Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

KAN DU ORGANISERE FRIVILLIGE FÆLLESSKABER MED HANDLEKRAFT?

Brænder du for at organisere fællesskaber og styrke den mangfoldige folkeskole? Og er du god til at omsætte begejstring og engagement til handlekraft? Så læs med her.  

Brug Folkeskolen søger en medarbejder, der kan organisere handlekraftige fællesskaber, både blandt forældre omkring den enkelte skole, men også mellem forældre på tværs af vores indsatsskoler i København, så forældrebevægelsen for folkeskolen opstår på tværs af skoler. 

Vi lægger vægt på, at du har kendskab til skoler i udsatte byområder, og interesserer dig for den mangfoldige skole samt hvilken rolle folkeskolen bør have i arbejdet for at skabe chancelighed for alle børn.  

Dit arbejde vil i høj grad foregå ude på skolerne, og samarbejde med frivillige forældre med børn i den lokale folkeskole over hele København vil være centralt. Derfor er det vigtigt, at du har mulighed for at arbejde på skæve tidspunkter, når forældrene har fri fra arbejde. 

Vi søger en kollega, der: 

  • Er god til at organisere og understøtte lokale og personlige fortællinger
  • Kan motivere, facilitere og skabe resultater med og gennem andre
  • Kan lægge en plan ud fra konklusioner i indsamlet data
  • Er udadvendt, empatisk og god til relationsarbejde 

Vi tilbyder: 

  • Et meningsfyldt arbejde med en alvorlig problemstilling
  • Kontorfællesskab i gode lokaler på Østerbro
  • Fleksible arbejdstider 

Vi kan tilbyde en fuldtidsstilling, men hører også gerne fra dig, hvis du ønsker deltid, da stillingen kan deles med en anden. Løn efter kvalifikationer.

Ansøgning med CV sendes til job@brugfolkeskolen.dk, med emnet ”Fast stilling”, og skal være os i hænde senest fredag den 9. august kl. 12. Samtaler afholdes i vores kontorlokaler i Sorøgade 6 på Østerbro medio august.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Marianne Kjær på telefon 26189086 mellem kl. 10-12 i ugerne 26, 27 og 32. Du kan læse mere om Brug Folkeskolen på www.brugfolkeskolen.dk.

Forældreforeningen Brug Folkeskolens mål er, at folkeskolen er førstevalget for københavnske forældre, og at færre elever skifter skole undervejs. Vi samarbejder med udvalgte folkeskoler om dette mål.

De mange aktive forældre på vores indsatsskoler er fundamentet for vores bevægelse, der bestræber sig på at styrke forældrefællesskaber og modvirke social og etnisk opdeling i den københavnske folkeskole.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049623Phoenix-174eab5f12019-06-27T00:00:00KAN DU ORGANISERE FRIVILLIGE FÆLLESSKABER MED HANDLEKRAFT?

Brænder du for at organisere fællesskaber og styrke den mangfoldige folkeskole? Og er du god til at omsætte begejstring og engagement til handlekraft? Så læs med her.  

Brug Folkeskolen søger en medarbejder, der kan organisere handlekraftige fællesskaber, både blandt forældre omkring den enkelte skole, men også mellem forældre på tværs af vores indsatsskoler i København, så forældrebevægelsen for folkeskolen opstår på tværs af skoler. 

Vi lægger vægt på, at du har kendskab til skoler i udsatte byområder, og interesserer dig for den mangfoldige skole samt hvilken rolle folkeskolen bør have i arbejdet for at skabe chancelighed for alle børn.  

Dit arbejde vil i høj grad foregå ude på skolerne, og samarbejde med frivillige forældre med børn i den lokale folkeskole over hele København vil være centralt. Derfor er det vigtigt, at du har mulighed for at arbejde på skæve tidspunkter, når forældrene har fri fra arbejde. 

Vi søger en kollega, der: 

  • Er god til at organisere og understøtte lokale og personlige fortællinger
  • Kan motivere, facilitere og skabe resultater med og gennem andre
  • Kan lægge en plan ud fra konklusioner i indsamlet data
  • Er udadvendt, empatisk og god til relationsarbejde 

Vi tilbyder: 

  • Et meningsfyldt arbejde med en alvorlig problemstilling
  • Kontorfællesskab i gode lokaler på Østerbro
  • Fleksible arbejdstider 

Vi kan tilbyde en fuldtidsstilling, men hører også gerne fra dig, hvis du ønsker deltid, da stillingen kan deles med en anden. Løn efter kvalifikationer.

Ansøgning med CV sendes til job@brugfolkeskolen.dk, med emnet ”Fast stilling”, og skal være os i hænde senest fredag den 9. august kl. 12. Samtaler afholdes i vores kontorlokaler i Sorøgade 6 på Østerbro medio august.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Marianne Kjær på telefon 26189086 mellem kl. 10-12 i ugerne 26, 27 og 32. Du kan læse mere om Brug Folkeskolen på www.brugfolkeskolen.dk.

Forældreforeningen Brug Folkeskolens mål er, at folkeskolen er førstevalget for københavnske forældre, og at færre elever skifter skole undervejs. Vi samarbejder med udvalgte folkeskoler om dette mål.

De mange aktive forældre på vores indsatsskoler er fundamentet for vores bevægelse, der bestræber sig på at styrke forældrefællesskaber og modvirke social og etnisk opdeling i den københavnske folkeskole.

2019-08-10T00:52:18.290 Brænder du for at organisere fællesskaber og styrke den mangfoldige folkeskole? Og er du god til at omsætte begejstring og engagement til handlekraft? Så læs med her. Brug Folkeskolen søger en medarbejder, der kan organisere handlekraftige fællesskaber, både blandt forældre omkring den enkelte skole, men også mellem forældre på tværs af vores indsatsskoler i København, så forældrebevægelsen for folkeskolen opstår på tværs af skoler. Vi lægger vægt på, at du har kendskab til skoler i udsatte byområder, og interesserer dig for den mangfoldige skole samt hvilken rolle folkeskolen bør have i arbejdet for at skabe chancelighed for alle børn. Dit arbejde vil i høj grad foregå ude på skolerne, og samarbejde med frivillige forældre med børn i den lokale folkeskole over hele København vil være centralt. Derfor er det vigtigt, at du har mulighed for at arbejde på skæve tidspunkter, når forældrene har fri fra arbejde. Vi søger en kollega, der: Er god til at organisere og understøtte lokale og personlige fortællinger Kan motivere, facilitere og skabe resultater med og gennem andre Kan lægge en plan ud fra konklusioner i indsamlet data Er udadvendt, empatisk og god til relationsarbejde Vi tilbyder: Et meningsfyldt arbejde med en alvorlig problemstilling Kontorfællesskab i gode lokaler på Østerbro Fleksible arbejdstider Vi kan tilbyde en fuldtidsstilling, men hører også gerne fra dig, hvis du ønsker deltid, da stillingen kan deles med en anden. Løn efter kvalifikationer. Ansøgning med CV sendes til job@brugfolkeskolen.dk, med emnet Fast stilling , og skal være os i hænde senest fredag den 9. august kl. 12. Samtaler afholdes i vores kontorlokaler i Sorøgade 6 på Østerbro medio august. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Marianne Kjær på telefon 26189086 mellem kl. 10-12 i ugerne 26, 27 og 32. Du kan læse mere om Brug Folkeskolen på www.brugfolkeskolen.dk. Forældreforeningen Brug Folkeskolens mål er, at folkeskolen er førstevalget for københavnske forældre, og at færre elever skifter skole undervejs. Vi samarbejder med udvalgte folkeskoler om dette mål. De mange aktive forældre på vores indsatsskoler er fundamentet for vores bevægelse, der bestræber sig på at styrke forældrefællesskaber og modvirke social og etnisk opdeling i den københavnske folkeskole.11jobnet174eab5f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-09T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3552925Brug Folkeskolen11Sorøgade 62100København ØDKDanmark0
job@brugfolkeskolen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent783694JobNet5009833500983310026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=174eab5fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=174eab5fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=174eab5f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=174eab5f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgKAN DU ORGANISERE FRIVILLIGE FÆLLESSKABER MED HANDLEKRAFT?12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse362141912job@brugfolkeskolen.dkjob@brugfolkeskolen.dkDKDanmarkDKDanmark330101628Field Manager hos Analyseinstituttet WilkeRobot Har du øje for koordinering og detaljer, så er stillingen som Field Manager måske noget for netop dig! Hvad tilbyder vi? Du vil være ansvarlig for feltarbejdet vi foretager i Københavns Lufthavn hvor vi interviewer rejsende. Det vil blive dit ansvar, at projekterne gennemføres på optimal vis, og at alle deadlines i projektforløbet overholdes. Jobbet hos Wilke er dynamisk og afvekslende. Som Field Manager vil du: Indgå i projekter som en del af det team der arbejder med projekter i Københavns Lufthavn. Selvstændigt stå for ansættelse af interviewere, vagtplanlægning, briefing og coaching af interviewere, koordinering og kontrol af feltarbejde, kvotestyring og databearbejdning. Stillingen foregår i Københavns Lufthavn samt på Wilkes kontor på Christianshavn. Hos Wilke får du et job i en virksomhed i rivende udvikling med mange alsidige projekter. Vi tilbyder et spændende og udfordrende job, hvor der er gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Hvem er du? Du har gerne par års erfaring fra en stilling hvor du har haft personaleansvar, gerne med planlægning af vagter. Du arbejder struktureret, er god til at holde overblikket og har et skarpt øje for detaljer. Du har flair for tal og kan spotte relevante sammenhænge og strukturer i planlægning. Du er god til at forstå og formidle budskaber både skriftligt og mundtligt. Du har kendskab og erfaring med at arbejde i Excel og PowerPoint. Hvem er Wilke? Wilke er en dansk rådgivnings- og analysevirksomhed, der hjælper virksomheder og organisationer med at skabe vækst gennem værdifulde indsigter. Vi har gennem de seneste år arbejdet for nogle af Danmarks største virksomheder og fokuserer på at skabe brugbare svar, løsninger og muligheder for vores kunder, frem for rapporter der samler støv. Interesseret? Har du lyst til at blive en del af Wilkeholdet, så søg den her på http: job.wilke.dk field-manager-hos-analyseinstituttet-wilke-21461 . Upload en samlet fil med CV og ansøgning. Yderligere oplysninger om stillingen fås også ved henvendelse til Janne Norup på tlf. 27731512 Vi holder løbende samtaler. Tiltrædelse er snarest muligt.

 

Har du øje for koordinering og detaljer, så er stillingen som Field Manager måske noget for netop dig!

 

Hvad tilbyder vi?

Du vil være ansvarlig for feltarbejdet vi foretager i Københavns Lufthavn hvor vi interviewer rejsende. Det vil blive dit ansvar, at projekterne gennemføres på optimal vis, og at alle deadlines i projektforløbet overholdes.

 

Jobbet hos Wilke er dynamisk og afvekslende. Som Field Manager vil du:

  • Indgå i projekter som en del af det team der arbejder med projekter i Københavns Lufthavn.
  • Selvstændigt stå for ansættelse af interviewere, vagtplanlægning, briefing og coaching af interviewere, koordinering og kontrol af feltarbejde, kvotestyring og databearbejdning.
  • Stillingen foregår i Københavns Lufthavn samt på Wilkes kontor på Christianshavn.

 

Hos Wilke får du et job i en virksomhed i rivende udvikling med mange alsidige projekter. Vi tilbyder et spændende og udfordrende job, hvor der er gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.

 

Hvem er du?

  • Du har gerne par års erfaring fra en stilling hvor du har haft personaleansvar, gerne med planlægning af vagter.
  • Du arbejder struktureret, er god til at holde overblikket og har et skarpt øje for detaljer.
  • Du har flair for tal og kan spotte relevante sammenhænge og strukturer i planlægning.
  • Du er god til at forstå og formidle budskaber både skriftligt og mundtligt.
  • Du har kendskab og erfaring med at arbejde i Excel og PowerPoint.

 

Hvem er Wilke?

Wilke er en dansk rådgivnings- og analysevirksomhed, der hjælper virksomheder og organisationer med at skabe vækst gennem værdifulde indsigter. Vi har gennem de seneste år arbejdet for nogle af Danmarks største virksomheder og fokuserer på at skabe brugbare svar, løsninger og muligheder for vores kunder, frem for rapporter der samler støv.

 

Interesseret?

Har du lyst til at blive en del af Wilkeholdet, så søg den her på  http://job.wilke.dk/field-manager-hos-analyseinstituttet-wilke-21461/ . Upload en samlet fil med CV og ansøgning.

 

Yderligere oplysninger om stillingen fås også ved henvendelse til Janne Norup på tlf. 27731512

 

Vi holder løbende samtaler. Tiltrædelse er snarest muligt.

WILKE MARKEDSANALYSE A/SKøbenhavn K2019-10-07T00:00:002019-11-28T00:00:00
330120367Erfaren projektleder til større udviklingsprojekter ved Institut for LæreruddannelseRobot Kunne du tænke dig at lede større projekter, der sigter mod opbygning af nye partnerskaber og videnmiljøer målrettet skoleområdet? Så er du måske vores nye projektleder. Læreruddannelsen på Københavns Professionshøjskole (KP) indgår løbende i større udviklingsprojekter, som f.eks. har til formål at bidrage til udvikling af undervisningen i grundskolen i regi af forskellige partnerskabskonstellationer. Vores ambition er sammen med vores samarbejdspartnere at iværksætte og drive store indsatser, der markant kan forandre både læreruddannelsen og skolerne. Der er tale om et indsatsområde i vækst, hvorfor vi har behov for en projektleder, der kan bidrage til at udvikle projekter, der som særlige signatur-indsatser vil have stor bevågenhed i organisationen og i vores omverden. Vi tilbyder derfor et spændende og udviklende job. Om jobbet Som projektleder skal du drive store, komplicerede projekter med mange aktører og interessenter. Det kræver et solidt projektledelsesfundament og en stærk faglighed, der vurderes at kunne styrke Københavns Professionshøjskoles og læreruddannelsens tilgang til arbejdet med udviklingsprojekter i partnerskaber. En væsentlig del af projektledelsesopgaven vil bestå i projektudvikling, kapacitetsopbygning og balancering af interesser, der kan skabe grobund for nye vidensmiljøer i partnerskaber. Dine opgaver bliver blandt andet at: lede og koordinere ansøgningsarbejde og samarbejde med eksterne fonde gennem alle faser (planlægning, udarbejdelse, kvalitetssikring og aflevering), herunder sikre løbende fremdrift varetage projektledelsen af større, konkrete indsatser have løbende kontakt med programejer og interne eksterne samarbejdspartnere, herunder diverse uddannelsesinstitutioner og øvrige videnorganisationer, udvalgte kommuner og skoler mv. håndtere partnere og interessenter ved at synliggøre projektet og tale projektets sag deltage i KP s kapacitetsopbygning, som del af en tværgående platform for strategisk udvikling og funding. Den rette person til stillingen Du har en relevant kandidatuddannelse eller tilsvarende og solid og dokumenteret projektledelseserfaring, herunder i forhold til styring af komplekse projekter med mange aktører og stor økonomi, gerne erfaring med såvel traditionel som agil projektledelse. Herudover forestiller vi os, at du: har gode skriftlige og mundtlige kommunikationskompetencer har stærke samarbejdsevner og flair for at skabe følgeskab og medejerskab er strategisk stærk og god til at sætte meningsfuld retning for projekter og medarbejdere i en fagligt bredt sammensat gruppe, herunder ekspertise i at lede specialister og øvrige medarbejdere i projektgrupper har erfaring med eller kendskab til det strategiske samarbejde med fonde har kendskab til uddannelsessektoren, herunder gerne professionshøjskoler, universiteter og folkeskolen. Om os Stillingen er forankret i sekretariatet for Institut for Læreruddannelse. I sekretariatet varetager vi bl.a. strategi- og udviklingsopgaver og generel understøttelse af ledelsen på instituttet. Opgaven med projektledelse af udviklingsprojekter er en ny funktion i sekretariatet, og i stillingen vil du indgå i sparring med uddannelsesledelsen og forsknings- og uddannelseslederen. Du vil også have et tæt samarbejde med både direktionen og med andre enheder på KP, bl.a. Stab for Forskning og Udvikling. Institut for Læreruddannelse består af ca. 250 medarbejdere og har ansvar for læreruddannelse, tegnsprog- og skrivetolkeuddannelse, tekstilformidleruddannelse, natur- og kulturformidleruddannelse samt Nationalt Videncenter for Læsning. Vil du vide mere om os? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning Fælles om fremragende undervisning på www.kp.dk. For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Simon Cort Graae på telefon 4189 7529 eller mail scg@kp.dk og forsknings- og udviklingsleder Bo Nielsson på telefon 5163 2640 eller mail bnie@kp.dk. Løn - og ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse 1. januar 2020. Du ansættes som projektleder i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation med mulighed for at forhandle løn i forbindelse med din ansættelse. Afhængig af dine kvalifikationer forventes stillingen at blive indplaceret som special- eller chefkonsulentstilling. Sekretariatet har to arbejdssteder: Humletorvet 3, 1799 København V og Nyelandsvej 27, 2000 Frederiksberg. Dit arbejdssted vil hovedsagligt være København V. Interesseret? Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest søndag den 24. november 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 48. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Kunne du tænke dig at lede større projekter, der sigter mod opbygning af nye partnerskaber og videnmiljøer målrettet skoleområdet? Så er du måske vores nye projektleder.

Læreruddannelsen på Københavns Professionshøjskole (KP) indgår løbende i større udviklingsprojekter, som f.eks. har til formål at bidrage til udvikling af undervisningen i grundskolen i regi af forskellige partnerskabskonstellationer.

Vores ambition er sammen med vores samarbejdspartnere at iværksætte og drive store indsatser, der markant kan forandre både læreruddannelsen og skolerne. Der er tale om et indsatsområde i vækst, hvorfor vi har behov for en projektleder, der kan bidrage til at udvikle projekter, der som særlige signatur-indsatser vil have stor bevågenhed i organisationen og i vores omverden. Vi tilbyder derfor et spændende og udviklende job.

Om jobbet
Som projektleder skal du drive store, komplicerede projekter med mange aktører og interessenter. Det kræver et solidt projektledelsesfundament og en stærk faglighed, der vurderes at kunne styrke Københavns Professionshøjskoles og læreruddannelsens tilgang til arbejdet med udviklingsprojekter i partnerskaber.

En væsentlig del af projektledelsesopgaven vil bestå i projektudvikling, kapacitetsopbygning og balancering af interesser, der kan skabe grobund for nye vidensmiljøer i partnerskaber.

Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • lede og koordinere ansøgningsarbejde og samarbejde med eksterne fonde gennem alle faser (planlægning, udarbejdelse, kvalitetssikring og aflevering), herunder sikre løbende fremdrift
  • varetage projektledelsen af større, konkrete indsatser
  • have løbende kontakt med programejer og interne/eksterne samarbejdspartnere, herunder diverse uddannelsesinstitutioner og øvrige videnorganisationer, udvalgte kommuner og skoler mv.
  • håndtere partnere og interessenter ved at synliggøre projektet og tale projektets sag
  • deltage i KP’s kapacitetsopbygning, som del af en tværgående platform for strategisk udvikling og funding.
Den rette person til stillingen
Du har en relevant kandidatuddannelse eller tilsvarende og solid og dokumenteret projektledelseserfaring, herunder i forhold til styring af komplekse projekter med mange aktører og stor økonomi, gerne erfaring med såvel traditionel som agil projektledelse.

Herudover forestiller vi os, at du:

  • har gode skriftlige og mundtlige kommunikationskompetencer
  • har stærke samarbejdsevner og flair for at skabe følgeskab og medejerskab
  • er strategisk stærk og god til at sætte meningsfuld retning for projekter og medarbejdere i en fagligt bredt sammensat gruppe, herunder ekspertise i at lede specialister og øvrige medarbejdere i projektgrupper
  • har erfaring med eller kendskab til det strategiske samarbejde med fonde
  • har kendskab til uddannelsessektoren, herunder gerne professionshøjskoler, universiteter og folkeskolen.
Om os
Stillingen er forankret i sekretariatet for Institut for Læreruddannelse. I sekretariatet varetager vi bl.a. strategi- og udviklingsopgaver og generel understøttelse af ledelsen på instituttet. Opgaven med projektledelse af udviklingsprojekter er en ny funktion i sekretariatet, og i stillingen vil du indgå i sparring med uddannelsesledelsen og forsknings- og uddannelseslederen.

Du vil også have et tæt samarbejde med både direktionen og med andre enheder på KP, bl.a. Stab for Forskning og Udvikling.

Institut for Læreruddannelse består af ca. 250 medarbejdere og har ansvar for læreruddannelse, tegnsprog- og skrivetolkeuddannelse, tekstilformidleruddannelse, natur- og kulturformidleruddannelse samt Nationalt Videncenter for Læsning.

Vil du vide mere om os?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning ’Fælles om fremragende undervisning’ på www.kp.dk.

For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Simon Cort Graae på telefon 4189 7529 eller mail scg@kp.dk og forsknings- og udviklingsleder Bo Nielsson på telefon 5163 2640 eller mail bnie@kp.dk.

Løn - og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse 1. januar 2020.

Du ansættes som projektleder i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation med mulighed for at forhandle løn i forbindelse med din ansættelse. Afhængig af dine kvalifikationer forventes stillingen at blive indplaceret som special- eller chefkonsulentstilling.

Sekretariatet har to arbejdssteder: Humletorvet 3, 1799 København V og Nyelandsvej 27, 2000 Frederiksberg. Dit arbejdssted vil hovedsagligt være København V.

Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest søndag den 24. november 2019.

Samtaler forventes afholdt i uge 48.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn V2019-11-07T00:00:002019-11-24T00:00:00
330118407Projektleder til anskaffelse af fællesstatsligt tilskudssystemRobot Brænder du for at lede komplekse projekter med et stort interessentlandskab? Interesserer du dig for statslig tilskudsadministration og økonomistyring? Så er stillingen som projektleder for anskaffelse af et nyt fællesstatsligt tilskudssystem måske noget for dig. Om stillingen Moderniseringsstyrelsen har fået til opgave at anskaffe et nyt fællesstatsligt it-system, der skal understøtte statslige institutioners administration af tilskudsmidler. Anskaffelsen af et fælles tilskudssystem er et højt prioriteret projekt, der skal sikre en øget professionalisering af tilskudsadministrationen, herunder i form af bedre kontrol med midlerne og forenkling af administrationen. Vi søger en projektleder, der selvstændigt kan drive et komplekst it-projekt, der er kendetegnet ved et bredt interessentlandskab blandt de statslige institutioner, og som bevæger sig med høj hastighed. Som projektleder vil du få ansvar for at drive projektets leverancer og sikre den daglige fremdrift i tæt samspil med din teamleder. Det vil ligeledes være din opgave at håndtere den løbende dialog med systemets kommende brugere igennem anskaffelsesfasen. Du vil blive en del af Team Tilskud, RejsUd og IndFak og vil indgå i den del af teamet, der arbejder med anskaffelsen af det nye tilskudssystem. Der er tale om et nyoprettet team, og du vil derfor komme med tidligt på rejsen og kan være med til at sætte dit præg på teamet. Du vil blandt andet komme til at varetage følgende opgaver: At tilrettelægge og drive leverancerne i udbudsfasen, herunder evaluering af leverandørtilbud, gennemførsel af forhandlingsrunder mv. At varetage og facilitere dialogen med de kommende brugere af systemet om deres forretningsbehov og sikre en kobling heraf til systemudviklingen. At forberede udviklingsprocessen, herunder især med henblik på at være klar til at indgå i et tæt leverandørsamarbejde efter kontraktindgåelse. At tilrettelægge implementeringsprocessen. Om dig Du har en relevant kandidatuddannelse og har formentligt erfaring som projektleder fra andre it-projekter i enten offentligt eller privat regi, eller du har projektledet andre typer af større forandringsprocesser i staten. Du er desuden en dygtig kommunikator, der er i stand til at formidle tekniske emner på en klar og simpel måde til projektets interessenter. Om os Du ansættes i Kontoret for Økonomisystemer, der ud over anskaffelsen af et fællesstatsligt tilskudssystem har ansvaret for udvikling og vedligeholdelse af Moderniseringsstyrelsens øvrige økonomisystemer. Du vil blive en del af en ny tilskudsgruppe, der er et yngre team med et fagligt spændende og stærkt miljø, hvor du på tværs af Moderniseringsstyrelsen vil komme til at arbejde med dygtige og engagerede kolleger. Ansættelsesvilkår Du ansættes efter overenskomst for akademikere i staten og vil blive indplaceret som fuldmægtig eller konsulent på baggrund af dine kvalifikationer Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kasper Hobel på telefon 41 78 23 95 eller mail kahob@modst.dk Ansøgning Ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via Statens eRekruttering - Tryk på knappen Søg her . Indsend ansøgning senest søndag den 24. november 2019. Moderniseringsstyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap til at søge stillingen.Brænder du for at lede komplekse projekter med et stort interessentlandskab? Interesserer du dig for statslig tilskudsadministration og økonomistyring? Så er stillingen som projektleder for anskaffelse af et nyt fællesstatsligt tilskudssystem måske noget for dig.


Om stillingen
Moderniseringsstyrelsen har fået til opgave at anskaffe et nyt fællesstatsligt it-system, der skal understøtte statslige institutioners administration af tilskudsmidler. Anskaffelsen af et fælles tilskudssystem er et højt prioriteret projekt, der skal sikre en øget professionalisering af tilskudsadministrationen, herunder i form af bedre kontrol med midlerne og forenkling af administrationen.

Vi søger en projektleder, der selvstændigt kan drive et komplekst it-projekt, der er kendetegnet ved et bredt interessentlandskab blandt de statslige institutioner, og som bevæger sig med høj hastighed. Som projektleder vil du få ansvar for at drive projektets leverancer og sikre den daglige fremdrift i tæt samspil med din teamleder. Det vil ligeledes være din opgave at håndtere den løbende dialog med systemets kommende brugere igennem anskaffelsesfasen.

Du vil blive en del af Team Tilskud, RejsUd og IndFak og vil indgå i den del af teamet, der arbejder med anskaffelsen af det nye tilskudssystem. Der er tale om et nyoprettet team, og du vil derfor komme med tidligt på rejsen og kan være med til at sætte dit præg på teamet.

Du vil blandt andet komme til at varetage følgende opgaver:

  • At tilrettelægge og drive leverancerne i udbudsfasen, herunder evaluering af leverandørtilbud, gennemførsel af forhandlingsrunder mv.
  • At varetage og facilitere dialogen med de kommende brugere af systemet om deres forretningsbehov og sikre en kobling heraf til systemudviklingen.
  • At forberede udviklingsprocessen, herunder især med henblik på at være klar til at indgå i et tæt leverandørsamarbejde efter kontraktindgåelse.
  • At tilrettelægge implementeringsprocessen.

Om dig
Du har en relevant kandidatuddannelse og har formentligt erfaring som projektleder fra andre it-projekter i enten offentligt eller privat regi, eller du har projektledet andre typer af større forandringsprocesser i staten. Du er desuden en dygtig kommunikator, der er i stand til at formidle tekniske emner på en klar og simpel måde til projektets interessenter.

Om os
Du ansættes i Kontoret for Økonomisystemer, der ud over anskaffelsen af et fællesstatsligt tilskudssystem har ansvaret for udvikling og vedligeholdelse af Moderniseringsstyrelsens øvrige økonomisystemer. Du vil blive en del af en ny tilskudsgruppe, der er et yngre team med et fagligt spændende og stærkt miljø, hvor du på tværs af Moderniseringsstyrelsen vil komme til at arbejde med dygtige og engagerede kolleger.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter overenskomst for akademikere i staten og vil blive indplaceret som fuldmægtig eller konsulent på baggrund af dine kvalifikationer

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kasper Hobel på telefon 41 78 23 95 eller mail kahob@modst.dk

Ansøgning
Ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via Statens eRekruttering - Tryk på knappen ’Søg her’.

Indsend ansøgning senest søndag den 24. november 2019.

Moderniseringsstyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap til at søge stillingen.


ModerniseringsstyrelsenKøbenhavn K2019-11-05T00:00:002019-11-24T00:00:00
330121517Projektleder til forretningsprojekterRobot Kan du skabe overblik og fremdrift i strategiske projekter? Vi søger nye kolleger til Forretningsudvikling i divisionen Infrastruktur, til at udvikle og projektlede forretningsprojekter, der forandrer organisation, processer og kompetencer, så vi holder os i form til fremtidens udfordringer. I Infrastruktur har vi ansvaret for drift og vedligehold af jernbanen i hele Danmark. Vi skal sikre, at jernbanen altid har en stand, så der kan køre tog rettidigt og sikkert. Vi skal forvalte en stor aktivportefølje, så det danske samfund får mest værdi ud af aktiverne. Infrastruktur er organiseret i en række tekniske fag, der arbejder med spor, strøm, broer, bygninger, forst, miljø og forvaltning af infrastruktur og arealer. Vi har mange fagspecialister, men ser et behov for at styrke samspillet på tværs i form af processer, planlægning og udnyttelse af digitaliseret information om vores aktiver. I fremtiden vil større dele af vedligeholdet være outsourcet i takt med at Infrastruktur og markedet er klar til det. Arbejdsstedet er Vasbygade i København, men forventes flyttet til Ringsted, når det nye domicil, som kommer til at ligge tæt på Ringsted Station, er færdigbygget, hvilket forventes at blive ultimo 2020. Asset management, digitalisering og forandring Som projektleder skal du bidrage til realiseringen Banedanmarks strategi ved at omsætte den til konkrete projekter og lede dem. Projekterne bevæger sig ofte i rummet mellem tekniske discipliner og virksomhedens styringsbehov. Du kommer til at arbejde med projekter, hvor opgaven i høj grad er at ændre på mindset og arbejdsgange hos mennesker gennem motivation og fastholdelse af blivende forandringer, som tegner det, vi ser som fremtidens virksomhed. Der er særligt fokus på viden og erfaring indenfor asset management i store aktivporteføljer, som det f.eks. ses i forsynings-, transport- og bygningssektorerne. Vi ser et behov for at arbejde med risikobaseret styring af vores aktiver i forhold til det slutprodukt, vi skal levere punktlighed for jernbanens kunder. Vi skal udbygge vores forståelse af egen forretning og den information, som er nødvendig for at styre den. Det er ønskværdigt, at du har erfaring med informationsunderstøttelse af processer og har en analytisk tilgang til, hvilken information, som er nødvendig og tilstrækkeligt for at drive et givent forretningsområde. Du får menneskene med i de forandringer, du implementerer. Projektledelse Du har væsentlig projektledererfaring og er i stand til at skabe overblik, motivation og fremdrift. Du behersker projektlederfagets gængse metoder og værktøjer. Banedanmarks implementering af projekt- og projektstyringsmodel er inspireret af Prince2. Faglig og personlig profil Vi forestiller os, at du har relevant uddannelse og praktisk erfaring inden for discipliner som forretningsudvikling, projektledelse, asset management og digitalisering. Viden om jernbanevirksomhed er en fordel, men ikke et krav. Du forstår digitale muligheder og evner at sætte teknisk betonede problemstillinger ind i en forretningsmæssige sammenhæng. Som person er du udadvendt og kan kommunikere i både tale og skrift med ledelse og en bred vifte af faglige profiler. Du sagsbehandler stringent og lever op til de ufravigelige krav om god forvaltningsskik, som gør sig gældende for en myndighed som Banedanmark. Du skal opsøge informationer i hele organisationen og samarbejde på tværs, så gennemslagskraft er afgørende for at kunne varetage stillingen. Derudover er du vedholdende og kan agere professionelt og serviceminded i en travl hverdag. Løn Du ansættes i forhold til gældende AC-overenskomst, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt sektionschef for Forretningsudvikling Flemming Højskov Andersen. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Kan du skabe overblik og fremdrift i strategiske projekter?

Vi søger nye kolleger til Forretningsudvikling i divisionen Infrastruktur, til at udvikle og projektlede forretningsprojekter, der forandrer organisation, processer og kompetencer, så vi holder os i form til fremtidens udfordringer.

I Infrastruktur har vi ansvaret for drift og vedligehold af jernbanen i hele Danmark. Vi skal sikre, at jernbanen altid har en stand, så der kan køre tog rettidigt og sikkert. Vi skal forvalte en stor aktivportefølje, så det danske samfund får mest værdi ud af aktiverne.

Infrastruktur er organiseret i en række tekniske fag, der arbejder med spor, strøm, broer, bygninger, forst, miljø og forvaltning af infrastruktur og arealer. Vi har mange fagspecialister, men ser et behov for at styrke samspillet på tværs i form af processer, planlægning og udnyttelse af digitaliseret information om vores aktiver. I fremtiden vil større dele af vedligeholdet være outsourcet i takt med at Infrastruktur og markedet er klar til det.

Arbejdsstedet er Vasbygade i København, men forventes flyttet til Ringsted, når det nye domicil, som kommer til at ligge tæt på Ringsted Station, er færdigbygget, hvilket forventes at blive ultimo 2020.

Asset management, digitalisering og forandring

Som projektleder skal du bidrage til realiseringen Banedanmarks strategi ved at omsætte den til konkrete projekter og lede dem. Projekterne bevæger sig ofte i rummet mellem tekniske discipliner og virksomhedens styringsbehov. Du kommer til at arbejde med projekter, hvor opgaven i høj grad er at ændre på mindset og arbejdsgange hos mennesker gennem motivation og fastholdelse af blivende forandringer, som tegner det, vi ser som fremtidens virksomhed.

Der er særligt fokus på viden og erfaring indenfor asset management i store aktivporteføljer, som det f.eks. ses i forsynings-, transport- og bygningssektorerne. Vi ser et behov for at arbejde med risikobaseret styring af vores aktiver i forhold til det slutprodukt, vi skal levere – punktlighed for jernbanens kunder. Vi skal udbygge vores forståelse af egen forretning og den information, som er nødvendig for at styre den. Det er ønskværdigt, at du har erfaring med informationsunderstøttelse af processer og har en analytisk tilgang til, hvilken information, som er nødvendig og tilstrækkeligt for at drive et givent forretningsområde. Du får menneskene med i de forandringer, du implementerer.

Projektledelse

Du har væsentlig projektledererfaring og er i stand til at skabe overblik, motivation og fremdrift. Du behersker projektlederfagets gængse metoder og værktøjer. Banedanmarks implementering af projekt- og projektstyringsmodel er inspireret af Prince2.

Faglig og personlig profil

Vi forestiller os, at du har relevant uddannelse og praktisk erfaring inden for discipliner som forretningsudvikling, projektledelse, asset management og digitalisering. Viden om jernbanevirksomhed er en fordel, men ikke et krav. Du forstår digitale muligheder og evner at sætte teknisk betonede problemstillinger ind i en forretningsmæssige sammenhæng.

Som person er du udadvendt og kan kommunikere i både tale og skrift med ledelse og en bred vifte af faglige profiler. Du sagsbehandler stringent og lever op til de ufravigelige krav om god forvaltningsskik, som gør sig gældende for en myndighed som Banedanmark.

Du skal opsøge informationer i hele organisationen og samarbejde på tværs, så gennemslagskraft er afgørende for at kunne varetage stillingen. Derudover er du vedholdende og kan agere professionelt og serviceminded i en travl hverdag.

Løn

Du ansættes i forhold til gældende AC-overenskomst, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere, så kontakt sektionschef for Forretningsudvikling Flemming Højskov Andersen. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.



Banedanmark, Teknik, Vasbygade 10København SV2019-11-08T00:00:002019-12-01T00:00:00
330122411Analytisk stærk projektleder til udvikling af jernbanenRobot Vil du være med til at sikre fremtidens jernbane? Vi søger en analytisk stærk projektleder. De primære opgaver bliver centreret omkring vores strategiske arbejde med udvikling af fremtidens jernbane. Du bliver ansat i Anlægsudvikling i Planlægningsområdet, hvor vi udvikler politiske beslutningsoplæg til kommende udviklingsprojekter på jernbanen. Dette arbejde omfatter en teknisk beskrivelse af anlægget, prissætning, trafikale og samfundsmæssige vurderinger, analyser af konsekvenser for miljøet samt gennemførelse af offentlige høringer i forbindelse med VVM-processen. Herudover arbejder vi med økonomiske og strategiske analyser af Banedanmarks aktiviteter. Tilsammen danner vores arbejde grundlag for de politiske beslutninger om banens fremtid i sektionen. Du har mulighed for at blive en del af et spændende fagligt miljø på et vigtigt samfundsområde, hvor vi lægger vægt på holdånd og videndeling på tværs. Området består i alt af 40 engagerede, fagligt dygtige og specialiserede medarbejdere, der alle er klar til at løfte de spændende opgaver. Komplekse projekter og analyser Du kommer til at arbejde med opgaver, der primært drejer sig om projektstyring af komplekse projekter, men du kan også forvente at blive involveret i analyser eller konkrete sager, der skal samles og forelægges topledelsen, hvor der er brug for en samlende kraft med analytiske kompetencer. Du vil indgå i vores projektteams som projektleder og løse opgaver i forhold til at betjene departementet og minister i forbindelse med både konkrete sager og strategiske udviklingsprojekter. Nysgerrighed og gode formidlingsevner Du har en uddannelse som ingeniør eller lignende akademisk uddannelse. Det er en fordel, hvis du har erfaring i en politisk ledet organisation eller tilsvarende indenfor det offentlige system, men det er ikke et krav. Som profil forventer vi, at du har interesse for jernbanens udvikling, samt evnen og viljen til at styre processer og formidle svært tilgængeligt stof i en politisk kontekst. Dit håndværk er at tage ansvar for at drive en proces fremad. Du er nysgerrig og interesseret i at udvikle fagligheden sammen med dine kolleger. Endelig har du en sikker forståelse af den politiske kontekst, sagerne indgår i. Vi forventer at du har kendskab til projektledelse, men ikke nødvendigvis har mange års erfaring. Du skal kunne arbejde både selvstændigt og indgå i et projektteam. Du skal derfor trives med at tage initiativ og samarbejde på tværs af faggrupper i hele organisationen. En meget stor del af vores leverancer er skriftlige. Det er derfor afgørende, at du er glad for at skrive, og at du kan formidle komplekse faglige problemstillinger i et forståeligt sprog. Du er analytisk stærk og hurtig til at forstå nye problemstillinger, og du kan altid se en proces for, hvordan en given opgave skal løses. Løn Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Søren Sass på 21271889. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Vil du være med til at sikre fremtidens jernbane?

Vi søger en analytisk stærk projektleder. De primære opgaver bliver centreret omkring vores strategiske arbejde med udvikling af fremtidens jernbane. Du bliver ansat i Anlægsudvikling i Planlægningsområdet, hvor vi udvikler politiske beslutningsoplæg til kommende udviklingsprojekter på jernbanen. Dette arbejde omfatter en teknisk beskrivelse af anlægget, prissætning, trafikale og samfundsmæssige vurderinger, analyser af konsekvenser for miljøet samt gennemførelse af offentlige høringer i forbindelse med VVM-processen. Herudover arbejder vi med økonomiske og strategiske analyser af Banedanmarks aktiviteter. Tilsammen danner vores arbejde grundlag for de politiske beslutninger om banens fremtid i sektionen.

Du har mulighed for at blive en del af et spændende fagligt miljø på et vigtigt samfundsområde, hvor vi lægger vægt på holdånd og videndeling på tværs. Området består i alt af 40 engagerede, fagligt dygtige og specialiserede medarbejdere, der alle er klar til at løfte de spændende opgaver.

Komplekse projekter og analyser
Du kommer til at arbejde med opgaver, der primært drejer sig om projektstyring af komplekse projekter, men du kan også forvente at blive involveret i analyser eller konkrete sager, der skal samles og forelægges topledelsen, hvor der er brug for en samlende kraft med analytiske kompetencer. Du vil indgå i vores projektteams som projektleder og løse opgaver i forhold til at betjene departementet og minister i forbindelse med både konkrete sager og strategiske udviklingsprojekter.

Nysgerrighed og gode formidlingsevner
Du har en uddannelse som ingeniør eller lignende akademisk uddannelse. Det er en fordel, hvis du har erfaring i en politisk ledet organisation eller tilsvarende indenfor det offentlige system, men det er ikke et krav.
Som profil forventer vi, at du har interesse for jernbanens udvikling, samt evnen og viljen til at styre processer og formidle svært tilgængeligt stof i en politisk kontekst. Dit håndværk er at tage ansvar for at drive en proces fremad. Du er nysgerrig og interesseret i at udvikle fagligheden sammen med dine kolleger. Endelig har du en sikker forståelse af den politiske kontekst, sagerne indgår i.

Vi forventer at du har kendskab til projektledelse, men ikke nødvendigvis har mange års erfaring. Du skal kunne arbejde både selvstændigt og indgå i et projektteam. Du skal derfor trives med at tage initiativ og samarbejde på tværs af faggrupper i hele organisationen.
En meget stor del af vores leverancer er skriftlige. Det er derfor afgørende, at du er glad for at skrive, og at du kan formidle komplekse faglige problemstillinger i et forståeligt sprog. Du er analytisk stærk og hurtig til at forstå nye problemstillinger, og du kan altid se en proces for, hvordan en given opgave skal løses.

Løn
Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Søren Sass på 21271889. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.
For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.



Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-11-11T00:00:002019-11-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Field Manager hos Analyseinstituttet Wilke

WILKE MARKEDSANALYSE A/S

København K
Har du øje for koordinering og detaljer, så er stillingen som Field Manager måske noget for netop dig! Hvad tilbyder vi? Du vil være ansvarlig for feltarbejdet vi foretager i Københavns Lufthavn hvor vi interviewer rejsende. Det vil blive dit ansvar...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:28. november 2019

Erfaren projektleder til større udviklingsprojekter ved Institut for Læreruddannelse

Administration + Efter- og videreuddannelser

København V
Kunne du tænke dig at lede større projekter, der sigter mod opbygning af nye partnerskaber og videnmiljøer målrettet skoleområdet? Så er du måske vores nye projektleder. Læreruddannelsen på Københavns Professionshøjskole (KP) indgår løbende i større...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Projektleder til anskaffelse af fællesstatsligt tilskudssystem

Moderniseringsstyrelsen

København K
Brænder du for at lede komplekse projekter med et stort interessentlandskab? Interesserer du dig for statslig tilskudsadministration og økonomistyring? Så er stillingen som projektleder for anskaffelse af et nyt fællesstatsligt tilskudssystem måske ...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Projektleder til forretningsprojekter

Banedanmark, Teknik, Vasbygade 10

København SV
Kan du skabe overblik og fremdrift i strategiske projekter? Vi søger nye kolleger til Forretningsudvikling i divisionen Infrastruktur, til at udvikle og projektlede forretningsprojekter, der forandrer organisation, processer og kompetencer, så vi ho...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:1. december 2019

Analytisk stærk projektleder til udvikling af jernbanen

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vil du være med til at sikre fremtidens jernbane? Vi søger en analytisk stærk projektleder. De primære opgaver bliver centreret omkring vores strategiske arbejde med udvikling af fremtidens jernbane. Du bliver ansat i Anlægsudvikling i Planlægningso...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:28. november 2019