning af højere kvalitet. Vi vil sammen med branchen skabe et skolemiljø, der emmer af faglig stolthed og tradition, men også af innovation og nyskabelse.

I 2022 fylder skolen 100 år. Til den tid vil vi gerne fejre, at vi har nået disse målsætninger og kan regnes for én af verdens bedste brancheskoler.

Hotel- og RestaurantskolenValby2019-08-29T00:00:002019-09-20T00:00:00
330086765Genopslag - KontoreleverBasic Drømmer du om en alsidig praktikplads i gode rammer, hvor du vil blive en del af en stor og spændende politisk organisation? Vil du prøve kræfter med mange af de udfordringer, der findes i den kommunale sektor? Og kan du starte i et spændende og lærerigt uddannelsesforløb snarest muligt. DU FÅR En spændende og varieret uddannelse med speciale i offentlig administration Stort ansvar og selvstændige opgaver Studietur til Bruxelles Godt arbejdsmiljø og gode udviklingsmuligheder En arbejdsplads med højt til loftet En attraktiv arbejdsplads med god kantine, personale- og sportsforeninger. OM STILLINGENSom kontorelev i Ballerup Kommune bliver der taget hånd om din udvikling fra første dag. Uddannelsen er som udgangspunkt et 2-årigt rotationsforløb, hvor praktikstedet skifter ca. hver 8. måned. Du får hvert sted tilknyttet en - to praktikvejledere, som følger dig gennem praktikforløbet. Du får et godt indblik i de forskellige arbejdsområder, som er beskrevet i din personlige elevplan. Planen kan indeholde praktiksteder på rådhuset såvel som decentrale institutioner, hvor du vil lære om bl.a. økonomi, borgerservice, politisk betjening eller HR. I løbet af dit uddannelsesforløb vil der være 3 skoleperioder på Niels Brock, som indeholder en obligatorisk studietur til Bruxelles. Forløbet afsluttes med en fagprøve. Skoleopholdene giver dig en dybdegående viden indenfor offentlig administration og dermed et teoretisk fundament for din praktiktid og fremtidige karriere.VI FORVENTER, AT DU Har EUX 1. del, kontor, eller EUV eller STX, HTX, HHX eller HF med EUS, afsluttet senest august 2019 eller HG eller HGV Har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt Er disciplineret og mødestabil Tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling Har gode samarbejdsevner Er positiv indstillet overfor nye udfordringer Evner at navigere i skiftende IT-systemer. LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse, efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.Lønnen udgør p.t. for 1. års elever under 25 år: 14.329,86 kr.For elever over 25 år (voksenelev) udgør lønnen p.t.: 21.446,09 kr.Der indhentes børne- og straffeattest inden ansættelse YDERLIGERE INFORMATIONRing og hør mere hos uddannelsesansvarlig Louise Hupfeld på telefon 4477 2462 ANSØGNINGSFRIST: 30. SEPTEMBER 20191. samtale afholdes den 8. oktober 20192. samtale afholdes 14. oktober 2019 BEM RKDu skal IKKE sende en ansøgning, men blot besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke på knappen Send ansøgning i bunden. Alle ansøgere skal vedhæfte et C.V. Ansøgere på 25 år og derover, der har andre uddannelser og eller relevant erhvervserfaring, skal vedhæfte et realkompetencebevis (RKV bevis) fra en erhvervsskole.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.Drømmer du om en alsidig praktikplads i gode rammer, hvor du vil blive en del af en stor og spændende politisk organisation? Vil du prøve kræfter med mange af de udfordringer, der findes i den kommunale sektor? Og kan du starte i et spændende og lærerigt uddannelsesforløb snarest muligt.
 
DU FÅR
  • En spændende og varieret uddannelse med speciale i offentlig administration
  • Stort ansvar og selvstændige opgaver
  • Studietur til Bruxelles
  • Godt arbejdsmiljø og gode udviklingsmuligheder
  • En arbejdsplads med højt til loftet
  • En attraktiv arbejdsplads med god kantine, personale- og sportsforeninger.
 
OM STILLINGEN
Som kontorelev i Ballerup Kommune bliver der taget hånd om din udvikling fra første dag. Uddannelsen er som udgangspunkt et 2-årigt rotationsforløb, hvor praktikstedet skifter ca. hver 8. måned. Du får hvert sted tilknyttet en - to praktikvejledere, som følger dig gennem praktikforløbet. Du får et godt indblik i de forskellige arbejdsområder, som er beskrevet i din personlige elevplan. Planen kan indeholde praktiksteder på rådhuset såvel som decentrale institutioner, hvor du vil lære om bl.a. økonomi, borgerservice, politisk betjening eller HR.
 
I løbet af dit uddannelsesforløb vil der være 3 skoleperioder på Niels Brock, som indeholder en obligatorisk studietur til Bruxelles. Forløbet afsluttes med en fagprøve. Skoleopholdene giver dig en dybdegående viden indenfor offentlig administration og dermed et teoretisk fundament for din praktiktid og fremtidige karriere.

VI FORVENTER, AT DU
  • Har EUX 1. del, kontor, eller EUV eller
  • STX, HTX, HHX eller HF med EUS, afsluttet senest august 2019 eller
  • HG eller HGV
  • Har gode kommunikationsevner – både skriftligt og mundtligt
  • Er disciplineret og mødestabil
  • Tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er positiv indstillet overfor nye udfordringer
  • Evner at navigere i skiftende IT-systemer.
 
LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse, efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Lønnen udgør p.t. for 1. års elever under 25 år: 14.329,86 kr.
For elever over 25 år (voksenelev) udgør lønnen p.t.: 21.446,09 kr.
Der indhentes børne- og straffeattest inden ansættelse
 
YDERLIGERE INFORMATION
Ring og hør mere hos uddannelsesansvarlig Louise Hupfeld på telefon 4477 2462
 
ANSØGNINGSFRIST: 30. SEPTEMBER 2019
1. samtale afholdes den 8. oktober 2019
2. samtale afholdes 14. oktober 2019
 
BEMÆRK
Du skal IKKE sende en ansøgning, men blot besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke på knappen ”Send ansøgning” i bunden.
 
Alle ansøgere skal vedhæfte et C.V.
 
Ansøgere på 25 år og derover, der har andre uddannelser og/eller relevant erhvervserfaring, skal vedhæfte et realkompetencebevis (RKV bevis) fra en erhvervsskole.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

ORS/BK-Byvaaben_small.pngCenter for HR og OrganisationsudviklingBallerup2019-09-09T17:02:04.8702019-09-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bliv elev i Energistyrelsen

Energistyrelsen

København V
Bliv kontorelev i Energistyrelsen Ønsker du at blive en del af en moderne og dynamisk arbejdsplads, hvor vi brænder for at gøre Danmark grønnere? Og har du lyst til at udvikle dig både fagligt og personligt, så er denne stilling måske noget for dig....
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

To kontorelever til Studieservice

Administration + Efter- og videreuddannelser

København V
Kunne du tænke dig en kontoruddannelse i et studieadministrativt miljø med udfordrende og spændende opgaver? Så er du måske en af vores to nye kontorelever. I Studieservice på Københavns Professionshøjskole (KP) tilbyder vi en solid uddannelse som o...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:18. september 2019

Elev søges: Eventkoordinatorelev på Hotel- og Restaurantskolen

Hotel- og Restaurantskolen

Valby
Kunne du tænke dig en uddannelse på en spændende og dynamisk arbejdsplads med en hverdag fuld af udfordringer? Så er den praktiske del af den 2-årige eventkoordinatoruddannelse på Hotel- og Restaurantskolen måske noget for dig. Uddannelsen veksler m...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Genopslag - Kontorelever

Center for HR og Organisationsudvikling

Ballerup
Drømmer du om en alsidig praktikplads i gode rammer, hvor du vil blive en del af en stor og spændende politisk organisation? Vil du prøve kræfter med mange af de udfordringer, der findes i den kommunale sektor? Og kan du starte i et spændende og lær...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019